Plzeň proti si zastřílela proti oslabenému Liberci, Slavia doma uspěla s Teplicemi
Šlágr kola skončil smírem. Jablonec se Spartou si po remíze 2:2 rozdělili po bodu.
Druhý hrací den načaly zápas Zlínu s Olomoucí a Příbrami s Opavou. V obou zápasech se dlouho čekalo na gól, na rozdíl od fanoušků v Příbrami se toho ti ve Zlíně dočkali, i když až v 88. minutě. Zápas rozhodl gólem Kolář.
Fotbalisté Baníku se oklepali z vysoké
porážky s lídrem tabulky, když před domácím publikem přejeli Karvinou.
Úspěšný obrat mají za sebou hráči Mladé Boleslavi, kteří dali 2:1 Bohemians
1905.
Na hlavní tahák kola se pojďme podívat do Jablonce, kde domácí tým hostil na Střelnici pražskou Spartu. Hosté se dostali rychle do dvougólového vedení, když se trefil ve 4. minutě Kozák a v 17. Frýdek. Domácí dokázali odpovědět hned po přestávce. Petr Rada bravůrně vystřídal, jelikož se trefili oba hráči, kteří vstoupili hned do začátku druhé půle. Ve 47. minutě se trefil Matoušek a v 74. Chramosta. Na konci bylo ještě rušno, protože domácí dostali míč do branky. Gólová situace nakonec nebyla uznána kvůli ofsidu.
Zlín přivítal Olomouc a gólové hody to opravdu nebyly, sucho na střelecké listine zahnal Kolář až v 88. minutě, a tak 3 body zůstaly u ševců.
V Příbrami hostili tým z Opavy, tady se ovšem diváci gólu nedočkali a tak si oba týmy rozdělily po bodu.
Mladá Boleslav pokračuje v dobývání předních příček tabulky, které by jí zajistily vstup do evropských pohárů. Zápas s Bohemkou pro ni však nezačal dobře, když se už v dvanácté minutě prosadil Bartek, nicméně po změně stran přišel nový impuls a s ním i blesková otočka na 2:1. Klokani tak potvrdili svou špatnou venkovní formu, která čítá už pátou porážku v řadě.
Baník opět prokázal, že také patří mezi ta mužstva, která se naplno snaží využít výhody domácího prostředí. Zápas s Karvinou měl poměrně jasný průběh, jenž korunovaly tři branky, všechny do sítě hostí. Svěřenci trenéra Straky nebodovali již v pěti utkáních po sobě. V žádném z nich navíc nedali ani gól.
Západočeská Plzeň přivítala na své půdě Liberec, který se dostal již v desáté minutě do vedení zásluhou Baluty. O necelou čtvrthodinu později srovnal Procházka a nasměroval domácí k obratu, kterému notně pomohlo i vyloučení autora jediné trefy Slovanu. Do konce první se střelecky prosadil ještě Hořava a po změně stran přidali branky i Krmenčík s Hlouškem.
České Budějovice doma dávají body jen nerady, o čemž se přesvědčilo i Slovácko. V prvním poločase se střelecky prosadil Havel a v tom druhém zvýšil náskok Sivok. Hosté se na odpor nezmohli, a tak duel skončil vítězstvím 2:0 pro domácí.
Pražská Slavia doma udržela náskok, který si v minulých kolech vypracovala. Proti Teplicím se první prosadil kapitán Tomáš Souček z pokutového kopu. Sešívaným se dlouho nedařilo přidat další trefu, která by náskok pojistila. Až v samotném závěru přesně mířili Ševčík a Kúdela.
FORTUNA:LIGA, 16. kolo:
Branky: 49. Mešanović (Ladra), 51. Budínský (Ladra) – 12. Bartek (Vodháněl)
Karty: 89. Tatajev (MBL) – 75. Ugwu (BOH) 90+3. Ugwu (BOH)
Bohemians Praha 1905: P. Le Giang – Bederka, Krch, Pokorný – Bartek, Hůlka, Jindřišek (C) (80. Keita), Podaný – M. Havel, Nečas (63. Ugwu), Vodháněl (63. Vaníček)
Branky: 26. J. Pokorný (Fleišman), 67. Fleišman, 88. J. Pokorný (R. Hrubý)
Karty: 62. R. Hrubý (OVA), 90. J. Pokorný (OVA) – 25. Kouřil (KAR), 66. Dreksa (KAR)
MFK Karviná: Pastornický – Krivák, Kouřil (36. Dreksa), Rundić (C), Ndefe – Smrž – Lingr, Janečka, Bukata, Galuška (72. V. Vukadinović) – Petráň (55. Ba Loua)
Viktoria Plzeň - Slovan Liberec 4:1 (2:1)
Branky: 22. Procházka, 44. Hořava, 52. Krmenčík, 90. Hloušek - 10. Baluta. Rozhodčí: Proske - Hock, Melichar - Orel (video). ČK: 30. Baluta (Liberec). ŽK: Hubník, Hejda - Oscar, Baluta. Diváci: 7463.
Plzeň: Hruška - Řezník, Hejda, Hubník, Limberský - Kalvach, Procházka - Kayamba, Hořava (79. Janošek), Hloušek (90. Kovařík) - Krmenčík (89. Chorý). Trenér: Vrba.
Liberec: Nguyen - Mikula, Kačaraba, Chaluš, Hybš - Oscar (58. Breite), Mara - Malinský (71. Pešek), Baluta, Potočný - Musa (84. Alibekov). Trenér: Hoftych.
Dynamo České Budějovice - 1. FC Slovácko 2:0 (1:0)
Branka: 29. Havel, 55. Sivok. Rozhodčí: Zelinka - Moláček, Dobrovolný. ŽK: Sivok, Ledecký, Schranz (všichni Č. Budějovice). Diváci: 3266.
Č. Budějovice: Drobný - Čolič, Havel, Sivok, Novák - Schranz, Javorek, Brandner (76. Čavoš), Havelka (89. Kladrubský), Mršič - Ledecký (84. Táborský). Trenér: Horejš.
Slovácko: Trmal - Reinberk, Hofmann, Kadlec, Divíšek (74. Dvořák) - Petržela (86. Juroška), Havlík, Daníček (82. Helebrand), Kalabiška - Šasinka, Navrátil. Trenér: Svědík.
Slavia Praha - FK Teplice 3:0 (1:0)
Branky: 29. z pen. Souček, 89. Ševčík, 90.+2 Kúdela. Rozhodčí: Pechanec - Kotík, Vlček - Franěk (video). ŽK: Hilál - J. Mareš, Shejbal, Paradin. Diváci: 16 271.
Slavia: Kolář - Coufal, Kúdela, Frydrych, Bořil - Souček - Masopust (75. Ševčík), Stanciu (83. Traoré), Hušbauer, Olayinka - Hilál (62. Milan Škoda). Trenér: Trpišovský.
Teplice: Grigar - Paradin, Čmovš, Shejbal - Vondrášek, Kodeš (69. Kučera), P. Mareš, Žitný, Hyčka (87. Knapík) - Vyhnal (69. Nazarov), J. Mareš. Trenér: Hejkal.
To snad není pravda
/ před 5 lety 09.11.2019 19:00
Další ztráta, nebo zisk bodu? První půlka výborná a druhá? Neskutečné. Sparta dala gól a pomezní hned mával ofside, také neskutečné. Proti Plzni,nebo Slavii by si to ten pomezní netroufl ani omylem. Minulé utkání žlutá karta Kangovi, aby dnes nemohl hrát, na čí pak to bylo přání? První gól Jablonce? Opět krásná minela obránce. Druhý gól další nedůslednost. Nakonec to mohla i být porážka Sparty.Takže ve Spartě zase nic nového. Zřejmě se to už nikdy nepodaří udělat ze Sparty fungující mužstvo, které je schopno vyhrát, když vede o dva góly. Vítězství proti ČB a KI velká eufórie a dnes? Zase sračka.
ZdenekH
/ před 5 lety 09.11.2019 19:34
před zápasem bych bod bral, ale takhle ne. Dáme druhý gól, úak ještě 10 minut hrajeme, no a potom si myslíme, že se nám nemůže nic stát. A bohužel, není to poprvé a když vidím, jak to ke konci Jílek vystřídal, tak asi ani naposled. Nejsem žádnej odborník, ale on ke konci zápasu, kdy jsme měli tlak jako prase (kterej jsme ještě mohli posrat), vystřídá útočníka Kozáka za útočníka Teteha. Proč je tam nenechal oba, aby do Jablonce bušili. Už mě to sere, jak nezvládáme celý utkání.
Re: ZdenekH
/ před 5 lety 09.11.2019 20:32
Kozák toho dneska naběhal opravdu hodně a Jílkovi proto asi připadal unavený, tak ho střídal. Je to těžké, když hráči nedokážou to, co po nich Jílek hlavně chce, když Spatra vede, tedy co nejvíc být na balonu a neztrácet ho. Tím, že se příliš zatáhli a nechali hrát soupeře, tak mu umožnili vrátit se do hry. Jablonec je dopředu hodně silný, když ho soupeř nedrží pod tlakem, ale umožní mu tlačit se do vápna ve větším počtu hráčů, je hodně nebezpečný, což dneska ukázal.
Viděl jsem asi jen prvních 25 minut,
/ před 5 lety 09.11.2019 20:34
ale výborná produktivita, 2 střely za zápas a 2 góly !
Cestou necestou polem nepolem
/ před 5 lety 09.11.2019 20:40
Jílek to je přesně trenér pro Spartičku už se mu to krátí hošanovi ten vůbec na Spartu nemá koule je to slaboch
budu dobře spát
/ před 5 lety 09.11.2019 21:57
Když dal krpatej Frýdek druhý gól, přepnul jsem televizi na hokej, ale když po přestávce Maty snížil, šel jsem na dvě a vychutnal jsem si to na velké obrazovce. Zítra dostanou na prd.. Teplice a bude to o 19 bodů, ale přál bych si, aby rudoši skončili nejhůře čtvrtí, pak bychom je měli doma, bude vyprodáno a tři body jsou jistý. To se to zase bude dneska spát, tak kluci dobrou....
