Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Národní tým si z Anglie přivezl vysokou porážku z Anglie a v úterý večer před domácím publikem proti Brazílii ji bude chtít napravit. Podle Dušana Uhrina staršího by se však nemuselo bít na poplach ani po případném dalším neúspěchu proti favoritovi.
"Mají pak tři měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali. Není to kvalifikace, je to svátek fotbalu a náš tým v něm může jenom získat," citoval server ceskatelevize.cz slova kouče vicemistrů Evropy z roku 1996.
V podobném duchu hovořil také Ladislav Vízek. "Ono jim to neublíží. Tihle kluci jsou zvyklí prohrávat s týmy na tomhle levelu. "Mluvil jsem o zápase s Anglií s bývalým trenérem nároďáku a ten mi řekl: to není o taktice – tady je to o tom, kdo to umí a kdo to neumí," pronesla na portálu ceskatelevize.cz legenda Dukly, která se zastala Jaroslava Šilhavého. "Protože se tam změnila atmosféra – jeho předchůdce Karel Jarolím byl takovej protivnej. Ale nakonec je jedno, kdo to vede. Hlavní jsou hráči. A těch moc nemáme," doplnil Vízek, který je ohledně naší kvalifikační skupiny optimistou a pořád si myslí, že ze druhého místa půjde postoupit.
V Edenu půjde v sestavě čekat celá řada změn a možná dojde na více slávistů, kteří se podle Vízka budou chtít předvést a budou jezdit po zadku. "Ani případná vyšší porážka by těm hráčům nic neudělala, rozjedou se ke svým týmům a za chvíli na to zapomenou, ale je to otázka hlavně pro trenéra, aby si z toho vzal ponaučení. Jardovi Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář," uzavřel na stránkách ceskatelevize.cz čtyřiašedesátiletý vítěz Olympijských her z roku 1980.
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
hm.... (host) / před 5 lety 25.03.2019 16:31
tvář ? , ale to by se museli aspoň dříve oholit- což by tedy neškodilo a určitě ku prospěchu - bylo :-)))))
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
jerry (host) / před 5 lety 25.03.2019 17:03
Vízku jako hráč jsi byl dobrý,ale kromě blbých řečí jsi ve fotbale už nic nedokázal,proč nezachraňuješ milovanou Duklu?Proč nejsi trenérem a všem to neukážeš,jak se to má dělat.Jen jsi kritizoval všechny trenéry,kteří trénovali nároďák,až na jednoho a to když tvůj zeťák dělal manažéra.To jsi za celou dobu neřekl ani slovo kritiky.Šilhavý je to samý jak Jarolím.Šilhavý má nejlepší šolich v republice.Kam se na něho hrabou věční povaleči v parlamentu,nebo senátu.Každý měsíc pěkný peníz a vůbec nezáleží jestli dostane nároďák nakládačku,nebo ne.Kolik zápasů ten sranda tým za rok odehraje?Kdyby tak všichni v republice pracovali,jak ten trenér,tak bychom lízali zdi anebo se tak mohli chodit pást.
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Hagi (host) / před 5 lety 25.03.2019 17:11
Jerry tý jsi fakt krypl vůbec nic nevíš jenom co si přečteš nebo někde slyšíš meleš věčinou samé nesmysly
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Smyk (host) / před 5 lety 25.03.2019 17:11
Ani nevím,jestli jim ještě v kvalifikaci fandit.Co když se tam shodou náhod dostanou?To bude utrpení sledovat - vždyť už je to roky stejné a konkurence neschopné.Škoda je fakt těch peněz. /Např. že Jarolím měl přes 600 000 měsíčně/.
A to máme ještě obětavce,co za nimi jedou do Anglie!
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Anounymhnus (host) / před 5 lety 25.03.2019 17:37
Jarolím s tím neskutečně vyjebal... A kolik bere Berbr?
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
A (host) / před 5 lety 25.03.2019 18:45
re.Hagi - trochu kultury v příspěvku a v podstatě měl " jerry" pravdu. !
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Hagi (host) / před 5 lety 25.03.2019 18:56
A podstatě?tady dokážou lidi akorát nadávat a věčinou vědí hovno jak to opravdu je a na kultúru ti víš co
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Anounymhnus (host) / před 5 lety 25.03.2019 19:46
Zítra jako se Sevillou a pořádně je pokopejte. Jestli to tedy stihnete.
