Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a ještě je porazíme
Kde vidí největší nebezpečí Viktorie zimní akvizice letenského "S" Matěj Hanousek? "Vhodně doplňují kádr a tým drží dlouho pospolu. Znám Luďu Pernicu, těším se na zápas s tím, že ho zase uvidím a prohodíme pár slov po zápase. Já na nějaké hecování moc nejsem. Ono je to jedno. Napíšeme si před zápasem, ale nějaké bu-bu-bu je zbytečné. Stejně se rozhodne na hřišti. Jeden odejde spokojený a druhý méně. Síla Plzně pak je v tom, že systém, který aplikují, už mají zažitý a vědí o sobě. V tom je jejich největší síla," upozornil na webu sparta.cz bývalý bek Dukly a Jablonce, který převlékal trikot letos v lednu.
Současný svěřenec kouče Zdeňka Ščasného už na podzim plzeňský skalp zažil. Právě v trikotu zelenobílého mužstva. "Každý zápas je úplně jiný. Když budete hrát s jedním soupeřem desetkrát, tak to pokaždé dopadne jinak. Myslím si, že u nás v lize rozhodují hrozné detaily, hlavně první gól," pokračoval na oficiálních stránkách svého klubu spoluhráč Zahustela, Čiviče, Štětiny a spol.
Soubor kouče Pavla Vrby často vítězí jedním gólem. Mohla by to být pro domácí šance k přetlačení? "My se pokusíme vyhrát, ale to, že Plzeň vyhrává 1:0 je možná spíš potvrzení jejich síly. Velké týmy dokážou vyhrát 1:0. Teď jsem to poznal v Liberci. Nehráli jsme dobře, v prvním poločase jsme tahali za kratší konec, ale dokázali jsme vstřelit branku. Potom už jsme to uhlídali. Jasně, Florin Nita chytil penaltu, to je potřeba říct, ale velké týmy dělá to, že dokážou ukopat 1:0," doplnil defenzivní specialista.
Jaká je momentálně nálada ve sparťanské kabině? "Samozřejmě dobrá. Vyhráli jsme čtyři zápasy po sobě. Všichni víme, že herně to není ideální herně, ale vždycky se bude něco hledat. Kdybychom hráli dobře a prohrávali, tak se bude říkat, že hrajeme dobře a prohráváme. Vždycky se něco najde. Pro nás je důležité vyhrávat a myslím si, že s body přijde i zlepšení. Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a ještě je porazíme. Samozřejmě dopředu se ale nedá říci nic. Zápas se může vyvíjet jakkoliv. Můžete si říkat celý týden, co chcete a pak stačí jedna situace, která to celé změní. Nemá cenu spekulovat. Rozhodne se v sobotu na hřišti," citoval web sparta.cz slova Hanouska.
Pro slavné "S" může jít o poslední šanci, jak se vrátit do boje o druhé místo. "Víme, že každý zápas je úplně jiný. Plzeň je nad námi a zápas je důležitý. Rozhodne se v sobotu. My se musíme dívat na sebe. Může se stát cokoliv a nemusí to vyjít. Svět se nezhroutí. Všichni ale chceme strašně uspět už kvůli fanouškům. S Baníkem bylo vyprodáno, teď bude vyprodáno. Chceme udělat fanouškům radost, aby odcházeli s dobrým pocitem," uzavřel na webu sparta.cz zadák, který si nyní velké návštěvy užívá. "Hrál jsem v Jablonci a v Dukle… Pro mě je tohle zadostiučinění. Po sedmi letech jsem v týmu, kde chodí tolik fanoušků. Tím nechci říct, že v Dukle nebo v Jablonci to bylo špatné, bylo to super, ale tohle jsem tam nezažil a těším se na každý takový zápas."