ZdenekH
/ před 5 lety 09.11.2019 22:04
pro Jardu - tak nevím, jestli byl tak utahanej, že by těch cca 9 minut nevydržel, to se mě nezdá. Ale nejsem trenér, takže mě jako fanouška nasral.
pro Oskara - jestli se nezlepšíme, tak je to jedno, jestli budeme 3 nebo 6. V pohárech jsme dokázali kulový a nevěřím tomu, že se tak rapidně zvedneme, abychom byli aspoň důstojným soupeřem pro případné mančafty.
na co VAR ?
/ před 5 lety 09.11.2019 22:07
..ta Sparta je fakt marná, měla po půli Jablonec na lopatě, nakonec měli hosté regulérním Jugasovým gólem prohrát, ale Královec zasáhl "spravedlivým rozhodnutím"...
ZdenekH
/ před 5 lety 09.11.2019 22:51
Jo někdy VAR pomůže a někdy ne. Faul to byl, ale takových faulů je při každé standarce.
Hahahaha
/ před 5 lety 09.11.2019 23:35
Tak rozhodčí Královec zachránil,Spartu od prohry,jak říkám je drzost jako fanoušek Sparty si stěžovat na rozhodčí že někomu pomáhají tvl to byl brutální faul
ZdenekH
/ před 5 lety 10.11.2019 08:44
Postav se třeba na hlavu , Carle, ale faul to byl a záleží na rozhodčím, zda to pískne , nebo ne.
Coxi,ty nevis???
/ před 5 lety 10.11.2019 10:11
Ze vsechno,co je posouzeno ve prospech Slavky je Podvod!!!jen rozhodnuti pro Spartu jsou ta spravna,a ferova:-))))
Zdendo
/ před 5 lety 10.11.2019 11:37
Mě je to úplně buřt akorát je srandovní jak tady kňouráte ohledně rozhodčích,a jak píše dano kdyby se to stalo v zápase Slavie tak tady v čele s největším kňouralem Mycwou co se týká Slavie budete psát jak to máj všude zařízený jojo hoší i z vaší strany je to někdy bida
Dnes dle očekávání
/ před 5 lety 10.11.2019 17:46
Slavie jak obvykle penalta a hned na začátku utkání, aby nebyl později problém. Plzeň to zvládla i když prohrávala. Budějice potěšili. Ostuda Sparty to je nekonečný seriál. Je to marný, je to marný, jak říká klasik.
ZdenekH
/ před 5 lety 10.11.2019 18:06
Tak carle, to je ale rovina ptoi Plzni. a teď si tady plácej co chceš, i když vím, že kdybych se postavil já ne hlavu, tak vedet z pentle 1-0. To jsem zvědavej co tady budeš na to psát. A od Mareše to byl taky brutální faul, co.
Cirkus Humberto je hadr proti 1.lize.
/ před 5 lety 10.11.2019 18:21
Za to co předvedl Proske v Plzni,už by si jinde v lize nezapískal a pokuta by měla přesáhnout alespň 1/2 měs.příjmu,
aby měl Šádek co platit,to je cca.200tis.kč.Tolik si ta banda Zelinka,Franěk,Proske,Královec,Pechanec atd.vydělá za
pouhý měsíc!30 tisíc mají jako hlavní a hned druhý den 20tisíc jako 4.rozhodčí!!! Jsou si jistí,že když připískávají
Plzni a Slavii,tak se jim nic nestane!Berbr a čínské juany dělají divy.
Průměrné Dynamo pod nejkvalitnějším lodivodem z nové trenérské vlny- Davidem Horejšem
/ před 5 lety 10.11.2019 18:51
Pokud Sparta bude chtít měnit trenéra, určitě by se na něj měla zaměřit. Tohle už není náhoda, ale výsledek kvalitní trenérské práce !
Zdendo
/ před 5 lety 10.11.2019 20:31
Tak Hubnik jasně ven po druhý žlutý tím pádem hrubé ovlivnění zápasu a co se týká pencle na Slavce tak podle mě a asi všech co koukají na fotbal se kope do balónu a né do hráče a ještě k tomu ve vápně a asi metr od rozhodčího.Tak že se musíš zeptat toho hráče proč kope místo do balónu do protihrače kdyby to neudělal žádná pencle se nepískala to by jsi měl vědět i ty přeci ne.
Re: CarlCox
/ před 5 lety 10.11.2019 20:41
Rozhodčí se měl podívat Olayinkovi na nohu, jestli tam má vidět škrábance od špuntů, jestli ne, tak mu měl dát žlutou a nepískat penaltu.
Pilgrim666
/ před 5 lety 10.11.2019 20:52
Maj tohle sešívky zapotřebí?Zrodil se další simulant v jejich bandě.Olayinka jde do míče šlapákem jak hovado ale jelikož už tuší před svým frňákem žluťáka chytne se s velkým řevem za kolena a skácí se na zem jako kdyby umíral.A ta černá svině rozhodčí mu to sežere i s navijákem.Klasická slátaná komedie na entou...HANBA edenu!!!
Jarda Š
/ před 5 lety 10.11.2019 21:22
To stim podíváním to nevím to snad jsem nikdy neviděl aby se šel podívat na šrám hráče a posuzoval za to a především on ho trefil snad nártem ten hráč vůbec nehrál balón a prostě ho trefil protože kdyby ho netrefil a bylo tam zřetelné prokázání že se ho nedotkl tak by to VAR zrušil a následovala by měla žlutá za simulováni
Re: CarlCox
/ před 5 lety 10.11.2019 21:28
Ta noha tam vyletěla, ale z TV mi to připadalo, že Olayinku těsně netrefila a ten to přifilmoval, ale s jistotou to tvrdit nemohu, jestli ho opravdu trefila, tak by to na noze musel mít vidět.
ZdenekH
/ před 5 lety 10.11.2019 21:32
Carle, jsi neobjektivní a potvrdil jsi mě to, co tady o vás, fanoušcích Slávie, píše Mycwa a Bega. Za mě Ti odpověděl Pilgrim666.
O Tobě jsem si myslel, že se tady kočkuješ jenom s Mycwou, ale asi na ten fotbal takhle koukáte vy, sešívaný.
Legracni
/ před 5 lety 10.11.2019 21:35
Dyt sam Kodes po zapase priznal,ze mozna Olejku trefil jak chtel hrat mic...jak rikam nekteri tady jsou uplne mimo misu,nesoudni...jak mile je neco posouzeno ve prospech Slavky je to pro ne podvod,krivarna,a podplaceni...ale kazde rozhodnuti ve prospech Sparty je naprosto ciste,profesionalni,a jedine spravne...to je uzasne jak ti hrozni,neprofesionalni,a podplaceni rozhodci,spatne piskajici porad,dokazou jen v zapasech Sparty piskat spravne fauly,spravne odvolavat goly,a mit vliv na vysledky...cim to je,ze akorat Sparte piskaji ferove aspon poledni zapasy se nejak rapidne zlepsili...asi dobre trenovali:-))))
Zdendo
/ před 5 lety 10.11.2019 22:02
Tak asi takhle kdyby hráč Teplic hrál místo protihráče balón tak za mě jasnej šlapák ale jelikož tam byl pozdě tak ho kopnul někam do oblasti kolena a rozhodčí u toho byl asi metr. A co se týká názorů Pilgrim666 tak asi nebude tak těžké uhodnout čí je to fanoušek tak si to přeber jak chceš a možná by bylo dobré se na tu situaci podívat ještě třeba dvakrát a třeba pak zjistíš že ten tepličak tam byl opravdu později než měl,nehledě na to že Teplice měli jedu šanci a de fakto se celej zápas jenom bránili jako každej kdo přijede na Slavii tak to zase tak nedramatizujte kluci
Jarda Š
/ před 5 lety 10.11.2019 22:13
Jestli by to bylo v TV jasně vidět že ho netrefil a on to nafilmoval tak jasná žlutá a žádná pencle ale,on stál asi metr od toho tak to musel vidět a i sám hráč tvrdil že ho asi trefil takže ho trefil a tím pádem není o čem
ZdenekH
/ před 5 lety 10.11.2019 22:15
Tak se na to chlapci podívejte vy, ale jste zaslepení , takže neobjektivní.neskutečnou slávou . počkáme si, co na to komise rozhodčích s ješitným Chovancem v čele, teda, jestli se to vůbec dozvíme.
nejhorší na tom je, že vy nepotřebujete, aby vám ten černej dobytek připískával, protože vám to šlape. A je vidět, že Nezmar pije kávu na fotbalovém vedení z kbelíku.
No a
/ před 5 lety 10.11.2019 22:16
Hlavne,neduvera nas fanousku, je jedno jestli spartanu ,slavistu,liberecaku nebo opavskych k sudim je uz tak velka,ze kazde jejich rozhodnuti bude nekym z nas vzdycky komentovano jako podvod,podraz...to by musela se vymenit cela listina sudich,abychom kazdej nekdy nenadaval...akorat ,ze to nejde.
ach jo
/ před 5 lety 10.11.2019 22:21
Koukam,ze pan Zdenek ma dnes nejakej spatny den nebo nechce vnimat realitu...kdyz sam teplicak rika,ze asi ho trefil tak nevim jakej dukaz se musi sehnat...snad muzeme jeste vzit Kodese na detektor lzi....silenstvi:-)))))
Zdendo
/ před 5 lety 10.11.2019 22:30
Právě proto že to Slavia nepotřebuje a jak píše dano která koli situace budí rozruch u jakéhokoli fanouška a hned se v tom vidí podvod s tim už nikdo nic neudělá a bude to pořád tak to prostě je
dano
/ před 5 lety 10.11.2019 22:36
Jo jo to si trefil přesně až jsem se pousmál je potřeba asi více důkazů:):):):) než přímo aktéra situace no nic jdu spát tak sladké sny
To jo
/ před 5 lety 10.11.2019 22:44
Zahazi to uz do absurdu...je z podivem,ze se tady jeste nezada odvezeni Olejky na pitevnu,aby tu nohu prokoumali ti spravni odbornici:-))))))))))))))
ZdenekH
/ před 5 lety 10.11.2019 22:50
Ne Zdeněk neměl špatný den, včera večer dostal velkohubý Vémola na tlamu, což jsem mu přál i vsadil proti němu, dneska pivko+husička+bramborový knedle. A nebyl jsem na stadionu, nebyl jsem vedle rozhodčího, ale poslouchal jsem a koukal se na O2 a tam to jasně rezebrali a ukázali . Tepličák se slávisty ani nedotknul, ale s váma, zaslepenejma fanouškama to nemá cenu. A když je u videa rozhodčí Franěk a řekne , že to byla pentle, tak to pro mě slova od Fraňka nejsou bernou mincí.
