Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu a my jsme se s tím v žádném zápase nedokázali vyrovnat
Sparta na vršovickém Sinobo Stadium ztratila šanci na zisk domácího poháru a v aktuálním soutěžním ročníku 2018/2019 zůstane bez trofeje. A stalo se tak zaslouženě, letenský celek nevystřelil mezi tři tyče po celých 90 minut a připsal si druhou porážku v řadě.
To, že by Sparta nevystřelila na branku za celý zápas ani jednou, si hlavní kormidelník Zdeněk Ščasný nepamatoval. Čemu přisuzuje velké množství individuálních chyb? "V první řadě je třeba říct, že Slavia byla lepší od první do poslední minuty. My jsme jim svými chybami vše nebezpečné nabídli vlastními chybami. Nemluvím o standardních situacích. My jsme věděli, že je mají silné. Na Součka jsme vystřídali čtyři hráče a stejně vstřelil branku. Co k tomu říct. Zápas jsme nezvládli psychicky, nepodrželi jsme balon a nevyrovnali se s agresivitou Slavie. Byla ve všem lepší," smutnil na webu sparta.cz dnes již bývalý šéf Zahustela, Štětiny, Frýdka a spol., který byl letenským vedením odvolán z funkce ve čtvrtek dopoledne.
Jeho mužstvo inkasovalo znovu po standardní situaci, za což bylo xkrát kritizováno. Zatím stále marně. "Zaměřujeme se na to. Kluci se tomu hodně věnovali. Už jsme na Součka vystřídali čtyři hráče a on nám stejně dá gól. Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu a my jsme se s tím nedokázali vyrovnat v žádném zápase bez ohledu na to, kterého hráče jsme k němu dali," krčil rameny zkušený stratég, jehož vyjádření si lze přečíst na stránkách sparta.cz.
Nemohly by se na slavném "S" z Generali arény podepsat před nadstavbou dvě nepříjemné porážky? "To ukáže čas. Musíme udělat vše proto, aby to tak nebylo. To, že jsme prohráli na Slavii, se může stát, ale ne takovým způsobem. S Karvinou to byl samozřejmě malér a stupidní výkon. Důvody známe, ale nechci je teď vyjmenovávat. S podzimem to zatím nechci vůbec srovnávat. Středeční porážka samozřejmě byla deprimující, korunovali jsme domácí selhání. Musíme posbírat psychické síly a hrát dál," doplnil někdejší kouč Panathinaikosu Atény. Sparta už však půjde dál bez něj...
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
rej (host) / před 5 lety 25.04.2019 10:10
Vedení AC Sparta Praha v noci po vyřazení v semifinále MOL Cupu na Slavii rozhodlo o odvolání Zdeňka Ščasného z funkce hlavního trenéra. Už v sobotu v posledním utkání základní části ligové soutěže povede mužstvo z lavičky dosavadní asistent Michal Horňák společně s kolegy ze stávajícího realizačního týmu.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
broněk (host) / před 5 lety 25.04.2019 10:34
asi je lepší že odešel
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
carlos (host) / před 5 lety 25.04.2019 10:58
Odvoláním hlavního trenéra nic neřeší. Toto je systémová chyba, která se táhne již několik let. Spolu s hlavním koučem měli skončit všichni včetně realizačního týmu. To, co třeba včera předvedl Sionko a Řehákem je naprosto nepřípustné. Toto není 3.třída na okrese.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 25.04.2019 11:03
Sionko??? :-O
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Gogo (host) / před 5 lety 25.04.2019 11:47
Ve Spartě musí skončit všichni ve vedení. Hráče je potřeba darovat do okresního přeboru, pokud se najde zájemce a nebo mohou na SLAVII podávat balóny !!!! Stadión SPARTY se musí zbourat, byl postaven načerno a na vyšmelenejch pozemcích. Klub se musí přejmenovat na spolek rozdávající body - pokud "necinkne zrovna jaro" jako za éry MÍRY PELTY A DOBRODRUHA HORNÍKA. Pak s novým názvem mohou začít v POSTOLOPRTECH novou éru !!! Hahahachacha !!!!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 25.04.2019 11:54
Luxusní mindrák :D
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
883ccm (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:08
Gogo: to nebylo ani vtipný ani věcný, za to hodně ubohý. To i sousedovic 10-ti letý kluk je vtipnější :-(((
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Janicek (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:11
Nerikal p.stastny ze sparta ma lepsi fotbalisty
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:17
Pan stastny mohl řikat co chtěl, ale cos nám chtěl říct ty? Že jsi retard co ani nezná jméno trenéra?