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 05.03.2019 15:24
Ano, Sparta má skvělé fanoušky a oproti ostatním chodí i v dobách kdy to není zrovna top.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
spartass (host) / před 6 lety 05.03.2019 15:39
ANO SPARTANI totiž nejsou fanoušci uspechu jako chátra z plzne kde na fotbal chodilo dvacet let 3000 lidí to samé jude vylezou když se daří spartanský fanoušek je krutý ale fér a hlavne má klub v srdci i když se nedaří berbrovce z plísne smáznem a bude zase fajn SPARTA FOREVER
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Anonym (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:05
Plzeň odjede nespokojena...
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
jerry (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:06
Sice přeji Spartě vítězství,ale abyste nečuměli,jak Bohemka ,když hrála proti SK Podvod Strašnice.Když Sparta uhraje plichtu,tak to bude úspěch.Pamatujte si,že proti Plzni a SK Podvod se penalty nepískají.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
spartass (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:08
mimochodem i chachaři chodí jen když se daří taky pamatuji že jich bylo doma tři tisice ale pro ne je to mindrák praha takže na výjezd ješte když se jim daří jich jedou tisice
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:09
Tak spartanske navstevy klesly tak o 30% :DDD kdyz tam byl zmrzlinar tak mu na trenink prinesli rakev, na stadionu lepili letenky s napisem arivederci v podstate 2 roky cely kotel nefandi jen protestuje apiska na valstni hrace, coz plati i letos, nedavno udelali sradovni video se samopalama, kde vyhrozovali vedeni, ecle dekady se chovaji jako dobytci, ale tak muzeme tvrdit, ze jsou to skveli fandove :DDDDDDDDDDDDDDDD
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:10
Chachaři chodí celkem slušně, nechodili kvůli stěhování do Vítkovic, ale už se s tím smířili a mají slušný návštěvy.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sever (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:10
Vy jste fakt vtipálci:D Jestli budete někdy v situaci, v jaké se ocitla Slavia a Baník, tak si pak můžeme porovnávat tu vaší věrnost. Vaše top krize je 5 místo.
Jerry: a ty se nestyď za to, že fandíš Spartě, každej má něco.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Vavřina (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:11
Sakal - na centrum.cz chodil s nicky Vácha, vždycky jsme mu naložili a dostal do tlamy. Poté ho cenzor vyhodil, tak založil dalšího Váchu a dostal do huby zase. Pak jsme ho vypráskali definitivně a tak se stáhl sem. Je to nemocná osoba která potřebuje neustále dohled.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:13
V poslednim kole kdy srandaklub hral v LIberci, tak si komentatori delali legraci z Dockala, ze nebyl 20 minut u balonu, no uvidime jak se k tomu postavi fanousci az si se spartou VIktorka zase vytel prdel jako vzdycky :DDD a to i presto, ze je rudy vypatlanci kazdorocne posilaji do druhe ligy :DDD Rudej toaletni papir podle me opet nezklame :DDD
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Vavřina (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:14
Sakal - na centrum.cz chodil s nicky Vácha, vždycky jsme mu naložili a dostal do tlamy. Poté ho cenzor vyhodil, tak založil dalšího Váchu a dostal do huby zase. Pak jsme ho vypráskali definitivně a tak se stáhl sem. Je to nemocná osoba která potřebuje neustále dohled.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
spartass (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:16
jo chachari mají dobré navštevy s tím souhlas jen jsem to myslel že byly leta kdy tam taky moc plno nebylo o výjezdech žádná tam jsou super a Sparta i přes krizi pořád kolem 8 až desti tisíc kdo to má?ale s blbem jako je sakal se o tom nemá cenu bavit jak si přišel na pokles o třicet procent?
