Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nepříjemně překvapen
Majitel aktuálně pátého celku Fortuna:ligy ocenil sešívané vítěze. "Musím uznat kvalitu soupeře. Slavia je aktuálně nejsilnější tým české ligy a na hřišti to zkrátka bylo poznat. Nemůžu našim hráčům upřít maximální snahu a bojovnost. Myslím si, že do toho dali vše," uvedl na webu fcb.cz funkcionář neúspěšného finalisty.
Z finálového rozuzlení na hanáckém Andrově stadionu si však odnesl také negativní dojmy. Čeho přesně se týkaly? "Naprosto neuvěřitelné je pro mě vyloučení Milana Baroše. To, k čemu se rozhodčí v té chvíli snížili, je pro mě zcela nepochopitelné. Za co byl Milan Baroš vyloučen? Za to, že z frustrace, které rozumím, protože plynula z velmi přísně nařízené penalty, bouchnul do přilepené cedulky, která odletěla? Opravdu je to důvod k vyloučení? Milan nezničil žádné zařízení. Jen naštvaně bouchnul do cedule, které byla na lavičce přilepená. A ta odletěla. Já viděl na hřišti řadu tvrdých zákroků, v nichž šlo o zdraví. Obešly se bez karty. Viděl jsem hráče, jak zblízka vztekle řve na rozhodčího, bez karty. A pak dostane Milan Baroš červenou za to, že na lavičce naštvaně bouchne do cedule? Milan Baroš se na tento zápas chystal několik týdnů, během kterých doléčoval zranění. Těšil se. Ten zápas mohl být možná jakýmsi vyvrcholením jeho kariéry. Na lavičce to prožíval, emoce jsou přece úplně přirozené. Zvláště v takovém utkání. Bouchnul do cedule, kterou měl nad sebou. Byla přilepená, odletěla. A dostal červenou kartu.," kroutil hlavou nadřízený Laštůvky, Stronatiho, Filla, Hrubého a spol., jehož vyjádření publikovaly stránky fcb.cz.
Řízení vypjatého duelu mu evidentně nesedlo. "Bohužel se nemohu zbavit jednoho silného dojmu. Rozhodčí nás několika verdikty výrazně poškodil. Penalta neměla být odpískána. Při jejím zahrávání navíc hráč Slavie vběhnul do pokutového území, měla být tedy opakována. A vrcholem bylo celé to vyústění, kdy byl po obrovské křivdě v tak důležitém utkání vyloučen Milan Baroš. Za okolností, o kterých jsem mluvil. Nejedná se jen o můj názor. Diskutoval jsem ho s řadou lidí. I s panem Bělákem, ředitelem Baníku. A taky s Markem Jankulovským, sportovním ředitelem. Ten poznal poměry ve špičkovém světovém fotbale a z toho, co se děje u nás, je velmi nepříjemně překvapený, když to řeknu opravdu mírně," doplnil na fcb.cz Brabec, který současně odsoudil násilí v podobě napadení videorozhodčího.
O tom, zda bude Ostrava protestovat, se ještě vedly interní diskuse. "Výsledek platí, ten už se nezmění. A já ani nechci, aby to vyznělo, že zpochybňuji sílu Slavie, která byla ve finále silnější. Byť penalta byla velmi velmi sporná. Ale vyloučení Milana Baroše pro mě bylo ze strany rozhodčích nepochopitelnou věcí," uzavřel vlastník trojnásobného šampiona Československa a jednoho mistra Česka ze sezony 2003/2004.
Re: Jankulovski poznal poměry ve špičkovém světovém fotbale a z toho, co se děje u ná
Ivan (host) / před 5 lety 24.05.2019 12:41
trochu tý úcty k Romanovi ....
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Roman Bůh (host) / před 5 lety 24.05.2019 12:49
tak si nám pan majitel s Jankulem pobrečeli na rameni
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Ivan (host) / před 5 lety 24.05.2019 12:55
jojo kamaráde
psi štěkaj a karavana ...................
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
112567 (host) / před 5 lety 24.05.2019 13:22
Ježíš to je breku. Co Budínský? Ten pravidla neporušil? Nemá brankář při penaltě stát na lajně? Trochu objektivity pane miliardáři. ....
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
112567 (host) / před 5 lety 24.05.2019 13:22
Ježíš to je breku. Co Budínský? Ten pravidla neporušil? Nemá brankář při penaltě stát na lajně? Trochu objektivity pane miliardáři. ....
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BLESK (host) / před 5 lety 24.05.2019 13:52
PRAŽSKÉ KURVY NEUMÍ JINAK VYHRÁT NEŽ PODVODEM........ALE SLÁVIJA U MNĚ KLESLA POD UROVEN SPARTY !!!!!!! SPARTANI SE ASPON ZA TO ŽE KORUMPUJÍ NESTYDÍ. SLÁVISTI ZE SEBE DĚLAJÍ SVATÉ ) VZPOMENTE TWEETY TVRDÍKA NEDÁVNO, PŘEDTÍM NEŽ ZAČAL KAMARÁDIT S BERBREM ..) TAKŽE SLÁVISTI JSTE VĚTŠÍ ODPAD NEŽ SPARTA !!!!!!!!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Jarda Š. (host) / před 5 lety 24.05.2019 13:52
Nevím, proč se toho cypa zastávají, kdyby se takhle choval v Premier League, tak by pak hodně dlouho ani neseděl na té lavičce, a to z rozhodnutí vlastního klubu.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Toník (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:00
BLESK CapsLock warrior už zase jede bomby, a to ještě není víkend..
