ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské rekordní ztrátě nehrozí. Opravdu?
Nový generální ředitel (GŘ) fotbalové Sparty František Čupr v obsáhlém rozhovoru pro deník Sport, tedy pro list svého nadřízeného a majitele klubu Daniela Křetínského, mj. tvrdí, že Letenských se navzdory loňské rekordní ztrátě ve výši téměř 724 milionů korun hrozba finanční fair play UEFA netýká. To znamená, že případné pokuty, zákazy přestupů či dokonce vyřazení z evropských pohárů, pokud do nich tedy letos na jaře postoupí, by se sparťanů nedotklo.
„Nejsme pod finančním tlakem a ani hrozba financial fair play se Sparty netýká,“ uklidňoval v Křetínského novinách širokou sparťanskou veřejnost František Čupr. Připomeňme si, že pravidlo finančního fair play zavedla Evropská fotbalová unie před několika lety. Podle něj musejí kluby utrácet jen tolik, kolik si vydělaly. UEFA může hospodaření Sparty zkontrolovat, udělala to ostatně kvůli dlouhodobým letenským ztrátám již před pěti lety v roce 2014, nakonec ale pražský klub koncem února 2015 spolu s Liverpoolem podezření zbavila. Čtyři jiné kluby však tenkrát potrestala.
UEFA má stanovenou určitou míru zadluženosti a tu zatím žádný český klub nepřekročil. Majitelé Sparty dosud ztráty řešili navýšením základního kapitálu, což pravidla finančního fair play UEFA umožňují.
Rýznar: „Navýšení kapitálu je standardní řešení, ale…“
„Navýšení základního jmění je naprosto standardním řešením, stejně jako kapitalizace pohledávek. S tím UEFA nemá problém,“ tvrdil už před šesti Stanislav Rýznar, licenční manažer UEFA, který řadu léta působí u FAČR a hlídá, aby bylo hospodaření českých klubů v pořádku. „Jde ovšem o to, aby se to neopakovalo,“ varoval Rýznar v rozhovoru již v roce 2013.
Zopakoval, že když někdo uhradí finanční závazky ze své kapsy, UEFA mu zpravidla nedělá problémy. Nejen Daniel Křetínský, ale i Rus Roman Abramovič do Chelsea či katarská investiční společnost do Paris Saint-Germain, tak proto do svých klubů stále nalévali nemalé peníze.
Saldo z přestupů, přešvihnuté výdaje na hráče a trenéry
Jak už bylo uvedeno, v minulé sezoně 2017/2018 vykázala Sparta v prosinci ve svém hospodaření rekordní ztrátu téměř 724 milionů korun. Následná lednová řádná valná hromada společnosti pak auditované výsledky hospodaření za období od 1. července 2017 až do 30. června 2018 schválila.
„Hlavním faktorem, který ovlivnil negativní výsledek hospodaření, bylo záporné saldo z transferů ve výši 155 milionů korun. Další důvod pak představovalo překročení plánovaných nákladů spojených s výdaji na hráče a realizační týmy,“ uvedla ve své zprávě fotbalová Sparta. „Tým, tvořený z významné části zahraničními hráči, nebyl úspěšný doma ani na evropské pohárové scéně, což se do výsledků hospodaření také negativně promítlo. Příjmy z evropských pohárů totiž nakonec činily v souhrnu jen 20 milionů korun (v ročníku 2016/2017 to bylo více než 180 mil. Kč.),“ upozornil klub.
Výsledkem byla výše uvedená rekordní ztráta ve výši 723,8 milionu korun, dosud nejvyšší byla 237,3 milionu v ročníku 2011/2012.
Od příchodu majitele Daniela Křetínského do klubu v roce 2004 skončila Sparta jen dvakrát v plusu – a to v sezonách 2004/2005 (31,8 milionu korun) a 2016/2017 (22,6 milionu korun).
Za patnáct let působení Daniela Křetínského v čele Sparty (2004 až 2018) letenský klub vykazuje úhrnnou ztrátu ve výši asi 2,1 miliardy korun.
Hlídat čísla si ale musí i konkurenční Slavia, jež v letech 2005 až 2017 vykázala kumulovanou ztrátu ve výši 1,213 miliardy korun (s čínskými majiteli to pak bylo od roku 2015 do roku 2017 celkem 441 milionů korun, finanční výsledek sezony 2017/2018 ještě znám není).
Nyní půjde o to, jak se k těmto číslům UEFA v budoucnu postaví. Navyšovat základní kapitál donekonečna asi nepůjde a jak říkal licenční manažer UEFA Stanislav Rýznar, k opakování těchto procesů by rovněž nemělo docházet.