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Hagi (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:25
Ščasný je převlečenj mycwa my jsme nejlepší ale realita je úplně daleko oni na ní ani nedohlédnou
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
:-( (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:26
Hagi :-((((
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Sešívka (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:29
Je fakt, že Ščasný mohl být Udolak-mycwa a Udolak-mycwa mohl být Ščasný.
Rozumí tomu všichni asi tak stejně :-)))
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Alexander (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:40
Nemám Ščasného rád už od jeho působení v Teplicích. Je to podrazák, který týden před zahájením ligy utekl jako malý kluk, aby za 3 měsíce trénoval Spartu. Navíc nám chtěl odloudit Mahmutoviče a pro klub jako jsou Teplice je každý útočník potřebný.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Max (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:42
Pan Křetínský rozumí asi obchodu, energetice a právu, ale kopaná je mu naprosto neznámou věcí...….
jestli JE TAKOVÝ BYZNYSMEN, JAK O SOBŠ TVRDÍ A 10 LET ZDE PRODĚLAL 1,5 MLD KČ, tak radši ať jde od toho...
Můj recept na restart: 1. vyměnit celé vedení pseudoodborníků- Čupr, Kotalík, již asi překonaný Hřebík, Otava …..
2. hl. trenér M. Hašek , asistent Holoubek
3. sázka na vlastní odchovance juniorky a dorostu
4. dát dostatek času (min. rok) pro kombinaci bodu 2. a 3. A NETLAČIT
5. prodat všechny zlatokopy z ciziny - Carlsson, Kanga, Tetteh, Chipciu, Plavšič, Nita atd...
ALE MOC TOMU NEROZUMÍM, POUZE MŮJ NÁZOR
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
ehm (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:53
Pan Křetinský je asi na štíru i se zdravým selským rozumem ................
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Carlos Sumava (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:57
Tak se tu Sčasný vybrečel,odalších rudých souputnících nemluvě.Nejzkorumpovanějšímu klubu v CR pokračují špatné časy.Boží mlýny zkrátka ještě pořád melou...Naštěstí!!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
:-( (host) / před 5 lety 25.04.2019 13:59
carlos sumava zamindrákovaný píčus
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.04.2019 14:01
Max: Že Křetínský na tom prodělal za 10 let 1,5 mld, to je pro něj asi jako pro průměrného Čecha, když za 10 let prodělá 150 tis. v sázení na zápasy.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 25.04.2019 14:03
Jarda: Přesně tak, on díky Spartě další desítky miliard vydělal. Ale sportovně to opravdu sláva není a sere mě to. Kdyby neodvolali dnes ZŠ, tak mě do konce sezony na stadionu neviděli, takhle samozřejmě přijdu.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
František (host) / před 5 lety 25.04.2019 14:27
Ščasný nemá u sebe Horníka, proto mu to nešlapalo.Ve Spartě je skladba mužstva špatná, stopeři,levý bek, brankáři no prostě bída. Co tam chtějí s Plavčičem a Teteh to má být fotbalista pro vyšší ligu? Vzpamatujte se
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Petr (host) / před 5 lety 25.04.2019 14:48
Sparta neutrpěla druhou porážku v řadě, předešlý zápas skončil 1:1 kvůli skandálnímu výkonu rozhodčích
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
jardaparažák z Vršovic (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:05
Carlos.Naprosto s tebou souhlasím.Jsemčervenobílý,ale to co předvedla Sparta včera v Edenu to je absolutně bez komentáře.Takhle hrozně nehrála Slávie ani v Plzni.To,že vyhodili Sčasného až teď je velká chyba Rosy.To že budou hledat nového trenéra už je pozdě ten už mněl být domluven dopředu.Hlavně to není jenom v trenérovi.Včera si zaslouží absolutorium jen ti mladý kluci.Hložek,Sáček a Drchal.Hned bych je bral do Slávie místo těch dvou černochů(Olyanka,Traore,omlouvám se jestli jsem to napsal špatně).Zde je ptřeba přicest nejméně 6 lidí,po 2 do každé řady.Jenže kde brát.U nás už žádní nejsou a v cizině to bude dost drahé.To ale asi Křeťovi nebude vadit,když mu teď patří víc než 50%.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
béda (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:06
To co se Spartou provedla včera Slávie bylo vraždění nevinátek.To snad ani není možné,kam ta Sparta spadla.Polovina hráčů na ligu ve Spartě vůbec nemá včetně Frýdka,to je největší tragéd.Sparta bude mít veliký problém udržet třetí místo.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
spartass (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:07
gogo ty jsi ultra čurák a hovado kde jste všichni byli když jude málem sestoupili ted vylézáte jek krysy a krysy jste Sparta forever
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
sionko (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:11
Všichni chcete zrušit Spartu, ale o čem pak budete blábolit???
