Šmicer kroutí hlavou nad chováním Kangy: Aby se trenér šel doprošovat, aby si plácl s hráčem, to nevím
Když byl nejlepší střelec dosavadní sparťanské sezony s pěti brankami Guélor Kanga v Mladbé Boleslavi stažen z taktických důvodů z trávníku již ve dvaašedesáté minutě, nesl to poměrně nelibě.
Při ochodu ze hřiště, k němuž došlo za stavu 1:2, si neplácil se střídajícím Benjaminem Tettehem a hlavní trenér Václav Jílek si musel o podání ruky velmi okatě říci a co více - musel si pro něj doslova přijít.
A právě dotyčné chování se nelíbilo Vladimíru Šmicerovi, jenž poté osmadvacetiletého reprezentatna Gabonu v televizním pořadu Tiki-Taka náležitě zkritizoval...
"Zápas se nějak vyvíjí, trenér se rozhodne, že ho sundá. Měl by to pochopit a jít dolů. Plácnout si s hráčem, co jde na hřiště místo něj, to samé s trenérem. On ale jde úplně mimo všechny, vleze si na stranu střídačky a sedne si. Aby se trenér šel doprošovat, aby si plácl s hráčem, to nevím," kroutil hlavou vítěz Ligy mistrů z roku 2005.
Proměnlivé chování někdejší součástky ruského Rostova či srbské Crvene Zvezdy by netoleroval. "Zatím je to možná nejlepší hráč ligy, to musím říct, bohužel. Ale na druhou stranu. S Trabzonsporem dá krásný gól na 2:0, běží před fanoušky Turků, stoupne si před ně a něco tam dělá. Proč k té hordě běží?! Pak to skončí 2:2. Vidím v tom karmu, neměl to dělat. Jinak by Sparta vyhrála 2:0, to jsem přesvědčený," doplnil šestačtyřicetiletý internacionál na adresu prvního duelu třetího předkola Evropské ligy s Trabzonsporem.
ZdenekH
/ před 5 lety 13.08.2019 12:12
Jdi plácat svoje nesmysly do TIKI TAKA, tam Tě rádi poslouchají.
ZdenekH
/ před 5 lety 13.08.2019 12:14
a to Tvoje - "Zatím je to možná nejlepší hráč ligy, to musím říct, bohužel. Jo slovo bohužel ukazuje mentalitu kluků z Edenu, oni jsou přece nejlepší.
Tenhl šmejd
/ před 5 lety 13.08.2019 12:18
by se měl starat vo svoje číňany.
lidska trosko
/ před 5 lety 13.08.2019 12:40
Tenhle smejd neco ve fotbale dokazal,na rozdil od Tebe debile
daníku
/ před 5 lety 13.08.2019 12:54
Pozor na to aby ti nebouchla herzna. Šmicer by si měl hlídat co kde plácá, akorát ze sebe dělá zamindrákovanýho seshitce :-D
MUHEHE
/ před 5 lety 13.08.2019 12:55
i dana dělá stejný chyby jako mýval nebo koksáč, že tomu blbovi nestačí jeden nick...
Je to hlupák
/ před 5 lety 13.08.2019 13:17
Kdykoli může, tak na Spartu kydá hnůj, měl by se spíš starat o problémy své Slavie a hlavně kotle, kterému nedávno lezl v ústrety.. Akorát ukazuje jak je hloupý.
Je to blb
/ před 5 lety 13.08.2019 13:21
Zakomplexovanej jako 99% seshitců.
Bydlím
/ před 5 lety 13.08.2019 13:36
na malém městě. Zápasy Sparty samozřejmě sledujeme většinou hromadně. Od zápasu s Boleslaví jsem mluvil snad s dvaceti sparťany - a samozřejmě i s mnoha slávisty. Ti se nám samozřejmě smějí a unisono kroutí hlavou nad tím, co ten Jílek BLBNE!!! Jediný sparťan, který s výměnou Kangy v Boleslavi souhlasil, byl Mycwa na těchto stránkách. Jinak se vesměs shodujeme. Není to jen o Kangovi. Jílek neustále mění složení stoperské dvojice. S Příbramí se uhrála vzadu nula. Vítězná sestava se nemění! Místo toho se Radakovič dočká od Jílka zdrcující kritiky a v dalším zápase sedí. Neustálá rotace stoperů nikdy nemůže vést ke stabilizaci obranné řady! Těch stoperů ve Spartě je mi upřímně líto. Jílek dokáže Kangu, stopery a samozřejmě se to pak přenáší na zbytek mužstva - zcela podle svého učitele Hřebíka dokonale zneklidnit, znejistět, otrávit! O tom, že by se pokusil o změnu systému, o což si obdržený počet branek doslova říká, si můžeme nechat zdát! Místo toho se ze zoufalství budou zkoušet dva levonozí stopeři a podobné nesmysly! A Šmicer? Že tomu s odpuštěním zmr.... nejde společně se svým tchánem o nic jiného, než Spartu rozhodit, může pochybovat jen blázen!
bego
/ před 5 lety 13.08.2019 13:50
Možná jediný Mycwa byl přímo v Boleslavi na stadionu a viděl několik chyb Kangy. A možná jediný Mycwa ví že Jílek chtěl Kangu šetřit na odvetu v Turecku, což je v tuhle chvíli rozhodně důležitější než Boleslav. Stoperskou dvojici rozhodně vod Příbrami neměnil, naopak dvojice Costa*Štetina vod tý doby hraje furt. Průser byl Hancko kterej byl u dvou branek a absolutně selhal, tohle vidim jako velkou chybu trenéra.
A jestli
/ před 5 lety 13.08.2019 13:52
chce Kanga do Turecka tak je jedině dobře že ho Jílek stáhnul.
