Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé generace slávistů
Slávistický šéf Jaroslav Tvrdík ocenil před blížícím se osmifinálovým dvojzápasem s pětinásobným vítězem Evropské ligy Sevillou exliberecké odborníky Jindřicha Trpišovského a Jana Nezmara.
Použil pro to příklad, jímž bylo vyřazení belgického lídra Genku. "Byl to fotbal, o kterém jsme snili, když Jindra Trpišovský přišel. Tehdy mnoho fanoušků či expertů bralo trochu ironicky jeho výrok o takzvaném totálním fotbale. Myslím, že toto spojení vysvětlil, a myslím, že jsme všichni pochopili, jak chce hrát. Přesně výkon v Genku byl odrazem toho, proč jsme trenéra Trpišovského a sportovního ředitele Jana Nezmara přiváděli," uvedl na webu idnes.cz někdejší ministr.
Cíl v Evropě už sešívaní splnili. "To, že jsme v osmifinále Evropské ligy, je pro nás přeplněním letošních sportovních cílů. Trenér i hráči můžou letět do Sevilly s klidným srdcem," doplnil nadřízený Coufala, Hušbauera, Deliho a spol.
I tak by však byl rád, aby evropská pohádka ještě pokračovala a v Andalusii se překvapilo. Minimálně tak, aby bylo příští týden v Edenu o co hrát. "Nechceme vzdát žádný zápas, v každém máme naději, na druhou stranu cíl v mezinárodních pohárech byl splněn a myslím, že dvojzápas se Sevillou by v případě postupu byl naplněním dalšího snu celé generace slávistů. Můžeme překvapit a věřím, že se to může podařit. Chci klukům popřát hodně štěstí," zakončil idnes.cz citovaný padesátiletý funkcionář Tvrdík.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
jerry (host) / před 6 lety 05.03.2019 12:11
Snem sešívanců je,aby rozhodčí pískali tak,aby každé utkání vyhráli,jako na Bohemce.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Mirek (host) / před 6 lety 05.03.2019 20:34
Souhlasím,
sen nás opravdových Slavistu je aby “Luft Jarda” konečně odtáhl a skončil tam kam patří, do “Tepláků”.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
hledam fotbalisty plzen a okoli (host) / před 6 lety 05.03.2019 20:44
koukam ze pana ( prevleckabat) vsichni miluji..nechapu jak se tam dostal a jak ho tam muzou trpet..je to jedovaty had
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Jarda Š. (host) / před 6 lety 05.03.2019 21:13
Kdyby odtáhl, zůstala by po něm Slavii ostuda a dluhy gigantických rozměrů.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Zbyněk (host) / před 6 lety 05.03.2019 23:48
Vážení negramote na tomto fóru. Jsem Slávista od doby kdy mně otec v 6 ti letech vzal do Edenu. Všichni jste zapomněli na ty hrůzy, které se tu děli po roce 89 přes Korbela až po Hřebíčka, všichni přišli pozdvihnout Slavii ať to bylo jakkoliv. To že pan Tvrdík byl v politice a dostal za úkol pod cenou ČSA neznamená, že je podvodník, dělal svoji práci. Měli by jste se všichni do jednoho, myslím Slavisty, který ho peskujou,rozhlidnout kolem sebe v Edenu. Co všechno udělal za dobu co vede Slavii. Co udělal pro nás fanoušky, pro Slavii. Já jsem šťastnej že tam je. Stydte se.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Zbyněk (host) / před 6 lety 05.03.2019 23:58
Chci dokončit
Mně nezajímá od kad jsou peníze, to snad ani ve fotbale nemůžete chtít, mně zajímá, že je to fungující klub. Kde bere Kretinsky na chod Sparty? Chcete připomenout, prodané pozemky za dob Pána Topolánka a spol který mu vedou za odměnu firmy na Slovensku? Ani tam nám nic po tom není. A to je nenávidím ty žebráky z letny, já jsem šťastnej že pana Tvrdík máme.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
