Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest prominou, nebo odloží do další sezony
Slavia dokázala otočit nepříznivě se vyvíjející duel proti Jablonci a dvě kola před koncem nadstavbové části má na čele tabulky pohodlný pětibodový náskok na Viktorii. Titul je tedy velmi, velmi blízko.
"Byl to rozhodující krok, protože kdybychom to neurvali, tak je Plzeň zase na dvou bodech. Bylo by to těžké až do konce. Proti Jablonci jsme to urvali v závěru a zůstali jsme na pěti bodech. Věřím, že už to v Ostravě zvládneme. Bylo by to dobré, abychom nešli do derby s tím, že by se muselo rozhodovat. Člověk nikdy neví, se Spartou je každý zápas jiný. Doufám, že to už zvládneme, ať se nemusíme stresovat do posledního kola," uvedl na webu slavia.cz brankář Ondřej Kolář.
Sešívané mohl motivovat také výsledek z Doosan arény, kde Sparta "zařvala" 4:0. "Nebudu říkat, že jsme to nesledovali, ale že by nás to nějak ovlivnilo, to si nemyslím. Já jsem věděl, že Plzeň to urve a dotáhne se na nás na dva body. Od začátku jsme věděli, že to je jen o nás. Měli jsme pětibodový náskok. Když jsme si ho chtěli udržet, tak jsme museli porazit Jablonec, to se nám podařilo. Doufáme, že to v Ostravě urveme," zopakoval své přání exliberecký strážce svatyně.
Obrat, o kterém rozhodli Traoré se Součkem, nebyl z říše snadných. "Samozřejmě to bylo těžké, Jablonec má obrovskou sílu, ukázali to tím, že dali krásný gól. Hrají výborně, ukázali to v Plzni, ale daří se jim celou sezonu. Bylo to těžké, hlavně jsme měli myšlenky na poslední dva domácí zápasy, kdy jsme s nimi prohráli. Scénář byl dost podobný, ale ukázali jsme sílu a zvrátili jsme to," doplni na stránkách slavia.cz svěřenec kouče Jindřicha Trpišovského.
Slavia už má v tuto chvíli na kontě více než padesát zápasů. "Zápasů je hodně, nasčítá se to. Musíme do toho jít každý zápas stejně, obzvláště, když nám jde o titul. Věděli jsme, co musíme získat, takže jsme se plně soustředili. Pro mě osobně je to obzvláště těžké, šly na mě tři střely. Jsem rád, že jsem klukům pomohl s jednou. Pro mě je vůbec těžké udržet koncentraci po celý zápas," řekl slavia.cz citovaný spoluhráč Škody, Hušbauera, Deliho a spol.
Vítěz středečního klání současně doufá, že dostane pro další domácí duel ohledně fanoušků pouze podmínku. "Určitě, chtěli bychom zvednout pohár doma před plným stadionem. I fanoušci by si to zasloužili. Doufáme, že nám to prominou, nebo odloží do další sezony," uzavřel na slavia.cz čtyřiadvacetiletý Kolář.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sešívka (host) / před 5 lety 16.05.2019 08:11
Psal jsem tu před zápasem, že nevěřím, že by to Jablonec na Slavii vypustil. To by Rada nepřipustil. A že když dá Jablonec první gól, budeme to mít těžký. Bohužel se to potvrdilo. Naštěstí to Slavia zvládla. I když s klikou. Zařídil to oblíbenec sparťanů Souček !
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 08:17
POME BANÍK, POME SPARTA!!!
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
DPetr (host) / před 5 lety 16.05.2019 08:58
Naajdětee nahé ženy ve vašem městě zdee : nome.ga/nahe
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
ZdeněkH (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:02
Já bych vám ten trest dal na nějaký přípravný zápasy, co budete hrát doma, třeba s Duklou, nebo Viktorkou Žižkov. To vám policie s luftjardou zařídí. Tam se nemusí bát o bezpečnost diváků. Nebo atˇ si tam stoupne Šmíca bude klid. Potom můžou vaše hovada vyjet někam večer a některý stadion poničit. A nebo si vaše vedení může zase dělat z fotbalové komise prdel a přestěhovat tribunu sever na jih.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
sks (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:05
hahahahaha
tristní úroveň některých fans acs tady
Ještě tzv. "Jirka" by tu mohl něco zakoktat
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:08
Zdeněk: To je přesné. Spartě zakážou za pár ohýnků výjezd do Plzně, slávistům otevřou uzavřenou tribunu. Odvolávám co jsem slíbil a slibuji že odvolám cokoli si mr. tvrdolín bude přát.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Ehm (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:09
říkávalo se "ubrečená Slavia", udolaku, i ty seš důkazem, že to přešlo na jinej klub
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak3 (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:12
Co to tady meleš ty kokot?