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Jarda Š. (host) / před 5 lety 25.03.2019 20:41
Jenomže, co Vízek myslí tou tváří. Lze snad docílit toho, aby nároďák hrál pohlednější fotbal a nedostával další bůry, ale prostě v současné době mu chybí hráčská kvalita na to, aby proti špičkovým týmům byl schopen bodovat. Na ME se může dostat jen díky tomu, že kromě Anglie ve skupině jiný špičkový tým nemá.
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Prak (host) / před 5 lety 25.03.2019 22:28
Nebuď smutný ono to třeba půjde. Koukni na Slávii. Stačí taktika, umět to postavit , musí to trenér vidět... Ofenziva, defenziva góly nedává...To umí ovšem málokdo... 18 dobrých fotbalistů pořád máme, stačí to dobře postavit a jak známe nováčka Šilhavého tak se mu to jednou dvakrát za rok podaří. V Anglii mu to po všech stránkách nevyšlo. 5:0 je ostuda. Nevěřím zítra v druhou ostudu, ale rád si na ní vsadím. Přátelák a hvězdy z brazil ví že souťěže jdou do finále, nebudou lítat, buď se rychle uklidní a bude to v klidu poločas 3:0 nebo dostanou v edénu nakopáno 2:1
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Prak (host) / před 5 lety 26.03.2019 06:55
No když tam strká Suchého tak to nepůjde. To je stará známá tvář.
Re: Vízek: Šilhavému přeju, aby tomu týmu dal tvář
Sešívka (host) / před 5 lety 26.03.2019 07:18
Suchý a Kalas nejsou stopeři pro reprezentaci. To je prašť jako uhoď. Jediný rozdíl je v tom, že s Brazílií je to jen přáteláček, tak je naděje, že to Brazilci taky tak pojmou a výsledek může být přijatelný. Nechápu, proč se to vůbec hraje. Vyhazovat miliony za přátelák s Brazilci je nesmysl. To si jen Berbrovci honí ega.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda (host) / před 5 lety 26.03.2019 09:41
Je to o individuálních schopnostech hráčů ale o tom se už napsalo hodně. Trenér hlavně musí postavit hráče kteří mají momentálně tu nejlepší formu a ne spoléhat a věřit však dnes mu to třeba vyjde když tak dlouho nehra Ješ,hloupost...
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 09:43
Suchý nikdy v repre nezahrál dobře, ale stejně tak nikdy nebyl tak strašnej jako Kalas a Čelůstka.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
astv (host) / před 5 lety 26.03.2019 10:27
Francouzi hrají 4-3-3, aby dávali branky. Totéž hrají Angličani, Italové, Španělé a kdekdo další. Ale kde by šilhavý sehnal 3 útočníky?
Prostě na to nemají a to by mi nevadilo. Jen by podle toho měli být placeni a měli by držet kušnu.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
josef.alzheimer (host) / před 5 lety 26.03.2019 10:39
Němci hráli 3-5-2 a taky ty branky dali. Není to o rozestavení, ale o kvalitě trenéra a koulích co má. Šilhavý nechal koule evidentně doma a postavil spolek posránků.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 10:42
mycwa: Čelůstka dle mého hraje, na co má, ale coby průměrný stoper turecké ligy nemá kvalitu na to, aby mohl obstát proti špičkovým útočníkům z PL (či jiným z absolutní špičky). Kalas, ten by měl mít na víc, ale v repre to nikdy neprodal a téměř vždy byl slabinou. Suchý má hodně zkušeností i z LM, ale tam (za Basilej) i v repre se ukázalo, že pod silným tlakem kvalitního útoku chybuje. Posty stoperů jsou pro Šilhavého prakticky neřešitelný problém.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 10:54
Brabec, Stronati, ti jsou oba lepší. Ale nejsou ve Slávii, tak nemůžou být ani v nominaci.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:13
Pánové jste vůbec Češi??? Máte pravdu,byla to hrůza, ale? Všichni nadáváte na trenéra,ale řekněte mi,který trenér za posledních 20 let udělal nějaký pořádný výsledek.Naposledy " Kleki Perta",teď si nemohu vzpomenout na jméno,v Portugalsku.Od té doby co začínali odcházet hráči do zahraničí,tak se v Čechách už skoro žádný fotbalista nenarodil,pár vyjímek.Šilhavý vsadil na krajánky,jako všichni jeho předchůdci,ale zapoměl,že skoro většina v klubech nehraje,nebo je z formy.Myslím si,že by se v naší lize našlo několik hráčů,kteří by byli schopni v kombinaci s krajánky obstát.Hlavně nelamte nad hráči hůl.Jedno nevydařené utkání ještě nic neznamená,nebo jste si mysleli,že v Anglii vyhrajem?ČEŠI DO TOHO.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:14
Brabec má nyní malou herní praxi, Stronati v naší lize hraje velmi dobře, ale je otázka jestli má na vyšší level (když se nechytil ani v Austrii).