HOSPODAŘENÍ SPARTY V SEZONĚ 2017/2018
Náklady na hráče a trenéry: 489 milionů korun.
Provoz klubu (energie, pořádání zápasů): 142 milionů korun.
Provoz stadionu: 43 milionů korun.
Bonusy z evropských pohárů: 20 milionů korun.
Obchodní příjmy bez přestupů: 197,5 milionů korun.
Čech: „Malý jen ten, kdo zná jen malý cíl“
„Do budoucna je naším záměrem, aby Sparta nebyla ztrátová. Toho dosáhneme třeba díky odměnám v Lize mistrů. Když se nám to podaří dvakrát ve čtyřech nebo pěti sezonách, tak příjem a zájem o hráče stabilizuje hospodaření klubu,“ říká generální ředitel Sparty František Čupr, jenž v úterním interview pro deník Sport rovněž prohlásil, že na podzim 2019 je cílem letenského klubu základní skupina Evropské ligy a na jaře 2020 pak mistrovský titul.
„Sláb je jenom ten, kdo v sebe ztratil víru, a malý ten, kdo zná jen malý cíl,“ pravil jistý Čech. Nikoliv exsparťanský brankář Petr Čech, nýbrž Svatopluk Čech, slavný to český spisovatel, básník, novinář a cestovatel.
Lyonské plány mladého Daniela Křetínského II?
Při četbě interview s Františkem Čuprem jsem si vzpomněl na pěkný úterní večer 7. prosince LP 2004 ve středovýchodní Francii. To mě coby zástupce šéfredaktora deníku Sport tehdy o čtrnáct let mladší Daniel Křetínský pozval do jedné malebné lyonské čajovny a nastínil mi tam svůj plán, jak to zařídit, aby jeho klub jménem Sparta byl rok, co rok v zisku.
„Je zapotřebí, abychom pravidelně hráli v základní skupině Ligy mistrů. A k tomu je nutné udržet vysoký národní pohárový koeficient, aby český mistr vstupoval do základní skupiny Champions League přímo, bez náročné a ošidné kvalifikace,“ vysvětloval mi v prosinci roku 2004 Daniel Křetínský v Lyonu.
Den nato Sparta prohrála s domácím Olympiquem 0:5, trenér František Straka byl odvolán a Letenští si za Křetínského zahráli Ligu mistrů už jen v sezoně 2005/2006.
Ale třeba to teď sparťanům pod vedením GŘ Františka Čupra už s tou milionářskou Champions League, v které v poslední dekádě již potřetí startovala konkurenční Viktoria Plzeň, konečně v brzké době vyjde.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Gouda (host) / před 6 lety 29.01.2019 20:36
Ten Čupr řekl v tom rozhovoru víc konin. Třeba že Sparta byla podle něho názoru na podzim špatně kondičně připravená.
Jak na to přišel "inkoust" z kanceláře?
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
he (host) / před 6 lety 29.01.2019 20:39
supermluvka DK
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Prak (host) / před 6 lety 29.01.2019 20:44
Další blabla pán. Hřebík Koko
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Sakal (host) / před 6 lety 29.01.2019 21:25
Zruste uz ten prohnilej zkorumpovanej letenskej chliv.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
pro oteklýho blba (host) / před 6 lety 30.01.2019 05:53
Čupr kolik uděláš nožiček ???
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Prak (host) / před 6 lety 30.01.2019 06:49
Kotalík Čupr Hřebík... hoďte na ně síť. Čuprčupr
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 08:14
Mluví velmi dobře.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Zefír (host) / před 6 lety 30.01.2019 09:33
Další typickej českej manažer z leknutí. Dělat v Křetínského firmách zlého muže a strašit obchodní partnery, to by mu možná šlo, ale fotbalu taky nerozumí. Tohle je pro Slavii a Plzeň další výhra. A že mluví dobře, jak tady někdo píše? Nabrífovat a naučit se pár frází pro naivní veřejnost umí každej. Další Křetínského panák.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 09:57
Naopak, mluví otevřeně a nebojí se kritizovat hráče, což se v našich zemích nenosí. Za mě dobrý.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
sparťan (host) / před 6 lety 30.01.2019 10:44
Článek jsem přečetl. Znuděně jsem si na každém řádku opakoval, o čem vlastně je tento komentář - došlo mi to až na konci - bylo třeba si chlapsky odplivnout poslední větou a ještě to tučně zdůraznit. Co by asi tak autor dělal bez DK a ACS, to je ta otázka, která mě pálí!
