Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka. Za Tribunu Sever se styděl i Tvrdík
To, že by slávističtí fanoušci přivítali Františka Straku na Sinobo Stadium s velkou dávkou nadšení, se asi čekat nedalo. Tím spíš, že těmi, kdo nyní karvinského trenéra z Vršovic před sedmi lety vyštval, byli oni.
Kotel aktuálního lídra Fortuna:ligy však šéfa MFK počastoval během čtvrtfinálového klání (5:0) i hanlivými urážkami. "Nemá cenu ani reagovat. Ať si udělá obrázek každý sám. Je to prostě trapné," uvedl po pohárovém vypadnutí někdejší kouč obou slavných "S".
"Franz" přitom tradičními emocemi šetřil a drtivou většinu z devadesáti minut byl přikován k lavičce. "Nechtěl jsem jitřit a rozpoutávat ještě větší emoce, než které byly. Asi tak. Víc k tomu nechci říkat. Samozřejmě, že mě bolí, když slyším takové věci," pokračoval webem sport.cz citovaný šedesátiletý odborník, jenž už si zatrénoval také v Německu, Řecku, Austrálii, Polsku, Egyptě i Libanonu.
K incidentu se vyjádřilo také vedení domácího semifinalisty. "Obdivuji Tribunu Sever za neuvěřitelnou podporu, kterou týmu poskytuje. Za páric, kterou si dává s úžasnými choreografiemi. Ale minulé urážení libereckého brankáře a úterní rodiny trenéra Straky, to pro mě není historický ideál Slavie. Lídři by měli zvážit, kam společný entuziasmus směřují. Jménem klubu se omlouvám rodině Františka Straky. Stydím se. Sprosté urážky na adresu manželky a dětí nepatří nejen k jakémukoliv sportu, ale do jakékoliv společnosti," omlouval se na Twitteru šéf slávistického představenstva Jaroslav Tvrdík.
Oproti vítěznému utkání s Baníkem udělal v základní sestavě hned deset změn. Prioritou je tedy víkendový střet se Sigmou Olomouc. "Pro mě je prioritou číslo jedna záchrana v lize. Slavia má skvělý tým, je jedno, kdo nastoupil. Navíc jsem také potřeboval vidět kluky, kteří v prvních dvou zápasech pode mnou nehráli. Abych si udělal obrázek o celém týmu. Utkání mi v tomto směru hodně ukázalo. Můžete si být jistí, že to bude úplně o něčem jiném," uzavřel na webu sport.cz Straka, jenž vedl v jednom duelu také český národný tým.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:42
Oni tihle "fanoušci" se chodí na stadionu jen vyřádit a vytlouct ze sebe mindráky.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 09:53
udolaku ty uz syflis i tady ty hovadko!! utri si pak toho peltu, dobra rada ;););)
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Vulgární analytik (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:19
bouře ve sklenici vody
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:23
Legrace?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
vrtule1892 (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:36
Nejlepší fanoušci jsou ti jako: udolak! Gaučáci co umí jen klovat do klávesnice moudra! :-)
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:38
Já mám na Spartu permanentku 42 let. Sice už díky nedávné operaci nemůžu na všechny zápasy, ale chodím na Letnou od doby, kdy tví rodiče ještě ani nevěděli, jaký parchant se jim nepovede :-))))))))
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jeník (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:49
Udo, proč se vždycky směješ svým jakobyvtipům ?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
PL B. (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:52
Pane Jeníku, o nadhled a pochopení, prosíme.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 10:57
Já se nesměju svým vtipům ale těm, kterým odpovídám na jejich blbiny.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 11:11
Je absolutně mimo mý chápání, jak někdo může něco takovýho vypustit z úst.
https://www.sport.cz/fotbal/pohar/clanek/1089920-manzelka-bez-klitorisu-a-jeho-deti-stejne-zabijem-neprijatelne-omlouva-se-tvrdik-strakovi-za-kotel.html#hp-sez
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Nejen (host) / před 5 lety 03.04.2019 11:12
Slavii, ale i Spartě či Plzni “ fandí “ celý FAČR včetně sudích - jak jinak by bylo možné např. v Mol cupu, že Slavie nehrála ani jeden zápas venku - dobrá losovačka, že ? Ale i tak - Slavie má ( a to je neoddiskutovatelné ) nejlépe složený tým, včetně náhradníků, ale ani to neznamená, že její “ někteří fandové “ se musí chovat jako “ hovada “ a to bez urážky hmyzu !
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 11:23
Jasně, Spartě fandí FAČR :-)))) Proto prot ní třeba Liberec kopal penaltu a Jeřábek za jasně likvidační faul nešel ven :-D
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:14
Stačí, že Spartě fandí Sparťanova Ligová fotbalová asociace a Sparťanova komise rozhodčích.
To stačí bohatě.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Sešívka (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:28
Angažmá Straky ve Slavii byl nesmyslný krok od Straky i tehdejšího nekompetentního vedení Slavie.
