Chceme pomoci menším celkům k tomu, aby se nůžky mezi nimi a velkokluby nerozevíraly, říká ředitel LFA Hajný
Nejvyšší soutěž v Česku zažívá sezonu s rekordním diváckým zájmem. Stadiony se plní na Spartu a Slavii, ale nejpopulárnější sport táhne i u jiných klubů. A tak je možná čas posunout image ligy zase o kousek dál. Alespoň si to řekli na Ligové fotbalové asociaci, která v těchto dnech představí strategickou vizi svého marketingu a komunikace na dalších pět sezon.
VŠECH 217 DOSAVADNÍCH EPIZOD LIVESPORT DAILY SI POSLECHNETE ZDE
Celá strategie vznikla na základě analýzy, která mimo jiné ukazuje, že liga se musí při získávání nových fanoušků jednoznačně zaměřit na mladé fanoušky. “Těch variant je několik. Zvažujeme třeba spuštění programu LFA Kids, kde bychom přes videoobsah, gamingový a zážitkový obsah cílili na ty nejmenší. Liga může vytvářet obsah o tom, jak se fotbal hraje, aby to malé děti vůbec zaregistrovaly. Jsme v tom už aktivní teď, objíždíme první stupně škol a vysvětlujeme jim, co je fotbal a že tu máme ligu. Tak v budoucnu tenhle prvek chceme posílit,” slibuje Hajný větší zaměření na potenciální dětské fanoušky.
V úterní epizodě Livesport Daily jsme také řešili:
Že se liga nejspíš dočká nové a stabilní vizuální identity.
Z jakých dat LFA při tvorbě strategie vycházela.
Co nová ligová strategie může přinést Spartě nebo Slavii.
Všechny díly Livesport Daily najdete i na dalších oblíbených podcastových platformách – Apple Podcasts a Google Podcasts.
Komentáře (0)
Zatím nikdo nevložil žádný komentář. Buďte první :)