Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spartě i Slavii trnem v oknu
Čtyřiačtyřicetiletý kouč plzeňské juniorky Pavel Horváth má stále velmi silné vazby na áčko Pavla Vrby. S hráči jako Limberský, Petržela, Bakoš nebo Kolář toho ostatně hodně zažil na hřišti i mimo něj...
"Každý den se s nimi potkávám, kecáme, ale už jsem v jiné partě. V té trenérské, která má daleko míň času. Je to logický vývoj, ale to neznamená, že jsem se odstřihnul. Od lidí, se kterými deset let trávíte 300 dní v roce, se nejde odpojit lusknutím prstů," ozřejmil v interview pro idnes.cz někdejší český reprezentant, jenž v minulosti prošel i oběma slavnými "S".
Jeho Viktoria o víkendu nestačila na Slavii a zřejmě se jí nepovede obhájit primát z loňského roku a bude "jen" vicemistrem. O napětí a nevraživosti vůči pražským adresám by ale mluvit nechtěl...
"Je to konkurence. Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spartě i Slavii trnem v oknu. Je fajn vědět, že nerozhoduje to, za kolik kdo koupí hráče. Viktorka měla být nanejvýš třetí vzadu, ale zase chce titul," pokračoval na idnes.cz někdejší středopolař Galatasaraye Istanbul, Sportingu Lisabon či Visselu Kóbě.
O západočeském souboru se spoustou veteránů už se nějaký čas píše, že není hladový jako v minulosti. Bývalý stratég Baníku Sokolov s tím však tak úplně nesouhlasí.
"Koukám na většinu tréninku a vůbec mi nepřijde, že by kluci, kteří plzeňskou pohádku rozjížděli, přestali mít chuť. Fakt ne. Vidím na nich, jak je fotbal baví, jak nechtějí prohrát jediný tréninkový zápas. Jak jinak by to mělo vypadat? Že by flákali tréninky, pak přepnuli a v neděli odmakali zápas? To nejde," upozornil Horváth, který je vzdáleným příbuzným slávistického kormidelníka Jindřicha Trpišovského.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
grxt (host) / před 5 lety 13.05.2019 17:45
Trn v oku ?
Příhodnější je osina v pr.deli .
Rozfofrujou prachy za CHL a za rok jsou zas nezajímavý regionální klub.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Horvi (host) / před 5 lety 13.05.2019 18:40
Horvi mozna by jsi se mel jit podivat na treninky Slavky aby jsi videl jak se taky da trenovat.
Obecne s Plzni nebude mit nikdo problem pokud bude vyhravat na hristi a ne v zakulisi. To je cele.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Epetr (host) / před 5 lety 13.05.2019 19:00
Najděte nahé ženy ve vašem městě zde : nome.ga/nahe
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
ZdeněkH (host) / před 5 lety 13.05.2019 19:44
No ještě něco od Luhového a jste tady komplet
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 13.05.2019 19:46
Horvi by měl odložit růžové brýle. Herní projev Plzně je dneska zcela jinde než před pár lety.
V době nejlepší slávy hrála daleko náročnější fotbal. Dneska vyčkává a snaži se uhrát aspoň 1:0.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jarda Š. (host) / před 5 lety 13.05.2019 20:09
Sešívka: Tak jest. V době, kdy tam Horváth aktivně působil, tak se Plzeň snažila o náročný útočný fotbal, teď je to hra na nulu vzadu a že vepředu to tam snad jednou (s pomocí Berbří) padne.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jarda eŠ (host) / před 5 lety 13.05.2019 20:51
Jak může člověk,který okradl spoustu lidí se svojí cestovkou Horvitour,kterou nechal zkrachovat veřejně
vystupovat?Vše svedl na ekonomku a jede dál.Na místo pruhovaných tepláků na Pankráci je trenérem v Plzni.
Podvody získané tituly Plzni nikdo nevezme,podobně nastupujícím slatancům,kteří sponzorují FAČR.
To je všechno ve světě nevídaný hnus.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
martin (host) / před 5 lety 13.05.2019 21:23
Jardo eš. co to meleš? jaka Horvi tour?
Sparta byla vzdy cista? Slavia taky? btw. Plzen mela v nedeli kopat regulerni penaltu. tak tady nebrec
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jarda eŠ (host) / před 5 lety 13.05.2019 21:38
pro Martina:Pokud nevýš,že měl cestovní kancelář,která zkrachovala,nastoupil tam konkursní správce a
v době konkursního řízení dokonce ještě prodal autobus.Všechno svedl na ekonomku!
Stačí si to ověřit ty umletej Horvitour byla-už není!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
SVpetr (host) / před 5 lety 13.05.2019 21:41
Najděteeee nahé ženy ve vašem městě zde : nome.ga/nahe
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
panluk (host) / před 5 lety 13.05.2019 21:42
martin: Jak jste na to přišel, pane Martine? Rozhodčí tentokrát pískal čistě na obě strany, nikomu nepřidal, ani neubral. Nepísknutí této situace jako penalty zcela odpovídalo tomu, jak hodnotil podobné situace v celém zápase, po celém hřišti. Pana Zelinku chválil i jeho bývalý kolega pan Radek Příhoda. A že to penalta nebyla povrdili i videorozhodčí... Tak si sundejte šupiny z očí...
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Pravda (host) / před 5 lety 13.05.2019 22:05
Zelinka,největší grázl,který dávno měl mít zákaz vstupu na kakýkoliv stadion píská rozhodující utkání!
Proč,no protože je všeho schopen a čínské peníze nejen jeho,ale celý FAČR sponzorují a veřejně!
Proč ten zákrok na Brabce a i na Limberského neukázali z pohledu VARu,no protože nechtěli.
