Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
V sobotu pokračovala česká nejvyšší soutěž svým dvacátým kolem. Duel mezi Karvinou a Opavou vítěze nenalezl a oba celky se rozešly smírně 1:1. Branky padaly v prvním poločase krátce po sobě. Skóre otevřel ve 14. minutě Jurečka a pouhou minutu poté srovnal Wágner. Zlín doma překvapivě padl se Slováckem, když jedinou branku utkání zaznamenal po změně stran Diviš.
Liberec si vyšlápl na Příbram a pod Ještědem jej přejel čtyřmi brankami. Rozhodnuto bylo prakticky již po prvním poločase, ve kterém se trefili Karafiát, Pešek a Dorley. Po změně stran se prosadila i zimní útočná posila Libor Kozák.
Plzeň na půdě Mladé Boleslavi urvala pouhý bod, když na branku Beaguela reagoval ve druhém poločase Komličenko z pokutového kopu. Západočeský klub tak dal šanci Slavii odskočit na čele tabulky o další dva body.
Pražská Slavie se s Teplicemi doma dlouho trápila. Domácí udeřili až v závěru, kdy se Škoda ochotně svalil po kontaktu s Jeřábkem. Sudí Pechanec nařídil spornou penaltu a poslal hosty do oslabení, když teplickému hráči udělil druhou žlutou kartu. Výhru pak pojistil Van Buren.
Mladá Boleslav - Viktoria Plzeň 1:1 (0:1)
Branky: 75. Komličenko z penalty - 37. Beauguel. Rozhodčí: Julínek - Podaný, Dobrovolný - Zelinka (video). ŽK. Chaluš - Procházka, Havel, Hubník, Pernica, Chorý.
Ml. Boleslav: Šeda - Křapka, Chaluš, Šušnjar, Fulnek - Hubínek, Takács (7. Tatajev) - Přikryl, Matějovský (85. Mašek), Ladra (63. Ewerton) - Komličenko. Trenér: Weber.
Plzeň: Hruška - Havel, Hejda (7. Pernica), Hubník, Limberský - Hrošovský, Procházka - Kayamba (79. Petržela), Čermák (85. Chorý), Kovařík - Beauguel. Trenér: Vrba.
MFK Karviná - SFC Opava 1:1 (1:1)
Branky: 15. Wágner - 13. Jurečka. Rozhodčí: Franěk - Blažej, Kubr. ŽK: Kouakou (Karviná). Diváci: 3238.
Karviná: Berkovec - Krivák, Rundič, Záhumenský - Čolič, Budínský, Smrž, Bukata (67. Faško), Guba (78. Moravec) - Ba Loua (87. Kouakou), Wágner. Trenér: Hrnčár.
Opava: Šrom - Hrabina (69. Helebrand), Simerský, Radič, Žídek - Řezníček, Zavadil - Jurečka, Janetzký (80. Opoku), Zapalač - Smola (90. Juřena). Trenér: Kopecký.
Fastav Zlín - 1. FC Slovácko 0:1 (0:0)
Branka: 47. vlastní Dostál. Rozhodčí: Lerch - Kříž, Vaňkát. ŽK: Bartošák - Havlík, Navrátil, Franič, Juroška. Diváci: 4051.
Zlín: Dostál - Bačo, Buchta, Gajič - Holík (73. Hronek), Džafič (86. Slaměna), Podio, Jiráček, Bartošák - Poznar, Vyhnal (61. Železník). Trenér: Pivarník.
Slovácko: Trmal - Juroška, Hofmann, Kadlec, Divíšek - Havlík, Daníček - Navrátil (81. Reinberk), Janošek (76. Sadílek), Kalabiška - Diviš (88. Franič). Trenér: Svědík.
Slovan Liberec - 1. FK Příbram 4:0 (3:0)
Branky: 20. Hybš, 28. Pešek, 43. Oscar, 62. Kozák. ŽK: Breite, Oscar, Kozák - Mingazov. Rozhodčí: Marek - Antoníček, Vodrážka. Diváci: 3299.
