Návrat na Letnou? Umím si představit práci na tom, abychom Spartu vrátili na vrchol, tvrdí Pelta
Bývalý první muž českého fotbalu Miroslav Pelta poskytl O2 TV obsáhlý rozhovor, jehož plné znění proběhne na obrazovkách v průběhu víkendu. Server idnes.cz však získal nějaké pasáže předčasně a my si je dovolíme citovat. O čem všem tedy jablonecký boss v interview s Davidem Sobiškem hovořilk?
Nemohlo nedojít na jeho zelenobílou severočeskou značku ze Střelnice, na které dává důvěru Petru Radovi. "Je to trenér, který má velké jméno, velkou historii. Má svůj styl a myslím si, že Jablonec je pro něj optimální štace. I z hlediska jeho povahy. Když dostane amok, je neříditelný. Já mám rád cvoky, protože i o mně manželka říká, že nedělám nic normálně," ozřejmil Pelta, jehož vyjádření citoval portál idnes.cz.
Byť si postěžoval, že i kvůli jeho kauze jsou některé příjmy z komerční oblasti nižší a že má Jablonec "permanentně vyschlou kasičku", ambice mu nechybí. "Chtěl bych, abychom hráli předkolo Ligy mistrů a prošli z něj do Evropské ligy. Třetí místo je maximum možného. Když nebyla nadstavba, vždycky jsem říkal, že chci mít co nejdřív třiatřicet bodů, abych měl pocit, že jsme zachránění. To teď neplatí, chci být do šestého místa," informoval na webu idnes.cz pětapadesátiletý šéf aktuálně třetího celku Fortuna:ligy, jehož syn Adam sice dělá v klubu funkcionáře, ale jeho nástupcem v nejvyšší funkci se nestane.
A co jeho slabost pro Spartu, ve které ředitoval v letech 1999 - 2005? Na Letné si váží zejména prezidenta Daniela Křetínského a užší spolupráci s ním by se nebránil. "Drží slovo, drží dohody, má fantastické chování. My všichni z fotbalové branže si ho musíme vážit. Díky němu se zvýšil respekt u ostatních subjektů, které se ve fotbale angažují. Máme velmi dobrý vztah. Jediné, co mu vyčítám, je, že chce řídit Spartu sám a prostřednictvím svých lidí, kteří v životě fotbal nehráli. Měl by někomu dát mandát, aby Sparta byla jeho radost a ne noční můra. Sparta je národní klenot a lidé ho nehodnotí podle toho, kolik má elektráren, ale jak je úspěšný se Spartou. Nabídku od něj na stole nemám, ale je pravda, že na téma já a Sparta jsme mluvili. Jedinou výzvu, přestože jsem majitel klubu v Jablonci, kterou bych přijal, je, že bych se chtěl vrátit do vedení Sparty. Umím si představit, že bychom pracovali na tom, abychom Spartu vrátili na vrchol," překvapil svými ambicemi idnes.cz citovaný ostřílený funkcionář, jenž byl historicky pátým předsedou FA ČR a po něm převzal žezlo Martin Malík.
Kolem Pelty
/ před 5 lety 20.03.2020 14:32
se teď musí našlapovat opatrně. Nejdříve bude nutno absolvovat soudní líčení, potom zřejmě nápravné zařízení a pak už asi bude pro Spartu starý, i když jeho metody by se jí hodily jako praseti drbání. Ale kdo je dneska poctivý, žejo?
Pelta
/ před 5 lety 20.03.2020 14:52
Jestli se tenhle pán vrátí do Sparty tak bude velice zajímavé si tady pak číst místní rudé plačky jak na to budou reagovat.To se zase nasměju jejich vyjadření jak tady budou mumlat ty svoje kraviny.Ale jak píše podnebny tohohle pána musejí zavřít přes to nejede vlak,ten už měl bejt zavřenej dávno.
Co bylo už nebude
/ před 5 lety 20.03.2020 15:41
To má Pelta pravdu v tom, že řídit Spartu by měli lidé, kteří tomu rozumí. Sparťany nezajímá kolik má Křéťa elektráren apod. ale jak Sparta hraje a kdo za ni hraje. Ono s tím fotbalem to letos už nebude žádná velká sláva. Letošní ročník se nedohraje to je už jasné. Epidemie v Evropě za nějakých 14 dní, nebo měsíc neskončí, to je také jasné. Je otázkou jestli se vůbec začne na podzim hrát. Celý svět se změnil a to díky Čínským komunistům, kteří tuto hrůzu způsobili. Už nikdy nebude svět takový jaký byl, každý rok může se taková, možná i horší epidemie opakovat. Je stará pravda, že žádný bolševický režim nikdy nic dobrého světu nepřinesl, akorát po bolševicích zůstalo na milióny mrtvých lidí po celém světě. To je vizitka.
Carle
/ před 5 lety 20.03.2020 16:30
Jo takový člověk by nikdy už nesměl dělat do fotbalu, potažmo do celého sportu. Ale kdyby jsme pod ním byli zase v čele ligy , tak ho beru všema deseti. -(:
To by tady teď machýrci z čínské arény plakali oni a to by nebylo marný.
Pelta
/ před 5 lety 20.03.2020 17:54
O jeho vině (nevině) musí rozhodnout soudy. A ne bezcharakterní pisálci. A už vůbec ne sešívaní soudruzi se šikmýma očima. Za sebe klidně přiznám, že si Pelty v mnoha směrech vážím. Fotbal miluje. A na rozdíl od mnohých mu rozumí. Bez diskuze! O jeho metodách se můžeme jen dohadovat. Ale to by jsme mohli u 99,9% všech lidí, kteří se ve fotbale pohybují!!!
Zdendo
/ před 5 lety 20.03.2020 18:46
To je jasný že by vám to nevadilo kdyby jste pod Peltou zase vyhrávali a bylo by vám jedno jak k tomů docházi:):):)Vám to vadi jenom u někoho jiného co?A co se týká toho co napsal bega jen potvrzuje to co jsem napsal nahoře,ale aspoň se bavím hlavně tím jeho úvodem to je fakt prča jen tak dál soudruhu bego
Moje reakce na komentář pana Procházky (Hašek-Bucha)
/ před 5 lety 20.03.2020 18:47
Vážený pane Procházko,
vaše snaha o údajnou „objektivitu“ je skutečně dojemná. Ať už z důvodů vašeho sešívaného smýšlení nebo prostě nízké inteligence však poněkud pokulhává. Hráč Bucha byl Slavií přeřazen do juniorky pouze z toho důvodu, že odmítl podepsat (jak sám zmiňujete) s předstihem novou smlouvu. Což je nepopiratelným právem nejen hráče, ale každého občana demokratické společnosti. Hráč Hašek byl přeřazen do rezervního týmu proto, že hrubým způsobem opakovaně porušil jasně dané povinnosti, které z hráčské smlouvy vyplývají. Váš pokus smíchat shnilá jablka s hruškami a pak křičet - pojďte si čuchnout, smrdějí všechny stejně! je nejen trapná, ale neobjektivní a bohužel i silně manipulativní!
P.S. - Moji e-mailovou adresu máte jistě k dispozici. Docela bych uvítal vaši odpověď!
ad. CarlCox
/ před 5 lety 20.03.2020 18:59
Poslyš blbečku! Já jsem soudruh nikdy nebyl, nejsem a nikdy nebudu! Několikrát jsem na to upozorňoval i tvého souputníka oskara. Nenechám se urážet od lidí, kteří se denně ohánějí Maovou červenou knížkou a vysílají svého generála LuftJardu na ÚV KS China na porady. Doufám, že toho idiota nechají v té karanténě aspoň dva roky!