Lhát,zatloukat,švindlovat,to jen nový trend.Podplacení jsou čínskými juany všichni.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Martin (host) / před 5 lety 13.05.2019 22:40
Jardo eš. ty to "výš" s y. tak proti tomu neni argument. ale zkousel jsem to hledat a nic nenasel. ale hadat se nebudu. treba ano. jen nevim, kde by na to vzal cas
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Martin (host) / před 5 lety 13.05.2019 22:46
panluk. ze rozhodciho chvali jiny rozhodci, neni znamka, ze piskal dobre. ti se nikdy neshodi. byly tam 2 jasne situace, minimale na VAR. ale jak psal pan Pravda. nechtel je videt. protoze by musel reagovat jinak. ale musim uznat, Slavia je zaslouzeny mistr. jen skoda ze zalozeny na Juanech. nikdo nevi, zda to bude jeste 10 let nebo rok
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sks (host) / před 5 lety 14.05.2019 00:17
To od pliseňáků sedí kdyby jim nepomáhali rozhodčí celou sezónu tak mají o 18 bodů míň a plácají se s Baníkem o 5 -6 flek, jen ten korupčním Šádek jasně prohlásil že pro obhajobu udělá cokoli!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Hardy (host) / před 5 lety 14.05.2019 00:57
Horváth, může tak nejvis držet hubu, ve Spartě ho vyhodili za to co si prase dovolil, a teď tady bude rozumovat!! Plzeň, se nikdy nemůže rovnat Spartě, ani Slavii!! Provinční vesnicani, ale brzy budou, tam kam patří a kde byli, nikohoPlzen nezajímá!! Před pár lety druhá liga, na sestup. Jen díky Spartě nesestoupili, a nezanikli, Kretinsky jim půjčil miliony,a pustil hráče!! A pak magor Sadek nadává Prazakum do cur...., a Paclik, s Vrbou urazeji Pražská S!!! Zasrana Plzeň, bude vždy jen bezviznamny hovno, nesoudny Horváth!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Martin (host) / před 5 lety 14.05.2019 06:07
Hardy. libi se mi, jak se ted S+S tak nejak spojuji, aby se mohli do Plzne navazet ve dvou. Pane Hardy mate pravdu. Plzen byla byla pred padem do druhe ligy. To same byla ale nedavno i Slavia. ta byla dokonce pred upadkem a musela vzit za vděk Čínu. A že Sparta Plzni pomohla? ano. Ale Plzen nemuze za to, ze vedeni Sparty jen potrebuje tocit penize a fotbalu nerozumi. S+S muze na Plzen nadavat jak chce. Ale neni o nic čistčí a charakternejší
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
MR (host) / před 5 lety 14.05.2019 06:19
To Hardy: Dovolil si mít po vyhraným finále v českém poháru radost a vzal na hřiště své dítě. No to si dovolil dost, aby ho vlastní fanoušci vypískali. A v lize nebyla jeho chyba, že tehdejší trenér Sparty neuměl využít jeho přednosti. Kdybyste si ho sami nevypískali a vaše slavné vedení nerozhodlo, že je pro budoucnost Sparty už starej, tak to mohl dokopat u vás a žádná Plzeň by nebyla. Chtělo by to trénovat pamatováka, mladej.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Prak (host) / před 5 lety 14.05.2019 07:13
Souhlasím se sympaťákem. Plzeň využila situaci. Trenér Vrba i stará parta je legendární Horvát se stal právem legendou na kterou se bude v Plzni vzpomínat. Jste ale podvodníci na entou Horváte. Po prvním titulu hvězda nad znakem byl vrchol!? Atd... no ale když neexistuje v naší rozkošný zemičce právo a vyplácí se podvádět tak jste nahoře a můžete se měřit s neschopným sparťanskýmslávistickým cirkusem.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jarda eŠ (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:12
Martin:Aby jsi Horvitour dohledal,tak si nejdřív přikup háčky a čárky na klávesnici.Vexlák Šádek,dobře vyučený
podvodník Vrba a "Bílý kůň"-Paclík to je opravdu závidění hodné trio.Vrba na to vyučení měl machra s aprobací.
Pořád mají v zádech Stbáka,jinak by dávno skončili!Oni dokonce nosili na dresech 3hvězdičky,to byl vrchol
arogance!!
On ten Horvát byl ve Spartě naprosto zbytečný v evropských pohárech svojí pomalostí,proto odešel.To je
dodatek pro MR=pamatováka.Spartu trénoval Chovanec,byla bezkonkurenční.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:17
Horváthovi nějak uniklo, že rozhodující slovo v případě plzeňských úspěchů měli sudí. Jejich přízeň se přesunula do Edenu a najednou těch cca 10-15 bodů díky penaltám a ofsajdům chybí.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
mi bi (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:30
Jak kdysy za pokutu řek Limberský ,když podplácela S.... bylo to v pořádku a teď jim to vadí.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:31
Co to meleš?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
tt (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:38
To je počteníčko. Každý to vidí pouze ze svého pohledu. Mít možnost, tak to vypadá ne střelbu ostrými. Jen tak dál.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:41
Ano, každý to vidí ze svého pohledu, od toho diskuse jsou. Kdybychom to všichni viděli stejně, nemusíme diskutovat. PS. zatim vedeš v soutěži blábol dne.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
tt (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:43
Že bych byl jednou lepší než Ty? Tak to mě těší.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:46
Idiote, odjakživa byly diskuse od toho, aby si v nich lidé vyměňovali názory, pokud možno slušnou formou. Tvůj příspěvek nemohu bohužel nazvat jinak než blábolem a právem se ti vysmívám :-))))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza1 (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:46
Plzen měla před pár lety moc dobrý tým a hrála výborný fotbal. Náročný, v pohybu, s častými náběhy krajních obránců. V nejlepší éře se na to dobře koukalo. Horváth byl sice pohybově pomalejší, ale dokázal to nahradit rychlým myšlením a výbornou technikou, která mu umožnovala hrát v případě potřeby z jednoho doteku, aby o míč nepřišel. Výborně taky kopal standardky. Později Plzni, když už byla nahoře, víc a víc pomáhali rozhodčí, ale úspěchy Plzně určitě nejsou jen o rozhodčích. Měla prostě na české poměry moc dobrý tým. A taky v lize menší konkurenci, kterou pro ní tehdy byla jen Sparta. Dneska ale už takový atraktivní a náročný fotbal Plzen zdaleka nehraje. Ke špičce v lize pořád patří, ale její fotbal vypadá jinak. Z náročného projevu ustoupila. Někteří hráči odešli, jiní zůstali, ale zestárli a jejich výkonnost už není na takové úrovni. Noví hráči je nedokázali plnohodnotně nahradit. A taky konkurence je větší. Kromě Sparty i Slavia.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:49
Lama!!!!!!!!!!!!!!!! Ty vole, zkracuj to!! Kdo má ty hovna číst????