Nemělo se to nikdy stát. Je to ale dávno pryč. Straka si tím nejvíc uškodil sám. Urážet dnes Straku je trapné a ubohé!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jura (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:35
Urážet někoho koho vůbec neznám? Je to velmi podlé a zákeřné. To můžou dělat jenom duševně narušení jedinci. Dělají velkou ostudu Slavii, ale bohužel jejich IQ nebo duševní stav jim neumožňuje to pochopit. Stydím se za ně a doufám, že přestanou chodit na stadion a kazit jinak úžasnou atmosféru.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:40
Zase mně ten kokot plaguje.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
jerry (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:44
Poserte se štěstím sešívanci.To je úroveň vyhrožovat dětem smrtí.To za druhé války Němci,nebo Číňané v Tibetu vraždili,nebo upalovali děti za živa.Máte dobré vzory a učitele.UEFA moc dobře ví proč tu tribunu chce zavřít.Slávisté táhněte do cu.Kdyby jste nevěděli co to znamená,tak se zeptejte Kúdeli.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 12:52
Na tomhle je směšné, že se ze strany slávistů jedná o další vykradení pokřiku Sparty, kde se tato ubohost skandovala cca v letech 1995-2005 :-) Kdyby si ti idioti aspoň dokázali vymyslet něco svého, ale ne, oni 90% pokřiků jen kopírují jiné kluby, hlavně Spartu a Baník.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:08
jerry: Primitivní vymaštěnci se vyskytují v kotlích většiny klubů. Proti nim pomůže asi jedině začít důsledně uplatňovat ustanovení § 358 Trestního zákoníku, dle kterého se dopouští tr. činu výtržnictví mj. ten, kdo hrubým způsobem ruší průběh sportovního utkání.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:13
Příští domácí zápas hraje Slávie proti Spartě, zavřít jim sever a bude to. Beztak tam budeme celý zápas jen poslouchat jejich urážky, tohle by jim snad trochu otevřelo oči.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Sever (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:22
jerry: To je ale těžký hodnotit, jak pokřiky narušují průběh zápasu. Tenhle "čůráčí" pokřik se jede mezi početnějšími tábory od 90 let. Kuka, Řepka a později třeba Pelta by mohli vyprávět. Jedná se tedy o další tzv. tradiční pokřik - tradičně dementní a někteří jedinci to včera pojali jako komplet retro (zazněli i další dávno zapomenuté). Jak chceš ale určit, co už je přes čáru a co se "ještě může"? Něco jinýho je pyro, kde se to dá lehce dokázat.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Čest Vlasti a Spartě (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:24
Třeba ten co křičel smrt dětem tak sám má děti,to se nebojí ti rádoby fandové toto pokřikovat,to se nebojí sami o své děti?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:31
Udolak udolak máme tu další den nové články ale od tebe neslýšim nic jiného než žé slavisty jsou nýmandi a u Sparty je vše v pořádku já se divím že nad tou letnou nesvíťí svatozář
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Vulgární analytik (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:33
to jsou starosti dneska
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:35
Nemel, už nebavíš.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pepino (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:41
Presne tenhle pokrik kriceli radobyfanousci Sparty na Necida, kdyz hral za Zwolle na Letne, byl jsem na tom zapase a nestacil jsem koukat, ceho jsou lidi schopni. Slavisti to "jen" vraci Strakovi, tak cemu se divite?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:42
Já se divím předně tomu, proč lžeš, na Necida tohle nikdo neřval. Na Necida se řvalo že je ču r ák, ale tenhle pokřik na Spartě nejede už dobrých 10 let.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pepino (host) / před 5 lety 03.04.2019 13:50
Tak to si vzpomen, rvalo to sborove plno techto idiotu.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Millwall (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:04
Za včerejší nechutnosti by měla Slavie dostat min. 100 tis.pokutu a na 2 zápasy zavřenou Tribunu Sever + policie by měla odhalit ty primitivní fanoušky a dát jim na rok zákaz vstupu ! Ale to by pro Slavii za nemalou uplatu nesměl pracovat 1 dost vysoce postavený fízl který chodí na každý zápas Slavie do tak zvaného velina kde žere chlasta čumi na fotbal za nemalé peníze daňových poplatniku !! Jeho nadřizení to ví ale nic s tím nedělají bohužel !!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Tank (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:04
JERRY JE NEJVÉTŠÍ PAMRD NA TOMTO SERVRU
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:25
udolaku ty jsi hroznej pelta :D:D toho syflu co tady naplyves to je hruza des!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:30
Millwall: Pokuty klubům dle mého mají v těchto výších význam jen tehdy, pokud je klub může přeúčtovat konkrétním viníkům.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
usdolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:36
"naplYveš" ... Nechť si obrázek udělá každý sám.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:41
ty do koho ty tady jedes ty udolaku syflis dizkusi ty troubo
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:47
Křeč...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:48
"diZkusi"...Nechť si obrázek udělá každý sám.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jupiter (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:48
Hoši udolak byl dřív slávista a teď má mindrák. Mindrák udolák. Velký sparťanský lejno co mele mindrák.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Mars (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:49
Ty si spad z Venuše né??