Vzkaz pro Mycwu
/ před 5 lety 20.03.2020 19:07
Četl jsi dnešní Sport? Je tam zajímavý rozhovor se Schickem. Zejména pasáž o Martinu Haškovi st. a Hřebíkovi !!! je výživná! Ovšem nikoliv překvapivá. Patrik se jen zařadil do předlouhé řady bývalých hráčů a vůbec lidí, kteří měli s těmito dvěma „charaktery“ co do činění!
bega
/ před 5 lety 20.03.2020 20:36
Jseš a vždycky jsi byl soudruh protože máš jenom svojí pravdu ale tak jak to doopravdy je tě vlastně ani nezajímá a vnucuješ nám tady ty tvoje sparťanský sračky ty rudej charaktere.
Carle
/ před 5 lety 20.03.2020 21:42
Já ti něco řeknu, mě je to docela u prdele jestli čáp k nám půjde nebo ne. Když jsem četl různý knížky nebo nějaké memoáry od Pospíchala, nebo H.Bergra, tak fotbal co je fotbalem, není čistej.
Když vás slávisty tady čtu, jak všechno dřív bylo cinklé a teď je ta správná a čistá doba, tak se musím ve svých 65 letech usmívat. Vám vadí naše "cinklé" období a nám vadí vaše křišťálově čisté období, co se děje teď. Tak se z té čisté éry třeba poserte.
Dneska bez smailíka.
Když jsem si dal ze záznamu vašeho fanouška z hradu, pak nějakýho bafuňáře z hradu, který vám cpe hráče z nějakýho prdelákova a prohlášení, že bez tří lezprdelů, co jeli do Číny a omluvit se, je mě vás, fanoušků Slávie líto.
ad. CarlCox
/ před 5 lety 21.03.2020 06:19
Jó, tak to pardón. Já hlupák úplně zapomněl. My sparťané máme jen tu svoji pravdu, a proto jsme soudruzi. Zatímco Procházkovi děti - CarlCox, oskar, dano atd., atd., to jsou ti zcela objektivní a nestranní estébáčci. Omlouvám se a klaním se až k zemi. Na to byli estébáci přece zvyklí, že? A když už se někdo neklaněl, tak dopadl stejně, jako v Číně!
Velkej čáp
/ před 5 lety 21.03.2020 08:04
Pro ZdenduH - pokud by šel Pelta do cirkusu Letná, tak by zase Nezmar ušetřil za kafe a pro soudruha begu, klanět se nemusíš, i když víme, že máš z dřívější doby ohebné klouby i v seniorském věku, to mají všichni komouši, vždyť se chudáci museli ohýbat tak dlouhou dobu
Taková technická
/ před 5 lety 21.03.2020 08:50
Slavia měla po podzimní části krásný náskok. Letos to mastí, jak to bývalo u ní dříve zvykem. Náskok se z polovičatil. To nejhorší ještě přijde a to že letos se liga nedohraje a možná jasný titul nebude. Za tuto variantu můžou poděkovat svojím chlebodárcům, kteří zamořili celý svět.
Oskare
/ před 5 lety 21.03.2020 09:32
To je fakt .
ad. oskar (STB)
/ před 5 lety 21.03.2020 15:02
Nazdar estébáčku. Už jsi se probral? To víš, za komančů jsme se tak nějak museli hrbit všichni. Tedy kromě sešívaných estébáků, ti byli zvyklí na to, že se všichni musejí klanět jim. Jenže ty by jsi potřeboval procvičit nejen klouby, ale i mozek! Ten mariáš ti moc nepomáhá. Tebe bych šacoval tak nejvýš na lízaný mariáš s vnoučkem. Na víc nemáš!
begoš
/ před 5 lety 21.03.2020 16:06
Čekal jsem až se ozveš, ale někde jsem četl, že lidé s demencí po obědě spí, tak koukám, že už jsi vzhůru. Jinak nyní je dost času číst, tak dávám k historii rok starou historii, kdy i přesto, že jsi usvědčen za debila, vedeš si stále svou. Jinak pokud jde o názory tvých oponentů, plně s nimi souhlasím, už tvůj táta říkal, že jsi blb.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 13.06.2018 15:40
reagovat
Panebože! Kdo už tuhle s odpuštěním krávu konečně zabije! Nebo jí najděte chlapa, ale ať se konečně přestane srát do fotbalu. Tahle „dáma“, kterou kdysi kooptovala Dagmar Damková do kontrolní, revizní a ODVOLACÍ komise, proslula tím, že když byli zcela nesmyslně potrestáni V. Kadlec a Pekhart za to, že nastopili k tréninkovému utkání v době, kdy byli omluveni z reprezentace a následně se logicky odvolali, tak se právě slunila někde v Itálii. Samozřejmě ji ani nenapadlo, aby svou „zaslouženou“ dovolenou přerušila. A tak odvolací komisi svolala po návratu z dovolené až poté, co oba hráči měli trest už „odsezený“. Pak samozřejmě jejich tresty (logicky) potvrdila. Je to stejné, jako kdyby se odvolal odsouzený k trestu smrti a ona se tím začala zabývat až po popravě! Samozřejmě se to obešlo zcela bez pozornosti našich pisálků, kteří když se jim to hodí, dokáží „vyšťourat“ kdejakou blbost. Protože jinak by se touto „drobností“ musela zabývat advokátní komora, a této zrůdě s andělskou tvářičkou měla být odebrána koncese včetně diplomu. Místo toho tady bude vyhrožovat a vydírat. A s žaludky „pánů novinářů“ to samozřejmě nic nedělá!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
Steak (host) / před rokem 13.06.2018 22:59
reagovat
to bega: Tak Ty máš opravdu slušně vyhrabáno :-) Zabije? Tys opravdu duševní mrzáček... On se na Tebe snad taky někdo jednou dobře vyspí a nabuší ti teletinu.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 14.06.2018 12:23
reagovat
Takže : 1. Podnět pro orgány činné v trestním řízení. Identitu pisatele lze lehce dohledat.
2. Damková nikoho nikam nekooptovala. Existují Stanovy, kde je jasně definováno obsazení funkcí. V daném případě byla Haindlová zvolena předsedkyní ORK na valné hromadě. Nejednalo se o KROK, ale o ORK.
3. Pekhart a Kadlec byli potrestáni za neplnění povinností reprezentanta. Ortel vyřkl k tomu oprávněný orgán. Není možné se omlouvat např. pro zranění a pak si jít zahrát fotbal mimo reprezentaci, kam byli povoláni.
4. ČMFS nevedl Haindlovou v zaměstnaneckém poměru a neměl možnost ji nařídit návrat z dovolené.
5. Advokátní komora nemůže zasahovat do soukromých aktivit členů, ani nařizovat jak čerpat dovolenou a kde.
6.Odebrání koncese a diplomu v daném případě komora není oprávněna.
