Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hlavní trenér seniorské české reprezentace Jaroslav Šilhavý odkryl nominaci národního týmu pro kvalifikační zápas s Anglií a přátelský zápas s Brazílií, které se odehrají 22., respektive 26. března. Největším překvapením v nominaci je bezpochyby dvacetiletý záložník Slavie Praha Alex Král, jenž na sebe upoutal solidními výkony v dresu českého vícemistra.
A v kádru reprezentace nebude Král ze Slavie sám, Šilhavý totiž povolal hned šest Slávistů. Kromě Krále totiž ve výběru figurují také Coufal, Masopust, Souček, Zmrhal a Kúdela, který bude, stejně jako Král, v A-týmu reprezentace poprvé.
Na tiskové konferenci trenér Šilhavý potvrdil, že tým doplní minimálně o jednoho útočníka a zatím se pevně rozhodl pouze pro Patrika Schicka. „Pokud máme správné informace, tak po tom zápase s Empoli má Schick znovu nějaké lehké zranění, tak uvidíme, jak to bude,“ poodkryl Šilhavý.
V nominaci nefiguruje záložník Vladimír Darida, jehož rovněž trápí zranění. Podle slov Šilhavého je ale ve hře jeho dodatečná nominace na základě aktuálního zdravotního stavu.
„U Tomáše Vaclíka se nepotvrdila žádná závažná diagnóza, na Slavii by měl nastoupit a pokud nebude k dispozici, je určitě připraven Ondra Kolář,“ vyvrátil Šilhavý spekulace o zranění české reprezentační jedničky.
Nominace na Anglii a Brazílii:
Brankáři: Tomáš Koubek (Rennais), Jiří Pavlenka (Werder Brémy), Tomáš Vaclík (Sevilla)
Obránci: Vladimír Coufal (Slavia Praha), Ondřej Čelůstka (Antalyaspor), Theo Gebre Selassie (Werder Brémy), Pavel Kadeřábek (Hoffenheim), Tomáš Kalas (Bristol), Ondřej Kúdela (Slavia Praha), Filip Novák (Trabzonspor), Marek Suchý (Basilej)
Záložníci: Bořek Dočkal (Sparta Praha), Jakub Jankto (Sampdoria Janov), Alex Král (Slavia Praha), Lukáš Masopust (Slavia Praha), David Pavelka (Kasimpasa), Tomáš Souček (Slavia Praha), Matěj Vydra (Burnley), Jaromír Zmrhal (Slavia Praha)
Útočník: Patrik Schick (AS Řím)
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
gigi (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:01
To superrychlá kariéra dá gól a už je v nároďáku.Trenér slávista,tak to bude zase samý sešívanec.Kvalita nároďáku?V Evropě třetí liga a ve světě na úrovni pralesních států.Na rozdíl od Česka alespoň tyto státy mají pořádné stadióny a ne jak v Česku pro nějakých 18.tisíc diváků.Jestli by se někdy v Česku dejme tomu 50ti tisícový stadión někdy naplnil?Možná když by přijeli Stouni,nebo Rollini,jak říkají moraváci.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
:-) (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:09
Možná mu pomohl i ten účes ala David Luiz. :-)
Já vím, že to zní jako blbost, ale možná by to nějaký psycholog i vysvětlil, že kdyby byl třeba na ježka, neříkalo by se mu "druhý David Luiz" a nezískával by plusový body při hodnocení i tím, touhle asociací...
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:17
Královi se ve Slavii daří, jestli má na repre, to se pozná, až ho tam Šilhavý zkusí.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Anonym (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:22
Hlavně, že tam není Darida...za to jsem upřímně rád.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
gigi (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:32
To bude hrát nároďák v sešívaných hadrech?Když se tam tolik sešívanců.Královec a Zelinka jsou také v nároďáku za věrnou službu sešívancům?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Prak (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:41
Jeden útočník? Bude asi beton... Bejt tam Víťa Lavičků tak povolá Hašky z Bohemky.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:44
A takto se, pánové, zvyšuje cena hráče.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 12:46
Franz se vrací!!! 29. kolo bude velký :-)
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 12.03.2019 13:20
Šilhoňu,národní mužstvo je pro Daridu je jediný tým na světě,kdy by si mohl kopnout do balónu,tak ho nominuj.Přece nejlepší fotbalista potřebuje si občas kopnout do balónu.Jak může zase být nejlepším fotbalistou Česka,když nebude hrát?Šilhoňu vyhoď půlku fotbalových sešívaných atrap,kteří na repre nemají ani omylem.To samé jak pleška a také stejné "úspěchy".
