Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Pražská Dukla nedokázala v Jablonci urvat body a opět prohrála, což ji ještě více přikovalo k poslednímu místu, neboť v sobotu Karviná zvítězila se Zlínem. Hosté se sice dostali do vedení ve 22. minutě zásluhou Holíka, ale o čtvrthodinu později byl vyloučen Doumbia a Jablonec v početní výhodě zápas otočil brankami Chramosty a Hübschmana.
Ostře sledované derby s pořadovým číslem 291nabídlo opět vyostřenou hru na obou stranách. Slavia vstoupila do utkání aktivněji a agresivní hrou tlačila do obrany Sparty. Již ve 12. minutě mohl sešívané poslat do vedení Hušbauer, ale Nita dokázal zasáhnout. Sporný moment volal po penaltě, která nakonec byla z opakovaného záznamu odvolána. Slavia se ale dočkala vedoucí trefy, když Hušbauer centroval míč na Součka, který hlavou pod břevno rozradostnil domácí publikum.
Po změně stran měla Slavia několik slibných příležitostí, ale na druhé straně se prosadil Plavšič parádní trefou pod břevno. Sparta sice po brance ožila, ale domácí opět začali přebírat otěže a hnát se za výhrou. Celá řada šancí ale branku nepřinesla, ani břevno Krále v nastavení, a tak se oba celky rozešly smírně 1:1.
FK Jablonec - Dukla Praha 2:1 (1:1)
Branky: 41. Chramosta, 58. Hübschman - 22. Holík. Rozhodčí: Ginzel - Pelikán, Poživil. ŽK: Souček, Ďurica, Douděra. ČK: 37. Doumbia (všichni Dukla). Diváci: 2385.
Jablonec: Hrubý - Holeš, Hovorka, Břečka, Sobol - Hübschman - Jovovič (89. Acosta), Trávník, Považanec, Vatajelu (56. Kratochvíl) - Chramosta (80. Ikaunieks). Trenér: Petr Rada.
Dukla: Filip Rada - Ostojič, Ďurica, Souček - Douděra, Doumbia, Hanousek, Podaný - Hadaščok (69. Miloševič), González (46. Tetour), Holík (74. Djuranovič). Trenér: Skuhravý.
Slavia Praha - Sparta Praha 1:1 (1:0)
Branky: 20. Souček - 53. Plavšič. Rozhodčí: Hrubeš - Moláček, Caletka - Franěk (video). ŽK: Frydrych, Hušbauer, Masopust - Štetina, Kanga, Nita. Diváci: 19 370 (vyprodáno).
Slavia: Kolář - Frydrych (79. Van Buren), Ngadeu, Deli, Bořil - Souček, Král - Masopust, Hušbauer, Zmrhal (73. Stoch) - Škoda. Trenér: Trpišovský.
Sparta: Nita - Zahustel, Štetina, Costa, Hanousek - Hložek, Kanga, Sáček (77. Čivič), Frýdek, Plavšič (90.+3 Karlsson) - Tetteh (61. Drchal). Trenér: Ščasný.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
jerry (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:12
Kolikrát musí slávista spadnout v pokutovém území,aby to rozhodčí sešral?Rozhodčí měl nastavit ne sedm,ale půl hodinu,aby ta banda cirkusáků vyhrála.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sakal (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:12
Prasata rudy se zase predvedli, dve neodpiskane penalty, neudelalne zlute a jedna cervena karta, bezte uz s tou zkurvenou spartou fakt do prdele. se potom nemuztere divit, ze ma cela republika radost, kdzy si s tou spinou azse vtre prdel kde jakej nymand v predkole EL. Tolik simulovani a zdrzovani jsem v zivote v zadnem jinem zapase nevidel.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sakal (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:13
Chcipavci rudy, bez rozhodcich nestojite ani za plivanec na zem.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
adjunkt (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:29
nesmyslný, sprostý a usimulovaný zápas, který byl vizitkou 150 tého místa národního mužstva na žebříčku FIFA, společně s Papuou Nová Guinea... nej na hřišti byli Král a Costa. Slávie prohrála proto, že celý zápas odehráli dva nejpomalejší hráči na hřišti, co dohromady, navíc, nedali nejméně 5 jasných gólových šancí, co běžně proměňují žáci 3b...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:37
Ještě nám někdo po tomhle zápase bude předhazovat, že se v lize píská pro Slavii?
Dokonce i M.Hašek, bývalý hráč Sparty a otec soucasného hráče Sparty, ve studiu O2 uznal, že to penalta na Hušbauera byla.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:43
Jinak Slavia byla herně jasně lepší. Nevyhrála, protože nedala šance. Hraje se na góly. Tohle je chyba jen a jen Slavie. Ale nevadí, stane se. Ligu pořád vedeme a hrajeme nejlepší fotbal. Příště Spartu vyklepneme. Takové štěstí nemůže mít pořád.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Dan (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:44
Pro Sešívku - A Slavia nedokáže bez odpískané penalty vyhrát?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
pedro (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:46
Co nám poví nejchytřejší z nejchytřejších? Kdo to je? Kdo asi...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
bezejmenný (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:51
„Sparťani potvrdili proč jsou nejlepší jarní tým.“
jak tohle můžete říct??
-dvě neodpiskaný penalty
-proválená ⅓ zápasu
-neodpískaná červená pro Kangu
...
„O2 si vyžádal rozhovor s videorozhodčím Fraňkem, pan Franěk ale odmítnul.“
tak tyjo nebuď debílek a prostě řekni, že jsi to nezvládnul..
co víc na to říct
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:53
Pro Dan - Dneska ne. Nedala šance. Jak už jsem napsal, za to si může sama. Mohla jasně vyhrát. Sparta vystřelila dvakrát za zápas.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sakal (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:56
Kanga je hodne sympaticej kluk, ten se ttam do toho rudyho chliva presne hodi :DDD
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:57
Co si dovolil Hrubeš dokonce s VARem, tomu se ani věřit nechce ....
I tak se mělo vyhrát.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:59
Sešívka: Kontakt tam byl, ale rozhodčí to posoudil tak, že Hušbauer šel do kontaktu s Nitou úmyslně, což se považuje za simulování. Kdyby byl rychlejší, tak by Nitu oběhl a dal gól. Dvě loženky tam pak zašmrdlal Šǩoda. To je asi hlavní důvod proč Slavia nevyhrála.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Albion (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:59
Největší hulvát se ozval jako první,komu říká tenhle magor "cirkusáci"co by pak museli říkat jiní o těch povalečích rudých na zemi a tomu klaunovi na lajně který je vede.Že se tihle"machýrci"neozývají o článku kdy Spartu vedl podvodník Pelta s"jeho cinklým jarem"?Co tihle hulváti jako Trexler,Hažmuka a Udolak hráli za soutěž?Rozeznají vůbec balonek na pinec od ragbyového?Ale urážky to jim jde.A za bolševika to byl Štrougalův manřaft a to bylo také OK?To se hrabaly tituly když Peltu nezavřeli ani dodnes co?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 20:59
Zdržím se komentářů na Kangu, protože po dnešku už si myslím, že za to nemůže ...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:01
Jardo, to jsem si myslel, že si větší formát...
Na idnesu různí vaši uznali, že to byli penalty.