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak3 (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:13
udolak: Spartě nezakázali výjezd do Plzně kvůli pyru, ale kvůli obavám ze msty za dělbuch na Spartě. Pár nás tam včera ale stejně bylo.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
blesk (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:29
SLÁVIJA BYLA ZASE V ZÁPASE POSRANÁ A TŘEPE SE.......JAK S PLZNÍ TAK JABLONCEM!! TAK VYTŘEPANÉ MUŽSTVO SI TITUL NEZASLOUŽÍ !!!!
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:32
Blesku, tak kdo zvedne ve středu pohár? Vy nebo pražské kurvy? Doufám že jedeš, máš to za plotem.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sešívka (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:40
Udolaci, chápu, že po tom včerejšku radši řešíte diváky, než to, co se děje na hřišti.
Ta frustrace z výkonu Sparty musí být strašná.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 09:45
udolak: zakázané výjezdy nemáte za pár ohýnků, ale za házení předmětů na hřiště a hráče (v ligovém a pohárovém derby).
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
112567 (host) / před 5 lety 16.05.2019 10:00
To kvičení ubohých rudých nedonošenců je rajská hudba pro můj sluch. Vysmívám se jim :).
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
SSPetr (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:09
Naajděete naahé ženy ve vašem mestě zde : nome.ga/nahe
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Jarda Š. (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:11
Když nechtějí mít sešívky uzavřenou tribunu, tak by jim ten trest měli změnit na odebrání tří bodů a bylo by to v pořádku.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak2 (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:16
Sever: JJ, oficiální verze je házení předmětů na plochu. Je to stejný muhehe jako omilostnění vaší tribuny na základě žádosti PČR. Realita je taková, že se hodně báli odvety hools ACS za ten děbuch, jinak by sektor v Plzni normálně otevřeli, mám kámoše na kriminálce a ten mi tohle sám řek.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:22
Jarda: Pokud by měl trest zavřený tribuny skutečně fungovat, tak buď zavřít celý stadion aby se průseráři nemohli posadit jinam, nebo všechny v době zápasu někde uskladnit. 80% těch opic má podle mě permanentky, tak není těžké je vyhledat. A že se to prase Tvrdík chlubí, jak kotel přesouvá na druhou stranu, to už snad ani nekomentovat, ten dobytek si myslí, že fotbal je politické kolbiště.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:24
udolak2 Souhlas, myslím si to samé. Jinak by totiž po Opavě zbytek trestu prominuli.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
fandové CZ (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:29
To jsem zvědav jestli při derby budou fandové Slavie uzavření sektor ? to jsem zvědavi jestli fanouškům Slavie j Disciplinární komise FAČR jim trest promine , nebo odloží ! To by nebylo fér pro fanoušky CZ . Kdyby to udělaly fandové jiného klubu jestli svaz Disciplinární komise FAČR jim to taky promine nebo odloží trest
I
.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:48
Vy jste fakt mediální ovce! Zavírat sektory za házení čehokoliv na hřiště nebo hráče je naprosto ok. To je největší demence a musí to skončit. Ale zavírat sektory za pyro nebo pokřiky je trapný. Nebo mi ukažte stadion, kde se nenadává. A za pyro byly vždycky pokuty. Choďte si do divadla.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak2 (host) / před 5 lety 16.05.2019 11:56
Jak můžeš napsat takovou kravinu??? Urážky do buzerantů, kurev, přání někomu smrti, to je dle tebe v pohodě, zatímco nějakej ten kelímek nebo světlice jsou nepřípustný??? Víš vůbec o tom, že na stadiony chodí i děti a tyhle pokřiky slyší??? Buď všechno, nebo nic, ale tyhle populistický tresty at si strčí fačr do chindy.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 12:01
Tvl zase ty děti:D Straka byl zdrcenej kvůli nadávkám při zápase Karviná Baník (ze sektoru žen a dětí) a to nikdo neřešil. Čůrákuje se všude a vždycky bude, na co si to tady hrajete? Vadí to evidentně jen někde.