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
pd (host) / před 6 lety 12.03.2019 13:32
Gigi má dost, udolák by to nazval pěkným mindráčkem.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
grxt (host) / před 6 lety 12.03.2019 14:50
pro všechny antisešívaný - např.já bych navrhnul, aby Šihavej Jára, vykopnutej ze Slavie její hráče bojkotoval.
Chci aby naši hoši bojovali za sešívané barvy, vedou ligu, hrajou E.Ligu, potřebujeme aby nabrali síly a odpočnuli si .
Nikoliv aby nastupovali za ten zpíčenej cz ancábl. 10 let fungoval jako prodejna sparťanskech/plzeňskejch nekopů, jen ať to tak zůstane . Agenti spokojený, naši hráči ať se světu ukazujou v sešívaným dresu . Mr.dám repre .
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
blesk (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:02
MÁM HRŮZU KDYŽ JSEM SI PŘEČETL TU SESTAVU TY KOPYTA A ŽE HRAJEM S BRAZILÍÍ A ANGLIÍ.......a král? odehrál jeden celý zápas dal gol ramenem a hned repre????? To je už jako za dob Sparty a Koštála když potřeboval někoho prodat za velké prachy že lidi?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:05
Bude hrát za Brasil Luiz?? Že by si ty dvě máničky po zápase vyměnily dresy a udělaly selfie, to by rozesmálo celý svět :-)))))))
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:06
Jednou jsem si do prdelky strčil banán a ten ze úplně rozčvachtal, ty slupky dneska nic nevydrží, za komoušů bylo líp. Sice se na ně člověk musel vystát frontu, ale zase se hned nerozčvachtaly, když si člověk potřeboval poškrábat prostatu.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak originál (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:08
Aha, tak proto se tady chováš jako posranej :-))))))))
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Sever (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:08
grtx: Já to mám podobně..zase bude půlka týmu v prdeli, ať radši pošetřej síly pro klub. Už takhle to máme docela našlapaný a repre mě musím říct nebere. Určitě by se pro vyzkoušení v nároďáku našli i další hráči, zas tak mizerně na tom liga není.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Všudolák (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:09
udolak: touchdown, nebo jak to píšeš.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:12
Mindráčku :-)))))))))))
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:13
MUHEHE tobě, plagiáte :-))))) Kdo jsi, lama, calta, lišák, socna, kerim??
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 12.03.2019 15:15
Lama dobrý, ale zkrať to, ok?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
marty (host) / před 6 lety 12.03.2019 18:46
Kral ma jiste talent, ale v Seville a proti Baniku ho v TV tak vychvalovali, ze to uz ani nemuze byt podezrelejsi.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Mufino (host) / před 6 lety 12.03.2019 18:51
Tvl,tady je dementů,asi z řad chátry z Toaletný,fakt,srovnat tu Letnou se zemí a bude klid,navždy..Hovada!!
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 12.03.2019 19:32
Mufino,s tou likvidací to máš na mysli tak,jak náckové srovnali ze zemí na Letné tu slavistickou šopu?S tebou není něco v pořádku raději se běž vyčurat.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 12.03.2019 19:47
wolf: Ano, když odtud náckové utíkali, tak za sebou stadion Slavie zapálili. Sešívky musí doufat, že se Číňani nezachovají podobně.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
150261 (host) / před 6 lety 12.03.2019 19:53
Král je TOP hráč navíc mladej a s rádoby hvězdama si vytírá prdel. To je realita.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Gagi (host) / před 6 lety 12.03.2019 20:04
Rudý předkožky budou mumlat furt na tý sesivky ale momentálně hrajou prostě dobře az budou hrát jiné mužstva na špici tak ať hrajou i za národak tak to bylo je a vždycky bude
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
jarda spartan (host) / před 6 lety 12.03.2019 20:06
Jsem Spartan ale Silhavy repre pozvedl tak mu to nevycitejte ,je to jeho nazor a zatim mu vse vychazi tak super budem kritizovat pokud mu to nevyjde
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Gagi (host) / před 6 lety 12.03.2019 20:12
Jarda Sparťan máš pravdu
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Zbyněk (host) / před 6 lety 12.03.2019 20:23
Pánové ruku na srdce, Král je vyjmecnej hráč, proč vám vadí, že by Slavia???
