Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Zaskakující hlavní trenér Sparty Michal Horňák, jehož měsíční gáže 150 tisíc korun měsíčně je oproti jeho třem předchůdcům suverénně nejskromnější, je zatím ve své funkci stoprocentní. Připravil tým k výhrám nad Opavou i Baníkem Ostrava a přesvědčivé je také celkové skóre 6:0.
Důležitost toho, že slavné "S" pod novým trenérem triumfovalo dvakrát rozdílem tří branek, je velká. "Na psychiku je to určitě dobře, šest střelených gólů a oba zápasy s čistým kontem. My se ale musíme zase připravit na Liberec a zvládnout další zápasy. Určitě si rozebereme, co jsme udělali dobře, co jsme udělali špatně, ale musíme se maximálně soustředit na další zápasy," upozornil jeden z lídru letenské kabiny Martin Frýdek, jehož slova vyšla na webu sparta.cz.
Měla by už si nejslavnější tuzemská značka z Generali arény díky velkému náskoku na čtvrtý celek tabulky v klidu dojít pro bronz? "Samozřejmě chceme uhrát to třetí místo. Důležité je pro nás se pokusit vyhrát všechny zápasy, hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou," pokračoval bývalý středopolař Slovanu Liberec.
Spartu nyní pomáhají táhnout i mladí borci a la Václav Drchal či Adam Hložek, kteří jsou stále v teenagerovském věku. A v posledním kole si odbyl debut i sedmnáctiletý Pavel Hájek. Co na to říká ostřílený bojovník? "Pro Spartu je to dobře, že se prosazují mladý kluci a když dostanou šanci, tak na hřišti nechají maximum a jsou odměněni i gólem," zakončil na stránkách sparta.cz syn vicemistra Evropy z roku 1996.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Petr31 (host) / před 5 lety 06.05.2019 12:47
--Najdětee nahe ženy ve vašem městěe zde : kutt.it/nahe
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
hm (host) / před 5 lety 06.05.2019 12:52
sklopený hlavy
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Millwall (host) / před 5 lety 06.05.2019 14:30
Frýdku vy na Spartě všichni umíte jen pěkně kecat a vymýšlet si alibi proč je Sparta již 2 roky v řiti ale ani 1 z vás neumí říct jsme dřeváci a na Spartu nemáme - zrovna ty Frýdku jsi jen bojovník ale v žadném případě fotbalista pro Spartu ! Max.pro Jablonec Liberec Boleslav !
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Fcb (host) / před 5 lety 06.05.2019 15:36
Frýdku, prosím nemluv!!!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Podolák (host) / před 5 lety 06.05.2019 18:02
Raději hrej pořádný fotbal a nekecej nesmysli.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Hogy (host) / před 5 lety 07.05.2019 09:24
Frýdku, buď v klidu, ty a Costa bavíte stoprocentně a to hlavně tím,jak jste zákeřní.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Kom (host) / před 5 lety 07.05.2019 09:39
Někde jsem četl, že Zahustel je ve Spartě, protože je dobrý bavič pro kabinu. Já bych mu tedy změnil smlouvu na profesionálního kašpara, protože to není hráč pro Spartu
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Bláha Karel (host) / před 5 lety 07.05.2019 09:54
Musím souhlasit s názorem,že Frýdek je sice bojovník,ale ne pro Spartu.Jeho styl mi silně připomíná buldozer,který umí jen bourat a ničit soupeře likvidačními fauly.Pánbůh ví,kdo nad ním neustále ve Spartě drží ruku,protože v každém jiném špičkovém klubu by dávno "letěl".A není to jen Frýdek,kdo na Spartu nemá.Zahustel se Štětinou mají sotva na 1.ligu.Divím se,že ještě nepostavili nagelovaného a pokérovaného "modela" Váchu,to by bylo teprve "vymalováno".
