Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomenout
Ačkoliv měl být Michael Ngadeu Ngadjui lanařen hned několika kluby z Premier League a například o záchranu bojující Fulham zaslal do Edenu také oficiální nabídku, kamerunský reprezentant zůstává v Praze.
Předposlední tým anglické ligy, jehož od loňského listopadu trénuje známý Ital Claudio Ranieri a který je doma na stadionu Craven Cottage pro více než 25 tisíc diváků, tak v české metropoli neuspěl.
Sešívané vedení, které pomalu začíná myslet na pohárový dvojzápas s Genkem, nabídku za osmadvacetiletého defenzivního univerzála, jenž má na současné adrese smlouvu ještě na rok a půl do 30. června 2020, jednoznačně odmítlo.
To vše i přesto, že jeho výstupní klauzule činí 4,5 miliony eur, čili nějakých 115 milionů korun. Má se za to, že v roce 1879 založený londýnský klub nabízel aktuálnímu lídrovi Fortuna:ligy méně.
Defenzivně nejhorší tým mezi anglickou smetánkou, který obdržel během 24 zápasů již 53 branek, se tak bude muset poohlédnout jinde. Čas má do čtvrteční půlnoci...
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Jost (host) / před 6 lety 30.01.2019 13:33
Ten bude asi fakt dobrej, když se topěj a nejsou ochotni za takovou údajnou skálu vysolit ani upocených 115 mega.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 14:37
Tak určitě.....zase si Slávisti vymýšlejí....jak ubohé od ubrečenců!
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak originál (host) / před 6 lety 30.01.2019 14:58
14:37 nahlášeno.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
holec (host) / před 6 lety 30.01.2019 15:54
udolak - tady alespoň vidíš, kdo má sešívaný srdce, ty debile ubrečenej, Rumunovi zacinkalo a nazdar rudoši
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 15:56
hulec: Předně se začni chovaj jako dospělý nebo ti nehcáme zabanovat IP adresu a tady skončíš. A pak si nech ty rozumy, zatím ještě není nikde psáno že kupující nepřihodí a nazdat seshitko.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
mycwa (host) / před 6 lety 30.01.2019 15:56
Sešívaný srdce, no to je debil :)))))))))))))))))))))))))))))))))
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
holec (host) / před 6 lety 30.01.2019 15:58
koukám, že těch debilů je tady víc
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolaka (host) / před 6 lety 30.01.2019 16:00
MUHEHE holec, MU HE HE.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:30
Kdo Tvrdíka nedokázal naplnit ????????????? Ngadeu nebo Fulhamští ?
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
bega (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:40
Nic nového pod sluncem! Zmrhalovi je tuším asi šesta nebo sedmadvacet let a každý přestupní termín od jeho devatenácti si u něj můžeme přečíst, jak se o něj zajímají snad všechny kluby z bundesligy, Real, Barcelona. A ne a ne ho udat. Ve Slavii je teď asi sedm stoperů a nevědí si s nimi rady. Tak by potřebovali nějakého udat. A ono ne a ne. Ovšem spříznění novináři z toho udělají Tvrdíkovu zásluhu. To je panečku borec ten Luftjarda. Ten se jen tak nedá! Stanciu za dvěstě mega? Neschopná Sparta! To panečku Slávinka, ta si umí hráče podržet! Jsem zvědavý, co se bude dít, až mu po sezoně (nebo i třeba Delimu) nabídnou novou smlouvu. Buď se jim vysměje a pak si tu výstupní klauzuli můžou strčit někam, protože odejde „za hubičku“ nebo naopak podepíše, protože se od svého agenta dozví, že s tím zájmem o něj to zase není bůhvíjak slavné, bude ovšem chtít víc peněz a Jarda bude slavný!!!