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:16
Ano, nicky Vácha pamatuju, ten tam dostával neskutečné nakládačky :-)))) Vždycky přišel, dostal do huby, pak BAN, založil další nick, zase tlamovka, BAN a tak dokola. Až se redakce nasrala a dala mu trvale IP BAN :-)))))))))
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:16
Podle toho co ruda spina predvedla s Doklou a Bohemkou si myslim, ze na Viktorce dostanou narez :DDD
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Vavřina (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:17
Sakal - na centrum.cz chodil s nicky Vácha, vždycky jsme mu naložili a dostal do tlamy. Poté ho cenzor vyhodil, tak založil dalšího Váchu a dostal do huby zase. Pak jsme ho vypráskali definitivně a tak se stáhl sem. Je to nemocná osoba která potřebuje neustále dohled.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Fan (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:18
Sparta proti Plzni nemá šanci. Mladíci v sestavě plusem proti většině vyčpělých internacionalizáků, ale nemají zkušenost s takhle vypjatým soubojem.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:18
IP BAN jsem dostal za diskuzi s Bakalovou vzteklou čubou a ceskym Goeblessem Fendrychem :DDD
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:19
Plechatý hrát nebude a místo Drchala bude Tetteh. Plus otázka je, jestli už není zdráv Plavšić který by hrál místo Hložka.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:20
Snad proti VIktorce nastoupi letenska steroidova trojice "obrovskych" talentu Hlozek, Drchal a Plechaty, potom bude o zabavu postarano :DDD
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Vavřina (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:21
Sakal - zpátky do klece, šup!!
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:27
Ty se věnuj zmanipulovanému VARšovickému derby a neotravuj tady...
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
jerry (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:38
Sever,já Spartu moc nemusím,ale má u mně víc sympatií,než Fet Club Plzeň a SK Podvod Strašnice a Baník,ostatní kluby jsou mně celkem ukradený.Jedině komu ve fotbale a v hokeji přeji,tak to je postup Budějek.Toť vše.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
No-no (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:49
Na podzim pokud bylo na Letné 6 tísek ze skoro miliontristatisícové Prahy - tak to bylo hodně! Takže suma-sumárum = nic moc - Nesrovnatelné s ostatními městy či kluby . Tečka
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
spartass (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:50
bolševicky udavač a jeho rozhodčí je velká síla ale spartanská víra a vyprodaná letná je dost pádný argument SPARTA FOREVER
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
spartass (host) / před 6 lety 05.03.2019 16:59
no kdyby na jakémkoliv stadionu v čechach chodilo 6000 tak by bylo preplneno ale NoNo to asi ví nejlíp nevím kam chodí na fotbal ale na letnou asi ne jinak no no to je nejakej čínan?
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 19:17
Dle ofic statistik chodi na Slavii na kazdy zapas o 1000 lidi vic nez na srandaklub z Letne, to si myslim, ze je podstatne.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sakal (host) / před 6 lety 05.03.2019 23:11
TAČDAUN :SSS
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
vraník (host) / před 6 lety 06.03.2019 08:25
levicové slunka z letný ještě ani nezačali hrát a už zase bulí, jak to rozhodčí ošéfuje. To je neuvěitelný kam ty jejich fans a hráči klesli. AC Fňukparta Praha
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Dino (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:07
Sešívaní podvodníci,jak se radují z podvodu na Bohemce.Jejich fanusy tady píší jen sračky a sprostě uráží ty,kteří mají jiný názor,než ta čínská sebranka.Teď dělají machry a Řebíčka,kdy hráli velký kulový,tak začali fandit Plzni,aby mohli dát průchod svém mindrákům proti Spartě.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
jerry (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:13
Dino, ty máš taky dost.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
bega (host) / před 6 lety 06.03.2019 14:57
ad. Sever - První tutul se Spartou jsem slavil v pětašedesátém, to mi bylo dvanáct. Ale předtím se hrálo taky o záchranu. A chodilo nás tam 30 000 !!! K stání, v bahně, v zimě, po zápase jsem nemohl ani chodit, jak mě zábly nohy! Po titulu v osmašedesátém nás normalizační soudruzi odsoudili až k sestupu do druhé ligy. I díky tomu, že „velký gentleman“ našeho fotbalu - křiváček Toník Panenků a jeho „melody boys“ dokázali „levou“, jaká nemá obdoby! I díky tomu slávistům vydržely sympatie k bratrům ze sousední čtvrti! No tedy, minimálně do posledního zápasu, kdy vás hlasatel na Bohemce poslal do Strašnic
Kontrolní otázka soudruhu: Proč vy slávisté tak nemáte rádi dlouhodobé statistiky. Vzájemné zápasy Sparta-Slavia, ligové vzájemné zápasy, počty titulů, účast v pohárech a - průměrná návštěvnost v jednotlivých ročnících?! Navíc je prokazatelné, že Sparta dlouhodobě přitahuje zdaleka nejvíc diváků i na venkovních hřištích!
