Olayinka a bundesliga? V Mercedes-Benz Areně by se museli řádně plácnout přes kapsu...
Bundesligový nováček VfB Stuttgrt, na jehož trenérské lavičce sedí od loňska Američan Pellegrino Matarazzo, zatoužil po šikovném nigerijském křídelníkovi ve službách Slavie Peteru Olayinkovi.
Jak však zaznělo na iSport.cz, představy obou klubů o obchodu a celkovém odstupném za čtyřiadvacetiletého Zeleného orla se zatím notně liší...
Pakliže by bývalý zaměstnavatel Adama Hlouška nebo Jana Klimenta rychlého afrického středopolaře opravdu chtěl, musel by dle představ Jaroslava Tvrdíka atakovat svůj nejdražší nákup v historii.
Tím se stal v úvodu roku 2019 dvacetiletý turecký obránce Ozan Kabak, za něhož pětinásobný šampion našich západních sousedů zaplatil Galatasarayi zhruba 11 milionů eur, aby ho zanedlouho prodal ještě výhodněji Schalke 04.
Sešívaní mistři Fortuna:ligy mají totiž požadovat za svého borce s minulostí v Gentu či Zulte-Waregem sumu okolo 10 milionů eur, což je více než čtvrt miliardy korun.
A protože se koronavirová krize dotkla i německého fotbalového prostředí, šetřit se bude muset také v Mercedes-Benz Areně pro více než 60 tisíc diváků, kde si představují nákup v hodnotě čtyř až šesti milionů eur.
Tak
/ před 4 lety 31.07.2020 10:58
to si spíš při pohledu na Luftjardu budou plácat na čelo, než by se plácali přes kapsu.
Jarda Š
/ před 4 lety 31.07.2020 11:47
Jen ať za něj chce Slavia požadovaný balík. Západ si zvykl, že jsme výprodejová země.. Jako zbytek východu. Pryč je ta doba, kdy se nabídlo 50 míčů a šlo se.
Vemte si, že nekopa v PL, co nesedí ani na lavičce, má průměrnou hodnotu vyšší než je pomalu naše top v lize.
Tvrdík tohle dělá dobře.
Re: javorovej
/ před 4 lety 31.07.2020 12:44
Olayinka talent rozhodně má, ale také má kolísavou formu a nyní je navíc v rekonvalescenci po zranění. Za těch 10 mil. Eur by se mihl prodat leda až v zimě, pokud se Slavia dostane znovu do LM a on se tam výrazně prosadí.
Jarda Š
/ před 4 lety 31.07.2020 14:17
Tak jasně, že byl mimo. A věřím, že i kdyby dali větší částku, tak nepůjde. Přece jen je možnost zase hrát LM, pokud se podaří, a ukázat se tam. Pokud se vypadne z LM a nebude ani Evropská liga, ať v zimě klidně jde, pokud bude chtít. Ale jen ať jsou za něj pořádné peníze.
Ceny hráčů
/ před 4 lety 31.07.2020 15:25
Je na pováženou,kam až se dostal fotbal u nás.Člověk,který nadělal za svůj neplodný život víc škody než virus,
viz aerolinky,který toho ví o fotbalu méně jak babička od vedle,určuje ceny fotbalistů.Šašek z Cirkusu Eden!
Rolfik
/ před 4 lety 31.07.2020 16:29
Je opravdu na pováženou, kam se dostal český fotbal, všivák Velkej Čáp uplatil všechno, dokonce jel na šampionát i jablonecký gynekolg, to asi chodil s Berbrem a slizounem Svobodou do Techtle Mechtlí, že potřebovali i takovou péči .A pokud by si snad někdo myslel, že o tom, co dělal Velkej Ćáp nevěděli místopředsedové Berbr a slizoun, tak je blázen. Dnes už chápu, jak se cpal Peltoš do letenského cirkusu s tím, že opět soubor komiků dostal tam, kam prý patří.On to totiž má Trpiš a Nezmar dobře spočítané, pokud by odešel Cuf, bude hrát beka Holeš, nebo Frýďa a třeba Beran se zase prosadí pokud by odešel Šéva, dělají to dobře kluci. A pokud jsi včera porovnával Šmícu a Rosu, tak pokud porovná Nezmara a Rosu, tak mu bebíčko nesahá ani po kotníky.
oskare
/ před 4 lety 31.07.2020 16:42
Tobě už asi začíná z toho budvárku nebo horka hrabat. Vždyť ten dobytek z Jablonce platil všem svým kamarádům letenky. Vždyť i váš fanda a podporovatel Tam jel dokonce z 17 nebo 18 hráči oslavan. Váš velký kamarád z hradu tam taky někde byl. A jestli nevíš o koho se jedná, tak to byl Mynář + Nejedlý. To jsou ti, co vám fandili s hnusnýma šálama na VIP tribuně. A s těma dvouma jel do VELKÉ ČÍNY váš spasitela zachránce republiky Lufjarda, který tam jel pro roušky, které jsme komunistické Číně věnovali. Tak tady nepiš nějaký bláboly o slizounovi.
ZdenekH
/ před 4 lety 31.07.2020 16:43
To jsem zvědavej, jestli jsem nenarušil nějaký kodex, který tady je.
