Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Český reprezentant do jednadvaceti let Jan Matoušek, jenž si měl říci o druhou velkou šanci v zimní přípravě, ovšem kvůli zranění na to nedošlo, odchází do konce právě probíhající sezony na hostování do Příbrami, odkud do Edenu přišel.
To vše i přesto, že byli Jan Nezmar i Jaroslav Tvrdík původně proti a chtěli, aby byl dvacetiletý talent v náročném prostředí a nadále nasával sešívanou atmosféru.
Sám rychlonohý hráč však o návrat k řece Litavce mimořádně stál a bude se chtít nastartovat právě pod Josefem Csaplárem, který ho pro dospělý fotbal objevil.
"Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Honzy Matouška. Tedy, že bude pravidelně hrát první ligu v Příbrami. Na podzim jsme jej museli v rozporu s tímto plánem stáhnout do Slavie, protože si to vyžádala zranění řady našich hráčů," ozřejmil na webu slavia.cz sportovní ředitel slavného "S" Jan Nezmar.
"Jsme moc rádi, že se nám podařilo Honzu získat zpátky. Doufám, že naše spolupráce naváže tam, kde nedávno skončila. Toto hostování může pomoci nejen našemu klubu, ale i Honzovi. To by byla ta nejlepší varianta,” doplnil statutární ředitel Příbrami Jan Starka.
Zatímco před přestupem do Vršovic přetavil talent sedm ligových startů ve čtyři branky, v následujících sedmi ligových vystoupeních za Slavii již neskóroval. Gól si připsal alespoň během čtyř zápasů v Evropské lize.
Za tým z Energon arény, kde jsou doma další ofenzivní borci jako Rezek, Voltr, Fantiš či Slepička, by mohl opětovně nastoupit již v sobotu na půdě Sigmy Olomouc.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
udolak (host) / před 6 lety 18.02.2019 16:03
Původní plán byl zabít mu půl roku kariéry? :-))))
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Vojta (host) / před 6 lety 18.02.2019 16:12
Matoušek do Slávie chodit neměl, muselo mu být jasné, že v týmu, kde přijdou 4 hráči a 1 odejde se jen tak neprosadí, kor v tomto věku s malými zkušenostmi.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Dan (host) / před 6 lety 18.02.2019 16:51
Kam se cpal ten supertalent? Měl zůstat v Příbrami a dál se rozvíjet. Ale zase může říkat, že byl ve Slavii. Manažeři na ho.no, jen ubližují. Naše liga je plná supertalentů, proto vypadá tak uboze.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
ZdeněkH (host) / před 6 lety 18.02.2019 17:03
Jak jsme tady už dříve psali, přesně to se dalo čekat. Hold máte peníze, tak blbnete.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Honza1 (host) / před 6 lety 18.02.2019 17:43
Logický krok. Kdyby Slavia neměla hodně zraněných, byl by v Příbrami i na podzim. Na druhou stranu, ve Slavii poznal evropské poháry, zjistil, že bude muset hodně přidat, aby se v budoucnu ve větším fotbale prosadil. Já myslím, že pro něj to byla užitečná zkušenost. Záleží na něm, jak s tím ted naloží a jestli se vrátí za čas do Slavie lepší a silnější, nebo naopak jeho kariera půjde dolů. Ve Slavii dal důležitý "postupový" gól v EL Kodani. Už tím se Slavii vyplatil.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
slávista111 (host) / před 6 lety 18.02.2019 17:59
Vy jste tupci. Když přicházel, měli jsme rekordní marodku a útočníka jsme potřebovali. Zahrál si dost a vystřelil nám jarní EL. ;)
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Fanoušek (host) / před 6 lety 19.02.2019 09:18
No ono to vyloupení soupeřů, chápej nákup nadějných hráčů soupeře, to je taky taktika, jak se dá k vítězství v lize dojít... Ten bumerang ztraceného času seděním těchto nadějí na lavičce je pak k nezaplacení... A úroveň ČR fotbalu táhneme ke dnu dobrovolně my...