Liberec: Nguyen - Mikula, Kačaraba, Karafiát, Hybš - Breite (77. Mara), Oscar (69. Lehoczki) - Oršula (63. Malinský), Nešický, Pešek - Kozák. Trenér: Hornyák.
Příbram: Kočí - Nový, Kodr, Tregler, Jablonský - Hlúpik (46. Květ), Mingazov, Rezek (72. Průcha), Antwi - Fantiš, Keita (53. Nitrianský). Trenér: Csaplár.
Slavia Praha - FK Teplice 2:0 (0:0)
Branky: 82. z pen. Souček, 84. Van Buren. Rozhodčí: Pechanec - Nádvorník, Paták - Adam (video). ŽK: Bořil - Ljevakovič, Jeřábek. ČK: 82. Jeřábek. Diváci: 10 847.
Slavia: Kolář - Coufal, Kúdela, Ngadeu, Bořil - Souček - Zmrhal (88. Král), Hušbauer, Ševčík (71. Van Buren), Olayinka (57. Stoch) - Škoda. Trenér: Trpišovský.
Teplice: Grigar - Vondrášek, Jeřábek, Čmovš, Krob - Ljevakovič, Kučera - Hora, Žitný (80. Hošek), Moulis (64. Hyčka) - Shejbal (72. Vošahlík). Trenér: Hejkal.
Re: Kozák se podílel na demolici Příbrami, Plzeň přišla o výhru v závěru
udolak (host) / před 6 lety 09.02.2019 17:46
Nemám rád jiný čůra než Spartičku.
Re: Kozák se podílel na demolici Příbrami, Plzeň přišla o výhru v závěru
ZdeněkH (host) / před 6 lety 09.02.2019 18:06
Byla radost pozorovat Vrbu, jak je nasranej, když rozhodčí si prohlídl Tv a písknul penaltu, která by se dřív proti prádelníkům nepískala. Jse zvědavej(po první půli v Edenu), jak to rozhodčí dopíská.
Re: Kozák se podílel na demolici Příbrami, Plzeň přišla o výhru v závěru
Timo (host) / před 6 lety 09.02.2019 18:13
Gól Oscara to byla lahůdka..
Re: Kozák se podílel na demolici Příbrami, Plzeň přišla o výhru v závěru
ZdeněkH (host) / před 6 lety 09.02.2019 18:51
Ano ošetřili to rozhodčí. Nejdřív fauluje černý obránce střídajícího Tepličáka, ale protože Vošahlík by šel sám na Koláře, tak pomezní odmává Vošahlíkovi gaul a pak při možném přidržení Škody, který se tam rozplácnul, tak rozhodčí to pískne jako penaltu. Paráda. I kydž na druhou stranu, aspoň číňani odskočí prádelně.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Sakal (host) / před 6 lety 09.02.2019 19:07
Penalta jasna, tahani za dres videl asi kazdy, Skodak tomu pridal.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Dan (host) / před 6 lety 09.02.2019 19:40
Tak nám opět Slavia ukázala, že bez penalty nedokáže vyhrát. Komedianti.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Sakal (host) / před 6 lety 09.02.2019 19:44
To solo MIcja Van Burena tu nic nerika? Kdyby Teplice dostali šestku nemohli rict vubec nic, za pulkou byli tak 4 mozna 5x na branku vystrelili 2x, h ralo se na jedne polovine.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
uziRM (host) / před 6 lety 09.02.2019 19:52
Ve studiu O2TV se všichni shodli, že penalta na Škodu byla jasná, tak kde jste sebrali ten "teatrální pád" LOL. Kdyby to skončilo 4:1, tak nikdo nemůže říct ani popel.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
sthr (host) / před 6 lety 09.02.2019 20:02
rozhodčí pískne bez váhání penaltu, videorozhodčí ji potvrdí, ve studiu se 3 lidi shodnou, že je naprosto jasná, soupeřův trenér řekne, že byla...a stejně tu nějaké brečky z plzně bulí a bulí....
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Vojta (host) / před 6 lety 09.02.2019 20:10
Penalta na 65 % byla ale jak tomu ten šnek Škoda přidal, fuj! Penalta v Boleslavi naprosto jasná, Julínek ze svého pohledu ji musel vidět a nepotřeboval ani video, přesto jsem rád, že se alespoň podívat šel, ne jak Proske v Ostravě ve 14. Kole.