ZdenekH
/ před 4 lety 31.07.2020 16:57
Budvar za to nemůže, naopak, jak jsem s bábou v Kaufiči, tak je sleva za stovku máš deset pivek, tak jsem koupil tři basy, kdyby náhodou přišla karanténa. Asi se nechápeme, jsi pouhý sparťan, tudíž nemůžeš vidět do myšlenek velkého mága-(., ale já jsem chtěl naznačit, že je mi úplně u prdele kdo Peltových služeb využíval, ale když budeme mít společně firmu, což určitě není reálné, ale představme si to, budou chodit faktury ne na drobně, ale když všechno sečtu tak obrovskou částku a tebe by nezajímalo kam ty peníze jdou. Tudíž si myslím, že slizoun v tom jede taky, ale nebudu ti brát ideály. A nadešel čas a já jdu na mariášek.
A hele,
/ před 4 lety 31.07.2020 17:22
Luftjarda se paktuje s V. Orbánem, prodal mu A. Balutu (přestupní částka nebyla zveřejněna, ale předpokládám, že tady žádné velké peníze nechtěl). Baluta by se měl stát hvězdou Puskás AFC.
ZdenekH
/ před 4 lety 31.07.2020 18:26
Nene chlapče, ty jsi si potřeboval rejpnout do Svobody a chápu, že nerad slyšíš, že taky platil něco vašim podporovatelům. Jak jsem psal, platil to půlce republiky, ale ty jako slávista, který celý život jede v odvaru z makovic, to nemůžeš pochopti, jsi totiž jenom slávista. -(:
re: Rolf
/ před 4 lety 01.08.2020 00:22
A co váš Křetínský? Ten snad fotbalu rozumí? Nemají si co vyčítat. U Tvrdíka je třeba pochválit, že do toho zas až tak moc nekecá (narozdíl od různých vizí Křetínského - viz Stramaccioni)... Nezmar dělá svou práci dobře.
ZdenekH
/ před 4 lety 01.08.2020 14:22
Tak předně děkuji za oslovení, chlapče už mě dlouho nikdo neřekl, zní to ale hezky. Když jsem si psal z fanoušky cirkusu letná,tak většinou používali slova z mycwičova repertoáru. Možná, kdyby jsi ten odvar z makovic vyzkoušel, nepsal by jsi takové bejkárny, ale adeptů na ten ten odvar je tady více, ale vzhledem ke složení mozkové kůry už by se to asi u nich minulo účinkem. Do slizouna nemusím rejpat, stačí slyšet jeho jméno a už vím, že jde o nějakou levárnu, ale je to dobrej taktik, když se na něho navalila vlna kritiky, že díky jemu nebyla v podstatě dohrána liga, tak hned vyndal jiné téma a stěžoval si na Slávinku a její děkovačku, ovšem co můžeš chtít od fandy z cirkusu. No vrchní komik už vám pláchnul do Bělehradu, skončilo i klaunské duo Costa - Frýdek, tak bude muset principál Rosa hledat náhradu. Tak teď jsem si ulevil, tak čau hochu, je horko, jdu si dát budvárek, myslím, že si ho zasloužím, tak ať žije Slávinka a letenskýmu cirkusu samozřejmě zmar-(.
Budvárek oskar
/ před 4 lety 01.08.2020 15:31
Ty máš z toho budvárku úplně vymetenou kebuli.Lžeš a lžeš,což je u slátanců základ úspěchu.Bez rozhodčích
a Malíků,Bačeků atd.byste byli v p....i.Celý FAČR je podplacený čínskými juany.Viz poslední derby-opakovaně
přerušený zápas,rasistické urážky Teteha,házení kelímků,zapalovačů atd. na hrací plochu!Za to vše směšná
pokuta 150tis.kč!!!To samé se stát na Spartě tak je suspendovaná do 2.ligy.
Uvědom si konečně,že současná liga je zkorumpovaná tou čínsko-žiďáckou verbeží do mrtě!!!
Rolfik
/ před 4 lety 01.08.2020 17:50
No po budvárku je ti dobře, ale spíše mi připadá, že máš tu kebuli vymetenou ty, dokonce bych řekl, že piješ slivovici, která ještě neprošla druhým pálením. Tudíž se opakuješ, už jsi mi v nějakém článku psal, já sice chápu, že opakováním je v našem věku nutné, ale když si nepamatuješ co jsi napsal v posledních dnech, tak si pofoukej bebínka, vem si prášky a jdi si radši lehnout. Tu odpověď si najdi, jak jsem ti minule odpovídal a o té prde.., Slávinka nevolila Malíka, ale Tvrdík prosazoval Fouska, ale to už je dost dlouho, to by jsi musel přemýšlet, ale to je tvoje slabina, zkus si dát odvar z makovic, třeba si pak vzpomeneš, za kolik juanů prodal letenský cirkus Dočkala.
oskare oskare
/ před 4 lety 01.08.2020 17:59
Zajímavý, vám čínský prachy nesmrdí a nás se ptáš za juany za Dočkyho? Ale jsi jenom slávista, tak to lze pochopit-(:
A povedu si svoje, kdyby Svoboda byl sparťan, tak vám ligu odpískal a byli by jste v hajzlu, protože jedna z úvah byla, že se nevyhlásí mistr a do pohárů se půjde podle nějakého koeficientu. A tam by šla prádelna a my. Tak mu buďte vděční vy čínští agenti.