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
carlos (host) / před 6 lety 19.02.2019 10:46
Pokud se někde někdo objeví, tak u nás dopadne přesně jako Matoušek. Zblbnout mladýho kluka není až takové umění. Jenže následky potom bývají horší. Držím mu palce a příště si vybírej lépe nový mančaft. Je lepší být v klubu, který není TOP a stabilně hrát, než jak dopadla jeho anabáze u sešívek. Takto u nás bafuňáři a spousta trenérů zničili spoustu talentů.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
SKS (host) / před 6 lety 19.02.2019 10:58
Velmi dobrej krok, Nezmar je opravdu člověk na svém místě. Otázka je co bude v létě a Matoušek věřím, že bude platným hráčem, protože pár hráčů asi odejde. Byl i dobrý krok ho stáhnout z hostování. Ten kluk nám v podstatě vystřelil postup, kterým byla víceméně hlavně důležitá výhra v Kodani. Proti chodícímu béčku Zenitu už to byla doma jen formalita. A to se cení.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Bobr (host) / před 6 lety 20.02.2019 03:28
Matoušek není "materiál" k rozvíjení pro naše trenéry. Ti by i Mbappého rozvíjeli až do jeho fotbalového důchodu. Matoušek potřebuje trenéra techniky, a to techniky vysoké evropské úrovně. U nás takový neexistuje, pokud by existoval, tak by fotbal alespoň u jednoho mančaftu vypadal jinak. Když se neví, jak naučit kopat do balonu, tak se musí "rozvíjet" tak dlouho, až se zjistí, že hráč je už zralý na fotbalový důchod. Ono je to s fotbalovými talenty trochu jinak, než se o nich běžně uvažuje. U nás na to, že se neučí pořádně technika, že se to neumí, tak na to doplatila spousta hráčů. Česká posedlost taktikou je dnes už málo. Taktika a kondice jsou pochopitelně nutné, nezbytné. Ale bez techniky pořádné úrovně, evropsky konkurenčně vysoké, budeme i nadále zaostávat. A i nadále se budou prodávat do ciziny laciní vyhřívači laviček. Dobře fotbalovým bossům tak, když se nejsou schopni orientovat v problematice a nechápou, že prodělávají obrovské prachy podporou takového fotbalu. Nikoliv nedostatek talentů, ale nedostatek trenérů schopných připravovat hráče na potřebné technické úrovni. A na závěr : český hráč je vyučován fotbalu od asi 6 let do 20 let. 14 let, proboha! Za tu dobu se naučí kopat do balonu snad i šimpanz, pokud za to bude chytře odměňován. Ty technické chyby a nedostatky našich ligistů připomínají někdy okresní přebor v zapadlé horské vísce. Zápas se prohrává nejen taktickou nedisciplinovaností, ale také i technickou nekvalitou, malým objemem kvalitní technické přípravy za těch asi 14 let. Naši hráči nejsou mizerní fotbalisté, oni jenom neabsolvovali patřičné množství technické přípravy, takže jsou fotbalově nehotoví. A až budou trenéry, tak budou zrovna tak neschopni připravovat technicky kvalitní hráče a budou pořád mluvit jenom o kondici a taktice. Pak se nedivte, že trenéři tvrdí, že hezký fotbal musí jít stranou, když jde o body. A na závěr si dovolím prohlásit, že je možné zvýšit výrazně technickou úroveň našich hráčů. Není to problém, když se ví jak.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Ozzy (host) / před 6 lety 20.02.2019 16:19
To, co ve Slavii začíná vyvádět duo Tvrdík-Nezmar-Trpišovský se mi přestává líbit.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Ano (host) / před 6 lety 20.02.2019 16:25
To Bobr, drž se jednoznačně pokynu udolaka a krať to !
Píš výstižněji a ne tak rozvlekle. Stručno a jasno. Klidně piš dál, ale stručno. Nebudem to opakovat dvakrát.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
udolak (host) / před 6 lety 20.02.2019 16:26
Ano, podepisuji. Tyhle písmenkové exhibice jsou jak od Lamy.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Udolik (host) / před 6 lety 20.02.2019 18:03
Co to je tady za dementy udolak a Ano... co to je za buzeranty? Udolak je tady všude. Co to je za blázna nemocnýho?
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
jarda.pražák z Vršovic (host) / před 6 lety 20.02.2019 18:12
Dobrý den.Jen na okraj.Nelíbí se mi jak si zde nadáváte.Jsem velice objektivní Slávista a jestli se můžu vyjádřit k dnešním komentářům,tak naprosto souhlasím a názorem pana " Ozzy" ( jako host ) a s názorem pana " Bobra"Jestli profesionální hráč neumí základy kopací techniky tak na hřiště vůbec NEPATŘÍ !!!