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-( (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:53
pane kumrde, děte do kumrdele !
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-) (host) / před 5 lety 03.04.2019 14:53
Ano.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:03
Co děti, mají si kde hrát??
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:03
a vi my taky chlapci, vi my taky!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:04
hej udolak vole co deti? dobry?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:05
Velkolepé.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:07
udolakovi spratci se v hrobe obracy kdyz ctou jeho syfli na dizkusich hahaha!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan mukdr (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:10
Vijebal sem sy psa a ted je my do spjevu
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:12
no kurvaaaa to je slovo chlapa! hee dezo to ty bracho? moje chabri sou tady taky!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:15
A LOS SEMIFINÁLE mol cup V PÁTEK......ANO JE TO JASNÉ.....NIKDY NENALOSUJÍ SPARTU A SLÁVIJI NA SEMIFINÁLE proti sobě......PROSTĚ MUSÍ BÝT DOMLUVENÁ ŠANCE NA FINÁLE PRAŽSKÝCH KUREV......
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:15
blesk???
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:20
jinak slávističtí fandové jsou asi nejméně inteligentní, nejsou agresivní, ale mají nejmenší IQ ze všech fandů v ČR....i ti z plzně nebo brna jsou chytřejší...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:26
blesk??? Zrovna ty bys měl řešit max. tak inteligenci houpacího koně a ne fanoušků fotbalu.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
BLESK (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:32
UDOLAKU TY OSLE Z DPP TY JSI FAKT ŠAŠEK, U DOPRAVNÍHO PODNIKU JSOU SAMÍ HLUPÁCI S MENŠÍM IQ NEŽ ROMOVÉ
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 15:46
blesk???
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Smyk (host) / před 5 lety 03.04.2019 16:02
Franto kašli na ně - jsou to bezmozci.Nikdo jiný toto nemůže pokřikovat.......
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 16:24
udolaku ty tykvo bukvatyre ty bys mel mlcet vis!! si to zapys za usi ty vemeno!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jen (host) / před 5 lety 03.04.2019 16:31
By mne zajímalo proč dnešní zápasy v Mol Cupu se nikde nevysílají - . .? Aha, sorry - není to Slavie ani Sparta, ovšem, ale ty zápasy budou zajímavější včerejších - minim. ten slavistický - ztráta času a stran sparťanského -to bylo také jasné. Bohemka versus Olomouc a i Ostrava s Libercem - ať žije FAČR :-)))))))))))))) a Ct sport nebo Ct 2
např. se šipkami:-)))))??"??????
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 03.04.2019 16:53
Jen: Možná Baník ani Bohemka přenos nechtěly, aby jim přišlo víc diváků na stadiony.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
grxt (host) / před 5 lety 03.04.2019 17:00
straka je zrádce a Jidáš, těmi vždycky pohrdali všichni - jak se říká moderně- napříč politickým spektrem .
Urážet manželku zrádce, to bych taky ještě bral .
Řvát na někoho, že mu zabijete děti, hoši vemte si klacky, boxery,nože a běžte si někam za město navzájem rozmlátit držky, třeba by se Vám rosvítilo. A doufám, že Vám to dají najevo i naši hráči .