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Jo (host) / před 6 lety 30.01.2019 10:47
to malý s odpovídá sebevědomí
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:00
Znovu ukazuje že Sparta má jednoznačně nejlepší a nejvěrnější fanoušky. I přes horší sezony se návštěvnost zvyšuje, zatímco všude jinde by naopak klesala.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Mckartny (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:30
No jistě u Franty to celé zacalo jisti lidé mu namazali schody pak už to šlo Poborský vyhazov po sms atd ...nicméně vrcholem a to říkám pořád je ten kondiční trenér nejdriv nasadil nesmylsne dávky až měli pomalu všichni svalová dva roky po sobě zraneni. Pak udělal pokus pokus jenže to nefungovalo taky někteří hráči 60 min na hřišti a měli křeče....jsem zvědav co předvede dál za kouzla
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:32
Den nato Sparta prohrála 0:5, to je tak, když se Křéta baví o fotbale a takhle to potom dopadá.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Udo (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:33
Čupr je čupr. Jako kdyby udolak šel do Sparty. Blb neználek Čupr.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:37
Jo, 0:5 v Lyonu bylo slušný peklo. Ale kdo si ten zápas pamatuje, tak jednak těžce nevyšel Blažkovi, ale hlavně Lyon měl tehdy mužstvo co řádilo v celé Evropě a hráli za něj hráči jako třeba Malouda, Diarra, Essien a další. V té samé sezoně např. Lyon totálně zdevastoval Brémy doma 7:2 a venku 3:0, přitom Sparta jej doma přehrávala a jen smolně nezískala min. bod.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:40
V LM jsou výsledky až na třetím místě, na prvním jsou prachy a na druhém zážitek vidět nejlepší hráče na světě. Já tohle na Spartě zažil měrou vrchovatou, takže mi chybí už jen Ronaldo.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:59
Je to žumpa tady, pujdu jinam. Sparta udolak
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
blesk (host) / před 6 lety 30.01.2019 11:59
TAK VYŘADIT SPARTU ANI NEMUSÍME STEJNĚ SKONČÍ TAK 6 !!!! ALE PŘESTUPY ZAKÁZAT !! JINAK TADY BUDE PŮL AFRIKY ....
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 30.01.2019 12:05
Blesku nestraš.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Ud (host) / před 6 lety 30.01.2019 12:05
Udolák je černej od sraček a smrdí mu nohy. Jen večer, protože má jen dvoje boty.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 12:35
11:59 fake. Skreen a hlášení redakci.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Údo lak (host) / před 6 lety 30.01.2019 12:42
...................
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Jirka Sirka (host) / před 6 lety 30.01.2019 13:08
Těžko soudit z jedné fotky a jednoho interview. Ale na první pohled nevypadá na člověka, který by dokázal věci ve Spartě rozhýbat. Klub se dle mého soudu hlavně musí vymanit z kategorie " hračka miliardářského spratka". Na Spartě se to musí vzít od podlahy, protože ten systém-nesystém s právníčkem panem Křetínským v čele prostě dlouhé roky nefunguje. Pan Křetínský by zkrátka měl uznat, že fotbal neumí a odejít. Výsledky jeho dlouhodobého působení jsou bohužel tristní.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Millwall (host) / před 6 lety 30.01.2019 13:35
Kotalík D.Svoboda Ščasný Kováč VEN !!!!!
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 14:59
Millwall k psychiatrovi ! ! !
