Sport si musí sáhnout na komerční peníze, říká expert. Sparta s placeným obsahem pro fanoušky nezůstane sama

Tah pražské Sparty, která oznámila, že od léta bude fanouškům nabízet originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, rozproudil debatu. Je český fanoušek ochotný a připravený platit klubu za unikátní obsah? Jak se chová ve chvíli, kdy má kvůli sportovním kratochvílím utrácet? A jaký progres udělal v posledních letech sportovní marketing v Česku? O tom všem se v dalším dílu podcastu Livesport Daily rozpovídal odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.

Sport si musí sáhnout na komerční peníze, říká expert. Sparta s placeným obsahem pro fanoušky nezůstane sama

Český sportovní marketing urazil během uplynulé dekády velký kus cesty. Komunikace řady subjektů snese aktuálně srovnání se zahraniční špičkou a tuzemský sport se pomalu učí říkat si o cenu, kterou si zaslouží. V dnešním vydání podcastu Livesport Daily o tom mluví odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.

"Sport u nás dlouho bojoval s tím, že si neuměl říct o svoji hodnotu. Posun je naprosto nezpochybnitelný a to, jak nad marketingem přemýšlí většina subjektů je fantastické. Musí to ale pokračovat, protože nemusíme si nic nalhávat, ale pro to, aby se mohl český sport rozvíjet a přežívat, tak si potřebuje sáhnout na komerční peníze. To by se nestalo, pokud by jen čekal s nataženou rukou na to, co dostane od státu, kraje nebo města," dodává Janča.

VŠECHNY EPIZODY PODCASTU LIVESPORT DAILY NAJDETE ZDE

V dnešní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:

Placený obsah Sparty jako cestu pro další kluby.

Ticketing a nastavení ceny vstupenek na velké sportovní akce.

Nabitý sportovní rok 2024.

Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – SpotifyApple Podcasts a Google Podcasts.