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Jo, bavit se tou hrou - jako Ty, když jsi surově fauloval Jo (host) / před 5 lety 07.05.2019 10:07
Jo, "bavit se tou hrou" - jako Ty, když jsi surově fauloval Josefa Huschbauera, protože jsi na něho nestačil? Jsi průměrný hráč bez potřebné kreativity a charakteru, který ve Spartě nemá co hledat.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
acs fourever (host) / před 5 lety 07.05.2019 10:09
srcař frydek je sparta sparta je fridek
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
nikdo (host) / před 5 lety 07.05.2019 10:30
jediný fotbalista je ve spartě Bořek Dočkal a s těch mladých možná něco bude ale nesmí se zhlédnout ve stylu který předvádí prasata Frýdek,Costa ,Štětina a ti divadelní herci v čele s Kangou.Kdyby pořádně fungovala DK tak jak má sparta by hrála s dorostenci a bylo by se aspoň po fotbalové stránce na co dívat.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Prak (host) / před 5 lety 07.05.2019 10:38
Jdeme do nich Frýďas!!! Zas bude dobře, jsi vůdce kapitán tak jen víc golů. Hřebík ven!!!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Jaroslav Kalous (host) / před 5 lety 07.05.2019 10:47
A zase ta Sparta - pořád jen bla,bla,bla. jsou i jiné týmy, daleko zajímavější. Třeba Dukla.:-)
Pořád jen Sparta, trapně odrbanej kolovrátek!!!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
jarda (host) / před 5 lety 07.05.2019 15:22
copak to Hornak nevidi , ta hra je katastrofa , Frydek , Costa a Zahustel prece nemuzou hrat za SPARTU a jestli jo , tak tam ani Hornak nema co delat
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Bloumx (host) / před 5 lety 07.05.2019 15:49
Zakerny "fotbalista" promluvil. Nemel by hrat v zadnem spickovem tymu, natoz PROBOHA byt reprezentantem CR! To uz musi byt Sparta hodne dole, kdyz je obcas kapitanem!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
bejis (host) / před 5 lety 07.05.2019 15:51
Základem musí být dobrá parta složená z dobrých českých hráčů doplněná tu a tam z nějakých vhodných zahraničních individualit. které se přizpůsobí kolektivu a ne sebranka zahraničních individualit, které nevytváří dobrou partu, doplněných tu a tam o nějakého Čecha,
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
pafe (host) / před 5 lety 07.05.2019 15:52
Pane Frýdek mě hra sparty baví už delší dobu. Začalo to trenerem Stranačonym, přes Hapala a nerváka Sčasného. Tak to ted proboha pod Hornakem nepokazte
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
jarda (host) / před 5 lety 07.05.2019 15:56
Zahustel Frydek ven
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Belcev (host) / před 5 lety 07.05.2019 16:12
Frýdku ty ses pyca
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Anti frydek (host) / před 5 lety 07.05.2019 19:28
Frýdku tebe by už měl dávno někdo zramovat,protože takovýho pičusa by nechtěli ani v Hodoníně za ty prachy co tam bereš., !!!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Pavel (host) / před 5 lety 07.05.2019 20:52
Vy zoufalci,
Co to tu melete za hovna. Neserte se do Sparty. Kdo vam dal pravo nekoho takto soudit? Co jste vy dokazali?
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Jiří Doražka Sparťan (host) / před 5 lety 08.05.2019 03:00
Vážení Antispartane, nechte Spartu v klidu a starejte se sami o sebe.SPARTA NAVŽDY. AVE MY.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Skuhry (host) / před 5 lety 08.05.2019 06:40
Frýdek je bojovník má srdce sparty ok.ale jestli pomislime hrát ligu mistrů.zahustel Frýdek COSTA Štětina Sáček momentalne co má sparta tým na ligu mistrů nikdo nemá.bohuzel je to tak na to jaky berou peníze že hrají naší ligu pouze nepochopitelný.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
chachek (host) / před 5 lety 08.05.2019 08:01
Teda ty komentáře tu, to je bahno ! A Sparta, raději mlčte a fungujte, žvanit o tom, jak si musíte vyhodnotit, to je už k posr... ! Držet huby a makat, soudnost, a kvalita. Podle toho se chovejte. Jinak tyhle kecy jsou jen trapnosti.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Hudgo (host) / před 5 lety 08.05.2019 08:33
Frýdku,ty cancy od těch antifandů Tě jistě musí pobavit.Však lepší časy přijdou!
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Hauny (host) / před 5 lety 08.05.2019 08:43
Frydek neni spatnej fotbalista,nesmi,ale hrat ve stredu jako spilmachr,musi byt na kraji a tam jezdit nahoru,dolu!Tak jak hral ve Slovanu a ve Sparte jste z nej udelali temer nekopa..tak jako z plno jinych....
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Karel (host) / před 5 lety 08.05.2019 12:41
Zase další článek o té rudé komunistické pakáži...
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Jarda Š. (host) / před 5 lety 08.05.2019 13:54
Karel: Co to meleš? Vždyť tam není nic o Slávii.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
malý vlk (host) / před 5 lety 08.05.2019 15:15
Vy dementi výše, kdo z vás hrál někdy fotbal a jakou soutěž ?
Jste všichni chytrý jako rádia a ve dvou větách máte 3 hrubé chyby.
U piva a cigarety jste všichni lepší, než je Ronaldo, Messi a další.
Co asi můžete dělat za práci, takovýhle křupani, jestli nějakou vůbec máte.
Jděte absolvovat jeden trénink se Spartou a padnete všichni na držku.