Pojďme ale řešit Oscarovu lahůdku proti Příbrami, za mě gól dne, sólo van Burena taky ušlo. Kdo mě zaujal byl Kayamba, jako jediný z Plzně dnes nezklamal, za Boleslav výtečný Matějovský, Sparta si ho klidně mohla nechat déle.
Co se týče návštěv, tak jsem čekal trochu víc diváků v Edenu, přece jen je sobota, prvni zápas jara, na únorové poměry teplo, soupeř ze středu tabulky hrající nadprůměrný fotbal na české poměry...
Slavia vede ligu, takže by na ni mělo chodit každý zápas minimálně 13 tisíc, snad zítra na Letné budu mít alespoň jedenáctitisícovou společnost.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Eda (host) / před 6 lety 09.02.2019 20:28
Je s podivem, že ani pan Procházka se nepozastavuje nad tím, že Slavia kope v každém kole penaltu?! Ale to je jasné, je to Slavia, sponzor FAČR.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Sakal (host) / před 6 lety 09.02.2019 21:04
Sohlasim s Edou, je nechutne, ze uz penalty nekope jen sparta jako za starejch dobrejch casu, kdy delali jeden spinavej titul za druhym.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 09.02.2019 21:12
Penalta na Škodu jasná. Ano, přidal tomu, stejně jako třeba Komličenko z MB proti Plzni. To ale neznamená, že ty penalty nebyly. Fauly to byly jasné. O tom není pochyb.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
ZdeněkH (host) / před 6 lety 09.02.2019 21:34
Ale v tom případě, že byla pentle jsaná, tak proč se každý zápas nekope na každou stranu 5 penalt.
A komentátoři, to je partička posranejch lidí, kteří za přiblblý kecy mají slušnou odměnu. Ten kdo viděl Fed Cup a odpovědi Siniakový, že nehrála špatně a dostala kanára, tak ten komentátor při otázce tenistky, to jsem hrála tak špatně, odpověděl že ne. To je úroveň komentování. Ale jinka jsem rád, že číňani vyhráli.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Tonda (host) / před 6 lety 09.02.2019 22:01
To si děláte prdele?Penalta na Škoďáka úplně jasná.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 09.02.2019 22:51
Chápu, že některé zdejší přispěvatele štve, že Slavia má po letech na české poméry silný tým a vyhrává, i když třeba nehraje ideálně, jako dnes. Ale zvládne to. Jistě přijdou i utkání, kdy to třeba nepůjde. Vždycky se to prostě nepodaří. Teď Genk, pak do Plzně, zase Genk. Těžký začátek. Uvidíme... Mnozí Slavii kritizují, že skupuje moc hráčů, že ji pomáhají rozhodčí, kope penalty, že ji vlastní Číňani, atd. Ale ono to není jen o penězích. Peníze jsou potřeba, bez nich lepšímtým nepostavíte, ale ještě nezaručují úspěch a výsledky. Jak jsme viděli nedávno na dění kolem Sparty, která investovala obrovské finance do zahraničního trenéra a spousty cizích hráčů, které výsledky ani dobrou hru nepřinesly. Dnešní Slavia je především skutečný TÝM. Na její hru se da koukat. Má náročného trenéra, který ví, co chce hrát. Má to nějaký systém. Nové hráče do něj cíleně kupuje. Když se nedaří, může hráče prostřídat, má kam sáhnout. Je to důležité, jak bylo vidět i s Teplicemi. Střídající hráči pomohli. Výjimkou je útok. Tam větší kvalita chybí. Žel opravdu kvalitní evropští útočníci jsou nedostatkové zboží a stojí řádově jiné peníze. Jinak Slavia to dělá teď prostě celkem dobře. To ostatní štve. Proto někteří i tady hledají všelijaká pochybná zdůvodnění. Ale 52 bodů a 50 vstřelených gólů po 20 kole, to opravdu nemohli zařídit rozhodčí. Jestli si to někdo myslí, tak ztratil soudnost. A že Slavia kope penalty? Ono když celý zápas útočíte, nastřelíte dvě břevna, máte pět šancí a místy drtivou převahu, tak je to celkem logické, že mužstvo, které je pod tlakem a ztrácí síly, udělá nakonec penaltu. Stejné situace jsou k vidění po celé Evropě v utkání lídrů tabulky s papírově slabšími mužstvy, která přijedou hlavně bránit. Jinak Teplice zaslouží uznání. Hráli dobře. Dokud jim síly stačily. Chtěli hrát fotbal. Kdyby dali jedinou šanci, kterou měli, mohlo utkání dopadnout jinak.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
uziRM (host) / před 6 lety 09.02.2019 23:10
"Honza1"... Amen!