darek (host) / před 6 lety 06.03.2019 00:18
Zbyňku,čínské peníze Slavii voní,že jo?Peníze komunistických vrahů.Kde najednou Čína vzala tolik peněz,když to byla zaostalá země?Otrockou prací čínského lidu.Když máš tak rád Čínu,tak se tam odstěhuj a žij tam.Rychle bys prchal zpátky.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Zbyněk (host) / před 6 lety 06.03.2019 00:38
Asi jsi to špatně pochopil, tvrdím, že já v dnešním světě neřeším od kad peníze jsou, ale že jsou a to se nezlob, tak to je, pokud sleduješ dění ve světě tak ať se nám to nelíbí. Peníze vlednou světu. Do Číny bych se asi nestěžoval ale ty co se tam byli podívat valili oči. Či peníze používají mužstva jako AC Milán, Čínské, nebo City Arabské a teď mi řekni který peníze jsou ty správný, můžu dal psát o klubech, co Třeba Anglie, který vlastník je Angličan? Problém je ve světě. Já chci fungující Slavii pokud se budeme bavit o fotbale. Zbytek my dva nevyřešíme na to je dávno pozdě. Čti, kdo řídí burzy v Americe kdo velí penězům. Za mě díky pane Tvrdíku za stabilní klub Slavia Praha.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Zbyněk (host) / před 6 lety 06.03.2019 01:08
Jak může Slávista napsat aby Tvrdík oddathl. Vysvětlím. Budeš pracovat ve firmě která bude Česká. Ty však nebudeš dostávat výplaty, doma budeš mít ženu a děti, nebudeš mít na nic.Pak se objeví nový majitel který firmu zachrání od úpadku a ty začneš dostávat pravidelně mzdu, co víc, ty si polepšís. Najednou se vše změní, budeš mít jistotu. A teď otázka a prosím upřímně, budeš řešit kdo je majitel? Nebo budeš šťastnej že tvá rodina je zabezpečena. Tvá žena a děti nebudou bádat kdo ti vyplácí mzdu, ty budou šťastný že můžete hezky žít. Pokud tohle nepochopis tak je mi tě líto. V tomhle světě to tak je. Jestly půjdeš někdy do Edenu zavzpominej, zamysli se a pak si odpověz sám. Bez sponzorů které přivedl pan Tvrdík by Slavia dnes hrála divizi. V životě je to naprosto stejně jako ve sportu. Nemáš peníze nemáš výsledky. Chceš ber, nechceš neber, ale já je dám jinam, tam budou rádi že dám. To je vše dobrou noc.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
AJETO (host) / před 6 lety 06.03.2019 04:20
Všichni, co tady házejí blitky na Tvrdíka mají jen jedinou šanci dokázat, že mají pravdu … Běžte a ukažte, že to umíte taky. Je spousta klubů, kde můžete začít … A jen tak mimochodem Křetínský a jeho "konglomerát" je nejzadluženější společenství v Česku. Ví někdo o jiném? Ať to napíše. To se ani nezmiňuji o takové věci jako je pračka peněz. Sparta bohužel je taky dost "na hraně" finančních pravidel UEFA a oni to moc dobře ví / proto ty transfery á la Dočkal a rychlé zařazování dorostenců/ Ale zaplať pán bůh, že je mají. Ústup od internacionalizace byl hlavně vynucen finančními limity, žel jim to nestačí na vřed jménem Ščasný. To je jiná kapitola. K tomu musí mít páka majitele odvahu a Tvrdík ji prostě měl a vyšlo mu to. Připomínat do toho VAR z utkání s Bohemkou je už za hranicí ubohosti, stejně jako se tady kasat, kdo ho má většího …. A Slavia díky postupu v EL dodržuje finanční fair play UEFA hravě levou zadní a ještě si může vyskakovat a výskat. Kdo to pánové má ????