ZdenekH
/ před 4 lety 01.08.2020 21:48
Já snad ten makovicovej vývar odvezu k tvým chytrým příbuzným do Bělé, aby ti ho předali, jinak to je jako když se bavím s babkou, když na mě nemluví po přetáhnutí večerky. Udělá koprovou, pozve vnoučata, kteří ji milují, ale já ji sníst, tak by musela přijet rychlá. Ale bába samozřejmě tvrdí, abych nedržkoval, že uvaříno je, tak hodím pár knedlů na pánev, švihnu tam vajíčko, kyselá okurka a budvárek a takhle si nežerou ani na hradě. -(:
A teď k věci, pokud jde o juany, to jsem spíš odpovídal Rolfikovi, ten je totálně přesvědčený, že je vše zmanipulovaně, právě díky juanům. A pokud jde o slizouna, máš pravdu v tom koeficientu, ale pak vyšlo, že UEFA doporučuje zkusit dohrát a pokud ne, platí původní pořadí. A tak slizoun vyhlásil, že pokud se nedohraje - nebude udělen titul a Áda Kokeš řval v tisku, který samozřejmě vlastní Křéťa, na článek Nezmara, že si neumí představit, že by se skončilo po třicátém kole. Ona totiž prádelna stáhla náskok Slávinky, tak se to dohrálo, kokešovci nakonec zjistili, kdo je nejlepší a byl klid. A ještě ke slizounovi, když byla sázka na koeficient v řiti a letenskej cirkus devátej, posunul se pohár, který se měl hrát po skončení sezony a hrát se prostě muselo, jinak by letenskej cirkus, který v poslední době hraje v Evropě dva zápasy s jedním soupeřem a konečná a pak už jen "vyhrožuje" slovy svého principála, že za rok to bude lepší, nehrál letos vůbec nic. A tak aby jste zase nemuseli bulet, jak jdou havrani proti vám, přišel Královec a hned bylo v cirkuse veselo a Královec musel být slušně namázlej, když šel i proti videu a pak přijde to co naši sudíci umí, omluva jakej jsem blbec, ale hlavně, že je plná šrajtofle, ale to se ti těžko vysvětluje, když jsi jenom sparťan. Tak teď doufám, že jsem neporušil já nějaký kodex a nebo neprobudil toho, co o něm píšeš, že nemá koule.
Vypatlanej budvárek
/ před 4 lety 01.08.2020 22:11
Na stadionu Cirkusu Eden se může beztrestně cokoliv?Lžeš blbe,že si to musíš vyplachovat.Pokud by Křetinský
vlastnil ten tisk,tak by tam nemohli každý den psát ti Podroužkové taková svinstva proti Spartě,blbe.
Blafeš jen lži.Poslechneš si podvodníka Šmícu v Tiky-taka spolu koktavým Coufalem a jsi blahem bez
sebe z těch lží.
ReVideo při derby,cona to oskare?: Olayinka a bundesliga? V Mercedes-Benz Areně by se
/ před 4 lety 01.08.2020 22:26
Bez bodů Sparty v EP,celkem 35 za sezony 2015 a 2016 byste nastupovali v 1.předkole!Zatím jste uhráli
kulový,tak poděkuj Spartě,jinak by o vás nikdo ani nezavadil,ubožáci.
Rolfik
/ před 4 lety 01.08.2020 23:17
Křetínský je spolumajitelem někdejšího vydavatelství Ringier ČR (Blesk, Reflex, deník Sport), ale to ví každý, kdo netrpí demencí. Kdyby jsi si dal budvárek, možná by se ti té kebeni trošku rozsvítilo, ale myslím, že by tam bylo stálo duto, tady ani budvárek nepomůže. Pokud píšeš o videu v derby, zřejmě myslíš to, jak Hrubeš napískal na Hušbyho jasnou penaltu, ale pak ji odvolal, aby se mohli s Fraňkem omlouvat, nebo myslíš to, co kripl Frýdek málem zlomil Hušbymu nohu, byl vyloučen, ale pak díky Královci na videu dostal pouze žlutou - ano ty videa pamatuji, ale nám to nevadilo, stejně byli mistrem o parník před rudým cirkusem a Šmícu mám rád, je to sympaťák, někdo má rád Šmícu, jiný zase bebínka. A teď si dám budvárek, je Oskara, tak si ho myslím zasloužím. A divím se, že furt bulíš, ty by jsi měl chodit na pohřby a vybulet se tam.
Už zase...
