Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla by teď ligu! Rada koučem jara!
Trénoval Spartu, Slavii i národní tým, v reprezentačním dresu dal coby obránce v kvalifikaci ME 16. listopadu 1983 v Praze na Strahově během třinácti minut dva góly italským mistrům světa legendárního kouče Enza Bearzota (2:0, 64. ranou z penalty, v 77. bombou z penalty). Vychoval syna, který rovněž hraje nejvyšší českou fotbalovou soutěž (chytá za Duklu). S Duklou se stal v roce 1982 mistrem Československa. A dnes je s Jabloncem jednoznačně nejlepším trenérem v jarní části HET ligy. Trenér Petr Rada oslaví 21. srpna 2018, v den 50. výročí od sovětské okupace, své šedesátiny.
Jak by řekl expremiér Jiří Paroubek: „Pánové, kdo z vás to má?“Snad jen František Straka se ze současných trenérů může pochlubit, že vedl obě pražská „S“ i národní celek, ale ten jen na záskok v jednom přátelském duelu proti Maltě (1:0, v červnu 2009).
Někoho možná překvapilo, když si expředseda FAČR Miroslav Pelta v zimě vzal do Jablonce právě Petra Radu. Zkušený kouč ovšem od začátku šel od výhry k výhře, kolo před koncem HET ligy je s jabloneckým týmem na třetím místě, zaručujícím poprvé v historii severočeského klubu přímý postup do skupinové fáze Evropské ligy. A kdyby náhodou Slavia v sobotu prohrála v Teplicích a Jablonečtí doma zdolali Slovácko, pokusí se dokonce Radovi svěřenci (s jistotou startu v základní části EL) z třetího předkola nemistrovské části LM o postup do základní skupiny Ligy mistrů!
Trenér z 80. let? Kdeže! Nejúspěšnější český kouč!
I kdyby ale Jablonec nyní doma se Slováckem klopýtl, i tak by Peltův klub s přehledem vyhrál jarní tabulku. Nyní ji vede s 32 body (za deset výher, dvě remízy a jedinou prohru) o osm bodů před Spartou a Slavií (po 24 bodech). Mistrovská Plzeň na jaře získala dokonce o patnáct bodů méně (jen 17)! Jinými slovy, kdyby Trpišovského Slavia vybojovala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla by teď ligu ona! O bod před Plzní.
Jablonečtí od 17. až do 22. kola nenápadně vše vyhrávali. Až v období mezi 23. až 25. kolem, ve třinácti dnech mezi 7. a 20. dubnem 2018, zakolísali. Nejprve remizovali 1:1 v Mladé Boleslavi, pak navzdory spoustě šancí „plichtili“ doma s Olomoucí 0:0 a poté zaznamenali jedinou jarní ligovou porážku (0:2) na Spartě. Od 26. kola zase všechno vyhrávají, naposledy v sobotu v Edenu nad Slavií 3:1, čímž ji oplatili stejnou prohru z pohárového finále 9. května (1:3 v Mladé Boleslavi). Ovšem jinak lze jablonecký postup až do finále MOL Cupu, navíc při horším losu, než měla Slavia (v semifinále musel Jablonec na půdu obhájce trofeje ze Zlína), rovněž označit za Radův úspěch.
Šlapeto, nebo Depeche Mode?
Vraťme se o třináct měsíců zpátky. Petr Rada se na jaře roku 2017 v průběhu jarní sezony stal trenérem pražské Sparty. Po nečekané porážce Letenských v Jihlavě (0:1) tenkrát ve Sportu redaktor Pavel Janega mj. napsal:
„Radovi svěřenci se často uchylovali k nákopům na náhodou a doufali, že se snad balon odrazí zpátky k nim. Tohle může při velkém nasazení vyjít jednou, dvakrát, ale nemůže to fungovat dlouhodobě. Tenhle nestyl‚ hraní na náhodu‘ praktikovaly i jiné týmy pod Petrem Radou. Zejména v Teplicích bil před pár lety hodně do očí, protože poskládaný kádr měl na to, aby zvládal takticky náročnější úkoly. Pokud se chce Sparta vydat touto cestou, není jí pomoci. Tahle zpátečka do osmdesátých a devadesátých let je návratem k něčemu, co umí překonat kdejaký tým. Včetně toho předposledního v ligové tabulce.“
Luděk Mádl, tehdy v Aktuálně.cz zase uvedl, že mu prý Rada připomíná kapelu „Šlapeto“, zatímco Vrba by měl představovat „Depeche Mode“ (K tomu jsem si před rokem dovolil jen poznamenat, že na poslední album „depešáků“ jsem zrovna loni v březnu četl velmi kritickou recenzi).
