Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na východ kvůli penězům
Majitel Baníku Ostrava Václav Brabec se s odstupem času v interview Martina Kovalského vyjádřil o možnosti angažování současného plzeňského lodivoda Pavla Vrby. Brabec potvrdil zájem o Vrbu v době, kdy Baník trénoval Vlastimil Petržela, rozhodujícím faktorem však podle něj byly peníze, Vrba totiž čekal na nabídku z Ruska.
„U nás tenkrát trénoval pan Vlastimil Petržela, který byl sice dobrý trenér, ale cítil jsem, že to s ním není na delší čas. Tak jsem Pavla Vrbu oslovil, že bych ho chtěl do Baníku. Odpověděl mi, že čeká na Rusko. To je oproti českým finančním poměrům přibližně krát 100. Možná 1000. Nicméně nabídku z Ruska nedostal a šel do Plzně,“ prohlásil Vrba v interview Martina Kovalského.
„Teď si to nedovedu představit. Někdy v budoucnu v klubu možná skončí, ale v blízké době asi ne. Myslím si, že až skončí v Plzni, tak jeho kroky povedou opět na Východ. A bude to kvůli penězům, což chápu, protože se chce zabezpečit. Myslím si, že momentálně je i na poměry Plzně takový trenér velmi drahý,“ dodal Brabec.
Pavel Vrba je jedním z nejúspěšnějších trenérů historie českého fotbalu, v roce 2011 dokázal s provinční Plzní vyhrát český titul a téhož roku na podzim si s ní zahrál Ligu mistrů. Po odchodu z Plzně v roce 2013 trénoval mezi lety 2014 a 2016 český národní tým, kde však skončil po nevydařeném Euru 2016 a následovala krátká štace v Anži Machačkala. V roce 2017 se Vrba vrátil do milované Plzně, kde působí doposud.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Tleskač (host) / před 5 lety 10.04.2019 10:31
Jak může někdo tvrdit,že Vrba je jeden z nejlepších trenérů v Česku.Co Vrba krom titulů v Česku vyhrál,za vydatné pomoci rozhodčích,které kočíroval estébák.V letošní LM dostal úžasný trenér dvakrát bůra a jednoho doma.Fiasko na ME.Vyhazov z Púchova,nebo z Ruska.Na jaře nářez od jinak nic moc Sparty.Vrba se bude pořád držet v Plzni,dokud ho nevyhodí.Vrba nebude riskovat svoji úžasnou pověst,že půjde někoho jiného trénovat.Do Ruska šel jako suverén a na Mikuláše už byl doma.
Tleskač(host)
Petr (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:03
Co mohl udělát s tím fiaskem na ME ?? 9z10 hráčů ve svém klubu nehrálo. To měl vzít jen ty co hrajou ligu?? :D LM tady jen děláš výmluvu, těch vyprásku co dostal někdy český klub bylo dost. Hold mladí, dravost atd. Kvalita byla jasně zřetelná.. To že byl v Púchově tak tam strávil od 2004 - 2006 a v té době jim odešel sponzor. Takže prachy nikdo neměl. Proto ten klub šel až do 3 ligy. A po ME když šel do Ruska to stejné. Peníze na posilu žadné! Potom klub neměl na trenéra a hráče. Vrba odešel a s nim i pár hráčů. Takže tu nepíš blbosti. Tady se zase Vrboj jen křivdí.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
předezdívka (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:09
baníkům (jak havířovskému, tak ostravskému) jako hráč a ostravě i jako trenér vrba odevzdal dost. je vidět, že největší symbióza funguje v plzni, tak se nedivím, že když byla možnost, šel tam zpátky. myslím, že by mohl trénovat kterýkoliv jiný evropský klub (ne úplně top špičku), ale klidně třetí až páté týmy v anglii, itálii nebo německu. u českých trenérů nebývá ani tak problém fundovanost, jako spíše řeč. jediný, kdo takhle uspěl byl ivan hašek (protože se naučil japonsky), a podle mého názoru ještě většího úspěchu dosáhne čechíno, to bude trenérská megahvězda jako jiní bývalí hráči - zidane a guardiola.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:13
Přesně jak píše Tleskač. Nemít za sebou Vrba zberbrované sudí, měl hovno a ne tituly. Taková Sparta uhrála rekordní počet bodů, který by normálně stačil na titul v nějakým 27. kole, ale zpaclená Plzeň měla díky sudím ještě o pár bodů víc. Její skutečná síla se ukázala po akci kabela, kdy jim Pelta prohrozil a rok se nic nedělo. Díky tomu měla Sparta snad 13 bodů náskoku a zcela zaslouženě brala titul.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Sever (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:21
Vrba možná nemá úplně vychování, ale je nejlepší český trenér posledních let, bez debat. Což ostatně dokázal i v Evropě. Nebo mi tady napište někoho lepšího.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Tleskač (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:24
Petr,nejslavnější výprasky českých klubů v EP,Plzeň 3x za bůra.V Mnichově,v Římě a doma z Realem.Ovšem rekord má Slávia,sedm kulí jak v Sarajevu od Arsenálu.Trénér národního mužstva je od toho,aby dosáhl výsledků a ne kecat nejsou hráči.Tak měli lapět doma a nejezdit dělat ostudu,když na to nemají.Dělat trenéra české reprezentace může v podstatě každý.Hlavně že je zato balík peněz a výsledky nemusí být žádné.To jsem viděl při posledních dvou utkáních nároďáku.Z Anglií bůra a proti Brazílii jen tři góle,ale za poločas.Jaká byla spokojenost,že prohráli jen o dva góly.Já jsem kdysi hrával fotbal prales.Nás srala každá porážka i o jeden gól.Šilhavý a spol jsou spokojeni a vysmátí.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Tleskač (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:30
Snad nejlepší trenér byl Zeman v Itálii.Ten alespoň něco ve špičkovém klubu dokázal a jen rok,nebo dva.V Česku se měří svět českými očima.V Česku dobří hráči,ale v cizině jen náhradníci.Čeští trenéři v cizině?Jen tak na Slovensku a dál už nic.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Sever (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:41
Jako by bůra dostala jen Plzeň. Ty příděly k tomu patří..snad si nemyslíš, že bude českej klub držet krok se současným Bayernem, Barcelonou apod. Pro naše týmy je parádní úspěch porážet soupeře druhého sledu. Ten tvůj Zeman měl 2 sezony a pak se všude pakoval. Kvalitu Vrby v Plzni nejvíc docení, až tam nebude.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:46
Sever: Kvalitu Vrby udělal z velké části Berbr. Kdybys měl někdy čas, tak si klidně projdi zápasy Plzně v lize od roku 2008 a odečti si z nich body, co získali díky sudím. Těch penalt, puštěných ofsajdů / vymyšlených ofsajdů soupeřů, byly desítky, ani Kubíček v Olomouci za začátku 90. let takhle neřádil!!! Díky sudím měli body, které nemít, tak v žádném případě nevyhrávali ligu a nemohli tak hrát ani v LM...