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
sjakoubek (host) / před 6 lety 09.02.2019 23:45
Honza 1 naprostou souhlasím.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
ZdeněkH (host) / před 6 lety 10.02.2019 07:15
pro Honzu1 - skoro vždy s Tebou souhlasím a víš, že tady jako sparťan chválím hru Slávie. Ale pamatuju si dobře, když se vedlo Plzni, tak jsem tady psal(ze začátku), že hraje nejhezčí a nejvíc kombinační fotbal. A bylo vás tady dost, co jste mě odpovídali, že se jim to hraje, když jim rozhodčí připískávají a otáčejí pro ně. A ono to teď připomíná, že se dostáváte na úroveň Plzně. Chápu vás, nepřítele z Edenu, že jásáte, taky bych to dělal. Ale proč tady žádnej z vás sešívek se nevyjádřil k otočení faulu Ngadeu na Vošahlíka. Jasný držení útočníka Teplic a protože by běžel (i když z úhlu) na Koláře sám, tak to pomezní odmávnul. Ale ono se to moc nehodí,aby jste kluci z Edenu viděli i něco jiného. Přeju vám titul, hrajete hezky, ale jako jsem už tady psal o Plzni, vy to nenápadné připískávání nepotřebujete.
A ještě k faulu a strčení do Škody. To by Coufalovi, Bořilovi a Zmrhalovi museli pískat všechny souboje o míč. Je to něco podpobnýho, jako když skákal Řepka a vždy do protihráče strčil.
Jsem rád, že je vás tady pár s kteýma se dá plomizovat i bez urážek.
Jinak úroveň názorů je tady poslední dobou hrozná.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Mauro (host) / před 6 lety 10.02.2019 07:57
Tak to si delaji kozy. Takova penalta a jeste k tomu v prvni lize? Smesne!!! A ten Svancara ve studiu je taky na drogach. Takove rádoby odborne rozbory jsou na urovni pomatence, ktery pravidla videl tak maximalne z vlaku. Slavia zarozla Teplice. Tvrdik zase uradoval. Taci lide by meli z fotbalu ihned zmizet.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
ZdeněkH (host) / před 6 lety 10.02.2019 08:37
Ještě, jak tady někteří z vás píšou, že komentátoři se shodnou, že pentle byla. V BBV byl komentář tento - Trápení Slávie nevydželi oči rozhodčího Pechance a ten odpískal penaltu a za druhou žlutou vyloučil....... Tak jaký si mám vybrat pohled na výkon rozhodčího. Mě jako spar´tanovi se líbí ten z BBV a vám slávistům to, co říkali ve studiu.
Ale 3 body vám nikdo nevezme a a jsem rád, že jse odskočili od Plzně.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Anonym (host) / před 6 lety 10.02.2019 08:50
Jsem rád když tým hraje jako tým, když hra vypadá, že ji skutečně někdo řídí a u toho i strategicky přemýšlí. Pro mě je však obrovským mínusem, že se Slavia zaprodala Číně, klub s takovou historií. To mi hlava nebere. Nejsem fanda Slavie a chápu, že skalní fandy nezajímá kdo jejich úspěchy financuje, chtějí vyhrávat a užít si to. Ale bohužel je tu i ten morální aspekt...