Jenže Radova Sparta předtím loni na jaře málem vyhrála na hřišti později mistrovské Slavie (nakonec remíza 1:1, ovšem slávisté vyrovnali těsně před koncem z vymyšlené penalty) a po prohře v Jihlavě zase suverénně na Letné „přejela“ Viktorii Plzeň (2:0), čímž vlastně červenobílým výrazně pomohla k titulu.
V tom pravěku se musel hrát hodně solidní fotbal
Rada si pak na tiskové konferenci s Janegou vyřizoval účty: „Myslím si, že dnes jsem žádnou chybu já neudělal. Pane Janego, věříte tomu?“ otázal se bývalý kouč české reprezentace redaktora Sportu, který předtím napsal (viz výše), že Radova trenérská filozofie je návratem do 80. a 90. let.
„Jestli tady před sebou máte trenéra z pravěku, že má dvacet tyhle metody, že si to dovolíte napsat ve svém věku, to mě uráží. Co si to dovolujete? Řeknu vám, že tady není vůbec žádná úcta k trenérům. Mě by táta zbil, kdybych si dovolil někoho staršího takhle hodnotit,“ dodal v dubnu 2017 rozvášněný Petr Rada.
Většina novinářských kolegů tenkrát stála za Janegou, Radu si za jeho emotivní vystoupení podali, na serveru expres.cz dokonce psali o „Buranovi dne“(Přitom třeba k častým výpadům Pavla Vrby vůči žurnalistům bývají většinou bázlivě shovívaví).
Napsal jsem proto loni v dubnu 2017 na tomto serveru:
„Petr Rada si po zápase s Plzní na tiskové konferenci zchladil žáhu na mladém novináři, který ho po minulé prohře v Jihlavě (0:1) kritizoval za ‚pravěký‘ styl hry a zpochybňoval jeho trenérskou erudici. Ne, že bych byl příznivcem Radových metod, trenér mohl a měl po zasloužené výhře zůstat nad věcí, ale na rozdíl od většiny novinářských kolegů sparťanskému koučovi rozumím. Některá mediální ‚telátka‘, což je vypůjčený termín od publicisty Jana Rejžka, to se svým sebevědomím a suverenitou, nepodloženými ovšem znalostmi a zkušenostmi, občas přehánějí. Dají si nohy na stůl a jeden zkušený trenér je podle nich ‚Lampasák‘ či ‚Plukovník‘, druhý zase ‚Vepřovka‘ atd.Na druhou stranu jsou ochotni nekriticky vynášet do nebes coby apoštola moderního fotbalu třeba Pavla Vrbu, aniž by zohlednili okolnosti a stav zákulisí. Jenže ten ‚pravěký Lampasák‘ v duelu s Plzní udělil trenérskou lekci jinému mediálnímu miláčkovi, Pavlu Horváthovi. Inu, učit se, učit se, učit se, říkal jiný klasik.“
A byl jsem rád, že jsem v tom loni nezůstal sám a že se i mezi mladšími novinářskými kolegy našel komentátor s podobnými názory. Jaroslav Šindelář v Lidových novinách totiž ve své poznámce mj. tenkrát uvedl:
„Od trenéra Sparty by se čekalo, že novinářskou kritiku přejde s grácií a po výhře nad největším rivalem posledních let se nebude k žurnalistovým výrokům vracet. On ale opět ukázal svou prchlivou povahu. Na druhou stranu má osmapadesátiletý trenér na podobnou reakci právo. O výhru v derby připravil Spartu chybný verdikt sudího, Plzeň po stejně dobrém výkonu Letenští porazili po pěti předchozích prohrách. Jestli je Rada koučem z pravěku, tak se tam musel hrát solidní fotbal.“
