Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. I to si
nyní mohou říkat na Letné. Fanoušci Sparty dostali od disciplinární
komise zákaz výjezdu na nejbližší dva venkovní zápasy kvůli pohárovému
semifinále na Slavii. Sparta zároveň zaplatí pokutu 100 tisíc korun.
Příznivci Pražanů se v této sezoně podobným způsobem provinili již několikrát a disciplinárce došla trpělivost. Po posledním venkovním utkání podzimu v Příbrami dokonce klubu udělila pokutu 200 tisíc korun a zakázala výjezd fanoušků na jeden duel, což však komise nakonec změnila na podmínku.
"Doufali jsme, že podmíněný trest bude fungovat jako prevence, bohužel k tomu nedošlo," uvedl v komuniké předseda disciplinárky Richard Baček. Dodal, že sparťanští příznivci vhazovali pyrotechniku na hrací plochu už při pěti venkovních utkáních v sezoně a potřetí způsobili přerušení zápasu. V Edenu létala pyrotechnika ze sektoru hostů až do hloubi hřiště. "Z důvodu tohoto prohřešku došlo k přerušení utkání na minutu a půl," uvedl předseda disciplinárky.
Sparta v reakci na trest na svých internetových stránkách uvedla, že po utkání v Opavě zváží další postup.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:00
slušný IQ, udolaci si to ale obhájí
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Pilgrim666 (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:02
Tak tomu říkám objektivní informování fotbalové veřejnosti o rozhodnutí disciplinární komise.Všudemožně se objevila aspoň kratičká zmínka o tom že se Sešívky před disciplinární komisi nedostavili a že k tomu měli vážné důvody.Že by byli posraní až za ušima?Nebo že by chtěl Luftjarda získat čas pro to aby,,TO,,nějak zařídil?Těch Tytyty Sešívkám už bylo víc než moc.Tak doufám že DK bude za týden Sešívkám měřit alespoň stejně jako Spartě ne - li ještě přísněji...
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
? (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:07
Sešivky na rozdíl od rudochů nic nacházeli na hrací plochu
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
acsfourever (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:10
piro neni zločyn !
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Ehm (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:12
dle fota hlavní problém Kotalík, aha ....
a kDO ho angažoval ?
KDO ščasnýho ?
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Host (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:34
Za takový chování na stadiónu zákaz vstupu na 5 let. V Anglii je to normální. Tam se může jít i s dětma, tady ne Je to ostuda.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:43
Ale to je chyba především pořadatelů, že pouští do hlediště pyrotechniku a když jí někdo pronese a zapaluje, včas nezasáhnou. Za pyrotechniku v hledišti by měl být trestán především pořádající klub bez ohledu na to, jestli je v sektoru domácích nebo hostů. Při derby byla v hojné míře v obou.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Millwall (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:51
A proč pak také ta Tvrdikova komise nepotvrdila proměněni podmínky Slavii a nezavře ji tribunu sever ?!! A víte co byly ty závažné duvody proč se zástupci Slavie nemohli řizení komise zučastnit ?! Protože po zápase se Spartou chlastali až do rána kdy na vitězství v derby a protože Byček měl ten den narozeniny !! A tohle vše ta prohnilá Tvrdíkem placená komise toleruje !
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Pilgrim666 (host) / před 5 lety 25.04.2019 23:04
Když se stal ten óbr průser na Letné při zápase s Plísní tak pokutu dostala i Sparta za to že její pořadatelská služba pochybila.Tak doufám že bude stejně měřeno i sešívkám.Ale já můžu jen doufat.Obyčejný člověk míní ale Luftjarda mění.Zase bude jen Tytyty.I když podle Fačru pyrotechnika jako pyrotechnika.Všechno jedno jest a stejně nebezpečné
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Host (host) / před 5 lety 26.04.2019 04:27
Pilgrim666
Článek je o spartě ale mongol tady bude mluvit o Slavii.
Měl bys víc řešit ty svoje dementní fanoušky.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 07:40
V pořádku, já to teda čekal a nepřekvapilo mě to. Přece nikdo nechce vidět co se bude zase dít v Plzni...