Uboha cesla kopana
normann (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:06
Sparta dala gol z jediny kloudnejsi strele na branu zmrzly slavisticky dire, Slavie pak neni schopna vstrelit gol snad z 8 sanci. Skoda mel stridat hned, Buren by rozhodne byl nebezpecnejsi. Priprava Sparty na soupere nulova. Priserna ukazka ceske kopane, Sparta neskodna, Slavie prevazne. Diky za ryby.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:09
Jardo Š - Ty jsi takový alibista, který vysvětlí úplně všechno. Ano, Slavia měla dát šance. Nedala, nevyhrála, může si za to sama. Nic to ale nemění na faktu, že penalta na Hušbauera byla a rozhodnutí rozhodčího v tomto případě je skandální.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
čtidnes (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:12
Lubomír Krůta
Tak zatim odpusteny 2 penalty, a to rikam jako spartan.
+74/−13
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
čt (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:14
idnes
David Vobecký
Ty vole, jako Sparťan říkám „penalta“. Nejsme Plzeň, tohle nechceme...
+49/−11
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
čt (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:16
Jan Minařík
Tak už dvě penalty Spartě odpuštěny, to je fakt moc
+70/−14
Pavel Dosko
ad penalta - jako nezaujaty divak napisu, ze piskat se mela
+29/−3
Jan Minařík
Já bych ještě pochopil, že si rozhodčí toho stažení Součka ve vápně nevšimne a v první chvíli tedy faul neodpíská. Ale sakra když mu pak volají, ať se na to jde podívat, což tedy udělá, ale ANI POTOM FAUL NEVIDÍ, tak co si o tom má člověk myslet
+31/−4
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-((( (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:18
Ten Costa toho v hlavě taky moc nemá:
COSTA | „Derby je derby. Byl to zápas o soubojích, o malých válkách
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:20
dneska dá udolak 2 pifča navíc na soudruha Hrubeše za ty jeho nepenalty
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
deu2 (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:22
Tak po dnešním derby se snad už mnozí lidé zamyslí nad tím, když
je v Praze oblíbený názor, že rozhodčí nejvíce přepískávají
Plzni...Skutečnost je ovšem již mnoho let zcela jasná! Daleko nejvíce se
píská pro spartu, to je zcela bez diskuze! Dokonce i na Slavii ji dnes
rozhodčí tak pevně držel, že se protrápila, většinou simulováním a zdržováním,
k bodu. Obě penalty by na spartě byly zcela jasně odpískány a navíc by brankář dostal červenou kartu.
Ovšem proti spartě je to jiná!!! Plzeň je proti spartě křišťálově čistá!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Ed (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:24
Dnes byl vybrán na nej hráče Plavšič, ale Sparta tam měla jednoho daleko lepšího a hlavně platnějšího. Sice neměl rudý dres, ale srdce určitě.
Nevím, na co Kangovi narostly nohy, když se stále jen válí. Už dlouho jsem neviděl takového simulanta.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Ed (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:26
deu2- ale nejvíc to pomohlo právě Viktorii.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:27
:-(: Bylo to sporné, možná je Hušbauer opravdu tak pomalý, že se Nitovi vyhnout nestihl, ale Hrubeš to s pomocí VAR posoudil tak, že se mu vyhnout měl a mohl. Ten druhý sporný penaltový moment byl souboj ve vápně nečistý z obou stran. Otázka také je, jestli Hrubeš neměl dávat víc žlutých karet hned od začátku, možná by se pak nehrálo tak zbytečně tvrdě. (Nebo by se dohrávalo 8 na 8, což ale zas by byl guláš).
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Fan (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:28
Upřímně, jsem fanoušek Viktorky, ale já o takovouhle pomoc nestojím.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:31
Tak kluci byl jsem se podívat na derby a řeknu vám že tak špatnou Spartu jsem dlouho neviděl a jak se furt válela to je taky u ní ňáka novinka vůbec jsem jí nepoznával dneska to bylo převážně na jednu branku Slavia fotbalovější, ale to se dalo čekat ze Sparty se mě líbil Plavšič a co se týče hráčů Kanga a Frýdek k tomu se nebudu vyjadřovat to je fakt síla jak se tyhle hráči dnes chovali a jestli tady někdo tvrdí že Sparta je momentálně nejlepší tak je buď nemocnej a nebo hloupej člověk
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Libor (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:33
Co jsem tady psal včera?to jak dnes bude vypadat diskuze o rozhodčích a Varu.to byl také zápas plný hnusu a špíny.nejhorší je,že nemáme nestranné a fér rozhodčí.tento výsledek nic neřeší,ale hnus to byl!!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:36
Kanga opět zklamal jako člověk a sportovec. Po každém větším souboji srdceryvně padne a svíjí se, jako by umíral. To samé dělá, když se bojí, že dostane kartu. Vzápětí mu nic není a hraje. 12 žlutých karet, to fakt není normální. Dneska měl jít ven po druhé žluté, ale uležel to a Hrubeš neměl odvahu mu ji dát. Po utkání navíc provokuje gestikulacemi fandy Slavie. To se prostě nedělá. Herně dneska taky nic moc. Jakmile má utkání trochu tempo a souboje, už není moc vidět. Vyhovuje mu to se slabšími soupeři, když má plno času a prostoru.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
wow (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:37
Ivo Biršel
Rozhodčí derby Karel.Hrubeš k situaci ze 12.min 291.derby:
“Ze dvou dostupnych zaberu (VAR) jsem nevidel, ze by doslo k podrazeni. Po utkani, kdy jsem videl zaber, ktery jsme bohuzel nemeli k dispozici pro tu danou situaci, tak k podrazeni Husbauera doslo a pokutovy kop měl být nařízen.”
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:39
Frýdek udělal hrubku, ale to se stane. Je to bojovník, ale chybí mu chytrost. Do soubojů chodí pořád nadoraz a naivně. Je někdy nebezpečný sám sobě.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:41
Deu2 tady tý lidi budou furt tvrdit že pomáhaj rozhodčí Slavii a Spartě nikdy hlupák zústane hlupákem na furt a tady těch Sparťanskejch je
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 21:56
Ty voe, to je DEBIL.
https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/1093800-penalta-na-husbauera-byla-mel-jsem-jen-dva-zabery-narika-po-derby-sudi-hrubes.html#hp-sez
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:06
:-( : Tak teď zas tvrdí, že ruku Nity, o kterou Hušbauer zakopl na záběrech VAR neviděl, kdyby jí viděl, tak by to za simulování nepovažoval a penaltu by foukl. To opravdu vyvolává otázky, jak je vůbec ten VAR nastavený, když stál tolik peněz a nenajde se záběr z toho nejlepšího úhlu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
uve (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:13
Hlavně,že furt řveme..červenobílá.... a pak ta banda rozhočích a jiných zmetků z FAČru nám beztrestně sere na hlavu !!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jen (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:18
Takový malý dotaz - nevíte proč se hrála v úvodu, běžného jarního kola - byť derby, státní hymna ? To byl dnes nějaký státní svátek - tohle, “ fakt nevymyslíš “ , tedy v Praze - jo a co příští týden bude zase třeba v “ Ďolíčku, nebo na Letné “ - hymna ?
Stran fotbalu - mizérie( Slavie nesporně lepší ,až na zaváhání golmana) takže ta hymna, nakonec,bylo to nejhezčí na ceĺém fotbalu, ale tento český skvost má jiné uplatnění, nebo to byl mezistátní zápas ?:-))))):-(((((
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:27
Jardo Š - žádná sebelepší technika na světě neodstraní lidské chyby. VIdeo za nic nemůže. To LIDI.