Mycwo
/ před 5 lety 13.08.2019 14:16
v Boleslavi jsem nebyl, to máš pravdu. Kanga možná nesehrál nejlepší zápas za Spartu, ale na vystřídání nebyl. To, že na něm budou soupeři doslova viset, se dalo předpokládat. Na druhou stranu by se tím měl o to víc otevírat prostor pro Trávníka a spol. Jenže nic. Ano, máš pravdu. Stoperskou dvojici, která uhrála nulu rozhodil. A pak „podržel“ jinou. Připomeň si výsledky, jakých pak Sparta dosáhla. Karlsona vyhnal hned první zápas o poločase. Ten kluk je psychicky tak dole, že vůbec neví co má hrát. O stoperech nemá smysl mluvit. A Kanga? On ti Jílek v té Boleslavi volal? „Víš Mycwo, já ho střídám, protože ho chci šetřit?! A on nám chce stejně utéct do Turecka?!“ Kde jsi to vzal? Jsi horší, než Šmicer s Vízkem dohromady! Vymýšlíš tady nesmyslné spekulace, jen aby ses zastal Jílka!
bego
/ před 5 lety 13.08.2019 14:31
1. používat net umíš, tak si jistě spekulace vo zájmu Trabzonu dokážeš najít. Podle mě vo něj zájem nemaj ale chtěj ho před zápasem rozhodit. 2. Nikde netvrdim že mi Jílek volal ale že je můj názor že ho chtěl šetřit. 3. Karlsson je hroznej a aktuálně nemá bejt ani na střídačce!!!!! 4. Jílka se nezastávám, jinde sem psal že zápas posral tim že postavil Hancka kterej byl u 2,5 golů. Hrát beka Hanousek tak sme vyhráli. 5. mockrát sem tu psal že tuhle sezonu beru v klidu jako rozjezd a že pořádný výkony a hlavně výsledky čekám až příští rok.
Je legrační,
/ před 5 lety 13.08.2019 15:06
že na jiném místě jsi se přiznal, že chyby Hancka jsi z hlediště neviděl. A zjistil jsi je až ze zhlédnutého sestřihu. Víš, nezlob se, ale jestli je TVŮJ názor, že Kangu chtěl Jílek šetřit, tak si inteligenčně nezadáš s některými slávisty! Šetřit klíčového hráče, který nám dělal výsledky, můžeš za rozhodnutého stavu, když vedeš aspoň o dva góly! Tímhle rozhodíš nejen hráče - z jeho reakce to bylo koneckonců vidět - ale celé mužstvo! Navíc tím Jílek staví hráče, ale jak je vidět na nás dvou i fanoušky proti sobě. A to nikdy nemůže přinést nic dobrého! Mimochodem. Nebyl jsem tady zdaleka sám, kdo se podivoval nad zdrcující kritikou Jílka směrem ke Kangovi, ale i Radakovičovi s Karlsonem.
Přesně tak
/ před 5 lety 13.08.2019 15:12
Tohle sem psal právě u Hancka: No
Mycwa / před 7 hodinami 13.08.2019 08:20
reagovat
Tak sem viděl včera sestřih a co nebylo vidět na stadionu bylo vidět v TV. Hancko byl u dvou golů.
A bego
/ před 5 lety 13.08.2019 15:13
Nezlob se na mě ale v tuhle chvíli je Trabzon jednoznačná priorita a pokud se postoupí tak každej soudnej fanoušek střídání v Boleslavi pochopí.
bego
/ před 5 lety 13.08.2019 15:15
A kdybys neseděl po vzoru slávistů u televize ale šel někdy na stadion tak bys viděl že Kanga se v některejch chvílích vubec nevracel a nepomáhal dozadu. Ale to vidíme my co chodíme na stadion, v TV vidíš většinou akorát hráče co sou poblíž balonu a nemůžeš vidět celý hřiště a pohyb hráčů.
bega
/ před 5 lety 13.08.2019 15:19
http://www.61trabzonhaber.com/trabzonspordan-kanga-hamlesi-4752h.htm
Jednoduchej překlad
/ před 5 lety 13.08.2019 15:24
Trabzonspor, který zvažuje další posílení pro skupinu Striker a středního pole, byl na pořadu jednání zapsán hvězdný hráč Sparta Praha Guelor Kanga.
No
/ před 5 lety 13.08.2019 15:27
a teď se mi mužeš vomluvit jak si mě vosočil že vymejšlim nesmyslný spekulace abych se zastal Jílka :-))))) A na rovinu. Já se ho budu zastávat celej podzim protože jen absolutní fotbalový hovado a negramot bude trenéra zase vyhazovat po 4 kolech. K čemu by to jako bylo? Aby zase přišel novej a zase to překopával?! Hovno, trenér musí dostat čas!!!! Zároveň se ale nebudu stydět kritizovat ho jako teď po Boleslavi za Hancka.
Zoufalec
/ před 5 lety 13.08.2019 16:42
Mrkwo ty si myslíš, když se tady budeš vulgárně vyjadřovat a sprostě urážet diskutující, tak začne Sparta vyhrávat? Uvědom si, že ta doba, kdy Sparta vyhrávala je nenávratně pryč. Také nějací hráči Sparty v národním mužstvu? Ty tady ze sebe děláš nejchytřejšího, tak si zavzpomínáme. Kdy naposledy byla Sparta mistrem? Kdy naposledy hrála Sparta ve skupině LM? Kolik zápasů odehraje ročně Sparta v EL? Kdy naposledy porazila Slavii? Tak se uklidni a jestli jsi zamindrákovaný a nervově labilní, tak si vezmi prášek. Podíváme se ještě na tuto úžasnou sezónu. Příprava v Rakousku samá porážka. První kolo Slovácko nedalo Spartě ani čuchnout. Pak úžasná plichta v Budějicích. Úžasná výhra nad Příbramí a velká oslava jak, kdyby šlo o utkání s Barcelonou. EL Turek se 80 minut flákal po hřišti a pak za 5 minut udělal z hráčů Sparty blbce. Poslední kolo nic jiného, než tři body nebereme. A ouha odložený hráč Slávie udělá opět z hráčů Sparty blbce. Ta Slavia musí mít hodně kvalitních hráčů, když o takového výborného střelce nemá zájem. Co by Sparta za takového útočníka dala. Mrkwo uvědom si, že fotbal je jenom hra, tak se podle toho chovej. Napiš svůj názor a neurážej. Když dostane Jílek vyhazov vezmeš to? Chytrý jsi dost, nebo ne? Ty jenom umíš kydat špínu nic víc.