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
ZdeněkH (host) / před 5 lety 26.04.2019 07:46
Překvapila mě rychlost trestu a vůbec mě nepřekvapilo, že se SNAD ZATÍM řešila jenom Sparta. Možná, že Nezmar je ještě někde na kafíčku a dojednává pochvalu pro sešívky.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 07:48
Seshitům musí zavřít kotel za ty rasistický skřeky na Kangu a vulgarismy na adresu Sparty. A Řeháka rovnou do ústavu.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Sever (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:22
mycwa: Asi se shodneme, že házet předměty na hřiště, nebo hráče/diváky je hnus, to prostě musí skončit. Na druhou stranu zavírat sektory třeba za pokřiky, nebo pyro v hledišti je demence, to mi nikdo nevymluví. Pražská S dlouhodobě komisi štědře dotují pokutami, ale to disciplinárce zjevně nestačí.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:31
Sever: Já nemám nic proti nějaký tý nadávce, ale někdy je to i na mě až moc... Házení pyra kamkoli považuju samozřejmě taky za vrchol kokotismu..
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
BESKYDY (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:32
Mycwa- Hlavně by měli zavřit do ustavu ty vaše psychouše, Kangu,Tetteha a Frýdka )). A komise měla zohlednit, že to nebylo pyro, ale spartanští fandové palili svoje dresy a symboly, protože se styděli v nich jít domú. )Ale za ten smrad si to zasloužili )).
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Sever (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:49
mycwa: No vám určitě přitížilo to naházení pyra na hřiště a v minulém derby i kelímky na hráče. My si tenhle koníček v ligovém derby překvapivě odpustili. Nevím tedy jak ve středu - nebyl jsem na stadionu a v TV jsem nic nezaznamenal.
Pokud ale máme podmínku za pyro, nebo pokřiky, tak ji taky proměníme, tady není o čem. Ale to by správně měla být zavřená polovina stadionů v lize. To bude ta nadstavba krásně vypadat, opravdu produkt pro fanoušky.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:51
zas fotbaloví podvod od Sparťané se nepodívají do Opavy a Pražská Sparta bude pykat za chování svých příznivců v pohárovém derby se Slavií. Nevhodné pokřiky, masivní použití pyrotechniky, vhazování předmětů do prostoru hřiště a vhazování pyrotechniky na hrací plochu vedoucí k přerušení utkání znamenají trest ve výši 100 000 korun a zákaz výjezdu fanoušků na následující dva venkovní duely. Zahájeno bylo i disciplinární řízení se Slavií za porušení povinností takže
pořádajícího klubu (pronesení a použití pyrotechniky a nevhodné pokřiky fanoušků) v zápase MOL Cupu proti Spartě .Jen by mě zajímalo, co jsou ty vážné důvody, kvůli kterým se nemohl dostavit nikdo ze Slavie. ! Mezi Spartou a Slavii na vždy nenávist ! K čemu jsou pořadatelé u v chodu na ho***
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
wey (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:07
co to snad nemyslí vážně za pyrotechniku potrestala fotbaloví svaz jen Spartu! a Slavia Zahájeno bylo i disciplinární řízení se Slavií domácím sektoru byla taky použita pyrotechnika tak ze Slavia nedostane pokutu?
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
? (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:09
Když se něco stane v tomto státě za vše může Slavia a její lidé,sparťani proboha to je nářků takhle snad nebrečej ani malé děti vy už jste jak ty vaši hráči na hřišti trapnej výkon trapné příspěvky
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Anonym (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:22
To udělali schválně, aby je nelákalo jet ven a muset zase koukat na tu ostudu. Chápu je. Bejt tam já, na to hřiště hodím hladovýho lva. Aby tam ty obránce trochu prohnal.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
:-( (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:40
Jsem slávista ale tohle nechápu. Jak to, že nikdo od nás se nedostavil, to jsme nějací papeži že máme takové pryvilegie??
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
:-( (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:41
A co jsem viděl tak v Ostravě se taky použila, tam se nic neřešilo??
