Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. Je to správné, nebo ne?
Jak napsal ve středu večer server isport.cz, instagramové výroky plzeňského obránce Davida Limberského mohou mít dohru u Disciplinární komise FAČR. Jak známo, známý viktoriánský rebel si vzal na paškál výkon rozhodčích v posledním prosincovém ligovém utkání Slavie v Jablonci (2:0), kdy za důvod neuznání branky Severočechů za stavu 1:0 označil dlouhé prsty a vliv slávistického šéfa Jaroslava Tvrdíka. Dokonce by se z toho mohlo vyvozovat, že Limberský nepřímo obvinil Tvrdíka z korupce.
Zatímco Davidu Limberskému hrozí i díky podnětu ze strany slávistické fanynky Heleny Smolíkové až čtyřtýdenní trest, samotný Tvrdík potrestání prostořekého plzeňského fotbalisty nežádá. „Největší satisfakcí by byla jarní výhra Slavie v Plzni,“ napsal slávistický boss na Twitter.
Obvinění s omluvou…
David Limberský týden před Štědrým dnem, v pondělí 17. prosince 2018, při sledování ligového duelu konkurenční Slavie v Jablonci na Instagram napsal ve dvou pokračováních:
„Pane Tvrdík, gratulace, takový gól odvolat je majstrštyk. Škoda, že v ČSA vám to tak nešlo. Za cizí, to je bomba rozhazovat, že…Tvrdík je největší mág… Zrušil regulérní gól. Gratuluju, mistr Twitter. Jen rozhazuj dál čínský money. Zdravíme váš věrný tým ČSA.“
Šlo o neuznaný jablonecký gól, který ovšem přezkoumával i asistent rozhodčího u videa. A hlavní sudí Ondřej Berka nakonec kvůli jemnému šlápnutí jabloneckého útočníka Jana Chramosty na slávistického brankáře Ondřeje Koláře branku neuznal.
Jelikož v Limberského instagramových výrocích bylo v původním znění celkem dvacet chyb, napsali jsme při silvestrovském vydání této rubriky fiktivní článek o tom, že Etická komise FAČR potrestala plzeňského fotbalistu zákazem psaní na sociálních sítích a nařídila mu kvůli jeho chabé znalosti češtiny pravidelné doučování v základní škole. (přečíst si ho můžete zde)
Jak připomíná isport.cz, Limberský se další den na Instagramu za své předešlé věty omluvil. Ovšem zdálo se, jako by mu jeho omluvný vzkaz Jaroslavu Tvrdíkovi někdo předem napsal, protože na rozdíl od těch předešlých v něm už nebyla jediná chyba.
Máma se sešívaným srdcem
Navzdory Limberského omluvě se ale případem zabývá disciplinární komise.
Na výroky plzeňského fotbalisty totiž upozornila (původně Etickou komisi FAČR) ve svém e-mailu slávistická fanynka Helena Smolíková, která se na Twitteru sama označuje jako „Máma se sešívaným srdcem a hrdá slávistka za všech okolností, členka Slavia Girls a Slavia Fan Women Clubu“.
Smolíková také o své komunikaci se sekretářem etické komise Jiřím Hendrichem na Twitteru informovala.
„Jde o princip. Disciplinárka či etická komise řeší kraviny jako vulgaritu v písničce, ať tedy řeší kraviny dál a měří stejným metrem,“ okomentovala svůj podnět komisi, když měla na mysli rapovou skladbu „Off Season“, ve které se do pražské Sparty, šéfa Jablonce Miroslava Pelty či místopředsedy FAČR Romana Berbra s použitím vulgarit opřel teplický záložník Tomáš Kučera.
Jak informoval isport.cz, fanynčin podnět pro etickou komisi se u některých fanoušků, i pražské Slavie, nesetkal s pochopením, někteří dokonce Smolíkovou nazvali „udavačkou“.
„Obdržel jsem žádost etické komise o své vyjádření. Z mého pohledu je omluvou dotyčného vše uzavřeno a největší satisfakcí by byla výhra Slavie v Plzni. Nic dalšího nežádám,“ napsal na Twitter Jaroslav Tvrdík spoděkováním za podporu.
Řeší to hned dvě komise
„Co vím, tak etická komise se tímto výrokem zabývá také. Ale my jsme po docela dlouhé právní úvaze dospěli k tomu, že to spadá pod komisi naši, disciplinární, protože k možnému provinění došlo v souvislosti s utkáním.
Budeme postupovat podle paragrafu číslo 44, Pohoršující, urážlivé, nebo ponižující chování, a případ projednáme ještě do začátku ligy,“ sdělil isportu předseda disciplinární komise Richard Baček.
Podle mírnější a v tomto případě pravděpodobnější verze tohoto paragrafu hrozí viníkovi zastavení činnosti na jeden až čtyři zápasy, výkon fotbalově prospěšné činnosti či pokuta až do výše 50 tisíc korun, případně kombinace těchto trestů.
Na návrat do základky nemyslí…
„Na Limberského návrat do základní školy disciplinárka, bohužel, nemyslí,“ doplnila na Twitteru tento výčet trestů fanynka Slavie Helena Smolíková s jasnou narážkou na fotbalistovy pravopisné chyby a možná i na silvestrovský článek efotbalu.
Na skutečnost, že hned dvě komise konají na podnět od fanynky, reagují ovšem nejen fanoušci. Názory jsou značně rozdílné.
„Disciplinární stíhání Milana Baroše za tweet o fotbalové žumpě? Hlas lidu: Svinstvo! Disciplinární trest pro rappera Kučeru? Hlas lidu: Svinstvo! Limberský na Instagram píše o Tvrdíkovi coby penaltovém mágovi. Hlas lidu: Angažovaná fanynka Slavie na něj podává podnět na disciplinární stíhání a kdekdo jí za to tleská, já vám nevím,“ napsal třeba na Twitter respektovaný komentátor Seznamu Zprávy Luděk Mádl. A pak k tomu ještě dodal: „Jsem rád, že i ze slávistického tábora vychází spousta hlasů, které se s tím postupem neztotožňují.“
Marcel Knesl mu na to na Twitteru odpověděl: „Pane Mádle, já vám nevím, svoboda slova musí být zachována, takže případy Baroš a Kučera by se vůbec neměly řešit. Ovšem případ Limberský je snad něco jiného, ne? To není jen nějaký tweet, je to obvinění. Navíc po všech Limberského eskapádách…“
Proč to komise neřešily bez podnětu?
Limberského předešlé eskapády ponechme teď stranou. Mně se ale také jeví, že jde o něco víc než jen o „drsné“ obecné rapperské konstatování, že někoho „je.bu“ a že je někdo „z.rd.“. Opravdu v tom není obvinění z korupce? A pozdní omluva nic moc neřeší.
To je jako, když chytí zloděje, měl by být snad zproštěn viny, když svůj lup po prozrazení a chycení při činu vrátí? Já vím, že v Česku na to někteří lidé poslední dobou začali takto pohlížet, ale tohle by vskutku nemělo být pravidlem, byť to obviněnému z nějakých příčin nevadí a omluvu bere.