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
883ccm (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:47
Sever: po odhlédnutí od vlivu rozhodčích - Trpišovský, Hašek (Ivan), Šilhavý, Zeman, Lavička, Rada ...
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:50
Dodnes se mi zvedá žaludek když si vzpomenu takhle z voleje na 4 situace. 1. gol negol sysla, kdy žádný záběr nedokázal přejití míče brankovou čárou. 2. penalta proti Ostravě, kdy si Droppa chránil rukou solar a vůbec ji neměl od těla. 3. ukončený poločas v Jihlavě v čase 44:50 kdy šel hráč Jihlavy sám na branku. 4. Limberského pád, který mu sudí sežral, ale na druhé straně dva naprosto jasné zákroky na hráče Sparty a nic. A kdybych měl náladu a hlavně chuť znovu se nasrat, tak těch situací najdu klidně 30. V podstatě v lize není klub, který by v zápase proti Plzni necítil velkou křivdu.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
883ccm (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:51
Sever: příděly od velkých klubů? Sparta od Interu Milán, Southamptonu nebo Chelsea a Slavia od Sevilly taky nedostala. Za to Plíseň na AS a doma s Realem, kdy byl totálně v rozkladu a prohrával v La Lize s posledními, dostala dvakrát brutálně nařezáno.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:55
Ale tak buďme zase objektivní, nakládačku dostane čas od času každý, my namátkou bůra v Lyonu nebo Barceloně. Na tomhle je pouze smutný fakt, že aby Plzeň vůbec takové debuckely mohla dostat, musela se do LM dostat kurvárnami v lize.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Zdenda (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:56
Nejlepší u nás Vrba je nejlepší u nás.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Sever (host) / před 5 lety 10.04.2019 13:57
883: My taky dostali na Arsenalu, Sparta bůra v Lyonu a od Barcelony. To, že občas dostaneš znamená, že hraješ buď dobrou soutěž, nebo si postoupil hodně daleko. Kdo se na Evropu dívá doma u TV, ten zpravidla výprask nevyfasuje. My můžeme taky zítra fásnout od Chelsea a myslíš, že se někdo z fandů SKS bude na hráče zlobit? Ne, všichni jim zatleskají, protože tohle je prostě jinej svět a my si musíme vážit toho mála, co české kluby dosáhly.
Ale jinak máš pravdu s tím Radou: na něj jsem zapomněl a to je podle mě dobrej a hodně nedoceněnej trenér, i když trochu rapl.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Pepik (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:04
Ahoj Udolaku tý jsi musíš v první řadě uvědomit že jak se chovalo vedení Plzně v zákulisí a tahalo a tahá za nitky tak to samé se dá říct i o Spartě nebo si fakt myslíš že to bylo jinak uvědomí si že jsme v Česku a tady je to vesměs prohnilí všude to by jsi měl vědět už máš na to léta
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
883ccm (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:06
Sever: jenže ty příděly Sparty a Slavie jsou za několik let, Plíseň je stihla v jednom ročníku a to nepočítám čtyřky od pražských S. To je trochu moc na "nejlepšího" českého trenéra a to jde.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:09
udolak: Tomu štěstíčku se holt musí jít naproti a to Berbr umí náležitě vošetřit. Kdyby ale Vrba před deseti lety nedal v Plzni dohromady kvalitní mančaft, tak by jim Berbr pomáhal k udržení 1. ligy, ne k titulům.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:13
Pepiku: Sparta nikdy takovou přízeň sudích neměla, to jen díky neustálým kecům lidí jako Procházka si to dodnes pár pomatenců a možná i naivek myslí. Média mají obrovskou moc a kdo fotbal nesleduje precizně, snadno jejich tlaku uvěří :-) Já pamatuji opravdu dost a nejvíc sudí tlačili Olomouc. Kubíček, což možná nevíš, dokonce přímo ovlivňoval volby předsedy svazu a coby šéf moravské komory pravidelně bojkotoval snahy Čechů.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:15
Jarda: Já tohle nikterak nepopírám, mužstvo stvořil slušné a naučil je hrát rychlý brejkový fotbal. Já pouze konstatuji, že reálně měli končit někde kolem 2.-4. místa, ale díky pomoci sudích měli každý rok o cca 10-15 bodů víc a proto vyhrávali ligu.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
maradona (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:15
Fotbal je v současné době jen velkej cirkus, kde se točí prachy.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:17
Přesně, Diego. Ani ten kokeš už není co býval.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Vojta (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:21
Zase buďme upřímní, Rada neselhal snad jen ve Spartě a zářil a září jen v Jablonci, Lavička vždy měl první polovinu angažmá super ale druhá nic moc, to samé Šilhavý a mohli bychom pokračovat. Vrba ovšem měl úspěchy jen s rozhodčími v zádech.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Pepik (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:32
Aha tak když se na to koukáš takhle a svádíš to na média a na ňáký pisálky a budeš tvrdit že Sparta je ferová a čistá tak tím pádem Plzeň je křišťálově čistá je vidět že jsi zaslepený fanoušek
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:41