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Ano (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:50
trefný koment, delší ale výstižný
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
tt (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:51
Pan Udoláku. Nazívejte si mně jak chcete a klidně se i smějte. Vše máte zadara. Hlavně diskutujte.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:52
Zatim jsi nic k tématu nepřinesl ty, já k tématu diskutuju. Polepši se, jinak stále smích.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Ano (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:52
brzy, jazyk, ozývat se
nazývat věci
zívat nudou
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:53
Ano??? Nic trefného to není. Je to jen obecné papouškování toho, co se napsalo milionkrát. Lama jen kopíruje obecně známá fakta a nenapíše v podstatě nic svého, je to provokatér co sem chodí akorát prudit. Ten člověk vůbec nemá svůj názor.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 08:55
Píše se správně milisekundy nebo mylysekundy???
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Ano (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:00
milisekundy
myly se kundy
obojí je správně
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
MR (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:03
To Jarda Eš:
No vidíš to, jak byl pomalej Horváth v Plzni v evropských pohárech dobrej. Stačilo využít jeho přednosti a nechat běhat lidi kolem. :-)
Reagoval jsem na Hardyho, který psal něco o tom, že si Horváth něco dovolil a že byl za to vyhozen. :-)
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:12
Jako kovanej považuju angažování tohohle řeznickýho zmetka stejně jako přivedení Bergra za absolutní vrchol trapnosti, který diletantské vedení ACS předvedlo. Je mi na blití ještě dneska. Ostuda až na půdu.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:16
HP: no vidíš, a já naopak považuju vyhození Horvátha za chybu, měli kolem něj postavit běhavý kluky a nechat ho řídit hru jako při doublu v roce 2007. Hele, tos na něj taky nadával, když dal v Olomouci titulovej gol z půlky????
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
ruda z rudné (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:25
Vyhazov Horviho to byl další omyl Sparty.Byl sice pomalejší,ale měl to v hlavě.Nebýt Horviho,tak by Plzeň taková nikdy nebyla.Andrej Kvašňák také nebyl žádný rychlík,ale byl všude.Dodnes takový hráči Spartě pořád chybí.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-) (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:36
Sparta 21. století nepotřebovala nikdy lenochody typu Horvi, ale běhavce typu Dočkal.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:37
Ještě, že jsme Spartě vyfoukli Bolta Hušbyho, s ním jsme silnější.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jirka (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:45
Plzeň hraje svoje max zhledem kádru který má víc stoho vyndat nejde Slavie je žralok na ptestupovem poli když se někdo zajimavej objeví koupy ho ne že ho potřebuje ona ale že tento typ potřebuje konkurence ikdyz se jedná o hráče že zahraničí dostane se to k Spartě Slavii oni je koupi jen aby konkurence nebila potom se stává to co ve Spartě 2 kategorie hráčů 4 podobné typy hráčů na jeden post
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:47
Nejsem zastáncem teorií coby kdyby, ale jsem si jist, že být místo tyčky gol na 0:1, tak je po sešívanejch. Celý zápas jen stereotypní nákopy vzduchem bez jakékoli myšlenky, střed zálohy neexistoval, Plzeň je hodně dobře pokrývala. Plus teda dodáme, že Kajamba nebýt kopyto, tak mohl pomalou obranu provětrat mnohem víc.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jarda (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:50
Docela srandovní kolik zapšklých Pražáků se tu dokáže vyblít
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
hej (host) / před 5 lety 14.05.2019 09:51
9:45 nepoučitelnej debil
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:01
Je prima, že píšeš o zapšklých Pražácích, ale vzhledem k tomu, že za posledních 10 let už v lize není soupeř, co by v zápase(ch) s Plzní nebyl (někteří opakovaně) poškozen, dovolím si tvrdit, že jistá averze vůči Plzni je napříč fanoušky po celé ČR... Ale mindrák z Prahy ti přeju, jen aby narůstal a užíral ses víc a víc :--))))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
hej (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:07
rozfázování debila:
Plzeň hraje svoje max zhledem kádru
který má víc stoho vyndat nejde Slavie
je žralok na ptestupovem poli
když se někdo zajimavej objeví koupy ho
ne že ho potřebuje ona ale že tento typ potřebuje konkurence
ikdyz se jedná o hráče že zahraničí dostane se to k Spartě Slavii
oni je koupi jen aby konkurence nebila
potom se stává to co ve Spartě 2 kategorie hráčů 4 podobné typy hráčů na jeden post
KOUPY HO
KONKURENCE NEBILA
je to vůbec možný ?!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:18
Hlavně, že Vaše Sparta 21. století nepotřebuje lenochody, ale běhávé hráče... A k čemu je Vám Dočkal a zbytek hvězd, za které je utratily miliony.. Kdy přesně naposledy jste vyhrály titul? :) Neříkám, Plzeň teď hraje hrozný fotbal, není to nic světoborného, ale očividně to pořád stačí na většinu týmů v lize. Ale tento rok určitě přeji titul Slávii. Slávie letos v lize i mimo předvedla výborné výkony! A jako Plzeňák dokužu uznat, že titul tento rok do našich rukou nepatří.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:22
Sparta má poměrně běhavou zálohu a konečně nestaví línýho Tetteha. Takže můj názor je, že Dočkal to může řídit, otázkou je co Kanga, ale když hráli spolu, tak si hodně rozuměli. Takový Karlsson vyloženě potřebuje hráče, co mu bude dávat míče do křídla a pak uteče všem. Takový Zidane taky nebyl sprinter, Pirlo to samé, ale měli kolem sebe běhavce kterým to strkali.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:22
Honza: Díky bohu chytil ve druhý půlce jara formu Berbr, jinak to bylo třetí místo.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza 13 (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:37
Pěkné počtení tady. Ale fakt je, že Horváth měl firmu, která skončila v konkurzu. A že někdo prodal autobus v době, kdy už měla dluhy. Prostě to že někdo umí hrát fotbal neznamená, že bude umět podnikat....