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Prak (host) / před 6 lety 30.01.2019 15:41
Další kámoš z elektrárny. Je mi zle. Žádná dobrá zpráva za zimu.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
bega (host) / před 6 lety 30.01.2019 16:40
Vážený pane Procházko,
vaše starost o „finanční zdraví“ Sparty je - u jako až šovinisticky smýšlejícího slávisty skutečně dojemná. Škoda, že jste podobnou iniciativu nedokázal projevit u své Slávinky. Třeba když navyšovala svoje základní jmění o pojistky hráčů. Tento fenomenální podvod vás kupodivu nechal tehdy zcela v klidu. A to i přesto, že jeho aktéři by měli dodnes sedět v jedné cele na Borech. Nebo když náš známý fotbalový „intělekťuál“ Láďa Vízek klečel před svým nejlepším kamarádem - tehdy ještě předsedou fotbalového svazu na kolenou - a vyhrožoval: „Ivane, jestli pošleš Slavii do krajského přeboru, tak už nikdy nesmíš do Kozlovny a tenis už si s tebou nikdy nepinknu!“ A tak Slávinka dostala bez problémů k udělení ligové licence potřebný doklad o „bezdlužnosti“, přestože i malé děti v celé republice věděly, že dluží nejen hráčům či trenérům, ale i uklízečkám a vrátným na stadionu. Je doslova příznačné, že slávisté zpochybňují kompetentnost činovníků Sparty. Až zoufale potřebují odvrátit pozornost od toho, že v čele Slavie stojí hovado, které neváhalo vyhrožovat smrtí. O jeho slavných výrocích: „Nebudu vám sponzorovat svaz, jestli ti rozhodčí nebudou na Slavii hodní“ a dokonce „nebudu pouštět hráče Slavie do reprezentace“ !!! netřeba hovořit. Je snadné odsuzovat pár primitivních křiklounů na tribuně Sparty, za které se slušní sparťané stydí. Nehledě k tomu, že podobní se najdou prakticky na všech stadionech včetně Slavie. Ovšem u Sparty je přece svatou povinností to medializovat. Co ale dodat k tomu, že hned vedle „největšího gentlemana“ - jak ho nazval Láďa Vízek, sedí ve vedení Slavie váš milý exkolega pan Syrovátko, kterého jsem osobně vídával, jak bez šály, na které bylo výrazně napsáno SMRT SPARTĚ !!! nedal ani ránu dokonce i v letních měsících. Nakonec proč ne. Vždyť podobný pokřik učí na Slavii dokonce už malé žáčky, jak bylo zcela patrné z jednoho záběru na internetu! Mimochodem. Po ostudné porážce Slavie na Arsenalu (0 : 7) mi pan Syrovátko s uštěpačným výrazem ve tváři řekl: „Co by za to ti přiblblí sparťani dali, kdyby mohli na Arsenalu dostávat sedmičku“!!! No, co dodat. Snad jen jedno. Nebylo by pane Procházko přece jen lepší, zametat si nedřív před vlastním prahem? Obzvlášť když v těch sračkách, kterými se čas od času brodí většina klubů u nás, byla zrovna Slavia nejednou až po krk. A bez záchranné hadičky, která jí umožnila dýchat a následně hozeného lasa, které jí zachránilo existenci, by už dávno zanikla. Což ovšem neznamená, že ten zápach už vyčichl. Naopak. Smrdí pořád stejně!
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Jarda Š. (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:09
bega: Slavii do toho raději netahejte, ta z hlediska finanční fair play je v daleko větších problémech než Sparta.
Když vyjde prodej Stanciua, tak Sparta rozdíl v nákupech a prodejích hráčů srovná. Problém Sparty z hlediska finanční fair play je jen v tom, že majitel dotuje provoz víc, než by měl, ale na kluby z chudších lig je v tomto UEFA méně přísná, tam jí jde především o to, aby klub nedlužil hráčům a trenérům.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
ZdeněkH (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:12
pro bega - že Tě to baví reagovat na pindy p. Procházky. Ten by bez Sparty a Plzně si musel vymyslet jiné nepřítele.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:27
MUHEHE a myslíte kluci, že jsem vážně tady ten nejlepší?
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Kdpepow (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:43
bega: Jdi do p***le, ču***u! Ale jsem rád, žes to sem napsal… Až zase začne liga, tak si na tebe vzpomenu. Jak musíš trpět, když Slavia je prostě nejlepší a Sparta ve sračkách. ;-)
Jinak, o Sparťanech jsem si už už začínal myslet, že vlastně nejsou o tolik blbější než ostatní. Tys mě ale dokonale vyvedl z omylu.
SMRT SPARTĚ!
Kdpepow
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Prak (host) / před 6 lety 30.01.2019 17:43
bega super výkon, ale zas ty reakce lidí co neví a komentují druhý... Je toho moc co se stalo a hlavně zahladilo. Čupr prosím, jsi hrdina že jsi poskytl rozhovor. Jsi v pohodě pracuj poctivě pro Spartu, když si ten vyvolený. Ty kluku jeden obézní. Jdi si zaběhat se sparťanama, ať víš a znáš o jaký byznys jde. Energie a právo je něco jiného, to v cz je masakr mafie. Potřebujeme silný klub, vědět co je potřeba. Být klidný a vyrovnaný je málo.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
M.H. (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:34
Kdpepow- A kde byla slavia před 2 roky? Já myslím,že na tom byla podstatně hůř než sparta teď.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 30.01.2019 18:51
bega: Jak tohle si dokázal? ,jsi neuvěřitelný spisovatel, moje maminka je profesorka na vysoké škole a minimálně za snahu by ti dala výbornou.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Roman (host) / před 6 lety 30.01.2019 19:02
jj bega ma talent zajimalo by mne jestly si to doma nacvičuje před zrcadlem nebo to taha z rukavu prostě kouzlo v jistych časech by se rozhodne uplatnil propaganda a manipulace za 1
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 30.01.2019 19:13
bega: Dočetl jsem to sice jen do půlky, zas tolik času nemám, ale bylo to tak vzrušující, že tu druhou si nechám na horší časy.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Lubka (host) / před 6 lety 31.01.2019 01:18
Kdpepow-zmrde tobě smrt!! Chcipni demente!! "A jeste:sparta 36TITULU, Slavia 17.Neni co těšit!!! Čína Slavii zničí, smrt!