7.Nejedná se dle textu o vydírání. Tuto skutkovou podstatu trestního činu nelze z textu prokázat a dovodit.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
sp.ring (host) / před rokem 15.06.2018 07:47
reagovat
bega = někdo od Berbra? Doufám, že se fotbal vyhrabe z žumpy, ve které ji dusí hlavně někteří bafuňáři. Držím palce!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
FotbalJeZumpa (host) / před rokem 15.06.2018 11:16
reagovat
@bega. Nesmyslne potrestani? Tyhle male svindly a jejich tolerovani (a obcas glorifikovani, neni nad tu trapnou skodolibou radost kdyz svindl vyjde) je presne to co je spatne s ceskym fotbalem, zacina to u zaku, zcelq bezne kdy se starsi zak se nauci nacionale nekoho o kategorii niz a pak nastoupi a dominuje, a tatinci se smejou souperi jak s nima vyjebali...kdyz v “pralese” v za rodnou visku nastoupi kamos co kope kraj.....ve vrcholovym fotbale a na urovni repre zcela neakceptovatelne a v kazde civilizovane a estebakama nezku*rvene zemi by nasledoval exemplarni flastr pro hrace i pro klub.
Jinak velmi vaz slova sokoliku, “zabit” uz je docela koledovani si o to abys jak rikame u nas jsi dostal “taste of your own medicine” (hod si to do googl translate co to znamena az prijdes nekam z vidlakova do civilizace na wifinu). A cestou se zamysli jestli je vhodne nekde na diskusi pindat sobe samemu nebezpecne hovadiny anonymne kdyz zjistit IP adresu je otazka park kliku :-)
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 15.06.2018 11:37
reagovat
To, že Hainindlová byla „zvolena“ na přímé doporučení Damkové, psaly všechny noviny. Hráči Kadlec a Pekhart byli dle mého názoru potrestáni zcela neoprávněně hned ze dvou důvodů:
1. Zmiňované utkání mělo ryze tréninkový charakter. Nebyl o něm žádný oficiální zápis, který se jinak pořizuje i o utkání šestiletých žáčků. Navíc to dokládá skutečnost, že za soupeře nastoupili hráči DVOU zcela jiných mužstev, zúčastněných tohoto TRÉNINKOVÉHO KEMPU. Je to v podstatě to samé, jako když hráči v rámci tréninkového procesu sehrají modelové utkání staři-mladí. Nikdy jsem neslyšel, že by hráčům omluveným z reprezentace bylo zapovězeno TRÉNOVAT!
2. Hráči jsou zaměstnanci klubu. Na základě toho plní příkazy svých nadřízených. Pokud byla v tomto případě vyvozena osobní odpovědnost u zmíněných hráčů, pak mi vysvětli jedno:
Na příkaz Karla Jarolíma opustili hráči Slavie (dokonce podle očitých svědků, na víc než dvacet minut) soutěžní LIGOVÉ utkání. Čímž se dopustili hrubého porušení stanov, kterými se řídí celý náš fotbal. ANI JEDEN z hráčů Slavie nebyl potrestán s odůvodněním, že jednali pouze na PŘÍKAZ SVÝCH NADŘÍZENÝCH. Pak mi ale vysvětli logiku toho, že Kadlec s Pekhartem byli potrestáni za to, že PLNILI PŘÍKAZ SVÝCH NADŘÍZENÝCH a nastoupili v rámci tréninkového procesu k zápasu, který měl ryze tréninkový charakter, zatímco hráči Slavie nebyli potrestáni za to, že opustili hřiště v soutěžním, ligovém utkání s odůvodněním, ŽE PLNILI PŘÍKAZ NADŘÍZENÝCH! Pokud má tohle podle tebe logiku, pak klobouk dolů!
Je mi úplně jedno, co v tomto případě může nebo nemůže dělat ČMFS dnes FAČR. Zmiňuji se čistě o jednání paní HAINDLOVÉ. Pokud ti počínání „dámy“, která svolá ORK až „po popravě“ nepřipadá poněkud „zvláštní“, arogantní nebo přímo hyenistické, pak musím opět „smeknout“ před tvým smyslem pro spravedlnost a občanským, natožpak lidským „cítěním“. Je to to samé, jako kdyby doktor odmítl kvůli své dovolené ošetřit pacienta, ke kterému má přístup jen on. A po návratu z dovolené svolal koncilium a konstatoval, že by dotyčný umřel tak jako tak. No, ona lékařská komora bývá v podobných případech dost solidární. Nepochybuji, že u právníků tomu nebude jinak. Nelze si nevzpomenout na onoho pana profesora, který se za protektorátu odvolával „vyšších principů mravních“, proti zvůli, tupé byrokracii a svévolné legislativě! Jen mi prosím vysvětli ještě jedno. Ona když paní Haindlová vykonává na základě svého vzdělání činnost v ORK, za kterou je placena, tak je to jen soukromá aktivita, která nesouvisí s jejím povoláním?
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 15.06.2018 13:16
reagovat
Takže 1. V tvém příspěvku bylo tvrzení, že byla kooptována Damkovou do ORK. Nyní tedy doporučení a články v novinách...
2. Můj smysl pro spravedlnost není důležitý, důležité je, co píšeš o M.Haindlové ty, cituji : Panebože! Kdo
už tuhle s opuštěním krávu konečně zabije! Rovněž v další větě jsou od tebe sexistické urážky. O trestněprávní odpovědnosti pisatele za výroky v textu nelze pochybovat.
3. Rovněž čerpání dovolené u jiných profesí, není závislé, pokud zákon neurčuje jinak, na příslušnosti k cechům, komorám atd. Je to logické. Představa, že bych čekal na mého lékaře, až se vrátí z dovolené v Austrálii a já budu potřebovat jeho okamžitou pomoc, mne děsí. Nemusel bych se jí dočkat. Proto existuje RZP a ze zákona vykonává tuto službu.
4. Činnost v ORK a zvolení do pozice vůlí delegátů VH nesouvisí s dosaženým vzděláním. Koneckonců v době mandátu M.Haindlové neseděli v ORK jenom právníci. Stejně tak, ve zdravotní komisi neseděli jenom lékaři. Mandát M.Haindlové dávno skončil, není známo, že by pobírala plat. V tvém pohledu na věc, by plat musela pobírat v součinnosti s advokátní komorou a to se nedělo. Komora advokátů není oprávněna k této aktivitě směrem ke svým členům.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
FotbalJeZumpa (host) / před rokem 15.06.2018 15:10
reagovat
@bega Tohle je asi fakt ztrata casu. Pokud do toho jeste motas “Vyssi princip” asi to mas v makovici hodne pomotany. Precti si prosim tu povidku od Drdy znova a zamysli se. Pokud davas do stejne rovnice linii “schvalovani atentatu na Heydriha a verejne odsouzeni vyhlazeni Lidic je trestano popravou studentu a z one logiky “vrazda na tyranu neni zlocinem” odsouzeni vrazdy jako odplaty za nazor......a ty z toho udelas paralelu prenesenou do boje proti “tupe byrokracii a svevolne legislative” asi se nekde stala chyba....stejnou logiku ma tvoje uvaha o povinnosti lekare vratit se z dovolene....argument uplne postaveny na hlavu v linii “smrt pacienta”. Tvl Pekhart a Kadlec dostali 2 zapasy za to, ze jako sasci nastoupili v dresu z cizi jmenovkou (proc ten tyjatr, asi si byli vedomi, ze delaji neco spatne) potom, co na repre se vymluvili ze “maji bebi”. Disciplinarka rekla “takovyhle saskarny tu nechcem” a trestem byl distanc na dva zapasy. Lez ma kratke nohy, v obecne rovine je smutne, ze pozvanka do narodaku ma pro nekoho nulovou vahu a z te plynouci odpovednost ke kodexu hrdeho representanta. Ale od toho by zde mel byt klub a seriozni funcionari, kteri hrace budou vychovat alespon k nejakym principum ( ty “Vyssi principy mravni” asi ve fotbale dlouho neuvidime).