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:10
Pro ZdeněkH - Souboj Ngadeu - Vošahlík byl asi opravdu posouzen obráceně, ale i kdyby ne, tak by se nic výrazného nestalo. Vošahlík by rozhodně nešel sám na bránu. Žádná šance by to nebyla. Maximálně odpískaný faul ve prospěch Teplic u postrannní čáry cca 40 metrů od branky. Stačí se znovu podívat. Jinak přeji Spartě dneska dobrý vstup do jara, ať je liga zajímavá. Vždycky tvrdím, že Slavia poťebuje silnou Spartu a Sparta silnou Slavii. Dobře, že bude nadstavbová část a zápasů mezi předními týmy bude víc.
Pro ostatní - už jse to několikrát psal. Mě také netěší, že Slavii vlastní Číňani. Jsem zásadně např. proti politice Hradu. Bohužel Slavia byla ve špatné kondici, dlouho na prodej, takřka před krachem a sestupem do 2.ligy. Nikdo ji nechtěl koupit. Až pan Šimáně jako velký slávista a dloholetý sponzor se rozhodl, že ji padnout nenechá. Vzhledem k jeho věku a filozofii ji ale nechtěl vlastnit dlohodobě a cpát do ní velké peníze. Jiné české firmy zájem v této situaci prostě neměli. Další Křetinský se nenašel. Jen Tvrdík, který přesvědčil Číňany. Ano, netěší mě to. Avšak řadu TOP klubů po celé Evropě dnes vlastní různé ruské či asijské firmy. To je prostě realita. Slavia má český management, české trenéry a většinu českých hráčů. Její sportovní i marketingové směřování dává smysl. Velmi dbá o tradici klubu. Má třeba jako první klub muzeum pro veřejnost přímo na stadionu. Pořádá spoustu akcí pro fandy a má taky největší návštěvy v lize. Slavia je prostě v nejlepším stavu za mnoho posledních let. Chápu, že to mnoho lidí štve. Mě to těší.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
BLESK (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:25
SLÁVIJA JE NEJODPORNĚJŠÍ ČESKÝ KLUB SOUČASNOSTI!!!! O TOM NENÍ SPORU!!! A LIDI ČTĚTE ...Na výzkumníky českých univerzit útočí hackeři. Jdou po jejich bádání.....V PODEZŘENÍ JSOU ČÍNANI....HNŮJ T S,ÁVIJE ŠPINAVÉ PENÍZE PENALTIČKY...A K TOMU HLUPÁK TVRDÍK Z ČSSD......může být něco odpornějšího?
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:27
Na tom, že to penalta byla se shodli komentátoři utkání, moderátor ve studiu i bývalí hráči ve studiu. To, že penalta byla, zmínil po utkání sám od sebe i trenér poražených Teplic! Jinak Teplice to na Slavii - stejně jako na podzim na Spartě - opravdu odmakali. Hodně toho naběhali. Cca 60 minut hráli hodně aktivně. Vysoko napadali. Přežili šance, pak ale tu jedinou neproměnili. Nakonec padli po penaltě, hned druhý gól. Mohli v posledních minutách dostat ještě další dva. Ke konci už nemohli. Ale sympatický výkon. Stejně tak bylo sympatické a férové hodnocení jejich trenéra po utkání.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Ferda z Brna (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:33
Světová ekonomika je na hraně recese a Slavia to brzy pozná.
Blesku,
houston (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:35
Bože, ty jsi vůl ! A ten písemný projev... Inteligence z tvýho výtvoru jenom kape.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 09:39
Pro Ferda - To je možné. Pak to ale pozná spousta klubů, které vlastní různé firmy, po celém světě. A nejen kluby. Dojde-li k ekonomické změně, pocítíme to negativně prostě více či méně všichni. To opravdu nemá smysl řešit v souvislosti se Slavií a utkáním s Teplicemi.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
blesk (host) / před 6 lety 10.02.2019 10:15
houston víš vůbec co to je ty imbecile? Píšu pravdu tak nebreč
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
bega (host) / před 6 lety 10.02.2019 10:18
Po přečtení zdejších komentářů jsem si tu „pentli“ pouštěl pětkrát. Pokud se tohle bude pískat, tak v každém zápase uvidíme tak šest, sedm penalt! Zajímavé je, že tuhle „jasnou“ penaltu tady obhajují ti, kteří donekonečna připomínají Lafatu. Ten to sice přihrál, ale aspoň šel prokazatelně přes nohu bránícího hráče!