Video má sloužit k tomu, aby odstraňovalo zjevné chyby, které nastaly na hřišti. Ne opačně. Rozhodčí správně nařídil penaltu. To co se dělo potom je lidská chyba. Nikoliv chyba techniky. Rozhodčí podle videa situaci špatně vyhodnotili. Mnoho z nás, včetně TV komentátorů a expertů ve studiu, to viděla z TV záběrů jako penaltu. Takhle by totiž Hušbauer bez fauly Nity nikdy nedokázal spadnout ani kdyby chtěl. Proč to neviděli rozhodčí, vědí jen oni. Vymlouvat se, že neměli potřebné záběry, to neobstojí. My ostatní jsme je přece viděli.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:31
Jene, hymna se hraje při derby ‘S” řadu let. Prostě proto, že tím kluby chtějí dát najevo, že to není jen obyčejná liga, ale je to výjimečný, sváteční zápas. Nic víc v tom nehledej.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
deu2 (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:31
Takže vlastně rozhodčí Hrubeš to hází na Fraňka u VAR v prvním případě, že byl o penaltě přesvědčen a od videa ho upozornili, ať se na to sám podívá a měl k dispozici jen DVA! neprůkazné záběry a sám se kaje, že když viděl více záběrů, penalta jasná!
A ve druhém případě pro změnu rozhodčí u VAR Franěk to hází na hlavního Hrubeše, že to na videu na penaltu
viděli, ale rozhodčí rozhodl jinak...Pěkná fraška! HLAVNĚ VŠE PRO ÚSPĚCH sparty!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:34
Sešívka: Pokud rozhodčí nevidí z VAR průkazný záběr, pak by ale mělo platit jeho původní rozhodnutí. To už opravdu nechápu, proč ho měnil. VAR je určen k tomu, aby rozhodčí mohl změnit svoje rozhodnutí, když situaci na videu vidí lépe, než jí viděl na vlastní oči a přesvědčí ho to, že se spletl.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
adjunkt (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:37
jen(host) - to byla jen nabubřelost Pepíků z Prahe.... a soudě podle sprosté a usimulované hry se dá říci, že se jednalo o nezvážení státního symbolu. Typická pražská blbost
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:39
deu2: Spartě je bod z derby prakticky k ničemu, komu nejvíc vyhovuje remíza, to je Plzeň. Kdoví jestli rozhodčí neměli nařízeno zápas za každou cenu splichtit.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:40
Dneska to byla fraška. Odvolat penaltu, která opravdu byla, to jsem ještě neviděl.
Takové využití videa v praxi si asi nikdo nedovedl představit.
Sparta jde na jaře tomu štěstíčku každopádně dost naproti. Asi Daník našel zase něco v kabele :-)
To jsem zvědav, co nám k tomu sdělí Udolak.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:41
22:34- souhlas nebylo průkazné tzn. tak ani tak - neměl měnit
Zachoval se jako vůl.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:42
Jardo Š - souhlas. To dává logiku. Postup rozhodčích nechápu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:43
deu2: A v tom druhém případě bylo jasně vidět, že si v souboji pomáhal nedovoleně rukama nejen Zahustel, ale i Souček, takže se správně penalta nepískala.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:46
Hoši derby je nejvíc v ČR a hymna je pokaždé protože k takovému zápasu prostě patří pražská S jsou nejstarší kluby u nás a tomu se říká tradice a že zrovna pocházejí z Prahy nenazíval bych to pražskou blbostí Adjunkt příště trochu chytrosti než něco napíšeš
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
ZdeněkH (host) / před 5 lety 14.04.2019 22:47
Měli jsme prohrát, Čína byla lepší a faul na Huš. byla jasná pentle . Válení našich dvou tmavých hráčů je v každém zápase, dost mě s tím serou. Zápas byl zbytečně tvrdej, lokty pracovali na obou stranách a slabý rozhodčí to netrestal. Hrubeš nám pomohl, ale nejvíc pomohl prádelně. A je vidět, že v klubech jsou samý fér hráči, když hráč leží, tak se to má zakopnout, ale to by dneska byl míč pořád v autu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 23:02
ZdeněkH: Penalta se asi opravdu pískat dala, ale kdyby Hušbauer byl rychlejší, tak by se při té kličce Nitovi vyhnul a dal gól. Problém Sparty byl, že nedostatečně bojovala o střed hřiště a proto se neudržela nahoře. V tom byl čínský cirkus jednoznačně lepší, ale o vítězství se připravil zahazováním šancí.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 14.04.2019 23:05
ZdeňkuH - se vším souhlasím. Jen s tím, že když hráč leží, tak se má míč zakopnout. Nemá. Toto už neplatí. FIFA a UEFA razí, že se to dělat nemá. Protože když se to dělá, hráči toho často zneužívají. Hru má přerušovat pouze rozhodčí, když uzná, že hrozí opravdu něco vážného. Jinak se má hrát dál.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Pilgrim666 (host) / před 5 lety 14.04.2019 23:17
Po shlídnutí zápasu sešívek proti anglánům v evropské lize jsem pojal fakt velkou obavu z dnešního derby.Očekával jsem velký výprask od slátanin ale kde nic tu nic.Ano byli lepší a měli víc gólových šancí ale důležitý je výsledek po posledním hvizdu hlavního sudího.A ten je 1:1.Co se týče sporných momentů hodnocených následně s videorozhodčím tak já říkám toto : Hušbauer zasekl svoji levou nohu do podpaží Nity a vzápětí se velmi ochotně skácel na zem.Nita neudělal nic úmyslné pro jeho pád.Hušbauer ho mohl přeskočit.Takže penalta 50 na 50.Souboj Součka se Zahustelem byl vzájemný.V prvním okamžiku Souček trhal dres ze Zahustela a vzápětí spolu oba spadli na zem přičemž Zahustel trhal dres ze Součka.Opět penalta 50 na 50.Kdekdo tady vykřikuje o červené kartě pro Kangu ale nikdo se tady nezmínil o shovívavosti hlavního sudího vůči Masopustovi který přejel sáněmi z kterých mi přeběhl mráz po zádech achilovky Plavšičovi.To měla být okamžitá rudá.A co se týče toho simulování a polehávání tak v tom sešívky za sparťany vůbec nezaostávali.Ano sešívky měli víc ze hry a sparťani se víc bránili než útočili ale to nic neznamená.Hlavní je výsledek.Remíza 1:1
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
ZdeněkH (host) / před 5 lety 14.04.2019 23:18
pro Jardu a sešívku. Ano sami se připravili o vítězství a že je Huš.pomalej, známe ze Sparty a taky proto ho trpišák proti zahraničním týmům nestaví na celej zápas. Já vím, že takový pravidlo o zakopnutí neplatí, ale všichni ti hráči se dobře znají, chlastají spolu a určitě spousta z nich se kamarádí. Takže, podle mého, trocha úcty by neuškodila. A Hrubešovi bylo dneska dost faulů u prdele, tak proč by pískal, když tam leželi. Já bych jim přál škváru nebo písek, jako jsme to mrskali my.To by ubylo pádů. Proto jsem měl rád jako průměrný hráč hčřště v Čelakovicích, tam byla tráva a tam se to padalo.
Přeji dobrou noc.
A ostatním, neurážejte se tady. Je to zbytečný.