Ale srovnavat tu odmitnuti prominuti zbytku trestu (jeden zapas) s odpovednosti lekare nenechat pacienta zemrit nebo dokonce s “Vyssim principem” odmitnuti toho ze nackove vyplenili Lidice je uz trosku hystericke, nemyslis?
Doporuceni - rozbehni se co ti sily budou stacit proti kamenne zdi - nebrzi, hlavou hezky napred. Az se proberes, zacni se chovat slusne a prestan psat ze by nekdo mel nekoho zabit. Pokud tvuj nazor bude stejne blbej jako doposud, ale bude presentovan bez vulgarismu, urazek, podnecovani k nesnasenlivosti nebo snad i fyzickym atakum, vsichni to ocenime
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 16.06.2018 16:41
reagovat
Ale no tak pánové! Nejste najednou moc velcí „cíťové“? Je zajímavé, že můj dotaz „kdy už tu krávu někdo zabije“, považujete za trestný čin. Zatímco zcela nepokryté výhrůžky „steaka“ a „FotbaljeZumpa“ mou fyzickou likvidací, doplněné vyhrožováním druhého jmenovaného hackerstvím, vás nechává v klidu. Váš smysl pro spravedlnost a právní gramotnost je na dost ubohé úrovni! Když mě „Zumpa“ nabádá, abych přestal s podněcováním k nesnášenlivosti a fyzickým atakům a jedním dechem mi doporučuje, abych „skočil hlavou do zdi“, tak už nevím, jestli se mám smát nebo brečet! I podněcování k sebevraždě nebo sebepoškozování lze totiž kvalifikovat jako trestný čin!
S tím samozřejmě souvisí i to, že se vůbec nezabýváte „trestně právní odpovědností“ hráčů Kadlece a Pekharta, odsouzených za účast v neexistujícím zápase. O sehraném, byť přípravném ZÁPASE, lze totiž z právního hlediska mluvit pouze tehdy, pokud je o něm sepsán řádný ZÁPIS! Jinak je to pouhopouhá tréninková jednotka! Už úplně opomíjíte skutečnost, že těmto hráčům bylo odepřeno ústavou zaručené PRÁVO NA ODVOLÁNÍ! A odpovědnost za tento donebevolající hyenismus, který snad dnes není možný ani v Ugandě nese vámi tak obhajovaná paní Heindlová!
Chtít po vás, aby jste mi vysvětlili zcela rozdílný přístup k hráčům Slavie, kteří svévolně opustili soutěžní ligový zápas, to už bych chtěl asi opravdu moc, že? Přirovnávat lékaře kdesi v Austrálii s paní Heindlovou, která mohla být doma za pár hodin a v pohodě ORK svolat, to už chce opravdu velkou „představivost“ a hlavně silný žaludek!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 17.06.2018 13:15
reagovat
Takže : 1. Slavie byla potrestána pokutou 2 miliony korun, za opuštění hřiště v utkánín s Libercem. Rozhodčí Jára, 2 vyloučení slávisté, penalta proti Slavii. Návrat na hřiště po 20 minutách. Trest Jarolíma 100 000 Kč pokuta, trest pro vedoucí mužstva 50 000 Kč. Předseda disciplinární komise A. Károlyi. Předseda svazu Mokrý, místopředseda za Čechy Košťál.
2. Pekhart a Kadlec potrestáni DK, odvolání projednala ORK. Omluva hráčů pro zranění, odehráli treninkový zápas s cizími jmenovkami na zádech. Potrestáni za porušení povinností reprezentanta. Důvod omluvy, zranění, torpédováno samotnými hráči jimi absolvovaným tréninkovým utkáním.
3. Pokud měl Pekhart a Kadlec přesvědčení, že došlo k jejich újmě, mohli se obrátit na civilní soud. Nestalo se...
4. Téma lékař a pacient bylo vysvětleno dle zákona.
5. Ani jeden z diskutovaných bodů nesouvisí s obsahem článku.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 17.06.2018 13:55
reagovat
Ad 1. Slavie se neztotožnila s výší trestu a zažalovala ČMFS u civilního soudu.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 17.06.2018 14:46
reagovat
1. Tebou uváděné „pokuty“ Slavii za uvedený přečin jsou směšné! V každé civilizované zemi by to bylo řešeno PŘINEJMENŠÍM odpočtem bodů, spíše však vyloučením ze soutěže. Jaksi jsi „opomněl“ zmínit, že Sparta, resp. Chovanec byli sankcionováni rovněž! Stále se vyhýbáš odpovědi, proč v případě Slavie nebyli potrestáni hráči - s odůvodněním, že pouze plnili příkaz nadřízených, zatímco v případě hráčů Sparty byla (za nesouměřitelně menší „přestupek“) vyvozena osobní odpovědnost. Těžko budu po té době dokazovat, že hrát se na Slavii začalo až po více než pětadvaceti minutách, což mi tehdy potvrdili i přítomní slávisté. Takže rozhodčímu může Slavia děkovat, že se utkání vůbec dohrálo.
2. Tady už si snad opravdu děláš srandu. Ano, ORK odvolání projednala. Poté, co už byli hráči „popraveni“. Stále se tady stylizuješ do podoby „znalce práva a svazových předpisů“. Pokud ovšem nechápeš „právní“ rozdíl mezi oficiálním utkáním a modelovým tréninkovým zápasem, pak je mi tě líto. Že hráči nastoupili v „cizích“ dresech, spíš dokládá tréninkový charakter a „důležitost“ onoho zmiňovaného „zápasu“.
3. To s civilním soudem má být fór?! Ty už opravdu nevíš, co plácáš!
4. Tady už jsi doslova trapný. Příklad s lékařem, který (zcela hypoteticky) odmítne pacienta, kterému může pomoct jen on sám (což je v praxi samozřejmě nesmysl) by pochopil i chovanec Jedličkova ústavu. V případě paní Heindlové tomu tak ovšem bylo! ORK mohla svolat jen ona! A vzhledem k tomu, kde se nacházela, to zcela bez problémů udělat měla! Tady naprosto bezprecedenčně odmítla PRÁVNÍ POMOC, která vyplývá jednak z ústavy, jednak z titulu jí zastávané funkce!
5. Popravdě... Příliš ti nerozumím. To, že ty tady neustále meleš nesmysly, které se pokoušíš jaksi „přiodít“ rádoby právnickou dikcí, je sice pravda. Že se neustále vyhýbáš odpovědím na mé zcela srozumitelné otázky je také pravda. Ale proč proboha žaluješ sám na sebe?
Ono je to celkem jasné. Co se týče tvých duševních pochodů, je diagnóza jasná - slávista. Co se týče tvé inteligence, je to stejné - slávista. A co se týče charakteru, tak tam je to nad slunce jasnější - slávista!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 17.06.2018 15:32
reagovat
Takže : 1. Tvoje otázky směřuj na oprávněné osoby, které byli ve vedení svazu a byli odpovědni za chod svazu. Pokud se ti to nelíbilo a spatřovals nepravosti, nic ti nebránilo podat žalobu u civilního soudu.