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Úd dolák (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:19
Vzpomeňte si, jak jste v minulém ročníku doma doslova vyjebali s Karvinou. To jste drželi huby...
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
blesk (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:32
SLÁVIJA = KORUPCE A KAMARÁDI S BERBREM..... UBOŽÁCI......SPARTANI PLIVNĚTE NA NĚ V NEDĚLI JO!!??
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BESKYDY (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:36
Jarda Š- na RUIK F. to hodnotí tak, že kdyby ten slávistický černoušek předvedl takové divadlo v PL, tak ho vypíská celý stadion
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Honza1 (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:42
Uznávám, že penalta byla přísná. Původní záběr se zdál být horší než následná opakovačka. Já bych po shlédnutí opakovačky penaltu asi už nepískal. Nebyla to ale vymyšlená záležitost. Pískat se dala. Jak se říká, kontakt tam byl. Proto do toho VAR nemluvil hlavnímu. Jak moc velká intenzita to byla a kolik tomu přidal, ví asi jen Ngadeu. Každopádně je to blbost Procházky. Tak zkušený hráč si to měl pohlídat a Ngadeua takto neatakovat. Z TV záběrů je jasné, že není pravda, že o něm nevěděl. Baroš to už s reakcemi hodně přehání. Chápu, že je to ostravská legenda a očekává, že k němu budou rozhodčí tolerantnější, což taky mnohdy v průběhu ligy byly, ale co je moc, to je moc. Kdyby mu tohle rozhodčí tolerovali a přecházeli to, co by udělal příště? Bagatelizovat to tím, že bouchnul do nějaké přilepené cedulky, je trošku trapné.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Baník (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:49
Čekáte snad,že Jankulovski řekne na plnou hubu a pravdu,že rozhodčí jsou zkorumpované kurvy a panenky,které oblíká Chovanec s Berbrem a Damkovou?To neřekne naplno nikdo a z žádného klubu,protože nikdo neví kdy tyto prodejné děvky bude potřebovat.Tento ročník jasně dokázal,že je to hnůj a svinstvo a pokud korupce nezmizí a sudí nebudou tvrdě trestáni za ten svůj hnůj tak to nikdy lepší nebude.Vzpomeňme jen na pohárový zápas Plzeň-Baník,jak tam ty hajzlové úřadovali,ale tam to dokázali fotbalově ukopat!!Zápas v Olmíku byl taky hrubě ovlivněn a každý si říkejte co chcete.Červená Barymu byl záměr dopředu domluven a nikdo to nedokáže zpochybnit.Bylo to tak stupidní,že tohle udělá pouze podplacená děvka.A pokud by se tohle stalo Slavii či Spart,nebo jinému,budou se příznivci těchto klubů taky rozčilovat.Neznám jiného takého srdcaře a patriota jakým je Milan,ale protože se znelíbil svým výstupem nedávno se Slávkou je trnem v oku všem ale ruku na srdce,jak by jste se chovali vy všichni mudrci,kdyby jste na tom byli jako on?Tady se to kecá a soudí dobře,ale ve skutečnosti je to jinak.Sezona je pryč,důstojně dohrát poslední kolo nástavby která je k hovnu a pomalu zbrojit na podzim.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BESKYDY (host) / před 5 lety 24.05.2019 14:57
Baník.... dustojně dohrát poslední kolo .. - to uvidíš, jak to bude dustojné.)) Sázkařum se budou protáčet očka )) Jinak s tebou souhlasím.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
grxt (host) / před 5 lety 24.05.2019 15:00
Ty vole to snad nemyslíte vážně .
Bary byl úmyslně vykartován, aby nemohl jako žolík vyběhnout na plac ?
Určitě se Deli a Ngadeu už týden dopředu děsili až proti nim ta ostravská old star vyběhne a bude si je tam vodit jako loutky . Haha !!
Jestli by se vůbec za poločas dostal k balonu. Rozhodčí na něj maj pifku, protože kdykoliv nastoupí, tak rozhodčího počastuje ču.rákem a dalšími perlami, tak si ho hlídaj . A Ardeleánu je ten poslední sudí, kterej fandí Slavii.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Sešívka (host) / před 5 lety 24.05.2019 15:06
Souhlas s grxt: V téhle sezoně hrála Slávka proti daleko větším borcům, než je dneska MB. To by musel být MB před 10 lety. Že už ho mají rozhodčí dost, to je možné. Ale zavinil si to sám.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BESKYDY (host) / před 5 lety 24.05.2019 15:27
Sešivka- že MB má vrchol za sebou, je jasné, ale na naši ligu pořád má. Jde spíše o to, že skluzy Costy, Kangy, Frýdka,kdy jde o nohy nic, max. žlutá, a to zkoumá na VARu. A že praští do pitomé tabule, tak jde ven? Trochu divné, ne?
