Sport si musí sáhnout na komerční peníze, říká expert. Sparta s placeným obsahem pro fanoušky nezůstane sama
Tah pražské Sparty, která oznámila, že od léta bude fanouškům nabízet originální placený obsah včetně článků, videí a podcastů, rozproudil debatu. Je český fanoušek ochotný a připravený platit klubu za unikátní obsah? Jak se chová ve chvíli, kdy má kvůli sportovním kratochvílím utrácet? A jaký progres udělal v posledních letech sportovní marketing v Česku? O tom všem se v dalším dílu podcastu Livesport Daily rozpovídal odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
Český sportovní marketing urazil během uplynulé dekády velký kus cesty. Komunikace řady subjektů snese aktuálně srovnání se zahraniční špičkou a tuzemský sport se pomalu učí říkat si o cenu, kterou si zaslouží. V dnešním vydání podcastu Livesport Daily o tom mluví odborník na sportovní marketing Tomáš Janča.
"Sport u nás dlouho bojoval s tím, že si neuměl říct o svoji hodnotu. Posun je naprosto nezpochybnitelný a to, jak nad marketingem přemýšlí většina subjektů je fantastické. Musí to ale pokračovat, protože nemusíme si nic nalhávat, ale pro to, aby se mohl český sport rozvíjet a přežívat, tak si potřebuje sáhnout na komerční peníze. To by se nestalo, pokud by jen čekal s nataženou rukou na to, co dostane od státu, kraje nebo města," dodává Janča.
VŠECHNY EPIZODY PODCASTU LIVESPORT DAILY NAJDETE ZDE
V dnešní epizodě podcastu Livesport Daily jsme také řešili:
Placený obsah Sparty jako cestu pro další kluby.
Ticketing a nastavení ceny vstupenek na velké sportovní akce.
Nabitý sportovní rok 2024.
Nový díl Livesport Daily najdete na oblíbených podcastových platformách – Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)