Začínáte být ještě větší ............ než Plzeňáci, a to byli nějací ...........
Dobrou noc a zítra pěkně makejte, abych se mohl v klidu doma při pivku válet.
Dobrou, vy kluci sešívaný.-(:
Ubožáci
/ před 5 lety 11.11.2019 00:32
Cirkus Slavia další pokračování české fotbalové špíny.
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 07:38
Pro vás neobjektivní fanatici za Slávie - pěkně jsem se vyspal a podíval jsme se ze záznamu na Dohráno - reportér Kalous říká - Ola šel do souboje šlapákem a následující záběry kontakt neprokázali. Ve zpětném prohlídnutí vašeho cirkusu proti Teplicím - ve studiu komentátor Svěcený + dva hosté Rosa a Holoubek. Po asi čtverém zopakování záběru, které má i píčus Franěk u videa došli všichni 3 (pro vás určitě neobjektivní) , že v žádném případě ke kontaktu nedošlo a Ol měl dostat za simulování žlutou kartu. Holoubek se ptal, proč, když máme VAR, se nešel Ondra Pechanec podívat na video, když podle Svěceného mají ve VARU stejné obrázky, jaké jsme viděli v TV. Ono pro Pechance je jednodušší, oříznou Spartu (dobře věděl, že Kanga má 3 žlutý), než jít proti těm, kteří kafíčkujou na svazu.
Ještě si počkám na TIKE TAKA večer, ale to už je stejně jedno.
Kdyby jste carlo, dano a ostatní fanoušci Slávie napsali, že tam nic nebylo, ale že to záleží na rozhodčím. tak vás beru, protože rozhodčí jsou hajzlové. Ale ti vy jste nedokázali, tak si myslím o vás své.
Tak zatím.
Ty kráááávoooooo
/ před 5 lety 11.11.2019 07:48
Tak seshitům nestačí že vyhrávaj protože jim to prostě šlape. Voni musej vyhrávat i díky sudím???
????
/ před 5 lety 11.11.2019 07:53
Tottenham zvažuje investovat do bývalé tváře Manchesteru United. Pětadvacetiletý francouzský útočník v barvách Lyonu přesvědčil o svém talentu šéfa kohoutů Daniela Levyho, který by za něj byl ochoten utratit 50 milionů liber. / A Mycwa se ptá: Kde je kurva méno toho hráče? :-)))
Slušný
/ před 5 lety 11.11.2019 08:04
Tak sem si přečet diskusi a obdivuju Zdenka že s tim debilem na koksu vydrží diskutovat. To hovado je uplně mimo a vubec neví vo čem je fotbal. Podle mě na něm ani nikdy nebyl.
A Sparta celkem OK
/ před 5 lety 11.11.2019 08:13
Před zápasem bych bod bral a taky sem psal že bude dobrej aby nám Jablonec neutek na 6 bodů. Ale po první půlce trošku škoda a je vidět že to mužstvo ještě pořád neni vyzrálý a hlavně strašně chyběj hráči na střídání. Teď povinně 6 bodů a pak do jižního Polska kde bude taky bod dobrej. Uvidíme na jaře, sešiti už si i díky sudím titul vzít nenechaj a Plzeň do toho začíná taky dupat, přesto věřim že druhej flek se uhrát dá.
No nevim
/ před 5 lety 11.11.2019 08:14
Tak asi pan Zdenek fanaticky nenavidi Slavku,kdyz ho nepresvedci ani priznani se Kodese...to uz je trosku moc...tebe kamarade by milovali vsichni zlocinci,i kdyby se priznali k cinu stejne by si je unevinnil:-)))))...ale jinak jsem uz davno psal,ze rozhodci jsou ostudou ligi,a bud schvalne nebo nebo neumenim ji ovlivnuji
dano
/ před 5 lety 11.11.2019 08:20
Hráls někdy fotbal? I kdyby ho ten hráč trefil, tak ho trefil protože chtěl vodkopnout míč ale díky šlapáku následně došlo ke kontaktu. Jasnej faul Volejanky kterej sudí měl pískat.
Hele
/ před 5 lety 11.11.2019 08:20
Navíc si přečti co ten Kodeš tvrdí: „Snažil jsem se odehrát balon, Olayinka tam šel šlapákem a já si myslím, že jsem trefil napůl jeho a napůl míč. Nevím přesně, protože to bylo hodně rychlé,“ popisoval Kodeš.
dano
/ před 5 lety 11.11.2019 08:22
To máš asi jako "to byla neštastná náhoda, upad mi na kudlu a pak ještě 9x"... Prostě pokud hráč de do souboje šlapákem tak je to faul a je jedno co následuje pak. Sudí hrubě poškodil Teplice a zásadně ovlivnil výsledek. Máte teď takovou fazonu že byste nejspíš vyhráli i bez toho takže mi přijde že takovou pomoc nepotřebujete. A ještě smutnější je že ste tak zaslepený že to ani neuznáte.
Ach jo
/ před 5 lety 11.11.2019 08:35
Je jasny,ze se nezhodneme,stejne jako pri neuznanem golu Jablonce...ja tam videl jen jak chytrej Lisak malem sundal Dolezalovi dres...zaden faul,a Lishka rekl,ze proste citil kontakt tak spadl...nebyl potrestany za viditelne tahani dresu,vyuzil situace...stejne se zachoval Olejka,ucitil kopnuti,a vyuzil toho.
Cože??
/ před 5 lety 11.11.2019 08:37
Takže my tady celou dobu řešíme vymyšlenou penaltu Slávie ale aby se jakoby vobhájila tak sem zatáhnem pro sichr Spartu? :-))))))) Navíc u Sparty sudí pískal faul naprosto správně, drželi se voba ale Lischka ho pak pustil.
Rozdil je
/ před 5 lety 11.11.2019 08:38
Mezi nama obrovsky...nejsme zaslepeni,a nenadavame Sparte,ze ji sudi zachranil bod...proste tak to posoudil...jen vy mate furt problemy jak vsichni makaji,a podvadi pro Slavku....trosku sebekritiky panove.
Lhát je dnes moderní
/ před 5 lety 11.11.2019 08:39
Tady je opět lhářů z tribuny sever a jejich příznivců.Nejkepší trenér všech dob naučil simulovat už i toho
Holájanka,nebo jak se jmenuje.Divadlo jaké předvedl by si zasloužilo rovnou červenou,ale ten slouha
slátanců v černém je dobře zaplacený.
O zápasu Plzeň-Liberec je zbytečné mluvit,co tam předvedl ten grázl je rovnou na odvoz směr Pakrác.
:-D
/ před 5 lety 11.11.2019 08:39
A to sem si myslel že seš z těch normálnějších, seš to samý co koksáš nebo fjhgtkktsd pod voskarem.
mimochodem dano
/ před 5 lety 11.11.2019 08:43
I kdybych přistoupil na tvou hru vo regulérnim golu Jablonce tak komu asi tak nejvíc vyhovovala plichta???? Pískal to zase Královec kterej Spartu doslova nenávidí a kterej je věrnej sluha STBerbra, už ti to dochází?
Klidne
/ před 5 lety 11.11.2019 08:44
Tak muzes si myslet vo mne co chces,mas nato pravo...me jen dlouhodobe fascinuje vas silene odlisny pohled na vykony sudich v zapasech Sparty,a v zapasech Slavky
To ne
/ před 5 lety 11.11.2019 08:48
Ja nerekl,ze gol byl regulerni...bylo tam vzajemne potahovani,a bylo na sudim jak to posoudi,a myslim,ze by si obhajil jakykoli verdikt...a i nikdo z nas tady vam zato nenadaval...to,ze se to hodi Plzni je pravda i kdyz myslim si,ze i tak minimum 2 misto z klidem obhaji
Cože????
/ před 5 lety 11.11.2019 08:48
Ty vole, dyt vy tady absolutně neuznáte že vám sudí zase pomoh a hrubě ovlivnil zápas!!! My naopak po zápase v Teplicích uznali že VAR hodně pomoh nám. Tak proč si tak vymejšlíš?? Já ti řikám na rovinu že v Jablonci se drželi voba a že Lischka ho pustil tak akorát, ale Doležal ho držel dál a proto se správně pískal faul. Ty vubec neuznáš že šlapák je faul a co mu následuje už je jedno, prvně se měl pískat šlapák a žádná penalta se nekonala.
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 08:50
stále se tady nikdo z fanoušků Slávie nevyjádřil k tomu, co bylo vidět v TV a co na to říkali komentátoři.
Ale
/ před 5 lety 11.11.2019 08:52
shodnem se asi všichni že v Plzni to byla mnohem větší prasárna. Hubník jasná červená za stavu 1:1 a místo toho Baluta ven.
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 08:53
ješt pro dana - i když jsem fanoušek Sparty, tak jestli čteš moje komentáře i ty dřívější, tak nejsem ale zaslepenej. Když tenkrát sebou fláknul Lafata a byla pentle, tak jsem tady naspal, že takovej hráč nepotřebuje simulovat a faul to nebyl. Já, oproti Tobě, mám fotbal rád a dovedu zkritizovat i svůj mančaft.
Ale už o tom tady nebudu psát, jenom reakci na Tiky taka a verdikt komise rozhodčích.
