Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Pavel Vrba po fiasku na Letné utkání se Spartou hodnotil nepříznivě. Podle bývalého trenéra české reprezentace odehrála Sparta svůj nejlepší zápas v sezóně. Jak ale kouč Plzně hodnotí své chyby?
Redaktor se jej opakovaně ptal, co si vyčítá. Vrba jej ale nenechal dokončit otázku a vždy mu skočil do řeči se slovy: "Nic si nevyčítám," pravil naštvaný a zklamaný trenér Plzně. Prohra na Spartě 0:4 totiž Viktoriány nejen ztrapnila, ale také jim zkomplikovala cestu za obhajobou titulu.
„Když dostaneme venku gól do patnácté minuty, tak zápas nezvládáme,“ říká Vrba ze své vlastní zkušenosti. "Když neudržíme přijatelný výsledek do poločasu, máme problém. Sparta má kvalitní mužstvo a když to pak musíte venku otevřít, tak s podporou fanoušků a díky své kvalitě toho využije. Sparta odehrála zápas, kterého si bude cenit. My naopak," pokračoval šéf plzeňské lavičky.
Na otázku, zda to byl jeho nejhorší zápas na Letné jako trenéra Plzně, odpověděl: "Asi ano. Sice jsme se dostali do dvou tří situací, kdy jsme mohli dát gól, hlavně Hořava za stavu dva nula. Ale naše mezihra byla pasivní, Sparta nás ve vápně trestala důrazem, agresivitou," prozradil úspěšný trenér.
A jak Vrba reagoval na otázku, zda tato prohra Plzně pomohla Slavii? "Co se týká titulu, to jsou jen spekulace. Sparta podala nejlepší výkon na jaře, pochvalte Spartu, ne Slavii," vyhýbá se Vrba spekulacím.
(zdroj: fotbal.idnes.cz)
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
:-( (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:07
Hlavně si nic nevyčítat, nabobe ...........
Ujeté posily, vlastní odchovanci nula, dardy na Spartě, Slavii, v Jablonci.... prapodivně ukoptěné výhry o branku nad slabými
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Prak (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:20
Vrba ven, nestačí... :))) No nebudeme kritizovat Plzeň, to by měli dělat její fans. Myslím že to neudělají protože Vrba je tam za boha. Dobře jim tak. Nudné staré mužstvo parchantů. Žádný hráč z Plzně nemá na kvalitní ligu :))). Možná Limberský Hubník do Interu Blava.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
willy (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:22
Vrbo,před utkáním jste byli plni optimizmu.Kdo je ta Sparta,takový mančafty lehce porážíme,asi takovou vizí jste jeli na Letnou.Tvrdě jste narazili a dostali jste čtyři facany.Ty tvrdíš,že jste měli jakési šance,Sparta měla hodně šancí všechny proměnit,tak bylo minimálně jak sedm kulí v Sarajevu.Vrbo zase tak světový trenér nejsi,jak se pořád z tebe dělá.Vrbo největší díl ostudy jde za tebou.Tady se ukázalo,že náhodný gól a vítězství jaksi nefunguje.Nastal umíráček tvého domova důchodců.O vypatlaných příznivcích,které jsi do Prahy přivezl se nemá cenu zmiňovat.Přijmout porážku je těžké,ale chovat se jak smyslů zbavené stádo je ubohé.Prý Plzeň má nejlepší diváky na světě,to tedy má.Vrbo a co ty tvoje oslavné kotrmelce?Proč jsi nějaký od radosti neudělal.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ivan (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:26
A proč by si z toho měl dělat hlavu? No tak prohráli. A ohledně té kvality hráčů, naše liga je protkána mladýma supertalentama, který nic nedokázali, venku až na vyjímky zapadnou, takže kvalita jen pro naší ligu. A to platí pro všechny týmy. Na kvalitní ligu nemá NIKDO z naší ligy.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
:-( (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:26
0:4, 0:3, 0:4
Na Slavii, v Jablonci, na Spartě - to na demisi je.
Pivarník v Plzni letěl z 1. místa a bez takových debaklů !