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sever (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:32
bega: Srovnáváš nesrovnatelné. Dříve byly obecně mnohem vyšší návštěvy a to všude. To už tady můžeme vytáhnout natřískaný stadiony za první republiky. Ale já tvrdím, že v novodobé historii (samostatná liga) jste žádnou skutečnou krizi nepoznali a buďte za to rádi - se musím upřímně smát, z čeho všeho se tady kolikrát hroutíte. Nehráli jste na nenáviděném stadionu, neměli jste existenční potíže, nespadli jste (Baník). Řešíte v podstatě píčoviny (zejména mladší ročníky).
A k tomu podrazu ze strany Bohemky..jako ono to bylo spíš o tom, kdo namázne víc, to jste tenkrát trochu podcenili:) Jo a statistiku mám velice rád a nemám s tím nejmenší problém.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:37
Sever: Ty už si nepamatuješ na Spartu na Strahově v roce 1994 po dobu rekonstrukce Letný??? A já se třeba rozhodně nehroutím, holt prožíváme slabší období, ale ve srovnání s našimi předky, kteří zažili rok 1975, jsme na tom pořád dobře. Proto já to nikterak neprožívám, sere mě to, to přiznám, ale nejsem z toho na prášky :-)
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
Sever (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:43
udolak: hele to jsem už nějak zapomněl, ale to bylo asi jen rok ne? A jaká byla návštěvnost?:) Ještě dodám begovi, že třeba ve starým Edenu přišlo v 60 letech na rozhodující zápas ve DRUHÉ lize 42 tis. fans (dodnes myslím nepřekonaný rekord druhé ligy). To jen že ta historie je úplně jinej vesmír, takže tvých 30 tis. na Letný vypadá sice dneska skvěle, ale ono to tenkrát nebylo tak neobvyklý.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:44
Jo a nedalo mi, abych nezapátral v historii. Návštěvnost třeba na přelomu 70. a 80. let nebyla nijak velká, průměrně byla kolem 5-7 tisíc, což je zhruba jako dnes. Takže obecně vyšší návštěvy nebyly, chodilo se víc na Spartu, Slávii, Slovan, Baník, ale jinak to taky žádná sláva nebyla.
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:47
Sever: Návštěvy byly slabý, protože lidi byly zmlsaný Evropou. Ono je to stejně celkem funny že posledních cca 10 let jsou průměrný návštěvy nejvyšší v historii CZ ligy, přitom výsledky jsou mnohem horší. Každopádně jsem našel super stránku, kde jsou statistiky: http://www.csfotbal.cz/
Re: Nějaké bu-bu-bu je zbytečné, říká před Plzní Hanousek. V čem vidí největší sílu V
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 15:52
Koukám, že v 60. letech byl průměr nad 10 tisíc, ale od roku 68 šel drasticky dolů. Že by lidi přestali chodit na fotbal kvůli vpádu vojáků??