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Udolik (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:03
Je to chudák ten udolak, když potkáš blbce, na udolak nemá. Ten sere hovna všude. Omlouvám se všem slávistům za sparťanskou demenci kterou reprezentuje udolak.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
serepes (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:10
Ja jen doufam že to Ranieri ustoji že neziskal takovouhle super hvězdu přeci jenom je to starši pan:D
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Prak (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:12
Je milion fotbalistů obrovská konkurence, srovnatelná s NHL, NBA atd... Mají obrovské množství informací možností. Fulham není dobrá adresa, peníze ok a boj o sestup... proč...boj o titul je lepší.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
serepes (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:22
Jo boj o titul je super ale radši bych kdyby si zahrál Král když už jste se rozhodli ho vykoupit ten kluk ma celkem talent a bylo by škoda ho nechat zahřivat lavku
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
NeobjektivníČlověk (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:28
Zajímavý komentáře tady. Chtěl bych připomenout, že Slavie má nejméně inkasovaných gólů a dobře se jim dařilo i v EL. Ngadeu je v zadu jistota, má snad každý hlavičkový souboj. Kdyby u nás zůstal, vůbec bych se nezlobil.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
štísko3 (host) / před 6 lety 30.01.2019 19:51
To je dobře,že jsme ho neprodali budem hrát tři soutěze a Míšu potřebujeme.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
plotice111 (host) / před 6 lety 30.01.2019 20:58
ač Slávista musím konstatovat, že odchod Ngadeua by byl pro Slavii spíše pomocí - sice výborný v hlavičkových soubojích, ale o konstruktivní rozehrávce, kterou by měl dnes moderní stoper disponovat, se rozhodně mluvit nedá. Navíc jeho výkonnost rozhodně není stabilní, v EL vynikající v Kodani, ale v následujícím utkání v Bordeaux tragický. Navíc stoperů máme opravdu dostatek, záložníků na tři tými (nechápu), ale ptám se, kde je útočník alespoň průměrných evropských parametrů?
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
plotice111 (host) / před 6 lety 30.01.2019 21:00
opravuji v předchozím příspěvku:
na tři týmy
ať nevypadám jako negramotný
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
SKS (host) / před 6 lety 30.01.2019 21:53
Souhlas, Tecl má rychlost, výšku i práci s míčem ale je zraněný, Škodovi míč překáží a rychlost mu nic neříká, nedává ani góly (3 penalty, 1 gól po chybě Šedy a 1 gól hlavou ze 7 metrů neberu vážně) a Van Burena jsem dlouho neviděl hrát v soutěžním zápase, takže ho nebudu hodnotit.
Olayinka by možná mohl na hrot, Masopust se Zmrhalem by hráli svůj post a Stoch by šel na podhrot.
Co se Ngadeua týče, Slávii se jeho nákup vyplatil ale mnohem radši bych viděl dvojici Deli-Král, stoperů máme moc (i proto šel Pokorný hostovat a Ngadeu mohl odejít).
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
plotice111 (host) / před 6 lety 30.01.2019 23:12
Olayinka není hroťák a na van Burena jsem zvědavý, snad bude konečně zdravý. Milan Škoda už, myslím, má nejlepší za sebou a Mešanovič by měl šanci být prospěšný pouze pokud bychom hráli na dva útočníky, ale musel značně zlepšit efektivitu při proměńování šancí, do kterých se dostává, ale promění jednu z deseti. Nechápu, pokud jsou naše finanční možnosti tam, kde se zdají nyní být, co dělá Komličenko ještě v Boleslavi...
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Tony (host) / před 6 lety 31.01.2019 00:20
Udolak....curjak.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Jmeno (host) / před 6 lety 31.01.2019 06:35
Tvrdit, že Ngadeu má slávistické srdce, když klub odmítl nabídku, nikoliv Ngadeu, vypovídá skutečně o mentalitě 5ti letyho.
Ngadeu je jeden z nejlepších obránců ligy a řekl bych, že nabízet za něj 100 mil. je dost málo od klubu, který se potřebuje zachránit v lize. Takže od Slavie dobrý krok, že ho podrželi, ovšem nečekejte na něj o moc vyšší nabídky.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Takysparťan (host) / před 6 lety 31.01.2019 06:55
Předně si myslím, že to trapné stvoření, zvoucí se udolák, snad ani není sparťan. Pokud máme sparťany s takovou inteligencí, tak je to se Spartou opravdu špatné. Takže "mistrovi" udolákovi bych doporučil, aby se šel léčit.
Je to článek o Slávii a ať si to tam dělají dle svého. Sparta má svých problémů dost a máme práce ve Spartě jak na kostele.
Se Slávií se pereme už přes sto let a pořád je to celkem na férovku.