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
jh (host) / před 6 lety 12.03.2019 21:10
Šilhavý to zahnojil a tak jsem mu fandil, ten jim dělá službičku ,to Jarda zloděj ocení ,,luft"
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Prak (host) / před 6 lety 12.03.2019 21:37
Stejně dostaneme šišku tam i tam. Ten tým s jedním útočníkem je nějakej sešitej. Máme nejsilnější světové soupeře a náš nový tým je velmi průměrnej. Jarolím základ nevytvořil, věřím že kliďas Šilhavý ho lehce udělá, ale vše chce čas, který neni... Snad nebude kolotoč a ostuda v Anglii.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Pepaslavista (host) / před 6 lety 13.03.2019 11:31
To je zde zase ubrečených lidí.Kdyby Sparta hrála fotbal a né kopanou ,tak jich tam bude víc.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 11:39
Nevím, proč píšeš jen o Spartě, když toho šaška kritizujou fanoušci napříč většiny klubů, asi máš komplex? A na rovinu, jebat repre, hlavní je SPARTA! Takže když tam od nás nebude nikdo, jedině dobře.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Fanda (host) / před 6 lety 13.03.2019 11:58
Král je nejlepší defenzivní záložník v evropě a reprezantaci si zaslouží. Měl tam být dávno.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 12:02
To, že je v repre tolik hráčů z naší ligy a z průměrných tureckých klubů, rozhodně není dobře, znamená to, že nám chybí hráči skutečně špičkové úrovně. S takovouto hráčskou kvalitou sebelepší trenér neudělá tým, který by patřil do alespoň širší světové špičky. Postoupit na ME a nevrátit se odtud vyloženě s ostudou, považuji za maximum, co Šilhavý může dosáhnout.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
:-) (host) / před 6 lety 13.03.2019 12:04
V Evropě jen ?
A kdo je lepší než on mimo Evropu ? Kdo ???
Ano, dávno !
Je mu už 20. Měl být v repre A přinejmenším od 17. Ztracený roky ! Jak je dožene ?!
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 13.03.2019 12:26
Jarda Š,nepostoupit na ME nejde.To by byla úplná katastrofa.Na poslední ME postoupilo 24 mužstev,z nějakých 50 účastníků kvalifikace.Nebavme se o ME,ale o MS.Pořád se hraje jen ME a co tak kvalifikovat se na MS,nebo se čeká až bude hrát na MS půlka světa,jak půlka Evropy hraje na ME?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 13.03.2019 12:31
Fanda,když je Král nejlepší v Evropě,tak proč je pořád ve Slavii,nebo je nejlepší v utajení.Teď se hráli utkání LM,krásný fotbal,výborní hráči nebylo vidět,že by některému mužstvu Král chyběl.Tam hráli jiní borci.Král je tak nejlepší ve Strašnicích a možná ještě ve Vršovicích.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:05
wolf: Asi tak. Ne, že by byl špatný, ale třeba s o rok mladším Matthijsem de Ligtem se vůbec nedá srovnávat.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:11
Král by strčil do kapsy i Pelého, co tak čtu ty sešívané eposy :-))) Škoda, že třeba v Seville se úplně posral.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:18
Udolak nato že je mladej tak mu nechte čas ať ukáže že je dobrej naslapnuto má zatím dobře tak proč hned tý blbí řeči
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:24
Hagi: Já rozhodně neodhaduju jak se jeho kariéra bude vyvíjet, já viděl Sevillu, kde totálně hořel. Navíc přišel coby stoper a hraje v záloze?? A to, že po pár zápasech je v repre je podle mě hodně divné, takovej hráč má na repre dost času. Cítím z toho potřebu jej zviditelnit a nelíbí se mi to.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:30
Kde je Frýdek, kde je Sáček, kteří celé jaro hrajou hodně slušně?? Já budu rád, když hráči Sparty budou místo repre doma, o tom ani potom, ale logicky tam patří spíše oni než Král. To samé je Masopust, co ten tam proboha dělá po dvou zápasech v lize??? Kalas, taky smích, Čelůstka no comment, a pan Kúdela? No sorryjako...