https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=116A4C1ABBED4825ACC0D7867ABB0284
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:41
Další Honza?! Kurva lamo, nech toho!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Ozzy2 (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:42
Horvi, ruku na srdce.už vaše záchrana, kterou zinscenovala chátra na Letné a kde jste se "zachránili" byl podvod jako prase.Pak jste chvíli hráli fotbal, který byl krásný, mančaft fungoval a všichni vám asi v pohárech fandili.Ale te´d už se té špičky tři roky držíte zuby nehty jen díky triu gaunerů Berbr, Šádek, Paclík.Proto jste trnem v oku, pro nic jiného.Já jen vítám, aby byla soutěž vyrovnanější,ale ne tak, jak to děláte vy, kurvy podvodnický z Plzně.Bez estébáka a jeho poskoků v černém byste hráli střed tabulky, což se stejně stane.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:43
miondráááááááááááááááááák
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 10:52
10:43 Když už imituješ, nedělej prosím překlepy. Originální udolak píše naprosto dokonale.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Tereza (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:00
Jo, přesně ta chátra nás zachránila.. Ti hráči, kteří se jim na Spartě nelíbily později Plzni vyhrály titul... Možná proto jsme kurvy.. Ale kdyby tohle udělala třeba Příbram, tak teď nenávidíte tu. A jak to děláme my?? Nechápu! Fotbal Plzně teď stojí za prd, hrajou hrozně, a titul si letos nezaslouží, ale zřejmě výsledky zápasu 1:0 pořád stačí... A když to tak půjde dál, tak budem hrát střed tabulky.. A co jako? Každý nemůže být na vrcholu pořád že? Třeba té Letné se taky dlouho nedaří sáhnout až na vrchol.. :)
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:04
Žádná "chátra" vás nezachránila, koupili jste si sudího kterej Spartu seřezal tak, jak jsem to od tý doby neviděl až do Air limberský 2012.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jirka (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:13
Nevím, sice fandím už přes šedesát let Spartě,ale stále si myslím, že takových fotbalistů, zapálených pro fotbal je v naší lize opravdu poskrovnu. Pro mě pan Horváth palec nahoru a je mě kde hrál.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Hroch (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:17
To je hloupé povídání s hloupým kopačkou
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
blesk (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:22
SPARTANI MAJÍ NEJHORŠÍ MANAGEMENT, KTERÝ SE DÁ NA SVĚTĚ SEHNAT.......KOTALÍK, ŠČASNÝ A JEJICH GURU STRAMAČIONI......ATD. ATD....NEJ BYL TEN ŠAŠEK 25 LET CO MĚL PRAXI, ŽE 7 LET KOMENTOVAL FOTBAL V TELEVIZI.......REFERENCE PRO AC SRANDA PRAHA SPORTOVNÍ MANAGER.....jak se jmenoval ten teploušek?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:24
blesk???
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Tereza (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:28
Přesně!! Koupily!! A díky němu jsme na vrcholu ještě dnes..A díky němu hrajeme i Evropu.. Proč utrácet miliony za hvězdy do týmu, když stačí dát pár tisíc sudímu že jo ? Přesně o tom fotbal je ne? Přesně proto hrajeme teď, tak na prd.. Proč se snažit? Když víme, že máme rozhodčího že? Akorát nevím jak je možné, když jsme kurvy s koupeným rozhodčím, prohrát na Spatně 4:0 .. Někde asi chyba ne?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 11:38
Terezko, ty tranzistore, co to tady meleš???
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Renek (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:03
udíku, xenofobie sem nepatří.
Děkuji.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
hopilik (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:14
Stačí se podívat který tým za posledních 10 let přinesl nejvíc bodů pro koeficient nasazení české republiky do pohárů.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Josef Englic (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:15
Čínské jüany v případě Slavie jsou špatné, ovšem korejské wony v případě Plzně jsou v pořádku.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
V.Hošek (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:16
Horváth a trenér ? Směšné !
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:29
udolaci, vy jste fakt kokoti
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:35
Nejvíc do koeficientu přispěla Sparta, po ní je Plzeň. Nikdo přece Plzni nebere to, co uhrála v Evropě, ale všem lidem v týhle zemi vadí to, jakým způsobem si právo hrát v Evropě kupovala prostřednictvím sudích. Nemít na své straně sudí, nemá tituly, tím pádem ani LM a prachy z ní, to je co lidi sere...