Rada: „Není žádná nová a stará fotbalová škola“
Petr Rada přesně po roce od této kauzy, v dubnu roku 2018, řekl v rozhovoru pro idnes.cz: „Není žádná nová a stará fotbalová škola. Já tvrdím, že buď kopat umíš, nebo neumíš. Od toho se všechno odvíjí. Z fotbalu se dnes dělá velká věda.Neříkám, že trenérské semináře jsou špatná věc, líbí se mi moderní trendy, podporuju trenérské studium, ale pravda leží na hřišti. Já když mám pocit, že potřebuju impulz, zajedu na tři dny do Německa, abych se tam při trénincích inspiroval. Mám tam dost kamarádů, které stačí poprosit. V Hertě Berlín je sportovní ředitel Michael Preetz, se kterým jsem kopal. Přijedu, okouknu to a stejně si pak řeknu: Ono se to trénování v principu nikde moc neliší. Můžete mít vystudovaných deset škol, ale nemáte garanci, že vám zvládnutá teorie pomůže v kabině.“
Souhlasím. A rozhodně z vás experta neudělá, když začnete užívat hatmatilku vydávanou za odbornost, mrvit češtinu a říkat, že někdo je „dobrý na míči“, „za mě by měl více přihrávat do kolma“, „dávat včas průnikovky a využívat standardky“, „dávat to z jedničky“ nebo dokonce přecházet „z presinku na represink.“ Je až směšné, kolik televizních komentátorů a tzv. expertů tuhle novou fotbalovou „pařeč“ přebírá do svých komentářů a myslí si, že tak oslní diváckou veřejnost svými odbornými znalostmi.
Nedávno jsem mluvil se slávistickou trenérskou legendou Františkem Ciprem, který se smál a říkal: „To víte, teď je nová doba. Dříve jsme měli na hřišti defenzívní a ofenzívní záložníky. Dneska tam máme klasické desítky, klasické sedmičky, možná i šestky, to je velký pokrok.“
I ve fotbale„ukázaná platí“
Jeden zkušený fotbalový harcovník mi nedávno v této souvislosti sdělil: „Vstup techniky do světa fotbalu je i nás v poslední době razantní. V tréninkovém procesu se používají videa, data, statistiky, výpočet naběhaných kilometrů za zápas atd. Zdá se mi ale, že až příliš určujeme či nařizujeme hráčům, jak se mají na hřišti chovat, kde se mají pohybovat, kde můžou být, kde naopak nemůžou být, v jaké pozici mají střílet atd. Tím je ovšem vedeme k nesamostatnosti a nerozvíjíme jejich fotbalovou osobnost a talent. Samozřejmě, že všechny tyto technické metody jsou zapotřebí, já je neodsuzuji, naopak, ale v první řadě by mělo jít hlavně o zlepšování individuálních kvalit jednotlivce.“
Chápu, že mladší novinářští kolegové tíhnou k trenérské generaci bližší jejich věku. To je logické. Ale nejen v mariáši či u rybářů, i ve fotbale„ukázaná platí“. Proto si na závěr ještě jednou zopakujme: „Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla by teď ligu! O bod před Plzní.“
A žádné velké řeči o Peltovi v jabloneckém zákulisí bych do toho netahal. To platilo možná dříve, když byl Miroslav Pelta ještě „největším čápem“ a předsedou FAČR. Po loňské dotační kauze a pobytu ve vazbě od něj dala řada bývalých „kamarádů“ ruce pryč. Hlavně pak velkých sponzorů.
