Silná kritika trenéra Zbrojovky! Na tréninku fungujeme, ale v zápase se sesypeme. Spokojeni nejsme s ničím, štve Šustra

Prohrané souboje, ztráty míče a spousta nepřesností. Zbrojovka ve druhém kole přivítala na svém hřišti Pardubice a opět nenašla recept na vítězství. Tentokrát to bylo podpořeno velmi nemastným výkonem, z něhož i díky penaltě vznikla „jenom“ remíza 1:1.

„Zápas bohužel nemůžu hodnotit jinak než negativně, předvedli jsme špatný výkon. Nehráli jsme dobře, až na pár světlých výjimek jsme se nedostali do hry. Nedokázali jsme zrychlit hru, potýkali jsme se s nepřesnostmi, trápily nás ztráty míče, prohrané souboje. Po všech stránkách hodnotím zápas z naší strany jako špatný," citoval klubový web slova svého trenéra Šustra.

Zbrojovka měla být jedním z hlavních kandidátů na postup. Ačkoliv je opravdu příliš brzo na to soudit či dokonce házet flintu do žita, je to pro mnohé překvapením, že zatím ještě nevyhrála. Nálada v kabině, jak se zdá, není úplně optimální. Výkony totiž vůbec neodpovídají předpokladům.

„Chtěli jsme v prvním domácím zápase předvést úplně jiný fotbal, než jsme předvedli ve Vlašimi. Ale znovu se to opakovalo. Brzy jsme vedli 1:0, mělo nás to nakopnout a uklidnit. Pardubice nás ale místo toho přehrávaly, pokaždé jsme byli daleko od hráčů a nesbírali jsme odražené míče. Nebyl to zápas a výkon, který by byl hodný hráčů Zbrojovky,“ přidával skrze stránky fczbrno.cz svůj názor kapitán Magera.

Domácí tým přitom dopředu hnaly zaplněné tribuny a jakési sebevědomí z tréninků. To ovšem hráči podle hlavního kormidelníka bohužel neumí převést do ostrých zápasů, kde se v momentě náznaku prvního problému sesypou.

„Vstoupili jsme do utkání aktivně, ale v momentě, kdy se soupeř zvedne, nejsme schopni jej zatlačit ještě víc. Nejsme tak psychicky silní, neuhrajeme to svým sebevědomím. Hráče vidíme celý týden na tréninku, kde nějakým způsobem fungují, ale v zápase se v momentě prvního zádrhelu rozsypeme. Musíme se vrátit k jednoduchosti, zaměřit se na to a pracovat, nic víc, nic míň,“ vracel se ke slovu klubovým webem citovaný trenér Šustr.

Po podobně nevýrazném a především opakovaně slabém výkonu Brna bylo asi jen otázkou času, než hráčům promluví někdo do duše.

„Je potřeba vyhrávat osobní souboje, být agresivní, a my si pak při jednom z prvních útoků soupeře necháme vstřelit branku, což je o osobní odvaze při bránění. Po takovém zápase si samozřejmě něco musíme říct hned, jsou tam emoce. Své si k tomu řekli i majitel a sportovní manažer. Hráči to ještě uvidí a uslyší u videa. Spokojeni jsme nebyli s ničím. Nedostávali jsme se do šancí ani ke střelám ze střední vzdálenosti, útoky jsme zakládali kostrbatě. Místo zjednodušení hry si dáváme přihrávky, které na hřiště nepatří," dodával pro web fcbrno.cz kouč týmu, který se pokusí své svěřence nabudit už na příští ligové utkání se Sokolovem, jež se uskuteční v sobotu 3. srpna.