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
tomaš (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:22
spartass máš pravdu.Ted vylézaj a před pár lety tu žádný slávista nebyl.Dočkáme času.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Millwall (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:27
Ščasný ty žvanile jdi do politiky tam je 95% kecalu jako ty a výsledky nikde !!! Táhni ze Sparty a nikdy se nevracej !!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Marcela (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:36
Slávie hraje jako dobytek, to vidíme všichni. Ale divit se agresivitě ve vápně, to snad ne Zdendo???? Ve vápně se rozhodují zápasy, kdo se tam rve, ten vyhrává.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:39
spartass,tomaš.hoši kolik vám je,že už jste neskutečně sprostý!! co tady vytahujete 4 roky staré věci,co to má společného s čínskejma penězma,vy si myslíte,že Křetínského peníze jsou nějaké jiné.Jestli nemáte něco k tématu tak jděte - víte kam myslím.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
A.C (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:47
Kdyz to dokazaly ty sesivky, Sparta to dokaze se zvednout taky. Zelezna Sparta
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Fred. (host) / před 5 lety 25.04.2019 15:56
Slavie je zpátky a výborná! i z Oliankou a Traorem! patří tam a jsou výborný!! Sparta? Ta je ve srabu tak kope do všeho kolem sebe!! Ty nacionalisty co tam píšou nemusím a nebudu komentovat oni se projevují sami jako zvířata na stdionech.A to že Slávie byla kdysi dole? To byla Velká Pomsta Estébáků a Sprtanských komoušů!! dobře si nato vzpomínám! Ted´ hraje Slavie prym a Sparta?? škoda mají tam dyletanty!! ale Rosického si vážím!! Až se Sparta vzpamatuje tak ji budu v Ev.Pohárech fandit. I jíným týmům z naší ligy! Berbr, Chovanec vyloučit. Fotbalu a sportu Zdar!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
BESKYDY (host) / před 5 lety 25.04.2019 16:08
Mycwa- ,,Křetinsky díky Spartě vydělal desítky miliard,, ! Ty vole,to už raději napiš,že praotec Čech přijel na Říp v Mercedesu ))!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
vlads (host) / před 5 lety 25.04.2019 16:26
Chvála Bohu ve Spartě zůstává stále stejná "švagerparta"! Alespoň bude od Sparty pokoj :-). Vrána, vráně oči nevyklove a kamarádi si budou zase nahrávat. Jediná cesta pro p.Křetinského. Rozehnat tu bandu kamarádů! Je to tam málem jako u kmotrů.
Ať "žije" bordel ve Spartě. :-)
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Lábus (host) / před 5 lety 25.04.2019 16:51
Chlapci Sparťanský, no to je jasný, že se zase zvednete. Vždyť horší už to ani být nemůže, včera to bylo totální dno. Poslední dva roky se plácate a ještě si tady otevirate huby na parádu, kterou předvádí Slavie. Opravdu, rozum do hrsti a vypráskat polovinu týmu a většinu vedení.....zdar
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
rudi (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:02
Sparta chtěla hrát technický fotbal a zapomněla,že dnes se hraje všechno na hranici faulu a záleží na rozhočích jestli to odpískají nebo ne. Sparta v jednom ročníku EL měla nejvíce žlutých karet ze všech mančaftů no a jejich styl převzala Slavie a hraje to dobře a fauluje uprostřed hřiště a z toho ji nic nehrozí a má dobré dva černé kolohnáty ve středu obrany a proti nim prckové ze Sparty nemají šanci.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
libor (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:04
Frýdek byl zákeřný a jen těží z jména.Už se těšim,až dostane s Kangou v Edenu nálož.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Stanislav Sklář (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:06
Právě se super trenér probudil ale pozdě.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Skuhry (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:20
Vyhodit Scasnyho správný volba ale největší ves sparty Kovac zůstává tak kabina bude stejná jak je a to je špatně
HORNAK KOVAC VSICHNI PRYC. UPLNE VSECHNO NOVE TRENER ASISTENT JINAK TO BUDE STEJNE
.A Hašek Holoubek to sou trener i.to jsou děti pana Hřebíky.nezavydi
Ve volbě trenera momentalne pro spartu trener v naší lize není.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Fcb (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:38
Pryč s koštětem Frýdkem a ubožákem Kangou. To jsem je nazval ještě slušně!!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
holoubek (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:45
no ono se to má asi trochu jinak že... Křetinský díky Spartě vydělal desítky miliard?? no jen nevím jak když do ted vlastnil cca 10%... ale o tom to není že. Vyhodil bych určitě celé vedení a asistenty vždyt to jsou ti co mu přece tak dobře radili... a začal bych úplně od čistého stolu. Nikdy jsem M.Haška nemusel,ale uznávám,že ten by tam seděl,ale s novým složením. Prominte nějak jsem to nezjistil za co vlastně je zodpovědný Kováč? Baránek? Sionko atd...