Čus
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 14.04.2019 23:24
Sešívka: Ano, podle pravidel, pokud hráč leží na zemi, má rozhodčí posoudit, jestli je nutné hru okamžitě přerušit a povolat lékaře nebo ne a pak případně povolí ošetření až při nejbližším přerušení hry. Když rozhodčí hru nepřeruší, nepovažuje se za nesportovní chování, pokud hráč míč nezakopne.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Zbyněk (host) / před 5 lety 15.04.2019 06:23
No. Je fakt že jsme měli dát góly že hry, ale penalty jsou součástí hry a tohle byla fraška. Ty dementi to ještě příznaj,že penalta a Husbaura byla a Nita červená, to jasný ovlivnění zápasu. A teď dal. Nemůžu Spartu ani cejti, ale v tomhle je nevinně řídil to Berbr koukněte na sobotní zápas Plzně prostě to ještě zkusí. Rozhodčí neví kam patří pak to takhle dopadá. K derby. To co ordinuje Scasny svým nekopum je ostuda. Kanga? Provokuje a pak se všichni diví že to ultras neustoji, provokovat u kotle a před střídačkou? Blázen myslím že Deli mu v nadstavbe ukáže realitu.Slavia super výkon po tom programu. Doufám že Sparta bude u naší korunovace a odplivnem si nad ní a nad jejich absolutně nesoudnym trenérem. Plzeň brzy pozná kam patří. Všichni se diví že je bordel na stadionech, upřímně já tam bejt tak trefim rozhodčího čímkoliv. Hnus velebnosti. Berbre karma tě nemine. JARDO UŽ ZAKROČ.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
ZdeněkH (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:10
pro Zbyňka - v čem má Luftjarda zakročit? Kafíčka Nezmara vám nestačí.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:13
Já fakt nedokážu pochopit, jak mohli dospět k tomu, že penalta nebyla. Takhle by Hušbauer nikdy nemohl spadnout (zvláště s jeho omezenými pohybovými schopnostmi) ani kdyby to nafilmovat chtěl. Nafilmovaný pád prostě vypadá jinak. Tady bylo na první pohled jasné, že Nita Hušbauera zasáhl a jeho pohyb rozhodil. Rozhodčí to vidí, správně pískne. A pak po shlédnutí videa videa penaltu zruší! My ostatní se taky díváme v TV na video a vidíme ve stejnou dobu faul. Tak na co proboha koukali?
Ted´ už je jedno, jak dopadl výsledek zápasu. Slavia mohla dát jiné góly a měla i tak vyhrát. Za to si opravdu může sama. Ale to jak pracují čeští rozhodčí s videem, to je světový unikát. V Česku se vždycky holt vymyslí něco jiného než všude jinde. Češi vždycky najdou možnost, jak vše obejít a ojebat.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešvka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:20
Zdenku H - Z toho, jak probíhaly zápasy posledního kola je vidět, že na ty kafíčka chodí evidentně víc činovníci jiných klubů. Asi bude muset Nezmar přidat :-)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Pilgrim666 (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:28
Hušbauerovic fňukna brečí a brečí a brečí.Nic jinýho totiž neumí.My jsme nekopové.A co jsou sešívky?Zákeřný surový prasata.Zákrok Masopusta na Hanouska by si zasloužil trest za pokus o úmyslné ublížení na zdraví.A ten dement pak ještě rozhazuje rukama jako že on nic on je v tom nevinně.A ta ovarová hlava s bílou čapkou?Za to nesportovní chování jak se tam rozkřikoval měl být vykázán z lavičky na tribunu.Čím dál tím víc připomíná Ovarovou hlavu z Hradu.A vlastně ona je to jedna pakáž.Čínští pohunci a přidržtaškové.Jeden jako druhej.Vždyť taky jejich šéf včera osobně dohlížel na svoje číňánky.A luftjarda se k němu lísal.FUJ!!!HANBA!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-))) (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:29
Zase ty klouzavé cíle trenéra Šměšného
https://www.idnes.cz/fotbal/prvni-liga/zdenek-scasny-rozhovor-slavia-sparta.A190414_215218_fotbal_jic
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Anonym (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:39
Penalta neměla být ani jedna. Nastudujte si proč se původně do fotbalu penalta vůbec zavedla a pak kvičte. Tohle by měl bejt metr a ne to co je nastavený teď - "kontakt" = penalta. A že sparťani často leželi na zemi ? Má tu někdo z vás 160cm a 65kg ? Už vás v plný rychlosti nabral někdo se 180cm a 80kg ? Fyzikální zákony vám nic neříkají co ? Gumy nevzdělaný jste. Nic víc.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:40
Ten Franěk, ten je taky mdlého rozumu...
Anebo je druhá možnost - s Hrubešem věděli, co dělají a měli "přítele" na telefonu.
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/362003/sudi-vysvetlili-ne-penalty-v-derby-spatny-zaber-na-souckovi-hrubes-trva.html
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:41
Pilgrim666 - Nemíchej politiku do fotbalu. Já Hrad taky nemám rád. Ale trenéři a hráči Slavie rozhodně nemají nic společného s Číňany a politikou. To je fakt nesmysl. Nebo si snad myslíš, že proti Chelsea běhali po hřišti taky skrytí Číňani? :-)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:43
Sešívko, na blbce nemá cenu reagovat. Jen se jim dodává na vážnosti.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Anonym (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:45
Ha ha, hráči a trenéři nemají nic společného s číňany ? A či peníze teda berou ? Kdo je platí ? Jsou to komunisti. Ty jsi komik fakt.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:47
Já bych Hrubeše z úmyslu poškodit Slavii ani nepodezříval. Správně písknul penaltu. Pak asi trochu zazmatkoval a podlehl tomu, jaké info dostal od Fraňka. U Fraňka si už tak jistý jeho čistými úmysly zdaleka nejsem.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
ZdeněkH (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:49
pro sešívku - všichni funkcionáři z našich rádoby TOP klubů mají máslo na hlavě. Když si vzpomenu na Chvalovskýho, Ivánka, peltu a jim podobný, si nedělám iluze, kdo a ským kam chodí. Ale zajímalo by mě , co Zbyněk myslel tím, aby jarda zasáhnul. Snad nechcete být na úrovni prádelny a jeho pomocníků?
Ten, kdo má fotbal rád a je fanda nějakýho klubu (a sem chodí takových chodí menšina) , by chtěl, aby jeho mančaft vyhrával výkonem na hřišti a ne tím, co si dohodnou hajzlové okolo fotbalu.
Ale toho se nedočkám.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:50
Po přečtení dnešního vyjádření Fraňka mám ten samej pocit - Hrubeš zmatkař, Franěk na přímé lince ...
Záběry vůbec nevyvracely původní Hrubešovo rozhodnutí a přesto mu Franěk dal echo. ?!
To strašně smrdí.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:51
Pro Anonym - Podle této logiky by tisíce zaměstnanců Agrofertu v této zemi museli být jako Babiš, jejich zaměstnavatel, Stbáci a bývalí komunisti. A jsou? Asi ne, že! Pracují pro někoho. To ale neznamená, že bezvýhradně souhlasí s tím, co dělá jejich majitel kdesi zcela jinde a ve zcela jiném oboru a jiné činnosti.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:53
ZdenkuH - Souhlasím.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:54
Anonym to dobře ví. On jen chce poestébácku zasévat mezi slušný fandy rozbroje.
