Reprezentace přišla po 22 letech o významného partnera. Malík překvapen není...

T-Mobile ukončí po letošním evropském šampionátu své partnerství s českou reprezentací. Největší tuzemský mobilní operátor byl generálním partnerem nejlepších českých hráčů od roku 1998, čili více než 22 let. 

Reprezentace přišla po 22 letech o významného partnera. Malík překvapen není...

Za tu dobu nosili hráči jeho logo na dresech ve více než 230 duelech a zažili 11 kvalifikačních cyklů, s tím, že součástí toho bylo sedm postupů v řadě na Euro a jedna účast na světovém šampionátu.

„Stáli jsme po boku české reprezentace déle než dvě dekády, ať už se dařilo, či nikoliv. Sedmý postup v řadě na Euro symbolicky uzavře naši spolupráci,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile Czech Republic, a dodává: „Máme hluboko v srdci český fotbal, emoce, které přináší, jak dokáže spojit a nadchnout fotbalové fanoušky od Aše po Jablunkov. Zároveň ale cítíme, že je čas se posunout dále.“

T-Mobile se spojil s fotbalovou reprezentací v roce 1998, tehdy ještě jako Paegas. Jen na mistrovství světa 2006 v Německu měla společnost připraven 100 000 dresů.

„Bylo to dlouhé a oboustranně prospěšné partnerství, za které je zapotřebí poděkovat. O možnosti skončit jsme se dozvěděli už před několika měsíci, a tak nás konečné rozhodnutí nepřekvapilo,“ poznamenal předseda FAČR Martin Malík.

Během více než dvou desetiletí uspořádal T-Mobile pro fanoušky nejrůznější aktivity, ať už se jednalo o velkoplošné projekce, akce 1+1 vstupenka zdarma, lístky v předprodeji, sběratelské kolekce kartiček fotbalových reprezentantů, speciální fotbalové zpravodajství v mobilu, mobilní aplikace, portál fotbalvsrdci.cz… Nejoblíbenější byly samozřejmě soutěže o lístky – celkem se s operátorem podívalo na reprezentační zápasy více než 30 000 zákazníků.

„Euro je za dveřmi a můžu slíbit fanouškům, že uděláme všechno proto, abychom si společně evropský šampionát opravdu užili,“ uzavírá Bóna.