Ano, Petru Radovi bude letos, přesně za čtvrt roku, šedesát let, což je věk, v němž se ještě nedávno chodilo do důchodu. Ovšem čísla hovoří: stal se na jaře 2018 jednoznačně,a to o „parník“, nejlepším trenérem HET ligy. A kdyby ho Sparta loni v létě ponechala ve funkci, troufnu si tvrdit, že na tom letos byla lépe, možná by hrála i o ten vysněný titul a o Ligu mistrů. Teď hraje o účast v Champions League Jablonec.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Václav (host) / před 6 lety 22.05.2018 17:35
Když to počítám, tak to šlo. Jablonec s mnohem horším kádrem než Slavia by s podzimním bodovým ziskem Slavie opravdu Plzeň překonal. A co na to vedení Slavie? Co pánové Nezmar s Trpišovským? Ono by to šlo, že jo?
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Lou (host) / před 6 lety 22.05.2018 18:00
A co teprve kdyby Šilhavého Slavia získala na podzim tolik bodů jako Vrbova Plzeň! To by teď Trpišovského Slavia vedla ligu o 7 bodů! Vrba koučem podzimu!
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Karel (host) / před 6 lety 22.05.2018 18:23
Tohle je neskutecne alibisticka adorace od pana Prochazky. Jde az za hranici pokrytectvi a lezeni do zadku. Opravdu si Rada nezaslouzil kartac, za to, co predvadel se Spartou? A neni soucasny Jablonec tak trochu tlacen jejim majitelem/nemajitelem? To se pak lehce ziskava prislovecny sportovni lauf. Ostatne v Plzni by o projektu Paclika a Berbra mohli vypravet. Pane Prochazko. Starnete. Nedavno jsem slysel o jistem novinari, co se objevil na Fačru a nabizel, ze o nem prestane psat kriticky, pokud mu svaz jakkoli podpori jeho casopis o kloboukovem triku. Kdo to asi byl...
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Honza1 (host) / před 6 lety 22.05.2018 19:25
Nemusím ve všem souhlasit s panem Procházkou, to by ani nebylo normální, pravdu má však v lecčem. Např. že se někdy z fotbalu dělá moc velká věda, aby si někteří lidé leccos mohli výhodně odůvodnit a ospravedlnit. Že někteří novináři některé hráče a trenéry kritizují skoro za všechno, protože je prostě nemusí. Jiné, ke kterým mají sympatie, naopak nekriticky oslavují, byť k tomu třeba ani není momentálně důvod. Ale tak to bylo vždycky. Zajímavé je, jak někteří trenéři vyprávějí, jak potřebují delší čas, aby mužstvu vtiskli styl hry, pořád něco budují, pořád je ale něco proti nim (zranění, nemoci, karty, terény, špatná kondice mužstva po jeho předchůdci, atd.). Přeborníkem v tom byl Stramaccionni. Samostatnou kapitolou je Petržela, ten uznává z trenérů jen sám sebe. Na jaře se od Štramáka trochu nakazil i Trpišovský, když vsadil na špatné koně a dlouho tápal ve složení mužstva. Přitom je vidět, že když správný trenér přijde k mužstvu, které je dobře složené a jde za ním, může to fungovat skoro hned. Jako v Plzni, kam se vrátil Vrba, Jablonci, kam přišel Rada, ale třeba i Bayernu, kam se vrátil naprosto nemoderní, ale o to víc charismatický Heynckes. Samozřejmě, chce to trochu štěstí, trenérského charisma a týmové chemie. Vždycky to nevyjde. Na druhou stranu, to zase potvrzuje fakt, že fotbal opravdu není žádná velká věda. Jen ji z něj někteří dělají. Většinou jsou to ti, co své velké teorie nikdy do úspěšné praxe nepřevedou.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Petr (host) / před 6 lety 22.05.2018 23:05
A kdyby Brno získalo tolik bodů jako Bohemians, tak nespadlo
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
bega (host) / před 6 lety 22.05.2018 23:35
Radův odchod ze Sparty mě osobně mrzel. Těžko bych to dokazoval, takže se dobrovolně pasuji do role „generála po bitvě“. Na druhou stranu vím, že ze své pozice tyhle věci stejně neovlivním. Teď fandím Hapalovi.