Líbí se mi, že třeba na idnes řada fandů Sparty odsoudila zrušení jasný penalty.
A věřím, že kdyby to bylo naopak, nebudem se chovat neobjektivně.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 07:57
Po tomhle víkendu až uvidím rozhodčího, jak kreslí do vzduchu ručičkama ten obdélník, tak mi bohužel v hlavě zapne "Chystá se svinstvo !"
Místo VAR snad používejme ZMAR.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Anonym (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:03
Sešívka: Však také jsou, minimálně jim nevadí, že jejich mecenáš je takový prase jaký je a to je dost ubohý. Slušnej člověk má totiž svý zásady a pro prase by nikdy nepracoval. Má totiž svojí hrdost. Všichni ti co makali pro Hitlera taky nebyli fašisti, ale byli to ubožáci, lidský trosky co se nechali uplatit a zmanipulovat.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:07
Anonym - cílený odvádění pozornosti od stěžejního tématu týhle diskuze:
Včerejší hrubý ovlivnění výsledku zápasu ze zákulisí.
A když už řešit B., tak poněkud jinýho, v týhle diskusi....
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Anonym (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:07
:( (host) - to se ovšem velmi pletete, naopak si myslím, že rozbroje jsou zbytečné, zápas už skončil ne ? Jen musím podotknout, že současný pravidla co se penalt a ofsajdu týče jsou špatně a špatně se používají a v tomto zápase byl Hušby opravdu moc komickej. A co se týče komunistů, tak členové politbyra, rozuměj fandové Slavie, by měli držet ústa a krok. Jako za komančů, ať to máte se vším všudy vy pionýři :)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Anonym (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:10
:( (host) - proboha nehledejte za všim konspiraci, já bejt rozhodčí, tak mu taky dám žlutou za simulování a to samý bych udělal kdyby to bylo na straně Sparty...prostě padal jak jelito, vypadalo to všelijak a rozhodčí to něják vyhodnotil... Co se Součka týče, tam nikdo nemůže myslet vážně, že to byl faul. Víte co ? Běžte si udělat licenci a ukažte nám je se to píská...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:14
Nebudu s provokatérem diskutovat. Jen jedna výjimka:
Hrubeš mu dal žlutou až později, na pokyn Fraňka v zákulisí. Těžko v tom nehledat konspiraci...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:20
Seshitej pláč je balzám na duši. POME PLZEŇ!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
pedro (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:21
Udolák chce být anonymní?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:23
áááá s. mycwa - nástup udolakovo úderky
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Eda Zbýňovec (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:25
Jsem slávista ale ani jedna penalta se nemusela pískat. Nebuďme ubrečení a spíš se zaměřme co na hřišti ještě dělá Škoda.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
pedro (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:26
Že? MUHEHE
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:27
S druhou větou Edy souhlas.
Podle první rozhodně slávista není, to tvrzení je lež.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
udolak (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:31
Dobré ráno, remíza dobrá, oba ji musí brát. Sudí Hrubeš, na to že je to velký slávista, pískal ač překvapivě korektně, snad jen Souček měl za loket v obličeji Nity dostat taky kartu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
udolak (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:32
A udolak to tady balí. Cíl, co jsme dohodli s redakcí, je splněn, diskuse jsme oživili, takže všichni 4 co se na udolakovi podílí, odteď už jen každý za sebe :-) Ale prdel to byla, že kluci?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
uhorák (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:40
Udoláku, ty už chytrý neumžeš, DP si oddechl.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sever (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:41
Jako penalty ano. Ale jak píše Eda - ta naše koncovka, to je trága. Sparťani se na hřišti v podstatě celej zápas zesměšňovali a ani k tomu nepotřebovali soupeře. A my je přitom nebyli schopný dorazit! U rozhodčích bych nějakej účel nehledal, byli prostě jen tragický, to se stává.
No ještě to bude na čele zajímavý, asi rozhodne zápas SKS-PLZ v Edenu, to bude mít grády.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
ZdeněkH (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:52
Ještě k tomu našemu magorovi Kangovi. podle pravidel, žlutá za nesportovní chování, nebo za zdržování hry. Ale co nechápu - Franěk ukázal frydrychovi, aby se s míčem vrátil na půlku Slávie. On si to ještě předkopne, náš ubrekánek to vezme a dá to na místo, které určil Franěk. Hned dostane asi správně žlutou, kecá se okolo toho a Frydrych si zase posune o kousek míč dopředu. A to se neřeší? To mě sralo, že za tuhle pitomost mu dal žlutou. A kdyý dal Huš žlutou za filmování, tak Kanga by jich za každej zápas dostal minimálně 5. To další co mě sere, je vhazování autů. Přemýšlení Zahistela, komu to dám a pak to hodím soupeři, to už nemá cenu řešit. Ale to, že si vezme hráč míč na vhazování, pak to předá jinýmu a hází se minimálně 8 metrů jinde, to je taky nesportovní chování.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:52
tohle není udolak
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 08:55
Hlavně že sme snad trochu pomohli Plzni, na zbytek se vyser.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 09:00
Neplakuj mně, udolak is dead.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hellraiser (host) / před 5 lety 15.04.2019 09:28
Ruslan Mingazov Ruslan Mingazov Ruslan Mingazov Ruslan Mingazov Ruslan Mingazov Ruslan Mingazov Ruslan
2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017 2017
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
blesk (host) / před 5 lety 15.04.2019 09:54
ALE POZNALO VÍTĚZE...........JE JÍM BERBR.....plzen.... HEJ VY ŠAŠCI JAK DLOUHO SI TO NECHÁTE LÍBIT? O LIZE ROZHODUJE BERBR ROZHODČÍ A NE VÝKONY NA HŘIŠTI !!!!! ale to asi nechápete že?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Vavřina (host) / před 5 lety 15.04.2019 09:59
Sakal - magor, co chodil roky obtěžovat na aktualne.cz s nicky Vácha. Založil nick, všem nadával, tak jsme mu nick smazali. Založil dalšího Váchu a to samé. Až nám s ním došla trpělivost a dostal IP BAN, od té doby obtěžuje tady. Sejmeme ho též.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Alois (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:02
Jako fanouška fotbalu mě tyhle sporné situace mrzí a zároveň odrazují, se na fotbal koukat. Nechápu jednotlivce, co si tu nadáváji , kvůli náklonosti k jinému teamu. Bližší je mi Sparta, ale Slavia si zasloužila a měla vyhrát. Jsem rád, že se takhle zvedla. Jen dobře pro český fotbal. Rivalita má být zdravá.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
anti Slavia (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:04
hrál se likvidační zápas od Slavie ,Hušbauer, nafilmovaní faul a penalta, fandové Slavie tribuna Sever urážely hráče i fanoušky hostí po křikem Smrt Spartě to jsem zvědavi kolik klub Slavie dostane pokutu od Svazu? Nechápu proč se dělala u vchodu na stadion fanouškům prohlídka když stejně u fanoušků Slavie sektoru domácích pyrotechnika hrozí jím uzavření stadion
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:09
Jo, po tomhle zápase je stoprocentní uzavření stadionu, měli podmínku a tu porušili.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Smyk (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:12
Co to ta Sparta 2 půli hrála?Kde s tím chce uspět?Skoro všichni zdržovali rozehrávku nebo dlouho po zákroku nechtěli do hry ani za lajnu.Kde se takový styl uplatní?No prostě fotbalový hnus.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:13
Alois - Palec nahoru!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:14
to je zase brekot
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:16
Pane Aloisi, respekt
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
nenávist Slavii (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:19
a ještě fandové -tribuna sever ve svém sektoru zapálily několik Sparťanských vlajek fanklubu Sparty
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:20
ty voe, jak malý děti, kolik vám je ?
možná menší IQ než malý děti ....................