Mycwo,
/ před 5 lety 13.08.2019 17:08
nezlob se na mne, ale jsi trochu drzý. Tolik zápasů Sparty venku, stejně jako doma jako já v životě neuvidíš. To ti dám písemně. Je mi šedesátsedm let, mám své zdravotní problémy a čtrnáctitisícový důchod. Ty sám jsi přiznal, že Hanckovy chyby jsi viděl až v televizi! Nevidím důvod, za co bych se měl omlouvat. Za to, že někde na netu něco napsali o Kangovi a ty to tady šíříš jako zaručenou zprávu? Zatím o tom nikde nepsali dokonce ani ti novináři, o kterých je notoricky známé, že Spartu nemusí! Je to od tebe nefér vůči Kangovi, Spartě, ale i jejjím opravdovým fanouškům. Navíc jsem si nevšiml, že by ses mi TY omluvil za ty plky, že Sparta odjakživa zakazovala svým kmenovým hráčům na hostování proti ní hrát. Tak se zklidni, chlapče! Hancko svůj podíl na dvou brankách měl. Ale je pravda, že obě padly z prostoru, který spadá do kompetence stoperů! Kdyby nehrál, tak tady všchni křičí, proč ho brali, když ho nestaví. Otázka je, jestli bylo vhodné stavět ho vlevo místo Hanouska. Ale to jde také za Jílkem. Jílka po čtvrtém kole nikdo nevyhazuje. To ovšem nemění nic na tom, že jeho kritika a střídání Kangy bylo necitlivé a mužstvu to neprospělo! Navíc tvrdím, že dlouhodobý boj Letná vs. Strahov s příchodem Jílka vyhrál Strahov, a to nemůže fungovat!
oskar
/ před 5 lety 13.08.2019 17:53
Hlavně se sralťani nehádejte, Kanga je vypatlanej, Šmíca má pravdu a šetřte se na čtvrtek, to zas budete pod práškama
A co?
/ před 5 lety 13.08.2019 18:18
Ku.va, neřešte Slávisti pořád Kangu. Je to výjimečný fotbalista a má svoje manýry jako spousta dalších. A co? To by bylo lepší mít dalšího přizdisr.če s ulízaným chováním a s průměrnou kopací technikou? Takových šedých průměrů běhá všude spousta, ale takoví jako Kanga - na ty se chodí na fotbal. A na místě Jílka místo rytí do něj bych ho raději každý ráno osobně vozil na trénink. Asi si neuvědomuje, že jeho židli "drží" hlavně on.
Mycwamindrak
/ před 5 lety 13.08.2019 19:22
Mycwa akorát dneska dokázal že to prostě nesnáší a a unášet nikdy nebude kretén zůstane kreténem i ve stáří
Šmicer
/ před 5 lety 13.08.2019 19:38
Slátanská "legenda" z tribuny sever opět na scéně.Větší vypatlance než jsou oba krajní beci slátanců,já neznám.
Kanga jim všem vadí,protože takového hráče nemají.15-ti milionový Souček mu sahá nejvýše ke kotníkům!
On ten grázl v černém věděl dobře jak to odpískat.Tolik faulů od začátku,úmyslně bez žluté,na druhé straně
pískání každého dotyku hráče Sparty se soupeřem,neodpískání penalty na Štetinu a již v 9min.zaháknutí nohy
Kozáka,to neviděl.
Jasnou penaltu proti Slavii,kdy Souček rukama láme v 61min.hráče Liberce,před golem rukama porazí obránce,
to další grázl v černém také neviděl!!!
Tahle Kaprliga nemá s regulérní soutěží nic společného,stačí čínské juany a Luftjarda je po Nezmarovi pošle na
správné místo!10 let to dělal jinými způsoby FETCLUB oběšenců,nyní druhým rokem Slátancí!!!
.
Komik
/ před 5 lety 14.08.2019 07:55
:-))
beggo
/ před 5 lety 14.08.2019 08:07
Nevim kolik si viděl zápasů ale jelikož je ti vo pár let víc než mně tak soudim že vo moc ne. Já chodim na stadion vod roku 1984 a to v podstatě pořád, takže mám za sebou stovky zápasů na Letný a desítky venku. K tomu docela dost zápasů v Evropě, takže tyhle soudy si nech. U Kangy sem sám psal že podle mě to je jenom kuli tomu aby ho rozhodili a že reálně vo něj zájem nemaj. Je možná na nějakym seznamu ale to je všechno. Když ti dělá problém pochopit na první dobou psanej text, tak si to přečti víckrát a nedělej ze sebe seshitce :-)
Rolf
/ před 5 lety 14.08.2019 08:08
Naprostej souhlas!!! Ale neboj se. Kluž je vrátí zpátky na zem a zase budou bulet jak jim všichni ubližujou.
oskar
/ před 5 lety 14.08.2019 11:40
Neřeš Kluž, nejdřív přijde Turek, už se na to těším
No vida
/ před 5 lety 14.08.2019 11:43
Už ses konečně naučil dělat za čárkama mezery, pokrok!!
Slávistická legenda
/ před 5 lety 14.08.2019 12:05
Vláďa Šmicrů řekl akorát do tisku co každej vidí .