Jsem už dost starý. Na můj vkus až moc. Takže logicky také něco pamatuji. Jsem starý, nikoliv blbý. Musel bych být opravdu hloupý, anebo slepý, abych neviděl, jak se v průběhu mého života fotbal změnil. Nedávno jsem viděl filmový záznam památného finále MS v Chile. Tehdy jsme to sledovali jen z rádia. Při vší úctě ke všem svým tehdejším idolům (o brazilských megahvězdách ani nemluvě), jsem se tomu fotbalu musel tak trochu usmívat.
Proto také doslova řvu smíchy, když mi někteří slávisté (kteří ho na vlastní oči - logicky - nikdy neviděli) s vážnou tváří tvrdí, že kdyby dnes za Slavii nastoupil Bican, byla by neporazitelná. Rozumějte! To není vůbec nic proti Bicanovi! Všechny tehdejší hvězdy a hráči vůbec si zaslouží naši úctu. Ale ten fotbal je prostě jinde. Proto tak nesnáším tzv. „generační“ srovnávání fotbalistů. To je jen výplod chorých novinářských mozků. Který jen vyvolává zlou krev. Tady neobstojí tvrzení, že se ti „novináři“ něčím přece živit musí.
Úroveň naší novinařiny obecně, je žalostná. Samozřejmě, že to neplatí jen o fotbale. Z novinářů se u nás staly všemocné, nedotknutelné hyeny, kterých se všichni bojí. A oni si svou MOC uvědomují a dokáži ji nejen využívat, ale také zneužívat. Když si usmysleli, že zlikvidují nejúspěšnějšího reprezentačního trenéra v naší historii Chovance, udělali z něho fotbalově nevzdělaného nýmanda. Stejně tak úspěšný Košťál se nehodil, a tak musel pryč. Aniž by si to pisálkové uvědomili (a možná aniž by to sami chtěli), tak tím umožnili nástup Berbrům, Peltům, Mlsnům, Paclíkům, s nimiž si těď jaksi nevědí rady.
Na jiném místě jsem zmiňoval článek v deníku Sport o Kangovi. Autor v něm zmiňuje, že ze šesti jím oslovených ligových trenérů by pět!!! Kangu ve svém mužstvu nechtělo. Tihle „odborníci“ se přece v minulosti museli podílet i na výchově mladých hráčů. Zřejmě proto je dnes o ně v cizině takový „zájem“. Oni je totiž naučí pohybovat se ve „správných prostorech“, plnit do puntíku taktické pokyny. Jen jedno je neučí. Hrát FOTBAL. Škoda, že autor ony pány nejmenuje. Ale vsaďte se, že to jsou ti „progresivní“ a „vzdělaní“ trenéři, kteří mají jedno společné. Že totiž úspěšně dokáží atakovat řitní otvory našich pisálků. A donekonečna je oslňovat svými chytrými řečmi a kreslit jim svoje „čtverce“!
Toto „nálepkování“ ať už trenérů nebo funkcionářů, které ve skutečnosti není ničím jiným, než rozdělováním na novinářům sympatické a naopak nepohodlné, pak utváří obraz celého našeho fotbalu. Novináři jsou totiž nedílnou součástí toho všeho a na jeho současné „úrovni“ se podílejí mírou vrchovatou!
Neexistuje snad větší důkaz novinářské zhovadilosti, než to, jak se ve své době pisálkové chovali k reprezentačnímu trenérovi Bílkovi. Přitom právě pod ním sehrála reprezentace podle mě svůj nejlepší, i když smolný zápas proti Itálii. V každém případě tam hráči alespoň prokázali soudržnost, a to, že za Bílkem stojí. Což jsem u jeho následovníků jaksi nezaznamenal. Zřejmě naivně jsem se domníval, že reprezentační trenér by měl splňovat i jisté charakterové vlastnosti. No, Vrba svůj charakter prokázal svým koncem u reprezentace. Přesto je nadále oblíbencem pisálků. Zato Jarolímův „charakter“ byl dostatečně znám už z jeho „manažerského“ působení ve Slavii, že? Jenže o jeho dosazení do reprezentace přece rozhodují především novináři, kteří ovšem sami žádný charakter NEMAJÍ! Koneckonců loajalita těchto novinářských zrůd vůči nejhoršímu trenérovi reprezentace v historii, trvá nadále! Jaký rozdíl oproti Bílkovi, že?