/ před 4 lety 02.08.2020 01:27
Ten Rolf, to je zjevně úplnej idiot. A píše o - cituji - "čínsko-žiďácké verbeži". Už jsem to zmiňoval kolikrát: Pokřiky typu JUDE Slavia, a nadávky výše zmíněného typu umí vypustit jedinci bez ponětí o tom, kdo komu fandil za 1. republiky. Karel Poláček vás naprosto zmátl knížkou Muži v ofsajdu, kde Slavii fandil pan Načeradec, žid jak poleno. Na jiném místě téže knihy však - opět cituji, tentokrát Karla Poláčka - "Bez urážky, pane... Já dycky slyším, že páni vod tý vaší víry drží se Spartou, kdežto křesťani sou víc naklonění Slavii." "Chcete říct, že já, jakožto žid, bych měl bejt při Spartě. No to zas dovolte. Já vím, že moc židů jde za Spartou, ale kompletně ne. Já vám něco řeknu. Kdyby celá náboženská obec i s vrchním rabínem vzývala Spartu, já zůstanu věrnej pěticípý hvězdě Slavie. Od toho neustoupím."
Takže pro blbý ještě jednou: židi většinou fandili Spartě, Načeradec byl výjimka, která potvrzuje pravidlo.
Proti židům nemám nic, ale řvát JUDE Slavie nebo žvanit o židovský verbeži může - jak už jsem zmínil nahoře - jen naprostý idiot.
Re: Rolf
/ před 4 lety 02.08.2020 01:36
Šmicer není podvodník, blbečku, je to jeden z našich nejlepších hráčů v éře českého fotbalu. Píšete jen samé pitomosti. Proč se nutíte do psaní o fotbalu, když mu vůbec nerozumíte? To je snad posedlost...
ZdenekH
/ před 4 lety 02.08.2020 07:54
Příspěvky tradičně k osobnímu urážení, tak pod tímto článkem končím.
Oskárku, děkuji za nabídku, že odvar bude v Bělý, tam ho nevož, oni ho určitě pijou, a já od malička mák nemusel. A to jsem nevěděl, že ho mají rádi pak ty dutý makovice.z nějakých Vršovic (nemyslím klokany, ty jsou dutý i bez vývaru) -(:
panluk atd.
/ před 4 lety 02.08.2020 10:10
Šmicer je podvodníkem,nevrátil míč v kvalif.utkání ME,Faerské ostrovy-Česko při vhazování soupeři a mi jsme
dali branku!To je podvod,a proto je podvodník!!!Do jednoho z našich nej.hráčů má daleko.Věčný náhradník
Nedvěda.Že v těch Vršovicích vychovali málo těch nej,za to já nemůžu.Tam dělají ty nej z každého kdo
zakopne o míč.
Konečná
/ před 4 lety 02.08.2020 11:31
Mě už to tady moc nebaví, pro hošíka píšícího jako ZdenekH podotýkám, že jsem z Litoměřic a babička žila asi o deset kilometrů dál, tudíž do Prahy ten vývar ještě nedorazil, jinak by určitě skončil v dutých makovicích letenského cirkusu. -(:
A Rolfiku, ty jsi snad tím Šmícou posedlej, jenom ti napíšu jméno Lafata, penalta v závěru proti Teplicím a penalta v nastavení na Dukle a navíc vyloučení gólmana Rady, to byly zářezy těžkého kalibru. Pokud by jsi o tom nic nevěděl, zkus se někoho zeptat, tam jsme viděli opravdového podvodníka, ale moc mi to nepřekvapuje, Lafata měl školu Velkého čápa.
penalta
/ před 4 lety 02.08.2020 14:52
Před penaltou proti Teplicím odpískal ten dobytek Lafatovi ofsajd,přitom Ondrášek byl metr před brankovou
čárou a Lafata střílel z desítky!!! Ty lžeš kudy chodíš.Proti Dukle něco podobného,kdy Rada nedržel míč a
Lafata mu ho píchnul do brány.Stačí se nato podívat,pokud ti neslouží paměť.Přirovnávat Lafatu k podvodníkovi
mezinárodního formátu může jen podobný prolhaný podvodník!
Rolfik
/ před 4 lety 02.08.2020 15:49
Sice už jsem to považoval za uzavřené, tam nejde o nějaký ofsajd, na ten sere pes, Lafata se svalil jak nemotorný medvěd, viděla to celá republika, ale ten mezinárodní podvodník, pak ještě tvrdil do televizních kamer, že kontakt tam byl, ale po tom, kdy zjistil, jak se věci mají, omluvil se, což ti asi uniklo. A na Julisce nevypíchl Radovi míč, ale okopával ho jak brambory, Rada se pak ohnal a Kocourek foukl penaltu. Už se ti to v té kebeni nějak plete, pak nevím jak je to s tou pamětí, sice tvrdíš jak lžu, ale sám píšeš kokoti.., ale co by jsme chtěli, vždyť jsi jenom fanda letenskýho cirkusu. Myslím si, že Kocour byl mázlej, ale určitě mu nedali juany. Tak už se chlape srovnej, nebul a nebuď všem sešívkám pro smích.
:DDD
/ před 4 lety 02.08.2020 16:33
Lafatovi už nikdo nerekne jinak nez Křivák Lafata to co se stalkov Teoplicich byla ostuda stoleti a k ejho vykonosti napisu jen to, ze jsem v zivote nestydel za zadneho ceskeho hrace tolik co na EURU za Lžifatu, ono toiz at se to rudejm mrdkym libi nebo ne, tak krom zebricku s nejlepsimi hraci existuje o hodnoceni tech nejhorsich a to byl prave Lžifata z bolsevickho cirkusu na letny.