2. Tvoje názory na moji osobu nejsou důležité, ani mne nezajímají.
3. Tvoji diagnozu tady určili jiní diskutující, např. Steak.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 17.06.2018 17:25
reagovat
1. Nejsem slávista, abych s každou hovadinou lítal k soudu, nebo vyhrožoval „trestně právní odpovědností“. Na paní Haindlovou bych si už dnes ani nevzpomněl, kdybych se s hrůzou nedozvěděl, že si založila jakousi hráčskou asociaci. Představa, že bude její členy zastupovat stejným způsobem, jako tomu bylo v případě Kadlece a Pekharta mě zcela upřímně děsí. Obzvlášť v případech, kdy bude čerpat dovolenou nebo bude její miminko „bolet bříško“. Svoje otázky jsem směřoval na tebe proto, že jsi to byl ty, kdo tady zpochybnil moje důvody, které mě (přiznávám) rozpálili „doběla“ angažováním se této „dámy“ v oblasti hráčských (a vůbec lidských) práv. Jen tak mimochodem. Když se jako právnička nedokáže uživit jinak...
2. Moje názory na tvoji osobu bezesporu důležité nejsou. A musím říct, že jsi mě tím i příjemně překvapil. Skoro jsem čekal trestní oznámení.
3. Moje „diagnóza“ od steaka mě rozhodně nemůže rozhodit. Víš, my sparťané dokážeme „být nad věcí“. Nebrečíme, nefňukáme, neurážíme se. Mne osobně to spíš pobaví!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 17.06.2018 18:12
reagovat
Takže 1. Na to jestli jsi sparťan, slávista, bohemák se tě nikdo neptal. A je mi to fuk. Mimochodem, pozdravuji tvoji ženu. Chudák.. Také jí nadáváš do krav ? Nebo ses ji pokusil zabít,tak jak nabádáš ostatní, aby zabili M.Haindlovou,když jsi doběla ? Anebo už s tebou není ? A jak se díváš na sexistické vyjádření směrem k Damkové, týkající se kopačky a švába ?
2. Proč lžeš o kooptaci Haindlové na příkaz Damkové ?
3. Jsi schopen tváří v tvář zopakovat tvé výroky manželovi Haindlové nebo se jako zbabělec budeš schovávat za klávesnici ?
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 03:11
reagovat
1. Jsem sparťan. Nikdy jsem se tím netajil. A už jsem to tady na mnoha místech přiznal. Nemám v sobě tu sešívanou, estébáckou dušičku, která se tváří jako „neutrál“ a tepe do všeho, co jen trochu zavání sparťanstvím.
Tu „svoji“ od tebe budu pozdravovat. Přiznávám, ta si se mnou za život „užila“. Včetně všech výrazů, které jsi jmenoval. Naštěstí je na rozdíl od tebe natolik inteligentní, aby pochopila, že jsem pes, který štěká, ale nekouše. A navíc ví, že když se „rozpálím do běla“, tak jen proto, že cítím nějakou špínu nebo nespravedlnost. Také ode mne pozdravuj tu „svoji“. To musí být štastná ženská. Dovedu si představit, že chodíš denně domů s „kytkou v zubech“ a šišláš „milášku, máš samozřejmě ve všem pravdu“. No, mně je pětašedesát let, a musím tě ubezpečit, že je mi tě upřímně líto!
Co se týče „sexistického vyjádření směrem k Damkové, týkající se kopačka a švába“, tak tomu vůbec nerozumím. To víš, my sparťané, jsme na rozdíl od sešivaných „intělekťuálů“ jen burani. To mi musíš vysvětlit podrobněji.
2. Co se týče „kooptace Haindlové na doporučení Damkové“, to není lež. To je jen otázka inteligence. Každý, kdo si pamatuje onu dobu ví, že DOPORUČENÍ paní Damkové, se rovnalo ZVOLENÍ. Jenže to je právě o té inteligenci!
3. Ano jsem! Kdykoliv a kdekoliv. Už jsem se tady přiznal ke svému věku. Nebudu se zmiňovat o dalších zdravotních problémech. Ale pokud je manžel/přítel paní Haindlové jen o něco inteligentnější než ty, pak si myslím, že bych se s ním dokázal domluvit. Její PRÁVNÍ hyenismus je totiž neoddiskutovatelný. Pokud si její manžel/přítel myslí, stejně jako ty, nebo Steak, že to vyřeší tím, že mi „natluče teletinu“, pak je to jeho a samozřejmě váš problém!
Poslyš. Začínám mít dojem, že teď už začínáme být poněkud trapní oba dva. Já jsem celou diskuzi začal výhradně kvůli paní Haindlové. Ale teď to čím dál tím víc sklouzává do osobní roviny nás dvou. A o tom to rozhodně není!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 10:58
reagovat
1. Vrtošivý stařík pocházející od tiskařského stroje, jemuž prostředí poškodilo natrvalo mozek.
2. Sociální debil.
3. Maniodepresivní psychotik a paranoik s výraznými aspekty stařecké demence.
Výňatek z lékařské zprávy pacienta Begy, při překladu na uzavřené lůžkové oddělení psychiatrické kliniky do Bohnic.
To jsou ty další zdravotní problémy, týkající se tvé osoby, o kterých se zmińuješ.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 11:57
reagovat
Za tiskařským strojem jsem jakživ nestál. Jsem vyučený sazeč. Posledních asi 27 let jsem pracoval jako DTP grafik. Tebou uváděné nemoci u mne nebyly nikdy diagnostikovány. Zatímco tvoje diagnóza je jasná: SLÁVISTA !!! Což je snad nejhorší psychická porucha hned po těžké schizofrenii. Nezapomeň koupit kytku a pozdravovat manželku!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 12:12
reagovat
Vyučený přihlouplý sazeč v důchodu s výučním listem.... A radí právníkům. Typický debil. A rozdává diagnozy od sazečky.
Jdi si píchnout a hajdy k sazečce. Inteligente od sazečky.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 15:01
reagovat
Pozor, aby to s tebou nešvihlo!
P.S. Co je to prosím tě ta sazečka?
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 15:25
reagovat
Hlupák s výučním listem se neustále ptá. Je to důsledek zastaveného vývoje na úrovni pěti let. Jak mohl tenhle sociální debil udělat Oxford pro blbce a dostat výuční list ? To bylo asi slávy...A teď si zase píchni a mazej do práce.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 17:31
reagovat
No, mám sice i maturitu, ale za výuční list se rozhodně nestydím. Naopak. Jinak - už můj táta mi kdysi říkával: „Když jseš blbej, tak se zeptej“. Pořád je to lepší než si hrát na chytrýho a posílat někoho „za sazečku“ a nemít ani šajn, co to je! Obzvlášť, když nic takového ani neexistuje! Ty víš, co to byly „píchačky“? Budeš se divit, ale já si jako DTP grafik (což je vlivem vývoje, pokračování mého původního povolání) můžu dovolit ten luxus pracovat z domova. Když se tedy nerozhodnu se na to vykašlat a užívat si důchodu. Tak si běž raději nařídit budíka, ať nezaspíš do tvé jistě velmi „intělekťuální“ práce, s kterou jsi se nám jaksi nepochlubil. Jó... A nezapomeň na kytku!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 17:43
reagovat
Pro sociálního debila, který přiznává, že už mu táta říkal, že je blbej. Sazečka je tvá kolegyně v práci, kde musíš pracovat pod jejím dohledem. Musí ti měnit v práci pampersky a dávat léky na demenci. Však říkám, už táta věděl, že jsi sociální debil.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 19:56
reagovat
Že je sazečka ženský rod od sazeč, to sis musel najít ve wikipedii viď? Z tvých „slovních obratů“ - „diagnózy od sazečky“, „hajdy k sazečce“ a „inteligente od sazečky“ jsem to nějak nepochopil. A to se v rámci řemesla zabývám češtinou prakticky celý život! Spíš to na mne působilo dojmem, že „sazečku“ považuješ za jakýsi imaginární stroj, který mě za každou chybu mlátí přes hlavu!?