Jsem starý, nikoli blbý. Samozřejmě si uvědomuji, že fotbal je někde jinde než býval. Samozřejmě je mi jasné, že bez určitých základních teoretických vědomostí se dnešní trenéři neobejdou. Nicméně fotbal jako takový je pořád jen fotbalem. A není potřeba z něho dělat vědu! A už vůbec není žádoucí, aby o tom, kdo je, a kdo není „vzdělaný“ a „progresivní“, rozhodovali novináři, kteří fotbalu sami nerozumí, nebo ještě hůř - řídí se svými sympatiemi, nesympatiemi či lokálními zájmy!
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
myslošuk (host) / před 6 lety 23.05.2018 08:06
Bega: Lépe bych to nenapsal...u nás stále žádná změna...o naše super progresivní trenéry (Trpišovský, Holoubek, Pivarník a já nevim kdo ještě) nikde ve světě nemají zájem (a vlastně už ani u nás moc ne), fotbal je stále plný kamarádíčkování, korupce a tupých příkazů přenášených na hřiště. Česká liga je složitá, kouká se na ní totiž velmi těžko...těžkopádný fotbal svázaný tunou tupých automatismů, individuality nikde, šeď, průměr, nic. Lehkost aby tu člověk pohledal, zábavu ? Těžko...Do kopy se tu hraje 5 !!! dobrých zápasů do roka. To je obludně směšné...
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Honza1 (host) / před 6 lety 23.05.2018 09:00
Bega: S Jarolímem máte pravdu. Se Slavií sice získal dva tituly (druhý se štěstím i díky výpadku Sparty, tedy hlavně blikancům Řepky), avšak byly to těžce vykoupené úspěchy. Protočil desítky hráčů, v krátké době rozmetal úspěšné mužstvo, ve spolupráci s agenty a tehdejším vedením stále nakupoval další a další (horší a horší) hráče, zcela také zlikvidoval tehdejší úspěšnou slávistickou líheň, protože mnoho nadějných odchovanců odešlo pryč. Bohužel v Jarolímově působení se odráží, že zdaleka nerozhoduje jen sportovní hledisko. Podobně točil jmény i v MB. Stejné dělá u reprezentace. A výsledky žádné. Za celou dobu nedokázal stabilizovat kádr. Někdo zahraje dva zápasy v lize a už je v reprezentaci, a pak zase není. Je jasné, že možnosti přípravy u reprezentace jsou omezené, akcí je jen pár do roka. V Jarolímově dosavadním působení je ale absence jakékoliv koncepce. Řadu měsíců člověk ani vlastně neví, co vůbec dělá. Asi chodí hrát tenis a občas koukne na nějaký zápas. Dobrý job za stovky tisíc měsíčně. Nejsem závistivý, peníze bych mu přál, kdybych viděl, že to někam vede. To je podstatný rozdíl mezi třeba Radou a Jarolímem. Oba jsou ze starší generace trenérů. Spíše praktici než teoretici. K Radovi můžete mít výhrady, ale o jeho charakteru nepochybujete. S Jarolímem je to ale jinak ...
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Jirka (host) / před 6 lety 23.05.2018 09:30
Pro Karel: Nevidím to jako adoraci, ale jako konstatování faktů. Rada skutečně tolik bodů udělal a i v úterním Sportu to museli uznat. Za druhé, ani když byl ještě Pelta v mnohem lepší kondici a pozici, neudělali jeho předchůdci zdaleka tolik bodů. Za třetí: to s tím vaším podbízením se Hattricku FAČR, to vypadá jako úplný nesmysl. Podívejte se, co se v tom časopise a na tomhle webu píše. Nikdo není tak kritický.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Don (host) / před 6 lety 23.05.2018 09:53
To je samé kdyby, kdyby, kdyby. Na kdyby se nehraje ve fotbale ani v životě. O čem by tak asi autor psala, kdyby neexistoval oslovo kdyby... :-D
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
CCblue (host) / před 6 lety 23.05.2018 10:29
K Jarolímovi ve Slavii.