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 24.05.2019 15:47
Baroše se může zastávat jen naprostý idiot, popřípadě zcela logicky fanoušci Baníku, kteří ale v tom případě nemají nárok o tom diskutovat, opět z logiky věci. Ten člověk, co se vrátil do ČR, se chová až neuvěřitelně arogantně a to je ten nejmenší zádrhel, který mi zvedá mandle. Je to zákeřnej hajzl, který v souboji nechodí po míči, ale zásadně po soupeři. Lokty do držky, do hlavy, do žeber, chodí do gólmanů. Když už mu to náhodou písknou, tak se může zjevit, stane se z něj kulomet na nadávky nejhrubšího zrna, vypadá jak vteřinu před infarktem, gestikuluje jak šílenej. Já při vší úctě k jeho dřívějšímu umu a kariéře (bože, kolikrát jsme v hospodě za Brücknera řvali - vypusťte Baroše, když byl ještě žolíkem) si přeju, aby to zabalil. Zanáší do fotbalu jen sváry, jako by jich už tak nebylo dost. Táhni, Milane.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
grxt (host) / před 5 lety 24.05.2019 15:59
Souhlas povaleči .
A podobnost s takovým jedním ze sparty čistě náhodná.
Ale ten už to dotáhl o dva levely dál .
Chodí po Praze a nakupuje cigarety a lubrikační gel.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
112456 (host) / před 5 lety 24.05.2019 16:26
to povaleč: ..ta první věta nemá chybu :D
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
R (host) / před 5 lety 24.05.2019 17:25
Najdeěte naahé ženy ve vašem městě zde : nome.ga/nahe
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
gmc (host) / před 5 lety 24.05.2019 18:40
Hele, Ostraváci, trošku objektivity. Sice při penaltě vběhl Traoré do pokutového území před kopem, ale Budínský taky nestál na čáře a vyskočil ven z kasy. Takže rozhodčí buďto nechat tak, nebo opakovat a oba žlutou. Vůbec to vybíhání brankářů před kopem bych trestal. U nás je na to expert Hruška z Plzně, ten už při rozběhu střelce stojí dva metry před brankovou čárou.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BLESK (host) / před 5 lety 24.05.2019 19:08
MORAVA A SLEZSKO NENÍ ŽÁDNÉ ČESKO !!!! ROZDĚLIT SE AT NÁS NEOKRÁDÁ POŘÁD TA ZKURVENÁ PRAHA
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
jerry (host) / před 5 lety 24.05.2019 19:17
Proč se diví?V Česku je všechno jiné,než v civilizovaných státech.Žijeme přece v banánové republice,kde zákony a pravidla platí jen pro někoho.Kdo chce tak si co mu vyhovuje zařídí v případě Slavie a její tribuny si to vyřve a ještě s pomocí policie.Policie má prý pomáhat a chránit a komu pomáhá a koho chrání?
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Sakal (host) / před 5 lety 24.05.2019 19:50
Baros je regulerni blazen, jsem rad, ze mu ukazali, ze takhle se tady proste chovat nebude, i pres jeho vynikajici karieru. Vsichni jsem videli a hlavne slyseli zo to je za hovado, kdyz dostal prvni cervenou tenkrat proti Slavii.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Sakal (host) / před 5 lety 24.05.2019 20:05
Celej Banik a hlavne Jankul s Barosem by meli hlavne drzet tlamy za to, co tomu blaznovi tady prochazi.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Jarda Š. (host) / před 5 lety 24.05.2019 20:58
BESKYDY: To je taky, bohužel, v naší lize zažitý zlozvyk, že faulovaný hráč téměř vždy přifilmovává. Rozhodčí by to měli trestat, ale zároveň je také potřeba, aby se naučili pískat i fauly, při nichž faulovaný hráč neupadne.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Lama1 krátíme ok?? (host) / před 5 lety 25.05.2019 07:43
Procházka tvrdil, že o Ngadeuovi nevěděl. Dobře, třikrát se po něm otočil, ale nevěděl o něm. Prej šel do souboje. No jasně, proč hlavičkovat ve výskoku, když můžu stát na zemi a mít ruce nahoře.
Příčina a následek. Příčinou bylo, že to Procházka podcenil. Následkem pak to, že hřebet ruky Ngadeua vyliskal a pak si ho stáhnul k zemi za rameno. Hráče ve výskoku to vychýlí. Ngadeua to vychýlilo tak, že nemohl v klidu hlavičkovat a míč mu padnul přímo do ksichtu, na frňák. Ten liskanec šel slyšet až do středu východní tribuny, odkud jsem vysíral chachary. Nevím, co je na tom diskutabilního.