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
BLESK (host) / před 6 lety 06.03.2019 18:14
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
willy (host) / před 6 lety 06.03.2019 18:19
Jen,aby zase nebyla vymyšlená další prasečina,jak na Bohemce.Včera se hrál krásný zápas Real-Ajax,padlo pět gólů všechny platili,nikdo místo gólu nekopal penaltu.Byl to důležitý zápas,šlo o postup v LM a ne nějaký zápas v české bramboračce.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
ruda z rudné (host) / před 6 lety 06.03.2019 18:28
Bego, Sparta získala titul v roce 1967 a ne v roce 1968 jak píšeš.Poslední zápas ročníku 1966-67 hrála Sparta s Trenčínem,vyhrála 5:0 a všechny góly dal Ivan Mráz.Po tomto utkání začala přestavba stadiónu.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
bega (host) / před 6 lety 06.03.2019 19:11
ad. Sever - Ty jsi opravdu „pravý“ slávista. Lhář a manipulátor. Na Spartu se víc než třicet tisíc nevešlo. A průměr jsme vám při derby zvyšovali i my. Právě díky tomu, že se v Edenu nacpalo do hlediště asi o dvanáct tisíc lidí víc. Je zajímavé, že vy uznáváte vždy jen to období, kdy se vám zrovna daří. Dlouhodobé statistiky bagatelizujete a zpochybňujete. Ty se vám nehodí. Jak si myslíš, že by vypadala návštěvnost, kdyby pořadí v lize bylo opačné? Jsi k smíchu!
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 06.03.2019 19:39
bega: Na Spartu se po přestavbě vešlo 35 tis. pohodlně. Na starou Slavii se vešlo přibližně také tolik (i víc, ale za cenu přecpanosti, obdobně jako když se na Bohemku nacpalo 16 tis.), ale stát v ochozech za brankami nebylo nic moc pokoukání, protože byly až za původní atletickou dráhou.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Blanka (host) / před 6 lety 06.03.2019 19:46
jak malý kluci
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
bega (host) / před 6 lety 06.03.2019 20:04
ad. ruda z rudné - Omlouvám se. Máš pravdu. Ono na tom ale zase tak moc nesejde. Už jsem to tady psal. Léta padesátá: Znal jsem se osobně s Jirkou Peškem. Když jsem se ho ptal, proč odešel ze Sparty do Slavie, řekl mi doslova. Ve Spartě jsem se vrátil v pondělí ve dvě hodiny ráno ze zápasu v Košicích a ve čtyři jsem musel vstávat, abych byl včas na šichtě. Tam jsem musel tvrdě makat (byl vyučený typograf) a odpoledne jít na trénink. Ve Slavii jsem si chodil do podniku jenom pro výplatu. Navíc Slavii soudruzi postavili na tu dobu supermoderní stadion, Sparta se začala přestavovat až když to hrozilo tragédií. Tak takhle se Spartě „pomáhalo“ a Slávince samozřejmě „ubližovalo“. Léta šedesátá: Za Spartu hrál prakticky odchovanec Josef Kadraba. Pak se oženil a potřeboval byt. Ten mu ale Sparta nedokázala zajistit. Odešel do Kladna (jako hráč Kladna byl i ve dvaašedesátém v Chile). Když se už jako vicemistr světa vrátil, tak zanedlouho už byl zase v Praze. Ovšem ve Slavii. Byt nebyl problém. Takhle se Spartě „pomáhalo“ a Slávince „ubližovalo“. Psát o letech sedmdesátých se mi ani nechce. U pádu Sparty do druhé ligy jsem nebyl. Kroutil jsem vojnu. Mnohem později jsem se seznámil s Oldou Urbanem (který už v té době fotbal nehrál). Stali se z nás fakt docela kamarádi. Když jsem se ho ptal, jak to bylo s tím pádem do druhé ligy, vždy se jen chytil za hlavu a říkal. Víš, netvrdím, že jsme tehdy měli mužstvo na titul, ale na spadnutí rozhodně ne! Oni nás tam prostě dostat chtěli! Tak takhle se Spartě „pomáhalo“ a Slávince „ubližovalo“. Pak ale nastala osmdesátá. A návrat fenoménu - Ježek! Trochu jsem se s ním znal - právě přes Oldu. On si totiž nesmírně vážil jeho táty, který doslova „udělal“ slavný dorost Čakovic, ze kterého se prezentovalo asi pět ligových hráčů (Jurkaninové, Vokal, Rosický a samozřejmě Urban). A Ježek udělal Spartu, tak jak ji známe. Převážně z odchovanců - Houška, Beznoska, Chovanec, Bílek, Hašek, Berger, Kabyl, Skuhravý atd. Ostatní přišli do Sparty ve dvaceti letech prakticky bez ligových zkušeností - Bielik, Straka, Stejskal, Griga, Vrabec. Skoro