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Sever (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:33
Král může být budoucnost českého fotbalu, ale musí výkonnost potvrzovat pravidelně. Asi těžko mohl někdo po 20-ti letém klukovi očekávat, že zasvítí zrovna v Seville, kde pohořel každý evropský tým. Přišel jako univerzál, původně hrál v SKS zálohu.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:35
No právě, to je o čem píšu. On nezvládne pohár s klubem a má jet na sraz kde se hraje v Anglii a s Brazílií? :-D Tahle nominace prostě smrdí, a to silně.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:38
Dost času? To ale pak z něj těžko bude hvězda mezinárodního formátu. De Ligt, kterého jsem výše zmínil, hraje v repre áčku stopera od sedmnácti.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Sever (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:39
No a co zvládnul Sáček s Frýdkem za poháry? Mimochodem Frýdek je mezi náhradníky. Král hrál velmi dobře proti Genku a v lize. Netvrdím, že je to hned důvod k nominaci, ale ono těch variant stejně moc není.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:40
Udolak Ceska repre je v poslední době na bodu 0 nemáme hráče jako dřív to je realita tak hrajou kluci z naších lig tak to prostě je a Král na jaře velice kvalitní hráč nebojí se hrát 1na 1 q ta Sevilla nato že dostali gol hned na začátku tak pak hráli velmi slušně proti tak kvalitnímu soupeři já si myslel že jim daj klepec a furt si to myslím i pro odvetu ale to nemění nic na tom že hraje dobře momentálně
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Blanka (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:42
A Zahustela byste tam nechtěl, udolaku ?????
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Blanka (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:49
Jdi už do prdele ty magore. Založ si svůj nick a neimituj tady všechny lidi!!!
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:50
Ne, Zahustela bych tam nechtěl. Vidíš snad, Blanickej rytíři, že bych ho zmínil??
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:51
Kúdela a Masopust to taky nevím proč tam jsou Čelustka hrál za repre dobře naposledy jak říkám nemáme kvalitu jako dřív a Frýdek to si děláš prdel ne možná když by vedla ligu Sparta tak tam tý hráči jsou ale momentálně vede Slavie tak jsou i v repre oni tak to prostě je
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:55
Nejde o to kdo vede ligu, když vyhrávala ligu Sparta o 15 bodů, taky tam byli hráči z jiných klubů. Nebo chceš snad tvrdit, že tam neměli v tý době být Baroš, Ujfaluši, Jankulovski, Látal? Frýdek hraje super, je tvrdej a důraznej, umí obejít hráče a už má něco odkopáno. Ale nominace byly odjakživa hlavně podle klubismu, takže Šilhavý v tom pokračuje...
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 13:58
A jen dodatek, samozřejmě mluvím o době, kdy zmínění hráči hráli v klubech tady, ne když už byli venku. To aby mě někdo nezkoušel vyudit :-)
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Sever (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:04
Kritizujete Čelůstku, Kúdelu, Kalase..jako klidně, ale tak tady napište jiné tři hráče. Zrovna kvalitní české stopery se zkušenostmi vidlemi nepřehazujeme.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:08
Mně přijde jako dobrý stoper třeba Stronati. Ale Kúdela opravdu ne :-)
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:15
Každý trenér má svoje oblíbence a bude je stavět i když budou už na vozíku.Klekípetra měl svoje oblíbence,kteří po utkání šli směr hotel Praha.Tito hráči skončili a nastal útlum,protože Klekípetra nedal mladým možnost.Vrba má také svoje hráče.Pleška také stavěl svoje oblíbence a Šilhavý to samé.Když se to spočítá,tak český fotbal šel do pr.Jen se žije v nějakém snu,že se stane zázrak.Kde jsou např.Belgičané,Chorvati,Švýcaři a jiné malé státy,kde je Česko?Zase vychází oblast kde končí záda.Nejdůležitější je,když některé kluby v české lize vyhrávají pomocí rozhodčích a jiných podvodů.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:19