V momentě, kdy Souček kopnul do míče, byli v rozporu s pravidly ve vápně dva Slávisti a dva Baníkovci, brankář Baníku metr před brankovou čarou. Tak se měla penalta buď opakovat, nebo se měla pustit, protože to posrali všichni zúčastnění kromě Součka, ten měl paradoxně nejhorší výchozí pozici, protože mu brankář zmenšil úhel. Předpokládám, že kdyby brankář vyrážel a Slávia dorážela hráčem, který vběhl do vápna moc brzo, video by zasáhlo.
A jak už bylo zmíněno, Baroš nemůže mít za zásluhy výjimky z pravidel. Pokud se opakovaně chová jak buran, tak by to měl v první řadě řešit klub. Pokud to musí řešit rozhodčí, tak je něco špatně. A když se ho pak klub ještě zastává, tak jsme, pánové, se vší úctou, v prdeli.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Paolo (host) / před 5 lety 25.05.2019 07:52
Začalo to všechno losem před semifinále poháru. Končí to penaltou ,která nebyla. A vyloučením MB.Kdo dělá trošku do fotbalu, tak to dokáže domýšlet. Připadá mi to, že se vrátila doba Ivánka. Fotbal nikdy nebyl čistý a u nás nikdy nebude. O tom kdo a co bude hrát v Evropě, v lize, v kraji či okrese rozhodují jiní o váš a bez vás. Musíte vědět komu solit, jinak nepostoupíte nebo sestoupíte. Je to prostě hnus. A k legendám se chovejme s úctou,protože něco ve světě dokázali.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Vilda (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:04
Pentle se písknout dala-to byla blbost od Procházky že se toho černocha dotknul.Jen že ten negr vyváděl jako kdyby dostal pěstí do držky.M.B. je psychopat s vymydleným mozkem a to ví asikaždý
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Proti Slavii (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:16
Největší zářez ligy. Ostuda fotbalu. Na každou s. I se vaří voda
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BLESK (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:38
ZINÉDINE ZIDANE A MILAN BAROŠ !!! Tyto dvě velké hvězdy končily kariéru s červenou kartou !!!! JABLONEC DÁ URČITĚ NĚJAKÝ BODÍK LIBERCI, JE TO DOMLUVENÉ
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
baki (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:39
Nejsem fanda ani jednoho mužstva.Jsem fanda Českého fotbalu.Už se mi nechce dívat na Českou ligu.Sparta,Slavie a Plzen by si měly udělat svoje ligy.Motorlet,Břevnov,Žiźkov atd.ty by porážely,snad i bez pomoci rozhodčích a Berbra.Hnus co se děje v zápasech s videem.Na co to je?Pomáhá to ještě více ke korupci.Držení v šestnástce si písknou jak potřebují a dělají z lidí hlupáky.Hráčí se připravují na každý zápas .Makají celý rok a pak příjde ,Proske ,Andrleánu,Královec atd a je po všem.Myslím.že píšu za většinu slušných fanoušků fotbalu.Je to třeba vyčistit od hlavy a nějak se to nedaří.Praha a Plzen vládnou Českému fotbalu,šlo by to i bez korupce?Budeme mít z toho radost všichni co máme rádi fotbal.Ne jen pár z korumpovaných rozhodčích a ted i lidí u videa. Zkuste to páni funkcionáři.Baki
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
grxt (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:42
Největší zářez, ostuda fotbalu.
Trochu silný slova . Co byste proboha chtěli v Evropě dělat ? Vyfičeli byste v 1.předkole někde v Kazachstánu .
Když Vaše největší hvězda je ten přestárlej psychopat. Kdyby ho teď viděli jeho bývalí zaměstnavatelé z Liverpoolu, tak se za něj stydí.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
K smíchu (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:45
To je paráda když brečí Slávie po zápase s Plzní a Baník po zápase se Slavií, všichni silní v zákulisí a pak se diví když je soupeř přeplatí. Nedivte se, i sudí platí hypotéky a tenhle systém umožnily především vaše kluby.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BLESK (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:50
LIGA BYLA DOPŘEDU DOMLUVENÁ. TITUL MĚLA KOUPNÝ SLÁVIJA PLZEN DRUHÉ MÍSTO, ABY ŠLA DO PŘEDKOLA LM, SPARTA 3. A DO POHÁRU SE NESMÍ DOSTAT MUŽSTVA Z MORAVY A SLEZSKA !!!!!!!!! ROZDĚLIT TU ZKURVENOU ČESKOU BANANA REPUBLIKU !!!!!!!!!! STYDÍM SE , ŽE MÁM V OP NAPSÁNO ČR !!!!!!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
qwert (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:55
penalta nesmyslná, ač nikterak zvlášť nefandím Baníku, ale to je bolest celé sezóny a neumětelství českého rozhodčího "pokolení", vyloučení Baroše naprostý nesmysl (pochopil bych, kdyby opustil vyhrazenou zónu). Rozhodčí, který neumí s postranným uhlídat, aby Traoré nestál za penalty v 16ce a nenechá to opakovat, by měl pískat leda okresní přebor. Tam rozhodčí nejsou, šup tam s ním!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Karel (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:55
Spousta diskutujících nadává Barošovi.Neprávem,rozhodčí byl slabý,spoustu faulu vůbec nechtěl vidět.Kartu měl dostat Ghadeu za filmování.Slavia byla celkově lepší tak tohle divadlo nepotřebovala.Škoda mohlo to být pěkné vyvrcholení sezony.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BLESK (host) / před 5 lety 25.05.2019 08:58
SLÁVIJA SE DOSTALA V UBOHOSTI PŘED PLZEN A SPARTU.....TY ASPON NETWEETUJÍ JAKO UBOŽÁK TRDÍK, ŽE ON NEPODVÁDÍ......A PAK PENALTA CO 100% NEBYLA. ANI SE HO NEDTKNUL A AFRIČAN ŘVAL A SIMULOVAL JAKO BY DOSTAL PĚSTÍ OD MCGREGORA......