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
spartan (host) / před 6 lety 31.01.2019 11:34
Na současném stavu ligy mě nejvíc baví čínská, komunistická slavie. To musí být pro ty její srdcařský intelektuály taková schizofrenní situace, jakou si asi nikdy nedokázali představit. Super anti komunistický klub, chudáčcci popotahovaný komunistickým režimem a teď … hračka v rukou komunistické číny, Tvrdík a Zeman v zádech … jako to nevymyslíš, ale pobavení je to fakt obří. bože, bavim se královsky :)))
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
mycwa (host) / před 6 lety 31.01.2019 11:42
Jo, to je fakt :DDDD
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 31.01.2019 12:26
Kluci, trochu úcty.
Re: smrt(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
•• (host) / před 6 lety 31.01.2019 15:24
Týjo
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Gebír (host) / před 6 lety 31.01.2019 16:30
Pro Bega. Naposledy tady Pavel Procházka ostře kritizoval Tvrdíka, Nezmara a Slavii, že v létě koupila posily za čtvrt miliardy a ani jedna nehraje. Že většinou sedí na tribuně. A spoustu jiných věcí v Edenu kritizoval . Vy to asi nečtete, že jo. Vraťte se do archivu. Pak byste asi mluvil jinak.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
podnebný (host) / před 6 lety 31.01.2019 22:32
Škoda že se nenašel někdo o tři roky dříve, kdo by zabrzdit rozlet Dana Křetínského a jeho dalekosáhlé plány nepodložené odpovědností za klub i za sebe sama. Vybruslit z potíží bude trvat určitě déle než do jara 2020 a zoufalostmi zmítaná Sparta se hodně nadře. Postup do LM taky nebude žádná samozřejmost a při nedostatku
štěsteny se na to může čekat ještě dvakrát tak dlouho jako dosud. A Plzeň je zatím pořád lepší, o Slavii nemluvě.
Část ztráty snad umaže Stanciův přestup do Al Ahlí.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Jarda Š. (host) / před 6 lety 31.01.2019 23:46
podnebný: Z té ztráty už část umazal doplatek za Dúbravku. V bilanci z nákupů a prodejů hráčů je teď Sparta dokonce (na rozdíl od Slavie) už v plusu. Problém byla vloni provozní ztráta, která byla tak velká, že by jí nepokryl ani příjem z účasti v LM. Na tom musí Čupr s Rosickým zapracovat, aby nebyl problém z hlediska finanční fair play.
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
deu2 (host) / před 6 lety 01.02.2019 02:39
Pro Bega: Ta zarudlost ti uz uplne postihla levou kuru mozkovou...Anebo, ze bys neco hulil? Tak neblbni, neni to dlouhodobe zdrave.
I kdyz ty uz jsi ted takovy rudy oligofrenni kokot, ze nevim, jestli ti je mozno vubec pomoci
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
holec (host) / před 6 lety 01.02.2019 06:11
Bega - ty musíš tu Slávku ukrutně nenávidět a myslím, že nemůžeš překousnout, že na ni rudoši nemaj a dlouho mít nebudou. A jestli je někdo hovado, tak jsi to ty a nezapomeň zase napsat haldu nesmyslů a vylít si své zklamané srdíčko, nic jiného totiž nemůžeš. Holt Slávie je věčná
Re: smrt(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
•• (host) / před 6 lety 01.02.2019 11:59
deu2, holec přesně(y)
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
Udolak (host) / před 6 lety 03.02.2019 09:01
Vy pitschi mě pěkně zlobíte
Re: ČUPR(ově) SPARTĚ prý hrozba finanční fair play a vyřazení z Evropy ani při loňské
udolak (host) / před 6 lety 04.02.2019 08:49
09:01 nahlášeno.