Udolak když vedla Sparta ligu tak jsme měli super hráče venku teď je nemáme tak proto hraje prim naše soutěž a dlouho asi bude hrát tak že az povede ligu tvoje Sparta tak ver že tam budou i spartani tak to je
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
blesk (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:28
UDOLAKU MÁŠ PRAVDU, KUDELA JE HROZNÉ KOPYTA ALÁ HOVORKA....aspon vyděláme hodně peněz jak to vsadíme na Anglii !!!!!!!!!!! kolik je tam kurz? Tipsport se beztak zase posere jako vždy ne?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:33
udolak: Stronati je v naší lize nadstandardní stoper, ale jestli má na repre, o tom nejsem přesvědčen. Asi bych postavil Suchého s Kalasem, ti mají zkušenosti a v poslední době pravidelně hrají, ale vůbec to jako kvalitní stoperskou dvojici nevidím.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:38
Na jiném servu je zpráva,že nejlepší český fotbalista Darida začal trénovat.Určitě Šilhavý toto kopyto postaví a ještě z něho udělá kapitána.Pro Daridu je národní mužstvo jediný mužstvo,kde ho nechají kopnout do balóna.V Berlíně z něho udělali diváka,tak národní mužstvo mu zbývá.Potom se všichni diví,jak úžasné jsou výsledky,když tam hrají takový nekopové.Kúdela,Masopust,Suchý a další to je něco podobného.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:44
Jardo: Stronatimu je nějakých 24 a měl by dostat šanci. Kúdelovi je už kolem 30 a celou kariéru se kope za uši, Suchý v repre nikdy nezahrál dobře, Kalas se taky pořád motá někde ve druhé lize, podle mě tohle taky není řešení.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
blesk (host) / před 6 lety 13.03.2019 14:53
MÁME VŮBEC ASPOŇ JEDNOHO KVALITNÍHO FOTBALISTU, KTERÝ BY SE ROVNAL HRÁČŮM JAKO NEDVĚD, BAROŠ JANKULOVSKI KOLLER, GALÁSEK ŠMICER POBORSKÝ VE SVÉ DOBĚ??? já myslím, ža ani jednoho...
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Vojta (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:00
Kúdela pryč, místo něj Jemelka
Coufal pryč (3 pravé beky nepotřebujeme), misto něj Hanousek
Donominovat Frýdka, Kozáka a Ondráška a budu spokojen.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:04
blesk: Nad tím nemusíš koumat, to vidíš na první pohled.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Bláha Karel (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:05
Šilhavý je podělaný už dopředu.Nominovat jen jednoho útočníka je jen alibismus a zbabělost.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:10
wolf: Byla doba, kdy Darida byl nejlepším českým fotbalistou, ale přišlo zranění a po něm se už k bývalé formě ani nepřiblížil.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
blesk (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:12
VOJTA TY JSI SE PRAŠTIL DO HLAVY NEBO TI NĚKDO HODIL NA HLAVU CIHLU NE? FRÝDKA....TEN NEUMÍ HRÁT FOTBAL, JEN FAULUJE A SIMULUJE
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:12
Bláha Karel: Chce ještě nějakého donominovat. Ale koho? L. Kozáka?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
blesk (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:27
PRAŽSKÉ KURVY PRAŽSKÉ KURVY
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
wolf (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:28
Jarda Š,to musí být na tom český fotbal hodně špatně,když nejlepší fotbalista je Darida.Ten akorát umí přihrávat zpět obráncům.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:30
blesk???
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:47
udolak: blesk??? Takhle to vypadá, když se někdo cypem narodí a ještě mu jebne. Vzpomíná, jak jeho máma jezdila do Prahy šlapat chodník.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Pravda (host) / před 6 lety 13.03.2019 15:54
pro Bleska a jemu podobné: Již se na to těším až vyběhne ve Wemley Coufal,Kúdela,Zmrhal,Suchý,Král,Darida.Co
jméno to "Eso",ale kulový!Jarda dostává od číňanů tučné kapesné podobně jako hokynář před ním a dopadne
podobně.Nic se neděje,převezme to "Kšiltovka"z Edenu a pojedeme dál a pořád dokola.Za ty prachy 3/4mil.kč to
určitě stojí.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 16:02
Pravda: Jasně, práce k hovnu, ale výplata pěkná, ty bys takový flek nebral?