Za házení čehokoliv bych dával jedincům pořádný flastry, nebo rovnou zákaz vstupu.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 12:40
OK, tak jinak. Pokřik jude Slávie, který se datuje už do první republiky, je závadný. Oproti tomu např. nadávání do buzerantů, když homosexuály má mezi fanoušky stoprocentně každý klub u nás, je v pořádku?? Vidíš už tu nesmyslnost v dvojím posuzování???
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 12:51
No právě! Rozjedu slohovku:
1) Pokřiky: Jak říkám, trestat za pokřiky je naprostej nesmysl (jude Slavie mi taky nevadí). Nebo kdo bude posuzovat, kterej pokřik je víc sprostej, urážející atd.?? Já třeba smrt Spartě nekřičím, ale snad každýmu je jasný, že tyhle pokřiky tu budou vždycky. Buzeranti, pražské kurvy, někdo je čůrák atd. To se snad komise snaží fanoušky převychovat nebo co?
2) Pyro: já ho mám rád, ale jednou je zakázaný, tak prostě kluby budou cálovat pokuty o tom žádná. Kluby jsou často s ultras domluvený a pokuty akceptují. Pokud není nic házený na hřiště, tvrdší trest považuju za zbytečný.
3) Vhazování předmětů: trestat nekompromisně, teoreticky to může někoho ohrozit. Ideálně trestat individuálně, pokud není kamerový systém, tak bohužel asi plošně (tribuna)
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 12:58
Teď si trochu zalamoval, ale dobrý, narozdíl od něj to má smysl a myšlenku. Já nemám rád urážení, mně prostě vadí víc než něco na hřišti.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 13:01
Ale jo, to chápu. Jenže když budeme trestat pokřiky, tak budou zavřený všechny stadiony..to chceme? To házení není tak častý a hlavně je relativně jednoduchý ho trestat adresně, což u pokřiků nejde.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 13:04
Tady bych úplně nesouhlasil. Většina klubů má spíkry kteří tyhle pokřiky rozjíždí, nebo někdy naopak krotí když už je to až moc. Stačí začít u nich.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 16.05.2019 13:10
To nevymýtíš:) Budou se rozjíždět spontánně jako se to často děje teď. Tým z Prahy bude kopat penaltu a na Moravě se automaticky rozjede "pražské kurvy". K tomu fakt spíkra nepotřebuješ:) Na fotbale se ty emoce budou ventilovat vždycky. Pokud to nikoho neohrožuje na zdraví (hozená dýmovnice, světlice, předměty), tak je to určitá svoboda projevu, na kterou má platící divák prostě nárok.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
! (host) / před 5 lety 16.05.2019 13:41
Sever naprostej souhlas házení čehokoli na hřiště nebo po někom tvrdé tresty ale za pokřik?Slavia bude vždycky jude a Sparta bude vždycky buzerantu parta a kurvy budou vždycky pražský a udoláku jestli se ti nelíbjej pokřiky jakého koli fanouška tak běž třeba na háčkovaní ze ženami
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 13:48
Ne, nelíbí se mi že místo povzbuzování svého klubu se diváci prezentujou nechutnostmi na soupeře. Já zažil třeba 60. léta, kdy si také lidé dali sem tam facku, ale kultura fandění byla úplně jinde. Dneska si kdejaký pubís hraje na zápaďáka a myslí si, že díky demokracii se smí všechno, což se ale netýká jen fotbalu, ten jen odráží chování celé společnosti...
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
! (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:03
No vidíš udolaku ty jsi si odpověděl sám někteří lidé jsou prostě zlý jako na celém světě tak i u nás a jiné to nebude,tak by jsi měl zvážit že se přesuneš někam kde je to klidnější tohle už není nic pro tebe,a ještě k tomu ta tvoje Sparta to je pomalu na infarkt jakou dělá ostudu sama sobě,to pro tebe můsi být fakt frustrující jakož to zarytýmu Sparťanovi a na nějakě zlepšení to nevidím
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:06
My, co jsme zažili sestup v roce 1975, přežijeme už všechno. Současná situace je proti době, kdy nás účelově poslali do druhé ligy, pohoda.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
:-( (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:23
Jen abyste ten sestup nezažili znovu. My jsme mu unikli opravdu o prsa čínské ženy, tak aby vás nepotkal podobný osud...