?! asi nebyl takovej kámoš se Šádkem, Limbou a spol.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
:-( (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:29
Liga protkána mladými supertalenty ? Kde ? V Plzni určitě ne. Tam vyčpělí staří hráči.
Mladí v lize musí dostávat příležitost, aby se vyhráli. Kde jinde ???
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Jarda Š. (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:38
willy: Ukážou další zápasy, jestli debakl na Letné byl pro Plzeň ojedinělý výpadek nebo důsledek dlouhodobější krize.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fan (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:44
Jardo, to nebyl ojedinělý výpadek - vzpomeň na další debakly na Slavii a v Jablonci....
A na ty spousty výher se štěstím o jedinou branku.
Ojedinělý byl spíš domácí zápas se Slávií.
Vrbova cesta se sázkou na staré a ignorováním domácích talentů (úplným - mnoho jich není, ale jsou - viz Sparta) ... Vrbova cesta je vyčpělá.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
ZdeněkH (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:52
Tak ono se blbě staví na tom, že hráči jsou za svým zenitem a ty hajzlové v černém už tolik nepřípískávají.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Jarda Š. (host) / před 6 lety 10.03.2019 08:55
Fan: Za to ale nemůže Vrba, ale spíš Paclík se Šádkem, že v práci s mládeží Plzeň zaostává nejen za Spartou a Slavií, ale třeba i za Příbramí, Slováckem nebo Hradcem.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fan (host) / před 6 lety 10.03.2019 09:00
Vrba částečně taky, to jsou spojený nádoby
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 09:21
Hlavně poděkuj vašim fanouškům kteří svátek fotbalu totálně zničili.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fan (host) / před 6 lety 10.03.2019 09:23
To nejsou fanoušci, ale vygumovaný vypatlanci.
Neházet do jednoho pytle.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
podnebný (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:30
Pokud bude Vrba pokračovat a spolu s ním bafuňáři zez Plzně, pak do dvou let bude mít Viktorka velké starosti se záchranou v první lize. Za posledních deset let nemají s výjimkou Daridy jediného vlastního odchovance, který by uspěl v některém evropském klubu nebo aspoň v naší lize. Tak si aspoň přetáhli několik hráčů z juniorky Sparty.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:33
Jinak celkem si mi líbil Chorý, umí podržet balon a je silnej ve vzduchu. Oproti tomu Tetteh mi zatím nepřijde jako hráč na základ.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fan (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:36
11:30 souhlas
bohužel
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Krtek (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:39
Tak prvně bych pogratulovat rudochum ke třem bodům. Jako plzenak nejsem hrdej na to co tam naší fandové předvedli, ale trochu na obhajobu to samé předvádí Sparta a Slavie když přijedou do Plzně. Když v Plzni hrála Slavie tak mě s bráchou a s tátou přepadli zakukleni slavisti, a chtěli nám strhnout šály , tak chlapci narazili. Šály nevzali a dostali na tlamu. A ještě prohráli na hřišti. Tak že nehazejte špínu jen na Plzeňský fanoušky.,takový vypatlany kotelniky má každý mužstvo. Nechápu to a odsuzují tot tohle na fotbal nepatří.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:40
Je velká škoda, že si Plzeň upaclila díky sudím tituly, který by za normálních okolností nikdy nemohla vyhrát. Díky tomu měla obrovský prachy z LM a není už dávno uprostřed tabulky. Ovšem nemyslím si, že jí čeká nějaký velký úpadek, prachů má díky poslední LM na tři roky a tu EL si vybojuje podle mě v pohodě.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:43
Krtek: Jo, to máš pravdu, na výjezdech jsou skoro vždycky kreténi co se tam jedou akorát nalejt a porvat. Takoví kolikrát ani nechodí na domácí zápasy ale jezdí jen škodit ven... Pak je samozřejmě princip kolektivní viny, což dali najevo i sparťani svěšením vlajek a opuštěním kotle. A ke slávistům? Škoda mluvit, taky to na mě kdysi skupinka 3 mladíků zkusila, první dostal tečku a zbaběle utekli...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
pafe (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:48
Že by si Bača sám něco vyčítal? Ani náhodou je to pořád stejnej nadutec nadutej....