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
udolak (host) / před 6 lety 13.03.2019 16:08
Tak podle mě blesk žádný blbec není, jen má trochu specifickou představu o tom co je internetové trollení. Vyloženě zkouší nasadit urážlivý a vulgární styl, ale skoro nikdo mu to nebaští. Pak se ale divím, že nezkusí něco nového??
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Staňa (host) / před 6 lety 13.03.2019 16:26
Vyhrajeme jedině v případě,že bude pískat Královec.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 16:38
Staňa: Nemuselo by to být tak okaté, stačilo by, kdyby radil od videa.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Prak (host) / před 6 lety 13.03.2019 16:52
Staňa bravo :))) bez Královce neni šance. Trojčička bude... mám pocit že je to naše béčko... nikdo nikde samej sešitej. Král v listopadu na repre neměl a nyní raketa hm, ale trenér na to má právo. Povolej celou Slávku a toho němce, kterej váhá neví možná ale cz jako nic moc asi... to fakt potřebujem... Jardo dej tam autobus jako kráva, všichni do našeho vápna vole, jinak bude 5:0!
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
jerry (host) / před 6 lety 13.03.2019 18:17
Zase velké očekávání a zase bude ostuda.Když vloni hráli třetí evropskou ligu,tak to se moc nepodařilo,jediné štěstí,že se jim podařilo porazit Slováky.A to není žádný světový výsledek.Když postaví Šilhavec svoje oblíbence,tak úspěch je zaručený,ale úspěch Albionu.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Tomy (host) / před 6 lety 13.03.2019 19:14
No ty kráso, ten Vydra tam je zase. I když někdo bude hrál prales v Anglii, tak má nárok na reprezentaci? Jsem fakt zvědavý, jestli jeho výkony už budou hodny reprezentaci, nebo to bude z jeho strany zase jen zmar a ostuda. Také mě zaráží, že máme pouze jednoho útočníka, jeden navíc by se hodil. Budeme potřebovat hodně štěstí.....
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Ondřej F. (host) / před 6 lety 13.03.2019 19:27
Jenom dobře, když mladý perspektivní hráči jako je Král, dostanou šanci si zahrát proti takovým jménům. Ale třeba Zmrhal s Kúdelou si myslím, že úplně tak správná volba nejsou a to říkám jako slávista, forma spíš průměrná a místo nich mohl nominovat 2 mladý, zajímavý útočníky z ligy... jako třeba Matouška, ať naberou trošku zkušeností. ;)
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 19:30
Tomy: Championship není prales, to je podstatně kvalitnější soutěž než naše 1. liga. Hraje tam spousta reprezentantů různých zemí.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 19:41
Championchips je nakopavana a samé souboje samozřejmě ne vše a vždy ale většinou to tak je
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Jarda Š. (host) / před 6 lety 13.03.2019 19:52
Hagi: To ano, ale proto, kdo hraje pravidelně v základu Championchip, u toho je aspoň předpoklad, že na repre bude stačit fyzičkou a rychlostí.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
ragos (host) / před 6 lety 13.03.2019 21:11
A pane Šilhavý,Čelůstka,Frýdek nic?Fakt si myslíte,že Král je lepší a pro repre zralý?No nic,moc si vás jako trenéra vážím,ale např.Kúdela na stoperu?Čelůstka je jiný kalibr,ale vy jste ten povolaný a zodpovědný....
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
Hagi (host) / před 6 lety 13.03.2019 22:57
ČELUSTKA tam je a Kúdela je tam jenom do počtu
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
kopálista (host) / před 6 lety 14.03.2019 07:49
Co tam dělá Vydra ? Však skoro ani nezahřívá lavičku.
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
MYSAK (host) / před 6 lety 16.03.2019 00:44
nejlíp by nylo kdyby si kluci ze slávky mohli odpočinout a ne tady číst ty Vaše prosparťanský a prádelníkářský píčoviny
SKS
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
holec (host) / před 6 lety 16.03.2019 01:09
No fuj, přirovnávat toho protekčního sráče Frýdka ke Královi, co to hulíte. Nebýt fotra Krkovičky, tak hrál za Vltavín
Re: Reprezentace ve jménu Slavie, Šilhavý povolal i Krále
A (host) / před 6 lety 19.03.2019 17:44
- nebojte už je tam i Frýdek a dokonce tyčka škoda a dokonce tribunovy Darida - :-))))))))))a simulant od kolářů