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
:-))) (host) / před 5 lety 25.04.2019 17:58
vydělat a vyprat není totéž ...........
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:02
holoubek: Kováč je prý zodpovědný za stopery a výsledky jeho práce jsme proti Slavii viděli.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
josef (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:15
takovej klub joko sparta nemuze hrat s dorostencema
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:22
holoubek: Míra Baranek má ve Spartě na starost kustody, dopravu, ubytování, stravování na výjezdech ap. Libor Sionko má podobný flek na Strahově, ten už není ve Spartě.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
zdeněk (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:24
Rozhodně nejsem fanouškem Sparty, ale určitě jsem jí v pohárech vždy přál. Tady se mluví o posledních dvou, třech zápasech, ale kolik zápasů na jaře vyhráli jen díky videopenaltám. Každopádně Sparta do našeho fotbalu patří stejně jako Slavie, Baník, Teplice, Bohemka, Brno (i když teď hraje 2.ligu) atd. Sparťani, ruku na srdce, Sparta je dole už dlouho a je potřeba změnit nejen vedení, ale i přístup fanoušků. Myslím si, že největší chyba je častá změna trenérů. A teď nemám na mysli toho Itala. Sparta potřebuje změnu celé své koncepce a taky na to bude třeba trochu času - tedy dát novému trenérovi čas, aby mohl vtisknout týmu svojí koncepci. A na to bude potřeba i trpělivost Vás Sparťanů. Mám pocit, že ve Spartě nejvíc zapomněli, že fotbal je kolektivní sport a pokud se netáhne za jeden provaz, tak to prostě nefunguje.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Tibor Ďurovič (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:28
Odvolání pana Ščasného v případě Sparty nic neřeší...Je to jenom další z řady nesmyslných kroků, které Sparta provádí již několik let, je zcela jedno zda bude následovat Murinho, Zidane nebo Holoubek a kdoví na koho je možné vzpomenout. Čachry s hráči, nákupy rádoby hotových borců, ti lidé pohromadě nehráli ani několik zápasů aby si to nějak sedlo, marodka Sparty také něco napovídá...Sparta si nadále hraje na jakýsi podivný velkoklub, žel tak se sportovními výkony nejeví ani již v porovnání Česka o Europě nemluvě, jak je možné pochopit, že hráče prodané v třiadvaceti do světa po létech strávených v cizině berou zpět jako spasitele velkoklubu Sparty - kohokoliv jmenovat nemá cenu je to ostuda, pak se promarodí do jakéhosi morálního důchodu nebo se jmenují do nesmyslných funkcí, kde jsou následně odvoláváni.