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Co je (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:51
spartani máte se na ten svaz vyjebnout jako my.prostě vedení nemá čas řešit ptákoviny typu pyra, stejně nás svaz osolí tak či tak, tak proč ještě plýtvat drahocenným časem
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hoj (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:53
Já se v tom nemůžu pořád orientovat. Když jdeme se synem na fotbal, tak u vstupu musíme odhodit do koše i tu blbou petku s pitím a pak strpět ještě šacování. Ale pyrotechniku si tam pronese jak vidno kdo chce. Slávisté tam pyrotechniku také měli, a použili, ale pravda neházeli jí. Tak jak to tedy mám chápat, je pyrotechnika povolená nebo není ? Pokud není, musí být i trest pro Slávii, selhal pořadatel a fanoušci Slávie také. Já jsem odpůrce pyrotechniky. Pokud to nebudou tvrdě kontrolovat je jenom otázka času, kdy si tam nějaký pomatenec donese něco účinnějšího . Potom se teprve začne blbě alibisticky kecat co se mělo, kdo za to může a . Krásný příklad byl zápas Slávie v Londýně. Tam se Slávisté báli i škrtnout zapalovačem, aby je nevyvedli. Tak to pyro. konečně zakažte, vy pánové z FAČR, a je klid hned... ŽÁDÁME VŠECHNY FAN. kluby SPARTY ABY VYCESTOVAL DO OPAVY !!! "Bude to Slavisti nebudou mít uzavřeny sektor ?nezastávám se fanoušků ale proč se nedá trest i pořadateli utkání...přeci ty by měli dělat vše pro aby k tomu nedošlo. viděli jste snad třeba někdy v O2 areně takový problém..prostě vše se najde...potrestal bych lidi kteří to mají odhalit...V práci taky potrestají toho kdo při výkonu práce udělal chybu..to se pak nemusí platit pořadatelé..to už je jedno jeslti by se proneslo o pár světlic víc..
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:08
hoj: Souhlas. Pyrotechnika povolená pochopitelně není. Když jí někdo v průběhu zápasu v hledišti vytáhne, tak je povinností pořadatelů proti tomu zakročit, kdyby to sami nezvládli, přivolat policii.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:19
Pořadatelé nemůžou zakročit, protože by se strhla davová bitka a mohlo by to skončit hodně blbě. Všude kecaj jak maj kamerový systémy, tak ať je do piče používaj. Máš na hlavě kuklu a zapálíš pyro? OK, tak si tě bude kamera všímat až do konce utkání a při odchodu ze stadionu si tě vytáhnem.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:26
mycwa: Od toho, aby pachatele přestupku vytáhla a zjistila jeho totožnost, je policie, to nemohou pořadatelé udělat sami, ti by měli policii požádat.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:38
Jarda: Přečti si někdy návštěvní řád stadionu, pořadatel má přímo v pravomoci vyvést diváka co narušuje průběh utkání. Policie je v záloze a nastupuje až pokud pořadatelé potřebujou pomoc.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Martin (host) / před 5 lety 26.04.2019 11:03
Abych udělal bojkot slušných fanoušku í na fotbaloví stadiony pokut něco neudělají FAČR stou pyrotechnikou tak nebudeme chodit na stadiony k čemu jsou vchodu kontroly na h**** převážně jsou u vchodu bezdomovci a sahají na nás
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 11:38
mycwa: Pořadatel sice může diváka podle návštěvního řádu vyvést ze stadionu, ale když je potřeba zjistit jeho totožnost, tak se musí obrátit na policii. Zadržet ho může jen v případě podezření z trestného činu, ale pak také musí neprodleně volat policii a předat jí ho.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 11:41
Jarda???? Ty si to zase pěkně smotal, viď??? Já samozřejmě vim, že pokud grázla vytáhnou pořadatelé, tak pak už je to na PČR. Ale mluvíme snad vo tom, jak s nimi zakročit na stadionu, ne?!
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 11:49
mycwa: Řešení je, že když se objeví v hledišti pyrotechnika, na žádost pořadatelů naběhnou hasiči a policajti a pachatelé zaplatí pokutu a zásah hasičů.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 11:54
Jarda: Neni to řešení, nemůžeš do davu několika stovek lidí poslat policajty nebo stříkat vodu. Tohle se dělalo dřív a je to v podstatě porušování lidských práv. Všude maj kamery, ať je využívaj.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:27
mycwo přestaň dělat bordel a jdi příkladem slušnosti, jasný ???