všichni pak byli osou nároďáku. Zajímalo by mě, zda by těmhle klukům někdo dokázal říct do očí, že se jim „připískávalo“. Ovšem slávisté se vždy řídili heslem: „Tisíckrát opakovaná lež se stává pravdou“. Spartě se vyčítal Štrougal. Ten také chodil na různá sezení s velkým slávistou Vladimírem Menšíkem. Ten to komentoval slovy: A to jsem ho měl vyhodit? To jiného soudruha - Štěpána na Slavii doslova hýčkali. Jak na ÚV vyznamenával u příležitosti jeho sedmdesátin Pepi Bicana se dá ještě dnes vyhledat na internetu. Prostě Slávince soudruzi ubližovali. No a Spartě... Ať jdou ti pitomečci, co tomu věří do háje !!!
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 06.03.2019 20:20
ruda z rudné: A když se přestavoval stadion na Letné, hrála Sparta domácí zápasy v Edenu.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Antispartaň (host) / před 6 lety 06.03.2019 20:48
Včera jsem si pustil Sport a zjistil jsem že hrajeme Osmifinále Evropské ligy se Sevillou
a Sparta hraje možná s Polnou
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 06.03.2019 21:15
bega: Třeba takového Stana Grigu si dokážu představit, kdybych mu řekl, že se jim připískává, jak by mávl rukou a řekl "choď do piči".
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Sever (host) / před 6 lety 06.03.2019 21:19
bega: V tvých historických memoárech si takticky zamlčel bourání stadionu kvůli "Stalinovi" a nucené stěhování..ale nevadí, nehodilo se ti to..chápu. Za komárů nebylo podporováno ani jedno "S", ale hlavně Dukla. Vám se vyčítají spíš až divoká 90 léta za Pelty, Macha atd.
Jinak na návštěvnosti má vždycky logicky vliv úspěšnost týmu. To platí samozřejmě pro všechny týmy, ať už v nedávné historii vedla ligu Slavia, Sparta, Plzeň nebo třeba Baník. Většinou pak měly tyto týmy nejvyšší aktuální návštěvnost. Žádnou statistiku nebagatelizuju, tak se tady o mě nepokoušej otírat.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 06.03.2019 22:11
Sever: Ano, Slavia i toho Stalina dokázala šikovně využít k tomu, aby získala nový stadion.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
ruda z rudné (host) / před 6 lety 07.03.2019 07:36
Bega,včera 20:04 díky za článek je velmi výživný.Ty starý pardy ty si dobře pamatuji mimo jiné Jirku Rosického,Frantu Chovance hrával s osmičkou,jeho synovec Jozef také hrál s osmičkou.Nevím kdo řekl tuto větu:Národ se dělí na dvě skupiny,ti kteří mají Spartu rádi a ti,kteří ji nenávidí.A to je pravda.Stadión po přestavbě se mně líbil to na tehdejší dobu byl unikát.Údajně moc nechybělo a stadión byl málem zbouraný za Novotného jemu se ta moderna na Letné nelíbila.Chtěl to nechat zbourat dát Spartě peníze ať si postaví stadión kdesi na Maninách.Pak se na stadiónu postavila tribuna pro komunisty do ulice a byli zde první máje to se už komančům líbilo. Moje oblíbené místo bylo tribuna J naproti hlavní tribuny.Byli krásné návštěvy a úžasná atmosféra.Co si pamatuji snad nejvíc diváků bylo na utkání s Leedsem,hlava na hlavě.Údajně se mluvilo o nějakých 45.tisících diváků.Oficiálně byla kapacita 38.tisíc spodek byl na stání.Krásný fotbal Leeds vyhrál 3:2 a všechny góly podali na jižní straně.Ještě jedno krásné vítězství na Letné bylo a to v soutěži ČST Dva z jednoho města,kde Sparta na hlavu porazila Slavii.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:10
Hoši, nemá smysl se hádat komu se ubližovalo a komu pomáhalo. Soudní lidé vědí, že protekci měla Dukla a komunisti naopak nejvíc sejmuli Viktorku Žižkov. A v 90. letech to řídil zejména Kubíček z Olomouce, ten měl v podstatě pod kontrolou celou ligu, jenom si netroufl jít proti Spartě a tak se dá říci, že jí sudí neškodili. Ale žádnou protekci taky neměla, to jsou jen výplody chorých mozků lidí, co v tý době ve většině případů byli ještě na houbách :-)
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
blesk (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:18
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:19
blesk???