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
! (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:29
U tebe to možná pohoda je ale v realu to je pěkná ostuda,a když k tomu připočtu to že nemaj problemi ohledně financí tak ta ostuda se zdvojnásobuje a je to až k smíchu kam až může herně klesnout mančaft typu Sparty
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:35
Proč hned ostuda? Zkusili změnit zatuchlost českých poměrů, bohužel to nevyšlo, tak se musí nechat nějaký čas aby se to srovnalo. Je naprosto zřejmé, že Rosický postupně likviduje cizince a nechá si jich jen pár, takže já jsem rád, že jsme naprosto v přehledem na jaře přeskočili Jablonec a Ostravu a máme v klidu třetí místo. Příští rok se samozřejmě nároky zvýší a zajímá mě jen titul.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
k.b. (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:37
Ty jo, fotbal sleduju od 70 let a ty pokřiky jsou pořád stejný, na konci 80 let se k tomu přidalo i několik vyloženě rasistických, 80-90 bordel v hledištích. Dnešní doba je úplně v pohodě, zase někdo hledá problém kde není. Jediný co se víc používá je pyrotechnika.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:43
Nesmysl. V 70. letech byl vrchol vulgarit pokřik "sešívaný srabi, jsou ostudou Prahy", v 80. pak docela frčelo "kdo a kdo a kdo to je, kdo tu ligu kurví, je to sk slávie, sešívaný kurvy, atd"... Žádný smrt, zajebaný, buzeranti taky přišli až na přelomu 80-90, apod.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
k.b. (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:50
Buzeranti se jeli v 80 letech naprosto běžně, na konci 80 několik předělávek Orlíku atd. Dneska se každej hned křižuje, ale rychle se zapomíná co bylo třeba před 30 lety.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 14:53
Orlík byl někdy v roce 1988, to už počítám spíš do porevolučních let. Vulgarity na stadionech přibylo monohnásobně, a třeba v Brně nebo Olomouci se k dřívějším projevům kotlů přidávají i ostatní tribuny. Tam už si dnes s rodinou na obyčejnou tribunu nesedneš.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
ZdeněkH (host) / před 5 lety 16.05.2019 16:07
Já si myslel, že se tady rozjede diskuse tom, proč se odvolal trest zavření severu a odložil se, pútotom se proti Jablonci použije a proti Spartě zase povolí. To je totiž nelogický. Já sám jsem tady psal, že zavření tribuny je vůči nástavbě nespravedlivý, ale že to budou sešívky a fízlové řešit tímto způsobem, to je podle mě už za hranou té férovosti. Ale užívejte si titul, hráli jste nejhezčí fotbal a oproti nám máte hold šíbry, co se točí okolo fotbalu. Šíbry, kteří dokáží zvrátit cokoliv.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 16.05.2019 16:11
Zdeněk: Tvrdík dělá fotbal jako politiku, samý podrazy a levárny. Bohužel mu to, doufám že pouze dočasně, prochází, o to tvrdší pád to pak bude. Žádný strom neroste do nebe, na každou svini se vaří voda.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
ZdeněkH (host) / před 5 lety 16.05.2019 19:27
Jasně že to dělá jako politiku, ale v tý naší slavný politice si každej taky hrabe jenom pro sebe. No, ale si ta naše zkorumpovaá ligy asi nic jiného nezaslouží. Mě hlavnš sere, že někdo někoho potrestá, a pak přijdou chlupatý a hned je to jinak. A to bych tvrdil, že je to nefér, i kdyby to postihlo Spartu.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
nespravedlnost vůči jiným FANOUŠKŮ cz (host) / před 5 lety 17.05.2019 08:58
co ze Slavia žádá disciplinárku: Nechte nám na derby otevřenou severní tribunu Fotbalová Slavia Praha požádala disciplinární komisi Ligové fotbalové asociace, aby podmínečně upustila od druhé poloviny trestu, podle něhož má odehrát dvě domácí utkání se zavřenou severní tribunou.„Disciplinární komise žádost prozkoumá po formální i věcné stránce a rozhodne o ní v co nejkratším čase, pravděpodobně formou ‚‘ v nejbližších dnech,“ uvedl v tiskové zprávě mluvčí LFA Štěpán Hanuš. To by mě zajímalo kdyby to udělaly fanoušci jiného klubu co by bylo trest a uzavření sektor
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Michal Šrámek (host) / před 5 lety 17.05.2019 09:03
Tak to je už potřetí, co kvůli tomuto trestu Slavia brečí. Nejprve si vybrečeli, aby se o týden posunulo projednávání celého trestu, protože Tvrdík byl v Číně (jako kdyby nemohl přijít na komisi někdo jiný), poté si vybrečeli odložení trestu až po zápase s Plzní a teď by ještě rádi zrušení poloviny trestu?Ale tak dobře, jsem pro. Ať dají Tvrdikovi vybrat. Buď bude ten zbytek trestu akceptovat, nebo se zbytek trestu zruší s podmínkou, že pokud v derby bude nějaký bordel, dostane Slavia příště ty zápasy 4. A ať si Tvrdík sám vybere, když je celkem jasné, že v derby nějaké pyrotechnika bude.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 17.05.2019 09:10
Slávie ubrečená je.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sever (host) / před 5 lety 17.05.2019 09:15
Pěkně si vás ty média vodí:D Ovečky, fakt že jo..