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:21
Plakuješ mně, asi zase okurka v prdeli...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Alois - sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:24
Za mě Slavie a její fyzický fotbal nemá v ČR konkurenci. Naprosto zaslouženě vede ligu , body, inkasované a vstřelené góly mluví za vše. Navíc hrajou pohledný fotbal. Nezbývá nic jiného , než ji přát úspěch.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:25
10:21
třeskutý sparta humor iq tykve
(inteligentní fandy ACS nemám na mysli)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Ed (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:31
Rozkaz zněl jasně, Slavia nesmí vyhrát!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jackdaniel (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:34
10x bylaq písknuta sporná penalta ve prospěch Slavie v tomto zápase ne. Takže zbytečně nebrečte. Co potom může říkat takový Baníček. Nebrečí a přitom dostal gól z offsidu a ještě měl kopat penaltu
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:36
Hušbauer šel na zem hrozně ochotně a okatě, přitom kdyby nechal nohu na zemi, tak ho Nita trefí a nebylo o čem. Hušbauer se bohužel ve Slávii naučil dost padat a do toho i plakat po zápase.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sever (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:36
Nevíte někdo, jak je to se zpětným rušením karet? Když třeba teď dostal žlutou Hušbauer, ale rozhodčí zpětně uznal, že měla být pětka - můžou mu tu kartu zpětně zrušit, nebo už to nejde?
A pak jsem teda nepochopil, proč nedostal žlutou Chorý, když ho VAR usvědčil ze simulace penalty? Já myslel, že se karta dává v tomhle případě automaticky. To pravidlo se tuším nějak upravovalo, ale už si přesně nevzpomínám.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:37
Sever: Mám pocit, že kartu by měli vodmazat, aspon na podzim to tak u jednoho hráče bylo. Ale jméno teď nevim.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sever (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:38
Ok dík.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:44
Chorý měl dostat ŽK. Chyba rozhodčího.
Hušbauerovi by měla být zrušena.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 10:53
Proč by měla bejt zrušená?? Simulace se kartou trestá takže tady v pořádku.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 11:11
Mycwa Hušbauer řekl že to byla pentle kterou mimo debilu a rozhodčích viděl snad i Boceli a ty tvrdší že brečí to je od tebe rozumný je vidět že patříš k těm chytřejšim
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 11:19
Sešívanej brekot je TOP! :D Jen bulte, frajeři, ta Plzeň vás ještě sejme.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Cox (host) / před 5 lety 15.04.2019 11:50
Mycwa je udolaka dvojče to stáří je na hovno a ty určitě nejsi ok
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 11:50
Seš fízl že mě lustruješ? Co je ti do mě ty kunde?? Starej se vo sebe a táhni domu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Fcb (host) / před 5 lety 15.04.2019 13:29
Jasná penalta. Sejmuli Baník a teď i Slavií. A proč? No to je jasné. Zase ta Plzeň a ten jejích šašek co za komunistů dělal zlo. VAR. Děte se s ním vysrat šašci!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 13:38
Ty wole seshitcům se připískává celej rok a zrovna v derby jednou sudí nepískne jejich tradiční přísnou penaltu a je za tim hned Plzeň? Jdi domu, je toho na tebe moc!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
blesk (host) / před 5 lety 15.04.2019 13:39
NEJVĚTŠÍ HOVADO LIGY JE ===FRÝDEK === POŘÁD SE SNAŽÍ SOUPEŘE ZRANIT A KDYŽ KOLEM NĚHO NĚKDO PROBĚHNE, HNED SI LEHNE A BREČÍ JAKO SPARTAN...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 13:43
Největší howado byl včera ten co je bez masa, za tu prasárnu na Hanouska měl jít ven a rovnou před soud, prase jedno zasraný!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
PL B. (host) / před 5 lety 15.04.2019 13:47
Pánové, do 15.00 ať jste z vycházky zpět.
I vy paneí mycwo
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:05
Tak pan mycwa nám tady nahrazuje udolaka ze vším všudy ano faul Masopust byl ostrý ale na červenou asi těžko to by se to derby nemohlo vúbec dohrát dnešní Slavia která dala tolik gólú v sezóně a hraje na české poměry fakt slušněj fotbal si myslíte že potřebuje k tomu rozhodčí to snad potřebuje tým kterému to zrovna v tom zápase moc nejde a nevšiml jsem si že by to Slavii momentálně nešlo ale to asi nepochopíte
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
blesk (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:08
hagi myslím, že mycwa je udolak.......jsou stejně hloupí, podobně agresivní a jsou posedlí průměrným týmem AC SRANDA PRAHA.....a nebo jsou bráchové a nebo....je mycwa syn udolaka...nebo trans..? těžko říct
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:10
Byla to kosa zezadu a to je jasná rudá. Plus Souček a jeho loket do hlavy Nity, to samý.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
všudolák (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:13
mycwa je jeden z těch 4, co udoláka obsluhovali, vy vemena :-))))))
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:15
:D Wole, serte na to. udolaka sme ukončili a ted už každej sám za sebe.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
bj 3591 (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:16
Tak ono se k neregulernosti a podvodum v zaveru ligy tak nejak mezi radky schylovalo celou dobu..
Z letosnich rozhovoru:
Berbr: Jste schopny ovlivnit nasazeni rozhodcich treba na derby? Kdyz budu chtit tak klidne rozhodnu o nominaci rozhodcich na derby. Takovou moc mam.