Re: Olayinka a bundesliga? V Mercedes-Benz Areně by se museli řádně plácnout přes kap
/ před 4 lety 02.08.2020 16:35
Nikdy jsem nevidel, ze by nejkaky hrac a mohl to byt treba vyhlaseny brousek, kopal golmana pres ruce, videl jsem to pouze u Lafaty.
sparta je cistej klub :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
/ před 4 lety 02.08.2020 16:39
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/dukla-sparta-cervena-karta-penalta-sudi-kocourek-komise-rozhodcich-tulinger.A160421_150827_fotbal_min
Tulinger a ty Sakale+čínskej sranda
/ před 4 lety 02.08.2020 18:16
Tulinger a ty blbe,vy jste dva.Prohlídni si to.Rada měl ruku na míči seshora,ale nedržel ho.Odpískaný neofsajd
blbounovi nejapnému nevadí.Takový dobytek tady plácá lži,jednu za druhou a věří si že to všichni sežerou.
Sežerou to ti pitomečkové,kteří věří,že Šmíca není podvodník,ostatní ne!Prolhaný židočínský spolek se nikdy
nezmění,od svého prvopočátku lež za lží!
:DDD
/ před 4 lety 02.08.2020 18:33
Komise rozhodcich uznala nekolikanasobne opakuji nekolika nasobne pochybeni rozhodciho ve prospech rude spiny z letne ty píííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííčo :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD a pokud giolman drzi mic, kopat do neje nesmis ale mel si to svioje nechutny sracky klidne, ja jsem na rudy denety zvyklej, vsak oni vas zase vypraskaj z EL, protoze bez rozhodcich nejste nic.
Rolfik
/ před 4 lety 03.08.2020 14:58
Jen takjsem Rolfiku koukal jsem do domácí knihovny, mám soustu knížek o nejlepším českým mančaftu, ale pět jich mám s podpisem autora. Věčná Slávia , od Pavla Procházky, Vzpomínky mistrů od Ondry Zlámala, Čaroděj od Martina Vaniaka, z dřívější doby Bican - Pět tisíc gólů, od Pondělíka, o tom kolik těch branek padlo už se tady taky vedlo sporů a pozor mám i knihu Fotbalový anděl, od našeho Štíska, napsal ji Petr Čermák a je tam napsáno: Autor knihy přiznává, že sotva tušil, že se bude při tvorbě knihy setkávat s nejúspěšnějším (!!!) fotbalistou novodobé české historie. Nezvratitelný objev i fakt. Žádný jiný totiž nevyhrál tolik trofejí, nezískal tolik ocenění jako Vladimír Šmicer, charismatický a velice pozitivní mladý muž. Byl vždy ve správný čas na správném místě, i proto mu říkají Štístko, mezi fotbalisty Šmíca. A já se pod to můžu podepsat, je to tak a když je někdo anděl, přece nemůže být podvodník, to by jsi mohl pochopit i ty. O někom z letenského cirkusu knihu nemám a určitě mít nebudu, ale čekám, že by někdo mohl napsat o slizounovi Svobodů a tu knihu nazvat třeba Moribundus českého fotbalu. Tak přemýšlej, kdo je všivák a lhář a dej si budvárek, tím nic nezkazíš.
oskare oskare
/ před 4 lety 03.08.2020 16:39
Jsem rád, že máš doma hodně knížek, ale jak tak koukám na tituly, tak jsou většinou o DRUHÝM NEJLEPŠÍM ČESKÝM MANČAFTU. A fakt už nechlastej, už se ti to dost plete. I kdyby vám váš guru připočetl výsledky v pravěku, tak nejste nejlepší mančaft. Určitě jste nejlepší cca 3 poslední roky, ale to je dost málo , aby jste byli tím mančaftem, kterým se oháníš.
Nechci tady používat slova Rolfa, že jsi lhář, ale máš to dost popletený.
ZdenekH
/ před 4 lety 03.08.2020 16:41
Omlouvám se, napsal jsem, že se pod tento článek už nebudu vyjadřovat, ale na LEŽ se musí reagovat.
Hlavně mě nepiš, že jsi myslel posledních cca 5 let. To by jsi byl pěknej demagog.
oskar-Anděl na horách
/ před 4 lety 03.08.2020 16:46
Třeba někdo napíše knížku "Čínský bordel=Cirkus Eden",nebo "Štístko-první podvodnický anděl".Obojí by bylo
pravdivé.Nejlepší bude,když se ho na to zeptáš osobně,jistě tam máš kontaky a ne ledajaké.Svobodovi můžeš
nadávat jak chceš,ale podvodníkům typu Kšilťáka,Génia Nezmara a Luftjardy s Myslivečkem a Horníkem -to je
přímo soubor,který nemá ve světě konkurenci!!!
Šmíca zůstane podvodníkem na věky,to si pamatuj.To co provedl proti tak slabému soupeři.Pamatuji si jak
na něj koukali jak na zjevení,přestali hrát,možná si mysleli,že je to opravdu anděl-podvodník!