Pepiku, co to tady zase zkoušíš?? Já ti jen říkám, že zejména Sport, kterýmu šéfoval velký slávista Procházka, byl těžce antisparťanský a záměrně pitval jen chyby co dělali sudí pro Spartu. Spartu třeba 2x doslova zavraždili na Strahově, prvně roku 92 v derby, kdy jí sudí téměř nepustil za půlku a neuznal naprosto regulérní gol Siegla, podruhé znovu tam ve finále poháru s Žižkovem, kdy arbitr poté dokonce s Viktorkou slavil výhru v jednom podniku v Praze. Tyhle zápasy se přešly v podstatě naprosto mlčky, ale když třeba v roce 98 sudí pro změnu sejmuil Slávii, mluvilo se o tom měsíc. Takhle se bohužel u jednodušších jedinců vytvořil blud ohledně pomoci sudích Spartě. Navíc všichni víme, jak slávisté hlavně v 90. letech uměli plakat, zatímco Sparta chyby proti sobě neřešila protože dokázala díky velké kvlaitě vyhrávat i jim navzdory. A už na to seru, nebudu pořád dokola někomu vysvětlovat jak to bylo.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:44
udolak, krátíme, jo ?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 14:47
Nekrátíme, kdybychom krátili, nevysvětlíme dostatečně a Pepik, mimochodem zcela jasně fake nick někoho odsud, nedá pokoj :-))))))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Pepik (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:03
Udolaku musím se ti smát jak na všechno máš argument ale není všechno zlato co se třpytí a jestli si myslíš že to tak bylo tak jseš hloupej
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:16
Pepiku - faku, já si nemyslím jak to bylo, já VÍM jak to bylo. Ty jsi patrně mladý cucák, co potřebuje trochu pročistit hlavu plnou nesmyslů, ale to už nechám jiným, já už s tebou čas ztrácet nebudu.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Cox (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:23
Udolaku co to zase předvádíš že někdo Sparté škodí nejvíc jí uškodil Pelta a Horník to přece je každýmu jasný mimo Sparťanú
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:25
FŇUK.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Sešívka (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:30
Všichni asi tušíme, že nejlepší český trenér současnosti je Trpišovský. My slávisti to říkáme nahlas.
Sparťani jen v duchu :-)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
ZdeněkH (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:31
pro Udoláka - je vidět, že o fotbale něco víš. Fandíš Spartě a biješ se za ní jako lev. Jenom, kdyby jsi tady ostatní kluky neurážel, někdy je to přes čáru.
Já moc fotbal nehrál, jenom jsem nakoukl do ligovýho dorostu na Meteoru a pak se poflakoval v Čechii Karlín . V ČKD jsem dělal s rozhodčím, který právě pískal Čechii a spol. , nejradši měl ale zápasy venku, kde bylo posvícení nebo pouť .
A věřím tomu, co nám povídal o zářezech. Jednou jsme se byl mrknou na Čechii a on se nás přišel zeptat, kolik má vyloučit hráčů. Já ho poslal do prdele, ale kolega řekl, že 3 stačí. No a šli. Takže si dovedu představit v lize, kde se točí obrovský prachy, jak tam se drží rovina. A teď ještě to zpětný video, to r rozhodčích udělalo jenom blby, kteří se na něj a na kolegu u videa spoléhají. Liga je neregulerní, protože video není na každém zápase. I když si myslím, že by stejně docházelo k průserům.
Já vím, že jsem to měl zkrátit, takže konec.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:37
Zdeňku: Oceňuji předně slušnost a věcnost příspěvku. Věř, že jsem se pohyboval kolem fotbalu celý život a vím, jak to bylo dříve a jak to je dnes. Já vím moc dobře, že sudím sypali všichni, každý klub jim dával obálky aby pískali tzv. rovinu, takže i Sparta. Ale vadí mi, že dodnes čtu nesmysly, jak sudí pomáhali jen Spartě, když i proti ní byla spousta chyb. Jenže to bych mohl sepsat knihu, kde bych vše vysvětlil, a na to nějak nemám sílu. Sparta měla hlavně v 90. let mužstvo, které tvořilo základ reprezentace a bylo natolik kvalitní, že pomoc sudích nepotřebovalo. Sudí chyby udělali, ale OBOUSTRANNĚ, a mě opravdu sere když tady čtu od nějakých mladých cucáků kecy, jak nebýt sudí, Sparta nevyhrávala ligu. Proto se tyhle děti snažím trochu poučit, i když jak je vidět, je to nejspíš marné, je to takové házení perel sviním...
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:37
Příspěvek, kterej by bylo škoda krátit. Díky, Zdeňku
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:39
Ano, Zdeněk je fajn diskutující a takové tady chceme, když to dává smysl, nevadí délka.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:40
A ještě dovětek. Kdybyste viděli, jaká svinstva se děly a dějí v hokeji, za tiché asistence novinářů, kteří dostávají echa na dohodlé zápasy a podle nich sází ve fortuně a tipáči, tak byste fotbal vůbec neřešili :-)))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Pepik (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:41
Udolak jestli si myslíš že z trybuny víš doopravdy jak to bylo tak jsi mě zase pobavil je vidět že o tom máš zkreslené představy a nevíš vůbec skoro nic jak to tenkrát bylo a cucak nejsem to opravdu né tak si uživej svojí pohádku dál pane co si myslí že ví všechno ale to podstatný vlastně vúbec neví
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
pafe (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:45
On Bača byl vždycky hladovec hladovej....