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:21
Naposledy uhrál dobrý výsledek Bílek, s mužstvem, se kterým se vůbec nepočítalo.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:22
jardapražák z Vršovic: Ale souhlas. Sestavit kvalitní repre je pro Šilhavého úkol jako uplést z hovna bič.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:32
Nadáváte na Čelůstku, že hraje průměr v Turecku a cpete do repre Brabce, kterej se tam neprosadil a úspěšně leští lavičku i v Plzni..to nechápu.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:33
Nehrající Brabec je o parník lepší, než hrající kopyta Čelůstka a Kalas.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
pafe (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:35
Pane Vízek Šilhavej na to nemá.....to už došlo i slávistům když oplakávali jeho vyhazov. Když se mančaftu nedaří tak kouká jako trouba a hráče střídá kolem 80 minuty. Svoji bezradnost potvrdil tím, že do zápasu s Brazílií nominoval Suchého, Gebreho, Pavelku......
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:36
Brabec je průměrák a vždycky byl. A rozhodně nepotřebujeme dalšího hráče co vysedává na lávce.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:38
Průměrák je pořád lepší než tragéd...
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:39
A Brabec v Plzni sedí proto, že na něj neuplatní opci aby se mohl v létě vrátit do Sparty. Měli o tom řeč a Brabec nechce nasrat ACS Fans.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
astv (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:45
Jenom bych si dovolil upozornit, že Kalas nebo Suchý nezahráli ještě nikdy.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:54
udolaku v tobě se ten sparťan nezapře.To myslíš tu potupu od Rusáků 4:1 a pakty výhra nad Polskem Řeckem?? Jestli ano tak fajn.Rohodl jsem se říkat spaťanům udolaci.Buď zdráv Jarda.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:55
Jo, proto ho v Plzni podepsali, to dává logiku:D
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 11:57
Ne, to mluvím o postupu do čtvrtfinále v nenávistné atmosféře vyvolané zejména Mádly a spol. Spasitel Vrba 4 roky poté skončil už ve skupině a utekl do CCCP :-))))) A nechápu, proč sem taháš Spartu, jsi zamindrákovaný? Bílek totiž hráče Sparty téměř nenominoval, stavěl to hlavně na Plzni :-))))
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:02
Sever: To není nadávání, to je konstatování, že Čelůstka hraje na co má, takže se nedá říct, že by zklamal, ale není to kvalita, jakou bychom si představovali v repre.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Anonym (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:05
Smiřte se s tím, že tahle generace nic nevyhraje a bude jen dobře když na ME ani MS nepostoupí. Tento národní tým tam nepatří a následujících minimálně 5-7 let tam patřit nebude. A přátelské utkání s Brazílií je stále jen přátelské utkání, vůbec o ničem nevypovídá.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
jardapražák z Vršovic (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:05
udulaku já nejsem zamindrákovaný,já jenom říkám,kdyby mužstvo trénoval někdo jiný,tak by jsi o tom vůbec nemluvil.Tak to je hochu.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:08
Jarda: Tím jsem nemyslel konkrétně tebe. Jinak je pak otázka, jestli v repre stavět hráče z český ligy, kteří pravidelně hrají (Holeš, Jemelka, Trávník, Kozák atd.), nebo tam dávat hráče co hrají sice v cizině, ale v podřadných klubech.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:10
Sever: Kalas to je něco jiného, ten by se měl snažit, aby se dostal do áčka Chelsea, ale když takhle zahraje proti Anglii, tak jen ukazuje, že na to nemá.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:28
Vršovický, buď tak laskav a nemluv za mne. Ptal ses, kdy naposledy udělal repre trenér nějaký výsledek, tak jsem ti odpověděl. Že si z toho ve svém sešívaném mozečku vydedukuješ potom něco úplně jiného je tvůj probém a mě s tím laskavě nespojuj.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:28
Kalas už vážně ne. Tomu chlapci je 26, to jako čekáte do 40 že se začne hrát dobře? :-)))))))
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
béda (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:35
Trenér Šilhavý bohužel na dnešní fotbal nemá koule,to je jako Štastný ve Spartě.Ty se snaží hrát jen zandoura,to předvedl už Jarda ve Slávii.Vážení,jak může trenér,který má koule nechat sedět Coufala? Jak může cpát Suchého na stopera,když tam má Kudelu?Prostě hráči,co nehrají ve svých klubech z různých důvodů tam nemají co dělat.Mám vážné podezření,že Dočkal se raději těmto dvoum zápasům vyhnul,protože věděl,jak to dopadne.Kalas,Suchý,Novák,Darida,Jankto a Čelůstka nemají v nominaci co dělat
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:39
Ještě, že žádný ŠTASTNÝ ve Spartě není...