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fan (host) / před 6 lety 10.03.2019 11:48
Taky mi se.e to házení do jednoho pytle podle klubu.
Ne podle obsahu mozku
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
ruda z rudné (host) / před 6 lety 10.03.2019 12:20
Vrbo,willy 8:22 to napsal výstižně.Tak rypáčky dolů a makat,je otázkou jestli ještě tvoji oldboys jsou schopni hrát kvalitní fotbal?Vrbo ty máš několik oblíbených hráčů,kteří budou pořád hrát i třeba o berlích.Vrbo ty zase moc těch fotbalových úspěchů nemáš.Sice Plzeň získala několik titulů spíše bych to přičítal poklesu herní kvality Sparty a Slavie i Liberce.O rozhodčích se nemá cenu zmiňovat.Vrbo další tvoje úspěchy jsou,vyhazov z Púchova,tam ses předvedl.Největší tvůj úspěch bylo 21 míst z 24 účastníků na ME.Útěk do Ruska a 4 měsíce vyhazov.Vrbo není to dávno byl článek,jak Sparta a Slávia vyhazují peníze za drahé posili a jak Plzeň si svoje peníze šetří.Vrbo ve vašem případě určitě neplatí,kdo šetří má za tři,ale Vrbo za čtyři nula.Udělali jste velkou radost hodně fanouškům fotbalu,kteří nemají rádi namistrovanou Plzeň.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Kocor (host) / před 6 lety 10.03.2019 16:39
Willy a Rudo z Rudné, nevím kolik jste toho po trávníku nabehali, ale do fotbalu se fakt neplette. K těm úspěchům v LM a v El Plzni taky pomohli rozhodčí ne. A ti "přestali důchodci" narodil od Vas něco ve fotbale dokázali a mnozí začínali na vesnici, třeba Horava s Petrželou. Willy takoviho idiota jak si ty moc nepotkás.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
gertik (host) / před 6 lety 10.03.2019 16:50
Myslím že Plzeň hraje už dlouhodobě špatně. Hlavně venku hranou tragicky. A doma vyhrávají o gól. Což je špatný. Sparta má do budoucna kvalitu. Hlavně aby neprodávali mladý kluky. Jinak se zahrabou. Jen tak dál. Včera jste hráli výborně. Výborná spolupráce Dočkal s Kangou
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 16:51
Kocourku, co to tady plácáš?
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Havirovak (host) / před 6 lety 10.03.2019 16:56
Pane Vrbo,Plzen nechte Plzni a pootocte se po jinem klubu.Oni jsou uz tak rozezrani,ze uz Vase služby nepotrebuji
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Johan (host) / před 6 lety 10.03.2019 17:21
Dobrý den
Rád bych reagoval na výroky pana Luhového vůči panu Ščasnému ( vychytralý alibista a že Sparta na 3 body proti Plzni nedosáhne.Ne jenom,že pan Ščasný poslal do boje správné hráče, kteří Plzeň jednoznačně smetly- (pane Luhový 4:0) ale
Sparta získala 3 body.A za druhé oba dva vás pamatuji z dob vaší aktivní činnosti.Můj názor je že pan Sčasný byl na rozdíl
od vás mnohem lepší fotbalista než vy.Dal jste se na dráhu teoretika,ale ani to vám nejde.Dúkazem je to ,že Sparta na 3
body dosáhla. S pozdravem Víta Holubce - SPORTU ZDAR a FOTBALU ZVLÁŠŤ
Johan
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Udrzet (host) / před 6 lety 10.03.2019 17:51
Teď hlavně udržet nastavený trend a třeba jugosi a ten rumun na Spartu nemají v létě pár lidí musí odejít a chce to v létě opravdu citlivé posílení kvalita tipů Carlson ps Venca Jugosi Rumun a myslím že i Vason to mají spočítáno
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Zdenek (host) / před 6 lety 10.03.2019 17:52