Tak klídek.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
prokop (host) / před 5 lety 08.05.2019 19:25
Jeho tatínek to byl fotbalista jeho syn co je ve Spartě tak 2 -3 ligu navíc nemá a pořád ho neukazujte a ještě kapitán to je tragedie fotbalu nevím jak to trenéřimyslí ale dříve kapitáni byli většinou nejlepší hráči což tento nekop není.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Sparťan (host) / před 5 lety 08.05.2019 21:03
Nic si z blbců nedělej,jsi jeden z mála,kteří do Sparty patří.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Carda (host) / před 5 lety 09.05.2019 18:07
Souhlasím, ale pan Frýdek by musel začít nejprve u sebe. Jemu chybí slušnost, k soupeřům je bezohledný a patří k jedněm nejzákeřnějším hráčům v lize. A nejhorší na tom je, že si myslí, že hraje výborně ale bohužel opak je pravdou. V Liberci podával daleko lepší výkony a hlavně se choval slušně. Za to dnes se chová povýšeně, nemá úctu k soupeřům, proto podle toho vypadají jeho zákroky, protože jeho sebevědomí nemá podložené svými výkony. Kdyby měl větší sebereflexi uvědomil by si že diváci nechtějí vidět jeho unfér zákroky a pak jeho divení, že to rozhodčí pískne......
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Petr (host) / před 5 lety 09.05.2019 20:39
Pro Cardu-V podstatě souhlasím s tím,že mu chybí slušnost a je zákeřný.Úsměvné ovšem je,že na něj vyskakuje Řehák,který k těm nejzákeřnějším patřil.Nakonec stačí ho sledovat při těch silvestrovských zápasech,kde se chová on sám jako dobytek.Nevím,jak hrál v Liberci.Pokud jste si ráčil všimnout,tak se diví všichni hráči,kterým písknou faul,takže Frýdek není žádnou výjimkou.Ale titíž hráči se válejí po hřišti v posledním tažení,pokud někdo proběhne těsně vedle něj.A to ovšem Vám a všem spravedlivým nevadí.Máte Frýdka a to stačí ke spokojenosti.Nejsem odborník na fotbal a také ho za to nekritizuji.Stačí všichni ti gaučoví trenéři,co se objevují na netu.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Pivař (host) / před 5 lety 09.05.2019 22:08
Ano,nic si z blbců nedělej, ty do Sparty patříš, nikam jinam!!! Protože ode všad by tě vypráskali ty imbecile Frýdku.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Vašek (host) / před 5 lety 11.05.2019 07:30
Pane Frýdku, bez urážky, vždyť vy ani nevíte, jaké je bavit se fotbalem. Techniky jste moc nepobral, jste především úporný, hrajete si na tvrďáka, a přitom se neustále svíjíte na zemi, skoro, jako Neymar. Kdysi jsem vám přál Bundesligu, když jste chodil do ZŠ Thomase Manna, naučil jste se německy a jako dítě jste byl sympaťák, ale po vašem neustálém filmování si to nezasloužíte. Zamyslete se nad sebou.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Mitos (host) / před 5 lety 11.05.2019 08:43
Frýdek a Costa, hráči, co nemají ve Spartě dávno už co dělat, místo soustředění na fotbal se soustředí na hráče a nevybiravimi zákroky jim to dávají pocítit, hovada
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Petr (host) / před 5 lety 11.05.2019 09:54
měl by se opravdu zamyslet.Kdyby myslel víc ns hru byl by dobrý,je to dříč.Costa,to je to samé.Kdybymyslel na hru byl by v pohodě,umí podpořit útok.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
Zmarne (host) / před 5 lety 11.05.2019 10:19
Pivař,Vašek,Mitos atd:Banda blbečků,kteří nevidí prasárny Coufala,Bořila,prasete Škody,který nezvládá jeden souboj
bez faulu,Masopusta a podobných týpků.To jsou ti,kteří znehodnotí tréninkové centrum Plzně a potom jsou schopni
psát,že to udělali Plzeňáci.Vše spěje k tomu,že jediná schůdná cesta je odstrašující trest Slavii,jinak se dočkáme
katastrofy.Zabedněnci neznají hranice a FAČR jim včetně médií vychází vstříc.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
hm (host) / před 5 lety 11.05.2019 10:29
Nejzákeřnější hráč v lize je Costa.
Jednoznačně.
Nejsem slávista, podotýkám.
A zmarne má v hlavě nasráno.
Jednoznačně.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
hm (host) / před 5 lety 11.05.2019 10:30
9:54 kdyby MYSLEL na hru
Bez mozku se těžko myslí.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
medved (host) / před 5 lety 11.05.2019 12:17
přestě takový hráči jako seš ty mužou za to kde Sparta je.Zbytečný zákroky a ještě se tomu tlemíš jako debil.Totální anarchie.Kanga taky hraje houby a ještě provokuje.Abyste mohli provokovat tak musíte něco hrát pro Slavii nejste konkurence.Což je smutný.Pokud vám někdo nechmátne pořádně na peníze tak se nic nezmění.Není to trenérem je to váším přístupem utrpení se na vaše zápasy koukat.Je to vaše práce mě dávno s práce za takový výkony vyhodili.
Re: Frýdek: Důležité je hrát tak, jak by Sparta měla a bavit se tou hrou
pafe (host) / před 5 lety 12.05.2019 06:27
Pane Frýtek hra sparty opravdu baví. Hlavně nás co ji nesnášíme