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Hansi (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:01
Mám kamaráda uvnitř fotbalového prostředí. Z logiky věci nemohu jmenovat, ale všichni znáte. Údajně byl velký zákulisní tlak na vítězství Slavie. Ale překvapivě ne ze strany Tvrdíka a spol., ale ze strany Sparty. Tam prý usoudili, že nutně musí hrát příští rok základní skupinu a na postup přes kvalifikaci si po tom všem, co se tam děje, nevěří. Tak vsadili na jednu kartu a tou bylo vítězství Slavie v poháru.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Miloslav (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:15
Úroveň fotbalu jde do kopru! Vše okolo něj co se děje na poloprázdných stadiónech je hrůza. Stejná jako v Turecku, Rumunsku, Srbsku aj. Kdo za to může???? Vždyť se nikomu nic ještě nestalo, nikdo nebyl potrestanéj a je to pořád dokola! Hlavně ty pražský špíny v čele s hradním jdou příkladem. To co udělali s panem fotbalistou Barošem je vrchol vrcholů. Nikdo nikdy nebyl potrestanej za veřejné vulgarismy ani v TV natož když ukazujou to STÁDO ze Sněmovny. Baroše potrestají podle ,, odeznívání,,. Kam kráčí ŠPÍNA !!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
pivnice (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:23
Bože BLESKU Ty jsi debil!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
blesk (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:27
pivnice...mám pravdu o ty pražskej odpade?
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
blesk (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:29
hansi....věřím tomu !!!! A PAK SE TY PRAŽŠTÍ PEPÍCI DIVĚJ, ŽE JE NENÁVIDÍME !!!! KDYŽ ANI VE SPORTU NEJSOU SCHOPNI HRÁT FÉR....
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Dj Bobo (host) / před 5 lety 25.05.2019 09:49
NĚKDO V TĚTO DOBĚ PROBOHA JEŠTĚ SLEDUJE ČESKOU KOPANOU? FOTBAL SE HRAJE ZA NAŠIMA HRANICEMI TADY JE TO JEN SPROSTA KOPANA PLNÁ ÚPLATKŮ!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Sešívka (host) / před 5 lety 25.05.2019 10:02
Hansi - Tomu bych i věřil ...
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Forvari (host) / před 5 lety 25.05.2019 10:57
....nedívám se na naši ligu, není to fotbal...jeto kopana, bez nápadu, bez techniky....co, by tak hrál Messi v naší lize....když, by měl kolem sebe, takové voly. Je radost, se dívat na Německou ligu, Anglickou, Španělskou, Italskou.....a to by, naši hráči chtěli takové platy? Zaco? Golmani jsou dobři....proto mají uplatnění i v cizině. A Baroš, at už jde do háje...nehraje, jen kecá a kritizuje....
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
James (host) / před 5 lety 25.05.2019 11:14
Baroš dal Liberci gol rukou,tak at jde třeba vycpat
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Josef (host) / před 5 lety 25.05.2019 11:54
Trapaci však to byla fraška ostuda fotbalu chudák negr jaké měl bebičko stoho pohlazení... Škoda že nedobili i toho hlavního ikdyz ten neměl čas když ho zrovna kouřili ve sprše judaci.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
forester (host) / před 5 lety 25.05.2019 12:15
Moc jsem se pobavil u příspěvků nějakého Bleska,to musí být debil,kterému není rovno!Neskutečné hovado.Kvůli němu si budu tady ty příspěvky číst.Asi má i volební právo,takže je právoplatný člen této společnosti.Kolik může mít IQ?20?30?
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Romusa (host) / před 5 lety 25.05.2019 13:34
Blesku, jsi normální dement, který by měl být na uzavřeném oddělení. Stříká z tebe frustrace a komplexy jak z pramenů na Islandu. Klidně se oddělte, alespoň se sem nebudete srát po tisících. V občance budeš mít PL a budeš spokojen. My koneckonců také, protože bude o dalšího dementa s volebním právem v této zemi méně.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
saatek (host) / před 5 lety 25.05.2019 14:00
Za prve: Banik by ten zapas prohral i kdyby nebylo te penalty, protoze krome prvnich deseti minut byl totalne trapny.