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:39
Kalas na Chelsea samozřejmě nikdy mít nebude, to vidí každý. Dneska žádnej českej hráč nehraje základ v top zahraničním klubu. Dva hrají v druhořadých klubech Bundesligy, tři paběrkují v Itálii, jeden hraje o záchranu v PL, jinak Turecko, Dánsko atd. Možná jsem na někoho zapomněl..tak co pak z toho chceš uvařit za zázrak?
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:45
Kalas bude rád když se uchytí někde ve Swansea apod., to je neskutečně přeceňovanej fracek.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Hospodský povaleč (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:48
Snad se z toho oklepe hlavně SOUČEK! Je to Jardův zlatý důl, který se chystá zpeněžit za 250 milionů! Takhle by to ale nešlo, Šilhavý ven, protože ho ukázal na ostrovech a znehodnotil tak Jardovy vyhlídky :( Naštěstí pro Jardu - na Chelsea je vyautovanej, uf!
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 12:58
Souček je podobný kopyto jako Kalas, ale aspoň se snažil.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:06
mycwa: Souček dle mého sice nikdy nebude hvězda evropského formátu, ale na to, aby hrál pravidelně v základu v průměrném klubu Bundesligy nebo Serie A, mít může.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:10
Nějakej Stuttgart, Empoli nebo Guingamp asi jo, ale Tvrdíkovo Juve je opravdu scifi hodné sešívaného mozečku :D
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:15
Jarda: Přál bych mu tu Fiorentinu, která se o něj ucházela. Tradiční klub, krásný město, ne tak šílená konkurence. V létě každopádně půjde ven.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Hagi (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:18
Scifi jsou tady tý články trenéři tady se člověk fakt pobaví mycwa prosim tě kde děláš skauta?
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Prokop (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:25
mycwa: Myslíš, že by šel hrát 2. francouzskou ligu?
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
lutov (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:27
Nerozumím , proč se tady řeší jednotliví hráči. Největší chybou byla předzápasová prohlášení, která vytvářela dojem, že do Anglie jedeme bodovat. Tolik propagovaná pokora tady naprosto chyběla. Hráči na Anglii zcela jednoznačně nestačili a trenér Šilhavý zápas jednoznačně prokoučoval. Můžem utrpět debakl ale musí tam být srdíčko a to chybělo. Možná, že to s tou zlepšenou atmosférou v národním týmu není tak žhavé, jak se o ní píše.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:30
Nedělám skauta, proč se ptáš?
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
jerry (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:30
Jen,aby nebyli vyklepaní tak,že to bude zase ostuda.Šilhavý má teď tři měsíce lehára,než se bude další díl tragédie s názvem kvalifikace.Ve kvalifikaci na ME postupuje skoro polovina,tak to by bylo hodně smutné,když by se to těm dřevákům nepodařilo.Kvalifikace na MS to bude jiné kafé.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:31
Prokop? Proč by měl hrát druhou ligu??