Třeba příště fakáčem místo děkovačky . Je mě z vás blbě . Ko.koti.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
MF19 (host) / před 5 lety 03.04.2019 17:06
Udolák je Jarda Š a Blanka...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 17:27
udolak je hlavne kkt z dopravniho podniku a starej zakompleksovanej chytrak pepik z prahe a fandi rudym bukvam ze sparty a zděndovy
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Libor (host) / před 5 lety 03.04.2019 17:48
Přesně jak jsem psal včera hlavně udolakovi alias Trexlerovi,určitě čekal,že ho přivítají s otevřenou náručí.... Hlavně,že chachaři byli po pátku hovada a bůh ví co.slavní pražáci a hlavně slávisti, největší hovada v zemi, umí akorát řvát pořád dokola Slavie do toho... A každého jen urážet.příště než kdokoliv cokoliv napíše,tak nejdříve přemýšlejte.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
jerry (host) / před 5 lety 03.04.2019 18:32
Jak za Herodese vraždit děti.Těm,kteří tady zlehčují včerejší chování slávistů,jak by se jim líbilo,když byli dětmi a kdyby je chtěl vraždit,tak by to brali za samozřejmost a tomuto ortelu by se podvolili?Zřejmě žádní slávisté nemají děti,které jsou pro ně vším?Asi ne.Tak se chová jen lidský odpad.Jestli to někomu pomůže se vyrovnávat z mindráky,tak mně tady může urážet.Mně taková lůza žíly netrhá.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Tank (host) / před 5 lety 03.04.2019 18:53
Jerry tý tady mluvíš jak kdyby to řvali všichní slavisti ale tak to přece není a idioti jsou v každém kotli to si nevybereš tvoje příspěvky jsou tady vesměs jenom urážlivé aniž by jsi k tomu měl dúvod tak že tady na tom servru jseš vlastně to samé co ty kokoti v tom kotli jo a nejsem příznivec ani jednoho S než zase začneš nadávat inženýre
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pravda (host) / před 5 lety 03.04.2019 18:57
Pro kumrda,sever a podobné magory,kteří nemohli projít 4.třídou ZŠ:Zajímavé,že jim nevadí odchovanci Sparty,Delli
a Hušbauer-dokonce kapitán.Já bych se styděl být kovaným "Judistou".F.Straka byl stoper jakého bychom dnes
potřebovali v národním mužstvu,kapitán Borusie Monchengladbach.Kdopak to dokázal?Dokud se tohle bude dít
na stadionech a FAČR na to bude jen čumět,bude stačit omluva Luftjardy namísto zavření stadionu,tak je brzký
konec fotbalu.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
uve (host) / před 5 lety 03.04.2019 19:21
Franc...výborný fotbalista,bojovník,brousek,jaký by se i dnes hodil. Jsem fanda SKS a za to chování TS je omluva j málo.I když stejné inteligenty najdeme i jinde. Františku PROMIŇ !!!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 20:17
hele ja jsem zakladku dodelal a pak dva roky na ucnaku!! a na nejakyho delliho (aspoň se nauč napsat jeho jméno správně, debile, než začneš poučovat, přinejmenším to si současný elitní stoper naší ligy zaslouží) ti seru fandim varsdnorfu!! tam kopou jinou lygu ty pravdo!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 20:43
Pravda ty jseš kovanej tak maximálně homosexuál
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 20:51
haha hodne kovanej homous to je souhlasim :D
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pravda (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:09
Ty "varsdnorfská" lYgo a tvůj kámoš Cox,to je úroveň.Dva debílci kteří nemají kloudnou odpověď.Když zajdeš na tu
ZŠ a do toho učňáku za řediteli a ukážeš jim co jsi napsal,tak ti vezmou vysvědčení a nebo to musí zavřít!!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:22
Člověku co napíše že Delli je odchovancem Sparty nemá cenu cokoliv psát a sním rozebírat jseš prostě a jednoduše homouš a kovanej k tomu
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:36
Dobře, Pravdičko, v první řadě - Deli není odchovancem Sparty. A píše se s jedním L. Hušbauer sice odchovancem je, ale nevzpomínám si, že by někdy tvrdil, že Sparta je jeho srdcová záležitost, obecně jsem si u něj nevšiml projevů klubismu. Kdo ho platí, za toho kope. Profesionál. A nikoliv kapitán, ale jeden z mnoha zástupců. Zato Straka si napsal jiný příběh a jeho fotbalová kariéra s tím nemá co dělat. Jednou jsem chlap a co řeknu, to platí. Neexistuje, abych se roky prohlašoval za kovaného sparťana a pak přijal nabídku na trénování arcirivala. Jestli jsi situaci sledoval, tak víš, kdo a proč po tomto kroku tehdejších majitelů Slavie opustilo klub.
Co ti nedochází je to, že naprostá většina fanoušků Slavie se za chování těchto individuí stydí. Namátkou si přečti diskuzi na Slávistických novinách. Pokud jsi byl na stadionu nebo ses pořádně díval na přenos, tak víš, že TS byla konzistentní jen prvních pár minut, pak už to byly jen stovky lidí. Spousta fanoušků, kterým se to nelíbilo, se na druhý poločas přestěhovala na jižní a východní tribunu. Když burani došli k urážkám Franzovy ženy a výhružkám jeho dětem, tak jich bylo několik desítek. Opilí burani v černých mikinách a kapucích. Z většiny. Tohle nejsou fanoušci, které chtějí mít normmální slávisté mezi sebou.
Slavia samozřejmě ví, že tohle bude mít dohru, stejně tak to může být přitěžující okolnost při řízení DK UEFA pro odložení trestu na Chelsea. Rozmazává se to ve všech médiích a chytá se toho každá nula, aby si taky mohla kopnout. Ale není na místě to řešit kolektivním postihem (jako sestřelili Spartu za vniknutí několika udolaků na hrací plochu se Suboticí). Tohle si musí buď vyřešit jádro TS mezi sebou a vyvarovat se dalším excesům, nebo musí zasáhnout klub a řešit to s jednotlivci, přijít s opatřením do budoucna i ve vztahu k pyrotechnice a vhazováním předmětů na hřiště. Kolektivní trest (a nic jiného by FAČR nepřinesla) není fér a z proncipu nemůže fungovat, protože ti, co jsou za to odpovědní, to jsou obvykle lidé, kteří postrádají sebereflexi.
a hele ty pravaku ted se otoc a vistrel!! syflis dizkusi stejne jak ten udokak!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pravda (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:37
Deliho Sparta přivedla jako dorostence,začal kopat za "21"Sparty,pak ho pustila na hostování do Příbrami.