Ano, táta mi opravdu říkal „když jseš blbej (když nevíš), tak se ptej“. Tys to měl evidentně jinak. Tobě taťka určitě říkal „Neníčku, ty jsi náš malý génius, ty víš vždycky všechno nejíp. Hlavně se drž dál od sparťanů nebo se od nich nakazíš“.
Jinak jsi nám chlapče nějak „vypadnul z role“. Z původního „gentlemana“, ochránce slabých žen a právního „experta“, jsi se „převtělil“ v pěkného křupana, který si jaksi nevidí do úst! Ne, že by mi to vadilo. Nebo mě to nějak uráželo. Spíš z toho mám tak trochu škodolibou radost!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 20:35
reagovat
Sociálnímu debilovi s výučním listem. Že ti nedojdou souvislosti a nevíš kde jsi a co děláš mne nepřekvapuje. Proč se nechlubíš maturitou. Asi něco jako popelář s maturitou. Už tvůj otec, jak jsi psal, o tobě prohlásil, že jsi blbec. Měl pravdu. Až se zase budeš absolvente Oxfordu pro blbce s výučním listem zabývat češtinou, dej vědét, jaké děláš pokroky. Zatím jsi na úrovni sociálního debila v biologickém věku pěti let a nevidím u tebe náznak zlepšení.Už ses dědulo přihlásil o přebalení plen ? Pokud tě k tomu táta fyzicky trestal, pak to nemohlo jinak dopadnout.
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
bega (host) / před rokem 18.06.2018 21:56
reagovat
Ano, pokud tebe táta fyzicky netrestal, také to s tebou nemohlo dopadnout jinak. Měj se, troubínku!
Re: Haindlová: Nabízím FAČRu spolupráci
nene (host) / před rokem 18.06.2018 22:11
reagovat
Nechal tě táta úředně prohlásit za blba nebo tvůj stav tajil ? Pak se nedivím, že bylo tolik radosti ze školy pro blbé. To víš sociální debil do rodiny s intelektem pětiletého dítěte to byla pro tátu rána. Jak jsi psal nebylo pro tebe jednoduché, pořád slyšet, že jsi blb.
Oskare
/ před 5 lety 21.03.2020 16:47
Teda obdivuji tě, co všechno si necháváš. To by mě, hlupáka, co ho táta když se narodil, shodil ze stolu, nenapadlo. Domovní důvěrník hadr. Pro Carla - opět bez smajlíka.
Vykasli se na estebaka
/ před 5 lety 21.03.2020 17:12
Oskare,nestoji to za to...on furt tady psal,a pise jak Jarolim Tvrdik,Kisel,a buh vi kdo jeste jsou zkorumpovani zmrdi,pachajici trestne ciny,ze podvadeli,a podvadi...takovych jeho komentu jsou desitky...ale kdyz jsem mu napsal ,jakto,ze takovy moralne kristalicky clovek,andel jako on nema problemy z Peltou...tak mi odepsal: ty blbecku Pelta nikdy nebyl trestanej,nikdo mu nic nedokazal...typicky estebacke chovani,stareho psa novym kouskum nenaucis...z toho vychazi,ze Jarolim,Tvrdik,Kisel a ostatni jsou bud stihani,byli obvineni nebo dokonce uz potrestani na rozdil od bozskeho Pelty...asi jsem ty udalosti zaspal:-))))))
ZdenekH
/ před 5 lety 21.03.2020 17:20
Díky za obdiv, já vím, že jsem silně inteligentní, protože jsem na hlavu nikdy nespadl, pro begu a jiné dementy - je to fór. Nic si neschovávám, ale když psali, že Haindlová zastupuje Haška, projel jsem ji na internetu a našel i článek Nabízím FAČRu spolupráci a protože jsem věděl, že soudruh bega silně nenávidí Slávinka a že k dalšímu střetu určitě dojde, tak jsem si to zkopíroval a protože bohužel ono je nyní opravdu dost času na čtení, tak jsem to poslal mezi lidi, i když jsem sice sešívanej a mohl by políb.., ale jsem člověk a tak je mi ho i trochu líto. Chápu jeho nenávist k novinářům, on coby sazeč, přesvědčený, že je chytřejší než oni, asi se musel hodně trápit a zanechalo to na něm stopy
A jeste
/ před 5 lety 21.03.2020 17:29
Kdyz byla rec o mladym Bicanovi,jak jsem tady psal,ze je to zmrd,a chce po Slavce penize za jmeno otce...ta,co mysliš mi odpovedel bega...dano jako obvykle lze,to jsou slavisti,pravi estebaci....kkdyz jsem mu poslal dukaz - odkaz primo na rozhovor z Bicanem juniorem,kde oficialne priznava,ze chce po Slavi prachy....tak bega mlcel,nemel ani koule priznat se,ze se splet,nebo ze nevedel...to je fuk...ale je videt aspon,co je to za postavicka...jo zustal viset v hlubokym komunizmu,chapu tam mu alespon vetsina nesmela se postavit,a nesouhlasit...jinak trest:-))))
Oskare
/ před 5 lety 21.03.2020 18:14
To já vím, že jsi inteligentní. I mezi váma slávistama se tací můžou najít. -(: Je to divný, ale je to tak.
Tak už nekopíruj, ser na to. Od kopíráku se můžeš jenom umazat.
ZdenekH
/ před 4 lety 21.03.2020 20:22
Tak dobře, já teda uznám, že i mezi fandy rudého cirkusu mohou být případy, které při pádu ze stolu měly na hlavě helmu a tudíž to nemá takové následky . Už má čtvrtý Budvárek, asi budu muset před babou uklidit flašky, ale je to fakt hrozný, nezbývá nám nic, mimo chlastu. V pátek ráno jdu do práce, chci si koupit svačinu a nepustí nás kolegou do práce, protože ještě nejsme důchodci, přijdu do práce, změří nám teplotu a pak se zase potím v roušce, i když vím, že je to nutné.
ad. oskar, dano a další STB
/ před 4 lety 22.03.2020 04:54
No, vy jste se zase předvedli estábáčci. Opravdu úroveň! Jen „demokratům“ sešívano-estébáckého ražení nepřijde ani trochu divné, že se předsedkyně ORK dostaví ke svolání komise až po popravě. Zatímco hráči STB vyvoleného klubu si můžou klidně během soutěžního utkání odskočit na půlhodinku na kafe, aniž by u nich byla vyvozena jakákoliv osobní odpovědnost! Ta vaše estébácká „SPRAVEDLNOST“ je opravdu dojemná!
soudruh bega
/ před 4 lety 22.03.2020 08:12
Vidím, že vstáváš dost časně, ale ty díky demeci zase spíš po obědě. Ty prostě nepřiznáš, že chybu mohl udělat rudej cirkus, když Pekharta, Kadlece a vlastně i Pamiče postavil do utkání, poté, co se pro zranění omluvili z reprezentačních povinností a nastoupili v dresech s cizími jmény, za což byli správně potrestáni. Dokonce to chtěli hodit na tehdejšího vedoucího mužstva Simona, ale soudruh bega si stále vede svou, omlouvám se vnukovi, ale jdi s tou tvojí spravedlností do prde.. A mimochodem, jak jsem koukal na foto Haindlové, je to opravdu pěkná ženská, my staříci můžeme Vochoskovi opravdu pouze závidět...