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:46
Pepiku, poslední věta tobě. Já hrál několik let B třídu, předpokládám že i ty víš že jde o soutěž ve fotbale a ne třídu ve škole. Kopali se mnou i bývalí hráči ligových mužstev a u piva jsme toho spoustu probírali. A tímto s tebou končím, jsi zaslepený ocas co neuzná ničí názor. A že píšeš jako jeden nejmenovaný diskutér jen dokazuje mou tezi že jsi fake :-))))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Sešívka (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:47
Udolaku, zapomněl jsi zmínit, že takového diskutujícího tady chceš, protože je sparťan. To je přece to hlavní. Foukat si pod pytlíky, jak je Spartička nejlepší, bez ostatních názorů, to by se ti líbilo. To najednou ani délka nevadí :-))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 15:49
Aaaa, zase víš co jsem chtěl a nechtěl napsat :-))))))))))))) Délka vadila u Lamy, což byly snůšky nicneříkajících a opakujících se blábolů, Zdeněk napsal zajímavý komentář. Ostatně ty, když zrovna nemáš potřebu sdělovat nám "moje" myšlenky, taky píšeš věci s kterýma se dá leckdy souhlasit, případně polemizovat. Ale jsou to věci k fotbalu a o tom by to mělo být bez rozdílu komu kdo fandí.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
jerry (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:00
Já jsem také kdysi hrál okresní přebor,tak dobře si pamatuji rozhodčí,kteří to řezali hlava nehlava a obzvlášť,když to byli straníci.Těm se nesmělo nic vytknout.Dnes je to v podstatě stejné.Kolikrát se někdy divím co ti rozhodčí v zahraničí pískají.Např.jaké neskutečné penalty se písknou,ale jen určitým klubům.Vrba velký humbuk a nic víc.Slávistický fanatik tvrdí,že nejlepší je Trpišovský jak jsi nato přišel?Před pár roky trénoval Slavii Šilhavý a slávisté řvali,že je bůh a pak ho za odměnu vyhodili.Tak slávisto nemel kraviny.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:02
udolak. Jenom taková malá poznámka k 90 letům a to,že Sparta tvořila základ repre.Kolik bylo slávistů v Anglii na Euru96???
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:04
Jarda: Ano, tuhle otázku jsem čekal. Myslíš tu generaci, co vyhrála titul v roce 1996, kdy to výjimečně nebylo cinklý, ale jinak bylo cinklý všechno co vyhrála Sparta? :-)))) Základ byl zhruba stejný, půl na půl.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
ZdeněkH (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:10
pro sešívku - ano jsem celej dlouhej život sparťan a co pamatuju, tak v práci bylo dost vtipnejch heců mezi váma a náma. Jsme fanoušci, tak o to jde. Vám to teď kope a budu rád, když to vyhrajete. Lepší než prádelníci.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:13
Já jsem něco napsal,že bylo všechno cinklý když vyhrála Sparta.To by si mne nasral,ale opravdu Promiň. teď ještě ke všem fandům S a S přestaňte už konečně s tím neskutečným nadáváním a osočováním.Pánové a chlapci,je mi přes 70,ale co tady čtu za neskutečné nadávky a sprosťárny,FUJ. Sportu zdrar a fotbalu zvlášť.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
hledač (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:15
Vrba je současný nejlepší trenér v naší republice... proč tomu tak je můžete zpochybňovat, ale to je asi tak všechno... prostě je. i rudoch udolak musí uznat, že pokud je plzeň 8 bodů nad Spartou, tak to tak asi bude... i když rudoši jsou tak zarputilí velcoclubisté, že diskutovat s nimi je téměř nemožné...
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:16
Vždyt jsem tam dal záměrně smích aby bylo jasné že si dělám legraci.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:17
Současný nejlepší trenér je Trpišovský. Ale už jsem psal dříve, že svou pozici bude muset potvrdit v době, kdy přijde krize, pak se ukáže co opravdu umí. Vrba krizi Plzně dokázal výsledkově celkem ustát, i když celé jaro jsou výkony tristní a vyhrává se spíše omylem.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:18
udolak a ZdeněkH: pánové-Klobouk dolů!!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:20
Jarda z Vršovéc: respekt
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 10.04.2019 16:38
udolak: Na konci příspěvku ti vypadlo slovo "rozhodčích".