Tak že blbečku tupej,je odchovancem Sparty!!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:41
ty osle uvedomujes si ze abi bil odchovanec musi hrat za klub aspon tri roky nez mu bude 21?? a deli je rocnik 91 a prisel do sparty 2012 a to uz mu bylo 21?? tak kdo tady nema zakladku cooooo?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:42
boze to je debyyyyyl ten chlapec a prej pravda :D:D:D
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:44
hahahaha tohle mi rostrhalo prdoch to je joudaaaa :D:D jezisku na krizku to je vemenica toto...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Udolak (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:48
Neuvěřitelná lidská blbost zde všude. Je to odchovanec Sparty. Náš hráč.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:52
Pan kumrd jseš libovec ale musíš dát pravdíčce chvilku aby to pochopil je toho na něj moc na kluka
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 21:58
Za vniknutí několika udoláku na hrací plochu bavím se kámo seš řízek
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 22:07
Odchovanec je odchovanec a né frajer co někam příjde v 21letech a udolaku tvůj hráč je tak maximálně počítač
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Pravda (host) / před 5 lety 03.04.2019 22:11
Ten dlouhý proslov jsi nepsal Kumrde ty,to není z tvé blbé hlavičky,protože je bez pravopisných chyb.
Coxi,schází vám oběma jakýkoliv argument,tak budete psát pitomosti do nekonečna.Co jsem napsal
nejde okecat,tak nelžete,to na mě neplatí ty "LIBOVČE".
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Cox (host) / před 5 lety 03.04.2019 22:24
Jedinej kdo tady lže jsi tý a to sobě tak snad to časem pochopíš a jestli ne tak se někoho ve svém okolí poptej jak to doopravdy s těmi odchovanci opravdu je a až to budeš vědět tak si dej facku ty víš za co odchovanče
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 22:39
Pravdo, mysli si co chceš ;) Za odchovance klubu se považuje hráč, který do jednadvaceti let odkope alespoň tři roky za daný klub. Deli přišel do Sparty v jednadvaceti letech. Není tudíž odchovanec. Kdyby se za odchovance počítal dospělý hráč, který odkopal tři roky za klub, tak by Dočkal, Vácha, Deli i Hušbauer byli vlastně odchovanci Sparty i Slavie zároveň. A takových bys v lize našel stovky. Dostuduj, příteli.
Argumentů jsem ti dal dost a dokonce jsem kvůli tomu přišel o svoji trollí image pana kumrda, to mě mrzí víc než to, že ignoruješ napsané.
Coxi, přesně takhle si totiž toho arogantního ignoranta představuji, jako ty lopaty, co jim tam vběhly na hřiště. Typická rudá verbež.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 03.04.2019 23:16
A když nad tím tak přemýšlím, říkám si, že to jádro pudla je anonymita. Dovolil bych si tady jako pan kumrd psát chujoviny, kdyby tady místo pana kumrda bylo moje jméno a adresa? Ne. Dovolili by si tito fanoušci dělat to, co dělají, kdyby někdo znal jejich jméno a adresu? Ne. V obou případech by se tím ulehčil postih. Dokud vstupy do rizikových sektorů nebudou na občanku a zároveň nebude platit nějaký zákaz zakrývání obličejů v nich, tak se nic nezlepší. Hulváti budou dál házet piva a zapalovače, osobně urážet soupeře a vyhrožovat jejich dětem, jakkoliv v nadsázce. Nikdo jim totiž tu výchovnou nedá a Tvrdík se jich bojí.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pafe (host) / před 5 lety 04.04.2019 02:02
Pan Tvrdík se prý stydí. Ale jestlipak hlasatel vyzval fanoušky aby toho pokřikování zanechali? Pokud ne tak je to jeho prohlášení k ničemu, Ultras jsou prostě nedoknutelní kluby si je svým způsobem hýčkají. Někde jsem četl jak si nějaký slávista stěžoval na to, jak slávii několik let urážejí pokřikem jude.....jenže tohle se srovnávat nedá. Urážet konkrétního člověka a dokonce mu vyhrožovat je něco jiného než napadat nějaký klub. Ne že bych to schvaloval, ale to k fotbalu bohužel tak trochu patří..... Jsem zvědavý jak dopadne odvolání slávie proti trestu za chování slávistů. A také jsem zvědavý jestli slávii potrestají za to jak házeli kelímky s pivem po hráčích Genku. V televizi to bylo jasně vidět......