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Antony/host (host) / před 6 lety 20.02.2019 19:24
Pane jardo pražáku z Vršovic, souhlasím s Vámi, také se mi nelíbí jak si tady nadávají. Nevím zda jsem objektivní a nejsem Slavista.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Stone (host) / před 6 lety 20.02.2019 19:29
U nás jsou na prvním místě body, pak opět body, ještě body a nakonec možná pohledný fotbal,který bude bavit diváky i fotbalisty. Proto se už od žáků do fotbalisty cpe atletický dril a hlavně taktika.Několikrát jsem viděl ligové zápasy dorostu a pro diváky a i pro dorostence utrpení. Hlavně neinkasovat a držet stanovené pokyny a nic nevymýslet. Pak to musí být vidět i v lize.Naběhá 10 km ale hra jeden naj jednoho, zpracování z jednoho doteku do prostoru atd. Nic
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Stone (host) / před 6 lety 20.02.2019 19:37
I kapitán Sparty řekne, že na fotbal k nekoukáni se za 2 dny zapomene, ale hlavně máme 3 body. Diváku třes se!
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Zmarne (host) / před 6 lety 20.02.2019 19:58
Co ten vexlák Nezmar plácá jeden den,zítra už není pravda.S Luftjardou a Kšiltovkou je to banda k pohledání,,
prohnilejší již nemůže být!Lžou víc než židí.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Karel (host) / před 6 lety 20.02.2019 20:01
Nevím kazdej ví jak silnej útok má Slavie že přes ty útočníky se těžko dostane do základu měl zůstat v Příbrami vyhrát se určitě by teď výkonnostně by byl někde jinde než teď pomalu rok stal a zbytečně kdyby hrál byl by teď jinde tak to dopadá když agenti tlucou do hlavy hovadiny hráčům ale i hráč by měl mít rozum kdyby ten rok hrál v Příbrami nemusel teď být ve Slavii ale rovnou zahraničí
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Bobr (host) / před 6 lety 20.02.2019 23:42
Pro "udolaka" a "Ano" : Zřejmě se problémy míčové dynamické techniky zabývám víc než Vy, pánové. A popsat problémy českého fotbalu je také možné i jedním slovem, ale protože jsem slušně vychovaný člověk, tak to slovo nepoužiji. A pokud Vás unavuje mé sáhodlouhé vyjadřování, přečtěte si poslední dvě věty v mém dřívějším příspěvku.
A teď mluv Ty, velký internetový mufti! Nebo oba dva. Nebo své názory zhudebněte.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.02.2019 01:02
Bobr: Problém vidím i v tom, že dneska si mladí kluci místo toho, aby si hráli na plácku s balonem, hrají na PC nebo na PS. Na trénincích nemají balon u nohy tak dlouho, aby si techniku vypilovali. Ono se pak není až tak co divit, že chodí 10 let na tréninky, a přesto mají podstatné nedostatky v technice. Těžko chtít, aby hráč zvládal v plné rychlosti a zápasovém stressu to, co se nenaučil suverénně zvládat v pomalejším tempu už dávno.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Bobr (host) / před 6 lety 21.02.2019 13:50
Výborně, pane Jardo Š.! K tomu ještě dodám : i kdyby kluci využívali více čas oficiálních tréninků k pilování techniky, stejně díru do světa neudělají. Proč? O tom napíšu více na jednom blogu, až dostanu k tomu chuť. Až to někdy už konečně napíšu, pak tady - na efotbal.cz - na to upozorním a sdělím adresu blogu. V současnosti spolupracuji na dálku s otcem jednoho žákovského fotbalisty - na technice chlapce, a to jinými, účinnějšími postupy, než je tady běžné.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
udolak (host) / před 6 lety 21.02.2019 13:54
Já jsem objektivní, takže objektivně uznávám, že slávisti jsou dementi.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
udolak (host) / před 6 lety 21.02.2019 13:55
Bobr, vrať se k motýlovi a nemontuj se do fotblau, kde jsi jak slon v porcelánu.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
hýý (host) / před 6 lety 21.02.2019 13:58
Bobr, Jarda Š. na plac k mládeži.
Ne na dálku.
Tam budete platnější než mudrováním tady.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
Ano (host) / před 6 lety 21.02.2019 14:04
Bobr 13:50
Lepši, ale pochvalim skutočno až pokratiš na 2-3 vety.
Zapracuj na vyjadřovani a řekneš totež mene slovy.
Ale si na dobre ceste.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
udolak (host) / před 6 lety 21.02.2019 14:10
Ano, souhlasím s Ano. Bobr by měl zkrátit příspěvky aspoń na délku svého placatého ocasu.
Re: Nezmar: Jsme rádi, že se můžeme vrátit k původnímu plánu rozvoje Matouška
blesk (host) / před 6 lety 21.02.2019 14:27
HLOUPÝ ČSSDÁK TVRDÍK VYHODÍ 40 MEGA A JEHO PODRŽTAŠKA TO JEŠTĚ OMLOUVÁ...