Plzeň je pro mne daleko horší, protože nesnáším StBáky.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Rungri (host) / před 6 lety 31.01.2019 07:39
115 mil se dává za dorostenci v Anglii ne za frajera co vyhrál Africkej pohár je nejlepší stoper v lize a když hraje evropské poháry previsuje soupeře na evropskéj fotbal stačí Sparta a Slavii mají manažerama hráčů jednat trochu trdeji chci za něho tolik a tolik 150.mil..jestli dostaneš nabídku někde jako idiot z východní Evropy 50.mil ani se neopovazuj mě stakovou nabitkou otravovat ne že manažer za pár drobných suj co stuj chce prodat kvůli aspoň nějaké provizi zblne hráče vypustí do éteru kraviny Sparta a Slavii by měla být nekompromisní v tom jenka tomu hráči i přes velké kvality je už 28 let nejmladší už není ono po 30 se odchází už hůř a taky smlouva mu konci za rok a půl hlavně hráč těchto letech by se už rád zaostříl sebe svoji rodinu moc už ty kariéře 5 let nenahraje je čas aby si vydělal ta částka je na frajera 115 mil. Dobrá vůči hráči a respektu knemu aby šel ven splnil si svůj sen
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 31.01.2019 08:07
Redakce je již připravena udělat registrace, poté se tu za mě nebude vydávat ten retardovaný chlapec co nedávno utekl z ústavu.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
MF19 (host) / před 6 lety 31.01.2019 09:44
Udolaku neotravuj ty zrůdo rudá
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
reptile (host) / před 6 lety 31.01.2019 09:48
Tak i když je třeba Fullham na sestup pořád lepší Anglická liga i ta druhá jejich .Třeba by mohlo na jeho místo pak zakomponovat svého hráče z mládeže nebo jiného našeho hráče .Pak se nemůžem divit jakou máme repre atd.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 31.01.2019 09:49
MF19: nahlášeno.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
:-( (host) / před 6 lety 31.01.2019 09:58
Styl, kterým se ohrazuješ, připomíná cosi z minulosti....
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Craven cottage fan (host) / před 6 lety 31.01.2019 10:05
Ngadeu? Who the fuck is Ngadeu???
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 31.01.2019 12:54
MUHEHE : Stoper @ngadeu_michael dostal svolení odcestovat do Anglie. Na kamerunského obránce poslal nabídku v rámci výstupní klauzule celek @premierleague @FulhamFC.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 31.01.2019 12:55
A teď prosím ještě jednou pohádku o sešívaném srdíčku :-D
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Milan (host) / před 6 lety 31.01.2019 15:06
Zase jeden černoch pryč..
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
vůlpes vůlpes (host) / před 6 lety 01.02.2019 11:36
Lama si tu zase hraje na udolaka.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Mhú (host) / před 6 lety 01.02.2019 11:56
MÍŠA NGADEU ZŮSTÁVÁ
AŤ ŽIJE SLAVIA PRAHA
A SPARŤANI SE MŮŽOU PO''AT
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Mhú (host) / před 6 lety 01.02.2019 11:58
Jinak je evidentní, že udolak a mycwa jsou jeden člověk, to je prostě ubohost, sám sebe chválí, jak je rozumný, ale používá stejné smajlíky a stejné "názory"...
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Vojta (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:07
Mhú-tvůj názor, já si myslím, že by to chtělo lepší odůvodnění, než-li podobu psaných textů od udolaka a mycwy. Co se Ngadeua týče, mně nevadí, že zůstal, stopeři jsou ve Slávii v poho, takže mně je jedno, jestli bude hrát Ngadeu, nebo Král
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Mhú (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:18
Vojto, dokonce znám i jeho jméno. Jmenuje se Konstantinos Titán, bydlí v Praze 6 kousek ode mě směrem na prostějov a poznáš ho podle nápadného tetování na pravé lopatce. Nesnáší vosí hnízda, ale má rád vuřty a nejraději nosí okrové spodní prádlo. Jeho děd byl před mnoha lety v Americe skalpován Čerokézy. Chová dvě núbijské tarantule a na zahradě mu bydlí krtek jménem Abercrombie. To jen tak na okraj. :)
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Mhú (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:18
*Prostějov*
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:36
Vojto: To nemá cenu, pro toho šaška budu i "udolak" kde naprosto každý normální člověk pozná plagiát :-)
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Vojta (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:42
Nebudeme se raději věnovat fotbalu místo řešení osobních s*aček a tomu, kdo používá 1 nebo 4 nicky?
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:45
Vojto: Souhlasím ale jak poznáme kdo jsme zrovna ten pravý? Navrhuji dávat za "naše" kometnáře např. písmeno X.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
zhulenec (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:52
Dobrý den, není tady někde udolák ?