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 10:32
Evidentně žijeme v době, kdy jakákoliv penalta, nařízená ve prospěch Slavie, bude zpochybňována, i kdyby byla sebejasnější, i ikdyž trenér soupeře říká, že byla.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Vojta (host) / před 6 lety 10.02.2019 10:42
Nevím, co tu pořád vymýšlíte, sám SPARŤAN Hejkal uznal, že to penalta být měla.
Honza1-Počkej, jestli dnes bude Sparta kopat penaltu, která bude sebe víc jasná, to teprve bude propíraná penalta :-)))
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
blesk (host) / před 6 lety 10.02.2019 11:14
SLÁVISTI TO JSOU PRAŽSKÁ SLUNÍČKA A KAVÁRNA JO? Jak to jde dohromady s čínskými komunisty ale ??? Divní lidi ti slávisti jak to tady čtu...asi budou genderově vyváženi...
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
blesk (host) / před 6 lety 10.02.2019 11:18
bega...PŘESNĚ TAK!!! Sleduji drtivou většinu fotbalových zápasů ligy a máš naprostou pravdu, taky jsem si to ted pouštěl několikrát a máš pravdu. To by se muselo v každém zápase pískat 7 penalt minimálně. Už se těším až se pískne v posledních minutách proti slávii taková penalta za nerozhodného stavu....A PŮJDE O TITUL TŘEBA......SCI-FI
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
ZdeněkH (host) / před 6 lety 10.02.2019 11:36
pro Honzu - no vidíš, zase máme každý jinej pohled na faul na Vošahlíka a odpískaný faul obráceně. Nikdo neví, jak by si se šancí poradil, ale v tu chvíli pomezní zaříznul Teplickým nějakou šanci. e to dost nespravedlivý, ale oni vědí, komu mají připískávat. zažili jsme to my, plzeňáci a teď to zažíváte vy.
Užijte si to, taky bych skákal radostí, kdyby jsme hráli jako vy.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
A (host) / před 6 lety 10.02.2019 11:58
A zase naopak , kdy při minimálnim ataku hráče se slávistickým golmanem( Jablonec- Slavie), ale s maximální jeho hereckou etudou v podobě trapných kotrmelců se gól neuzná-l.
Ona regulérnost v českém fotbalu a nejen v českém - celkově upadá.
, bohužel, celkově upadá
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 12:37
Pro ZdenékH - nesouhlasit spolu je normální. Když je to slušnou formou, nemám s tím žádný problém. Na urážky a zoufalé vulgární komentáře některých jiných ale nereaguji.
Pro ostatní - já tvrdím, že úroveň ligy v poslední době neupadá a naopak vzrostla. Už jen tím, že je tu více silnějších týmů, než před pár lety. Je tu silná Slavia, silná Plzeň, věřím, že bude opět silná Sparta, zvedl se Baník, slušně hraje Jablonec, atd. To je pozitivní. Věřím, že díky nadstavbové části bude liga zajímavější. Vítám ji. Těším se na ni, i když bych jako příznivec Slavie teď - při jejím náskoku - mohl litovat, že liga neskončí 30.kolem. Ale nelituji. Těším se na další zápasy se Spartou, Plzní, Baníkem. Bude to, věřím, zajímavé. Jak v bojích o titul, tak o sestup. Jsem rád za video. Je to s ním spravedlivější. Nikdy to nebude jednznačné. Vždy budou situace, na které budou rozdílné názory, ale video především odbourává zjevné hrubé chyby. Už aby bylo na všech utkáních. Tím vším rozhodně netvrdím, že je v českém fotbale vše v pořádku. Také mě hodně vadí poměry na svazu, Berbrové a spol. Chovancova KR, atd. To ale neznamená, že budu jen dokola říkat, že je liga slabá a celý český fotbal špatný. To není pravda. Je tu řada schopných a často i slušných lidí. Funkcionářů, trenérů i hráčů, kteří se to snaží dělat v rámci možností co nejlépe. Liga je náročná. Hlavně fyzicky, zápasy mají nasazení, což poznali někteří zahraniční hráči, kteří se v ní nechytli. Naopak ji trochu chybí kreativita, vyšší technická vyspělost hráčů v rychlosti. Ale to není problém jen fotbalu, ale možná všech kolektivních sportů v Česku.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
oskar (host) / před 6 lety 10.02.2019 13:45
Tak nám to jaro krásně začalo, kokešovci jen remizovali a sešívky už vedou o šest bodů. Souhlasím s tím, co napsal Honza 1, měl bych však jednu poznámku, při faulu Míši na Vošahlíka, nejprve hostující fotbalista soupeře citelně postrčil, což hned signalizoval pomezní a až potom fauloval Ngadeu. Pokud jde o penaltu, kdo někdy hrál fotbal ví o co jde, Škoda byl faulován a to bohužel před zraky rozhodčího, tak nevím, čemu se divíte, vy joudové.