To ano
/ před 5 lety 11.11.2019 08:57
To co predvedl Prasak,a jak zarizl Liberec bylo hnusne,souhlas
Ja taky
/ před 5 lety 11.11.2019 09:03
Fotbal miluji pane spartane....a takove herecke vykony fotbalistu,mimochodem jizanske speciality neznasim stejne...takovej let,co predvedl Lafata zkopiroval i nas hrac,nemuzu si ted vzpomenout kdo to byl...ale predstav si ,odsuzuji to taky...krasny den preji
Jak flašinet
/ před 5 lety 11.11.2019 09:34
To se chce po sešívancích hodně, aby přiznali pravdu. Sešívanci byli vždy křiváci a budou pořád. To nemá cenu s těmi křivoňa se vůbec bavit. Když byla Slavia v prdeli, tak se z nich stali věrní fans Plzně a jak byli rádi, když STB Plzeň porazila Spartu. Jediný a neutuchající důkaz o simulování Sparty je pád Lafaty, ale to už se nenapíše, že před tím pádem byl neuznaný gól Sparty. Včera se musela Slavia sichrovat, aby nedopadla s Teplicemi jak před nějakým rokem. SLA - TEP 0:7.
Spokojenost
/ před 5 lety 11.11.2019 09:42
Budou oba řezníci s píšťalkou v sestavě kola? Měli by být odměněni. I kdyby rozhodčí brali za pískaní v lize milión korun za zápas, tak se rádi nechají zkorumpovat, protože budou mít pořád málo. Něco podobného jako "nezávislá" justiční mafie.
Mývale
/ před 5 lety 11.11.2019 09:51
Přidal bych i Královce. Jakmile Sparta vedla rychle 2:0 tak začal tlačit Jablonec. Ale po vyrovnání už to zkušeně držel na remízu aby ztratili voba a STBerbr ho pochválil :-)
Challenge by to vyřešil
/ před 5 lety 11.11.2019 09:56
Proč to de v tenise nebo hokeji a ve fotbale ne? Proč nemá každej klub třeba 1x za poločas možnost požádat vo přezkoumání situace videem? Takle je video nadále jen nástroj sudích který ho používaj jenom jak se jim to hodí. Když sudí bude chtít tak ani kriminální zákrok (Hubník) nepřezkoumá a stejně tak pískne penaltu aniž by si na videu "chtěl" zkontrolovat jestli správně.
Všem
/ před 5 lety 11.11.2019 10:53
Sparťanům, nejprve šlapák Olyho, potom lehké trefení Kodeše, nezasažení balonu a pád, penalta podle těchto záběrů ani náhodou.
Souhlas tentokrát s Mycwou - 1x za poločas "jestřábí oko".
Nesouhlas s hrubým ovlivněním tohoto zápasu!
Dobrý
/ před 5 lety 11.11.2019 11:11
respekt.
Jo
/ před 5 lety 11.11.2019 11:17
a sparťanům to psát nemusíš, my tohle víme. Spíš to směřuj na magora na koksu kterej je zaslepenej svou demencí :-)))
a zase VAR
/ před 5 lety 11.11.2019 11:38
...vidím, poslouchám a tady čtu, že vlastně celý VAR jsou vyhozené peníze ! Potvrdit jasné porušení pravidel z pěti různě postavených kamer dokáže každý alespoň pologramotný člověk. Jak to je však problémové, nerozsoudí to ani sociální sítě ani hospodská debata, natož Chovancova rychlá rota... Dejte ty prachy na něco užitečného, třeba na upadající fotbal mládeže na venkovech, jelikož ta nejhezčí a neopakovatelná hra na světe je od svého začátku hrou o kvalitě i chybách všech aktivních účastníků a dokonce i žádný VAR to nedokáže postihnout !!!
ruda z rudné
/ před 5 lety 11.11.2019 11:55
Napsat: "To se chce po sešívancích hodně, aby přiznali pravdu. Sešívanci byli vždy křiváci a budou pořád," je stejná pitomost jako napsat, že všichni obyvatelé Čech, Moravy a Slezska jsou geniální. Stejnou větu lze napsat o fandech jakéhokoli klubu, tedy i Sparty. Pravda je však taková, že idioti jsou jak mezi slávisty, tak mezi sparťany. Mám pár kamarádů, kteří fandí Spartě, a slávistů znám taky dost. Nejsou to křiváci. Nezobecňujte podle toho, koho zrovna potkáte, nebo si od někoho něco přečtete. Tím jen dokazujete, že křivák jste taky vy. Dobrý den!
No
/ před 5 lety 11.11.2019 12:43
Slávisti sou jiný. Ne křiváci ale prostě jiný. Maj na fotbal a všechno kolem něj svůj pohled a ten pohled je silně ovlivněn jejich dlouholetou pozicí těch věčně druhejch. Tady máme za pitomcce mývala ale jinak sou tady sparťani v pohodě, kdežto slávisti tady maj koksáče, howghnáče, voskárka a ghthdjsk. Takže i procentuelně sou prostě jiný, tečka.
A co
/ před 5 lety 11.11.2019 12:50
Rolf ???
Ván Sparťanům
/ před 5 lety 11.11.2019 12:56
píšu jako ohlas na to, že my Slávisti nic nepřiznáme...
A chtěl bych znát názor na ruku Kozáka ?
Zdendo
/ před 5 lety 11.11.2019 13:15
Ty chlape sparťanská podíval jsem se na tu penaltovou situaci ze záznamu a máš pravdu taky bych ji nepísk,já to včera viděl live a pak jenom šoty takže beru zpět to co jsem napsal ale ve finále je to stejně jedno
Ruku nevim
/ před 5 lety 11.11.2019 13:19
Bohužel sem koukal na chatě a O2 se tam hlavně ve druhý půlce dost sekalo takže nemůžu hodnotit. Co mě ale teda hodně zarazilo byl aktivní pomezní co mu zved ofsajd před golem. Za prvé maj podle nařízení počkat aby se dohrála akce a za druhý tim dost moh ovlivnit ostatní hráče. Tady bylo jasně vidět jak sou rozdaný noty.
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 13:31
Děkuji carle , že nejsem za takovýho velkýho pitomce. Jo v přímým přenosu to bylo na pentli a je fakt škoda, že se na to rozhodčí nešel podívat, ale podle myslím seznamu, mu Franěk řekl, že to byl faul. Bez komentáře.
Stejně to je prdel
/ před 5 lety 11.11.2019 14:27
Malinský kterej si po nasimulovaný penaltě proti Spartě dovolil držkovat na znalost pravidel Hanouska místo aby se vomluvil teď bulí když na něj pro změnu sudí nepískli jasnej faul, že by boží mlýny???
Re: Mycwa
/ před 5 lety 11.11.2019 16:09
To nebyla nasimulovaná penalta, ale šlo o to, že Malinský se před Hanouska dostal faulem, ale VAR hlavnímu přehrál jen konec jejich souboje a místo útočného faulu se pískala penalta.
Jarda
/ před 5 lety 11.11.2019 16:13
Na všech videích bylo vidět že Hanouska kopnul do paty a pak voba spadli. VAR to měl celý před sebou ale záměrně sudímu nakecal penaltu.
A je to
/ před 5 lety 11.11.2019 16:17
Franz dostal padáka
Re: Mycwa
/ před 5 lety 11.11.2019 16:40
No to je ale překvápko, že? Na Franzovy poměry to byla docela dlouhá štace.
To je na medaili Mycwa
/ před 5 lety 11.11.2019 18:04
Tak se tady dozvíme že slavisti jsou jiný a mají svůj pohled na fotbal a pak si přečtu od stejného autora hodnocení zapasu Jablonece s jeho milovanou Spartou a ejhle za výsledek může rozhodčí né to že Sparta ztratila už poněkolikaté zápas stejným způsobem a že hraje tužku nebo že Jablonec hrál druhou půli lépe a Spartě docházela zase už po několikáté šťáva on to prostě svede na rozhodčí a třešničkou na dortu je že tomu věří pako sparťanský tvl a pak kdo je jinej
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 18:41
Nemusím šéfredaktora slávistického plátku, ale jednu myšlenku od něj docela chápu. Ona se ta remíza s Peltovcema hodila do krámu prclíkům, proto ten gól neuznal a penaltu nepísknul.
Ale to jsou zase konspirační teorie.
ZdenekH
/ před 5 lety 11.11.2019 18:43
Tak já si myslím, že jsme si ztratili výhru naší připosraností a tím naším tipickým, vedeme, tak se nám nemůže nic stát.
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 11:45
Už to sem asi píšu zbatečně, ale jak jsem tady slíbil, mrknul jsem se na TI-TA na O2 a jasně (i Šmíca) tam bylo řečeno, že simulant ze Slávie šel šlapákem a pentle neměla být. Tak vy zaslepenci, co budete dlabat Clavin (mimo Carla), se vzpamatujte a nemelte tady, jak rozumíte fotbalu.
Zdenku
/ před 5 lety 12.11.2019 11:48
Voni ty hovada dokonce naprosto účelově vytrhávaj z kontextu slova Kodra. Ten řekne že s míčem trefil i nohu ale seshitci to překroutěj na" trefil sem nohu". To je vopravdu sebranka :-)))))
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 14:43
V pohodě, fandí jinému, pro nás nepochopitelně, jinému mančaftu, který se celý život koukal nám do prdele, tak je beru. Věřím tomu a už jsem to tady psal, že bychom se v hospodě tomu zasmáli a ožrali se.
Akorát mě mrzí, že dano nemá ty koule, jako Carl, který když to viděl, tak napsal, jak to viděl. Ale třeba dano blbě vidí.
Ale to kolo už je za náma, tak se v tom nebudeme pitvat. každýmu bych doporučil, podívat se na posleddí T-T na O2, on tam i ten hajzl, co pískal ligu, mluvil rozumně.
Zdenku
/ před 5 lety 12.11.2019 14:56
Voni sou prostě jiný, to je celý.