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:27
blesk.kdo jiný by si tentokrák ten titul zasloužil,že by Sparta??? Ty jseš ale neskutečný TYDÝT.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
MALL (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:28
to je jako když si odsouzený vybírá, kdy půjde nebo nepůjde do vězení...Tak ať Tvrdík na rovinu řekne, že chce trest odpykat na jím stanovených zápasech, aby bylo riziko "škod" pro něj co nejmenší... odsouzený si určuje pravidla trestu, to je fakt možné jen v Čechách... a svaz ustupuje a ustupuje...Klasický Slávia klasický Tvrdík, nejdřív bordel a pak pláč a nesmyslná argumentace, pokud zavřou tribunu tak ti co na ni mají permanentky, se dají velice jednoduše dohledat. Lístek na OP a neprodat. Proč by se té čínské lůze pořád mělo ustupovat, tady jsme v Čechách, za tím tu platí nějaká pravidla ne jako v té divné zemi. A když udělají prušer tak zavřít celou vietnamskou tržnici na 5 kol a bude klid Neumí se slušne chovat, tak ať je zavřena.Proc mají dívaci u TV poslouchat ty vulgarity a dívat se na mlhu z dymovíc... nedá se porad ustupovat.FAČR NEPŘÍTEL FANOUŠKU CZ
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:29
jarda: Proč hned zmiňuješ Spartu, když blesk se tady měsíce prezentuje jako chachar?? Není to trochu podivné?
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
udolak2 (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:31
Sparta - Jablonec VAR Královec. To si z nás fakt dělaj prdel???? Tenhle xindl, co Spartě škodí kdykoli může zase na VARu???
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Jan Novak (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:47
Šaškárna disciplinární komise pracuje přesně podle potřeb Slavie- Tvrdíka za příšpěni 2 vysoce postavených fízlu
pracujících evidentně dle notiček Tvrdíka a jeho boys !
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
BESKYDY (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:51
udolak2- tvl. Královec je to jediné, co vás drži nad vodou )).
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
hej (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:53
11:31
ty si stěžuj na VAR, ty kretene
omluv se, dělej
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Sešívka (host) / před 5 lety 17.05.2019 11:56
Na Královce si Sparta teda stěžovat nemůže. Tomu by mohli naopak líbat p.del.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Renek (host) / před 5 lety 17.05.2019 12:02
Mně se tyhle vulgarismy nelíběj.
A navíc má pravdu udolak, p. Kralovec nám moc nestraní teda, v posledku snad jen trošinku, ale tak nepatrně, že to je irelevantní, takže pánové sundat laskavě klapky z očí....
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
hej (host) / před 5 lety 17.05.2019 16:11
Pokolikáté už v této sezóně takhle škemrají?
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
mak (host) / před 5 lety 17.05.2019 16:14
Tak to jsem zvědav. Oslavy titulu v EDENU (stadiónu Slavie jakéhosi jiného názvu...) bez části nejdiváků ? Proboha proč ? Nabízím řešení - Zakázat všem divákům vstup na stadióny a ušetří naše ekonomika mzdy pořadatelů, policajtů a dalších. Navíc nebude hluk v okolí stadiónů ! Jsem zvědav, opravdu hodně zvědav... Řešilo by se to podobně i v případě rudé Sparty či dokonalých plzeňských venkovanů ???
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
Bláha Karel (host) / před 5 lety 18.05.2019 11:06
Pokud Slávie chce do Evropy,tak se musí zbavit Koláře,který na špičku ligy absolutně nemá.Je mi jasné,že si ho tam drží Trpišovský z bůh ví jakého důvodu.Kolář je naprosto průměrný brankář s doslova tragickou rozehrávkou.Dal bych Slávii typ.V Liberci mají super Gólmana.
Re: Kolář: Chceme zvednout pohár doma před plným stadionem. Doufáme, že nám trest pro
? (host) / před 5 lety 18.05.2019 12:26
Bláha to jsem viděl na Spartě jak je kvalitní,ale Kolář je na hovno to souhlasim