A že podnět podala klubová fanynka? Jak říká přítel Mádl, „já nevím“, standardní to zrovna není, spíše mi ale jde o to, „na co“ se upozorňuje než o to, „kdo na to“ upozorňuje. V kontextu minulých kauz mi pak přijde zvláštní, že to příslušné komise už dávno nezačaly řešit samy od sebe bez podnětu zvenčí. Pokud se zabývaly Kučerou, musely se logicky zabývat i Limberským, v tom má Helena Smolíková pravdu. Ostatně Tomáš Kučera se přece také omluvil.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Petr (host) / před 6 lety 10.01.2019 08:37
Jděte do prdele s celou Slávii. To že podplatila celý český fotbal. Aby mohla zůstat v lize. O tom je neustále ticho. Tvrdík je parchant, kterýho bych nechal prověřit. ČSA vytuneloval. Ted určitě tuneluje Slávii a ty jeho soudruhy z Číny. Jinak se obávám jak to tu bylo několikrát. Slávii čeká krach, Činská společnost není zase tak silná. U nich se krachuje, vyšetřuje policie atd.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Ludvík (host) / před 6 lety 10.01.2019 09:04
Pan Tvrdík to všude "dotáhl daleko", tak takové malé rýpnutí mu nemůže vadit, třeba ho povzbudí k lepší práci !!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Klejky (host) / před 6 lety 10.01.2019 09:19
Čurák petr se obává krachu Slavie :D ....spíše je to tvoje vroucné přání a mokrý sen zoufalče....pamatuj si, že jen úspěšní lidé přejí jiným úspěch...tady akorát ukazuješ, jakej jseš totální zamindrákovanej loser ;-) Hezký den
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Honza1 (host) / před 6 lety 10.01.2019 09:39
Od Limberského to byla hloupost. Stejně tak je hloupost to dál řešit, když se Limberský omluvil a Tvrdík napsal, že mu to stačí. Svaz by se měl věnovat důležitějším věcem.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
carlos (host) / před 6 lety 10.01.2019 09:52
To, že je Limba pako vymaštěný, si cvrlikají už i vrabci na střeše. No ale korunu tomu všemu nasadila disciplinárka. Halt dnešní doba je taková, že dnes se spíše dostává vidu a slechu udavačům, vlezdoprdelkům, análním alpinistům, žalobníčků, pomlouvačům různého druhu ... . I když to pako opravdu nemám rád, tak já osobně bych se pousmál a hodil bych to pod stůl. No nedá se nic dělat = to co se dnes děje ve společnosti, kde se tupci a burani cpou dopředu se není ani čemu divit. Jak se říká ryba smrdí od hlavy.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
martin. (host) / před 6 lety 10.01.2019 10:07
Navíc ten přitroublík netuší,že Tvrdík v tom nemá ani jednu svou korunu. Jsou to peníze čínských komunistů.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Tommy. (host) / před 6 lety 10.01.2019 10:55
Limberský je syce hovado ale ta sešívaná kráva by zasloužila nakopat prdel.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Tommy. (host) / před 6 lety 10.01.2019 11:01
Kde Limberský píše o Tvrdíkovích penězích??
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
SKS1970 (host) / před 6 lety 10.01.2019 11:13
to Tommy: a ty bys zase zasloužil nucený azyl při základech českého jazyka, tj. cca ve třetí třídě základní školy
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 10.01.2019 11:30
Doufám, že sešívaná STBačka napráskala i své kamarády co vulgárně urážejí Spartu i v zápasech kdy proti ní nehrajou a co celý zápas s Plzní skandovali cosi o zkurveném městě... Pak se těm klaunům nemá smát celá země, to jsou vážně ubožáci a socky :)))))
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
rej (host) / před 6 lety 10.01.2019 11:42
vypadá to že Liberský dostane od svazu Distanc - . dočasné vyloučení ze soutěže.!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Rockstar (host) / před 6 lety 10.01.2019 13:03
U nás doma se slovo Slávista používá místo sprostého slova. Já neřeknu: "Ty ču*áku!", ale "Ty Slá*isto!"
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
frank (host) / před 6 lety 10.01.2019 13:08
To je nechutnost, aby nějaká zamindrákovaná kráva šla udávat fotbalisty na disciplinárku. To mi připomíná podobnou prasárnu, co udělali na TV Hovna před pár lety v přímém přenosu, kdy ten Komouš Pouva šel osobně do sídla ČMFS žalovat na Limberského...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Váša (host) / před 6 lety 10.01.2019 13:17
Ta ženská musí být uplně hloupá, je mi jí líto.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kominik (host) / před 6 lety 10.01.2019 13:29
Já fotbal nesleduji, ale v tomhle má ten kluk pravdu. Ta "fanynka" vlastně je člověk kterého poslal p. Tvrdík. S ČSA má pravdu a s těmi Číňany taky. Ještě by se nemělo zapomínat že seděl ve vládě kde to taky stačil krás. Jenže to by nestačilo dát tisíce podnětů, aby se s tím začal někdo zabývat. Natož nějaká komise. Synku jsi BOREC že jsi se nebál napsat něco veřejného a PRAVDIVÉHO. Bohužel budeš po zásluze POTRESTÁN
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Vaše jméno (host) / před 6 lety 10.01.2019 13:31
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Oršulík (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:05
Výbornej článek. A Limba si to zaslouží.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Václav (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:18
Pánové, brzděte. Vždyť ta ženská nikoho neudala. Limberský se udal sám, veřejně. Všichni to četli a věděli o tom. Jen etická komise a disciplinárka dělaly mrtvý brouky. Tak je probudila, co na tom je? Jestli někdo někoho udal, tak Limberský Tvrdíka.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:18
Rockstar zabil :-))))
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Hudyš (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:21
Jak to píše Václav. Typický české. Příčina zaměněná s následkem. Limberský udá Tvrdíka, že ovlivňuje zápasy. Příslušná komise mlčí, a když ji na to fanynka upozorní, tak je za udavačku? Tady si někdo plete pojmy s dojmy. Neudával náhodou spíš Limba?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
belsk (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:41
LIMBO VŠECHNI CO JSI ŘEKL S TÍM SLUŠNÝ FANDA SOUHLASÍ !!!!! I S TÍM JAK SPARTA ZÍSKAL HODNĚ TITULU...CINKLÝ JARA...A tobě věříme, protože jsi tam hrál a máš určitě dobré informace!!!