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Krkavec (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:19
Udo Udavač a psychoBega zase jedou pecky, mám je rád je to zábavné čtení-)
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:20
Mindráček??
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
blesk (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:38
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:50
blesk???
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
blesk (host) / před 6 lety 07.03.2019 08:56
nemáš argumenty DĚDKU UDOLAKU? nemáš na to co hloupý dědo?
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 09:11
blesk...
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
blesk (host) / před 6 lety 07.03.2019 09:12
udolak IQ TYKVE? pražák no...
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 09:24
blesk: Díky, že ses nám představil, (ne)těší mne.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:04
Hele, blesk, už ti to mažou :-))
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Antispartaň (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:33
Sparta má 36 titulu je kvůli komunistům
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Král ovec (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:34
Hlavně ty v letech 1926 a 1927, ty dylyno tam.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Anonym (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:40
Doufat...To se vždycky vyplatí...doufat...to jsou vážně moc sebevědomý slova. Budu doufat, že takový doufající jelita ze Sparty brzo pomažou pryč.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:43
Bože...
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Kocour 61 (host) / před 6 lety 07.03.2019 14:12
Hanousek je skromnej, tichej, nezkaženej kluk. Je to ale jezdič se skvělým fyzickým fondem a hraje jednoduše, dopředu a nebojí se! Přesně tohle nám na obou krajích obrany chybělo. Když je dám vedle sebe se Zahustelem, který nevyrazí, přihrává alibisticky a dozadu, zasekne a zase dozadu, je to jako nebe a dudy. Jen tak dál Matěji. A těm, co z jeho vyjádření usuzují že nemá sebevědomí bych vzkázal, že zrovna psychologové asi nebudou. Sebevědomí se pozná podle chování na hřišti a ne podle nabubřelých slov. A v tomto směru je na tom Hanousek velmi dobře. Skromný, ale důsledně plnící to, co je třeba. A to je na ty plzeňské provokatéry potřeba. Všichni budou muset jít důrazně za svým, plnit taktiku , soustředit se jen na hru a NENECHAT SE VYPROVOKOVAT. Když k tomu přidáme maximální pohyb a kreativitu, tak musíme FC VOŠETŘENO PLZEŇ rozebrat do šroubku a vyprovodit s výpraskem. Sparta Forever.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 14:16
Kocoure, chodíš někdy na fotbal??
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Pravý UDOLAK (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:42
Hanousek je ok.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:44
Legrační pokus :-)
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Pravý UDOLAK (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:48
Klidně tu přezdívku změním. TY JSI UDOLAK!
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:52
O čem se teď chceš bavit, nervozní synku???