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 12:55
Vojto: Ty jsi poměrně chytrý člověk a třeba to budeš vědět. Letos se nás to netýká, ale snad za rok už budeme v nadstavbě bojovat o titul a tak dotaz. Pokud by dejme tomu oba zápasy s Plzní skončily v lize nerozhodně 1:1 a pak se nerozhodně hrála i nadstavba, počítají se tam plus/minus body za ztrátu doma? Jde o to že čistě teoreticky můžeme mít po nadstavbě s Plzní naprosto shodné vzájemné zápasy a třeba i skore a vstřelené branky, tak kdo by bral titul?? Já nad tímhle přemýšlel a zajímalo by mě jak to mají vymyšlené.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:01
Mimochodem víte jaký zásadní rozdíl je mezi sparťany a slávisty?? Sparťan dokáže uznat když je tom Slávie lépe, zatímco slávista za každým úspěchem Sparty hledá korupci a pořád dokola mele něco o cinklém jaru. Čest několika málo výjimkám které potvrzují pravidlo ! ! !
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
hloupej Honza (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:15
udolaku, já teda nejsem chytrej, ale samozřejmě že ve vzájemných zápasech nemůže hrát roli doma/venku, když nejde o vyřazovací systém.
Asi jsem tedy furt chytřejší než ty...
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:19
Honzíku: Díky za odpověď ale trochu tě zklamu. Nedávno Sparta prohrála s Plzní doma 1:3 a vyhrála předtím v Plzni 2:0, přesto by v případě shodného počtu bodů byla mistrem Plzeň díky více vstřeleným golům venku. Takže ne, nejsi chytrý.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
hH (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:28
Ze soutěžního řádu, o doma/venku ani slovo....
Pokud mají po ukončení soutěže dvě nebo více družstev stejný počet bodů, rozhoduje o jejich pořadí v tabulce větší počet bodů získaný ve vzájemných utkáních. Jestliže je stejný, rozhoduje nejdříve lepší brankový rozdíl ze vzájemných utkání a posléze větší počet branek vstřelený ve vzájemných utkáních. Pokud ani tato kritéria nerozhodnou, rozhodne lepší brankový rozdíl ze všech utkání v soutěži a je-li i ten stejný, zaujme vyšší pořadí v tabulce to družstvo, které vstřelilo v celé soutěži více branek. Není-li možno rozhodnout o pořadí ani podle předchozího kritéria, sehrají družstva kvalifikační utkání podle rozhodnutí řídícího orgánu, to však jen v případě, má-li se určit postupující nebo sestupující.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
M17 (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:32
Udolak a Vojta vyhoňte si mozky blbci. Giga hlupáci.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:35
Takže by se hrál dodatečný zápas, to mě zajímalo. Díky.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Vojta (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:56
Udolak-o tom raději nic psát nebudu, ten systém dle mého názoru měl být jiný ale je to takhle a nejsem si tím vůbec jist. Nejspíše by rozhodly karty nebo los.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Vojta (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:57
Ježiš sorry, já si nečetl ostatni odpovědi.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Vojta (host) / před 6 lety 01.02.2019 13:59
Naštěstí si všichni pamatujeme ten komentář, že od sparťana MF17 zde žádný komentář neuvidíme, že pokud zde někdo bude psát pod tínto nickem, není to od něj.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 01.02.2019 14:14
Hlavně tomu chudákovi nikdo neodepsal, ten musí být v těžké depresi :-)
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Udolak pravy original (host) / před 6 lety 02.02.2019 09:51
14:14,, 13:35, 13:19 nahlášeno.
Vy vogoni ze mě jediného pravého údoláka si chuje dělat nebudete. Každýho nabonzuju, je mi to jedno. Sparta forever a volte SPD!
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
tonyk (host) / před 6 lety 03.02.2019 11:37
Rungri - piš alespoň trochu česky. Nedá se to skoro číst. Děkuji.
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
Sakalik (host) / před 6 lety 03.02.2019 12:28
Jak tady muzou rudy vymazla psat o skvelem byznysu sparty, kdyz ten jejich sranda klub skoncil lonskou sezonu ve ztrate 750 milionu tvl, to uz fakt prehaneji dementi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Re: Fulham nedokázal naplnit představy Slavie a Ranieri tak může na Ngadeua zapomeno
udolak (host) / před 6 lety 04.02.2019 14:24
Sparta prodejem Nicolae Stanciu srovnala saldo z přestupů ale co bude dělat Slávie která neprodala nikoho a je cca 450 milionů v minusu to chci vidět.