LIMBO POKRAČUJ A INFORMUJ NÁS JAK TO TAM CHODÍ AŤ MY SLUŠNÍ LIDÉ TO VÍME DÍKY!!!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Tommy. (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:42
Cinklý tituli má akorát Plzeň.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
prokop (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:54
Tommy - " tituli " jsou parádní - to se hned pozná IQ lopaty žížal.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Jaroslav (host) / před 6 lety 10.01.2019 14:57
Myslím, že by si to měla hlídat disciplinární komise. Podněty/žalování od fanoušků nejsou moc dobré. Pan Tvrdík se v SKS našel a cizí peníze rozhazovat opravdu umí, což v minulosti dokázal. Na druhou stranu je také pravdou, že SKS i jeho zásluhou utekla o parník jak Spartě tak Plzni.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:14
SKS nikomu neutekla. Za dva roky může být zase za Spartou a možná i Plzní, která si zase zajistila min. 3 roky prachy na sudí. Zatím totiž seshit dělá to samé co za Jábulíma, kupuje všechno co dá v lize 2 goly a dojede na přetlak v kádru.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
chytryhorak (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:14
Tak slávisti brečeli vždy a teď přidali i bonzování. Jen tak dál.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Miroslav (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:36
Limbo supr, tovíš pro pravdu se každý pere.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kominik (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:38
Limba nikoho neudal, jen řekl pravdu NAHLAS. To paní nebo slečna Smolíková jen poslechla p. Tvrdíka který ji za to řádně zaplatil. Limba je frajer neboť slávistický STB a tunelář p. Tvrdík potřebuje být před Číňany za KINGA. Škoda jen že p. Tvrdíka nedala p. Smolíkova k prošetření orgánům v činném řízení za to jak vytuneloval ČSA a někteří mu ještě za to tleskají.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:43
Souhlas s panem Kominik. Limberský ve své jednoduchosti hodil něco z prdele na instáč a nějaká zakomplexovaná čuza se toho chytla.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Bilingr (host) / před 6 lety 10.01.2019 15:56
Samozřejmě netuším zda měl Limberský pravdu, či ne, ale kdysi jsem hrával fotbal (2. třídu) a i v ní se vesele uplácelo, takže bych se velice divil, kdyby k něčemu podobnému nedocházelo ve vyšších soutěžích. A naprosto nechápu disciplinární komisi, že chce trestat Limberského a přitom je ji naprosto jedno, zda měl, či neměl Limberský pravdu. A ještě jedna poznámka, za kterou to jistě schytám. Kdysi Sparta neomezeně vládla českému fotbalu. Sami fotbalisté říkali, že když k nim někdo přijížděl, už na hranicích Prahy prohrával 1:0. Ale doba se změnila, Sparta má kádr, ze který by se patrně dali koupit všichni hráči ligy, rozhodčí pískají jakž takž rovinu a Sparta je na 5. místě.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
V.Ch. (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:07
Nejsem Slávista, (ani náhodou) ale dle mého názoru, Tvrdík zachoval nadhled, prostě to neřeší. A Limberský? Je takový jaký je a počítat chyby, kde neudělal čárku, nebo háček, to může jen ten, kdo sám dělá chyby. Alkohol za volantem, to byla jiná kávička, tohle je jen srandička a je dobře, že to Tvrdík, svým jednáním potvrdil!
Fanynka Smolíková? Snad není možné, aby každý "odborník" zasílal podněty disciplinárce. Pokud tohle bude disciplinárka řešit, tak jen dokáže, že tam nemají co dělat.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:08
Ty komiku, o Spartě se to říkalo proto, že kdo přijel na Letnou dostal min. 3 kousky a jel domu, ne proto, že by jako Slávie nebo Plzeň měla páky na sudí. Spartu sudí tolikrát zařízli, jenže se to nehodilo do tehdy sešívaného krámu, který každý svůj neúspěch svaloval na Spartu a dva roky komentoval jeden sporný okamžik, co sudí pískli pro Spartu :-))))
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Major Kybal (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:11
Jsem sice SLÁVISTA, ale pan Tvrdík není zcela můj šálek kávy, ale to sem teď nepatří. Pam Limberský je (nebo spíše byl) vynikající fotbalista, ale takto někoho beztrestně veřejně urážet nesmí ani on, takže pokud mu disciplinárka něco vyměří, tak je to zcela na místě. V Anglii by dostal flastr na půl roku a ještě by musel chodit na večejné práce. A pokud možno i tady se chovejte k sobě slušně. Děkuji
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Anonym (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:26
To se zase negramoti mají o čem bavit co ? Směšná pseudokauza zrcadlící fotbalovou okurkovou sezónu v plném proudu...Hezky se bavte pánové a dámy, upusťte trochu páry, zanadávejte si do udavačů, blbečků, komunistů a slávistů a zítra zase šup do práce k lopatě.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kominik (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:30
Já jenom nechápu že podnět dala nějaká "p. Smolíková" která je fanynkou Slavie ? A proč to řeší fotbalová komise ? Takže Já dám podnět fotbalové komisi na to že sem chtějí pozvat nějakou Brazilskou reprezentaci která by stála Nás kolem 20 milionů. A to ještě když to "ukecají". Proč tyto peníze se nedají do mládeže která nemá peníze ? V tomto případě by to byl taky trestní čin a disciplinárka by to měla řešit že si zase někdo chce namastit kapsu z funkcionářů České reprezentace ?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
topas (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:46
Nestačím se divit,čím se zabývá disciplinárka,takhle si vysvětluji demokracii a ta p.je prostě zakompleksovaná pržská nána a ne fanynka.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
spartass (host) / před 6 lety 10.01.2019 16:59
vždycky jsem říkal že Slávisté jsou ubrečenné ženy no a je to tady ale Limberský je taky hovado SPARTA FOREVER
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kominik (host) / před 6 lety 10.01.2019 17:08
Teď jsem to četl. Na Ukrajině umrzlo 60 lidí a ti co se tu vyjadřují na podporu Limberského proti p. Tvrdíkovy že vytuneloval ČSA a dostal za to "zlatého padáka" odvezou do Číny na "soustředění" do gulagu. Poletí z fotbalovým clubem Slavie. Místa v Boingu jsou volné. Doufám že mimo Zemana, Tvrdíka, Babiše a Čínské ambasády tu někdo zůstane v té Naší České zemičce :-)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kerim (host) / před 6 lety 10.01.2019 18:07
Správné!!!! Limberský je blb,surový hráč bez špetky sebereflexe a neunese konec kariéry a dopadne vzhledem ke své povaze velmi špatně
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 10.01.2019 18:41
Že je Limba idiot, o tom se ví, ovšem udolak mu silně konkuruje
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
56gogo (host) / před 6 lety 10.01.2019 18:55
s fotbalem pohnout neumíte zabýváte se samýma p?????a , jste dřeváci nic neumíte proto nemůžeme na mistrovství , jediný Hašek s tím chtěl něco dělat ale jak to viděl tak rychle zvedl krovky !!! zabývejte se fotbalem ne nesmysly z tisku !
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Burian (host) / před 6 lety 10.01.2019 18:56
Limberský je legenda. Je to original. Kdybych bydlel v Plzni rád bych na něj chodil. Šimák hadr. Legendarní Limberský.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Mumu (host) / před 6 lety 10.01.2019 18:59
Myslím že překonal i Legendu Horváta.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Mumu (host) / před 6 lety 10.01.2019 19:03
Pane Šádek jak to dáváte? To nepochopím.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
castlerock (host) / před 6 lety 10.01.2019 19:09
Co na to říci? Sešitá čínská pitcha!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Dalek (host) / před 6 lety 10.01.2019 19:53
Limberský je chudý duchem a sportovní lékař by mu měl vrcholový fotbal zakázat,.Jinak nechte ostatní Slavii z důvodú,že její fandové byli za komoušů perzekuováni.Světe div se.Důvod,že v dresu Slavie hrál za mládež pozdější prezident Edvard Beneš.To někteří komouši nemohli přenést a proto fandili vládnímu klubu Spartě.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
diviš (host) / před 6 lety 10.01.2019 20:11
Kominíku, podle hrubek se krásně pozná IQ.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Petr (host) / před 6 lety 10.01.2019 20:13
Nejenom Limberský neumí česky. Nebo se chtěl autor zavděčit tím, že si svůj výtvor po sobě ani nepřečetrl. "napsal na Twitter Jaroslav Tvrdík spoděkováním za podporu.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
007 (host) / před 6 lety 11.01.2019 02:44
Jarda přetrhdílo to je taky něco ale Limberský to je materiál:-):-):-)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
milc (host) / před 6 lety 11.01.2019 06:42
Mě jen nejde na rozum, jak může fanoušek vstoupit do oficiálních fotbalových struktur a rozjet případ. Jednou už to byl TV hlasatel - fanoužek SP....Y.