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
rudi (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:49
Plzen velký klub! Já jenom vím o výsledku AS Řím 5:0 a Real Madrid 5:0, to snad stačí.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Hahaha (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:52
Ty jsi kokot opico zubatá
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
AJETOAJETO (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:56
Fotbal je fenomén a má dvě strany mince. výsledky a hra na hřišti. Obojí nemusí korespondovat. Plzeň přinesla nový, typicky český faktor: zákulisí. Sparta to dříve taky hrála, Slavia snad za první republiky, pak byla i Dukla, Slováci a tak. Faktory , jež jsou mimo hřiště nemá rád nikdo. Proto Plzeň s**e tolik lidí, bohužel, až si najdou lepšího páprdu do FAČR, třeba ji bude někdo brát jinak. To ale nejde ze dne na den!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 12:58
Sparta to taky hrála, můžeš to nějak rozvinout??
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sever (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:00
Tvl koukám na efotbalu vše při starým. Některým z vás by fakt občas slušel voraz..nebo ať vám nahé ženy ve vašem městě vyklepou pytlíka. To se nedá, ať to tady radši zavřou.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:03
Sever :-))) Musíš ty nejhorší ignorovat a bavit se s námi co jsme tu kvůli fotbalu.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Ludvík (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:09
Horvi, pražákům se špatně poslouchá, že "provinční" klub už několik let drží Spartu a Slávii na stejné a lepší lajně !!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:11
Ludvík - dement :-)
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
ps (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:21
SS je nejhorší skvrna na tomto sportu.Pražáci a jejich přisluhovači jsou nástupci sedláku a vesnické lůzy.R.I.P
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Tomáš Jasný (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:27
Krásné sledovat jak se "fanoušci" korupční Plzně vztekají, když dostanou od číňana ochutnat vlastní medicínu. Nebýt letos pomocí rozhodčích, tak je Plzeň reálně kolem 6-10 místa. Tak si jděte preleštit ty tituly, kvůli kterým se vám směje zbytek republiky. Plzeňská práva, soudy a fotbal již vstoupily do dějin. Plzeň město korupce.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Láďa (host) / před 5 lety 14.05.2019 13:39
Pánové p.Horvát je PAN FOTBALISTA, ale když vidím ty čínský nápisy na sešívanejch dresech a na tribuně Tvrdíka, je mi na blití.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Zdenek (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:17
Panove co vedete debatu kdyz vidite ve fodbale tolik spatneho ptoc chodite na podvodniky
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:24
Já chodím na fotbal protože můj klub hraje fér a není tlačen sudími. Radši skončit třetí než se nemoci podívat do zrcadla.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:32
Costa hraje fér ?
Jak potom vypadá, když někdo hraje nefér ???
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:35
Nefér hrával třeba prase Řehák a ten si to přenesl i do role asistenta trenéra. Dále je prase Bořil, Coufal, Baroš, Fillo, atd. Costa jde do souboje jako blázen, ale ne s cílem zranit, což ti ostatní dělají. Navíc takový Bořil klidně vrazí do hráče v přerušené hře, stydím se za něj.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:50
Nejvíc fair hraje Sparta. Dnes Křetinský u soudu přiznal, že J.Nagyovou, ex-šéfku kanceláře a milenku ex-premiera Nečase obdarovával šperky za více než půl milionu korun. Je vidět, že zdroje majitele Sparty jsou opravdu křišťálově “čisté”. Hlavně, že tu Udolaci máte pořád kecy o korupci na Slavii a Číňany.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:51
Jj, Křetínský přesně patří k vyjmenovaným hráčům. Akorát nevim jakej hraje post??
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Vojta (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:54
Slušňáci, např. Hložek
Tvrdí ale féroví, např. Coufal
Hráči, co faulují ale ne až tak brutálně, např. Costa
Brutální hráči, např. Bořil
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:56
Coufal je taky pěkné čuně, a to říkám jako slávista.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:57
14:56 plagiát
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:58
14:57 originál
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 14:59
Vojto ... “Hráči, co faulují ale ne až tak brutálně, např. Costa” ... To myslíš vážně?
Tvoje zaslepenost zřejmě nezná hranic. Costa udělal proti Slavii a Ostravě dva kriminály, po kterých jen zázrakem soupeře nezmrzačil. Zákroky, po kterých neměl dostat červenou, ale doživotí!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:02
Costa udělal na jaře dva ostré fauly, jinak hraje poměrně čistě. Zákeřní byli třeba Krajčík nebo Matula, v derby se podobně zachoval Masopust. Nemá cenu pořád dokola brečet, už se to odnaučme.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Vojta (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:09
Sešívka-Ale nechce toho hráče zranit, takový Bořil se jednou dokonce přiznal, že do souboje šel s tím, že buď bude mít míč a nebo klidně soupeře zmrzačí
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:11
Costa oba zákroky přehnal, to ví i on sám. Ale Bořil, Coufal, Fillo, ti jdou do soubojů s tím, že buď míč nebo soupeř... Jen je škoda, jak slávisti pořád pláčou, pak se jim člověk nemá smát??
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:21
Udolaku, ty slinto, jdi už do prdele !!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:22
Plagiát... Pravý Sešívka je slušný mladý muž.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jaroslav Kalous (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:23
Jen víc takových Plzní! Je potřeba Pražské "S" pořádně prohánět! Ale jen na trávníku, ne v zákulisí. Je úsměvné jak Sparťané a Slávisté brečí o zákulisních bojích, které sami zavedli!