Zřejmě vám to nedošlo, ale tenkrát se to herně rozpadlo, protože se Slavii postupně zranilo skoro deset lidí základní sestavy. A vyvrcholilo to zápasem s Teplicemi, kdy Jandovi úmyslně trefili hlavu, kdy mu způsobili těžký otřes mozku a Toleskému zlomili nohu tak, že už se z toho nikdy nevzpamatoval.
Ten další úpadek byl způsoben tím, že majitel ENIC trochu zaspekuloval a svěřil akcie Slavie opravdu velmi nevhodným lidem.
Což se povedlo srovnat až Řebíčkovi.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
CCblue (host) / před 6 lety 23.05.2018 10:39
A k Radovi.
Nikdy jsem nepochopil, co proti němu všichni mají. Mě přišel jako kvalitní trenér. Ne úplná špička, ale svojí práci vždycky odvedl a dokázal se za ní postavit.
Je možný, že lidem vadí jeho vystupování, ale měto třeba nikdy nevadilo.Většinou to totiž byly reakce na blbce.
A k tomu kritizování, že se hraje na nakoápání míčů.
No tady se jaksi zapomíná na to, že na hřišti je nějaký soupeř. A ten dělá všechno pro to, abyste svoji hru hrát nemohli.
Když se mu to daří, tak zkrátka začnete hrát jinak, i když to po vás trenér nechtěl.
Na druhou stranu, nechápu tu adoraci hry po zemi. Vždycky uzpůsobuju svoji hru tomu, jaké hráče mám já a jaké soupeř. Nelze hrát pořád stejně.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
:-) (host) / před 6 lety 23.05.2018 13:26
KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....KDYBY .... KDYBY .... KDYBY ....
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
jo (host) / před 6 lety 23.05.2018 14:02
Pro :-)
Nejlepší komentář. Kdyby :D
Ty vole tohle je naprostá blbost. Kdyby bylo hezky nepršelo by :D Ty vole to je zase keců na Plzeň. Pane Procházko - smiřte se s tím, že Vrba je trenér, kterej má výsledky. Hotovo.
Já jim moc nefandim, ale Vrba je jinde. S repre postoupil na ME ve skupině, která byla hooodně složitá.
To, že na ME hráli hovno co z toho? Co měli dělat? Hrát se všema otevřeně?
Dostali by 3x 5:0 a kdo první by ho natřel v novinách? Ano Pavel procházka.
Počkejme na Jablonec v Ev. lize co předvede trenér Rada.
Ale jinak vtipný :D
Najednou Pelta je ok?
Já se bavím.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Jo (host) / před 6 lety 23.05.2018 15:46
Pane Procházko, copak Slavia, ale kdyby Sparta vyhrála loni ligu a kdyby se kvalifikovala do LM a kdyby tam postoupila ze skupiny a pak až do semifinále a kdyby tam vyřadila soupeře, tak v sobotu hraje ve finále LM SPARTA PRAHA ! ! !
Pan Procházka je supr investigativní novinář.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
fidel (host) / před 6 lety 23.05.2018 17:53
HM, BEGA dnes na jednicku !!!!!!!!!!!SOUHLAS !!!!!!!!
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Lubas (host) / před 6 lety 23.05.2018 18:29
Moje slova,pane Prochazko.Díky za komentář
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Viktor (host) / před 6 lety 23.05.2018 19:49
Velmi dobrej komentář a postřeh. Pořád slyším, že Trpišovský nemohl se Slavií Plzeň na jaře dohnat. Ale mohl. Jak vidět, stačilo, kdyby s ní na jaře udělal tolik bodů jako Rada s mnohem slabším kádrem Jablonec. Tečka. K tomu není co dodat. Ano, ukázaná platí! A body. Všechno ostatní jsou kecy. Rada jich má nejvíc.
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
milan (host) / před 6 lety 24.05.2018 11:46
Kdyby, kdyby, kdyby... To je zase článek...