Mě se taky nelíbí, jak členové pár klubů z Prahy při rozhovorech vystupují nadřazeně nad zbytkem republiky.To by snad mohla komise taky proprat, nebo čeká na podnět nějakého nespokojence z Horní dolní ?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Jirka (host) / před 6 lety 11.01.2019 07:22
Tvrdík odvedl minulosti ne jednou vynikající práci už ve vlade se mu povedlo nakoupit a pronajmout samo sebou velmi výhodné gripeny ještě lépe si počilal v ČSA teď opět odvádí kus dobré práce ve Slavii za čínské komunistické peníze to že je Slavie na prvním místě je zasloužený po sportovní stránce se to dělá dobře po manažerský je v tom zas cítit gripeny nebo ČSA Slavie má furt smůlu jediné frajer který nebyl ani nebude docenenej je Roubíček on zachránil Slavii jinak by skončila v 3 lize co se tice Limby on byl zdicky trochu vypatlanej jako profik by se tak měl i chovat vliv Slavie je zákulisí obroskej díky komunistickým penězům jeho výroky by nemuseli dobře dopadnout boji o titul to se potom může stát že bude proti Plzni nasazen rozhodčí který jim moc po chuti nebude opět selže video opět se někde nefoukne penalta jindy zas důležitém zápase budou vykartovani hráči aby nemohli nastoupit důležitém zápase tam se pustí spornej ofsajd tam zas když někdo bude tlaku sudí to otupy ten tlak bude pískat samej faul aby druhé tým vypadl z tlaku tak bych mohl pokračovat nakonec tomu rozhodčí dost pomůže aby to skončilo jak si kdo zadal
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Tommy. (host) / před 6 lety 11.01.2019 09:51
Slávisti jsou hovada.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 11.01.2019 10:16
Řeší se tu Limba, ne Tvrdík a já bych byl rád, kdyby se vše obešlo bez trestu, Limba je pako a jednou to pozná, až ho jeho zlatokopka obere. Ale tady jde o fotbal, tak bych všem doporučoval naladit ČT sport, dát si teletext stranu 206, tam je ligová tabulka a podívejte se kdo je na prvním místě. Já to mám puštěné celý den....
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 10:28
Ano, seshitci vedou po letech ligu a hned se jich vyrojilo z kanálů celé stádo. Uvidíme až EU sejme Číňana a s tím skončí finanční podpora jak se zase cirkus bude horko těžko držet nad sestupem :-))) Nebýt tenkrát na svazu Doležal, co to vždycky nějak "ukecal" na všemožnou výjimku, tak sešívanci spadli do třetí ligy a bylo po nich :-)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
prokop diviš (host) / před 6 lety 11.01.2019 10:30
Jirka: To je slátanina.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
micke (host) / před 6 lety 11.01.2019 10:46
to je příběh jak ze Švejka... budem pěkně udávat a dostaneme odměnu...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
vlk (host) / před 6 lety 11.01.2019 10:48
Limba napsal jen to, co viděl v bedně každý , kdo sledoval zápas Čínanů v Jablonci. Ani slovo navíc. Dost dobře nechápu, proč se omlouval. Tedy viděl to každý, kromě videorozhodčího a následně fotbalových bafunářů, kteří posuzovali následně fungování píštěl. Tohle už si Tvrdík ochočil. Ovšem ta sešívaná soudružka domovnice dokázala národu, že udavačství v zemi ani 30 let po převratu nevymizelo a je stále živé. Pokud má nebo bud e mít d ěti, je to pro tenhle národ tragedie. Což je pro mne osobně nejsmutnější zjištění.
O něco menší pak to, že jednu domovnici potřebuje článkem řešit portál , prý orientovaný na fotbal. Ale nejsem překvapen. Že Limba udělal hrubky? A co jako? Znám celou spoustu existencí, co sice píší bezvadnou češtinou jenže jejich charakter trpí totální křivicí. A že jsou mezi nimi ti, co si říkají novináři je dávno známá věc. Není divu, že potom soudružka domovnice s e svým iniciativním hlášením najde mediální podporu! Udavači mají pré.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 11:08
Ono je na celé kauze vtipné hlavně to, že se řeší zrovna Limberský, což je největší křivák v české lize. A navíc je to hráč klubu který si své úspěchy v posledních letech ve velkém zajistil až nebývalou "přízní" sudích, takže ač má v tomto případě pravdu, cítím v tom takové to "zloděj křičí chyťte zloděje".. Ale nemám o Plzeň obavu, díky LM si zase vydělala tolik, že se přízeň sudích zase vrátí a bude se dál vesele Paclit…
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
BLESK (host) / před 6 lety 11.01.2019 11:18
JE TO UBOHÉ = SLÁVISTICKÉ !!!!!!!! VŠIMNĚTE SI JAKÉ SVINSTVA TRDÍK CO PŘIŠEL Z ČSSD POUŽÍVÁ.....NAPŘÍKLAD JABLONCI NECHAL DÁT 4 ŽLUTOU DOLEŽALOVI PŘED ZÁPASEM SE SLÁVIJÍ JAK NAZNAČIL RADA......PAK TY ZPRÁVY JAK ŘÍKAL RADA, ŽE TRÁVNÍKA VŠICHNI CHTĚJÍ V ZAHRANIČÍ ABY HO ROZHODIL PŘED ZÁPASEM SE SLÁVIJÍ....TED ROZHODIT PLZEN PŘES LIMBERSKÉHO......POTRESTAT BAROŠE, ABY SI NIKDO NA SLÁVII NEDOVOLOVAL JI PORAZIT....a pak ze sebe tento ČSSSDÁK dělá dobráka.....