Za druhe: penalta asi prisna byla, ale Prochazka si za to muze sam a vymlouvat se na to, ze tam toho hrace nevidel, je hodne trapne a alibisticke.
Za treti: Pan Brabec nezminil, ze Baros uz byl drive napominan za jeho chovani.
Za ctvrte: Z fotografii je jasne, ze Baros se tam musel chovat jako blazen a triskat tam do te lavicky, protoze ta cedulka neuletela, je videt, ze to bylo praskle a tohle jeho chovani spolecne s predeslym napominanim je proste za hranou a tohle chovani by se proste tolerovat nemelo.
Za pate: Barosovi na hristi nekolikrat proslo to, co by jinym neproslo ani nahodou a jako osobnost a modla malych fotbalistu by mel zvazit sve chovani, protoze tohle priblble besneni urcite neni dobry priklad pro mlade.
Za seste: vyjadreni pana Jankulowskiho jsem nikde nezaznamenal, ale urcite zazil I horsi zapasy a tohle vyjadreni by bylo z jeho ust zcela zbytecne a alibisticke.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
AJETO (host) / před 5 lety 25.05.2019 15:16
Milý pane "majiteli"! Jako fanoušek Vás chápu, ale nepleťte si pozice. Vám do vlastnictví klubu taky nikdo nekecá. Kupte si píšťalku a pískejte, co vám dech stačí /stačí doma v ložnici, třeba/. Pak si nechte dát školení a hurá na plac. Až vám /na Vás/ někdo bude hulákat do kurev, idiotů a tak, zřejmě budete pískat jako divý. Třeba, když to budete brát jako řízení firmy. Věřím, že pak to bude lítat /i předčasně do sprch/ - a taky si přečtěte pořádně pravidla, než začnete brblat před novináři … Že sice něco nechápete je prostý lidský nedostatek - budiž - bohužel tady je to už jedno, zde jste nejspíš za vola, sorry jako a bez urážky! Je s podivem, že vlastník fotbalového klubu pravidla fotbalu zná /spíše nezná/ mlhavě a z jedoucího auta či citovaná placenými poskoky. Takhle fotbal nefunguje a kdyby přeci jen trochu, vypadal by jinak. Baník se nemá fotbalově se za co stydět a Vaše řeči mu nepomůžou - jestli vám ano - pak bůh s námi a na vás ať se vysere - potřebujete to jako drbání a baníkovci umí kopat sami a zatím dobře. Takže ponořit do pravidel, i vám bude líp !! A Baroš, NOCOMMENT, nestojí ani za ťuk do klávesnice / teda ty jeho řečnické skutky!! stejné jako Váš "subjektivní /ne/výklad § - dobře Vám i s Barošem tak.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Zdeněk (host) / před 5 lety 25.05.2019 16:44
Nechápu co se tu řeší. Ruka v obličeji byla a faul v šestnáctce je prostě penalta. To si každý může říkat jak chce, že byla přísná. A pan Baroš. Nechci to nějak řešit, ale asi všichni zapomněli na gól rukou ve čtvrtfinále. To ovšem nikdo z Baníku nějak moc nekomentoval. A pak, jak řekla komise, tak rozhodující gól dali z ofsajdu. Takže vlastně ani finále hrát neměli a křičet by měl úplně někdo jiný. Z mého hlediska není co dodat. Nejsem slávista, ale pravda je, že si jak titul tak vítězství v poháru zaslouží. A je mi celkem jedno kdo od kud je. Já nejsem ani z Prahy a ani z Ostravy. I já mívám emoce, ale ty opadnou a pak se prostě zkusím zamyslet.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
jerry (host) / před 5 lety 25.05.2019 18:14
To se ještě časem budeš ještě víc divit,co je to český fotbal.Odbočím,v Polsku se hraje MS dvacítek.Marně jsem hledal českou reprezentaci,copak u nás nejsou dvacetiletí hráči?Kde udělali soudruzi ze Strahova chybu?Obzvlášť,když na tomto mistrovství hrají reprezentace takových fotbalových velikánů jako je Katar,Mali,Panama,nebo Tahiti.Může mi to někdo vysvětlit?Přece v českém fotbale jsou světový hráči,alespoň si to ti hráči myslí,že není nad ně.Simulováním a válením se na hřišti se světovost těžko získá.Bohužel český fotbal se na takovou cestu dal.Viz utkání finále MOL cup.Stačí když ucítí na sobě nějaký dotyk soupeře,tak se skácí jak kdyby dostal dávku z kalašnikova.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Milan (host) / před 5 lety 25.05.2019 18:50
Sakal.Ty jsi ubožák a hlupák
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
? (host) / před 5 lety 25.05.2019 20:03
Jerry tobě cokoli vysvětlovat nemá vůbec cenu,protože jsi absolutní blb co to tady dokazuje den co den,měl by si se jít někam léčit ale u tebe to nemá cenu tak to ani nezkoušej nemá to cenu
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
jerry (host) / před 5 lety 25.05.2019 20:22
? otazníku, ty jseš teplej a ještě pitomej
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
blesk (host) / před 5 lety 25.05.2019 20:39
