Jakou roli hrají fanoušci Arsenalu při motivaci londýnského týmu?

[tag]OBSAHUJE VIDEO[/tag] V souvislosti s představením nových domácích dresů Arsenalu tento týden PUMA zveřejnila jedinečný reklamní spot dokumentující roli fanoušků Gunners při motivaci týmu k výkonu na hřišti.

Jakou roli hrají fanoušci Arsenalu při motivaci londýnského týmu?
Nejbohatší Afričan chce koupit Arsenal a vrátit ho na vrchol

Video s hvězdami Arsenalu, jako jsou Olivier Giroud, Santi Cazorla, Héctor Bellerín a Nacho Monreal, pohltí diváky díky energii fanoušků na tribunách stadionu, v hospodách i doma u televizních obrazovek.

Srdcem kampaně PUMA Arsenal pro sezónu 2015/16 jsou miliony fanoušků. Oni červenou nenosí. Oni červenou žijí. Jsou písní v uších hráčů a zároveň vášní, která pohání jejich výkon. Stoprocentní podpora fanoušků dává hráčům náskok před konkurencí. Fanoušci probouzejí novou sílu v nohách hráčů, dávají týmu energii v poločase a proměňují šanci ve vítězný gól.

PUMA a Arsenal představily kolekci domácích dresů pro sezónu 2015/16 na počátku tohoto týdne na stadionu Emirates Stadium. Kolekce bude dostupná od 25. června 2015 v obchodě PUMA v pražském Palladiu a v obchodech TOP4 a A3 Rokoko Praha.

Rosickému se otevřela další možnost, mohl by jít za Haškem


Rosický představil nový dres Arsenalu a promluvil o Čechovi i své další budoucnosti