Pan Vrba přesně zopakoval největší chybu Karla Bruknera(kterého jinak uznávám).Dali dohromady tým složený z dobrých fotbalistů,ochotných tvrdě makat,ale bohužel tento tým jen "vybydlovali",místo aby v něm postupně dávali příležitost mladým hráčům.No a logicky když starší postupně odcházeli,nebylo je kým nahradit.Dneska se pan Vrba chová jak Mourinho,ale zatím kromě Plzně nikde nic nedokázal.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
willy (host) / před 6 lety 10.03.2019 17:54
Kocoure,nebul já nespochybňuji některé úspěch Plzně a také byli katastrofální neúspěchy např. Astra která vůbec nepustila Plzeň do EL a kolikrát dostala Plzeň v LM za bůra?A co nálož v Záhřebu?Kolik roků ještě budou Hubníci,Limberští apod. hrát?Možná až do důchodu,tak nebul a buď rád,když tvoje Plzeň zase někdy vyhraje o gól.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
willy (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:02
Vrbo ty jsi svatý,že jo?Já nic to ti druzí,že jo?Vrbo ty jsi to pokakal,ty jsi trenér,nebo ne,tak co jsi draze placený maskot?Stavíš pořád svoje oblíbence,kteří už tak mají na divizi.Ty a něco přiznat to by utrpělo tvoje velké já.Ty a tankista máte stejnou povahu já nic,já nejlepší na světě.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
willy (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:05
Vrbo další jobovka Slavia už vede nad Baníkem,tak Vrbo titul ti už dělá páček a nemysli si,že ještě někdy bude schledáček.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Zulu (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:34
V Plzni je většina hráčů namistrovaná a myslí si o sobě že jsou bohové fotbalu stejně jako vysichající vrba.Jsem rád že vypadli z evropské ligy a že je Sparta porazila.Doufám že titul nezískají.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:46
V Edenu dobrá komedie, dvě totožné situace ve vápně, první žlutá za simulování Diopa, druhá penalta pro Čínu :-D Kdepak Vrbo, i kdybyste vyhráli do konce ligy všechno, titul už je jasně přidělen komoušům.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
spartass (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:47
To je balzám videt tohle namistrovaný hovado jak je v prdeli i se šádkem konečne snad bude konec zasraný plzne nikomu nebude chybet buranský provinční klub Sparta,Slavia,Baník ,Slovan,Trnava,Zbrojovka,Viktorka žižkov aj.to jsou slavné kluby ale paklub ze štruncových určite NE
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Rotan (host) / před 6 lety 10.03.2019 18:50
Pane Vrbo, vase namyslenost je dostatecne znama. Uz si konecne uvedomte, ze s pany Limberskym, Hubnikem, Petrzelou a bez pomoci rozhodcich, uz niceho nedosahnete.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Zeze (host) / před 6 lety 10.03.2019 19:03
Vsechna cest ceho Plzen v poslednich letech v evrope dosahla,ale jak se dalo predpokladat ,diky nabubrelosti trenera Vrby tucne roky konci.Mel stesti na generaci hracu,ktera bohuzel zestarla a on ani nikdo jiny si toho jaksi nevsiml.Tak byl prosil plzejnaky,jeste dlouho si ho tam nechte.Do dvou let jste tam kde jste krome poslednich peti let byli.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ozzy (host) / před 6 lety 10.03.2019 20:02
Ten tupec už je zahleděný do sebe a mimo realitu.Čí to je asi tak vina, že mladí kluci seděj a hrajou přestárlí hráči?