Jílek je jen další rádobytrenér z leknutí, kterej nemá autoritu ani u hráčů. Další Hapal, Sčasný ........
Jedinej, kdo by to tam trochu zvednul je Rada. Jenže ten by za tohle extempore při střídání nakopal toho šimpanze do koulí a dva zápasy by seděl na tribuně. Kanga nekanga. S Jílkem se sparta nezvedne a my si to užíváme.
Nervy bukvicím tečou i tady a zamindrákovaný jsme my seshiti. Haha .
:-D
/ před 5 lety 14.08.2019 12:32
A už zase multinickuje a srávista má klasicky starost vo Spartu :-))))))))))
mrkwo, žádnej
/ před 5 lety 14.08.2019 12:52
multinick jsem v životě nepoužil, ani tady ani nikde. O spartu nemám starost, z ní mám radost. A jinak tě žádám, nereaguj na moje příspěvky, já nebudu reagovat na tebe. Jsem slušný člověk, sprostě reaguju jen na takový, jako jseš ty .
A to se mě nechce. Žij blaze a do mě se neser. Dík.
:-)))))))
/ před 5 lety 14.08.2019 12:54
Chudák...
Vono je divný
/ před 5 lety 14.08.2019 13:00
že co "slávista" to stejnej styl a projev, stejný hrubky, stejný urážky (mrkwa apod.). Já, Zdenek, bega, Vojta, každej máme originál projev a sami spolu ve všem nesouhlasíme, kdežto ty co se tu prezentujou jako slávisti maj naprosto totožný názory. Pak je jednoduchý poznat že jde vo multinick jednoho max. dvou magorů.
Mikki
/ před 5 lety 14.08.2019 13:00
Jeden druhého častujete nadávkami a je jedno zda jsi sprťan či slávista,v obou případech z Vás čiší strach že opět budete hrát ,,jen,, ligu a do fotbalového Světa potažmo Evropy se opět nepodíváte. Ale oba manšafty to podělali daleko dříve,Sparta začala už v době kdy byla úspěšná v LM a místo aby kádr stabilizovala tak ho rozprodala a to byla zásadní chyba vedoucí k dnešní krizi kterou dovršili ,,italskou anabází,,Stramacioni,, a teď si myslí že si všichni sednou na prdel aby se mohla vrátit,poslední zápas EL ukázal že tomu tak není,není ani tak o hráčích a trenérovi ale o celkovém přístupu vedení klubu a nepomůžou Vám pokud nezmění vedení myšlení ani majitel,ani ,,Rosa,,,je to o hlavě a přístupu! No a Slávie si musí nechat ,,srovnat oči,, a přestat se cpát,,rýží,, a pak to bude taky lepší a jedna rada,berte soupeře jak přijdou,pak se dočkáte úspěchu i s těmi po kterých toužíte
Miki
/ před 5 lety 14.08.2019 13:05
Když sou tu jen sparťani tak se bavíme normálně vo fotbale a bavíme se slušně i když spolu ve spoustě případů nesouhlasíme. Ale jakmile nastoupí sešívanej multinick a začne akorát nadávat tak je diskuse v prdeli.
Můj pohled
/ před 5 lety 14.08.2019 13:09
Chodím se spíše jen číst články a diskuse, z mého pohledu je to jak píše pan Mycwa. Sparťané se baví o fotbale, slávisté přijdou a buď se vysmívají Spartě nebo uráží Spartu a její zdejší fanoušky. Nedivím se pak lidem jako Mycwa nebo rudla z rudné, že si to nenechají líbit a reagují na ně ostřeji.
Aleši
/ před 5 lety 14.08.2019 13:19
Hele to je všude a vodjakživa. Ten jejich cirgus nikoho nezajímá tak si choděj léčit mindráky těch věčně druhejch k článkům vo Spartě. Vono platí v podstatě že co "slávista" to víc antisparťan než fanda Slávie. Pár vyjímek je ale je jich strašně málo a nepotřebujou se honit v diskusích vo Spartě! Pamatuju Vavřinu, takovej magor co měl v práci nástěnku. Ten byl tak zamindrákovanej že si na tu nástěnku nedával výstřižky s úspěchama Slávie ale s neúspěchama Sparty, to byl totální debil a těžce nemocnej frustrát.
Mycwo
/ před 5 lety 14.08.2019 14:29
Tak tohle nechápu tuplem. Co má ten člověk v mozku?? Tak se tady držte a neberte ty provokatéry vážně, nejspíš to vůbec nejsou fanoušci Slavie ale jen prudiči.
ZdenekH
/ před 5 lety 14.08.2019 15:05
Kluci hlavně v pohodě. Vždycky to tak bylo a bude, že jsme se dohadovali z Edenem. Ale v těch šťouchancích bylo víc vtipu a méně urážek. Jako my , fandové Sparty, tak fandové Slávie s výkonama a přístupem hráčů nic nesvedeme. Stejně je to všechno nalajnovaný dopředu, rozhodčí úmyslně poškozují kluby a zase jiným klubům jdou na ruku, tak hlavně že chutná pivko a fernet.
Akorát co mě mrzí na slávisty, tak že tady dřív s náma nadávali na pískání"roviny" pro Plzeň a teď nás tady živý kecama, jak jedině oni hrajou bez pomoci a férově.
Vždycky ne
/ před 5 lety 14.08.2019 15:06
Vylezou jenom když nejsou náhodou jednou za 10 let v půlce tabulky nebo na sestup. To vo těch krysách pak roky nevíš :-)))
A k sudím?
/ před 5 lety 14.08.2019 15:08
Dyt voni ve svý vypatlanosti budou donekonečna plácat jak si Sparta kupovala v 90kách tituly, ale že jedinej titul po 50 letech měli v tý době taky jaxi neřešej :-D Ten byl totiž jedinej čistej :-))))))
Hlásná trouba
/ před 5 lety 14.08.2019 15:58
Šmicer je Vízkova hlásná trouba. Vízek rozdává rozumy a proč z dalším tlučhubou Bittinglem nezachránili Duklu a nechali ji padnout? U piva se toho už nakecalo a nakecá.
