Německé proužky, nebo americká fajfka... Která značka vede v kreativitě reklam spojených s MS?

Světové šampionáty ve fotbale sleduje prakticky celý svět. Velké množství fanoušků sebou přináší i snahu různých firem přinést na trh reklamu, která se dobře zapamatuje, bude s naším oblíbeným sportem výrazně spojena a naláká třeba ke koupi jejich produktů. Nejvíce se v tomto boji angažuje Adidas s Nike. Kdo je z tohoto dua na koni?

3) Write the Future: Nike for WC 2010 South Africa

Rozhodovat o své budoucnosti by si přál každý. Sny se vám ale mohou splnit, pokud za nimi jdete. Na odhodlání uspět vsadila Nike i v roce 2010 na turnaji v JAR. V hlavní roli se vtipně uvede Wayne Rooney a popisuje životní cyklus nejlepšího útočníka anglické reprezentace. V reklamě můžete nalézt i hvězdy jiných sportů, konkrétně Rogera Federera nebo Kobe Bryanta.