Evropský fotbal nám nějak utekl, je to kumšt vymyslet koncepci hry pro klub a vychovat,poskládat a motivovat typově vhodné hráče na jednotlivé posty tak, aby hra nakonec splnila navrženou koncepci, Spartu je třeba doplnit hráči co něco umí a do výsledku jsou schopni vše obětovat... jako před pár léty Plzeň nebo dnes Slávie...někdy se jeví, že jediná kvalifikace mladého borce je nepřehlédnutelné číro, bujný vous a výrazné tetování v tom jsme v Evropě na špici, bohužel tohle nám koeficienty FIFA nezvedne. Odvolání trenéra pana Ščasného je nesmyslný krok.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
pavelprvni (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:58
Tibor Ďurovič - perfektně napsáno. Odvolání pana Ščasného vážně nic neřeší, když má na hřišti kopyta, které ani jednou nevystřelí za celý zápas na bránu.Jsou to hotoví hráči - a říkají si profesionálové - přece je trenér nebude vodit za ručičku a učit je hrát fotbal .... Jo - profíci to jsou, ale co se týče kérek a účesů. Hnus se na ně dívat !!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.04.2019 18:58
Byly doby, kdy čeští a slovenští trenéři byli na světové špičce (Ferda Daučík, Rudi Vytlačil, Čestmír Vycpálek, Jaroslav Vejvoda, Václav Ježek, JozeF Vengloš, Dušan Uhrin st.), jenomže dneska trenér světové úrovně tady není.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
honza.vavra01@seznam.cz (host) / před 5 lety 25.04.2019 19:32
již tu někdo napsal,že odvoláním trenéra se nic nevyřeší,dokud budou za Spartu hrát burani,kterejm Sparta ,nic neříká,kterým záleží jen na velikosti konta,tak se budem pořád plácat na třetim místě.I když je Plzeň již na sestupu a Slávka ji bude za pár let následovat,tak s momentálníma lemplama,to neuhrajem.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Fred (host) / před 5 lety 25.04.2019 19:46
Fred . ať. Se. jebou curaci
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Karel Valil (host) / před 5 lety 25.04.2019 19:49
Jenom je nechte, novy trener ital nebo madar, uz ted by se mela Slavka a ostatni klepat.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Vlad (host) / před 5 lety 25.04.2019 19:56
Pan Křetinský by měl vyměnit lidi ze sportovního úseku, tam je největší nedostatek , lidé kteří vybírají posily prostě toto nezvládají. Je to vidět v porovnání s Plzní a Slávií, ty když někoho koupí tak je to hráč který zapadne do systému a je posilou, ve Spartě je to pokus / omyl. Proč si Sparta nechala od zmíněných klubů vyfouknout některé hráče přesto, že byli za. přijatelnou cenu a raději koupila drahé hráče, které zajímají jen peníze. Prostě neschopnost sportovního úseku, jak jinak si vysvětlit, že ve Spartě jsou dvě třetiny hráčů , kteří tam nemají co dělat a stavět na dorostencích není také to pravé ořechové, dát jim šanci to jo, ale ne je brát jako stěžejní pilíř týmu. Prostě lemplové ze sportovního úseku musí pryč jinak se Sparta z hrůzy, kterou předvádí nevylíže.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Vašek (host) / před 5 lety 25.04.2019 20:04
Házet vše na trenéra je jednoduché. Dřív byla čest hrát za SPARTU, jaký mají dnešní hráči vztah ke spartě, jaký ho má Křetínský??????Pokud někdo koupí 11 hráčů a trenéra a chce titul, tak nerozumí fotbalu. Já bych řekl, že nejhorší pro spartu je Křetínský!!!!!!!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
blesk (host) / před 5 lety 25.04.2019 20:08
UBOHÁ RUSALKA BLEDÁ......AC SRANDA PRAHA at si ti žebráci aspon postaví stadion šašci. a nehraje se v té plechárně co vypadá jako hajzlíky na hlavním...
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Hagi (host) / před 5 lety 25.04.2019 20:09
Jak by řekl mycwa alias udolak alias Jarda Š Sparta má nejlepší hráče v lize ale všichní se proti ní spiknuli tak proto nemůže naplnit svůj potenciál všichni jsou na ní zlý chudinka Sparta až se mě chce plakat jak ji ubližujou
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Alex (host) / před 5 lety 25.04.2019 20:18
Bohužel jsem na hřišti neviděl ani jednoho Sparťana ,prohrat se může ale né takhle na hřišti chodilo 11 vyjukaných kluků kvalitou okresu bez sparťanskýho srdce
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
T (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:13
Sparta bude 4tá. Krize začala. Do teď to byl odvárek.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Ehm (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:18
Teď bude catenaccio ...
0:0 0:0 a tak dál
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Kolda (host) / před 5 lety 25.04.2019 22:57
Těším se až Slavii dojdou čínské peníze a půjdou tam kam patří.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
holec (host) / před 5 lety 25.04.2019 23:34
Kolda - určitě myslíš do Ligy mistrů
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Koldo je kokot (host) / před 5 lety 26.04.2019 01:47
Tes se mindracku,snaad se dockas..
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Host (host) / před 5 lety 26.04.2019 03:25
Vy spartansky ufnukanci. Pomuze vam jen jedno. Rozpustit tu bandu pitomcu. Kdyz vam tece do bot tahate zpatky ty radoby posily. Rosicky, Dockal. A ze by to pomohlo? Stastny se chlubi, ze ma lepsi hrace nez Slavie? A ted fnuka?