Neboj Zdenku
/ před 5 lety 12.11.2019 15:05
Dano sice opakovane zabery nevidel,podivam se nato parkrat dukladne,ale koule mam i kdyz ujistovat te nebudu...na druhou stranu je legracni jak najednou beres komenty Smici,a novinaru za ty nejlepsi,kdyz do ted jsem tady cetl jen nadavky na ne,a jejich zaujatost...pripadas mi trosku jako nevyzrale dite:-))))...nno ,a vrcholem tvych vyjadreni je podiv jak mozna fandit jinemu klubu,klubu ktery povetsinou koukal vam do zad...vlastne,primo do prdele...tak ti vysvetlim,protoze ted uz vim,ze nemas paru,co je to fandit nekomu...je jedno jestli Slavka vam kouka do prdele,a jak hluboko,nebo je posledi v tabuli,nebo kdyby spadla niz...je to o lasce ke klubu,vernosti,a oddani bez ohledu na situaci v jake je...takych spartanskych fanousku,co se bili do srdce jak ji miluji se zebralo tolik protoze,ano dlouho jste byli na vrcholu,,,z toho co ctu ,jsi jednim z nich...ale i tak ti preji vsechno hezky,a mej spartu rad!...ze Slavkou je to tak,ze...kdyz ji milujes neni co resit....hezkej den preji.
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 15:21
Přesvědčil jsi mě, chlape. a až se podíváš důkladně, tak to napiš, co jsi viděl. To co jsme napsal, že nechápu, jak může někdo fandit jinému mančaftu, to bylo v nadsázce. Takže, jestli nechápeš srandu a hec, tak jsi dítě Ty, možná že vyzráté, ale pro mě nech.
Já jsem nikde nepsal, že beru za bernou minci novináře, nebo Šmicera, ale jenom jsem sem napsal, kdo všechno to viděl opačně než ty.
A páru mám, komu fandit, je to SPARTA a vždycky bude.
Taky Ti přeju hezkej den, já jdu za chvilku na bowling a dáme panáčky a pivka, tak ty si to taky hezky užij.
Ha!
/ před 5 lety 12.11.2019 15:22
Fotbalová Sparta měla v minulé sezoně čistý zisk 311,6 milionu korun, což je nejlepší hospodářský výsledek od příchodu majitele Daniela Křetínského v roce 2004
Malej dovetek
/ před 5 lety 12.11.2019 15:25
Jednou o fenomenu fandeni ve fotbale se vyjadril pan mudr. Cimicky,a rekl ze je normalni,a lidskym zvykem upinat se k lepsim,uspesnejsim,a jen malo jedincu,nebo skupin jde proti tomu trendu....prot vetsina spartanu,nemyslim vsechny,ale velke procento stalo se spartany,a tak to zustalo do dneska..kdyby slo o Benesov,tak spousta vas je benesovaky...proc fandit Slavi,kdyz tech titulu mela o hodne min,a vetsinou byla druha....to pro mne nejsou opravdovi ,klub milujici fandove......stejna situace ted potyka nas i na Slavku se bali spoust fandu ,co maji radi jen to lepsi...ano,at si fandi kazdej komu chce,ale at se nebije do srdce jakej je milovnik klubu..v dorem i ve zlem.
Diky
/ před 5 lety 12.11.2019 15:30
A ty si uzij bowling...mimochodem,rad bych se vratil do detskych let,mel jsem krasne mladi...bohuzel me uz ceka,aspon doufam,jen podzim zivota
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 15:53
To byl ale můj táta vůl, že mě od roku 1957 tahal na Spartu, kde bylo pro nás děti minipískoviště a fotbal nás moc nezajímal.
Já teda nevim
/ před 5 lety 12.11.2019 15:59
Já začal na Spartu chodit coby prcek s tátou v době kdy na tom rozhodně nebyla dobře. Spartě fandil děda ročník 1906, z něj se to přeneslo na tátu kterej tam i hrál a ten to přenes na mě. A že se s úspěšnym klubem ztotožní víc lidí je naprosto normální, takovej Real nebo United maj miliony fans po celým světě a kdyby místo nich byl třeba Newcastle a Zaragoza, fandí miliony jim. Proto je naprosto evidentní že nejlepší fanoušky u nás má Sparta kde lidi choděj ať se hraje super nebo špatně. Nikdo v lize nemá stabilní návštěvnost jako Sparta. V menší míře bych tohle řek ještě vo Liberci a Slovácku kde ta věrnost fans je taky dobrá.
To jo
/ před 5 lety 12.11.2019 16:11
Spousta z nas vdeci za svuj klub tatinkum,tohle beru....mimochodem v Evrope jsou jen dva fenomeny,co nemaji vysvetleni,aspon podle normalnich pravidel fandeni uspesnym....Dynamo Drezno,a jeste vetsi fenomen,o kterym pisou i sveto ve noviny..WIDZEW LODZ,klub ktery zbankrotoval,zacina od nuly,a ted je ve 3 polske lize,tady CFL...17 tys. prodanych pernamentek,prumerna navsteva na zapasech 16 tys. hlav...jednou bude Widzew znova velky.
Souhlas s Danem,
(host) / před 5 lety 12.11.2019 18:22
"...je to o lásce ke klubu, věrnosti a oddáni, bez ohledu na situaci v jaké je..."
A k tomu, že jsme vám koukali většinou kamsi...
Z jedné písničky: "...je lepší být věčně druhý, než věčně rudý".
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 19:16
pro hosta - to střílíš do vlastní branky - rudá Čína, váš sponzor.
Zdendo
/ před 5 lety 12.11.2019 19:36
My jsme přece sešívaní a vždycky budem a vy budete vždycky rudý s Rumunskejma vlajkama
Klobouk dolu
/ před 5 lety 12.11.2019 19:45
Sice bylo to casto,ale ted je to tu nonstop...Furt cteme jaci my slavista jsme:: ubrecenci,zaslepenci,lhari,neferovi,neobjektivni,podrazaci,a krivaci...Vychazi,ze jedine spartanska obec je ta prava,spravedliva,ferova,rovna,a neposkvrnena...Tak zasnu nad analitickym umem,rozebirat lidske chovani,charakter,a celkovou osobovost jedince nebo skupiny...Ve svetle toho umu spartanu,nesmyslem se stava celozivotne studium Freuda,a jinych kapacit v oboru psychologie,psychiatrie nebo sociologie...Straceny cas..Staci bejt spartan,a vsechna veda,a schopnosti prijdou same:-))))...at si to prectou blbci,co stracej cas ucenim....No,a protoze to musim bejt pohorsujici,a sproste,kdyz se mezi neposkvrnenou,a vyvolenou spartanskou obec tady dostavame my lhari,a krivi slaviste ja vam udelam malickou radost,a uz nebudu prispivat zadnymi komenty plnymi lzi,neferovosti...bude mit o jednoho krivaka min panove andele z lidskou tvari...ted budu jen cist si ty vypolody pravdolaskaru:-)))))pa pa
JO a
/ před 5 lety 12.11.2019 19:49
Jeste jedno...uz opravdu naposled...pro jednoho z analitiku..Zdenku,tak s cistim svedomim,a vedomim toho,ze mi opet odeberes varlata nebo ohodnotis jako zaslepeneho lhare,a krivaka...tak s cistim svedomim,a vedomim, co se tyce souboje Olejky nebo Dolezala tak absolutne se stotoznuji z nazorem pana trenera Skorpila...konec tecka...zdar
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 19:57
Pro carla - já vím, že jste sešívaný a my máme rumunskou vlajku. A jsem rád, že vy ctíte na vlajce vaše barvy a hvězdu.
Pro dana - ano ukončíme to, protože se nic nezmění a my taky nic nezměníme. Teď ve zprávách mě to vysvětlil p. Chovanec, tak se omlouvám, že jsem to viděl blbě. A dej mě odkaz, co a kde povídá trenér Škorpil.
Tak zatím SPARTĚ ZDAR A SLÁVII ZMAR.
OK
/ před 5 lety 12.11.2019 20:02
Sice mel jsem se uz nevypovidat,ale rad ti podpovim...je to jeho tradicni "GLOSA" nevim jestli to znas,dycky tak komentuje deni o fotbale...a mas pravdu,smutnou pravdu,ze my bohuzel nic nenadelame,nas fanousky maji sudi hluboko v .....hezky vecer.
dano
/ před 5 lety 12.11.2019 20:31
Jen sem piš vždyť je to tady zábava a prdel na rudochy je toho poslední roky moc a když k tomu přidáš to kam se až dostala Slavia a jakej progres za tak krátkou dobu udělala tak to na nich zanechává různé následky,slyšet na úhlavního nepřítele od uznávanej evropskejch trenérů chválu a to zaslouženou se jen tak nevidí tak se jim nemůžeme divit že jsou podráždění a prskaj jakou koli špínu na Slavii hlavně jeden tady je na to specialista
Toz jasne
/ před 5 lety 12.11.2019 20:43
Souhlas,je to na ne moc....jasne,ze je to zabava,kdybych mel brat vazne jejich nadavky,komenty tak bych byl blbejsi nez jsem...naopak,jak casto tady pisu,kluci me uvadej v uzas,a smichy se muzu pocurat...jo,prispevky nekterych jsou nebezpecne,nerad bych chodil pochcany i kdyz jenom smichy:-)))))
ZdenekH
/ před 5 lety 12.11.2019 22:36
Děkuji dano , dal jsem si to do vyhledávače a tam je poslední glosa s datume srpen 2019.
Ty vole
/ před 5 lety 13.11.2019 08:55
Tak to nevim kde hledas:-)))...vcera jsem to cetl na idnes.cz-sport...a dnes to je na sport.cz-fotbal jako "Skorpiluv zapisnik"...je to to samy vyjadreni...tak lovu zdar
No a
/ před 5 lety 13.11.2019 09:11
Ta jeho "GLOSA" nebo "SKORPILUV ZAPISNIK je pravidelne po kazdem ligovym kole...tak nevim co si hledal v srpnu:-))))
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 09:52
Tak blbej zase nejsem a nehledal jsem v srpnu. Jenom jsem do vyhledávače na Seznamu.cz dal škorpil glosa a poslední údaj mě vyjel, přidáno 24.8.2019. Tak proto se ptám.
žádný trucování
/ před 5 lety 13.11.2019 10:00
jen tady pěkně koukejte psát. kluci slávistický. Dobře se to tady čte. Jinak tady z toho bude sparťanskej web, kde si tady budou rudý notovat, navzájem si pochlebovat, jak je sparta výborná, dobře si vede a očekává zářný zítřky. I když i to se čte dobře a hlavně se těm názorům nasmějeme . I když škoda že to tady kazí ten špinavej práskač, kterej si hraje na jejich guru.