Oskare
/ před 4 lety 22.03.2020 09:12
Sakra Oskare za co se omlouváš??? Pochopil bych za prdel a ne za prde. Ale to by muselo být vnukovi tak 9 měsíců, aby nevěděl co je to prdel.
Bydlím v Praze 9 a cca 10 metrů pod balkonem postavili dětské hřiště u komunikativního centra Motýlek. Když to před lety otvíral Ciryl Svoboda, tak se mohli postrat všichni blahem. Ale proč to píšu, do Motýlku chodí tzv.narušená mládež cca od 7 let výše. To bych ti přál slyšet, co si mládež s cigárem v tlamě povídá, to prdel je nic.
Ale teď k tématu. I já jsme se divil, co jsme si na soustředění dovolili. Vrchol byl, že hráli pod cizími jmény a ještě lhali . To měli odsrat někdo z bedení Sparty, takže o potrestání hráčů bych neuvažoval. Ti poslechli, oproti vaší nové posile , m.haška.
ZdenekH
/ před 4 lety 22.03.2020 09:21
Sorry, vypadly mi dvě tečky za prd, ale to se stane, já bych zase napsal Cyril, ale nyní zvolí fotbalistu roku, kdopak to asi bude?
Sešívanec co jiného
/ před 4 lety 22.03.2020 09:48
Oskar 21.3.2020 16:06. To co tady zveřejňuješ to je jak, když se otevře archív STB. To určitě při tvém archivováním ti pomáhal IVP neboli šedý mor a určitě také soudružky z uličního výboru. Třicet roků po revoluci a pořád stejné poměry. Samý estebák a udavač.
Ruda Nerudný
/ před 4 lety 22.03.2020 10:07
Nevím, jestli jsi vyplňoval svůj kádrový posudek a omylem to poslal sem, ale zkus si změřit teplotu...
Ruda spina
/ před 4 lety 22.03.2020 11:28
Rudou spinu z Letne vlastni nekolik kretinskeho spinavych firem se sidlem na Kypru, vse lze dohledat v obchiodni rejstriku a diky opravdu velmi zvlastnim danovym pravidlum prave na Kypru, tady sparta neplati uz od roku 2014 zadne dane, narozdil od majitelu Slavie, kteri tu na danich odvedli jen za Slavii jiz stovky milionu, Na oslavu 126 vyroci rude spiny prislodo chlliva na letnou asi 6 tisic lidi, je dobre, ze tento spinavy klub hnije a angazovani Pelty by jejich image orpavdu jen doplnilo a zase by jeli jeden spinavy titul za druhym jako v dobach Kostala, Macha, Rezese, Pelty a Hornika Nez se rudy vypatlany dementi zacou otirat o Slavi meli by se zamyslet nad tu spinou co hnije na letne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ruda spina
/ před 4 lety 22.03.2020 11:34
Současným vlastníkem klubu je J&T Credit Investments, a. s., jejímiž akcionáři jsou Daniel Křetínský (10 %) a kyperská společnost ACSP Holding Limited (90 %), která je vlastněna neprůhlednou sítí společností z daňových rájů;
Ruda spina
/ před 4 lety 22.03.2020 11:35
Je orpavdu ubohe, kdyz tady potom zlodeji jako Kretinsky a dalsi rudi vypatlanci melou neco o moralce a Cine.
ad. oskar
/ před 4 lety 22.03.2020 15:30
Škoda, že jsi z toho svého archivu vypustil svůj bývalý nick, kterým jsi se tehdy prezentoval coby objektivní fanoušek, který nefandí nikomu. Já už si ho bohužel ani nepamatuju. Po mém nad slunce jasném odhalení, že jsi sešívka jak poleno, jsi poněkud vypadl z role a přejmenoval se na oskara, aby jsi si zachoval alespoň trochu tu svoji estábáckou tvářičku. Jinak mi vůbec nevadí, že jsi náš tehdejší spor připomněl. Já si za tím, co jsem napsal stojím. O nás sparťanech tady tvrdíš, že nás rodiče museli upustit ze stolu. No, tebe museli přinejmenším vyhodit z okna. Takže pro blbce ještě jednou. Zápas, o kterém neexistuje zápis, je TRÉNINKOVÁ JEDNOTKA! A nikde jsem nezaznamenal zákaz, že hráči omluvení z reprezentace ve svém klubu nesmějí trénovat! Hráči k tomuto tréninku přistoupili na příkaz svých nadřízených. Proto je jejich trestní odpovědnost přinejmenším sporná. Dosud se vytrvale vyhýbáš odpovědi na to, proč nebyli k osobní odpovědnosti hnáni hráči Slavie, kteří si během LIGOVÉHO UTKÁNÍ jaksi odskočili na kafe! Ale to je na tvoji estébáckou dušičku, podpořenou zmrzačeným intelektem trochu moc, viď?
soudruh bega
/ před 4 lety 22.03.2020 16:07
Tady je vidět, že jsi nepoučitelný, ta demence j opravdu silná.Nikdy jsem neměl jiný nick než oskar, tudíž žádné odhalení, jak tvrdíš nad slunce jasné, je bohužel pouze tvůj výmysl a mohl bych to klidně odpřisáhnout na vnoučata, ale za to mi nestojíš. Když nemáš smysl pro humor, je mi tě líto, ale někteří fandové rudého cirkusu pochopili, že to o tom pádu na hlavu byl fór, ale to těžko vysvětlíš senilnímu dědkovi, který má svou pravdu. A ta otázku, jak si hráči odskočili na kafe, máš zodpovězenou už před rokem, pokuta Slávii, kouči Jarolímovi, pokuta vedoucímu mužstva, tak nevím, proč to sem furt taháš. A s tou tvojí tréninkovou jednotkou jdi do hajzlu, nevím, proč si proti Petrohradu v Marbella Cupu brala trojice hráčů cizí jmenovky a proč se pak Chovanec za to všechno omluvil, tak to vyprávěj Rudovi Nerudnýmu, ten ti možná sežere. Tak čest práci a už neotravuj, i když to bych toho chtěl opravdu moc...
Soudruhu STB oskare!