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
karlik (host) / před 6 lety 11.01.2019 11:31
BLESKU to, že napíšeš něco s velkým písmem, nedělá obsah důležitější. Ten tvůj příspěvek vlastně v kostce vypověděl vše o Tobě -)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
blesk (host) / před 6 lety 11.01.2019 12:48
tak pro slávistu karlíka......vidíš umím psát i malými písmeny pepíku
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
diviš (host) / před 6 lety 11.01.2019 12:59
BLESKu, ty jsi inteligemt.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:01
Blesk - tady psali články Bega a Rob, už se zde neobjevují, že by se změnili jména. Dopřej nám sešívkám tu radost, rudoši se za dob Košťála a Pelty radovali z titulů díky černým havranům, dokonce si Krula vysloužil místo v managementu, tak teď nech tentokrát radovat příznivce nejlepší klubu v Čechách a nezáviď. Já ti zase přeji, aby se soubor, jehož trenéři už se ani nevejdou na lavičku, aby se udržel v šestce a hrál ve skupině o titul, s rudými jsou to totiž pro Slávinku tutové body, tak čau Emile...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
diviš (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:01
...inteligent.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:12
Oskare, když měla Sparta dle tvých zamindrákovaných slov tituly díky černým havranům, tak jak to že v roce 1996 vyhrála titul Slávie? :-D A je vtipné když někdo, v jehož čele klubu byl "bezbolestná vrtačka" Puček, komentuje Krulu ve Spartě :-)) Vy slávisti jste vážně nemocní a zesměšníte se i bez naší pomoci... Vás ten komplex věčně ublížených nepustí i kdyby Sparta zanikla :-)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:14
Blesk má pravdu, Jablonci se před zápasem s čínskou sebrankou vykartovali 4 hráči, kdy tři karty byly hodně přísné, skoro jako kdyby je sudí chtěl těm hráčům dát.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:25
Blesk - rok 1996 hráli za Slávku Suchopárek, Poborský Bejbl, Šmicer a další, což se projevilo i na ME v Anglii a postupem do semifinále Poháru UEFA, tady už to ani velcí rudí šíbři nestihli ukočírovat a titul putoval do správných rukou a pokud je někdo zamindrákovaný a ublížený, tak to fanoušci klubu, který je stejně jako v loňské sezoně pátý, holt to těžce nesou. Končím a jdu se podívat na teletext, strana 206
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:33
Tak to je ale fantastický mindrák :-)))))))) Jo, vy slávisti se nikdy nezměníte a budete bulet do smrti :-)))
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Btw (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:36
1995-96 Sparta - Slavia 3:1, Slavia - Sparta 0:2, pohár Sparta - Slavia 2:0. Nicméně nejvíc člověk vzpomíná na derby na jaře 1995, kdy se seshitci už asi postopadesáté viděli v půlce jara mistři, ale pak jim v poslední minutě vymetl Nedvěd šibenici a celý tenhle srandaclub se následně totálně sesypal a o titul opět přišel :-D Tenkrát v Edenu bylo hodně veselo a protažený sešívaný xichty si dodnes pamatuju :-D Ale samozřejmě, že i tenkrát za to mohli sudí, vítr, sluníčko a kolísající vlhkost vzduchu.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 13:57
Slavíci jsou ted na vlně a o to tvrdší bude jejich pád. On tenhle klub má vždycky po 10 letech jakési vzepětí, načež se vždy poslušně vrátí tam kam patří - za Spartu. Titul 1996, pak 10 let hovno, tituly 2007+8, pak zase 10 let hovno, nic nenasvědčuje tomu, že by se situace měla změnit. Akorát pak se zase po nich slehne diskusní zem a na forech tzv. exitujou :-(
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 11.01.2019 14:19
udolak - v zápase Karviná - Jablonec bylo uděleno 11 karet a čtvrtou viděl pouze Doležal, a Btw pokud jde o derby vzpomínám si jak v roce 2016 vyhráli šešívky 2:0 a parta rudých zoufalců vtrhla na hřiště a nakonec byl odvolán Ščasný, ale ten už je tam zas, to se jsem se v mohl potrhat smíchy a stejně když loni za stavu 3:0 v poločase, když skandoval rudý kotel dejte jim bůra a nakonec ty obličeje po vyrovnání na 3:3, tudíž každý má svoje zápasy, i když tam bylo video, nebýt jeho skončil by zápas pod vedením Královce 5:2.
Každý má své radosti a tudíž když na konci podzimu téměř vyprodaný Eden skandoval po utkání s Petrohradem Hoši děkujem a na Letné hrstka rudých skandovala My chceme Spartu, takový je holt život....
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Rubby (host) / před 6 lety 11.01.2019 14:20
Jestly je paní slávistka udavačka neřeším ale disciplinárka má řešit stejným metrem Limberský je koště a svýma eskapádama ničí fotbal a v tomdle má paní pravdu na každého stejným metrem jen doufám že bude disciplinárka koukat na to že u Limberského to není poprvé a potrestá ho aby příště si hleděl sebe z**d sk******j můj ázor trestat tydne mouly
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 14:24
oskare ty si krásně ubrečené dítě :-) Nebýt tam video, tak vám sudí uznal v první polovině branku, tak proč zase tendenčně pláčeš a děláš i těm několika málo slušným slávistům ostudu? Pak se divte, že se vám směje celá liga :-( A znovu opakuju, jen si to, že jste dočasně lepší, užívejte, ono to dlouho trvat nebude a zase vám pak všem hromadně spadne net a zejména v okolí Vršovic se ucpe kanalizace :-D
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
MF17 (host) / před 6 lety 11.01.2019 15:01
udolak
Mluvíš mi z duše, všechny tvé argumenty, které si použil používám i já velice často.
Oskar je ale proti bleskovi, který neumí vypnout CAPS-LOCK sám od sebe andílek :D
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
blesk (host) / před 6 lety 11.01.2019 15:44
JAKÝ JE ROZDÍL MEZI SPARTOU A SLÁVII.....1. sudí už pomáhají ví slavii než spartě !!!!!!! 2. SPARTA MÁ SPOUSTU TITULŮ!!! Slávie se najednou vynořila a sere se mezi Slavné týmy jako Sparta a Baník. Jinak beru tituly od roku cca 1948 !!!!!! PŘEDTÍM TAM HRÁL VLASTA BURIAN, KDYŽ SI ODSKOČIL Z PLACU TAK PROSÍM MÍSTNÍ IDIOTY, ABY TADY NEPSALI O TITULECH, KTERÉ SE ZÍSKALY V LETECH, KDY BY TAM BYL ONDRA VETCHÝ SLAVNÝ JAKO RONALDO A MESSI DOHROMADY...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Bukys (host) / před 6 lety 11.01.2019 16:04
Pro ty všechny chytráky tady,nenadavejte na kluby ,Limberský to psychicky neunesl,je slaboch,což je známo a dosti to přehnal . A ti co tady tvrdí,že Slavia si koupila ligu a jiné výplody i na jiné kluby ,tak ať předloží hodnověrně a ověřené jasně důkazy než vypusti svůj výplod z huby a nikoho bezdůvodně nenapadá. A myslím si jasně,ze Slavia nemusí a ani nemusela kupovat zápasy, protože má dobré mužstvo. Pánové já jezdím na fotbal do Německa a Anglie,to je podívaná a zazitek,tam se hraje fotbal s nasazením,tak zdar
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Honza (host) / před 6 lety 11.01.2019 16:13
Vážení,kluby s jasnou historii a tradici jsou Sparta a Slavia,a tvrdit,že Baník je lepší a že Slavia se někam dere nahoru tomu se musím smát,takovou tradici a slávu než obě S nikdo nemá,to je jiste a že nedávno se Baník placal ve druhé lize ,to hovoří za vše,hezký den
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 11.01.2019 16:35
MF17: Slávisti mají v sobě díky komunistům pocit ublíženosti a všechno špatné, co se jim přihodilo, stále přisuzují Spartě. Přitom komunisti se nejvíc podepsali na Viktorce a protežovali zejména Duklu, slávistům nic špatnýho nedělali... A že třeba v roce 1992 na Strahově sudí podplacený Korbelem Spartu v derby zařízl jak podsvinče, že v roce 1994 jí zařízli sudí ve finále poháru se Žižkovem, že v derby kolem roku 98 jí v Edenu vyloučil sudí dva hráče, že v jednom derby kopala Slávie dvě hoooodně přísné penalty, to vidět nechtějí.. Já pouze vypisuju fakta, a ta jsou taková, že Sparta v té době měla tak kvalitní mužstvo, že sázela příděly všem a nepotřebovala pomoc sudích. Plus znovu mohu zopakovat, že chyby pro Spartu které se samozřejmě staly taky, se pitvaly např. v tehdy proslávistickém Sportu několik dní, zatímco chyby proti Spartě (a to hlavně proto, že Sparta i přes ně většinou vyhrála a nemusela tak brečet do novin) se neřešily. Jenže vysvětluj tohle těm zaslepeným kopmlexářům….