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
blesk (host) / před 5 lety 10.04.2019 17:37
SPARTA ZÍSKALA VĚTŠINŮ TITULŮ OD ROKU 1987 CINKLÝM JAREM !!! TO ŘÍKALI I BÝVALÍ SPARTANI JAKO LIMBA ATD. !!!! TO VÍ KAŽDÝ !!! VOLAL PELTA..... , KOŠŤÁL HORNÍK ....TO BYL HUMUS CO CHLAPI ??? Pak to začla praktikovat i Plzen.....no a poslední dva roky slávije...TO VÍME VŠICHNI, ŽE TO TAK JE!! Bohužel KAPR LIGA!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Normální fanoušek (host) / před 5 lety 10.04.2019 17:42
Dobrý den, vážení kolegové fanoušci. K těm všem invektivám na adresu Plzně a pana trenéra Vrby jen tolik. Možná jsem ovlivněn tím, že jsem hrál celý život tenis, kde, co si člověk neuhraje, nemá. To, čeho pan Vrba s Plzní dokázal, je určitě hodno alespoň minimálního respektu. Tím, že ve fotbalu lehce fandím klubu z úplně opačného konce republiky, než je Plzeň, a který aktuálně je v kolisavé formě už jen v rámci naší ligy, dokážu ocenit úspěchy všech ostatních týmů, které uhrají něco v Evropě. A Plzeň určitě ostudu neudělala! Ono, dostat se do evropských pohárových soutěží a něco tam i uhrát, to jsou dvě odlišné věci. A třeba ty plzeňské úspěchy budou v dalších letech svou účastí využívat a doufám, že i zhodnocovat i jiné týmy. A těm všem, ať to bude kterýkoliv tým, já budu fandit.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
blesk (host) / před 5 lety 10.04.2019 17:46
VRBA DOKÁZAL TOLIK, ŽE VÍC ŽÁDNÉ ČESKÉ MUŽSTVO NIKDY NEDOKÁŽE !! To mluví za vše!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jirka (host) / před 5 lety 10.04.2019 17:57
Plzeň trénuje vrba tedy krom titulu na Slovensku a Čechách ve světě nic nedokázal šadek je super manažer nejlepší celé ligy paclik majitel ale nebráním. Se přesvědčení že nejlepší hráč Plzně je Roman Berbr tyhle 4 borci nejvíc stojí zato kde Plzeň teď je
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
ZdeněkH (host) / před 5 lety 10.04.2019 18:01
pro blesk - Tobě ta Sparta leží v žaludku .
Jenom pro pořádek - beru to od roku 1989 mistr ligy - 16x
vítěz českosl.poháru - 9x
vítěz českého poháru - 3x
vítěz superpoháru - 1x.
A doufám že pochopíš, že to píšu o Spartě a ne o Plzni. A to je statistika.
Bohužel poslední léta jsme v řiti, ale tam může být jakékoliv jiné mužstvo.
Čerpal jsem z historie Československé a České kopané .
A protože se mě nechce hledat , tak se mrkni na Berbrovce.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
A (host) / před 5 lety 10.04.2019 18:05
Vrba do Baníku a Baník na svůj stadion!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
host (host) / před 5 lety 10.04.2019 18:08
Blesku , když to řekl Limba tak to musí být pravda . )))))) A vypni si Caps Lock dětátko .
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 18:29
Zdeněk H určitě statistiky hovoří jasně Sparta toho vyhrála hodně o tom žádná ale jestli si myslíš źe to bylo jen na hřišti tak jseš buď hloupej nebo zaslepenej fanoušek
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
fanouš (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:07
za sociku rudá sparta taky vše vyhrávala s pomocí sudích ,strany a vlády ale to slyšet nechcete co,
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Ivan (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:22
Sparta minimálně polovinu titulů v 90 letech získala díky rozhodčím i poslední získala neoprávněně kvůli filmování lafaty lžifaty jinak by jej neměla
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
karlos (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:32
je to všivárna a ti co jim to dávají jsou lumpové a patří za katr.a všechny je vede etébák ferbrrrrr§§§§
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:45
Kluci Sparta nikdy zeptejte se udolaka ten vám to vysvětlí půlka národa vý jak to dřív bylo ale pan udolak je přesvědčen že byla poškozena vždycky Sparta:):):):):):):)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
pavel (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:49
1) Je Vrba nejúspěšnějším českým trenérem posledních let? ANO, bezpochyby
2) Je Vrba nejlepším současným českým trenérem? NEVÍM, ale mezi top 3 ANO
3) Je dobře, že byl v Rusku? ANO, bezpochyby
4) Je to žoldák, co jde za penězi? NE, nebo možná trochu ANO. Ale stejně by to udělalo 99 ze 100, kdyby měli tu možnost
5) Zaslouží si za svou práci uznání? ANO, samozřejmě, o tom nelze diskutovat
6) Může se mu vyrovnat Ščasný? NE, nikdy, to není trenér a nesahá mu ani po kotníky. Navíc je to prolhaný podrazák.
7) Může se mu vyrovnat Trpišovský? ANO, má výborně našlápnuto, navíc je to fajn chlap.
8) Je Vrba arogantní? NE, je to prostě cholerik, tak je na něm ta nasranost vidět, když se nedaří. A taky je to vítězný typ, prohru nesnáší. Což je nakonec pro úspěch týmu dobře
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Milan (host) / před 5 lety 10.04.2019 19:59
Tady je go samý, rádoby, odborník. Ale ve skutečnosti jeden magor vedle druhého
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 20:02
Pavel ano Vrba je za poslední období u nás nejlepší i když mu v tom hodně pomáhal Paclík a Šádek mimo hřiště ale jinak si zaslouží respekt co všechno uhrál
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 20:05
Tak tě mezi nima výtam Milane:):):)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 10.04.2019 20:07
fanouš: Nejvýraznější pomoc strany a vlády za socíku měly Dukla a Ostravské kluby Baník a Vítkovice. Platy hráčů se odvíjely od platů v podniku, který klub sponzoroval. O sponzorech rozhodovala strana. V armádě, v dolech a v hutích byly platy výrazně nadprůměrné, proto v těchto klubech měli hráči nejvyšší platy v lize (za Duklu navíc povinně hráli i mladí hráči z jiných prvoligových klubů, kteří to měli místo základní vojenské služby). Jinak by za ně nikdo hrát nechtěl a nemohly by získávat tituly.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
deu2 (host) / před 5 lety 10.04.2019 20:51
Dobrý večer,
nevím, jestli se mám smát anebo brečet, když čtu většinu zdejších příspěvků do diskuse.