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Petr (host) / před 6 lety 06.03.2019 06:13
Rád bych reagoval na nenávistné komentáře týkající se toku fin.prostředků a osoby p. Tvrdíka ve fotbalové Slavii. Jsem určitě na tomto fóru jedním z nejstarších fandů Slavie - od r. 1965 - kdy toto mužstvo porazilo o postup do 1.ligy Plzeň
v Edenu 4:1 a od té doby jsem zůstal věrným fandou. Za těch cca 54let zažilo toto mužstvo mnoho krizí i úspěchů, ale již nikdy sestup, což např. největší rival Sparta ano - r.74/75. Ale dost historie. Co se týká fin. prostředků od čínských majitelů, musím naprosto souhlasit s názorem, že je jedno od koho peníze přijdou (pokud jsou "čisté"), ale jak jsou
využity ve prospěch subjektu. V případě Slávie se to zatím daří a není to jen v osobě p.Tvrdíka, ale celého managementu, realizačního týmu, trenérů a hráčů. Odmítly by jiné kluby takovou lákavou nabídku např. Sparta? To že se Slavii daří, že hraje nejlepší fotbal u nás je přínosem a motivací pro ostatní kluby ligy, neboť zvyšuje koefic. a tím umožňuje dalším mužstvům hrát evr. poháry. Ano je i mým snem aby se Slávie mohla měřit s nejlepšími kluby Evropy, aby produkovala hráče do repre. a tam opět patřili opět ke světové špičce. Ať si proto uvědomí ti, kteří píší nenávistné komentáře, urážejí a špiní, že každý úspěšný klub je přínosem pro náš fotbal a v neposlední řadě i konkurenční mužstva. Neboť vše se vším souvisí. Fotbalu zdar.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Honza1 (host) / před 6 lety 06.03.2019 08:26
Už jsem to tu psal několikrát. Mě také úplně netěší, že majitelé Slavie jsou z Číny. Jsem anti-komunista. Ale Slavia byla před krachem a pádem do (minimálně) 2.ligy a dlouho se jiný kupec nenašel. Až p.Šimáně s p.Tvrdíkem a Číňany Slavii zachránili. Dnes je Slavia, i díky Tvrdíkovi, stabilizovaný klub, který má (na české poměry) velmi dobrý tým. Její sportovní vedení to dělá tak, že to má "hlavu a patu". Na hřišti se na to dá koukat. Klub vedou Češi, na hřišti jsou také převážně Češi + cizinci, kteří jsou už ve Slavii vesměs déle. Slavii se daří sportovně i marketingově. Dělá pro fandy a tradici klubu tolik, co nikdy v minulosti. Připomíná legendy klubu, pořádá spoustu akcí, otevřela muzeum pro veřejnost přímo na stadionu. V tomto směru je příkladem ostatním klubům. Přál bych si, aby se takto choval každý český ligový klub. Jako fanda si vlastníky klubu nemohu vybírat. Stejně jsou na tom fandové v Manchesteru, Liverpoolu, Londýně, Paříži i jinde. Evropské kluby dnes často patří různým společnostem z Ameriky, Asie, ale i Ruska. Záleží jen na konkrétních vlastnících, jak poctivé mají s klubem záměry. Každý český majitel českého klubu bohužel ještě není zárukou serióznosti. Špatných příkladů je plno. Těch, kteří do toho jdou s poctivými záměry, si vážím a klubům je přeji. Z poslední doby, - zdá se - je takovým p.Brabec, majitel Baníku.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
oskar (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:13
Až se musím smát - článek je napsaný o Slavii a rudí dementi si zde léči komplex z toho, jak vypadá tabulka a jak se Slavii daří. Stejně jako Honza 1 nemá rád, že peníze proudí z Číny, ale na to se v dalších velkých klubech také neptají. Je mi už přes šedesát, ale na Slavii nechybím na žádném zápase, i když dojíždím ze severních Čech a je pro nás, jezdím totiž s vnukem, tradiční rituál - projdeme fanshop, dáme u pokladny na choreo a pak hodíme kelímek v hodnotě 50 Kč do prostor na výchovu slávistické mládeže a pokud ještě sešívky vyhrají, jedeme domů maximálně spokojeni. Slavia je tam o čemž jsme za Řebíčka ani nedoufali a já jsem jenom rád, i když nesníme zapomínat na jedno jméno a to je p. Šimáně. Jen tak dál kluci sešívaný, děláte nám radost. Teď jdu do práce, tak čekám, až se ozvou rudý jelita, jak tu naší Slávinku nenávidí. Až přijdu v pět, tak si to s chutí přečtu.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Stanley (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:17
Fandím Spartě, ale jsem rád, že je Slavie nahoře. Pro mě je to mnohem příjemnější než Plzeň. Slavie je klub s tradicí a nezasloužila si to co se jí dělo a stejně tak Sparta. Věřím tomu, že většina fanoušku Sparty nebo Slavie budou radši, když se bude bojovat o titul v Praze než někde na venkově. To, že jsou peníze z Číny mě ze začátku pěkně štvalo, ale když se na to podíváš globálně, tak i peníze z Ameriky můžou být krvavé. Bohužel moc nevěřím tomu, že to Tvrdíkovi vydrží, protože to nejsou jeho peníze a může se stát, že dřív nebo později to Čínu přestane bavit popř. bude chtít prachy zhodnocovat a ne je vyhazovat. Doufám, že se mýlím a že se budeme vždy těšit na ty největší boje Pražských S a Plzeň se vrátí tam kam patří a to do boje o záchranu.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:18
Lama - VEN!