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Jarda Š. (host) / před 6 lety 10.03.2019 20:21
Ozzy: Kde mu seděj? Na Borech? Vždyť skoro všechny plzeňské nákupy jsou hráči, kterým moc nechybí do třicítky.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Pavel Vrba (host) / před 6 lety 10.03.2019 21:29
Sparta zahrála fakt dobře,sedlo jim to snad už.Hlavně to v letě nerozprodat a uvidíme.Plzen zas tak dolu nepujde byl to jenom jeden zápas velmi nepovedenej
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Hagi (host) / před 6 lety 10.03.2019 21:49
Udolak Diop padal ještě než byl kontakt a Olyanka padal az po kontaktu v tom byl ten rozdíl tak buď soudnej i když jseš rudej
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Jarda Š. (host) / před 6 lety 10.03.2019 21:59
Hagi: Ale přišlo mi, že Slavia také neměla kopat penaltu, protože Laštůvka rukou zasáhl balon.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Hagi (host) / před 6 lety 10.03.2019 22:04
Jarda nevím jak je to přesně v pravidlech ale u Diop bylo vidět jak padal úplně sám bez jakého koli kontaktu a Olyanka Lastuvka trefil
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Fanous (host) / před 6 lety 10.03.2019 22:19
Tak zas jednou dřevěná Sparta slavně zvítězila . Dvacet titulů s pomocí strany a rozhodčích vám nesmrdelo co? Sem zvědav jak vám ti mladší dlouho vydrží
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
fanny (host) / před 6 lety 10.03.2019 22:28
Panu Vrbovi jsem hodně fandil i když Viktorii Plzeň vůbec nemusím. Ale jen do té doby co se projevil jako egoista a po prvním neúspěchu utekl od české reprezentace jako malý kluk a omlouval to životní šancí v zahraničí, která se nemusí opakovat. Tam se projevil jeho pravý charakter. Jeho komentáře a odpovědi v médiích hovoří samy za sebe.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
chachek (host) / před 6 lety 11.03.2019 06:31
Vrba je podle mě poněkud vyčpělý trenér. Udělal úspěch s mužstvem slepeným z nakoupených hotových hráčů, získal slávu a stal se trenérem repre, ale pak na mistrovství náš tým nikam nedovedl, neúspěch sice opatrně, ale jasně svedl na hráče, prchnul a nechal vše ve štychu a šel za prachama do Machcačkaly. Tam se svojí schopností za krátko vyhořel, a jelikož nevěděl co by, vrátil se rychle zpět do Plzně. A tady s hotovejma honí svou slávu, záchranu slávy. pro mě to především není rovná osobnost..... A tím tedy u mě není nic.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Frenky (host) / před 6 lety 11.03.2019 07:40
Problém si myslím je jinde, místo aby se zapracovávali mladí hráči ( kterých jsme si pořídili dost) do mužstva , tak byli posláni na hostování , aby se vyhráli a oni sedí i tam. V přípravných zápasech zkušenosti nezískají. Pokud nebudou schopni obětoval snahu o titul , nikdy mladé hráče nezapracují a budou se muset spolehnout jen na hotové hráče , které budou nejdříve zkoušet a pak se uvidí zda zůstanou ,nebo ne.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
spartan (host) / před 6 lety 11.03.2019 07:41
tak koukám jak se ti naši spartanští fanoušci rozhovořili, po tolika letech mlčení se ale nemůžeme divit.Třeba je to na dlouho zase naposledy a budou tady zase nadávat Ščasnému.....
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
883ccm (host) / před 6 lety 11.03.2019 07:44
"Ještě jedna otázka Limberského a odcházím ..."