:-D
/ před 5 lety 14.08.2019 15:59
...z mého pohledu je to jak píše pan Mycwa. Sparťané se baví o fotbale, slávisté přijdou a buď se vysmívají Spartě nebo uráží Spartu a její zdejší fanoušky." ... Možná byste si měl nejdříve přečíst, co tady Mycwa a spol. od začátku předvádí!
Šmicer si dovolil říct slušně svůj názor nahvězdné manýry hráče druhé až třetí kategorie, (co se kvality v Evropském fotbalu týče) a je mu "slušnými sparťanskými fans" zděleno, že je "šmejd, hlupák, zamindrákovaný seshitec...." atd atp.
Zřejmě se Mycwa i s Aleškem ještě drží zpátky a považují to za "slušnou diskuzi". Dovedu si představit, jak to vypadá, když svoji pověstnou slušnost nechají doma a dostanou se do davu na stadion. :-D
Ten problém samozřejmě není jen u fanoušků Sparty, ale tady to fakt "žije". :-)
Přiznám se, že v zápalu emocí ze mne na hřišti také věci, které bych si měl raději nechat pro sebe, ale to, co tadyhoši předvádíte jakože s chladnou hlavou, je fakt síla. Šmicer to řekl dobře. Na rozdíl od zdejších kecalů si to taky může dovolit, protože na rozdíl od namchrovaného černouška ve fotbale něco dokázal. To samozřejmě nemluvím o tady těch chudáčků, kteří se do něj naváží a fotbalově mu nesahají ani po kotníky. Tak sej chlapci pobavte, jak umíte, když na to nemáte jinak. Já se bavím taky. :-))))
juraji
/ před 5 lety 14.08.2019 16:09
Vono de vo to, že Šmicer komentoval výkony Kangy dost nehezky. "Musim říct že je nejlepší hráč ligy, bohužel". Sorry ale tohle je vyloženě urážka toho hráče a ukazuje to že Šmicer je prostě divnej. Kdyby řek že je Kanga nejlepší a vodpustil si to "musim to bohužel říct" tak ok. Navíc Šmicer se do Sparty trefuje pravidelně a na svojí Slávii neřekne nic (asi aby zase moh šaškovat v kotli vedle strašpytle a spol. :-))))) ).
Btw
/ před 5 lety 14.08.2019 16:15
já nadávám na kecy šmicera ale my fanoušci Sparty sme tedy urážený přímo jako osoby co sem píšou.
Mycwo,
/ před 5 lety 14.08.2019 16:37
Tebe si snad nikdo urazit nedovolí, ne? Nejerudovanější, nejzapálenější, nejobjektivnější... :))
Člověče,
/ před 5 lety 14.08.2019 17:00
kdybys na první dobrou porozuměl psanému textu, tak bys musel pochopit, že Šmicer neurážel Kangu, ale vyjádřil politování, že hráč Kangových fotbalových a morálních kvalit je, bohužel, momentálně (fotbalově) asi nejlepším hráčem naší ligy. Neuráží Kangu, ale naopak.Z toho vyplývá, že ho považuje momentálně za nejlepšího hráče ligy! To "bohužel" může mit význam, jednak směrem ke Kangově chování a labilitě, jednak proto, že to vyjadřuje kvalitu naší ligy, když o "momentálně nejlepšího hráče naší ligy" mají zájem jen druhořadé evropské kluby. Řekl slušně ve zkratce jen to, co všichni soudní lidé, kteří se o fotbal zajímají, vědí už dávno: naše liga a náš fotbal je prostě v prdeli! A je jedno, jestli je to Sparta, Slavia, nebo repre.
Vyjádřil jen podiv nad tím, že trenér Jílek, který by měl být jasným šéfem mančaftu, leze za Kangou, aby si s ním černoušek milostivě plácl. (Mezi námi - já spíš chápu to, že si neplácl s trenérem, na kterého mohl být v té chvíli prostě nasraný a je jedno, jestli oprávněně, nebo ne, než se spoluhráčem, který za nic nemůže, když ho tam trenér pošle.) Kdo hrál fotbal a byl střídán když chtěl být ještě na hřišti a je přesvědčený, že je tam platný a po trávě pobíhá více podstatně slabších hráčů zralých na střídání, tak se do jeho emocí dokáže vcítit.
Šmicer byl zvyklý na profesionální přístup. Je také fakt, že k trenérům, jako Bruckner, nebo Benitez by si to takový nýmand, jako Kanga, asi nedovolil.
Juraji, Steaku
/ před 5 lety 14.08.2019 17:16
naprosto s Vámi souhlasím, Vy jste určitě moje multinicky
ZdenekH
/ před 5 lety 14.08.2019 17:20
Juraji, nepochopil jsem z tvého textu, zda jsi při Mycwovi nebo proti jeho textu. Protože zbylým textem popíráš to, co jsi napsal v první větě. - ...z mého pohledu je to jak píše pan Mycwa.
Já tady
/ před 5 lety 14.08.2019 17:42
nejsu proti nikomu a s nikým, Zdeňo. Já jsem tady sám za sebe. Jenom komentuji napsané. V něčem s Mycwou souhlasím, ale v něčem ne. Myslím, že Šmicer má právo vzhledem k tomu, kde hrál a co hrál, říct o Kangovi to co řekl. Já si to myslím taky, ale na druhou stranu to Kangovo nasrání ze střídání chápu. Jílkovo chování prostě nechápu, protože na jednu stranu si s ním jde "plácnout", na druhou ho pak veřejně setře. Ale je to jeho boj, třeba ví, co dělá.