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pafe (host) / před 5 lety 04.04.2019 02:06
Ted jsem ještě zjistil, že Slávisté rasisticky uráželi libereckého brankáže Nguyena při poslední ligovém utkání. Určitě ani tady hlasatel nezasáhl. Ale třeba to "raději" neslyšel.......každopádně to není náhoda.....
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
:-((( (host) / před 5 lety 04.04.2019 07:33
Soudruh Kumrd má pravdu.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:09
Ten, kdo imituje kumrda se mýlí, Hušbauer někdy v roce 2016 řekl, že ze Sparty by nikdy nešel do Plzně nebo Slávie.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:18
hej udolak bez dat kytky detem na krob jooo? husbauer podepsal slaviji v prosinci 2015 s platnosti od 1. ledna 2016. ti trosku litaji casi neee?!?! a odkaz na ten roshovor daaaas? deej, udokaku!!
A imituje mě leda tak tvoje bába, soudruhu z dopravního podniku. Možná tvůj dědek, nevím, oba mají kníra a nejde mi je dost dobře rozpoznat.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:27
Ano, velmi rád sem odkaz dávám: http://www.idnes.cz/fotbal/odpovedi/on-line-rozhovor-s-fotbalistou-josefem-husbauerem.O_HUBAUER
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:28
Ptal se tehdy můj dobrý přítel Kocek a Hušbauer odpověděl naprosto jasně :-)
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:40
jojo udolak on naprosto jasne opdpovedel na otazku takze pokud bi mu KONCILA SMLOUVA a NEDOSTAL NOVOU tak bi do tech KLUBU NESEL ale jemu smlouva nekoncila mel ji do konce cervna 2016 a jednalo se o prestup takze se neda rict ze bi lhal to bis musel vytrhnout jeho odpoved s kontekstu otazky tveho tehdy dobreho pritele koska vys udokak!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:43
Tím, že ze sebe děláš negramota, ničeho nedosáhneš.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:50
Dosáhnu toho, že mě to baví. A nechávám tě odejít se ctí, když už jsi mimo s odchovancem Delim nebo Hušbauerovým vyjádřením vytrženým z kontextu, ačkoliv uznávám, že tady už jde o slovíčkaření. Se ctí tak, abys nemusel uznávat chybu, ale mohl se věnovat mému pravopisu nebo údajným imitátorům. Jsem v jádru dobrák, víš?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 08:55
Podle mě jsi magor.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:16
Ale notak, kolego, to je velmi krátkozraké konstatování :) Ale dobrá, pojďme se bavit jako lidé.
Souhlasíš s tím, že Deliho nelze podle výše uvedeného považovat za odchovance Sparty v rámci platných regulí UEFA?
Souhlasíš s tím, že Hušbauer v kontextu položené otázky nelhal?
Souhlasíš s tím, že pokřik proti Strakovi, jeho ženě a jeho dětem je sparťanský originál, který má jejich fanklub doteď uvedený na svém webu? A ať už ho skanduje kdokoliv, tak je to prasárna?
Souhlasíš s tím, že je v pořádku, aby ikona jednoho klubu kývla na nabídku trénování arcirivala a jeho dezerce byla ostudou především pro Spartu?
Díky za odpovědi.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:16
udolak: Deli hrál ve Spartě rok za béčko (přišel z Abidjanu společně s Konatém,), pak hostoval v Budějovicích a v Příbrami, načež přestoupil do Slavie, tady bych opravdu nemluvil o odchovanci .
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:20
1. Deli odchovanec není a já nikdy netvrdil opak.
2. Hušbauer jasně řekl, že do Plzně a Slávie by nikdy nešel, nejde o to, jak byla položena otázka, ale o to slovo NIKDY.
3. Ano, tento pokřik jel na Letné před cca 10 lety a je ostuda, že slávisté si nevymyslí ani nic vlastního.
4. Trenérské řemeslo je specifické, v případě Straky to byla velká chyba a jsem si jist, že Straka si to dodnes vyčítá.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:21
Jarda: Proč i ty píšeš o Delim mně, když já o něm vůbec nic nepsal???
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:30
udolak: Holt "nikdy neříkej nikdy", to ve fotbale platí dvojnásob. Straka se stal bývalým slávistou, tak nevím, proč na něho tak pokřikovali.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:36
1. Takže předpokládám, že 03.04.2019 21:48 u tohoto článku opět není tvůj příspěvek
2. Cituji odpověď z tebou odkazovaného článku: "Ani do jednoho klubu bych určitě nešel," na otázku "druhá otázka, kdyby ti končila ve Spartě smlouva a nebyla nabídka prodloužení ani žádná jiná z ciziny, šel bys v případě zájmu do Plzně nebo Slávie??". Slovo "nikdy" žel bohu nikde nevidím, pak tedy trvám na tom, že Hušbauer dle výrazové logiky nelhal, smlouva mu nekončila, přestoupil, takže otázka ani odpověď nemají vliv na přestupovou situaci.
3. Opět si neodpustíš shazování, je to pro tebe typické. Jestli je něco ostudné, tak ten pokřik a to, že jsou lidé, kteří to vůbec vypustí z úst.