Sadek: Proc si myslite, ze jste jako manazer plzne tak uspesny? Protoze pro uspech plzne jsem ochotny udelat cokoli.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:18
Hrozný kecy, kdyby Král trefil místo břevna pod víko tak je klid. Sudí dou na ruku seshitcům, ne Plzni, akorát že včera překvapivě pískali fér a udělali nějakou tu chybu na vobě strany.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:24
Mycwa včera to derby bylo nejtvrdší co jsem kdy viděl a je jedno jestli to byl sparťan nebo slávista šli po sobě hodně a nebudu ti tady jmenovat že ten měl dostat červenou a ten žlutou prostě to tak je ale co se týče fotbalu tak to bylo jen o Slavii a vúbec mě nezajímá jestli měl někdo kopat penaltu nebo né protože to co předváděla Sparta to byla hrúza a takhle se proválet a prozdržovat k remíze to bych od Sparty nikdy nečekal že se k něčemu takovému uchýlí
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
blesk (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:25
HEJ VY BLBEČCI VÁS TO JEŠTĚ baVÍ TA ZKORUMPOVANÁ LIGA? Výsledky řídí Berbr plzenák, tomu ukázal tašku Spartan, takže ty dvě mužstva i když mají tak slabé hráče (že za normálních okolností , tzn. fer sudí) by hráli 6-8 místo !!!!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:30
mycwa: Nesouhlas, u seshitců si sice dávají pozor, aby jim neublížili, ale plísni vyloženě připískávají. Když rozhodčí chybují na obě strany jako včera, tak to fotbalu škodí, zvlášť v derby, které bývá nervózní samo o sobě a nervozita se tím stupňuje.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:31
Hagi Sparta nemohla hrát otevřenou hru a nechat vás hrát na brejky, to bysme dostali trojku. Já sem podobnej vývoj očekával a psal sem i že bude remíza. Takže za mě spokojenost. Ale pokuid video používaj tak že vlastně sami nevěděj jak ho používat, to at to vopravdu zrušej a bude klid.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:31
Rozhodčí pískal fér tak to opravdu nemá cenu ti néco říkat to je marný s tebou mycwa úplně stejný jak udolak i tací jsou mezi náma
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:33
Tak se pořádně VYBUL, zase vám všichni ubližujou a rozhodčího si řídila Plzen tak aby to skončilo nerozhodně a ztratili voba :D A dokonce dal Paclík do míče čip a proto střela Krále skončilana břevnu, wole! :D
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:35
Jarda Slávistům sudí nezkřivěj vlas, Plzni sice taky ne, ale rozhodně nepískaj pro Plzen jako dřív. Spíš sporný situacie a video pomáhá slávistům. Dřív by na Spartě Plzen neprohrála, teď to bylo čistý a rupla.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
blesk (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:35
FRÝDEK NEUMÍ HRÁT FOTBAL, JE TO VYMAŠTĚNEJ DEMENT, AKORÁT NAUČIL KANGU A PLAVŠIČE JAK SIMULOVAT A BREČET
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
adjunkt (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:39
odebrat licenci hl.sudímu i tomu Lojovi u videa a ty peníze by měli vrátit Sokolovu, nebo dát na fotbalové dětí z polepšoven
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:39
Jarda Š řekl jsi to dobře a to jsi Sparťan přesně tak to je Slavia momentálně žádnou potřebu sudích nepotřebuje protože hraje jak hraje ale taková Plzeň ta jí potřebuje až moc ale tak to prostě je a mi s tim nic neuděláme ale říkat o Slavii že ji pomáhaj rozhodčí to je trochu mimo mísu
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:47
Mycwa s tebou je těžký komunikovat ty tady furt mluvíš o nějakým bulení ale já tady píšú o momentální situaci tak jak to je proč sem furt taháš tyhle hovna není to poprvé já to beru tak jak to je
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 14:50
Hagi dyt já tě tady sleduju několik tejdnů, to neni den abys nefnukal nad nějakou pomocí v 90 letech, ted zase píšeš jen vo penaltě a nevidíš chyby pro vás. Tak laskavě drž hubu vo tom s kym je těžký komunikovat. Začni u sebe a pak se starej vo druhý.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:17
Já jenom připomínám lidem co tady píšou a jsou to hlavně Spartaní jak se komu pomáha aby nezapomněli na to že fanděj týmů který není zrovna košér co se týká férovosti to není o brečení ale o faktech tak si nepleť pojmi je zarážející jak hlavně Spartaní nadávaj na Plzeň není to paradox tak se prober sté hytparády a zkus o tom popřemejšlet i kdýž ty to asi stejně nepochopíš
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:19
Jenže to je právě tvoje demagogie a lež. Akorát ze sebe děláš debila, protože každej ví že lžeš a překrucuješ fakta Pučku.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:22
Hele ale pověz mi. Kdyby čistě hypoteticky skutečně sudí pomáhali Spartě jak tady denně plácáš, z jakýho důvodu něco co je starý cca 20 let pořád opakuješ?? A seš si jistej že sudí pomáhali jen nám nebo pomáhali všem dle toho kolik dostávali krmiva?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
PL B. (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:24
Paneí Mycwo, už jste měl být z vycházky dávno doma !
Takhle vám příště žádnou Spartu v televizoru nepustíme. Pak jste z toho jen rozrušený.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:25
Starej se vo sebe demente.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
chytračisko (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:31
sudí paradoxně nepomohli primárně Spartě, která již nemá takovou sílu v zákulisí, ale jinému "neznámému" týmu. Zmrdoberbr. pasoval Spartu do role užitečných idiotů, což by měla teda sralo mnohem víc..
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:35
Sudí naopak Spartu trochu poškodil když nevyhodil masopusta za tu prasárnu. Takový Budínský by mohl vyprávět...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jižan (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:37
Místo PL B nemá být BL B?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:38
Když tady nikdo nebude fňukat o pomoci tak se o ní nebudu bavit ani já a čistě hypoteticky můj přibutnej dělal 18 let v českým fotbale víc ti snad říkat nemusím jo a toho krmiva měla Sparta nejvíc ze všech tak to prostě je mě je to celkem jedno kdo co dělal akorát nepochopim jak múžou Spartani někoho obviňovat z korupce která třeba za Pelty byla víc než jasná a prokazatelná jenže jsme v Česku a tady se všechno zamete pod koberec a ještě mu daj funkci nejvyššího
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:43
Pokud příbuznej dělal 18 let ve fotbale tak moc dobře ví že za nitky tahal Kubíček z Olomouce. Tak už přestan pořád žít minulostí a podívej se na současnost. Ta je taková že vám sudí neublíží, Plzni taky ne, Spartě občas pískne něco pro a něco proti, ta je v podstatě na nule jako zbytek ligy. A jestli byla za Pelty prokazatelná, tak proč jí ani policie neprokázala, nechceš mi doufám tvrdit že Sparta uplatila i policajty a soudy? :D To už bych tě opravdu nasměroval k lékaři.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Gott Chladil Spálený Bobek (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:56
Kocek tempo MUHEHE, jdi do nich!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sever (host) / před 5 lety 15.04.2019 15:56
Kurva vy máte starosti:D Sudí jsou prostě tragédi a včera to jednoduše posrali..ale jako že by to řídil Berbr/Šádek?? Asi ne hele:) Smál jsem se těm konspiracím, když to kdysi říkali Sparťani a směju se tomu i teď. Obraťte list.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:01
Já přítomností žiju a,o kubíckovi máš pravdu a proč to neprokázali Peltovi to je to samé jako když Rath tvrdí že je nevinej a znova ti říkám jsme v Česku ve státě plném možností
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:06
Jo a dnešní fotbal řídejj Plzeň Sparta Slavia
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:06
Tak teď si to slušně zamotal. Jak můžeš srovnávat Ratha kterýho odsoudili s Peltou, kterej vubec u soudů nebyl? :D To je strašná demagogie... Já ti postopadesátý opakuju že sudí v 90. pískali jak chtěli a rozhodně nebyl jeden klub pravidelně tlačenej. Jednou zatlačili Spartě, pak Slávii, následně Olomouci, co dělal třeba Žižkov nebo Synot víme taky, takže kecat jak jen Spartě pomáhali může jen nekdo, kdo v tý době nežil nebo je uplně mimo... Třeba finále poháru Sparta - Žižkov vyhrál Žižkov na penalty, kdy sudí Spartu pěkně zpráskal a pak s Čekanem a spol. slavil v baru...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:07
Sparta nic neřídí, ta má tak neschopný zákulisí že ani nemá nikoho kdo by sudí trochu centroval :D
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:10
A on ten Rath sedí já myslím že né a ani nebude nepochopil si jak jsem to myslel
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:12
PČR Peltu vyšetřovala ale nenalezla žádný důkazy pro zahájení TŘ. Buď to dělal opravdu dobře a nebo je nevinnej, nic mezitim neni.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:15
Tak ještě jednou a na posled nejvíc ze všech to měla ošefované Sparta ta byla před všemi o parník a šla do všeho
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:17
mycwa: TŘ zahájeno proti němu bylo, bez toho by ho nebylo možné vzít do vazby. Zatím ale nebyla podána obžaloba, věc je stále ve stadiu vyšetřování.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:19
Jarda Ty mluvíš o nedávným dotačním podvodu ale já o době kdy byl ve Spartě. Odposlechy byly ale nic nedokázaly.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:20
Hagi seš prostě debil a končim se snahou takovýmu exotu otvírat voči..