Udělejte si samostatnou pražskou ligu - Spartu, Slavii, Bohemku, Duklu, Žižkov, Vltavín, Radotín, Vyšehrad..............!:-)))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:25
Zákulisně si Plzeň a Slávie nemají co vyčítat, jen Sparta se to snaží dělat až moc poctivě a nemá ostré lokty.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:25
Žádný plagiát... Udolaku, jdi už do hajzlu s těma nekritickejma žvástama.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:27
Bože, to je breku!! Tak si ty jelito nejdřív zameť před vlastním masopustem a pak píčuj do Sparty!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:29
Udolakova Sparta prý nemá ostré lokty, ale rozhodčí pískají celé jaro pro ni. To jsou teda paradoxy.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:30
Vy sešívanci se NIKDY(!!) nezměníte, všichni vám ubližujou, všichni jsou proti vám, za každým vaším krachem je Sparta, jste normální ubulený sračky :-))) Vy jste ti nej, čestní jak Dušín, vaši hráči jsou vzorem slušnosti a fair play, ale všichni ostatní jsou zlí, ty vole, chápeš že právě pro tohle vás má celá republika za ubulence? :-D
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:31
Udolaku, podívej se na tabulku, vezmi si prášek a už neotravuj!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:31
FŇUK. Víte jaký je rozdíl mezi SPARŤANEM a slávistou? Když Sparta něco vyhraje, SPARŤAN se raduje, když ale něco vyhraje Slávie, slávista hledá něco, čím by pošpinil Spartu.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:31
Oskare, prober se :-))))))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:32
udolak - sešívka 5:0 :-((((
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:33
Nám nikdo neubližuje. My jsme spokojení, protože jsme první! :-))))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:34
FŇUK Costa, fňuk. Ale naši Masopust, Souček, Bořil, Coufal, Ngadeu? No NIC woe, to je přece cajk a to se neřeší :-))))))))))))))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:35
Když pláčeš nad Costou nebo Frýdkem, měj koule a zmiň i to kdo v ligovým derby začal první prasit. Kdo hraje tak, že má pořád nahoře lokte, atd.. Jinak se musím chtě nechtě dál smát :-)
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:36
My vám ty jarní úspěchy s rozhodčími přejeme. Nás nemůžete ohrozit ani s koupenými rozhodčími, kteří běhají pro Frýdka do sprchy, aby se vrátil na hřište. My jsme první !!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:37
kašlu na slávistické plačky, jdeme se se starým líbat na Petřín
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:38
To jo, naštěstí máte Zelinku který s Plzní obě situace ve vápně posoudí vždy pro vás :-))))))))))))))) Ale POZOR, předkolo LM bude trochu o nčem jiným, abyste pak neplakali jako třeba s Tiraspolem
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:39
15:37 běž, a nevracej se.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
andžin (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:42
Proč jsou slávisti tak vzteklí?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:44
Pořád lepší Traspol než Subotica :-)))
Vy se můžete jen modlit, abyste se dostali rovnou do zákl.skupiny, aby nebyl další průšvih, kterými už jste pověstný.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:45
Absolutně nezvládají svou roli. Zase jsou nahoře po 10 letech ponižování i od klubů jako Brno nebo Příbram a nějak to kluci nedokážou pobrat. Možná už teď jsou plni strachu kdy přijde zase pád, jako je tomu pokaždé po nějakém náhodném úspěchu.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:48
A zase špatně.. Dle koeficientu je Srbsko 25., zatímco až Moldavsko 33. Jak ty to děláš, ty máš na to nějakej manuál, pokaždý se takhle sejmout?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:50
Vyser se na koeficienty. Vy jste udělali velkou ostudu v předkole EL. Nepleť si to. To nebylo předkolo LM.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:53
MUHEHE, tak teď už v tom tápeš slušně :-) Dovol, abych ti připomněl třeba toto: http://www.efotbal.cz/clanek-93231-Slavii-sokoval-divizni-Prevysov.html
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 14.05.2019 15:54
A další TOP kvalita: http://www.efotbal.cz/clanek-25034-Slavia-vypadla-z-poharu-v-Lisni.html
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Bláha Karel (host) / před 5 lety 14.05.2019 16:10
"Koho chleba jíš,tomu píseň zpívej!"Horvát brečí na nesprávném hrobě.Plzeň pomalu zhasíná s přestárlými hvězdami a Horviho zmáhá nostalgie.Nikdy jsem moc nevěřil řečem o Berbrovi,ale po zápase s Jabloncem tomu už věřím.Berka si jistě u Berbra silně šplhnul.Plzeň bez Berbra by byla sotva poloviční.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Martin (host) / před 5 lety 14.05.2019 16:42
Taky bych řekl, ze slávisti jsou hlavně mistři v brečení a navíc si nechtějí příznat, ze berbr už se dávno motá kolem neskolaudovaného edenu. protože tam ted jsou peníze. zatim...
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
NStanda (host) / před 5 lety 14.05.2019 16:47
Vy chytráci sparťanský jistě znáte rozdíl mezi Spartou a zmrzlinou, (BATE) ta vydrží v poháru podstatně déle.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
it (host) / před 5 lety 14.05.2019 16:47
líbí se mě jak pražští S Pepíci podsouvají Plzni zákulisní tahy, ale důležité body v letošním ročníku získali obě pražská S díky podvodnému videu.( třeba s Bohemians). Jaký to rozdíl proti zisku Plzně. Zákrok ve vápně Slavie byla proti tomu vražda.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
brrrr (host) / před 5 lety 14.05.2019 17:50
Jdi do hajzlu Horváte..