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
vlk (host) / před 6 lety 24.05.2018 13:19
Procházka - Kdyby? A tu o rybách a rybníce znáš? Jo kdyby Luftjardi měli na podzik tolik bodů co Viktorka, tak by těd měli o sedm bodů víc než ona....
Jenže mají kulové s přehazovačkou. A ty taky Procházka. To fakt není k vydejchání, že v Praze dva velkohuby dohromady nalijí do sezony přes 1,5 miliardy a utřou nudli a jackpot bere Plzen, které na to stačilo pár drobáků. Užij si to Procházka, nípej s e v tom, vař se v tom. Tvoje kvílení naše radost! A to otírání se o Viktorkua zejména o Vrbu? Mně už by scházelo a za daného stavu věcí naprosto obrovsky zvětšuje můj požitek Procházka! Ano Vrba je přece nýmand. Jen přišel a s přestárlým kádrem ZASE vyhrál ligu. Kterou měl ovšem vyhranou už do Vánoc!!! Blbý Procházka, co? Jo,já vím - může za to Berbr! Jak jinak. Takež si připomeneme něco jiného, kam Berbr dosáhnout nemohl -Pohárovou Evropu.
Rudí nekopové s geniálním trenérem Srandaccionim místo evropských pohárů hráli o Pohár Bohnic, sešívaná partička se sice do Evropy dostala, ale protože neuměla doma porazit kazašské pastevce, kteří už měli navíc 3 týdny po soutěži, tak evropské jaro už sledovali jen v bedně. Koukali na Viktorku, která dala ještě další dvě kola.... A když čtu, co Procházka zase trousíš, tak jak jsem přál Jabkům třetí flek a konečně přímý postup do Pohárů, tak ted , jestli je nějaká spravedlnost, tak doufám, že třetí bude Olmík. Aby Rada mohl dokázat , jakej je fořt a konečně se s mančaftem Peltavenů probít do EL!!!
Já Radovi nic zlého nepřeji, je konec konců z Plzně. Ale po těch moudrech si přeji, aby dokázal svou kvalitu v kvalifikaci. A pak se budem bavit.
Jo KDYBY měla SLávia... Nemá! Platí jen čísla . A ty říkají, že je -7. Mínuse sedm Procházka. 400 mega mašíruje na Viktorku!!! My si to tady nesmírně užíváme. A ty si poplakej. Naše radost bude o to větší! D9ky, děláš mi trvale radost!
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
LOL (host) / před 6 lety 24.05.2018 15:17
Pro VLK
Pobavil si asi všechny normální a nezaslepené fanoušky :D:D:D
Procházka si to s kamarádama U Kulatého slávistického stolu rozebere, že za to muže ten Berbr :D:D A taky Trpišovský přece.
Být Rada ve Slavii tak Plzen je nejlépe 3.
Dobře Vlk :D
Jinak sem se člověk jde pobavit. Tak snad Procházku nemůžou brát vážně ani slávisti ne?? Nebo ho berete jako vážně?? Snad nikdo není tak blbej ne??
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
he (host) / před 6 lety 24.05.2018 21:32
Kdyby byl "Procházkov", co jsou ty City !
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
jh (host) / před 6 lety 24.05.2018 23:19
Vlku, zez Plzně je jinej Rada...co trénuje holky. Ale to na kráse skučení metropolitního "novináře" nic nemění....
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
Ferry (host) / před 6 lety 25.05.2018 00:17
Vlk zase chytnul plzeňskýho Vlka. Ten článek je výbornej. Trpišák měl udělat tolik bodů jako Rada a hotovo! Jinak Vrba může uspět jen s Šádkem a Chřestýšem v zádech. Bez nich by tituly neměl. Ostatně Chřestýš byl zase vyfotografovanej na plzeňských oslavách. Myslím, že pro Plzeň víc než Vrba udělali Chřestýš a Berbr s Damkovou. To jsou nejlepší "trenéři". Jen si to ale připustit, že kluci zez Plzně:-¨)
Re: Kdyby Trpišovského Slavia získala na jaře tolik bodů jako Radův Jablonec, vedla b
tt (host) / před 6 lety 25.05.2018 09:28
Ferry, to máte v poslanecké sněmovně starosti.