ZdenekH
/ před 4 lety 03.08.2020 17:11
Ty by jsi si ten budvar měl dát, rozdíl mez slovy nejlepší a nejúspěšnější je velký rozdíl a pokud se podívám třeba na tabulku na této straně, tak mi na napoví, kdo je momentálně u nás nejlepší, tak se klidně nevyjadřuj, ale pokud by jsi měl zájem, tak já ti ten odvar z makovic do té Bělé opravdu odvezu. A pokud jde o Rolfika, odpovím později, jdu se švárou na jedno.
Momentální oskárek
/ před 4 lety 03.08.2020 18:53
Rozdíl mezi nejlepší a nejúspěšnější opravdu je,ale ty jsi tam opoměl to slovo momentálně,tak opět nelži.
Sparta je a bude nejlepší a neúspěšnější český klub.Snaž se to nacpat do té zblblé palice,protože na tom
nic nezměníš!
oskare
/ před 4 lety 03.08.2020 21:40
Naposled, s první a druhou větou Rolfa - plný souhlas.
Je škoda, že neumíš přiznat, že jsi to nenapsal celý, ale jsi jenom slávista, tak to chápu.
Dobrou noc.
Rolfik
/ před 4 lety 04.08.2020 00:54
Pokud jsi použil slovo momentální, to se hodí spíše k tobě, je to jako ve Vesničce střediskové, když se chystali pustit Rákosníka do Prahy a bylo praveno, "Von je momentálně zaostalej." Jsi jako cvičený opičák, víš, že nemáš pravdu, ale pořád meleš to svoje, rudý cirkus možná pár titulů získal, nebudu psát jak, ale nyní jsou na vrcholu kluci kouče Trpiše a ti nám sešívkám dělají velkou radost a nemusím ti psát, že nechybělo mnoho, a Trpiš skončil v cirkuse letná. Ale vedení tam má v hlavě co to ty, tudíž je u nás a já jsem strašně rád. A proto si myslím, že u tebe platí co, co řekl Stephen King: Nejlépe lžeme, když lžeme sami sobě. Víš Šmíca je naše modla, tudíž si piš co chceš, na tom nic nezměníš. Někde jsem četl, že bebínkovi říkali malý Mozart, já si ale myslím, že to byla spíše reklama na marcipánové Mozartovy koule. To znám spíš Suka jako Velkého Beethovena a když poslouchám tu jeho symfonii č. 9 Óda na radost, tak jsem strašně že fandím Slávince. A když luštím křížovku, tak když je tam podvodník na šest, tak nepíšu gauner, ale lafata. Tak čau ty rudá předkožko, holt nyní vládne Slávinka - tak už nebul a uznej to.
Prohra Teplic s Hradcem
/ před 4 lety 04.08.2020 02:46
V článku je chyba, protože v tom tučném textu s výsledkem uvádíte výhru Teplic!
Vypatlanej bulvárek
/ před 4 lety 04.08.2020 03:42
Ahoj Rolfe!
Nejsem Sparťan ani Slávista a i kdybych byl, nesnížil bych se k vaší nenávistné komunikaci. Za mých mladých let tohle neexistovalo a fotbal byl zdrojem potěšení z hezké podívané.
Chodím na různé stránky a porovnávám informace, než něčemu uvěřím. Za mne se teď bulvárem stává sport.cz, navíc tam se zpožděním opajcnou a trochu obmění články odjinud. Ale jaksi už moc nekontrolují fakta, takže tým kuriozně jako host porazí sám sebe nebo za něj nastoupí někdo, kdo je odchovancem klubu, kde o něm dle wikipefii nikdo ani neslyšel. Nebo si spletou křestní jména či obrátí výslefky...
No, k těm údajně pouze Křéťovým médiím:
*Vlastník deníků Blesk, Aha, Sport patří mezi největší mediální domy Czech News Center a. s., kterou vlastní Czech Media Invest, jejíž přehled akcionářů je následující: Danielem Křetínským (50 %), Patrikem Tkáčem (40 %), Romanem Korbačkou (10 %).4. 6. 2019.
Takže Dan vlastní jen půlku a určitě se moc nezajímá o to, co tam nějakej Podroužek, Mls aj. vykládají.
Občas zírám, co kdo zplodí, ale bývají tam přesnější údaje o sestavách, třeba i soupeřů ligových klubů s někým z nižší soutěže. Beru jen fakta, to ostatní s rezervou a proto hledám víc zdrojů informací, třeba i místních denníků.
Fandi a zůstaň člověkem!
Rolfík
/ před 4 lety 04.08.2020 04:08
Ahoj Oskare!
Nazýváš Šmícu modlou? No, někteří z tvého kmene rázem zapomněli, co v životě jako fotbalista dokázal a že byl věrný Slávce jen proto, že má za kamaráda Barnu, lékaře hokejistů Sparty a její dres si oblékl při exhibičním zápase k jeho padesátinám, kdy tam hrálo víc lidí z různých profesí a jeho prostě zařadili do jednoho týmu a nechtěl kazit oslavu. No, rád bych se pozastavil nad pro mne nepochopitelným jevem, že tohle někomu vadí, ale přestupy Sparťanů do Slávie (Delli, Hušby, Stanciu, Hovorka, Sýkora...) či naopak (Dočkal, teď Čelůstka) vášně nebudí!