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jirka (host) / před 5 lety 26.04.2019 04:34
Plno lidí sou tady idioti kazdej nadává na kretiskyho to je frajer kteréj pumpuje peníze do Sparty 15 let je to stabilní klub díky němu!!! Ikyz se to nepovedlo skončilo to katastrofický italským trenérem ale ten frajer dal do toho miliardu ukažte mě jediného vlastníka z české ligy co by do toho dal tolika jednu sezonu?? Nikdo!!! Skoro kazdej říká ať se nato vysere že tomu nerozumí atd.. Ty keci vaše dementní můžete by rádi že ho máte to že jeho byznys mu funguje že díky Spartě získal jako majitel kontakty po celém světě že ať je to jak to je je to prestiž když vystupuje jako majitel fotbalového klubu jakým je Sparta kazdej tady mele Slavie ta jede ptám se kolik majitelů měla za 15 let asi 8 jeden průšvih větší než druhéj ty nechcichnout komunistickým penězům z Číny stačí obchodní embargo od USA na činu seberou si svoje fidladlatka přesunou aktivity jinam tam budou komunisti pomalu a jistě získávat vliv obchodní daně země kretiskyho problém byl že vsadil na špatné zaměstnance šťastný je ten kdo dělal 2 roky sport ředitele a teď trenéra on přivedl hráče které teď promlouvá Sparta pod ním je bez koncepce, vize, nedal mužstvu tvář, taktiku, u všeho co bylo špatně byl on přesto má tu drzost že jeho se ten problém netika Kotalík, Kováč, šťastný no prostě celej realizační tým by měl jít přic největší problém Sparty je realizační tým otázka je koho za šťastneho moc trenérů není co můžou trénovat Spartu nato kazdej nemá a hlavně ty co by nato měli ty se zas moc hrnout nebudou do Sparty protože je rozkladu vyléčit ji bude problém protože ty kecalkove realizačního týmu budou kecat zahraniční trenér je kravina než pochopy českou ligu naše prostředí bude to rok zas sezóna háji zas jiný trenér zas do kola to stejný když český trenér tak tandem Hasek-Jilek nebo Hašek Rada tyhle dvojice pokud by chtěli spolu pracovat
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
jiří (host) / před 5 lety 26.04.2019 05:08
PROBLÉM NENÍ TRENÉR ALE MAJITEL A VEDENÍ,KTERÉ PŘED ŠTASTNÝM PŘIVEDLO ZLATOKOPY A NESCHOPNÉHO ITALA NA LAVIČKU.JE LEPŠÍ HRÁT S MLADÝMI ODCHOVANCI KTERÉ DOPLNÍ ZKUŠENÍ HRÁČI.OTÁZKA JSOU PŘEMRŠTĚNÉ PLATY HRÁČU.ŠTASTNÝ JE KLASICKÁ OBĚT ČESKÉHO ŘEŠENÍ PROBLÉMU.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Antony/host (host) / před 5 lety 26.04.2019 06:02
Sešívko a Zdenku plně s Vámi souhlasím, pravdivé a zároveň kultivované. Antony.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
bob (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:13
Kdyby hráči hráli jak vy tydy kecáte tak máme alepsoň ten pohár.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Petr kt (host) / před 5 lety 26.04.2019 08:55
Vyhodte také Frydka!! Zákeřný hráč, pusté si jeho hru na videu.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
nadšenec (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:45
Jirko (26.04.2019 04:34), samá hovna hovna hovna. Ten marast je k zblití, nedá se to číst. Nauč se aspoň dělat čárky mezi souvětími.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Rotan (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:55
Na Spartu chodím skoro 50 let, ale co se děje v posledních letech, to je neuvěřitelné. Že si
Ščasný stěžuje na agresivitu slávistů je sice hezké, ale Frýdek i Costa měli dostat okamžitě červenou. Sparta už od nástupu italské kliky až do dneška nemá žádný systém. Připadá mi, že hráči nevědí, co mají hrát. Snad už pan Křetínský dostane rozum a začne angažovat normální dobře hráče a hlavně trenéry. Už hlavně žádné experimenty.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
jirkaw (host) / před 5 lety 26.04.2019 09:59
Podle fotbalové tradice - když mužstvo vyhraje, jsou slavní hráči - když prohraje je blbej trenér
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:20
Tohle bylo vždycky doménou slávistů. Vyhráli jsme MY, ale prohráli VONI :D
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Ehm (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:35
z idnesu
Za hodně peněz, hodně muziky - Slávie
Za málo peněz, hodně muziky - Viktorka
Za hodně peněz, málo muziky - Sparta
+47/0
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:38
Upravil bych bod 2: Za málo peněz hodně rozhodčích.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Ehm (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:48
a bod 3: za hodně peněz, málo muziky, i když hodně rozhodčích
sáně Costa, Frýdek mluví za vše
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Ehm (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:49
https://www.sport.cz/fotbal/pohar/clanek/1097471-nevybiravy-frydkuv-faul-na-husbauera-a-odvolani-cervene-karty-chyba.html#hp-sez
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 10:55
FŇUK.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jaroslav Kalous (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:05
Ve Spartě to není jen o trenérech, ale to už zaznělo z příspěvků přede mnou.