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
A (host) / před 6 lety 11.01.2019 19:06
A neměl i částečně pravdu .? V Karviné naprosto neoprávněně a ?záměrně ?- sudi “ orel “ vykartoval v prodloužení Doležala z Jbc, ktery evidentně přeskakoval brankáře a tentýž sudí hned za týden sedí u videa v Jablonci , kde na zase zcela evidentni ruku Součka, byť mimo vápno, neupozornil?! Ale ruku jablek ,ta byla písklá okamžitě a u ataku ,herecké a trapné etudy - kam se hrabe Lafata, golmana slavie , se mohl -“ tady orel “ i s berkou -přetrhnout. Prostě - dva né nejlépe hodnoceni sudí - berka s orlem - splnili úkol - slavie vyhrála a sparta neztratila další bodíky. Tečka.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
blesk (host) / před 6 lety 11.01.2019 19:42
to Honza......Slávia od roku 1948 ,kdy se začal hrát opravdový fotbal a ne KOMEDIE ALÁ VLASTA BURIÁN...tak slávije žádnou historii nemá!!! To má větší historii Plzen a Baník a Dukla atd....
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Kačaraba (host) / před 6 lety 11.01.2019 21:16
Limberský je chudáček, to je evidentní, a navíc asi zapomněl, že Tvrdík i kdyby dělal to, co mu Limba přisuzuje, zdaleka nedosahuje umění jistého pana Šádka. Nějak jste na to zapomněli všichni.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Klejky (host) / před 6 lety 11.01.2019 21:19
To A: Neupozornil rozhodčího, protože ani nemohl blbe.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
MF17 (host) / před 6 lety 11.01.2019 21:56
udolak
Souhlasím se vším, poslední dobou už se ale slávistům, kteří pořád píší "Sparta banda komunistů" směji, neboť už je to trapné a hlavně nepravdivé a to, že někdo na kus papíru přes počítač napíše, jak komunisté vychvalují Spartu na tom nic nezmění.
AFFORDABLE / LOAN / LEASE / BG / SBLC / DOA / NABÍDKA
George Kenneth loan (host) / před 6 lety 12.01.2019 01:58
AFFORDABLE / LOAN / LEASE / BG / SBLC / DOA / NABÍDKA
Všimněte si všem .. Potřebujete financování? Potřebujete půjčku pro vaše podnikání nebo osobní potřeby? Nabízíme všechny druhy půjček jednotlivcům nebo firmě bez ohledu na vaše stávající kreditní skóre. Pro další informace nás neváhejte kontaktovat pro další informace zkusit a váš život nezůstane finančně stejný :: kontaktujte nás emailem: georgekennethloaninvestment@gmail.com
Nabízíme také následující druhy úvěrů Osobní půjčky (garantované a nezajištěné) Komerční úvěry (pojištění a nezajištěné) Úvěry pro velké společnosti. Konsolidační úvěr - program financování s nízkou nebo nulovou měnou k dispozici ve výši 3%.
POŽADOVANÉ PRVNÍ INFORMACE:
Kompletní jména:
Země:
Stát:
Umístění:
Stáří:
Sex:
Kontaktní telefonní čísla:
Požadovaná částka:
Doba trvání úvěru:
Obsazení:
Stav:
Účel úvěru:
Děkuji vám a Bůh vám žehná.
kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu: georgekennethloaninvestment@gmail.com
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Ozzy (host) / před 6 lety 12.01.2019 09:00
je krásné, jak si tu největší pitomci, co si hrají na tvrdé sparťany vyvlévají žluč a uráží tu Slavii, protože to je tak jediné, co mohou ve své mizérii dělat:)Je dojemné, jak se zastávají Limby, toho Limby, který prohlásil, že Sparta si posledních 20 titulů koupila.A že on jako bývalý hráč buzen to musí velice dobře vědět:)Musím se smát, že Tvrdík nechal udělit 4. žlutou Doležalovi:)))Takovému kopytu, ten Jarda je všemocný:))Pa,atuju, když v roce 1975 chátra sestoupila, jak se fdalší sezonu liga rozšířila na 16 týmů, aby se vůbec vrátila zpět.Pamatuju, jak chátra po šaškárně na Letné zachránila v lize Plzeň, přenechala jí své hráče a tím stvořila ten plzeňskej tým.Pamatuju na Spartě vládní tribunu, kde byl pečenej, vařenej Štrougal se svými poskoky...a za tohle všechno teď platí a zaplatí.Přeju vám, vy rudý svině sestup, ekojomickej pád, až se na vás ten bílej kůň zloděje Kellnera vykašle .Vy si totiž nic jiného za všechna ta svinstva nezasloužíte.Nejzkorumpovanější tým s nejvypatlanějšími fanoušky AC Chátra.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
tratak (host) / před 6 lety 12.01.2019 13:44
udolak:
Takže oni vlastně v derby většinou Spartě škodili a pomáhali Slavii, jo?
A taky v derby v Edenu, co pískal Pavlín Jirků? Ten nezapískal jasné 2 pentle pro Slavii a dostal flastr 6 zápasů. To je ten Pavlín Jirků, co jako "tajemný hlas" odposlechů dojednával Spartě rozhodčí, víme?
Je zajímavé, že v největší slávě Ivánka Horníka (mimochodem- kde se asi naučil "práci" s rozhodčími, když byl před tím u vás) jeho Viktorku na Spartě zařízli jako podsvinče. Ale to ti nehodí do krámu a plkáš tu nesmysly o Slavii.
V devadesátkách soupeři Sparty prohrávali už v Průhonicích, ale proto, že když to nešlo jinak, foukla se pentle za cokoliv. Góly padaly i z ofsaidů, ale důležitý jsou body, na ostatní se vy..r! To, že Slavie získala v 96 titul, to je co za argument? Nebejt leváren rozhodčích měla by jich v 90. letech víc, jenže Horník a po něm Pelta to "jistili". Viděl to kromě zaslepenců v té době každý.