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Honza1 (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:28
Pro Stanley: Velký respekt! Tenhle názor oceňuji! Máte pravdu, i v tom, že Číňani mohou kdykoliv "zavřít kohoutky". Ale to může dnes každý majitel klubu kdekoliv. Já také dlouhodobě razím teorii, že silná Slavia potřebuje silnou Spartu a naopak. Aby to bylo co nejzajímavější a mělo co nejlepší úroveň na hřišti. Jen v jednom nesouhlasím, já si přeji i silnou Plzen, nebo Baník či jiný klub. At´ má liga co nejlepší úroveň.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Stanley (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:38
Pro Honza. Díky moc, věřím, že to tak má většina lidí. Ano navzájem se nesnášíme a budeme si vždy nadávat a kroutit hlavou jak může někdo fandit těm druhým, ale skutečnost je tak jak píšete, bez Sparty není Slavie a bez Slavie není Sparta a bez obou to není liga. Možná sem to s tou Plzní přehnal, ale rozhodně chci nahoře víc Baník než Plzeň. V těch zápasech je to cítit, ta nevraživost, která trvá desítky let, ale s Plzní mi to přijde dost umělé, ale nechci snižovat její úspěchy a ty jsou v současnou chvíli ty největší v ČR. Věřím, že se Rosického rukopis vpíše do Sparty brzy a bude to jako dřív, zápasy bez favoritů a každý bod může znamenat titul.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Sparťan (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:41
Přečetl jsem všechny komentáře - opravdu nádherná studie schizofrenie a to hned v několika rovinách. Pán výše napíše - Tvrdík dostal za úkol prodat ČSA pod cenou a tak jen dělal svojí práci. Pane Bože, přečetl si to po sobě? Státní podnik, tak nějak majetek nás všech, prvorepublikový klenot naší země a on dostal za úkol ho zničit, aby ho někdo levně koupil a ten pán to schvaluje, že dělal Tvrdík svou práci? Vsadím boty, že když se tak dělo, pán se mohl zbláznit a na Tvrdíkovi nenechal nit suchou a dnes, když je ve Slavii a přitáhl sebou komouše (stejné nebo podobné komouše, které dřív z duše nenáviděli, pokud si v ČSSR taky nesmočil zobáček), tak jásá, jak je všechno krásné. S tím souvisí i další věc - Tvrdík rozbil ČSA, které nakonec ovládl Travel Service - což není nikdo jiný než Šimáně, další spasitel Slavie. k tomu logo ČSA na hrudi slávistů a všichni asi vidíme, jak velká a hlavně ŠPINAVÁ politika se odehrává v tom vašem ráji. Kruh se uzavřel. A to ani nezmiňuju Řebíčka a tanečky kolem stadionu, nenávratně utopené investice různých městských částí atd. atp. Chápu, je velmi těžké milovat fotbal a svůj klub a smířit se s tím, že je buď v úpadku nebo křižovatkou politických zájmů, ale nikdy to nebylo u špičkových klubů jinak. Mohli byste přestat být pokrytečtí a aspoň odkývat, ano, je to špína, ale to ne, jásáte, schvalujete, tančíte … tak užívejte, protože každá kapela jednou dohraje. Ale nesmíte se divit, když si na vás ukážeme prstem a řekneme, zcela po právu - Tvrdík je odporný oportunista, typický produkt dnešní doby, všehoschopný manažer s dosahem do nejvyšších pater politiky a Slavia, Eden je dnes suverénně nejšpinavější místo českého fotbalu.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Jirks (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:44
To co předvedla Slavie na Bohemce tedy pan Tvrdík myslím že on je daleko lepší posílá než trenér to že Slavie udělal letišť titul je této sezóně největší zásluha Tvrdíka Sparta proti Bohemce poslední minutě penalta taky by mohla děkovat určitě osobě Plzeň když je potřeba a láme se chleba taky se jí pripiskne něco to je odraz naší společnosti celkové nikdy nebude na stadionech plno jako v Německu Slavie dostane na prdel ve Španělsku je to přeci furt jinej svět jiná kvalita tam se jasně ukáže že osmifinále je maximum Slavie když nastoupí pomalí záložníci Husby, skončí to debaklem
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Honza1 (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:55
Pro Stanley: Já jsem pro zdravou RIVALITU a hecování mezi oběma "S". Klidně i nějaké ty běžné nadávky, když se to moc nepřežene. To k tomu patří. NESNÁŠENLIVOST ale nesnáším. Jsem přejícný. Přeji ostatním klubům, aby se jim dařilo. Třeba mě mrzí, jak to vypadá v Brně s fotbalem. Druhé největší město a hraje jen 2.ligu. Nemá ani slušný stadion. Přitom na jižní Moravě je tolik lidí, kteří mají fotbal rádi.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
dave (host) / před 6 lety 06.03.2019 09:55
Tvrdíku zase mažeš med?????? snem vsech je jedina vec, aby jsi přestal tunelovat vše co tuneluješ
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
:-( (host) / před 6 lety 06.03.2019 10:01
Zbyněk 23:48 neuvěřitelný
"dělal jen svojí práci"
kde už jsem to jenom slyšel ???