Nazdar
/ před 5 lety 13.11.2019 10:03
Tak sem včera koukal na Tiki Taka a Jílek mluvil dost slušně. Sice to jako bejvalej sudí byl taky někdy pěknej zmetek ale situace popsal celkem přesně a dobře.
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 10:03
Tak jsem si to přečetl a je to taky názor. Názor, lterý neobjevil nic nového. A jak Ty, tak i já, si budeme dál stát za svým názorem.
Zdenku
/ před 5 lety 13.11.2019 10:06
Škorpil mluví jak politik, tak aby nikomu neuškodil a ani nikomu nepodlez. Přitom v tý Plzni to bylo vopravdu skoro na trestní oznámení co tam provedli. U Slávie ještě dejme tomu, ten vopičák to nafilmoval dost dobře, ale Plzeň fakt smrdí na hony daleko.
Re: Mycwa
/ před 5 lety 13.11.2019 10:29
Jo, že někdy rozhodčí udělá chybu, to se stát může, stává se to i v těch nejlepších ligách, ale když hraje Plzeň, tak jsou chyby vždycky v její prospěch, čím ono to asi je?
Jarda
/ před 5 lety 13.11.2019 11:40
Tak to že Plzni a částečně Slávii se nepískne nic už sme si snad zvykli ne?? Faktor STBerbr a KSČína prostě hovoří jasně a pokud se proti tomu vyloženě otevřeně nepostaví zbytek ligy tak se nic nezmění.
Ty ses
/ před 5 lety 13.11.2019 12:45
probudil, řekni mi, kdy se naposled odpustilo Slavii. Já ti naopak připomenu Spartu v Jablonci, neuznaná branka na 3:2, při které byla tahanice Doležal - Lischka, Doležal měl chvíli vytažený dres Lischkou tak, že mu nebylo vidět číslo, dále když Kozák si krásně zpracoval úmyslně míč rukou, ač měl již žlutou !
Co ty na to, pane NEJCHYTŘEJŠÍ ?
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 12:49
Ještě jednou jsem si přečetl p.Škorpila a doufám, že jsi dano se na to podíval, protože nevím jak mám chápat tvoji odpověď. Jestli jsi se kouknul nebo ne. Protože já jako fanda jiného klubu si můžu myslet, že to faul byl a jak píše Mycwa, glosa Škorpila je tak a tak. Takže, viděl jsi to a myslíš že to byl faul na penaltu?
No
/ před 5 lety 13.11.2019 13:01
V Jablonci se dalo písknout pro i proti a sudí se zcela nečekaně rozhod pro nás. Po těch prasárnách v prvních cca 8 kolech se taky vobčas sporná aituace pískne pro nás a je to v pořádku. Každej kdo trošku myslí chápe že "někomu" plichta v Jablonci rozhodně vyhovovala a jak každej víme Královec je stará kurva, která remízu zkušeně udržela. A Slávii se pomohlo zrovna teď s Teplicema ty slepče. Je to snadný, Slávie si bude "hlídat" Plzeň která si naopak bude hlídat Spartu.
Žumpa smrdí stále víc
/ před 5 lety 13.11.2019 13:18
V české žumpě nemá cenu vůbec rozhodčí komentovat. Bohužel roky je to stejné a nic se s tím nedělá asi to někomu, tak vyhovuje. Plzeň jasný a jak přišel šikmooký Mao, také Slavia. STB to má pevně ve svých rukou a když Mao nasypal FAČRu groše, aby na dresech nároďáku byli jakési kliháky, kterým stejně nikdo nerozumí, tak také se musí sešívaným pomáhat. Zadarmo ani kuře nehrabe natož Číňan.
mycwo
/ před 5 lety 13.11.2019 13:28
Tohle jsem ti napsal - já slepec - před 2 dny 11.11.2019 10:53
"Sparťanům, nejprve šlapák Olyho, potom lehké trefení Kodeše, nezasažení balonu a pád, penalta podle těchto záběrů ani náhodou."
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 13:31
pardon toho jsem si nevšimnul.
A mám z Tebe a carlose radost, uznali jste svoji chybu.
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 13:34
Tak ještě jednou, ty tady máš dva nicky? Dano a d166? Tak to se mi nediv, že jsem to nepochopil. A už vůbec nechápu, proč máš dva.
No ale , proti gustu, žádnej dišputát.
d166
/ před 5 lety 13.11.2019 13:38
Tak proč se tak blbě ptáš kdy sudí Slávii pomoh? :-O
Zdenku
/ před 5 lety 13.11.2019 13:38
Déčko určitě neni dano, to spíš mi dano občas připomíná koksáče.
tak teda
/ před 5 lety 13.11.2019 13:43
Je zajímavé, že Mycwa zase všechno hodil na naši Slávinku, ale chtěl bych jenom připomenout, že když jsem viděl sestřih, mám sektor 112, vedle tribuny Sever, tak bych tu penaltu asi nefoukl, ale dovolím si upozornit, že před tím byla jasná po ruce Paradina, nevím, proč ho VAR neupozornil. Faul Doležala bych nefoukl ani náhodou a Jugasův gól byl regulérní, stejně jako předtím v Teplicích krpatej Frýdek fauloval Grigara. Tudíž bych moc nevyskakoval, jak to máme snadný. Ale souhlasím s tím, že Plzeň už si soupeře za sebou hlídá, ona totiž jede na jaře k nám, na Letnou, do Jablonce i Ostravy a je tu ještě baráž. A Proske a ten slizoun zrzavej Hock dostali trest do konce podzimu, což jsou čtyři kola, to je určitě finančně položí, zvlášť když dostali pod stromeček dárek od Ády. Tak kluci, zkuste přemýšlet, u některých to půjde těžko, ale snažte se. l
Nene,
/ před 5 lety 13.11.2019 13:49
já nejsem dano, jsem Slávista, jako ty Zdenku důchodce.
A pro mycwu : Penalta proti Teplicím v žádném případě zápas neovlivnila, ale neuznaná branka v Jablonci ANO !
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 13:58
Mě je docela jedno, kdo je ten a kdo je ten. Jenom jsem se reagoval ze začátku na to, že každej kdo rozumí fotbalu, faul viděla a správně se kopalal pentle. Tak jsem Carlovi a danovi napsal, ať se na to podívají ze záznamu. Carl pak napsal, že svůj názor přehodnotil a celou dobu jsem se bavil s dano. A teď mě odpovídá d166? Tak se ještě jednou zeptám, zda dano se koukal zpětně, jestli to byl faul nebo ne. Není to nic složitýho odpvědět, stejně už se hovno změní.
oskar a jeho komplex
/ před 5 lety 13.11.2019 14:08
Faul Frýdka jasnej, faul Doležala bych nepísk. :-))))))))))))))))))))))) A pak se divíš když některý z vás máme za debily???? Navíc zase LŽEŠ protože Mycwa psal tohle: U Slávie ještě dejme tomu, ten vopičák to nafilmoval dost dobře, ale Plzeň fakt smrdí na hony daleko.
d166
/ před 5 lety 13.11.2019 14:10
Co to kurva zase meleš za hovna????? Penalta za stavu 0:0 zápas výrazně ovlivnila, hrát 0:0 třeba poločas tak to klidně plichtou skončit mohlo. Stejně jako třeba s Boleslaví nebo Olomoucí kde ale kopyta u soupeřů (Mešan asi schválně) nedaly v poslední minutě penalty!!!
Jak sem psal včera
/ před 5 lety 13.11.2019 14:18
Voni nejsou zlí, voni sou prostě jiný. Jejich pohled na věc je dycky jinej než je realita a dycky jenom tak jak jim to vyhovuje :-D
Mycwa - vylízaná hlava
/ před 5 lety 13.11.2019 14:27
A Slávii se pomohlo zrovna teď s Teplicema ty slepče, pravil velký šéf Mycwa v jednom z článků, ale v dalším tvrdí opak. Nebudeme se hádat, kdo je větší debil, já o tom mám jasno, a hádat se s tebou, nebo s begou, pokud nejste jedna osoba, je škoda času. Už by jsi měl toho hulení mohl nechat pak píšeš ptákoviny a děláš ze sebe trotla. Já teď jdou s vnučkou na plavání, tak na ty tvé blafy stejně nemám čas. Jediný zástupce klubu který nesnáším je ZdenekH, s tím se dá alespoň diskutovat, takže ho zdravím a ty se ukájej v tom, jak jsi vtipný. A pokud jde o to ukájení, kdyby jsi měl zájem, mohl bych ti pomoct, nás teď bude podporovat Clavin
oskar
/ před 5 lety 13.11.2019 14:34
:-))))))))))))))))))) Voni sou vážně jiný.
Kámoš chová čínský kachny
/ před 5 lety 13.11.2019 14:36
Ty taky choděj pořád spolu jako místní sešívanci. Jakmile tady jedeš jednoho naběhnou hned další a další a kejhaj všichni stejně :-)))))
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 14:47
Tak už to tady ukončíme, zápasy za náma, body rozdány, každej fanoušek si bude myslet stejně svý.
Tak jak sem píše jeden přispěvatel - HOWG.