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
udolak (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:38
Souček vyloženě kopyto není, ale na top kluby to nikdy nebude, chybí mu rychlost, lepší herní inteligence a je i trochu neohrabaný. Ale v klubu, co hraje pravidelně v Evropě, by podle mě hrát mohl.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Hagi (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:40
Mycwa když si čtu tý tvoje články tak by jsi měl dělat pro tu reprezentaci Souček kopyto Brabec Stronati do repre
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jarda Š. (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:43
mycwa: Protože jsi jmenoval Guingamp, který zatím vypadá na sestup.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:46
Zatim :D Moh sem jmenovat třeba Levante wole, to je přece uplně jedno.. Hagi já nepíšu ale nic vo Brabcovi ve srovnání se Součkem, to už zase plácáš nesmysly. Já kritizuju hlavně stopery a píšu že bych v přáteláku klidně zkusil Stronatiho.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Hagi (host) / před 5 lety 26.03.2019 13:56
Já nesrovnávám záložníka a stopera ale říkat o Součkovi že je kopyto no nevím nevím a Brabec ten má ještě třísky v prdeli jak furt někde sedí a nehraje a Stronáti Ostrava dostala za poslední zápasy asi tak 15 gólů tak ten asi formu nemá co myslíš
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:05
Zkusit se maj noví hráči a ne tam pořád tahat ty samý zoufalce. Pro mě za mě ať je tam třeba Pernica nebo Jemelka, ale ne kurva pořád to samý neštěstí Kalas.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Hagi (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:13
Jo takhle takže v repre jsou zoufalci a ty co tam nejsou jsou fotbalisti jestli tomu rozumím dobře
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:17
Zase blbě, ty to děláš schválně nebo tomu sám věříš? :D Dnes se hraje přátelák s Brazílií. Proč do piče nevyzkouší další hráče a je tam třeba Suchý kterej v repre nikdy nezahrál dobře??
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
blesk (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:26
MĚLI DOSTAT MINIMÁLNĚ 10 !!! Tihle nagelovaní a potetovaní šašci na to nebudou mít nikdy !!!! To nejsou hráči jako Nedvěd, Poborský Baroš, Galásek, Koller....
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
:-(( (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:29
mycwa dyt vyzkouší Suchýho nově kterej nehrál anglii, tak co nelíbíš ty pako ?
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:31
Boha jeho ty si kokot... Suchej vodehrál už dost na to, aby vůbec nebyl v nominaci!!! Ale když už tam teda zase je tak měl hrát aspon místo Kalase.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Name (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:37
asi nastal čas na na změny ale radikální.Dát šanci mladým ,zatím v juniorech jsou rovnocení alespon do doby než si je převezmou noví trenéři ,ale ne ti kterým již ujel dávno čas .Výsledky juniorů ukazují že při vhodném vedení ještě nejsou ztracení a soupeř takového jména jako Brazilie je dobrým prubířským kamenem.Ale obávám se,že ztracený čas se už nedožene.Pro tento okamžik bych vsadil na trenéra,bud perspektivního pokud takového máme,nebo zkušeného pro nejbližší čas ,trenéra který krátkodobě dokáže mužstvo postavit na nohy.Podle mě by tuto roli mohl sehrát Rada z Jablonce.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Sever (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:37
Jo jo, přátelák zrovna proti Brazílii, to je ideální příležitost na vyzkoušení nováčků:) Ale tam na plac půjde asi Král, možná Kúdela, Masopust, tak snad tě to uspokojí.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
:-(( (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:39
mycwa, dyž nerozumiš fotbalu, běž na stránky o pletení, ty tuponi...
Víš, co je to Brazílie ?
Chceš tam zkoušet naky dorostence nebo co ... to sem nevidel takovy pako
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:46
Drž hubu magore.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
:-(( (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:49
vubec nesi schopen oponovat, je to logicky když fotbalu rozumiš pramalo
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:51
Debile, muže zkusit hráče z ligy. Ale nejen ty seshitý z judenu.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
:-(( (host) / před 5 lety 26.03.2019 14:53
prej debile, řek kdo ?
tak jo, mysliteli :-)
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
mycwa (host) / před 5 lety 26.03.2019 15:05
Řekla Mycwa, mňau blbečku :D
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Pravda (host) / před 5 lety 26.03.2019 15:42
Jak může podle Vízka tento "trenér"dát mužstvu tvář,když jí sám nemá?On někdy něco dokázal?Podvodem jeden
titul jako asistent v Liberci!Chová se stejně jako předcházející tupá hlava z Edenu.Jsou to hokynáři,kteří se snaží
prodat co nejvíce hráčú z jednoho klubu a ono to pořád nějak drhne.Mají za to pěkný bakšiš!