V Jablonci to faul na brankaře byl, nebylo to jen jemné šlápnutí- normálně ho dojel, ale to se ti taky nehodí tak meleš kecy o pravdivosti slov Limby. Radši nám vysvětli, kde končí sparťanům rameno... Nějak se nám tu rozmohl takový nešvar, rozhodčí vidí rameno vašich hráčů až někam k lokti... A nebo přezkoumávají úplně jiný moment, než jasnou ruku od těla.
Kolikrát to měla být pentle, co myslíš?
Ale pod Chovancem je to teď pohoda, co?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
nenávist (host) / před 6 lety 12.01.2019 14:23
Limberský dostane o svazu trest distanc jarním kole si nezahraje !!!!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Dan (host) / před 6 lety 12.01.2019 16:40
Takovou slávistickou blbku bych chtěl mít doma. Udavačská slepice. Když je taková slávistka, tak by měla vědět, že od doby, co rýžaři sponzorují i FAČR, tak jdou čínští posluhovači nahoru.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
tratak (host) / před 6 lety 12.01.2019 17:31
Dan: Ano, od doby co sponzorují i FAČR se Slavii přestalo škodit (70 zápasů bez penalty a pod).) + zavedlo se video = Slavie jde nahoru.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Petrus (host) / před 6 lety 13.01.2019 09:07
Proč by ho měli řešit? Nebo platí _ za pravdu se pyká?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
holec (host) / před 6 lety 13.01.2019 09:18
Dan - asi jsi zapomněl, že kdysi vedl Sraltu z pozice předsedy Ladislav Adamec, předseda komoušů a v KGB měl krycí jméno Atos, jinak oskar nemusí si rudý komado dávat teletext, tabulku mají i tady v hattricku
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Raul (host) / před 6 lety 13.01.2019 14:56
Oskare,ty pako vylízaný, pusť si teletext 4 roky zpátky,kdy ste se topily ve srackach a byli rádi že nespadnete,že budete pořád věčně druzí,vy už ste se tak narodili, bohužel.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
holec (host) / před 6 lety 13.01.2019 15:17
Raul - zřejmě jsi napadl oskara místo mé osoby, ale podle toho co píše, je taky Slávista a myslím, že v současné době sleduje teletext, tudíž ty bych ti rád napsal, že jsem rád, že tě strašně sere to jak ta tabulka vypadá a tak tě zdravím ty rudý pako
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Ed (host) / před 6 lety 14.01.2019 08:38
Vždy všude čtu jak se sparťani kasají, že o velkoklub je největší zájem, ale zdá se, že se zájem přesouvá na Slavii. Jak asi srdce každého slávisty potěší to spílání a ta závist. Ta zoufalost ze stavu bývalého neomezeného vládce (Křetínský málo cinká) našeho fotbalu je pro každého nestranného fandu balzám pro duši.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 09:35
Slávisti mohli mít v 90. letech víc titulů kdyby to nebyly lamy co se pokaždý před koncem sezony posraly. Kolikrát jste měli náskok který Sparta ani při výhře v derby nemohla stáhnout, jenže jste derby prohráli a pak se zbortili, např. 0:3 se Žižkovem pamatuju dodnes. Pláč je to, co vás provází celý život, já nikde nepíšu, že Spartu sudí jen poškozovali, naopak, nemám problém přiznat, že pro ni taky občas pískli nesmysl, jako pro každý mužstvo. Ale pouze sešívaná plačbanda každý neúspěch považovala za Spartou zařízený a proto jste pro nás jen ubohý ubulený sračky. Ale vy si budete pořád žít v tý svý bublině ublíženosti, kde nevidíte to, že sudí pískali v 90.letech zejména tak, jak chtěl Kubíček z Olomouce, který tehdy "řídil" celou ligu, vy ve svém mindráku věčně druhých nikdy nebudete ti, s nimiž lze normálně mluvit. Ale je fajn že jste, aspoň si člověk vždycky zlepší náladu :-D
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 09:39
holec, to že píšeš "sralta" je nějaký školní humor kterým bavíš spolužáky, nebo co má za význam komolit jméno klubu? Já Slávii rád nemám, ale připadal bych si jak kokot kdybych měl psát např. srávie.. Tak se trochu zvedni a zkus to jako dospělej, ok?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 14.01.2019 09:42
Byl jsem s vnoučaty o víkendu na horách, ale vidím, že debata ještě neskončila. Raul podle urážek, typický příslušník pátého klubu tabulky, který nemůže vydýchat fakt, že je někdo prostě lepší a 17 bodů, to je opravdu velká ztráta. Spartu jako správný sešívka nenávidím, ale nikoho neurážím, nám prostě stačí po letech pocit, že jsme nejlepší. Už se těším, až si koupím lístek na Evropskou ligu, Raul, udolak a další mají možnost podívat v televizi, ale jak je znám, tak asi budou koukat na Nově na Ordinaci. Končím a jdu si pustit teletext stranu 206, celý víkend jsem ho neviděl, tak se podívám kdo vede ligu
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 09:49
Proč bych se měl dívat v televizi na klub který je živen z peněz ze země, kde se porušujou lidská práva a otročí se tam i děti??? Já jsem za posledních pár let byl v Miláně, Římě, Gelsenkirchenu, Liverpoolu, kde jsi byl ty?? Jen si ten rok kdy skončíte výš než my užívej, ono se to zase brzy vrátí a zase po vás pes neštěkne. Možná neurážíš, ale svůj mindrák dáváš najevo hodně okatě :-D
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Tommy. (host) / před 6 lety 14.01.2019 10:01
Článek vo Plzni a sešívaný pana sem tahaj Spartu :-)))))
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
nova sport 1 (host) / před 6 lety 14.01.2019 10:03
Rozjetý Limba: V kuchyni porazil porotce Master Chefa a pak ho líbalFotbalista Plzně David Limberský měl v sobotu nabitý program. Nejprve odehrál za Viktorii přátelák proti Sokolovu, ve kterém plzeňský celek vyhrál vysoko 7:2, a pak se šel bavit. Výhru oslavil na večírku, kde nechyběl ani jeden ze tří porotců oblíbené soutěže MasterChef Jan Punčochář. Níže se dozvíte, proč měl Limberský tak dobrou náladu, že Punčochářovi vlepil pusu na tvář.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 10:13
Tommy: oni nacpou Spartu i do diskuse o počasí nebo vaření :D I mráz je vinou Sparty a jejich spálený řízky také. Jsou to svým způsobem smutný lidi, ale máme je rádi, je s nimi celkem prdel.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 14.01.2019 10:23
Prostě mám rád srandu, ale to asi těžko pochopíš. Už mám na krku šest křížků a fotbalem jsem dříve opravdu žil, by jsem na ME 1996, 200 a 2004, ěkdy jsem tam byl služebně, jindy jsem si to musel zaplatit, ale o to nešlo, to ale byl nejlepší předseda svazu Chvalovský, později Obst, ten mi ještě nevadil, ale pak přišel Mokrý, když svaz vlastně vedl Koštál a s repre jsem skončil. Hašek sice budil naději, ale ani se mu nedivím, že z té džungle utekl. A jako správný sešívka jsem absolvoval cestu Slávie do semifinále Poháru UEFA, byl jsem i Arsenalu, i když podle výsledku by bylo lepší cestu vynechat, ale i tak to bylo nádherné, další už jmenovat nebudu, ale jsem s vnukem přihlášený na odvet do Genku. Už končím a jdu se kouknout na teletext
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:24
Nevím jestli je sranda psát o koukání na teletext když každý víme jak vypadá aktuální tabulka, ale budiž, každý máme trochu jinak nastaveno co je humor. A jak jsem psal už několikrát, jen aby vám ten elán vydržel, zatím se opakujou stejný chyby co např. za Jábulíma, kupuje se kdeco v lize co dalo dva goly a přetlak v mužstvu může způsobit problémy.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Dashik (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:39
článek je o Plzeňském hraci a Slavii ,ale diskuze je o Sparte :D chudáci z letný nemají na co koukat tak aspoň chodí na diskuze :)) jen nám to všem napište jak se hrálo v 90.letech :DDD
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 13:25
Ty idiote, seshití mindráci sem tahají Spartu, tak se vám opět logicky vysmíváme. Tyvle nebejt Sparta, tak si jí sami vymyslíte, jaká jste zakomplexovaná vemena :-)
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Ed (host) / před 6 lety 14.01.2019 19:58
udolak: ty jsi ale ubožák a ještě asi neustále sjetej a nebo opravdu blbej. Přečti si po sobě co píšeš, ale při tvý inteligenci to asi nebude moc platný.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
horňák (host) / před 6 lety 14.01.2019 21:40
Limba je vůl, ale ta sešitá píča by potřebovala karabáčem přes čáru. Ať se stará o toho zlodějskýho zmrda Tvrdíkovic. Kráva je to.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
sejr fcb pyčo (host) / před 6 lety 14.01.2019 23:41
Vaše pepikovske starosti mame u pyče. Kdo je Limborskej a Tvrdolin?