Přestože je to arogantní plíseňský paznecht, tak má pravdu v tom, že nemohl nic jiného udělat. Na lepší hru prostě nemají materiál. No, ještěže ušetřily ty milióny z LM a nenakupovali v zahraničí - zůstane víc na Berbra a jeho tlupu pruhovaných nýmandů, jen ten VAR to strašně komplikuje :-)
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Vavřina (host) / před 6 lety 11.03.2019 08:07
Fanous - debil.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Holub (host) / před 6 lety 11.03.2019 08:38
Je mi z vás zle.. Každý je tady odborník na slovo, placate teorie jak a co je špatně, nadává tě, urážet vtom jste machři. Ale osobně si myslím, že ty když to posereš v práci, tak moc dobře víš co za to mohlo atd... Kydat na Spartu jak vše je špatně, jmenovitý seznam co by jste nejraději zastřelili atd.. pak to samé ve Slavii že... Plzeň je teď na řadě to se dalo čekat... Já osobně hrál fotbal 40let,tak vím očem a co vše musíš udělat aby jsi z toho měl alespoň trochu dobrý pocit. Většina z vás co jste hráli prd, tak tady jen melete a hned to všemu rozumíte a radit. Sparta ve sračkach 4 rokem teď se svítá snad lepší časy, Slavie než přišli číňani, tak snad nikdo ji nevěřil a Baník opravdu pěkně se z těch sraček vyhrabali a Plzeň?? Promítni si těch cca 6 až 7 let zpět a pochopíš, teď ten vlak dojíždí ale nezapomeň oni tomu fotbalu rozumí profesionálně všichni ne mi co to vydíme z venku... Chtěli bychom přece aby 5 až 6 mancaftu hrálo Evropu a pak je to jedno koho si zapnu, protože jim fandím.. Tak si zapni ten soustruh a dělej to co umíš a čemu rozumíš... Čau hoši...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 08:52
Strašně dlouhý, unavuješ!!!!
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 09:07
Nejen dlouhý. Tam snad není jediná věta správně česky...
"Mi vydíme", ty voe, už sem nelez, vostudo.
Asi si těch 40 let nenechal míč spadnout na zem a jen si ho bouchal hlavou....
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Sever (host) / před 6 lety 11.03.2019 09:17
Plzeň se z toho oklepe. Oni jednou za čas sice dostanou nakládačku, ale pak jsou schopni udělat sérku výher o gól a to se počítá. Pak už je jedno, jestli prohráli 0:1, nebo 0:4. Pořád je to ztráta jen 3 bodů. Já je rozhodně z boje o titul neodepisuju.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Jarda myšak (host) / před 6 lety 11.03.2019 09:25
Sldoval jsem zapas Sparta ver.VIKTORKA a musím uznat,že poslední zapasy nestaly za nic mimo ten ze Slavii,nazor muj i plzenskych fandu ,že mančaft je přestarly a hlavně obrana ta často vubec nestíha ,bylo by na čase omlazovat a p,Vrba a celej realizační tym by se mněl zamyslet nad další budoucností klubu poněvadž jim pomalu ujíždí vlak.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 09:56
Sám se přiznal k celoživotnímu hraní fotbalu, takže pravopis jde v tomto případě stranou. Ač je to opravdu strašné..
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:01
A kecy o přestárlém kádru jsou mimo, přes 30 let bylo akorát Hubníkovi, Limberskýmu a Kovaříkovi, plus Hruškovi, kde ale u golmana 33 není nic. To mužstvo na to jednoduše nemá kvalitou, Sparta i Slávie mají lepší mužstva. Titul je v případě Plzně pasé, ale to druhý místo si podle mě pohlídaj.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:05
Beru zpět to už sem nelez. Mám jinak úctu ke stáří a dlouholetýmu fotbalistovi.
Ale když mě ta antičeština tak hnula žlučí ....
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:18
udolaku, tak tady musim nesouhlasit - FCV má zatraceně přestárlej kádr - z těch co byli v sobotu na hřišti, tak ještě:
Pernica 29,
a letos 30 : Řezník, Hořava, Procházka, Pačinda !
Tady se nějak průběžný doplňování kádru nezvládlo....
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:23
Ano: A 30 let je moc?? Vždyť to jsou nejlepší roky pro fotbalistu :-) Navíc oni mladý hráče mají, ale třeba Čermáka nestaví, místo Havla (25) hrát podle mě zbytečně už dlouhý roky slabej Řezník, atd. Vrba si nic nevyčítá a to je jeho konec, protože Sparta na ně postavila běhavý hráče a oni to nezvládli.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:26
Když to vezmem podle ročníků narození, jak se to spíš dělává, tak věkový průmětr základu Plzně byl v sobotu neuvěřitelných 30,3 roků !!!