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jaroslav (host) / před 5 lety 14.05.2019 18:27
Koukám, že pání pražáci tu hodně píší. :-)
Teď ho neklejte , klejte sami sebe, že ho rezavá Sparta propustila . A co poslední zápas na Slávce, podvodný tah Zelenky, který udělal . Kdyby toto se stalo opačně, tak běží k videu a kouká na telku a zkoumá video. Ale tady ne, tady automaticky Zelenka zavelel , že to byl gól a faul neviděl na plzeňského hráče a vzápětí penalta. Ale to zas Zelenka neviděl, že Škoda loktem vzal Limbu zezadu . Být to opačně, tak jde na video. Takže protekční S hodně se do klidu a koukejte komu se nadržuje.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
! (host) / před 5 lety 14.05.2019 18:52
Jaroslave Plzeň a rozhodčí to jsou velcí kamarádi,nevzpomínám si že by ji rozhodčí v posledních létech nějak výrazně poškodili jako třeba Slavii v derby,a jestli jsi fanoušek Plzně a nejsi hloupí tak víš jak to je ohledně zákulisních čachrů,a jestli to měla nebo neměla být penalta nebo faul tak vy co fandíte Plzni by jste se k rozhodčím radší vyjadřovat neměli
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Jan Vávra (host) / před 5 lety 14.05.2019 19:07
Horvi neboj,neni to na dlouho.Jedna dvě sezony a Plzeň jde opět tam kam patří.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Magicl1984 (host) / před 5 lety 14.05.2019 19:20
Jsem Plzeňák a nám spousty slávistyckých známých , kteří vždy si rejpnou do Plzně stáji já do Slávie. Nevím kolik peněz zaplatilo vedení Slavie nebo kolik bodů Plzni zařídili rozhodčí, ale jedno musím uznat Slavie hraje natlakovej rychlej fotbal a Plzeň už hraje moc profesorsky je to tím te má v kádru víc zkušených hráčů než dravých jako má Slávka. Takže při konfrontaci týmu je jasné ze když se nepovede dat první gól tak to nedopadne dobre. Krom toho góly když nebudu brát penaltu byli výstavní a to i od Kovarika. Takže posílit dravost a ne zkušenost jako je Hloušek (30 let)
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Marty (host) / před 5 lety 14.05.2019 19:20
Pavel Horvath je velkej kopac a to se vsim vsudy. Takze prosim ty vulgarni a "prejici" komentatory s vysokym moralnim a odbornym kreditem: "klidek".
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Radek (host) / před 5 lety 15.05.2019 08:25
Jste k smíchu. Že půjde Plzeň ke dnu, to říkáte už asi 9 let a pořád nic. Že Plzeň platí rozhodčí a dělá zákulisní tahy, to říkáte taky. Jenže poslední události opět potvrzují, že zákulisní pletky nahrávají spíše Spartě a Slávii. Hoďte si hadr na hlavu pražáci a začněte u sebe. Jste vrcholně trapní. Uvědomte si, že jádro úspěchu je jinde a je to tvrdá práce všech v klubu. Vždy, když se něco pískne nebo nepískne v zápase Plzně, je kolem toho hrozný ryk. Deník sport strejdy Křéti začne psát články proti Plzni. Prostě Plzeň vám vlezla do zelí a vy to v té Praze nemůžete zkousnout. A tak okolo sebe kopete jako malý děti a vymýšlíte spiklenecké teorie na úrovní Iluminátů, chemtrails a podobných choromyslných bludů. Dejte si facku a vzbuďte se, nejste o nic lepší, než oni! Zdraví fanoušek Liberce.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 08:56
Jaký poslední události?? Myslíš ten další nechutmý zářez, tentokrát Jablonce??
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Vladimír (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:03
Horvát má pravdu. Za mého mládí, kdy jsem fotbal sledoval a nevynechal jediné derby Sparta - Slávie, tak byla Plzeň provinčním klubem, kdy jediným známějším fotbalistou byl Standa Štrunc a později brankař Čaloun. Téměř každý rok hrála Plzeň o záchranu v lize a kluby z Čech, Moravy i Slovenska si tam většinou jezdili pro body. To, že už je pár let Plzeň v extralize velkým hráčem, má zásluhu právě Horvát, který všude jinde odepsaný vytvořil kolem sebe v Plzni partu fotbalistů, která se postupně prosadila. Velká zásluha se sice dává trenérovi Vrbovi, ale nebýt "šéfa" Horváta, tak by byl Vrba poloviční, což se prokázalo, když odešel trénovat českou reprezentaci, nebo když byl v zahraničí. Nikde se neprosadil a byl rád, že ho Plzeň přijala zpět. Takže nebýt Pavla Horváta, Plzeň by nikdy nebyla tam kde je.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:07
Největší zásluhu má Berbr!! Tím, že s Damkovou odstranili Macelu, pod nímž sudí celkem fungovali a tím je ovládli, zajistili Plzni přízeň jakou neměla ani Olomouc za Kubíčka. Tohle je základ celé Plzně, bez pomoci sudích by nevyhrávala ligu, tím pádem by nehrála LM, neměla z ní miliony na posily a další paclení sudích a dávno by byla zpátky v šedi českého průměru.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:11
Pod Macelou fungovali rozhodčí pro Spartu. Však pro ni taky několik let pracoval.
Pod Berbrem a Damkovou fungovali pro Plzeň.
Pod Chovancem začali opět makat opět pro Spartu.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:13
:-)))))))))))))))))))))))))) To ti to včera nestačilo??