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Albion (host) / před 6 lety 06.03.2019 10:55
Opět jen souhlasím s pány "Honza 1 "či "Oskar" a moc nechápu ty mistry galaxie kteří Slávii pomlouvají,já se bez mučení přiznávám že jsem Slávista od svého prvního vstupu na Slávii v roce 1954 kam mne přivedl můj pan otec a dal mi vybrat mezi Spartičkou mimo jiné podporovanou tehdejším režimem a Sávií klubem kterému fandili intelektuálové,herci a podobní lidé kupř.i pand Edvadr Beneš se kterým nás můj otec dokonce na Slávce vyfotil.........ale musím končit protože dle pana Udolaka nesmím napsat více řádků........a že bych urážel kupř.Duklu,Bohemku či hvězdnou Spartičku nemám důvod ať si tam dělají fotbal jak umějí a pamatuji si vždy jak zajímavá byla derby na která jsem se vždy těšil.Přece nepojedu 150 km na Karvinou přesto že budu kupř.marod ale na derby jsem vždycky jel!A komu se mé řádky nelíbí ať je prosím nečte a zbytečně mne neuráží.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 10:57
Ten Zbyněk je co za hovado??
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Albion (host) / před 6 lety 06.03.2019 11:10
Fascinující, jak se pořád Slávisti ohánějí tím, že jim fandila herecká a zpěvácká šmíra, která sála komunistický cecík víc než kdokoli v téhle zemi krom estébáků, politiků a veksláků :)) a ten Beneš, no, opravdu bezva, řekl bych, že ho má půlka národa za zrádce a slabocha, tak hlavně že s ním máš fotku a pěstuješ si svůj kult osobnosti :)
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Já sláivsta... (host) / před 6 lety 06.03.2019 12:27
Tvl vy jste fakt chudáci. Ano nejsem nejnadšenější, že mnou milovanou Slávii vlastní "Čína"...Ale Slávie nikdy neměla takové štěstí na majitele, jako Sralta (čti Sparta).
Když se do Slávie dostal někdo, kdo by s tím mohl něco udělat...vyklubal se z něj hajzl, kterej to jen vytuneloval a šlo do tuhého. Takže i přes veškerou historii, co za sebou pan Tvrdík má, já jsem momentálně rád, že tam je a že se daří.
Co se týče penalt...Ano, ne všechny pro "nás" jsou 100%, ale co Vy špinaví rudoši máte co kecat...(viz Bohemka na Letný) a milion dalších podezřelých penalt. Jo a blbečci u Plzně, Vy na to taky nereagujte. Podezřelých situací připískáváních a penalt je v posledních 3letech kolem Vás tolik, až to hezký není.
Prostě závist...Ale abych končil pozitivně, těším se na okamžik, až se sralta dostane do evropy a budou tam 3 silný zástupci. SKS, ACS a Plíseň. Pro český fotbal super...Takže čau okurky a ať vždycky vyhrává ten hlavní česká klub SKS :-)
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 12:33
sralta, zase zkoušíš rozesmát celou základu, ca?