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:20
Tak jestli si myslíš že je Pelta nevinej tak to je to samé jako když bys to říkal o Berbrovi
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Paní Ingrid (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:26
otřesná úroveň zdejší debaty zde .... nahlédla jsem po delší době a ještě se to zhoršilo... chodilo sem pár solidních a zmizli. Je mi z toho mdlo až tady.
Chodím na různé weby fotbalu čerpat znalosti, když už jsem se dala na sponzoring, ale informační hodnota diskuzí trapná.
Jděte s tím do háje, uvolněte prostor chytřejším.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Blanka (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:27
Madam, proto už sem nechodím. Posledního gentlemana udolaka už také vyštvali...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Hagi (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:31
Mycwa ty vúbec nevíš o co jde nazívat tě debilem ale určitě nebudu ono sté Jihlavi to je těžké něco pořádně vědět to tě omlouvá
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Jarda Š. (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:31
mycwa: Aha, myslíš dobu jeho ředitelování ve Spartě. Tam mu nedokázali nic. Ale v tu dobu asi nebyl z fotbalových šéfů opravdu čistý nikde nikdo
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:32
to je teda síla
i ten Franěk teda ....
https://www.sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/1094064-penalty-proti-sparte-mely-byt-dve-rozhodla-komise-rozhodcich-v-plzni-sudi-pri-pouziti-videa-nechybovali.html
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
béda (host) / před 5 lety 15.04.2019 16:53
Je pravda,že to řídí Berbr,ale ty nekopové, Sparty,kteří jenom se umějí válet po zemi a po každém pádu to ubohý hovado Frýdek vypadá,že umírá a tenKanga kokot a provokatér,škoda mluvit.Udolák ještě napíše,že zasloužená remíza.Hagi,ty si po včerejšku myslíš,ze Slávie řídí fotbal? Musím znova opakovat,že rozhodčí tlačí Plzen a Berbr jako šéf na to dohlíží.Včera výsledek pro Plzeň.Slávia neutekla a Sparta se nedotáhla.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Fcb (host) / před 5 lety 15.04.2019 19:03
béda- Lépe bych to neřekl. Ty dva jsi trefil přesně. Pošahany Frýdek Místek ,který se pořát něčemu diví a přehazuje jen rukama a Kanga to je opravdu kapitola sama o sobě. Větší provokater v lize není...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Sešívka (host) / před 5 lety 15.04.2019 19:13
Naprosto přesný popis současného stavu P.Hartmana na isportu. Pod to bych se klidně podepsal.
https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-pavel-hartman/362034/derby-prazskych-s-diskreditace-var-zloduchy-a-atentat-na-fotbal.html
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
zero (host) / před 5 lety 15.04.2019 19:28
Tak já nevím.Na Slávii neměl VAR od O2 obrázky z pokutových území, v Plzni měl Páník okamžitě po akci na mobilu mms,že branka padla z ofsajdu. O2 vlastní tchán majitele Sparty. Safra, safra.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
wer (host) / před 5 lety 16.04.2019 08:18
To jsem zvědaví jestli klub Slavia dostane pokutu za pyrotechniku!?
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 08:21
Klub měl za výtržnosti diváků podmínku a tu porušil, takže cokoli jinýho než zavření sektoru za bránou bude opět jen výsměch.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 08:55
Trubka Kanga, to už je o IQ...
https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/362049/kangova-gesta-nedustojne-v-nhl-by-dostal-po-drzce-tvrdi-voracek.html
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:04
Kanga skvělej :)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:09
A Voráček, hrdina co opustí těhotnou ženu, by měl držet hubu.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
Pepik (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:10
Já si myslím že nejenom Kanga ale celá Sparta byla daleko lepší než Slavia protože za poslední tak 4 roky předvádí Sparta nejlepší fotbal u nás:):):):):):):):):):):)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:11
pro trubku trubka idolem
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:12
Je mi smutno, zase sem se pokakal
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:15
Baroš, Mešanovič, předtím Necid, Piták, Skácel, tihle všichni dělali na kotel Sparty podobný gesta. Takže jen naprosto zamindrákovanej debil bude Kangu řešit. Je vidět že namachrovaný seshiti spadli na zem, Plzeň se pomalu přibližuje a nervozita stoupá :D
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:18
V 9:11 je plagiát!
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:25
9:12,18 humor na úrovni třetí obecný
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:25
Jdi už do piči.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:42
Teď sem se na toho Kangu podíval znovu, co je na tom tak hroznýho?? Dyť naopak hecuje diváky k podpoře, ukazuje jim aby byli víc slyšet. Za mě super.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:47
Samozřejmě, že pro někoho s tvou úrovní myšlení a chování je provokující buranské chování v pořádku.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
:-'( (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:48
Mám v prdeli okurku.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:50
Proč seš v takový tenzi?? Proč se tak hroutíš? Kdybys četl můj tip minulej tejden, tak bys věděl že to skončí nerozhodně a nemusel si bejt dnes v takový depresi :))))
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
jerry (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:51
Tady se řeší jakási ubohá česká holomajzna a přitom fotbalový svět je už na hony vzdálený a ten rozdíl je rok od roku větší.Stačí se podívat na kopanou,kterou hraje český národní tým.To musí fanoušek fotbalu zaplakat.Když je tým postavený z náhradníků a jiných nekopů,tak se není čemu divit.
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:54
Jen mě teda překvapuje ta absolutní jistota slavíků, že kdyby sudí pískl penaltu, tak zcela jistě vyhráli. Kdyby jí foukl, tu první, druhá nebyla ani náhodou, tak možná šli do vedení cca o 10 minut dřív než se pak skutečně stalo. Vedli 1:0 a Sparta srovnala, tak nechápu ty jejich nářky, že je obral sudí. Loni na jaře byla jasná pětka na Lafatu, ten zmrd Královec radši ani nešel k videu, pak stál Štetina ZA brankářem, ale video odvolalo gol pro vymyšlenej ofsajd, následně video odhalilo ruku Jugase před vápnem, ač to vypadalo spíš uvnitř, poté kopala Slávie v 94. minutě penaltu po dalším videu... Ale voni biudou mít pořád tu drzost bulet a fňukat...
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 09:55
Česká holomajzna se neřeší, řeší se další sešívanej brekot :)
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
hax (host) / před 5 lety 16.04.2019 10:22
jen aby slušný fandové neudělali bojkot kvůli pyrotechnice , přestaly chodit na fotbal nechápu k čemu jsou ty kontroly u vchodu - na hovno !
Re: Pražské derby vítěze nepoznalo, Jablonec nakonec oslabenou Duklu zlomil
mycwa (host) / před 5 lety 16.04.2019 10:25
Stoupni si někdy ke vchodu a zkus si to dělat. Není absolutně možný pyro uhlídat, holka si to strčí mezi nohy a nazdar. Navíc rozumně používaný pyro je ok, kravina je házet to na hřiště nebo do sektorů vedle, ultra kokotina jsou pak petardy.