Zdenku jeste jednou
/ před 5 lety 13.11.2019 14:51
Ja nejsem zadne decko,zadnej koksac...i kdyz jsem uz starej,zatim diky Bohu nemam rozdvojenou osobnost,tak nepotrebuji 2 nebo 3 nicky...dale,ten zaber jsem ted videl,a mozna,rikam mozna bych to nepisknul taky...ale jenom proto,ze sudi nemohl mit 100% jistotu ze zadneho zaberu...na zadnem neni uplne dukladne videt ani slapak ani kopnuti...proto bych v ty nejistote asi nepiskal,aby neovlivnit utkani...proto taky souhlasim ze Skorpilem,ze dalo se to posoudit na obe strany...mimochodem on uz jednou kdysi v Glose rekl,ze nechce uz trenovat,a nepredpoklada navrat na lavici,tak nevim proc by mel bejt diplomat,a brat ohled na sudi...stejne tak proc komise potrestala jen plzenskou epizodu,a tu nasi ne?asi proto,ze taky nemeli tu jistou podle tech zaberu..jinak vam ostatnim zavidim sokoli zrak anebo jsem videl jine zabery
Vono by stačilo
/ před 5 lety 13.11.2019 14:58
kdyby pán twitteru vytáh fotku toho údajně zmasakrovanýho kolena Volejanky. Protože jestli ten frajer nastoupí třeba ted v repre a bude běhat jak srnka tak ze sebe Tvrdík udělá zase uplnýho debila. Což je disciplína ve který je podobně dobrej jako třeba v devastaci ČSA.
bohuzel
/ před 5 lety 13.11.2019 15:05
Tady musim malicko souhlasit,kdyz uz Jarda rekl A mel ukazat i B...ta fotka by se hodila...na druhou stranu prece to,ze hrac je faulovanej automaticky neznamena,ze nemuze bejt v poradku na dalsi utkani...to zas neprehanej.
To jo
/ před 5 lety 13.11.2019 15:24
Ale aspoň by nevypadal tak blbě.
ZdenekH
/ před 5 lety 13.11.2019 15:28
nechtěl jsem už psát, ale dano, díval jsme se na přímej přenos, potom v přestávce fotbalu a nakonec na T-TAKA. Tam to bylo vidět.
:D
/ před 5 lety 13.11.2019 15:40
Řešíte tady už třetí den jednu penaltu, víte o tom?
Tyvoe
/ před 5 lety 13.11.2019 15:49
Co to je tři dny??? Takovej Pelta nebo Štrougal se tu řeší 10 let :-))))
No
/ před 5 lety 13.11.2019 16:01
Máte tu evidentně spoustu času, tak se zaměřte na všechny sporné momenty tohoto kola a do konce roku máte vystaráno. Můžete začít s velice zajímavě řízeným zápasem Budějky Slovácko.
Budějky?
/ před 5 lety 13.11.2019 16:03
Co tam bylo spornýho?? Včera sem na to koukal a i když Drobný udělal při neuznanym golu Slovácku obrminelu, tak Šašinka stál v době střely v ofsajdu a z tý pozice pak dával gol. Za mě správně ofsajd a pochybuju že zrovna Budějice by měl potřebu černokněžník tlačit :-)
Oukej Zdenku
/ před 5 lety 13.11.2019 16:50
Mea culpa:-))))
Re: Mycwa
/ před 5 lety 13.11.2019 17:07
Ono tak úplně jasné nebylo. Kdyby to sudí neposoudil tak, že Šašinka ovlivnil Drobného zákrok, pak by ten gól byl regulérní, protože po Drobném hrál ještě obránce, což by předchozí ofsajdovou situaci zrušilo.
Mycwa
/ před 5 lety 13.11.2019 18:46
Zase jede ty svoje polopravdy prej že Slavii pomohl rozhodčí k výtěství?tvl ty rumune sundej si ty tvoje rudý brejle Teplice se až na pár výjimek celej zápas bránili Slavia měla zase tunu střel a ty tady meleš ty svoje sračky a samozřejmě to završuješ svejma konspiračníma teoriema.A kdyby byl jak tady píšeš ty Královéc zmrd tak Sparta v Jablonci rupla ty demente odbornickej
Carl,
/ před 5 lety 13.11.2019 19:23
házíme tu hrách na zeď...tomu nic nevysvětlíš.
Ty krávo :-D
/ před 5 lety 14.11.2019 08:17
VÝTĚSTVÝ :-))))))))))))))))))))))))))) A že Teplice bránili (Y), to už ani neřešim :-D Fakt se ještě někdo diví???
Pardon
/ před 5 lety 14.11.2019 08:17
Tak Í na konci má nečekaně správně, takže v pár větách asi jen 4 totální hrubky což na feťáka jde :-)))))))))
Jarda
/ před 5 lety 14.11.2019 08:26
Dotek obránce nato nemá vliv. Šašinka je při střele v ofsajdu a ze svý pozice de pak do souboje vo míč kterej končí golem. Ofsajd naprosto jasnej, kdyby v něm při střele nestál tak je u míče pozdějš než vobránce a nedá gol. Tohle je naprosto jasná situace.
ZdenekH
/ před 5 lety 14.11.2019 10:03
Mycwo, už se s nima nedohaduj. O jejich týmu a motanicím okolo jejich čínských soudruhů vypovídá článek pana šéfredaktora a v tom článku jsou i ohlasy od některých jejich fanoušků.
Čest práci, čínští posluhovači třetímu nejhoršímu režimu na světě.
A ještě pro carlose, když se navážíš do rumunů, jakou barvu vlajky máte momentálně vy? My jsem těm barvám při zápasech věrní, ale červenobílou barvu s rudou hvězdou tam nevidím v hledišti.
Zdenku
/ před 5 lety 14.11.2019 11:16
Já vim že házim perly sviním a moje práce je tak trochu sysifovská ale já pořád doufám že jim ty jejich dutý palice trochu proberu a otevřu jim oči :-) Polákům :-)))))))
Možná že už to tu bylo
/ před 5 lety 14.11.2019 11:19
Juniorky: Sparta - Slavia 5:0 :-) Tak snad si mladý sešívanci budou na podobný pytle zvykat aby věděli co je čeká za pár let :-)
Re: Mycwa
/ před 5 lety 14.11.2019 11:29
Pokud bránící hráč zahraje balon (zblokování střely se ale za zahrání balonu nepovažuje), tak podle pravidel ofsajdová pozice, která vznikla při střele, tím momentem končí, a pokud bránící hráč zahraje tak blbě, že soupeři nalije na gól, tak je gól regulérní, i když skórující hráč byl při střele v mrtvém ofsajdu.
Jarda
/ před 5 lety 14.11.2019 11:44
Jj, s tim souhlas. Jenže v týhle situaci šel střelec v ofsajdu do souboje ze kterýho ho obránce nastřelil a pak byl gol. Tady fakt neni vo čem. Vono ofsajdy zrušit a bude klid, to pravidlo je tak nejednoznačný že si ho každej sudí muže vyložit jak se mu to zrovna berbruje... Navíc pro nás jedině dobře i když je strašný že už musíme koukat i na posraný Slovácko :-))))
Re: Mycwa
/ před 5 lety 14.11.2019 12:00
Máš zřejmě na mysli starší dorost, kde letos naši mlaďasové válí, kdežto seshitci mají slabší ročník. V mladším dorostu jsme s nima prohráli, tam jsme zase slabší my, protože ti nejlepší, kteří by mohli ještě hrát za mladší dorost, byli přeřazeni do staršího a místo nich přišli kluci, kteří by ještě letos mohli hrát za starší žáky.
Re: Mycwa
/ před 5 lety 14.11.2019 12:05
Vo to šlo, že ten Šašinkův ofsajd nebyl mrtvej, protože svym pohybem ovlivňoval hru.
Zlatan :-D
/ před 5 lety 14.11.2019 12:52
Ve středu se na twitteru rozepsal více: "Přišel jsem, viděl jsem, zvítězil jsem. Díky LA Galaxy za to, že jsem zase získal chuť do života. A pro fanoušky Galaxy - chtěli jste Zlatana, dal jsem vám Zlatana. Nemáte zač. Příběh pokračuje... Můžete se vrátit ke sledování baseballu." :-)))))))
Zdendo
/ před 5 lety 14.11.2019 13:53
Slavia má vlajku pořád stejnou červenobilou s červenou jedno cípou hvězdou,a rudou u nás nikdy neuvidíš.Ale mám za to že vy jste za komárú měli dvoucípou rudou ve znaku?ale nevím to určitě protože já od svejch 5 let to byl rok 1980 žil v NSR a natrvalo jsem se vrátil až 95 po škole zakže komunismus jde mimo mě já měl hezkej západní život a nemusel,jsem poslouchat ty bolševický kecy který jak tady čtu zanechalo na některých velký následky
Zdendo
/ před 5 lety 14.11.2019 13:53
Slavia má vlajku pořád stejnou červenobilou s červenou jedno cípou hvězdou,a rudou u nás nikdy neuvidíš.Ale mám za to že vy jste za komárú měli dvoucípou rudou ve znaku?ale nevím to určitě protože já od svejch 5 let to byl rok 1980 žil v NSR a natrvalo jsem se vrátil až 95 po škole zakže komunismus jde mimo mě já měl hezkej západní život a nemusel,jsem poslouchat ty bolševický kecy který jak tady čtu zanechalo na některých velký následky
Re: CarlCox
/ před 5 lety 14.11.2019 14:26
Ty fakt neumíš počítat do pěti. Říká se, že sešívanci jsou blbci, ale že až takoví, to jsem nevěděl.
Jarda
/ před 5 lety 14.11.2019 14:39
Tohle je ultramagor spolu s ghtdjsk, ale většina zdejších slávistů je ještě celkem ok. Dokonce i ten prdlej oskar má vobčas záblesk slušnosti. Jsou jiný a žijou si ve svý bublině, to je celý.
Mycwa
/ před 5 lety 14.11.2019 14:54
Kdo je ultra magor seš tak maximálně ty a tvoje sparťanský sračky a Jardo tak mi to vysvětlí s tou hvězdou nějaká tam byla nebo něco podobného stačí napsat
Sparta Praha ČKD
/ před 5 lety 14.11.2019 15:04
Tak tam byla ta hvězda jo a umím počítat do deseti Jardo jóó komunismus to jste se měli určitě dobře
ty vole Bože?!
/ před 5 lety 14.11.2019 15:10
Proč mi tohle děláš????
Von je vážně dutej
/ před 5 lety 14.11.2019 15:18
Sparta ČKD, Slavia IPS, Baník OKD.
Re: CarlCox
/ před 5 lety 14.11.2019 15:41
To si doopravdy neumíš spočítat, že hvězda ve vašem znaku má těch cípů pět? Slávia tu rudou pěticípou hvězdu ve znaku začala používat ještě dřív než bolševici v Rusku (a na rozdíl od nich "lichým" cípem dolů).