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Platebni doklad SIPO 14603,- Kč (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:54
Áááá, vypatlané mičudy a bandasky se pro změnu hádají tady.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
bega (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:59
Jen ještě malý dovětek k těm titulům. Když v osmdesátých letech začaly Spartě přibývat tituly jako na běžícím páse, přišlo to proslávistickým novinářům tak nějak „líto“. A protože jich byla drtivá většina, sešli se pánové Hrabě (Sport), Žurman (Stadion), Pondělík, Oktábec (Gól), Šálek (MF), J. Staněk (RP), K. Staněk (Svobodné Slovo) a usnesli se, že by se Slavii měly započítávat i válečné (protektorátní) tituly! Což byl samozřejmě nesmysl, protože o nějaké „státnosti“ se v té době nedalo vůbec hovořit - byli jsme prostě protektorát Čechy a Morava. Nehledě k tomu, že poslednímu předválečnému mistrovi ligy - Spartě se mužstvo prakticky rozpadlo a tak tak se zachraňovala v lize. Zatímco kolaborantská Slavia měla celé předválečné mužstvo pohromadě. Takže zatímco ze všech ostatních ligových mužstev odcházeli hráči na práci do reichu, Slávinka si to dovedla ošetřit. Dokonce se uvažovalo, jestli by se Slavii neměly počítat i „tituly“ za Rakousko-Uherska, to ale přece jen neprošlo. A tak si slávisté dodnes pyšně a „statečně“ počítají tituly z doby, kdy proti ní hrála mužstva na pralesní úrovni Horní-Dolní!!!
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
pedro (host) / před 6 lety 07.03.2019 16:06
Udoláku, na tétp diskusi ses objevil někdy před půlrokem, kdes byl dříve, nebo jsi tu "publikoval" pod kterým nickem?
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 16:07
Vždycky jen udolak a nikdy jinak.
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
spartass (host) / před 6 lety 07.03.2019 16:15
letná mela před rekonstrukcí myslím tu co udelal Mach 35000 vím že slavía mela vetší kapacitu ale moc vyprodáno na rozdíl od sparty nemela a je pravda že bohemka mela 16000 dkdyž se to tam nacpalo pamatuji jeste jak tam se spartou padali ploty ale dnes je dnes a já osobne se moc teším na zasranou plísen jak ji smáznem jinak budu hodne nasranej SPARTA FOREVER
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
bega (host) / před 6 lety 07.03.2019 16:19
ad. Sever - S tím stadionem si ze mě děláš pr...???!!! Podívej se někde na staré fotky, jak vypadal ten váš stadion na Letné! Prkená ohrada na zhruba půldruhém hektaru!!! A ti zlí soudruzi vám za to darovali na tu dobu supermoderní stadion (tzv. všesportovní stadiony s atletickou dráhou se v té době stavěly v celé Evropě - Řím, Brusel atd.), na cca šedesátihektarovém pozemku v Edenu (čtyři tréninková hřiště, hřiště na házenou, pozemní hokej, zimní stadion, plavecký stadion, parkoviště!). Ti zlí soudruzi vás opravdu „neměli rádi“, když vám dali tohle a k tomu podmínky, jaké měla v té době snad jen Dukla. ŽE SE NESTYDÍŠ! Že tě huba nebolí a ruka ti nezdřevění! Já ti dám, že se mi to vaše stěhování do Edenu nehodí, ty bl...ku !!!
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Antispartaň (host) / před 6 lety 07.03.2019 17:32
Bega_ podívej se na vaši starou Letnou a na náš nový krásný EDEN
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 17:41
Jaký váš Eden??? To myslíš Sinobo stadium kde jste v nájmu??
Re: Letenský novic Hanousek: Budeme doufat, že proti Plzni budeme hrát super fotbal a
Prak (host) / před 6 lety 09.03.2019 08:48
Hanousku budiš(peltabyznys) jsi tam. Prosímtě hlídej si tu lajnu ať to tam přes tebe nechodí, dnes musíme vyhrát. Přestaň doufat a jezdi lajnu jako pitbul.