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:16
Vaše odvolání navrhl Tomáš Paclík, který ve volbách předsedy FAČR podporuje Jindřicha Rajchla, kdežto vy…
(skočí do řeči) „Já jsem dlouholetý kamarád Pelty, jen to řekněte naplno. Nevím, jestli to hrálo roli, to nemůžu posoudit. Když jsem četl, co se o mně teď píše v novinách, jen jsem koukal.“
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:16
Odvoláním Macely začala velkolepá plzeňská korupční show.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza1 (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:24
Udolak má pravdu. Macela vedl rozhodčí dobře a Slavia pod ním vyhrála 2x ligu. Rozhodně nešel na ruku Spartě jak píše kolega Sešívka. V podstatě až po zmizení Kříže, který Macelu také podporoval, se proti němu postavil Berbr a vrátil mu to, že Damkovou Macela odstranil z listiny sudích. Tímto začala celá dlouhá éra Plzně, kdy jí rozhodčí neublížili cca 10 let až dodnes. Myslím, že odstranění Kříže má zásadní spojitost s následným ovládnutím komise rozhodčích Paclíkem a Berbrem. Všechno to bylo dopředu připravené a Kříž, coby zastánce Macely, byl zásadní pro to, aby se celá akce zdařila.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:26
Jo jo Macela byl super, to se to Spartě vyhrávalo. Pepík je proti němu měkota. Navíc z toho zkolaboval.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
:-( (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:27
Sešívka a tebe tohle vážně baví? Každý poznáme, že jen provokuješ a užíváš si pak reakce a nadávky, nejsi nemocný?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Bingo (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:28
10:24 jasný plagiát. Honza1 by nikdy nesouhlasil s Udolákem. A nikdy by to nenapsal tak stručně.
To si napsal asi sám Udolák.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza1 (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:30
Obvykle píši delší příspěvky, to je pravda. Ale tady stačil kratší, v tomto skutečně souhlasím s udolakem, vše bylo dopředu zinscenované a je jen škoda, že se dosud nenašlo tělo Kříže spolu s jeho vrahem. Mimochodem Šádkův tatínek byl taky pěkné kvítko a má na krku taky vraždu...
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:32
Lama?? :-O Rozumný komentář, krátký komentář, dokonce i výstižný, co se stalo? Díky, kéž by ti to takhle vydrželo.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Bingo (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:44
10:30 opět jasný plagiát, tohle by Honza 1 nikdy nenapsal. Trapný převlečený Udolak.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Hej (host) / před 5 lety 15.05.2019 10:44
Bingo = lama?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Slávek (host) / před 5 lety 15.05.2019 11:06
Horvátku, mám k tobě respekt neboť jsi kopal i za nás sešívaný, ale přes to. Plzeň není tak velký hráč jako je Velký podvodník a gauner ten nad Plzni. Proto vás většina lidi nemají rádi a proto jste středem posměchu a nenávisti!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Honza1 (host) / před 5 lety 15.05.2019 11:35
Psal jsem to já. Tečka.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
carlos (host) / před 5 lety 16.05.2019 07:20
Honza1: souhlas. Já říkám, že díky tomu v jakých "srač...h" jsou dnes Sparta, Liberec, Olomouc, Baník a jiné kluby může být Plzeň vepředu. Letos to opravdu bylo pro Plzeň o fous. Již nyní se ukazuje, že přestavba mužstva nepokračuje tak, jak Áda s náčelníkem avizovali. Sice vždy přijdou noví chlapci, ale je to pouze o jednotlivých postech, herní styl je konzerva bez progresu. Vrba měl prostě kliku, že se mu sešlo všechno tak, jak má být. V příští sezóně bude Plzeň již citelně kulhat a tady se potom uvidí, jak na tom mentálně vůbec budou. Horvi je Horvi k jeho postřehům nemá smysl se vůbec vyjadřovat.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
jorry (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:37
Plzeň by nemusela být trnem v oku, kdyby vožralej generální manažer Viktorie nejezdil po Plzni a neřval kde jsou ty zkurvený pražský mrdky...... kdyby je přes rozhodčí netlačil Berbr, takže góly Viktorie z ofsajdů, po faulech, nedopískané penalty proti Plzni atd.... bylo toho dost. Nefandím Slavii,ale je dobře, že bude mistrem. Na rozdíl od Viktorie nepodváděli a vše si poctivě uhráli !!!!!
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
udolak3 (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:41
Plzeň má bohužel problém v zákulisí, ale její fanoušci se chovaj celkem férově. Zato sešívaný prasata, no comment, pro ně neni důvod k voslavě titul ale to že Sparta je až třetí. Je to svoloč plná komplexů, mindráků a nenávisti.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
host (host) / před 5 lety 17.05.2019 07:02
Udoláku, plně vám věřím, že se raději nedíváte do zrcadla. H.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Sešívka (host) / před 5 lety 17.05.2019 07:50
Jediný, kdo tu má pořádný mindrák jsou frustrovaní udolaci. Ani nevím, který větší - udolak 1,2,3 nebo 4 …. :-))
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
sks (host) / před 5 lety 17.05.2019 08:04
Proč se ten blbec začal číslovat ???
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
Eusebio (host) / před 5 lety 17.05.2019 23:39
Opravdu jsem netušil, že se v nějaké literatuře najde tolik pravdy a moudrosti jako tady.
Nešlo by z toho udělat povinnou školní četbu ?
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
BATATAS (host) / před 5 lety 18.05.2019 10:03
PRAVDA JE JEDNODUCHA, ZURNALISTE , KTERI VZHLIZEJI K IKONAM A PAK JIM DAVAJI PROSTOR K PROKLAMACIM. HORVATH JAKO TRENER NEUSPEL V SOKOLOVE A TAK HO ZA ZASLUHY UKLIDILI K JUNIORCE. Z KLAUNA NIKDY NEBUDE DOBRY TRENER, BUDE CELY ZIVOT PABERKOVAT A CEKAT ZE NA NEJ NEKDE NECO ZBUDE. MODERNIMU, FYZICKY NAROCNEMU A BEHAVEMU FOTBALU TENTO CHODEC VE STREDOVEM KRUHU , NEBUDE NIKDY HOVET. JSEM SI JIST.
Re: Horváth: Byť se to spoustě lidem nelíbí, z Plzně se stal velký hráč, který je Spa
karel (host) / před 5 lety 20.05.2019 18:25
To je počteníčko. Je to tady samej zákulisní a fotbalovej odborník. Co jsme to za národ? Jen tak dál.