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Prak (host) / před 5 lety 26.03.2019 17:08
Bude líp, Šilhavý to uklidní, 2 těžký zápasy ukážou jen, že na to nemaj. To všichni víme. S Brazil budem hrát zas za 50 let, pojte si to užít. Ať tak nebo s bůrem. Přátelák... a největší" hvězdy v Edénu... snad se jednou dožijem arény pro pade.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Vojta (host) / před 5 lety 26.03.2019 18:57
Nechápu, proč se furt hledají příčiny za špatnou hrou proti Anglii, Šilhavý postavil hru na Dočkalovi, ten nehrál a chtěl tam vecpat typologicky podobného hráče. Moderní trenéři mění taktiky, Šilhavý nikdy, přitom kdyby dal Vydru na podhrot a hrál na brejky (vepředu Jankto, Schick a Vydra-rychlí borci), mohlo to skončit přijatelněji, třeba 3:1.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Vojta (host) / před 5 lety 26.03.2019 18:57
Proto si myslím, že Šilhavý nemá na to trénovat reprezentaci delší dobu.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
willy (host) / před 5 lety 26.03.2019 19:07
Šilhavý tam nacpe slávisty a bude doufat,že to zase neskončí ostudou.Ono to vyjde na stejno,jestli budou hrát taková,nebo maková kopyta.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Pepik (host) / před 5 lety 26.03.2019 19:30
Hlavně že vám to vždycky jde co chlapci máte akorát keci na nic víc se nezmúžete nadávat druhejm v tom jste mistři světa když by se za to rozdávaly medaile máte jich doma plnej šuplík
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Prak (host) / před 5 lety 26.03.2019 20:24
Sestava sešitá až až. Bejt Vydrou tak už nejezdim... Proč nehrajeme ve vlajce? 10:0 :)
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Prak (host) / před 5 lety 26.03.2019 20:26
Dej jim polský triko. Fuuuuj Slávie :)))
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Cox (host) / před 5 lety 26.03.2019 21:34
Praku tý jsi kokot
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Prak (host) / před 5 lety 26.03.2019 22:06
:)... pěkně se unavte... sám si kokot sešitej. Derby vyhrajem.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Cox (host) / před 5 lety 26.03.2019 22:19
Ja sešivkam nefandim tý rumune poblazněnej a je mi úplně jedno kdo derby vyhraje tak i tak Sparta bude za Slavii vždyť je 3 roky zoufala ale to ty nepochopíš protože jsi hloupej
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
Jaroslav (host) / před 5 lety 30.03.2019 10:36
Já myslím, že je úplně jedno, kdo trénuje reprezentaci. Momentálně nemáme hráče kteří jsou schopni hrát na špičkové mezinárodní úrovni. Jardovi samozřejmě přeji aby se mu dařilo, i protože hrál u nás v Chebu dlouhá léta a je to fajn chlap.
Opravdu jsme ve fotbale padli na zadek a nové Nedvědy, Poborské, Kolery, atd. si musíme vychovat. Mládež musí dostat prioritu, pokud se chceme opět vrátit na fotbalové výsluní. Momentálně nepomůže žádný trenér. ani Vízek, Uhrin a další.
V současné době nevidím východisko a musíme čekat v naději na novou generaci fotbalistů. Tak se tady chlapci hlavně nehádejte a držte našemu fotbalu palce. Opravdový fanoušek se pozná hlavně když se týmu nedaří. Fotbalu zdar.
Re: Uhrin: Reprezentanti mají 3 měsíce do další kvalifikace, aby se z toho oklepali
moravakT (host) / před 5 lety 31.03.2019 17:48
Je pozoruhodné, že slyšíme od bývalých i současných fotbalových expertů včetně minulých i současných reprezentacnich trenérů naprosto identické zdůvodňování proč nestacime . To se opravdu nenajde mezi nimi jeden schopný jedinec, který ten český moravsky a slezský fotbal nedokáže odborné a spravne pojmenovat ? Součastny trener měl určity plán na Anglii a podle sveho nejlepsiho přesvědčeni postavil hrace. Co a jak budou hrát Anglani snad dopredu vedel každý, ale přišlo mě , že trenér i většina hráčů neočekávali ,že je po krátké době všechno špatně. Že se někdy plán nedaří plnit se může prihodit, ale místo okamžitě reakce změnit strategii, tak stát u lajny se smutným výrazem a bezradne přihlížet jak nás Anglicani masakruji , se nedá přijmout.Trener snad záhy musel pochopit, že jenom čtyři obránci, nemohou stačit a musí tu lajnu o jednoho posílit, zvlášť, když jim ti středovI vůbec nedokázali pomoct, nebo bránit ty 2-3 Anglicky rychlíky osobně , prostě nějak reagovat.......