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 12:48
Vážená redakce, kdybyste místo zručení celé diskuse zabanovali několik problémových "diskutérů", kteří sem chodí jen prudit a obtěžovat, uděláte lépe. Takto trestáte i nás slušné, co chceme diskutovat slušně a věcně.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Alex (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:00
udolak, Vy jste mi komik. „Ten Zbyněk je co za hovado??“ je věcná a slušna diskuze? Dejte si dobrovolně ban, a neotravujte ostatní. Děkuju
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Ano (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:05
Hovado není sprosté slovo...
(zastarale) kus dobytka, zejména hovězího
Všeliké kvaltování toliko pro hovada dobré jest.
(archaicky) zvíře obecně, zejména čtyřnohé apod.
Řekl opět Bůh: Učiňme člověka k obrazu našemu, podlé podobenství našeho, a ať panují nad rybami mořskými, a nad ptactvem nebeským, i nad hovady, a nade vší zemí, i nad všelikým zeměplazem hýbajícím se na zemi
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Sever (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:08
To je brajgl tady, v redakci se musej válet smíchy..
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:09
Ano, jak píše kolega, hovado je krom jiného taky otravný hmyz, vyskytující se např. u rybníků. A pokud někdo "chválí" Tvrdíka za zdevastování fungujících ČSA se slovy "dělal jen svou práci", nemohu ho jinak nazvat.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:11
Sever :-))) Kdyby se místo válení smíchy postarali o měsíce slibované registrace, bude klid.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Alex (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:12
Taky nepišu, že hovado je sprosté slovo. Jen se pozastavuji nad tím, že pan udolak volá po věcné a slušné diskuzi, ale sám místo toho aby argumentoval, tak uráží ostatní, protože mají jiný názor než on....
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Hospodský povaleč (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:12
Sralta, rudá špína, plzeňští blbečkové … jo, ať žije Slavia intellectuals!
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:13
Ale kdeže, jiný názory mi nevadí. Ale obhajovat zničení fungující společnosti nemůže nikdo, kdo má fungující mozek.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:13
Souhlas s panem HP.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Ano (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:21
Rozdílné názory jsou v pořádku. Nejsou-li evidentně za hranou což "dělal jen svou práci" v uvedeném významu prostě je. (Nechci tu ani psát, kdo se v historii hájil, že dělal jen svou práci.) To byl fakt Zbyňkův strašidelnej nonsens...
Udolak reagoval v tomhle případě ještě velmi umírněně. Na hrubý pytel dal vcelku jemnou záplatu...
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Alex (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:22
S panem HP souhlasím je na půl. V každém fanouškovském táboře se naleznou „intellectuals“
Bohužel....
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:25
Alex: S tím samozřejmě souhlas. Pak ale nechápu že někdo někoho kritizuje, aniž by si nejdříve projel diskusi a příspěvek kritizované osoby si spojil do kontextu diskuse. Nicméně sparťani zde jsou celkem slušní, což se o některých slávistech říci nedá.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 06.03.2019 13:26
On takový nájemný vrah v podstatě také jen dělá svou práci, že ano?
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
béda (host) / před 6 lety 07.03.2019 13:50
Včera jsem se díval na PSG a Manchester,Porto a AS Roma.Viděl jsem v akci VAR.Tato situace nastat v naší lize,tak se hovada jerry,Jarda,spartan,Mirek a udolák podělají.Dnes bych si přečetl,že za to může Slávie a Tvrdík,nebo Čína.jerry,tebe nekopli do kolena,ale do hlavy,vid.Vy si snad myslíte,že Křetinský,Amramovič a jiní majitelé klubů jsou čistí?Moje babička mi říkala,když něčemu nerozumíš,tak do toho nemluv,at lidi nepoznají,že jsi blbej udoláku,jerry,spartane,Jardo,Mirku a darku
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
jardapražák z Vršovic (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:47
Pro béda.Super.Ty tupci RUDÝ si snad myslej,že Křetínský do nich bude srát prachy do nekonečna!!!