4. Nepochybně si to vyčítal v úterý.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:42
Jardo, protože klubisti a fanatici. Pokud si dobře vzpomínám, tak hra Slavie se pod Strakou zvedla. Ne o moc, ale zvedla. Když kvůli tomu ale začnou odcházet členové realizačního týmu a ikony Slavie (namátkou Řehák) se vyjádří, jak se vyjádří, tak to fanatiky zfanatizuje ještě víc. Já mám Franze rád mrzí mě to.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:48
pan kumrd: I když spíš bych za těmi pokřiky viděl "fanoušky úspěchu a milovníky davu", než opravdové slávistické srdcaře.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:52
Aha, už to vidím. Tak pro tebe, pravý udolak - já, sem chodí jen v pracovních dnes a to jen přes den, večer, v noci nebo o víkendech vůbec. Takže opravdu ne, ten fake ve 21:48, navíc s velkým U, opravdu já nejsem :-) Zbytek už bych nekomentoval.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:52
Zábavná diskuse. Udo Lák mluví jako jeho údajný dobrý přítel kocek, jako by mu z prdele vypadl. Ale nechme úda údem, jiné to nebude. Ten pokřik je samozřejmě sparťanský a začal se skandovat na Otu Černého, který chtěl vypínat tv přenosy za Jude Slavie. Je to pokřik zpěvný, ale trapný, na což ovšem lidé přicházejí, až když dozrají, což se mezi odpadem, který si troufá sám sebe zařadit do kategorie ultras a hooligans děje zřídkakdy. Co se týká Hušbauera - za mě je to především jeho ostuda, že na sebe navlékl kašpárkovský úbor. Chvíli před přestupem ho tam v derby dokopali tak, že pár měsíců stál a on pak skočí po nabídce antikrista. Ale je mi to u něj jedno, to není žádný srdcař. V Baníku ho taky nemohli vystát, když si ho Sparta kupovala zpátky. Dobrá střela, šnečí pohyb, brzo bude končit.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:52
Dnes - dnech, drobná chybička se vloudila.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pravda (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:53
a jeto tady klub Slavia dostane trest Slavia versus Straka: zášť daleko za hranou. Hrozí trest Vyžádal jsem si zprávy delegátů a určitě navrhnu zahájení disciplinárního řízení,“ potvrdil předseda disciplinárním řádu spadají hanlivé pokřiky do paragrafu 65, který popisuje porušení povinností pořádajícího klubu. Škála trestů je široká: od pokuty přes podmínečné uzavření některého ze sektorů až po zápas za zavřenými dveřmi.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:54
HP: Zase se pleteš, to jak s Kocekem, tak především s tím pokřikem. Ten se skandoval dávno předtím, než "ta kurva chtěla vypnout ten přéééénos", ten se skandoval už začátkem 90. let na Kuku.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:55
Jardo, obávám se, že kdyby to tak bylo, tak by si tam TS, respektive její jádro, udělala pořádek. Takhle to působí dojmem, že to byla právě jejich práce, případně tolerování s tichým souhlasem, oboje je ale špatně. Vycházím tedy z toho, že jádro TS je roky ustálené a tedy se bavíme o srdcařích.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:55
Slávii nezavřou kotel na derby, to by se kotel sešel u stadionu a dělal tam ještě větší bordel, než se očekává na tribunách. Dostanou podmínku do konce sezony a bude klid.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
andžin (host) / před 5 lety 04.04.2019 09:58
Udolák není kocek, jsem si tím absolutněj jistej. Ale ani udolák není původní udolák z idnes, sice se ten vocas snaží vzbudit dojem že jde o kocmana, ale je to slabota.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:04
Vy máte starosti :-)) Radši se pojďme bavit dál o fotbale a nechme ptákoviny stranou.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:06
Jinak jsem tedy velmi zvědav na Strakův příjezd na Spartu. Na chování jeho i chování tribun. Může to být výbušné a taky to může skončit totální ignorací - což by se mně osobně líbilo nejvíc. Nejsi, neexistuješ. Jen smradlavý vzduch.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
slávista (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:10
Udolak Udolak nemá čuráka
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Sever (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:11
To je ale zase dobrá hysterie. Jako ne že bych chtěl některý dementy z TS omlouvat, ale už druhým dnem to řeší snad všechny media:D Kauza Slavia vs Straka pomalu hýbe fotbalovým děním.