/ před 4 lety 22.03.2020 16:47
Tvůj vpravdě soudružský pozdrav mě potěšil, ovšem nepřekvapil. Ona pravda nakonec vždycky vyplave na povrch. Každému, kdo má IQ vyšší, než počet zubů v ústech už bude jasné, kdo z nás tady byl soudruh. Stejné je to i s tvou změněnou identitou, která tak úzce souvisí s tvojí příslušností k té roztomilé organizaci, která tady ve své době tak úspěšně hlídala zásady komunismu! Ty se totiž ty chudinko nakonec vždycky odhalíš sám! Ale k věci. Sparta nenastoupila proti Petrohradu, ale proti složenému týmu ze dvou mužstev, kteří se tréninkového kempu spolu se Spartou zúčastnily! Což nad slunce jasněji dokládá tréninkový charakter onoho zápasu! A opět jsi mi nevysvětlil, proč nebyla proti hráčům Slavie vyvozena OSOBNÍ ODPOVĚDNOST, ještě jednou pro blbce jako jsi TY - OSOBNÍ ODPOVĚDNOST!!! Pozdravuj vnuka a soudruhy z STB!
soudruh bega
/ před 4 lety 22.03.2020 17:21
Tu Spartu už řešit nebudu, hrála s Petrohradem, který si vzhledem k velkému počtu reprezentantů, díky povolení pořadatelů půjčil pět hráčů dalšího účastníka turnaje bulharského Plovdivu a jelikož šlo o turnajové utkání, jdi s tréninkovou jednotkou někam, jak jsem zjistil na rozhovoru před rokem, jsi opravdu otravnej dědek, až mi kamarád Sparťan, který bydlí ve stejném paneláku a přišel na jedno tvrdí, abych už neotravoval ostatní a má dokonce i strach aby to s tebou nežahlo. Když byli potrestáni kouč, vedoucí mužstva a Slávka dostala pokutu 2 melouny, tak nevím, co by jsi chtěl za osobní zodpovědnost, je vidět, že máš zubní protézu, tudíž s tím IQ nic moc, a když mi nevěříš s tím oskarem, aby byl klid a měl jsi svou pravdu, měl jsem kdysi nick udolák, ale ty s tou tvou demencí stejně nepochopíš, že jde o fór. A teď už opravdu neruš, právě otevírám láhev, těším se na obsah a nenechám se rušit žádným otravným fandou cirkusu Letná. Tak na zdraví soudruhu
Máš recht
/ před 4 lety 22.03.2020 18:28
estébáčku. Relevantní argumenty ti došly, tak se běž ožrat. Na tvém intelektu se to absolutně podepsat nemůže. Můžeš pozvat všechny sparťany z paneláku a spustit tu svou: „Vážený súdruzi. Musím konstatovať, že zcela podle zásad našej organizácie STB sa právník može dostaviť k odvolání až po popravě predem odsúdzených. Že volať k osobnej odpovednosti hráčov, ktorí si behem ligového zápasu na půl hoďky odskočí na kafe s velkým rumom, je proste blbosť. Že keď proti Sparte naskočí polovica Bulharov a polovica Rusov, tak je to kurva ofiko zápas a basta! A hlavne si zapamatujte. Bican vstrelil peť tisíc sto dvaceť dva gólov a ať si nekdo zkúsi mi odporovať! Však by si súdruzi z našej organizácie s takým oportunístom ešte vedeli rady!!!“
soudruh bega
/ před 4 lety 22.03.2020 21:24
Budvar výborný, ale vlezu na internet a už zase ta otravná masařka, ale je vidět, že to máš natrénované, ten tvůj projev nemá chybu a jsem překvapen, že s tvojí demencí si ho pamatuješ i po tolika letech. Ono je to tak, že já si to pivo mám alespoň s kým dát, ale ty dokážeš jenom sedět u počítače a přesvědčovat o tom, jak si myslíš, že jsi chytrý. Teď ti přepošlu něco na spaní:
Generální sportovní manažer Sparty Jozef Chovanec přiznal, že chyboval, když poslal do zápasu se Zenitem Petrohrad hráče, kteří byli omluveni z účastí na akcích národních celků. Podle zprávy letenského klubu za to dostal od vedení Sparty vysokou pokutu.
Sparta omluvila své hráče Tomáše Pekharta, Václava Kadlece a Manuela Pamiče z reprezentačních výběrů kvůli špatnému zdravotnímu stavu. I když zmínění hráči měli nastoupit k zápasů v národních barvách až ve středu, už v úterý Pekhart, Kadlec i Pamič nastoupili za Spartu v zápase Marbella Cupu proti Zenitu Petrohrad. Trojice sparťanů navíc nenastoupila ve svých dresech.
To je ofiko z tisku, ty rudá hlavo, tak si nech ty tvoje bludy o tréninkovém duelu. Ale máš kliku, já už jsem za svůj život poznal tolik blbců, že se tvým kecům pouze směji a to ne já.
A ještě večerníček před spáním: Nejlepším fotbalistou roku je Tomáš Souček a koučem Jindřich Trpišovský, tak soudruhu vyčůrat, prášky a spát....
:):):):):):):):):):):):):):):):):)
/ před 4 lety 22.03.2020 21:49
Jééé to jsem se zase zasmál.Už se těším jak tady soudruch bega bude zase mumlat ty sparťanský kraviny.
ZdenekH
/ před 4 lety 22.03.2020 22:06
Vy dva, nechcete se na to už vysrat . Talent roku Hložek - blahopřeju i tý holce ze Slávie, co to vyhrála.
ZdenekH
/ před 4 lety 22.03.2020 22:52
Ty jsi jeden z těch mála, kdo měl při pádu ze stolu na hlavě helmu a tak než půjdu spát, neboť musím ještě pár výplat doma odevzdat a ráno valím do práce, ale znáš to, když někoho napadnou, tak on se brání, já jsem reagoval na článek begy 20. 3. 18:59 a už se to rozjelo. Nejsem totiž ten, který by si od dementního starce nechal něco líbit. To nám po tátovi, ten už je nahoře v tom sešívaném Edenu a možná se baví s Pepim o některém z těch pěti tisíc branek. Ale přiznávám, že s begouškem člověk jen těžko něco prosadí, on má svůj svět a tak bych si nakonec pomohl slovy Jana Wericha: Je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém, než s blbcem o něčem chytrém. Tím končím a to už tu dlouho nebylo Spartě zmar a ať žije Slávinka.
Ano,
/ před 4 lety 23.03.2020 02:49
máte pravdu chlapci. A když už jste zmínili toho Jana Wericha. - „Nejhorší je srážka s blbcem!“ Au, au, au, au...
Ano,
/ před 4 lety 23.03.2020 05:55
Begouši neblázni, ty s tím počítačem snad i spíš. Já ráno vstanu, udělám si kafe, kouknu a vidím, že už píšeš před třetí. Bylo by škoda, kdyby se ti něco stalo, jsi sice magor, ale zase je s tebou sranda. No a na hrubý pytel, hrubá záplata - Proti blbosti i bohové bojují marně, tak a už končím, musím do práce....
Jak když otevřeš smradlavou žumpu
/ před 4 lety 23.03.2020 10:56
Tady číst ty věčná Oskarova lejna, kde dává najevo svoji genialitu nato musí mít člověk silnou náturu. Vychvaluj se tady, když tito pomůže ke štěstí. Stará pravda říká, bláznům se nemá moc odporovat.
Ruda Nerudný
/ před 4 lety 23.03.2020 12:02
Jen v rychlosti, během přestávky na oběd, u každého článku máš jméno autora a nikdo tě nenutí ho číst. Pokud s tou tvou hlavou nepochopíš, co tím autor myslel, mysli si, že se chválím, ale vysvětlovat ti něco, to je práce na měsíce. Tak si v klidu zakuř a hlavně nemysli...
Trenér roku
/ před 4 lety 23.03.2020 17:39
Trpišovský, hráč roku Souček ? Nemaj tam chybu ?
Já to tipoval : trenér roku Jílek, hráč roku Hašek