Nás společně s vnukem zaujali jiné věci, to jak si Souček ve vypjaté chvíli věřil a kopl penaltu skutečně královsky a poté, co provedl Van Buren, to byla prostě nádhera, jako pamětník jsem se vrátil ke kouskům Rudy Svobody a samozřejmě nostalgicky i vzpomínám na Fandu Veselého. Mám totiž permici v sektoru 112, tudíž jsem měl jak na dlani.
A pokud se samozřejmě ozval i Bega, nemusím vzpomínat na letce Lafatu, stačí pentle na Slovácku po "brutálním" faulu na Costu. Sralta má dnes Bohemku, tam řádí chřipková epidemie a aby jich bylo jedenáct, tak prý nastoupí i kouč Hašek a Tonda Panenka - to by mohli ruďoši získat alespoň bod. A pokud jde o Bleska, tebe ta Slávinka musí strašně srát. Podle inteligence bych si dovolil tvrdit, že se v civilu jmenuješ Šádek. Tak končím a ať žije Slávinka
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
ferda (host) / před 6 lety 10.02.2019 14:29
penalta jasna a liberec nadhera
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
blesk (host) / před 6 lety 10.02.2019 14:57
SLÁVISTA.....KDO JE VLASTNĚ SLÁVISTA...??? NO VYPADÁ TO, ŽE VYLEZL Z KANÁLU, O FOTBALE NIKDY NIC NEVĚDĚL...ASI JAKO NĚKDO Z CHRÁNĚNÉ DÍLNY....A ANJEDNOU JICH JE JAKO MUCH...KANÁL..???
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
bega (host) / před 6 lety 10.02.2019 15:14
Před pěti minutama jsem to viděl znovu v televizi - z jiného záběru. Jasná penalta u mne je, když útočníka zkosí v gólové šanci. Škoda nebyl ani v šanci - stálo před ním asi pět hráčů a upadl sám. Van Burenův gól byl sice pěkný, ale na zbytku hráčů Teplic bylo jasně vidět, jak si uvědomují, že pod tímto rozhodčím v Edenu nemůžou bodovat, ani kdyby se modlili k Aláhovi. Útočícího hráče se báli dotknout, aby ještě někdo nešel ven!
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Honza1 (host) / před 6 lety 10.02.2019 15:27
Pro Bega: Pravidla o “zkosení v gólové šanci” nic neříkají. Nedovolený zákrok v pokutovém území buď je, nebo není. Nemá to nic společného s tím, jestli je, či není, hráč v šanci. A taky nikde není napsáno, že faul musí být způsoben nohou. Prostě držení hráče za dres JE faul. Shodli se na tom dokonce i trenér Teplic Hejkal a brankář Teplic Grigar, který doslova řekl: “Jeřábek Škodu držel za dres, asi to byla jasná penalta”.
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
oskar (host) / před 6 lety 10.02.2019 15:29
Navíc bega koukal bez brejlí a na malé černobílé obrazovce
Re: Plzeň proti Boleslavi klopýtla, Škoda teatrálním pádem nasměroval Slavii k výhře
Blanka (host) / před 6 lety 10.02.2019 16:17
bego seš směšnej, vůbec neznáš pravidla, vůbec