K tomu asi jen tolik : daleko nejprotěžovanějším klubem u rozhodčích je již desítky let
sparta Praha. I letošní sezónu má díky rozhodčím tolik bodů navíc, že by se jinak při své několikaleté
zoufalosti a s maskotem Sčasným na lavičce, rvala s Bohemkou o to, kdo půjde do baráže
o záchranu.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
vrbič (host) / před 5 lety 10.04.2019 21:13
trochu křeč Jardo
to je všechno hezký, ale k ÚV KSČ bylo vždycky nejblíž z Letný
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 10.04.2019 21:34
vrbič: ... a ještě blíž k Izraelskému velvyslanectví.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 21:51
Deu2 a Vrbič uvědomte si že tady ty Spartani vám budou tvrdit pravý opak protože nemaj nato koule a deu2 napsal si to přesně tak jak to je
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Vojta (host) / před 5 lety 10.04.2019 22:14
Je směšné tady číst zamindrákovance deu2, Hagiho, Vrbiče, fanouše nebo Ivana.
Všichni napsali to stejné ale nikdo nepředložil odkaz na zdroj, podle kterého usuzují a ani pod svá tvrzení nenapsali logické odůvodnění. No, možná neusuzují podle ničeho a jen si léčí mindráčky, kdo ví, Jarda Š. Jediný napsal logické odůvodnění. Já jsem spíše mladší generace oproti třeba Udolakovi nebo Zdeňkovi ale i tak jsem zažil všech 12 titulů Sparty za samostatna (což žádný fanoušek jiného klubu o titulech za samostatna říci nemůže) a všechny byly podle všech nestranných zdrojů čisté. Komunisty jsem příliš nepoznal, takže věřím těm, co o té době píšou nejrozumněji a to je Jarda Š. Věřit šaškům, jako je Hagi, který nerozlišuje předponu a kořen, který neuvede zdroj ani logické odůvodnění opravdu nebo deu2, který si ani nezjistí, že Sparta je letos nejpožkozovanějším týmem v lize (dle Zlaté píšťalky a deníku N) a napíše pravý opak nebude věřit nikdo rozumný.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
stefan svec (host) / před 5 lety 10.04.2019 22:44
dole klobuk pred panom trenerom co ste dosiahly vy ze len krityzujete az dosiahnete jeho uspechy potom si vas rad vypocujem zatial vase uspechy je iba vase nevedomost sportu zdar a logicky uvazujte
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hagi (host) / před 5 lety 10.04.2019 22:45
Vojto ty jseš opravdu Vojta já ti tady určitě budu vypisovat a dávat příklady jak udolak kterej se furt ohání panem Procházkou a nějakým zápasem z roku 92 uvědom si že když bude tady někdo psát o Spartě a jejich podvodech tak to nepřečteš ani za hodinu ty troubo mladej víš hovno tak se do toho nemotej
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
deu2 (host) / před 5 lety 11.04.2019 00:20
Hagi,
děkuji za podporu, ale oba víme, že to je jasná věc. Jakýsi " udolak " mluví o všech čistých titulech, přitom i jeden z řady tehdejších mocných šéfů sparty, Pelta, proslul u jednoho z primátů ( rozuměj titulů ) hláškou " Celý jaro bylo cinklý..." Asi se na to také vztahuje na jedno z " čistých ligových prvenství "...A za odměnu se stal šéfem celého svazu místo vyšetřování a následného vězení jako v každé demokratické zemi. Dokonce i v Itálii vyloučili Juventus z nejvyšší soutěže a přeřadili ho do druhé ligy kvůli korupci... A to už muselo v téhle zemi být opravdu drsné...Ale v Čechách nic, jak mi říkali v Albánii, Česko mají rádi, je to země neomezených možností.
A případy, kdy letos rozhodčí spartě brutálně pomohli k bodům je opravdu tolik...Např. Radakovič naprosto vytrčenou rukou za sebe zabraňuje centru do vápna hráče Slovácka, snad nejjasnější penalta, spolu s dalšími, v dějinách fotbalu...Ale rozhodčí nic, VAR se neozývá...A díky tomu vyhrála sparta nad Slováckem 1:0. A kolik už bylo rukou
od sparty ve vápně, zajímavé, že v jejich případě se to prakticky nikdy nepíská, pokud to udělá jejich soupeř, okamžitě nebo dodatečně systém VAR zarudle zafunguje...
A to je další zvláštní kapitola, kterou každý soudný fanoušek musí vidět. Ti lidé, kteří stáli u zavadění systému VAR i do české ligy, již byli odstraněni. Z jednoduchého důvodu, protože systém VAR, který měl přispět k objektivitě řízení zápasů, vlastně v utkáních sparty korigoval chyby rozhodčích v její prospěch! A proto se stal nepřítel a sparta věděla, že už to tak nemůže nechat. A tak se instaluje zasloužilý sparťan Jozef Chovanec do čela komise, objektivní zakladatelé se vyhodí a hle, video je náhle extrémně pro rudé...