Já jen nechápu, jak se můžete tak primitivně navážet do Šmicera jenom proto, že to je Slávista?! Tedy ne, že bych nebyl pro zdravý hec, myslím, že to umím docela dobře a vyprovokovat soupeře mi šlo vždycky slušně, ať už na hřišti, nebo mimo ně. :-) Ale ty primitivní urážky jsou fakt ubohé a nejsou ani vtipné, sorry jako... :-D
To ale neznamená, že si myslím, že jenom můj názor je ten jediný správný! Zvlášť v oboru, jako je fotbal, který, jak známo, "nemá logiku"!! :-)
ZdenekH
/ před 5 lety 14.08.2019 18:27
Juraji v pohodě, podívej se někdy na ten Tiky taka a uslyšíš, proč ma se do něj navážíme. ještě že tam nechodí Řehák.
juro!!
/ před 5 lety 15.08.2019 08:07
Pust si na youtube to jeho vyjádření. "MUSÍM BOHUŽEL ŘÍCT". A dívej se přitom na jeho tvář. Pak se nemusíš takhle rozepisovat ve stylu lamy. Ale oceňuju že píšeš aspoň slušně.
Najdi rozdíl
/ před 5 lety 15.08.2019 08:10
Musim bohužel říct že Slávie vyhrála ligu zaslouženě / Uznávám že Slávie vyhrála ligu zaslouženě.
Mycwa
/ před 5 lety 15.08.2019 08:28
Obojí je správně.
Steaku
/ před 5 lety 15.08.2019 08:46
jasně,, ale z toho prvního je snad vidět že to řikám jakoby z donucení a nejde mi to přes pysk :)
Mycwa
/ před 5 lety 15.08.2019 09:37
Což je u Sparťana naprosto v pořádku a tak to má být. Platí samosebou i v opačném gardu;)
Jo
/ před 5 lety 15.08.2019 09:38
Akorát že já si to svoje plácám tady a ne v TV jako Šmicer, proto to naše lehký nasrání :-)
mycwo,
/ před 5 lety 15.08.2019 09:39
v obou případech ti tam chybí čárka. Káráš ty své "multinicky" za pravopis a v každém příspěvku máš nedostatek v interpunkci.
:-)))
/ před 5 lety 15.08.2019 10:04
Je mi u prdele interpunkce. Vadí mi totální prasopis lamaklubu, kterej je schopnej napsat šli jsme S kopce nebo třeba Sparta hrála Z Trabzonem. Na dokonalý pravopis mi stačí denně cca 50 firemních e-mailů, sem chodím psát hovorově a tak trochu si od firemní korespondence odfrknout.
Šmicer
/ před 5 lety 15.08.2019 10:12
Přečetl jsem si tu, že Šmicer je rádobyexpert a jánevímco ještě pitomého... Tak teda ale nevím, co všechno musí fotbalista dokázat, aby se stal expertem: mistr ligy v Česku, ve Francii, v Británii, vítěz Champions Leaguee a jánevímco ještě... Že je slavista a fandí Slavii, to vám zřejmě vadí... Mimochodem Kangu bych ve Slavii taky nechtěl (jak to vyjádřil Dan Kolář). To není proti Kangovým schopnostem, ale jeho chování.
Slušnost
/ před 5 lety 15.08.2019 10:38
to je co mu chybí, proto je právem kritizovanej. Na Spartu si votvírá hubu kdykoli muže ale na Slávii neřekne nic protože je posera. Je to takovej vypitej Vízek v menšim vydání co plácá jen na jiný kluby, ale na svůj neřekne nikdy nic.
ZdenekH
/ před 5 lety 15.08.2019 10:55
Tak Sparťani, na Šmícu se už vyprdneme, je to zbytečný.
Jako fotbalista toho doopravdy dokázal hodně, to m u nikdo nebere, ale puste si ho, jak plácá na 02, to stačí. A u mě klesl v ten den, když si šel stoupnout na tu slavnou tribunu a řekl, že ho přemluvil syn. Od Slávie to byl vynikající nápad, jak tu tribunu uklidnit. Ale jak je postupně vidět, tak by museli poslat celou starou gardu na tribuny.
No a dneska my rudí koně budeme držet Spartě palce (asi marně) a držet palce všem soupeřům ostatních účastníků kapr ligy, aby nepostoupili.
Zdenku
/ před 5 lety 15.08.2019 10:57
Mně to přijde jako hon na Kangu. Neotevřeš noviny aby na tebe nevyskočil názor nějakýho rádoby vodborníka co ho reozebírá.. Spartě samozřejmě fandíme všichni a já si nemyslim že marně. Oni budou Turci muset trošku votevřít hru a to bude Spartě sedět. Nevěřim že budou hrát doma na 0:0, to nemaj v povaze.
Sparta, Kanga
/ před 5 lety 15.08.2019 11:14
Přestože jsem slávista, po (velmi) dlouhé době budu držet palce Spartě, aby ten pohár zvládla (i když to bude mít těžký)... Ale kvalita tam je, jen nesmí dělat zbytečné chyby... A pokud jde o hon na Kangu, může si za to sám. Není to fotbalem, jaký hraje, ale tím, jak se chová. On se totiž chovat (slušně) zdá se neumí (viz jeho gesta vůči fanouškům soupeře posledně při poháru). A ještě poznámku ke Šmicerovi: chtěl bych vidět vás, kdybyste byli v jeho kůži - tedy jak byste se tvářili...
Tak
/ před 5 lety 15.08.2019 11:20
na Spartě bude někdy v říjnu končit mekáč prej z důvodu nějaký stavby. Doufám že to neni začátek stavby tý hrůzy za bránou, to by mě nasrali.