Křetínský fotbalový analfabet, schopný mafiánský oligarcha. Jaká změna oproti KSČ.:-))
A vy slávisté se moc neradujte. Až Číňan pozná jak prodělává, a jaký je Tvrdík zloděj, udělá ze stadionu překladiště čínského zboží (sparťan Nedvěd už to v Číně dojednává). Železnice je nedaleko, udělat vlečku není pro Číňana žádný problém.:-))
Vždy si přeji aby Sparta prohrála, ale chci aby prohrála silná Sparta. Porazit současnou Spartu není nic těžkého, a tudíž to není žádný zážitek.
Sparta má totiž i ty slušné fanoušky hrozně arogantní, nafoukané, namyšlené, prostě buranské.:-)))
A ty neslušné mají všichni stejné - vypatlané duté hlavy!!!
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:09
Kalous dobrý, ale dlouhý, zkus to příště trochu zkrátit.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Ehm (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:10
Křetinský je stratég i taktik. Umí z taktiky zkoušet adepty na trenéra.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarin123 (host) / před 5 lety 26.04.2019 13:15
Kalouse bych ohodnotil cca takhle:
1/ Stupidita příspěvku 4
2/ Čišící mindrák 3
3/ Délka 4
Celkově 3-, prospěl, ale má to háčky.
Jako není to špatné, ale aby to mohlo fungovat, chce to přidat hlavně na mindrákách a nadávkách, takhle je to taková slabší odnož lamy.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Tichac (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:21
Trenér noc nezmůže pracuje s tím co má k dispozici, chyba je v časech už zapomenutých. Udivuje mě, že ta změna přišla teď i přesto že od začátku jara hraje Sparta na náhodu. Prvních pět kol udělá sérii vítězství a hráči i trenér v rozhovorech tvrdí že výkon nebyl dobrý, ale důležitý je výsledek. Jak tohle může veřejně tvrdit někdo ze Sparty to můžou říkat v Opavě nebo na Dukle kde je každý bod výborný ale klub jako Sparta nemůže dlouhodobě hrát špatně a tvrdit že jim jde o body. Pokud nemají živou vodu budou po nadstavbe pátí
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
mycwa (host) / před 5 lety 26.04.2019 14:24
Jojo, budou pátý jako byli dle "odborníků" před jarem.. Těchto keců už jsem čet tolik, že ani neztrácim čas vyvracet jejich autorům názor, jen se jim prostě směju :D
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Marty19 (host) / před 5 lety 26.04.2019 21:04
Pokud chce rudá parta jít nahoru, není řešení poslat tam Horňáka, který není žádný vůdce nebo motivátor, ale navíc se jako plačkova podržtaška na dnešním srabu Sparty podílel. Jenže dneska se do Sparty nikomu trénovat nechce, a navíc dost jejich hráčů na Spartu nemá výkonnost, ale hlavně k ní nemá žádný vztah.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Smyk (host) / před 5 lety 26.04.2019 22:02
Tak teď si tady pouštím skluz Costy na naši /českou/ naději Krále a je mi zle!Na prdeli,obě nohy dopředu na soupeře - proč se to trpí??I s pomocí VAR.Osobně bych tomu blbovi protáhl dredy nosníma dírkama!Zmetek jeden.To se snad nemůže tolerovat!Toto dělá někdo,kdo chce hrát fotbal?
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 22:12
Smyk: Nejhorší faul celého derby udělal van Buren a dostal taky jenom žlutou, tak se seshiti nemají co rozčilovat. Naopak jim rozhodčí nedal žluté za zcela úmyslné fauly, kdy šli evidentně po hráči, ne po míči. To vidím jako větší prasárnu než skluzy na míč.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
! (host) / před 5 lety 26.04.2019 22:22
Jarda Š smyk má absolutní pravdu co udělal Costa tomu se říká prasárna jako svině a jestli si myslíš něco jinýho tak si stejnej kokot jako mycwa a udolak dohromady
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.04.2019 22:28
!: Čistý zákrok to nebyl, ale bylo to zepředu, kdy protihráč má čas uhnout a taky uhnul, takže v pořádku žlutá, na červenou to nebylo. Jiná věc by by byl takový skluz zezadu na achilovku nebo z boku na kotník, pak to byla jasná červená.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Franta (host) / před 5 lety 26.04.2019 22:53
Podle názorů na diskusích efotbalu co se týká Sparty a Slavie je velmi pravděpodobné že udolak mycwa jarda Š jsou jedna a ta samá osoba vše co udělá Sparta je dobré a nebo za to může někdo jinej než ona, a to co dělá Slavia tak je vše špatně a ve všom je Sparta pochopitelně lepší,jak je teda možné že v realu je to naopak?