Ale už končím...Dobrou noc.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
deu2 (host) / před 5 lety 11.04.2019 00:31
A Vojto,
ty jsi opravdu Vojtíšek, podle tebe byly všechny tituly pro spartu spravedlivé a bez jakýchkoliv pochyb, pro vašeho bývalého šéfa ale ne...( Pelta : " celý jaro bylo cinklý " ). Kdo je myslíš blíž pravdě?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jakub (host) / před 5 lety 11.04.2019 07:50
Jestli je Vrba nejlepsi trener? a neni to jedno,vic bych si pral aby zas hrace postavil do late a hrali opet koukatelnej fotbal :) ze dostali 2xbura v LM,no a co nejsou prvni ani posledni,stejnak slo hlavne o ten financni profit a o tituly slo hlavne v dobe rozkvetu,dnes maji koeficient takovy ze je uplne jedno jestli titul maji nebo ne,hlavne aby mohli hrat o evropu a love z nich plynouci.EL jim v podstate sedi vic nez LM,vyrovnanejsi souperi a obcas i pro divaka netradicni destinace a co se rozhodcich tyce,kazdy si sefuje to svoje,at je to titul,los mol cupu,baraz.... :)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 11.04.2019 08:08
Jakub: Vrbovi nejde o koukatelný fotbal, chce vyhrávat 1:0, to je jeho taktika.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 08:15
Slušná exhibice mindráků :-))))))))))))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
JaK (host) / před 5 lety 11.04.2019 11:41
udolaku, vypadlo ti tam jedno slovíčko. ,,spartanskych,, )))))) A pokud spartan jako ty, mluví o čistotě Sparty, vybavuji si K. Kryla a text jeho písně, kde zpíval ,,,vrah o morálce káže ,, )))!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 11:43
Nic mi nevypadlo. Ty se starej o své příspěvky, aby měly aspoň nějaký význam, a neobtěžuj.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Host (host) / před 5 lety 11.04.2019 11:51
No hlavně když byla Sparta v prdeli a měla jít do háje, se rozšířila liga aby tam mohla zůstat. To vlastně bylo ok to vlastně zařídil Pam Bůh
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Host (host) / před 5 lety 11.04.2019 11:53
Zase mi někdo plagiuje.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 12:26
Přesně! A když spadly bomby na Hirošimu, měly na sobě nápis ACS. Sparta je za vším!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 11.04.2019 12:49
Host: Můžeš mi napsat, který ročník máš na mysli? O ničem takovém nevím, ani se mi to nepodařilo dohledat.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 11.04.2019 12:57
Vrba jako nejlepší trenér a udolák jako správce diskuse určující, koho tady "chceme" a koho "nechceme". a kdo může mít dlouhý příspěvek a kdo krátký a jestli je obsah fajn nebo ne. Mně jebne.
Tak se na to podíváme zblízka.
Vrba - určitě výborný trenér. vím na beton, že baníkovský titul je zejména jeho práce z pozice asistenta Komňackýho, který byl oslavován, ale jen slíznul smetanu. S Plzní dokázal pěkný věci, ale je tam takový to pičo, který se za celou Plzní vleče od začátku jako smrad (Kříž, Paclík, Langr, prádelna, Šádek, Berbr, Damková). Nicméně ten fotbal hráli pěknej a taky na jejich základě to Bílek dotáhl s repre do čtvrtfinále eura. Bez plzeňských hráčů v jejich tehdejší formě by to nešlo. V rerpe celkem povedená kvalifikace, i když mu štěstí hrálo do karet úplně neskutečným způsobem, ale to ještě neměl strach hrát fotbal. EURO byl brutální propadák a trapas až na půdu a to jen a jen díky ustrašený taktice z roku 1985 - nepochopitelné. Vylhaný úprk do Ruska a návrat do Plzně, se kterou už nikdy nepředvede to, co onehdá. Je tam jasná neochota zkoušet to s mladými, lpí na zkušenosti, to je konec. Dneska bych ho už do Sparty nechtěl ani zadarmo. Navíc se začal s postupem času chovbat jako arogantní blb - moc rád bych viděl, jak by zvládal tlak, pod kterým byl Bílek.
A teď udolák - zkrátíme to, abychom ho uspokojili - je to vocas.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 12:57
Jarda: Ten blb asi mluví o sezoně 58-59, před níž se liga rozšířila o 4 kluby. Je to magor.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 12:58
HP: mýlíš se, udolak rozhodně neurčuje koho tady chceme, udolak pouze píše, jaké kluby by si v lize přál na úkor těch, co mají slabou diváckou podporu. Udolak nikdy nemluví za ostatní, vždy jen sám za sebe. A příště to zkrátíš, ok?!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Acs (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:00
udolaku-chodíš ty vůbec do práce,nebo do školy?od rána nalepenej na PC a jedno moudro za druhým.nebo máš práci z domu,placenou portálem efotbal? Už i sparťani se za tebe stydí!!!!!!!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:00
udolak, proč o sobě mluvíš ve 3. osobě ... ?
trochu vadný
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:01
Jarda: Na tom blábolu dotyčného je nejlepší, že ročník, po němž se liga rozšiřovala, skončila Sparta druhá :-)))))))) Tomuhle se u nás říká luxusní vlastenec :-D
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
hej (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:03
Udolaku, 58-59 to si byl eště svazák nebo už komunista ???
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:04
Prominte, udělal sem si nick acs abych se cítil silný, jinak jsem kokot s okurkou.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:06
13:04
udolak osobně nebo někdo z jeho bolševické úderky ?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:09
A ted sem se pokakal...