PRAŽSKÉ KURVY VÁM UŽ TY DROGY DÁVAJÍ OD NAROZENÍ CO? A NEBO JSTE TAK VYJEBANÍ? penalta nebyla a červená je povod trdíka
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Petr (host) / před 5 lety 25.05.2019 21:31
Vážení zamindrákování Moraváčci.Když vám tolik ubližují,tak se odtrhněte a budete tak spokojeni.Ostatně jste měli táhnout už se Slováky.Jste stejní,jako oni.Každý vám ubližuje a vy pak pláčete a snažíte se roztrhat stát.Tak to udělejte na rovinu a nechte si své nářky na pak!Však on Benítez dobře věděl,proč Baroše,jednoho z nejlepších hráčů PL,vyhodil z Liverpoolu.A tím začal Barošův pád.V Anglii ho už nechtěli,ve Francii půl roku nehrál a přesto ho tlačili jak hráči,tak Brückner a dosadili do národního týmu.Jeho úpadek jde čistě za ním a rozhodčí byli k němu velice tolerantní.Pak dostal červenou kartu a hrozně se tomu divil.Od té doby už není ani fotbalista.Hlavně je zajímavé,že Prahu nesnáší,ale už má koupený v Praze byt a bude tam bydlet.Už od mala učíte děti nenávidět hlavně Prahu.Tak se seberte a táhněte do pr-yč.A nikdo nebude zamindrákovaným Moraváčkům ubližovat.Můžete se pro změnu chytnout Slováků.Vaše povaha je Slovákům bližší,než k Čechům.A teď se klidně poserte!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
blesk) (host) / před 5 lety 25.05.2019 21:38
PETR TY PIČO....TO JE NÁŠ NEJVĚTŠÍ SEN SE ODTRHNOUT OD TÉ ZKURVENÍ PRAHY !!!!!!!!!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Romusa (host) / před 5 lety 25.05.2019 22:26
Blesk: Tak už kurva táhněte do piče. Ale na to nemáte koule, chcípli byste hlady, vy balkánci.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Gunn (host) / před 5 lety 25.05.2019 22:26
Koukam breci tu slavisti, spartani, plzenaci a i banikovci. Ve vysledku zadny rozdil, vsichni jen brecite :) co se Barose tyce, dobre mu tak, secetli mu to nakonec pekne. Cervena mozna prisna, ale diky tomu ze se chova jak namistrovane, arogantni a sproste hovado si to zaslouzi. Jeho uspechy n
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Gunn (host) / před 5 lety 25.05.2019 22:27
Nezpochybnuji, jeho chovani vsak uz ano.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Gunn (host) / před 5 lety 25.05.2019 22:30
A BLESKU, klidne tahnete, lidi jako ty nam stejne jen delaji ostudu. Tak prestan kecat, seber koule a bez
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
? (host) / před 5 lety 25.05.2019 22:46
Gunn Slavisti nemaj sebemenší důvod brečet ty naopak se můžou jenom smát těm plačkám jinejch týmů hlavně Rumuni tu brečej nejvíc ze všech ale těm se nikdo nemůže divit jejich tým je totíž opravdu k pláči tak to mají povoleno
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
bobr (host) / před 5 lety 26.05.2019 01:51
Tak daleko od nás po technické stránce - jako dnes - Západ nikdy nebyl. Neznám českého ligového trenéra - ať už prvoligového, nebo bývalého prvoligového, který by věděl, jak na to. Taktika s neustálými souboji a kondice nestačí. A bude to čím dál horší. Schody se zametají od trenérů, jak říká stará paní Blažková.
Náš vrcholový fotbal je doménou fotbalově nevidomých expertů. Zato ale odborné fotbalové hatmatilky znalých. Řekněme si to na rovinu, chlapsky : v r. 1980 by na náš dnešní fotbal nestačili ani Braniboři, ani Bavoři a ani Sasíci. O Šlesvících a Holštýnech ani nemluvě.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Lupino (host) / před 5 lety 26.05.2019 08:27
Čtu ty vaše komentáře a chce se mi zvracet.Co jste to za kokoti.Trochu úcty by vám neškodilo.To že Baník prohraje bylo jasné už před finále protože Sparta a Jablonec to potřeboval tak to sparťan chovanec zařídil.Za mě ukázka korupce.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Milan (host) / před 5 lety 26.05.2019 10:07
Jak krátkou paměť mají v té civilizované Ostravě, když tady čtu komentáře jak je všichni poškodili a jak MB bouchl rukou do cedulky, tou samou rukou kterou vyřadil Liberec. MB je opravdu fair player jen co je pravda, ale boží mlýny melou.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
608364422 (host) / před 5 lety 26.05.2019 19:09
Když brankar udela krok dopředu před kopnuti penalty nebo když hrac vybehne před kopnuti penalty ma se opakovat tolikrat az je to podla pravidel v poradku !!!!!!!!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Prak (host) / před 5 lety 26.05.2019 22:48
Pelta liga je obří šou. Baroš opravdu nemůže ničit lavičku...