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:32
hej no tak počkej, vo čem prosim tě mluvíš?? My se tu bavíme na téma pyro a její řešení, tvůj další blem nějak nepobírám. Můžeš nám všem vysvětlit co tento zoufalej pokus znamená? Dík wole.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:34
udolaku, rozesíráš diskuze, vnášíš do nich nenávist a zhoršuješ klima fans vůbec
Bacha na to, voe
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:36
A teď ještě píšeš udoláku kterej tu neni. Ty sis dal místo voběda čáru???
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:38
udolák tu je, teď sem leze jako astv.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:41
No jasně, tady je milion udoláků a jenom ty seš letadlo.. tak vodleť a nevracej se :D
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:49
mycwa: I proto se zavedly povinné sedačky, aby bylo možné dojít pro toho, kdo něco provádí. Hasiči nemusí na pyrotechniku použít stříkačku, na uhašení stačí nějaký malý sprej a obal, do kterého jí seberou.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:50
Jarda: Ano, pokud je pyro na ploše, většinou maj kýble, ale těžko půjdou do kotle a tam něco sbírat. A až se v kotli zase povolí jen stání a nebudou tam sedačky, bude to ještě horší.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:51
udolaku-mycwo zklidni, bav se slušně a věcně, nenapadej oponenty a když něco nevíš, slušně se zeptej. NIkdo učenej z nebe nespad, tak se nechovej jako jelito. Trochu úroveň, chlape, přece nejsi nejakej puboš, voe
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
No jasně! (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:52
Kdo holduje pyrotechnice, je kokot. Bez výjimky. A největší jsou samozřejmě saláti z Edenu. Tady čmouděj v jednom kuse a v Anglii měli tak staženou řiť, že si ani nezapálili cígo. Jsou to srabi.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 12:57
hej no tak počkej, já ti furt nerozumim, já se tady bavim k tématu ale vod tebe k tématu nebylo nic. To ses sem přišel pohádat, nebo co tě motivuje k lezení na tenhle web?? Fotbal to evidentně nebude tak vo co ti de??
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:00
Nekonečný má štěstí že už je v pánu, ten by za pyro na svejch koncertech platil na pokutách víc než by vydělal ze vstupnýho a merčendajse.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Kokocek (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:00
Ježíš, ono se kockuje už i tady? Fuj, to je teda hlína. Chce se mi blít.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
vlasta calta (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:01
Pyro není zločin!
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:02
ne každej hej jsem já, jak už je tady bohužel tradicí
Ohledně pyra souhlas.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:05
hej no tak počkej, ty tady nabádáš ke slušnosti a hned první "příspěvek" vod tebe je urážlivej. Nejsi trochu jinde??
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
hej (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:11
Kerej je urážlivej a v čem ? Dolož nebo zmlkni.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:15
No, ještě se můžeš klasicky vykroutit že to o IQ si nepsal ty, to by ti bylo podobný, degene :D
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jan Novak (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:29
To je zase šaškárna alá Tvrdík a Čínské prachy !! Spartu odpálí hned ale Slávisty se ze závažných důvodu nemohli zúčastnit tak se to odloží o týden ?!! Kurva byli v podmínce kterou porušili tak nekompromisně na 2 zápasy zavřít Tribunu sever+ finanční pokuta 100 tis. Všem stejným metrem jak Spartě tak Slavii !!
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:37
Slávisti jsou zesraný z Plzně a proto potřebujou podporu v zápase s Olomoucí. Další ztráta by totiž byla už velkej problém.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:48
Ty wole Tvrdík se na twitteru solidně rozplakal :))))))
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
maly (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:54
Pyrotechnika je zakázaná dle návštěvních řadu v celém areálu stadionu tak že je více méně jedno zda ji odpálíš na tribuně nebo na chodbě stadionu a nebo ji hodíš na hřiště ( což je vrchol vypatlanošti těch rádoby fans) ! Vše je to porušení Návštěvní řádu a pokud je klub v podmínce s hrozbou zavření sektoru-tribuny kde se pyrotechnika odpaluje tak se podmínka proměňuje v trest tak jako to okamžitě zkorumpovaná.Disciplinárka proměnila Spartě ! Buď ať všem měří stejně nebo ať se na trestáni všech klubu vykašlou !