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
holec (host) / před 6 lety 15.01.2019 06:28
horňák bude zřejmě buzna
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Eda Zbýňovec (host) / před 6 lety 15.01.2019 08:15
Jsem slávista ale za tu krávu se opravdu stydím. Ta by už nikdy neměla mít vstup do Edenu, akorát nám dělá ostudu a dělá z nás komunistický práskače.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
udolak (host) / před 6 lety 15.01.2019 11:51
Ed: Co si to dovoluješ ty smrade?! Zamindrákovaný seshitec si honí brčko ne nad tím, že vede ligu, ale nad tím že Sparta je pátá :-D Jste chudáčci a my s váma chtě nechtě musíme mít soucit...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
oskar (host) / před 6 lety 15.01.2019 13:16
Pánové, trošku kultury, jinak z toho bude porno diskuze.Že je Limba je vůl na tom jsme se dohodli, nakonec to vědí všichni, kromě fanoušků plzeňských kokešáků. A nyní si odpočiňte a pustě si třeba Mr. Beana, nebo teletext stranu 206, já jsem tam před chvíli byl a pořád je první Slávinka
Re: Limudolak si pamatujeberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět
tratak (host) / před 6 lety 15.01.2019 22:08
udolak si pamatuje 0:3 Slavia - Žižkov, ale že právě ten rok 2008 Slavie nakonec díky Řepkovi mistrem byla, si už nepamatuje. Vypovídající o všem...
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
tt (host) / před 6 lety 16.01.2019 12:31
Pane Procházko, myslím si, že se diskuzní příspěvky pod články zvrhávají. Možná by bylo nejlepší diskuzi uzavřít a dále pod články neumožňovat. Ale pokud z toho máte radost tak pokračujte. Je tady minimum normálních příspěvků.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
než (host) / před 6 lety 16.01.2019 17:31
o nějakou zamindrákovanou fanču by se mě FAČR starat o sudí, kteří s profesionalitou nemají nic společného a hrubě ovlivňují tuhle kopanou, návštěva očního lékaře by měla být zakotvena v pravidlech.Stran potetovaných, nagelovaných, zarostlých - prý se tomu říká - fotbalisté - je zbytečné polemizovat- stačí jeden rozhovor s nimi a všichni " jsou za to rádi", t.j. asi tak nejvíce co jsou schopni a nebo jak jsou schopni se vyjádřit - l
kopaná v česku to je - jsou nekonečné přitroublé seriály v různých TV !!!
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
Ladislav (host) / před 6 lety 17.01.2019 16:47
Je vidět ,že v našem právním státě může beztrestně urážet jeden druhého.Čína je pro každého kromě slávistů jak červený hadr pro býka.V Anglii nikoho nenapadne urážet klub jako je Manchester city ,že spoluvlastníky jsou Číňani, ve Španělsku Atlétiko , v Americe City atd. Abych uklidnil Plzeňáky ,ty sponzoruje Korea.
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
limba dohral (host) / před 6 lety 18.01.2019 09:15
Unikátní případ: Limberskému hrozí trest za zesměšňování Tvrdíka Plzeňský fotbalista David Limberský už měl po sezoně a začínal dovolenou. Teď mu hrozí trest za následné výroky na adresu slávistického šéfa Jaroslava Tvrdíka. Disciplinární komise Ligové fotbalové asociace (LFA) s ním zahájila řízení.Na Limberského chování se vztahuje paragraf 44 disciplinárního řádu „Pohoršující, urážlivé nebo ponižující chování“.Kdo v souvislosti s utkáním použije hanlivých, pohoršujících, urážlivých, provokujících, zesměšňujících nebo ponižujících posunků, gest či výroků vůči soupeři, spoluhráči, členu realizačního týmu, funkcionáři, pořadateli nebo divákovi, a pokud spáchal tento čin jako hráč, byl anebo měl za to být při utkání vyloučen, bude potrestán zákazem činnosti na jeden až čtyři týdny, nebo výkonem fotbalově prospěšné činnosti, popřípadě i peněžitou pokutou až do výše 50 tisíc korun,“ píše se v prvním odstavci paragrafu.Limberský může očekávat podobný, spíš však mírnější postih.Komise ho stejně jako Tvrdíka vyzvala, aby se k případu vyjádřili. Poté během následujících tří týdnů rozhodne. „Bude to startu jarní části ligy,“ poznamenal Baček.
Limberského „přešlapy“
Limberský flámoval a dostal pokutu. Skončí po sezoně v Plzni?
Limberský za vulgární gesto zaplatí pokutu a bude trénovat mládež
Opilý fotbalista Limberský naboural s bentleyem, pak hrozil policistům
Limberský oslavil gól čtyři dny po autonehodě napodobováním řízení
Otřesný zákrok, naštval Limberský kouče Legie. Mrzí nás to, zní z Plzně
Limberský simuloval, řekla disciplinárka. Zaplatí pokutu 40 tisíc
Limberský dostal milionovou pokutu
Re: Limberského kvůli nařčení Tvrdíka řeší disciplinárka. Na podnět fanynky Slavie. J
horňák (host) / před 6 lety 19.01.2019 00:49
holec, uklidni si to svoje čínský slátaný srdíčko. Dej si kung-pao,zapij to rýžovým saké,vezmi si froté ručník a užij si to nad fotkama té vaší práskačky. A buzna nejsem šmudlíčku.