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:10
Nelži, udoláku, diskusní kádrováku:
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 21 hodinami 10.04.2019 15:39
Ano, Zdeněk je fajn diskutující a takové tady chceme, když to dává smysl, nevadí délka.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:11
A to jsem tady včera psal, že plagiátor dostal konečně BAN a je tu klid.. Kdepak, nick :-( a jeho desítky multinicků opět rozjíždí svou infantilní zábavu, kdy si píše sám se sebou... sluzba@efotbal.cz KONEJ!!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Jarda Š. (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:11
udolak: Asi ano, ale buď je to lhář nebo slávista. Sparta byla 12. v r.1960, ale to už liga byla rozšířená na 14 klubů a sestupovaly 2, což bylo předem určené.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:12
HP: To byla reakce. Je fajn, že si vytáhneš můj názor, patrně je rád vyhledáváš, ale musíš jej vytáhnout v souvislostech :-)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:14
Jarda: Sparta byla hlavně v první sezoně po rozšíření až pátá od konce, takže byla v klidu. Já nechápu, že v době internetu ještě takoví lháři existují, když jejich lži je možné odhalit za pár minut.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
andžin (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:19
Zařek jsem se že diskuse už jebu. Ale udolak je skvělej a díky němu se snad na starý koulena vrátim. Ten si tady některý vemena slušně maže na chleba.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:21
Služba !
udolaku, to znáš ze své práce ?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:22
andžin = udolak
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
astv (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:23
:-( = bolševik
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:24
Já umím číst, kádrováku, bez obav. Dokonce mi to i myslí. Chovej se k ostatním slušně, neříkej druhým, co mají dělat, když po nich něco chceš, nesnaž se druhé předělat k obrazu svému, nestresuj se z dlouhých příspěvků a vzpomeň si, co by ti řekla maminka, kdybys nepoužíval kouzelné slovíčko, a nebudeš se muset zaobírat mými řečmi. Jasný jak facka, no ne?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:25
Jestli ti tvoje bolševická maminka něco řekla, je jen váš probém. Ale ev. ti zapomněla říct, aby ses nesral do jiných lidí, že bys na to mohl solidně dojet :-)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:30
Nechte toho plagiátorství, to vás to fakt baví imitovat stálice zdejšího fora jako jsem já nebo ten smajlíkový pomatenec? Jdu napsat do redakce a ověřit, kdy konečně spustí slíbené registrace. PS. 13:25 plagiát, tohle udolak nepíše.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:32
Máte slabý nervy, Zeman! Tedy udolák! Nekockuj a věnuj se boji za Spartu, je to roztomilý. Mě na výhrůžky neužije, milá domovnice.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:35
Je mi líto, ale znovu opakuji, že příspěvek ve 13:25 jsem nepsal. Bohužel ani blokace IP toho psychopata neodradila.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:37
Ok, prase aby se v tom vyznalo. Jinak ale vážně - přestaň mě buzerovat s délkou příspěvku a podobnýma hovadinama a budu tě respektovat. Odvádíš jen pozornost od fotbalu a jak známo, akce vyvolává reakci.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:38
Tak to neber tak vážně, já si dělám srandu. Navíc s délkou začal jiný člověk, já se toho jen chytil :-)
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
:-( (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:40
Kdo začal s délkou ?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
hej (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:42
udolak, omluv se HP, dělej !
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:43
S délkou začal někdo, kdo psal jako ostravak, tedy kratce a heslovitě. Nick už si vážně nepamatuju, ale zpočátku mi to přišlo vtipné.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
hej (host) / před 5 lety 11.04.2019 13:58
udolak ?
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Libor (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:16
I mě by zajímalo,jestli udolka chodí někam do rachoty,ale krom těch blitků co píše se pravdu nikdy nedozvíme!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:20
Co já dělám, po tom je ti hovno. Buď diskutuj slušně a k tématu, nebo se vrať do školy.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Libor (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:46
Ajaj,že by se zranilo ego??Tady diskutuješ akorát ty 24h denně a ze školy jsem už 25 let ty floutku!!!!Ty mazej makat,aby tě to přešlo chytrolíne!!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
BESKYDY (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:47
Pánove,nenapadejte ,,udolaka,,! Tak jako má každý cirkus šaška, tak by měla každá diskuze mít svého ,,udolaka,,.Pobaví a vy se zasmějete! Na ,,seznam,, sport jsou Trexler, Skalický,Janda a Kocourek a jak pobaví))! A ty ,,udolaku,, navrhni eFotbalu,aby všechny příspěvky které nevelebí Spartu,byly okamžitě smazány, autoři postavení na Letné ke zdi a zastřeleni!!!!))))))
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:47
Ty mladý cucáku, já jsem ze školy téměř 50 let a mám, narozdíl od tebe, už i odpracováno. Až budeš tak starý, pochopíš o čem je život a nebudeš se starat o lidi z diskusí na internetu.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
udolak (host) / před 5 lety 11.04.2019 15:48
Tak to je poněkud slabší... Zkus to příště trochu lépe, tohle nepobaví, neurazí, prostě to nemá nic.
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
Libor (host) / před 5 lety 11.04.2019 17:54
Tak hlavně,že ty máš všechno ubožáku.Zřejmě sám,děcka tě nechtějí a ženské se ti vyhýbají.Ze školy 50 let?Tak to pardon,to už je ti skoro 70 let,tak to tě omlouvá a teď už tě chápu,kde jinde vyjádřit ty tvoje nesmysli a kde jinde si pokecat.O čem je život,na rozdíl od tebe ty spratku vím moc dobře,proto ho mám tak skvělí,narozdíl od tebe.Nestojíš mi za to,poslední má reakce na tebe internetový floutku!!!
Re: Majitel Baníku Brabec: Chtěl jsem Vrbu, po Plzni ale podle mě půjde zase na výcho
předezdívka (host) / před 5 lety 11.04.2019 17:55
tak jsem se tu vrátil, abych koukl na nějaké příspěvky o vrbovi a hle, co tu nevidím. buď spartááá nebo antispartááá. nevím proč se tady řeší stará doba, kdy byla tj čkd sparta praha stranicky protěžovaná (spolu s duklama, kde hlavní roli hráli armáda), za slovanem stála dimitrovka a za baníkem okd. i porevoluční doba kapitalismu klausovského typu (kdo má peníze, může si koupit i titul) je pryč, tak snad je fotbal dnes jakž takž čistý.
vrba je zkrátka dobrý trenér a tyhle slinty, co tu někteří převádíte, na tom nic nemění.