Co ty na to?:-)
Shimmir
/ před 4 lety 04.08.2020 06:14
Taky zdravím a pokusím se vyplodit něco než vyrazím do rachoty. Pro mě a mého vnuka je Šmíca opravdu modlou, já ho znám už z doby, kdy do sestavy Slávinky pouze nakukoval, dříve když jel k příbuzným do Verneřic, stavěl se u nás, pokecali jsme a stejně je to teď, když jedu do Prahy a je na stadionu, zavoláme a vnuk má navíc podepsané repliky dresů Slávinky i Liverpoolu a tak se nediv, že mi docela vadilo, když si o něj otíral hubu nějakej Rolf, navíc příznivec cirkusu z Letné. A ty oslavy Barny, to je věc Vládi, já na to mám svůj názor, ale protože ho velice dobře znám a vím, že je kovaný sešívka, tak to nebudu hodnotit. A ty přestupy, jsem už dost starý a pokud jde o Hušbyho, toho jsem dlouho nemohl strávit, stejně tak Hovorku, ale Hušby se stal slávistou, moc nám pomohl a teď mu přeji aby se mu na Kypru dařilo. Gadžiho jsem pak rychle vydýchal a teď bych si přál, aby hrál tak, jako před zraněním, Sýkora byl v cirkusu už před dlouho dobou a Delli a Stanciu jsou cizinci, tam to tak neberu, ale vzhledem k jejich výkonům jsem rád, že jsou u nás. A Čelůstka byl volný hráč, myslím, že pokud ho chtěl Trpiš, skončil by u nás a Dočkal je chudáček, který vidí jen peníze, ale pozor, to je tak u většiny kopáčů. Myslím tím, než šel do cirkusu, měl stejně jako Necid možnost vrátit se do Edenu, tam však tentkrát ještě nebylo dost peněz, tak šel tam kde prachy byly a když nám Rolfik vyčítá juany, napsal jsem, že tento hráč se v nich tentkrát topil. A při pokusu o smír chci Rolfikovi nabídnout, že kdyby chtěl, že bych mu tu knížku o Śmícovi sehnal a nechal mu ji podepsat. A teď už musím mazat. Ať žije Slávinka.
Faerské ostrovy-oskare
/ před 4 lety 04.08.2020 09:23
Meleš stále dokola lži.Psal jsem ti abys se podvodníka zeptal,zda je pravda co provedl na Faerských ostrovech.
Dokonce přiznáváš jak osobně se s ním znáš,tak není problém se ho zeptat,pokud je trochu charakter,tak to
musí přiznat.Nesrovnávej nesrovnatelné a neurážej slušné lidi.Ty jsi jen sprosté prase!
Rolfe
/ před 4 lety 04.08.2020 09:32
Nebav se s tim hovadem to nemá cenu.
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Faerské ostrovy
/ před 4 lety 04.08.2020 11:00
Bylo to v roce 1999, tedy hluboká historie... Psalo se o tom toto: ""V životě jsem nechytal za horších podmínek. Střely z dálky i rozehrávání rohů jsem vůbec neviděl," říkal brankář Tomáš Poštulka. Po otázce, jaké pokyny dával trenér Jozef Chovanec, kouč vyhrkl. "Žádné, vždyť jsem nic neviděl." Chovanec přitom musel zápas kvůli trestu od UEFA sledovat z tribuny. Vyhrát nad zdánlivě slabým soupeřem jen 1:0 nevypadá vábně, ovšem národní tým hrál na doraz. Nejen počasí, ale i soupeř překonávající se v obětavosti byli překážkou. "Nátlaková hra se nám dařila až po přestávce. Hodně pomohl Berger, vyzařuje z něho pohoda," prohlásil Chovanec a obdivoval celý tým. "Z výrazu tváře jsem viděl, že toho měli dost." Hráči šli do kabiny jako zmlácení, mnozí kulhali. Střelec gólu Šmicer měl do krve roztržené koleno. "Páťa Berger mi skvěle přihrál, řval jsem na něj. Zlaté body. I kdybychom nevyhráli, nic jsme si nemohli vyčítal, jeli jsme naplno," vyprávěl šťastný Šmicer. Faeřané porážku neunesli, po zápase napadli fyzicky kabinu národního týmu, především maséra Mališe, po němž Julian Johnsson plivl před zraky náhradního rozhodčího. "Nelíbilo se jim, že jsme dali gól po akci, kdy byl jejich hráč zraněn," vysvětloval Patrik Berger. "Asi to od nás nebylo fair play, ale potřebovali jsme za každou cenu vyhrát."
Ten zápas, pokud to můžu podle referátu hodnotit celkově moc o férovosti nebyl. A pokud jde o gól, je to (jak praví pravidla) věc rozhodčího, zda zastaví hru nebo ne. Šmicer - myslím - době přihrávky nemusel ani vědět, že se tam někdo z Faeřanů polehává... A nadávat mu po 20 letech do podvodníků, mi připadá jako umanutost. A jak tu někdo připomněl Lafatu, ten mi připadá mnohem víc nefér...