34 - 30, 29, 35, 36 - 27 ,30 - 27, 30, 31 - 24
Nu a ještěže Vrba nedal místo Chorýho Bakoše, pak by to byl asi evropský rekord 1. lig: 31,4
to je teda síla
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:29
Ano, s tím souhlas. On nestaví mladý hráče ale svoje kámoše...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:30
30 let - možná nejlepší roky na herní myšlení, ale musí ti to tam taky někdo oběhat,
dej třeba před golmana Sparty 10 "Dočkalů" a uvidíme
:-)
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
andyparker (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:31
Tak hlavně plzeňští fans jsou tady pěkně rozezlení, což je strhává k neuvěřitelným blábolům o tom, že kdo nehrál fotbal a nic nedokázal, nesmí tu napsat svůj názor. Což ovšem nevyvrátí ten fakt, že přestárlá Plzeň podcenila práci s kádrem. Nikdo samozřejmě hráčům neupírá zásluhy, ale věk prostě zastavit nejde a veteráni Limberský, Hubník a spol. těžko budou jen díky zkušenosti stačit mladým rychlým hráčům. Ten výprask na Letné nebyl poslední dobou jediný a je jen logickým vyústěním situace v Plzni.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Vapo plukovník (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:32
Na Spartu chodím 45 let a snad opět zažiji radost s konečně dobrou naší hrou.Mládí to je naše budoucnost,jen tak dál pane Štastný.Přeji nám všem mnoho takovích zápasů jaký byl s Plzní.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:34
Škoda, že už tu není Lama, ten by nám to vysvětlil ve 150 větách :-))
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:37
Komplexně, v souvislostech, se zohledněním nejrozmanitějších aspektů dle různých hledisek :-)
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:40
Plzeň má krom jiného Brabce (26), Čermáka (24), Ekpaie (23). Troufám si tvrdit, že kdyby tito tři hráli, plus od začátku místo Řezníka hrál Havel, minimálně by víc běhali. Brabce nepostavil aby nedostal sodu od diváků, ale k čemu tedy takovýho hráče bral?? Čermák, Ekpai, Kopic nehráli proč, zranění??
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:43
A ještě dodám, že opravdu většina hráčů je narozených v 80. letech, takže v lize ještě pár let můžou kopat slušně, ale v podstatě bez šance na slušný prodej. Potenciál vydělat peníze je akorát na Hrošovském, který ale taky neodehrál na Spartě nic, takže pokud rychle neseženou mladší hráče s možností prodeje ven, budou mít problémy. Slávie jim sebrala rozhodčí, Sparta bude díky kádru taky jinde, takže v EL sice něco vydělají, ale bez LM na tom budou špatně..
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:43
Určitě i sem tam FCV vychová šikovnýho juniora, ale většinou k áčku ani nedostane čuchnout a mizí do ztracena na hostovačkách...
Ti kluci v mládeži pak ztrácejí motivaci. Sparta to konečně pochopila...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:53
Já třeba vůbec nechápu takovýho Matějů, koupí ho jako talent z Příbrami, nekopne si a prodaj ho do druhý anglický. To je koncepce??
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Ano (host) / před 6 lety 11.03.2019 10:59
Koncepce agentů
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
táta (host) / před 6 lety 11.03.2019 11:14
Dobrý den. Když tak čtu ty komentář ,tak si myslím že to píší samí blbové co tomu nerozumí!!! Je to pořád jen sport, kde jsi jednou nahoře a podruhé dole,a to se týká všech!!!!!! Dnes jsou špatní Plzenští diváci,před tím Sparťani,ještě předtím Slávisti. Vzpomínejt!!!!! V každém případě jsou věci co tam nepatří!!!
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 11:24
A to, že je Plzeň aktuálně špatná, má být zákaz abychom o tom diskutovali? Víš vůbec, taťko Šmoulo, že právě proto tady diskuse jsou??