ZdenekH
/ před 5 lety 15.08.2019 11:39
Ano paniuku, taky odsuzuju Kangu za jeho chování, připadá mě někdy jako Řepka a jeho blikance. Před začátkem sezony jsem tady psal, že bude záležet na Jílkovi, jestli ho zvládne. Tak uvidíme.
A dobře si vzpomínám, jak mě kolikrát překvapili kolegové ze sešívaného dresu, jak odsuzovali (několikrát) Mešanoviče, když byl vystřídán.
Nevím, jak bych se tvářil, ale určitě bych neplkal kecy o synovi, který mě chtěl na tribuně.
grxt
/ před 5 lety 15.08.2019 12:20
no kdyby si to tady Šmicer přečetl, tak si musí myslet, že je na rudým webu, nikoliv na efotbal.cz. Vždycky jsem ho považoval za slušnýho chlapa, to že se o spartu občas trochu otře se od něj v Tiky-Taka asi i očekává. Ale možná by ty
frustrovaný rudý nuly co mu tady nadávaj i pochopil. No po dnešním večeru to bude ještě výživnější. Další rok v hajzlu, super . Vzhůru dobýt MOL Cup !!!
No
/ před 5 lety 15.08.2019 12:30
Šmicer číst neumí takže má klid :-)
Nóó,
/ před 5 lety 15.08.2019 13:04
vidím, že s někým, kdo jednak nerozumí srandě a má rudo před očima, nemá smysl moc diskutovat. :-) To, že je dnes Sparta všem pro smích není vinou ani Slávie, ani Plzně, natož jejich fanoušků. Za to si může vedení klubu samo. A nejenom vedení. Stačí si přečíst tady ty komenty. :-))) Je to o to žertovnější, že ji ty sračky stály balík, za který by vyžilo tak pět šest našich prvoligových klubů a myslím, že i víc. Nasírat se na fanoušky soupeřů, potažmo na Šmicra jenom proto, že se vedení chová jak amatéři z Horní Dolní, hráči mají plnou hubu keců ale na hřišti to přitom není vidět, Kanga nerespektuje trenéra, spoluhráče, natož protihráče, vlastně nikoho mimo sama sebe a nikdo z posledních trenérů na to očividně nestačí mentálně a někteří ani odborně, vám kluci nepomůže. Nezbývá než prostě přiznat barvu, spolknout hořkou slinu a začít všichni sami od sebe. :-) Znovu a pořádně a s pokorou. Ale tomu slovu u nás rozumí málokdo. Ze staré slávy se žít prostě nedá. :-)
Šmicer je čurák
/ před 5 lety 15.08.2019 13:07
tečka.
Lama!
/ před 5 lety 15.08.2019 13:10
Juraj je lama, ten styl a hlavně naprosto nesmyslný dýlky sou jasnej důkaz.
Juraji
/ před 5 lety 15.08.2019 13:15
Nezbývá než prostě přiznat barvu, spolknout hořkou slinu a začít všichni sami od sebe - to chceš po sparťanech ?
Nejlepším velcoclubu této země ? Oni to nemají zapotřebí.
Oni jsou nejlepší,největší, železní, nejschopnější, prostě super a forever. My jsme jen ubozí čínští seshiti plný závisti,frustrace a mindráků. A neustále ke spartě vzhlížíme, jako k velkému vzoru !
No dnes sparta přejede ten islámskej stát a budeme se divit.... ( to je ironie, samozřejmě).
Řekněme,
/ před 5 lety 15.08.2019 13:16
že Šmicer není žádný filozof ani myslitel, ale určitě rozumí srandě víc, než ty, člověče. Holt, zdá se mi, že vy, zarytí fanoušci to máte těžké. Je to něco jako "mateřský syndrom opičí matky". Děťátku všichni ubližují, všichni jsou na ně oškliví a kolem samá šikana a podraz. Přitom mají doma rozmazleného spratka, který si neváží nikoho a ničeho, je líný na sobě zapracovat ale o to víc o sobě dává slyšet.
Já v pohárech budu fandit jak Boleslavi, Slávii, Plzni, ale i Spartě, Kanga neKanga. Protože fandím fotbalu a přeji našim týmům jen to nejlepší. (I když je pravda, že ty způsoby ve Spartě za poslední roky mně docela serou! A to nejsu Sparťan). :-D
lamo!!
/ před 5 lety 15.08.2019 13:19
Kdybyste se vy seshitci tak nevztekali kdykoli proti vám něco řekli Řepka nebo třeba Blažek tak ste víc v pohodě. Ale kdykoli se vo vás někdo votřel tak ste zaplavili potokem slz celý Vršovice, tak se nedivte že když váš kašpárek prudí do Sparty ozvem se my :-)))
Mindrák sešívance
/ před 5 lety 15.08.2019 13:21
začíná už tim že píše jméno SPARTA záměrně s malym S. Já mám Slávii u piče ale nikdy bych její název nekomolil, příde mi to smutný a jen to ukazuje jak je dotyčnej dole psychicky.
Vidím,
/ před 5 lety 15.08.2019 13:25
Nezbývá, než se sklonit před géniem tvého typu a uvolnit tak tady prostor k tvým skvělým myšlééénkám. :-D))))
Raději jdu něco dělat, protože ještě chvilka s takovým odborníkem, bystrým diskutérem a vůbec tak báječným člověkem jako ty by mne asi přinutila, abych té Spartě přál večer bůra a to bych fakt nechtěl. I když si myslím, že Turci Spartu přejedou, balón je prostě kulatý a stát se může všechno.
Takže to zkrátím, protože si myslím, že víc bys už najednou stejně nepobral, ty lamo. :-)))
Lamo!!!
/ před 5 lety 15.08.2019 13:26
Zkracuj!!