Ty vole
/ před 4 lety 04.08.2020 11:51
seš normální?! Proč zasíráš diskusi????? Navíc seš uplně mimo protože v tý době přerušoval sudí hru až když soupeř zakop míč. Faeři ho zakopli ale my jim ho nevrátili a dali tak dost nechutnej gol!!!!
no to je teda paráda
/ před 4 lety 04.08.2020 12:11
Nechtělo s emi to uložit, tak jsem na "vložit komentář: kliknul několikrát, a teď se to vložilo 7x... omlouvám se, ale smazat to neumím...
Mycwo
/ před 4 lety 04.08.2020 12:12
Vál jste vy, a netykejte mi, tykám si pouze s přáteli, mezi něž vás nepočítám...
Malá rada
/ před 4 lety 04.08.2020 13:22
Když ti něco nejde uložit tak si to zkopíruj pomocí CTL+C, pak dej refresh pomocí F5 a když tam ten tvůj komentář nebude tak pak ho zkus teprve znovu vložit pomocí CTRL+V. Ušetříš nám tak dvě stránky jednoho blábolu.
panluku
/ před 4 lety 04.08.2020 13:28
Ano to se stává, že si myslíme, že jsme to neposlali a pak se to objeví vícekrtát.
Tady si všichni tykáme, ale jestli chcete, pane Panluku, tak vám budeme vykat, ale budete tady pro smích i pro soukmenovce z rudého cirkusu zvaný Eden.
A v jakém cajdáku jste vyčetl větu - Netykejte mi, tykám si pouze s přáteli, mezi něž vás nepočítám. Že by Oldřich Nový? -(:
Pane Panluku
/ před 4 lety 04.08.2020 13:51
pro nás slávisty to stačí psát jednou. Někteří rudokožci s IQ na bodu mrazu nepochopí psaný text, i kdyby ho četli 7x.
A žádnej cajdák, v pohodě, slávisti byli vždycky trošku noblesní. Sparťani mají holt spíž blíž k mrdkování a zmrdování
Faerské ostrovy - oskar
/ před 4 lety 04.08.2020 14:49
Tam zdravím rudý předkožky, začnu Rolfikem, mluvil jsem se Šmícou a ten mi řekl, že chtěl míč vrátit, ale žena něj řval kouč Chovanec z tribuny, nevracej ho a hraj a trenér se přece musí poslouchat-(: Jinak jak píšeš, že jsem sprosté prase, mám docela radost, že se nedokážeš ovládnout, ale co bych chtěl, jsi pouhý fanda cirkusu z letné ale s tím prasetem, to už jsem ti psal dříve, že děda řezník všem pašíkům říkal Rolf. A pokud jde o Rezka či Lafatu, tam je z tvé strany klid, asi se za ně stydíš, tak si zase zabul, to ti jde a zkus se kontrolovat. Jinak děkuji panlukovi za recept, ono se to pro prázdně makovice musí napsat vícekrát, já to psal pouze jednou a proto to dutá hlava čuníka Rolfa nepochopila.
Jinak zdravím mycwiče, který se vrátil po karanténě po mejdanu v Techtle Mechtlích, doufám, že ti tam někdo při mechtlích nenatrhl kachle. A to hovadu, kterým jsem byl nazván beru jako úvod, myslím, že přijdou horší slova. Jinak Suk vítězem Zlatého míče, Koly třetí a určitě máš radost, že je v elitní jedenáctce i Bóřa. Je to fakt krásné, fandit Slávince, tak zdravém všechny sešívky a jdu si dát budvárek.
ZdenekH
/ před 4 lety 04.08.2020 15:06
Jojo , je to vidět v příspěvcích, ta vaše noblesa. Je jí doopravdy jenom trochu.
ZdenekH
/ před 4 lety 04.08.2020 15:16
Víš jak se to říká, na hrubý pytel hrubá záplata. A noblesa se, když píše s mycwičem, nebo Rolfem, jaksi vytrácí, to je asi jak jsem psal ten, co nemá koule.
oskare
/ před 4 lety 04.08.2020 16:09
No sparťan tady nepsal nic o noblese, to váš fanoušek rudýho cirkusu z Edenu. My to víme, že jsme hulváti, vždyť ten sparťan Chovanec řval na noblesního slávistu Šmícu (to je ten noblesa, když vám teklo na tribuně Sever do bot, si tam šel stoupnout, aby pak v Tiky Taka plácal něco o tom, že to chtěl syn), aby nevracel míč, i když on chtěl. A je docela vtipný, že ty mu asi zavoláš, on tě to hned vezme a řekne Oskare, to bylo tak a tak. Vtipné -(:
ZdenekH
/ před 4 lety 04.08.2020 16:12
Ale jak vždycky píšeš, je to furt dokola , protože vy i my se nemůžeme nikdy shodnout. I když , když válcovala prádelna ligu (díky arbitrům), jsme si tady docela notovali do not. Ale to bylo tenkrát, když bylo všechno cinklý, tentokrát ne pro nás, ale pro prclíky.