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Tomáš (host) / před 6 lety 11.03.2019 11:35
Tak jste si kluci zablili. Ubohá Sparta porazila FCVP asi po druhý za deset let, tak si to užijte a dál sněte o Evropě, hovínka...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 11:40
Parádní mindráček :-)))))))))))))))
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Karel (host) / před 6 lety 11.03.2019 12:57
Ten komunistickej rudej klub z prahy nesnáší skoro každej, ale fascinuje mně jak se ti jejich fanoušci co byli zalezlí celou dobu na všech diskuzích najednou vyrojili jako srdcaři:-)) Táhněte do druhé ligy šmejdi rudí...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Tomáš (host) / před 6 lety 11.03.2019 13:20
Tak si to také zkuste umělci a pak mluvte ????????
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 13:21
12:57 - fantazie, takové mindráky mi chyběly :-))))
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
blesk (host) / před 6 lety 11.03.2019 13:36
PROČ VY PRAŽÁCI SI POŘÁD LEZETE DO ZADKU, MYSLÍM SLÁVISTY A SPARTANY A NIKDY SE NEBIJETE ? Komunita LGBT se k sobě chová jinak?
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 13:37
blesk???
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
fanny (host) / před 6 lety 11.03.2019 14:40
Pánové, nechcete toho už nechat? Vždyť tady jde jenom o reakci na rozhovor s panem Vrbou. A vy se tady místo toho navzájem anonymně urážíte a nadáváte si. Jednomu vadí Sparta, druhému Slavia a třetímu zase Viktoria nebo Baník. No budiž, ale s trochou respektu...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
prokop diviš (host) / před 6 lety 11.03.2019 16:22
Z 82 komentážů v této diskusi patží tobě, udoláku. Dobrý osobáček.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
prokop diviš (host) / před 6 lety 11.03.2019 16:23
doplňuji - 19
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 16:23
Cože???
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
:-) (host) / před 6 lety 11.03.2019 16:25
63 mu nepatří, takže zmlkni pd
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
udolak (host) / před 6 lety 11.03.2019 16:26
:-)
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
gigi (host) / před 6 lety 11.03.2019 17:03
Vrbo nemáš kult osobnosti?Jako kulťák na severu Korejského poloostrova.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Gagi (host) / před 6 lety 11.03.2019 17:34
Udolak zapoměl jsi říct že plzeň tý rozhodčí nejdřív vzala Spartě a teď je vzala Slavie Plzni protože zjistila že v naší lize se fér moc hrát nedá
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Prak (host) / před 6 lety 11.03.2019 23:05
Řezník fakt trefa... jsi ho zranil, tím že jsi ho tam dal po zranění. Vrba ven, nudný opakující se fotbal pro staré pány. Nuda něco jak Bate a Ukrajinská liga 0:0 0:1 1:0 únavaunavená. Vrba ven a do Pičoviny(Baníku).
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Karel (host) / před 6 lety 11.03.2019 23:24
13:21 to je v pohodě, mindráků budeš mít ještě spoustu neboj:-) Loni i letos celou dobu to bylo stejný, taky spousta výkřiků o srdcařích a o tom jak si to sedá konečně:-) Neboj, dočkáš se zase spousty mindráků a kompletně ta tvoje rudá komunistická protekční pakáž...
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Roky (host) / před 6 lety 14.03.2019 18:30
Pánové Willi a Spartass jste totálně vygumovaní. Jsem plzeňák, fandím Viktorii, nejsem spokojený s tím co se v týmu děje. Souhlasím s komentáři, že mužstvo je přestárlé, namachrované a do svých řad jen tak někoho nadějného nepustí. To co přijelo do Prahy, nebyli fanoušci. Ale Sparta a Slávie to mají stejně. Takže v chladněji. Podle mě nejste fanoušci svého klubu. Po přečtení vašich komentářů, jste pro mě bezmoci. Ale totální.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
Džery (host) / před 6 lety 15.03.2019 12:01
Jen si zvykej pane Vrbo takových zápasů a výsledku bude ještě habaděj.
Re: Můj nejhorší zápas na Letné, smutní Vrba. Nic si ale nevyčítám, říká sebevědomě
ruda z rudné (host) / před 6 lety 16.03.2019 12:10
Dřery to napsal za mně takových kotrmelců bude.Zvykej si.