Ať Slavia klidně dostane trest, já s tím určitě problém nemám, ale v tom případě žádám stejnej metr pro všechny. A že těch adresných urážek (včetně rasistického hučení) i na ostatních stadionech bylo..ale o tom už se nepíše.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:12
HP: Straka už na Spartě jako soupeř byl a tribuny ho z malé části odměnily potleskem, většina však naprostou ignorací. Nemáme potřebu se vůči němu vymezovat, on si svou chybu uvědomuje a ponese si to do konce života.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:13
Sever: Proti kauzám Řepky je to ještě čajíček :-))) Trest bude podmínka, nezavřou vám stadion před derby.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:16
Teď jsem viděl tu ruku Baroše, smutné...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:37
Udolaku ty čuráku, to byl vlastní gol. Baníku pomohli u sporné situace poprvé a 5 krát ho zařízli, na slávii penalta diop, na spartě štětináč měl dostat červenou, se zlínem poznar penalta a červená atd...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:38
blesk???
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:39
blesk, já chápu, že jsi trochu debil, ale proč píšeš že Štetina měl dostat červenou, když ji opravdu dostal? :-)))))
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
mycwa (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:43
udolak: touchdown.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Jarda Š. (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:43
udolak: Co je na tom smutného? To je spíš komedie. Klasická "Boží ruka".
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:44
UDOLAKU MĚL JI DOSTAT PŘEDTÍM NEŽ DAL GOL ZA FAUL NA BAROŠE TY IDIOTE PRAŽSKEJ....co na tom nechápeš???? I Šmicer říkal jasná červená za brutální zakrok na Baroše!! Tvoje matka tě měla raději polknout že?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:46
blesk: Když nedostal červenou Diop, nemohl ji dostat Štetina. Musíš si vše projít v souvislostech, každý sudí má nějaký metr a tady oba zákroky posoudil mírně. Zákrok to byl hraniční, ale že čuráčí hlava Šmicer něco komentuje pro mě není směrodatný.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:53
udolaku ty jsi fakt PRAŽSKEJ TYPICKEJ DEMENT, fakt neuvěřitelné
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:54
blesk??? Už jsi měl někdy dívku? A nemyslím teď obrázek na zdi nad postýlkou, myslím skutečnou ženu?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Batoch (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:57
A je po fotbalové diskusi :-)))
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:58
UDOLAKU to jsem ti psal já že jsi gay, v praze většina že ..tak proč nevymyslíš něco nového? Nemáš na to ? Pražák a k tomu Spartan....no a z dopravního podniku ještě.....nic horšího není
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan_Feroslav (host) / před 5 lety 04.04.2019 10:58
To už od včerejška, kolego Batožino.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:01
blesk??? Ty jsi opravdu homosexuál?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
Gaylord Jebal (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:05
Blesk je buzna jak zmrd.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:06
UDOLAKU TY JSI BUZNA, TYPICKÁ PRAŽSKÁ BUZNA JAKO VĚTŠINA PRAŽÁKU, co na tom pořád nechápeš?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:14
MUHEHE.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:17
jen si davejte vi histerky!!
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
blesk (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:18
Batoch a o jakém fotbale chceš diskutovat? O ČESKÉM ZKORUMPOVANÉM ?? Tak jedině o tom, kdo víc podplácí sudí a komu víc pomáhají jestli spartě nebo slaviji...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:26
blesk???
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:29
11:26 :-))) Hezký pokus.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:34
dyk dydzej dyskoteka dygytalky dycaprio
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:40
A kde jsou Dýp Párpl a dylyna?
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 11:46
neumym je vsechny je moc tech vymenovanych slov po d
A Slavii odložení nevyšlo, pochopitelně. V nějakém rozhovoru se Tvrdík vyjádřil, že se jim ve spolupráci s policí podařilo identifikovat několik těch házečů ze zápasu proti Genku, budou po nich vymáhat škodu. Výborně. Jen houšť.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 12:04
Takových keců už tady byly desítky, zatím jsem nikdy neviděl, že by byl nějaký průserář opravdu indentifikován a musel platit.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
jerry (host) / před 5 lety 04.04.2019 12:06
Slavia zřejmě velmi slušný oddíl.Diváci v každém utkání EL se chovali jak mentálně zaostalí retardi a teď sklízí úrodu.Co ta banda rýžáků čekala,že se UEFA z rýžáků posere?Cirkus Slavia.Kdy budou veřejné popravy?Nic jiného ta sešívaná banda neumí,než pořád někomu vyhrožovat smrtí.V normální civilizované zemi,když veřejně někdo někomu vyhrožuje smrtí,tak je to trestný čin.Jen ve zkorumpovaném Česku se tím nikdo nezabývá.Už se těším na ten kolotoč jaký Chelsea spustí.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 12:43
A ti vaši, co vlezli na plochu se Suboticí, ti nic neplatili? Vím, že se řešilo, že mají jména, že to půjde dál, ale výsledek jsem nikde neviděl.
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
udolak (host) / před 5 lety 04.04.2019 12:46
Právě, zatím je taky ticho po pěšině...
Re: Trapné. Bolí mě, když slyším takové věci, reagoval na slávistický kotel Straka.
pan kumrd (host) / před 5 lety 04.04.2019 12:55
To musí ti hňupové vážně někoho zranit pyrotechnikou, aby se to začalo řešit?