Německé proužky, nebo americká fajfka... Která značka vede v kreativitě reklam spojených s MS?

Světové šampionáty ve fotbale sleduje prakticky celý svět. Velké množství fanoušků sebou přináší i snahu různých firem přinést na trh reklamu, která se dobře zapamatuje, bude s naším oblíbeným sportem výrazně spojena a naláká třeba ke koupi jejich produktů. Nejvíce se v tomto boji angažuje Adidas s Nike. Kdo je z tohoto dua na koni?

1) Winner Stays On - Nike Risk Everything

Prvenství zasluhuje rozhodně společnost Nike, která má v tomto žebříčku o pěti chodech hned čtvero zastoupení. Před již několikrát zmíněným turnajem v Brazílii bavil svět spot, kde se dva dětské týmy utkají proti sobě. A jak už to tak bývá, vtělí se do postav svých oblíbených hvězd. Více jak čtyři minuty lemuje nejen obrovský talent zúčastněných na míči, ale především také humor.  Pobavil vás dvojí David Luiz, pošťák Iniesto nebo Pirlo ve zdi?