To je ústav tady
/ před 5 lety 14.11.2019 16:09
Se vám to pokusím vysvětlit nějak polopaticky, protože evidentně neznáte ani symboly vlastních klubů:
Slavia má odjakživa pěticípou červenou hvězdu s hrotem dolů. Sparta měla odjakživa pěticípou rudou hvězdu s hrotem nahoru. Rudou hvězdu ze znaku odstranil až tuším Mach, což mnozí skalní dodnes nepřekousli.
Jardo
/ před 5 lety 14.11.2019 16:16
Když by jsi mě neřekl že má hvězda pět cípů tvl tak to fakt nevím a to že si jí otočila na jeden jako směrem k srdci to už mi psát nemusíš a nevím proč do toho ten retard motá OKD IPS
Malá oprava
/ před 5 lety 14.11.2019 16:17
Skalní neměli problém s hvězdou ale s tim že Mach udělal uplně novej znak :-)
No
/ před 5 lety 14.11.2019 16:21
Vždyť tak to bylo myšleno. Do té doby ve znaku figurovala rudá hvězda s různými obměnami. Stejně jako u SKS červená hvězda. Mach to totálně překopal a bylo po hvězdičce:)
Jo táák
/ před 5 lety 14.11.2019 16:26
Tak to jo. Já právě pamatuju že lidi by byli v pohodě kdyby místo hvězdy dal S, ale ne že znak předělal totálně.
Furt dokola
/ před 5 lety 14.11.2019 16:29
Zdenku proc furt meles o cinskym rezimu,soudruzich,a jejich penezich?...Tobe musi soucasne uspechy Slavky lezet hluboko v zaludku,kdyz uz se chytas vseho...muj starej strejda zije uz 35 let ve vesnici kousek od Neapole,fotbal zere jako my,a rika,ze tam se stejne jako tady nebo i vic fandove ruznych klubu nenavidi,nadavaj si nebo naopak, nektery kluby kamaradi...ale to,ze np. Inter M. vlastni cinani nikoho nezajima,je jim to fuk....ja naopak zajimam se o anglickou,a holandskou ligu...a taky jsem nikde necetl nadavky na MC nebo Den Haag,ze je vlastni nebo spoluvlastni ten tvuj krvavej rezim...ano nevim jak to je ve Franci,to nemam prehled.....a je jedno jestli Slavka ma hvezdu tak nebo onak,jestli Sparta ma rudou nebo ruzovou....kazdej klub ma nejake barvy ,nejakej erb nebo znak..a spousta klubu je i meni v prubehu dejin.
Ano,
/ před 5 lety 14.11.2019 16:35
původní znak byl: rudá hvězda v bílém poli, kolem ní modrý kruh se zlatým nápisem ATHLETIC CLUB SPARTA.
Tvl
/ před 5 lety 14.11.2019 16:41
Tak já měl s tou komoušskou hvězdou ve znaku Sparty pravdu za bolševika a ten retard Mycwa s tim druhým odbornikem tady budou plácat ty svoje rudý sračky
Není hvězda jako hvězda
/ před 5 lety 14.11.2019 17:10
Co se tady hádáte jakou, kdo má ve znaku hvězdu. Stačí se podívat na dres, kdo má kolik hvězdiček, to je zajímavější. Sparta má tři a kolik má Slavia? Také tři, nebo jednu velkou žlutou a čtyři malé žluté za každý titul. To akorát v Plzni byli tak blbý, že měli za každý titul na dresu hvězdu. To by musela mít Sparta na dresu celou Mléčnou dráhu a okolní galaxie k tomu.
No takhle
/ před 5 lety 14.11.2019 17:18
Ta hvězda nemá s bolševikem samozřejmě nic společného, i když vizuálně vypadá stejně. Každopádně za komárů paradoxně nebyla na škodu a obecně vznikalo mnoho oddílů s názvem Rudá hvězda něco..Osobně si myslím, že Mach ten symbol změnil právě z toho důvodu, že rudá hvězda byla svým způsobem zdiskreditována tím minulým režimem a jeho symbolikou. A pravda je, že i v Evropě si ho mohli vykládat různě. Ale to je jen můj názor, on to tuším obhajoval tím, že chtěl něco nového, moderního.
ZdenekH
/ před 5 lety 14.11.2019 17:24
Carle, to jsem rád, že jsi nám naznačil, jaký naší tátové a mámy nyli hovada, že nás nevzali za ruku a neutekli s náma ven. Jestli jsi byl od 5ti let venku (myslím, že to chtěli rodiče), tak víš prdlačku, jak se nám tady žilo a jak se to tady hecovalo mezi náma a váma.
K vlajce - myslím teď, jaké hlavně vlají vaše vlajky v hledišti, myslím, že to červenobílé barvy nepřevyšijou. A hvězdy si nebudeme vyčítat. To asi nemá smysl.
Ano, čínskej režim mě leží v žaludku a jestli tobě ne, to je tvoje věc. V žaludku mě leží všechny režimy, které utlačujou lidi. A TO NEJSEM ŽÁDNEJ PRAVOLÁSKAŘ NEBO PRAŽSKÁ KAVÁRNA, jak rádi někteří politici káží. A přečti si článek od šéfredaktora, který fandí vám, jaké názory na ten režim mají někteří vaši fanoušci.
A ty vaše dva úspěchy co jste dosáhli, tak trochu vám je závidím. Ale vy tady pořád vandrujete, že se na minulost nedá koukat, ale dá, vždyť pro nás byla pěkná.
Já už se fakt nechci tady dohadovat, takže už doopravdy sem nenapíšu (pod švindl penaltu) nic.
Zdendo
/ před 5 lety 14.11.2019 18:45
Já nikomu nic nenaznačoval moje rodiče chtěli akorat žít daleko lepší život z více možnostmi jak pro ně tak pro mě to je celé a určitě bych si nedovolil urážet tvoje rodíče.A co se týká té hvězdy tak já akorát mysleĺ že Slávka má jeden cíp dolů a vy jste měli ty cípi dolů dva klasické komoušské a že k tomu mám napsat dodatek že jsou hvězdy pěticipé to mě fakt nenapadlo a předpokládal jsem že je to snad každýmu jasné ale spletl jsem se není
Tvoje vec
/ před 5 lety 14.11.2019 19:16
Kazdej ma pravo na nazor,a ja ti ho neberu...A,co do minulosti,tak ja ji naopak nezavrhuji...mam krasne vzpominky na starou Slavku,byly nejake tituly,ano min nez vasich,spousta druhej mist,a hlavne jsme hrali krasnej fotbal ke kterymu nastesti ted jsme se vratili,a pokud budeme dal predvadet takove krasne zapasy dycky skousnu i druhe misto...ja totiz fotbal beru jako divadlo,a chci videt krasne predstaveni...a to mi Sparta nikdy nenabidne!....a,co se tyka nejakych rezimu nebo politiky,ta do fotbalu nepatri...kdyby ano,tak nemuze egzistovat v podstate zaden top team...do tech prachy sypou bud cinani (tvuj krvavej rezim)nebo sejkove z muslimskych zemi,taky si myslis naivne,ze ISIS ma v tom ruce...pro me na rozdil od tebe neni nic cerno bile...jako vsechno v zivote,je to tezke,a ma sve pro,a proti...jen muj skromnej bezvyznamnej nazor v zaplave nazoru jinych,odlisnych.....proto nikdy nebudu resit jestli tenhle majitel je spravnej,jedinej poctivej nebo tamten je zlej,spatnej....hodnotim jen uspesnost jejich pusobeni ve fotbale...tak,a tecka
A jak rika vecne nespokojenej
/ před 5 lety 14.11.2019 19:29
Ruda nebo Rudna,ze Sparta ma bambilion titulu,a na dresu by mela hvezdicek jako v mlecne draze...klidne at ma sekstilion titulu,celej dres vcetne spodniho pradla,a kopacek v mistrovskych hvezdickach...me je to fuk...dycky i kdyz vyhravala,predvadela hnusnej,nekoukatelnej fotbal,bolej vod toho oci...az na par zapasu,ktery mozna spocitat na prstech jedny ruky....proto nikdy nemela,a nebude mit moji uctu...proste tak to vidim.
Dano
/ před 5 lety 14.11.2019 20:07
Zato ty musíš být velký krasavec. Když ti druzí jsou hnusní.A ta tvoje úcta je nám u víš u čeho.
Coxi
/ před 5 lety 14.11.2019 20:12
USA má padesát hvězd a ty také jsou komoušské? Když stojí pevně na dvou cípech? Spíš ta vaše hvězda na jedné noze je vratká,jak foukne vítr tak se otočí.
Pletes pojmy z dojmy
/ před 5 lety 14.11.2019 20:41
Me je u zadnice,jestli je nekdo hezoun nebo osklivka...pro me je osklivej,a hnusnej jen fotbal,kterej desetileti predvadi ruda brigada...a uz vubec je mi fuk jak vnimate muj nazor...je to o svobode slova,tak ho vyjadruji...ze to beres tak osobne,je to tvuj boj.
Rudlo,
/ před 5 lety 14.11.2019 20:45
ty jsi barvoslepej ? Americký hvězdičky jsou bílé, vaše je rudá, bolševická na dvou cípech, naše slávistická je červená stojící na jednom cípu.
K doplnění:
Pamatujete Sparťani, že v padesátých letech byla Slavia přejmenována na Dynamo Praha a vy jste byli Spartak Bratrství Praha, potom Spartak Sokolovo ?
rudo
/ před 5 lety 14.11.2019 20:46
Rudá hvězda komunistická byla rudá jako ta sparťanská a ty Americký jsou přece Americký tam žádnej komunismus nebyl a hvězda s jedním cípem dolů je náhodou pěkná a drží pevně:):):)
rudo
/ před 5 lety 14.11.2019 20:46
Rudá hvězda komunistická byla rudá jako ta sparťanská a ty Americký jsou přece Americký tam žádnej komunismus nebyl a hvězda s jedním cípem dolů je náhodou pěkná a drží pevně:):):)
Ty vole
/ před 5 lety 15.11.2019 08:00
Tady se zase rozběhli koksáči :-)))))