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
! (host) / před 5 lety 26.04.2019 23:01
Jarda Š ty vole když by neuhnul tak je teď v nemocnici od Costy to byla větší prasárna než od Frýdka jak tohle vůbec můžeš obhajovat jasný dvě červený Sparta by se měla vrátit k hraní fotbalu než k těmhle zákrokům
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Sešívka (host) / před 5 lety 27.04.2019 00:09
Jardo Š, ty nám tady vždycky vysvětlíš všechno tak, aby to vyšlo pro Spartu. Jako mycwa, udolak. Jestli jste jedna osoba, nebo jen parta, která si navzájem nahráva, je vlastně celkem jedno.
Frýdek udělá kriminál a neni vyloučen, ale za všechno múže van Buren!
To je do nebe volajicí hovadina. Kdyby rozhodčí trestal to co měl, zákrok van Burena by nejspíš ani nebyl.
A když už byl, tak mu rozhodčí těžko mohl dát červenou, když ji předtím odvolal Frýdkovi a nedal Costovi.
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Strato (host) / před 5 lety 28.04.2019 09:52
https://www.sport.cz/fotbal/pohar/clanek/1097471-nevybiravy-frydkuv-faul-na-husbauera-a-odvolani-cervene-karty-chyba.html#hp-sez
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
Jirka (host) / před 5 lety 29.04.2019 19:00
Za tu dobu co tam si ve Spartě jako sportovní ředitel jako trenér za to dobu chaos doslova dementní rozhodnutí jako trenér si za tu dobu nevstisknul žádný rukopis ty frajeri nevědeli jaký pasáží zapasu co hrát tom týmu není kabina zdravá vedoucí menenzment frajeri co tomu vůbec nerozumí podle toho taky díky nim Sparta dopadla tak ty frajeri nahoře nikdy nebudou jako nezmar, šadek, a další frajeri co tomu rozumy za to trapný představení co trvá už 3 roky můžou vysocí prectavitele Sparty včetně trenéra
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
alfonz (host) / před 5 lety 02.05.2019 10:40
Fred, velká pomsta estébáků a sparťanskejch komoušů? :D To, že jste si to tam sami vytunelovali nemá s rudejma, co dělat.... to máte teď ty rypáky vážně tak nahoře, že na nás budete svádět už i vlastní hloupost a naivitu? Minulost má jednu super vlastnost.....už jí nezměníš. Dole nebo nahoře....vždycky bude v Edenu cirkus
Re: Odvolaný Ščasný o slávistech: Oni při standardkách používají nesmírnou agresivitu
alfonz (host) / před 5 lety 02.05.2019 11:08
Sešívka: Kdyby rozhodčí trestal to, co měl, zákrok van Burena by nejspíš ani nebyl.
A když už byl, tak mu rozhodčí těžko mohl dát červenou, když ji předtím odvolal Frýdkovi a nedal Costovi.
Tohle je do nebe volající hovadina.
Když by trestal, co měl a byl i Van Burenův faul....tak už přece Frýdek a Costa červenou měli, takže by jí bez problému moh dát i jemu....ne?
Nicméně, fakt je, že obhajovat rudý tim, že v PL by se to nepískalo je totální kravina. Jsme v ČR. Na druhou stranu....buďte aspoň trochu soudný a uznejte, že sešívky to hrajou hlavou a zákeřnějc.....jak zaznělo vejš, oni šli při svejch faulech po hráčích, ani se tim sami netají, že praktikujou taktický fauly.
A když už bys chtěl dávat Costovi redku za úmysl zranit, když se vlastně nic nestalo.....měly by bejt tvrdší tresty i za úmyslný přerušení přečíslení (byť bychom to asi stejně kopli na tribunu nebo tak :D ), kouskování hry atd. Nebuďte pokrytci jen proto, že jste zas po letech mohli vylézt z kanálů. Omlouvám se těm asi 1500 věrnejch sešívek, co chodili, i když jste byli na sebrání licence.