Mycwamindrak
/ před 5 lety 15.08.2019 13:51
Kluci ten Mycwa je nemocný člověk má jenom sparťanský myšlení a bude vám tady dokola tvrdit jak je Sparta neužasnější nejlepší nejférovější atd,o Šmicrovi bude tvrdit že o Slavii neřekne nic špatného a sám dělá to samé akorát obráceně ještě v horším případě je to prostě starej nemocnej pán kterej je z úspěchů Slavie úplně nepříčetný proto ta jeho demence
Jeď!!!!
/ před 5 lety 15.08.2019 14:00
Per to do nás multáku :-))))))))))))))))))
CarlCox
/ před 5 lety 15.08.2019 15:10
Co jiného zbývá těm Slátancům,než ukazovat na Kangu,který nic špatného neudělal.Zakrývají svoji neschopnost
vyhrát férově jediné utkání,bez rozhodcovských šmejdů.Podplacené mají vše.Viz poslední,faul Součka před golem,
další jeho faul při bránění Mičoli v 61min.,druhá žlutá pro Hušbaera,to vše se stát ve prospěch Sparty tak puknou!
Z Kaprligy udělali s pomocí čínských juanu neregulérní soutěž!
Nebýt Sparty a jejího koeficientu,tak by hráli 4.předkolo L.M.,to by si měli všich uvědomit a ne plácat nesmysly!!!
Slávisté
/ před 5 lety 15.08.2019 15:46
sami sebe pasují do role jakýchsi „intělekťuálů“. Na rozdíl od těch sparťanských buranů. No, já nad „inteligencí“ sešívků doopravdy žasnu. Pokud někdo nechápe, že hráčská kariéra automaticky neznamená patent na rozum, je to s jeho „inteligencí“ hodně špatné. A už vůbec to neznamená, že ten dotyčný má automaticky čistý charakter. Šmicer stejně jako jeho milý tchán Vízek je ubožák. Místo aby se fotbalu věnoval ať už jako funkcionář nebo třeba aspoň trenér žáčků, tak se chodí vykecávat do televize (do novin) a vyhřívá se na slunci bývalé slávy. Aby bylo jasno. Netvrdím, že každý bývalý hráč musí automaticky dělat do fotbalu. Pak ať se ale věnuje svému novému civilnímu životu a nehraje si na chytrého a nepasuje sám sebe do role vševědoucího soudce. Nevšiml jsem si, že by se celá řada vynikajících hráčů minulosti - Masopust, Kvašňák, Mašek, Jurkanin, Berger atd., atd. (mimochodem celá řada z nich s vysokoškolským titulem) týden co týden vyjadřovala v médiích o tom, co se ve fotbale děje. Ostatně to, že panu Šmicrovi a Vízkovi není za sebe trapně, o jejich „charakteru“ také lecos vypovídá!!!
Jsou divný
/ před 5 lety 15.08.2019 16:19
Voni maj dvojí vnímání reality. Jedno je jejich slávistický kdy jim všichni ubližujou a sou jediný slušný lidi a klub v ČR. A druhý vnímání je antisparťansky mindrákoidní kdy za všim co se jim kdy nepovedlo je Sparta a může např. i za jejich neplodnost a demenci. Stačí se jim smát a neni nutný jejich rány víc solit.
Rolf
/ před 5 lety 15.08.2019 16:27
Souhlas. Sparta jako jediná koeficient skutečně tuží. Zejména poslední 4 roky. Snad s tím nepoleví.
P.S.Mičola jako Mikula.
Ještě k největšímu fotbalovému „intělekťuálovi“ Vízkovi
/ před 5 lety 15.08.2019 16:33
Protože příspěvky ke komentářům se nezobrazují, využívám jiného místa
Tak máme svého Kryštofa Kolumba! Vlastně hned dva! Pan Vízek spolu s panem Procházkou právě objevili novou Ameriku! Vlastním mozkem přišli na to, že hrát fotbal bez lidí je na prd! Škoda, že nedokázali vymyslet lepší řešení. Nechci (probůh) nic přivolávat, ale podle těchto pánů je zřejmě lepší, aby občas nějaká ta dýmovnice nebo dokonce dělbuch přistály slušnému divákovi (nechci ani domyslet, že by to bylo dítě) za krkem. Náš největší fotbalový „intělekťuál“ Láďa Vízek díky svému ptačímu mozečku nechápe, že „hrát fotbal bez lidí je na prd“, vidí všechna média, všichni novináři. Jen prostě ještě nikdo nevynalezl lepší řešení. Nebylo by lepší tlačit na legislativce (ochraný dohled nad vytipovanými výtržníky) na kluby (zlepšení kamerového systému, kontroly u vchodů, zabezpečení stadionů tak, aby nebylo možné dostat pyrotechniku zvenčí atd.?). Pana Vízka s panem Procházkou by meli vzít k Cimrmanům! Právě totiž dokázali vymyslet, že je lepší být hezký, mladý, bohatý a zdravý než ošklivý, starý, chudý a nemeocný!!!
ZdenekH
/ před 5 lety 15.08.2019 18:45
Ano taky jsem si ten článek přečetl a jako vždy , když se čeká negativní reakce, tak se tam podepíše p.Procházka a je to.
A zajímavý postřeh grxt. Kdyby to byl server Sparty, tak bychom se tad dočetli o tom, že komise rozhodčích (myslím že včera), že v posledním zápase měl být vyloučen Hušbauer. Ale protože je to server slávistů, tak tady pisálkové z redakce píšou hlavně o špatné Spartě. Takže další možné ovlivnění zápasu ve prospěch Číny. No co už na to říct. Jděte už do háje s tou vaší čistou, za chvilku předběhnete v sviňárnách Prclíky.
ZdenekH
/ před 5 lety 15.08.2019 19:24
Tady to dávají https://www.vipleague.bz/trabzonspor-vs-sparta-prague-streaming-link-2
SpFling.com
/ před 5 lety 19.08.2019 02:35
SpFling.com - skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem pro nalezení sexuálního partnera!