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Steak (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:54
to Jan Novak: Mícháš jbka a hrušky. Kdyby to ti vaší inžinýři nenaházeli na trávu a nemetali kelímky jak smyslů zbavený, do Opavy a Plzně by jeli.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:57
mycwa: Jenomže o to právě jde, zakročit hned, jak se nějaké pyro objeví v hledišti, a ne až když je celý stadion plný dýmu. Být v průběhu zápasu vyveden z hlediště a místo sledování zbytku zápasu být na policejní služebné kvůli sepsání záznamu o přestupku, rozhodně není pro nikoho příjemné a příště si to určitě rozmyslí.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
! (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:58
Mycwa demet co si myslí že je u něj vše v pořádku a napáda vše co se týká Slavie,proč asi???
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:59
Jarda: Já s tebou souhlasim, ale tohle je prostě nereálný. To by do kotle muselo naběhnout 200 nabušenejch magorů co by se jim všichni báli. Ale když tam přijde 5 týpků, tak je dav zlynčuje. Pro klid v hledišti je nutné tohle řešit až mimo ochozy stadionu.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
m,ycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:59
FŃUK vykřičník
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
! (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:05
Klasika mycwa jako kolovrátek furt dokola je to úsměvné
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:06
mycwa: Stačí tři nabušení a nasraně vypadající policajti, aby vzbuzovali respekt a každý jim uhnul z cesty. Jde právě o tu rychlost zásahu. Když se budou k zásahu pomalu formovat ve velkém počtu,, tak se pak proti nim zformuje ten dav.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:09
To prostě nejde, já nevim jestli si někdy chodil do kotle, ale já v něm strávil mládí a vim jak to funguje :) To by museli přímo v kotli stát pořadatelé a muselo by jich bejt tolik, aby se dokázali ubránit případnýmu napadení. Já už tohle zažil několikrát, proti davu nemá pár lidí šanci.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Steak (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:13
To mycwa: Podpis a razítko
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:16
Tady se asi shodnem at už fandíme komukoli. Tohle se opravdu nedá řešit jak si Jarda myslí...
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Steak (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:25
Ona ani teorie se třemi nabušenými poldy nemůže fungovat. V davu stačí málo, jiskra, a už to lítá. Jeden jim neuhne, začne strkačka, a ani Chuck Norris z toho nevyleze celej.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:26
mycwa: Já kdysi zažil, že mezi naším kotlem a kotlem Turků bylo jen schodiště, které hlídal jeden, tehdy ještě příslušník SNB, a protože se nebál, tak ho uhlídal, i když se tam notně schylovalo ke rvačce.
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:32
Jarda: Tak to je skvělý a já bych si jedině přál, aby to takhle bylo zase. Ovšem co se týče Turka, tak já zažil třeba v 89 Fenerbahce a poměrně solidní bitku na dlouhý tribuně. Oba tábory prošly přes celej stadion a tam se setkaly..
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
Millwall (host) / před 5 lety 26.04.2019 18:57
Za 1. Pořadatel- Securiťak by musel být chráněn zákonem tak jako v Anglii Stewardi ( sahneš na Stewarda plivneš na něj nebo chrstneš pivo jdeš okamžitě mimo stadion a v lepšim připadě dostaneš 500£ pokutu v horšim zákaz vstupu na fotbalové stadiony v Anglii) Za 2. Kluby by museli místo chcipaku pořadatelu zaplatit 40 nabušených maniku kteři by si pro pyromany došly a předali Pčr a ti pak k tresnimu řízení kde by za každé odpálené pyro dostali 15 tis.kč pokutu+ 6 měsicu zákaz navštěvovat fotbalová utkáni svého klubu ( při opakování pokuta 30 tis. + 2 roky zákaz ) Za 3. Kluby např. Slavie by musely mít zájem pyromany dostat ze stadionu a ne je v tom podporovat (Tvrdik) a krýt (policejni dustojník z Prahy římská 4) což dost lidí ví ale nikdo to nechce řešit !!
Re: Fanoušci Sparty si pyrotechnikou vyházeli zákaz vstupu na dva venkovní duely
antiSlavia (host) / před 5 lety 27.04.2019 09:13
Pro zajímavost- fotbaloví svaz FAČR povolil fanouškům Tribuna sever používat ve svém stadionu Pyrotechniku ,Bud bude pyrotechnika povolená na všech. stadionech nebo fandové všech klubů vy hlásej fanouškům Slavie válku- JE (Tvrdik) a krýt - STB .Fotbaloví svaz che aby byla Slavia mistr České ligy