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:49
Kluci, já vůbec nikde nepsal že penalta na Bohemce nebyla. Chápu vaši frustraci, klub vlastní Čína, tedy komunisti které roky předhazujete nám, čínské firmy hromadně ženou z celýho světa domů, takže krize je za dveřmi, tak se holt upnete na ty vaše lži a demagogie. Tak se uklidněte, ne každý se vám nutně posmívá, někteří k vám mají i trochu soucit :-)
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 07.03.2019 15:51
A Křetínský donekonečna cpát peníze do Sparty určitě nebude, to víme všichni. Ale za dobu, co je tam pere, jsou to peníze které si vydělal poctivým obchodem a svýma schopnostma, zatímco do vás perou šikmoočka peníze, které jsou zbarveny krví a smrdí porušováním lidských práv. Jenže vy nemáte kapku soudnosti a tak vám tyhle prachy nesmrdí...
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
béda (host) / před 6 lety 08.03.2019 09:24
tak už jenom jedno ti řeknu udoláku.Nevím kolik ti je,ale za totality byla Sparta nejprotěžovanější klub,KOMUNISTI jí umetaly cestičky k titulům.Patřila totiž dělnické třídě komunistické.Himl největší fanda a ten když řekl,chci titul,byl titul.Tak už se o Slávii přestaň otírat a jestli nám chceš sdělit,že Křetinský prachy vydělalpoctivě,jsi najivní. ydělal je svýma schopnostma,jako např.Krejčíř,Mrázek,Kožený.čau udoláku
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
mycwa (host) / před 6 lety 08.03.2019 09:34
Ty blboune, za komunistů naopak Sparta zažívala nejhorší období v historii, ale to ti tvůj vylitej fotřík asi zapomněl říct!!!
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 09:36
Aha, článek o Slávii a zamindrákovaný pomatenec tady opět tahá komunismus :-)))))))))
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
béda (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:09
mycwa,to máš od Kalouska,ne.Ještě jednou ti říkam,dělnická třída chtěla titul,Sparta měla titul.Nedělej ze sebe blbečka a nech si to od někoho chytého vysvětlit.Říká ti něco ČKD? Za totáče měl titul jen ten,kdo byl spojen s dělnickou třídou,politicky.Sparta,Brno,Trnava Dukla,Slovan.Když byla Bohemka ČKD tak taky měla titul.Už mě nebavíš
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
mycwa (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:13
Čoveče, ty si bud provokatér nebo uplnej dement. Co sem proboha taháš ČKD ty vemeno?? To bych stejně mohl argumentovat Slavia IPS ty vole, už se vážně prober.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
bjéda (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:19
béda - mycwa 0:2
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
:-) (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:20
A co TJ Spartak Škoda ZVIL Plzeň ?
Spojení s dělnickou třídou a přesto titul nikde !
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:26
Když čtu ty demagogie, nedalo mi to a podíval jsem se do historie. V éře tuhého komunismu měla Sparta cca 2-3 tituly, jinak ligu vyhrávaly hlavně Dukla, Trnava a Slovan, plus se mezi ně vklínilo Brno a Ostrava. Já vím, že spousta slávistů je ok, ale tohle je vyloženě idiot, co má plnou hlavu mindráků a jen jim dělá ostudu.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
Bombr (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:29
Udoláku jak dlouho počítáš éru tuhého komunismu ?
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:31
50.-70. léta. To nemohl někdo nic a někdo mohl naopak všechno :-) Tyhle kecy o KSČ už mi vážně lezou krkem, to nemůže psát člověk, co má v hlavě mozek.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
:-) (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:33
Komunismus vždy nejvíce přituhl v letech, kdy Sparta nezískala titul...
:-)
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:34
Takže skoro pořád :-))) A proto tituly vyhrávaly výše vypsané kluby které byly plné komoušů :-D
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 10:43
Ještě jedna otázka, může mi někdo vysvětlit, proč se včera při střídání Vaclíka ozývalo ze sektoru hostů smrt Spartě??
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
béda (host) / před 6 lety 08.03.2019 12:06
i mezi fandama Slávie jsou dementi. Tady vidíš,jak to vypadá.Tak prosím začni u sebe.
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
FCV (host) / před 6 lety 08.03.2019 12:10
přesně tak, sparťani a slávisti si nemaj co vyčítat
Re: Tvrdík: Dvojzápas se Sevillou by byl v případě postupu naplněním dalšího snu celé
udolak (host) / před 6 lety 08.03.2019 14:22
Nevšiml jsem si že by při zápasech Sparty v Evropě někdo skandoval něco proti Slávii. A že jsem byl na hodně výjezdech. Slávisti jsou v tomhle prostě "jiní".