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
paf (host) / před 5 lety 27.05.2019 07:58
1FCB čeka poslední krok do Evropy.Páte místo je úspěch klubu a odměna pro věrné fanoušky
To co čeká na změnu je vedení ligy snad si s tím bývalí naši vynikající hráči co jsou ve funkcích v lize poradí.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Mori (host) / před 5 lety 27.05.2019 11:13
chudáčci na Baníčku..holčičky uplakaný. Mourek nakopl flašku s vodou tak byl prušvih, když to udělal pak znova, tak se všem omlouval za své chovaní a tady se bude nadavat rozhodčímu. A proč se MB nepřiznal že dal gol rukou? To už bylo v pořádku? Takovejma prohlášeníma ze sebe vedení baníku děla akorát pitomce a uplakánky..
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Mycwa (host) / před 5 lety 27.05.2019 11:20
Penalta naprostej nesmysl a sudí jen pomohl Slávii. Nejspíš by vyhrála i bez týhle komedie, ale taky je možný že to mohl Baník uhaluzit na 0:0 a v penaltách se mohlo stát cokoli. Ale Barošovi to patří, ten se chová jako dement.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
koubič (host) / před 5 lety 27.05.2019 11:30
Brečíte tady všichni jak malý děvky.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Rozumbrada (host) / před 5 lety 27.05.2019 20:49
Pro BESKYDY: Ten "černoušek" má jméno -- Michael Ngadeu Ngadjui -- a žádné divadlo nepředvedl, pouze se držel za nos, protože do něj dostal silnou ránu míčem z rohu. Na rozdíl od jiných hráčů -- ze Slávistů např. Hušbauera či Olayinky -- Ngadeu nijak nepřihrává. Je to jednoduché: Procházka vrazil rukou Ngadeu do obličeje, načež rozhozený Ngadeu dostal míčem do nosu. Žádný pisálek z RUIK na tom nic nezmění, lhát a lhát a lhát dovedou i novináři ze Sportu či Dnes ale pravda zůstává pravdou.
Na https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10114956110-fotbal/419232401123002-sk-slavia-praha-fc-banik-ostrava v čase 1:09:30 až 1:09:40 lze vidět celý faul zblízka.
Na https://ibb.co/4V3DJLX lze vidět, jak Procházka zasáhl Ngadeu do obličeje. Mimochodem je tam i vidět, jak i dva další Slávisti jsou soupeři drženi.
Fraška je pouze ta mediální kampaň proti Slavii. Fanoušci klubů, které roky vyhrávaly pomocí rozhodčí a zákulisních machinací, samozřejmě dělají vše proto, double Slavie pošpinit. A mezi těmi fanoušky je samozřejmě mnoho novinářů a pisálků.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
BESKYDY (host) / před 5 lety 27.05.2019 21:01
Rozumbrada-1. tak hlavně,že jsi pochopil koho mám na mysli 2. že mu šáhl Procházka do obličeje, to nezpochybnuji, ale koulel se tam,jak špatně střelený srnec)), takže přidal 3. v každé zápase se drží při standartkách dvojičky jak teplí. Jde pouze o to,co si sudí vybere a pískne.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
udolak (host) / před 5 lety 28.05.2019 01:25
Sparta je stejně vyjebaná a nenávidím jí
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Antony/host (host) / před 5 lety 28.05.2019 07:48
Blesku, blesku, vy jste jistě zajímavý člověk, jistě také máte zajímavé přátele. Vás je opravdu na vašem místě škoda. Vy už dávno patříte do EU. Antony.
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Docent (host) / před 5 lety 29.05.2019 05:59
Sranda je že nejvíce vysmátý byl po finále poháru luftJarda Tvrdík !! Píská rozhodčí který nemá rád Slávku, umyjou Baník i s Milanem až hanba!!!A nestalo ho to ani korunu!!! Všechno zaplatí Sparta s Jabloncem!!! Jenom o posun a jistotu v poháru!!A Milan?Ať je jaký je, pro Baník by dýchal!!A to ti lupové s Čech s něj musí mít ukrutný strach když se neštítí ani takových prasáren! Včetně redaktorů s nějakých sportovních televizních kanálů a novin!A to Slávka s tímto manšaftem a rozpočtem měla do 30 minuty vést 3 : 0.Ale gólman se rozchytal tak co kdyby? Takže Miláně, i v tvém věku štěněte mají takové kufry, že bude dobré hrát ještě aspoň jednu sezonu!!!
Re: Jankulovski zná poměry ze světové špičky a z toho, co se děje u nás, je velmi nep
Craig (host) / před 5 lety 31.05.2019 11:54
SpFling.com - skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem pro nalezení sexuálního partnera!