Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
V sobotu večer byl přestup sparťanského kapitána Josefa Šurala do tureckého Alanyasporu. Transfer byl dohodnutý už pár dnů, turecký klub ale vše potvrdil až v sobotu večer. Šural podepsal smlouvu na rok a půl s opcí-
„Bude oblékat dres s číslem 90. Měl by být připraven na první ligový zápas v neděli 20. ledna proti Sivassporu,“ řekl po přestupu hráčův agent David Zíka ze společnosti Global Sports. Josef Šural si tak vyzkouší první zahraniční angažmá.
Přestup byl téměř jistý už začátkem ledna. Tomáš Rosický tehdy řekl: „Že jsme se na novém kontraktu s hráčem nedohodli, je chyba obou stran. Se vším respektem k Pepovi teď musíme situaci vyřešit tak, aby pro všechny byla výhodná,“ cituje legendu Arsenalu a Dortmundu iDnes.
Analyaspor bude pro Šurala čtvrtým profesionálním klubem. Kariéru začínal v Brně, poté přestoupil do Liberce a od roku 2016 působil ve Spartě, kde se později stal kapitánem. Místo mistrovských ambicí se ale nyní bude muset snažit spíše o záchranu v nejvyšší turecké soutěži.
(zdroj: fotbal.idnes.cz)
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
blesk (host) / před 6 lety 13.01.2019 11:12
A KDO TAM TED BUDE SIMULOVAT A PADAT VE VÁPNĚ ????..............TO JE VTIP, TO UMÍ KAŽDÝ SPARTAN
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
MF17 (host) / před 6 lety 13.01.2019 11:16
Blesku, to si pleteš s Plzní, tam je profesor Limba s věrnými žáky Krmelcem nebo Petrželou ale jeden herec je prý na odchodu :-))
Co se týče ankety o posilách, Slavia rozšiřovala kádr, Plzeň tak na půl a Sparta potřebovala posílit, takže to nejde srovnávat, podle jmen ale Slavia.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Prak (host) / před 6 lety 13.01.2019 11:54
Samá voda... chyba. To nevadí, Křeťa to zaplatí. Hoši, máte formu jako hrom, samá výhra...
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
blesk (host) / před 6 lety 13.01.2019 12:53
to mf17....máš pravdu plzen spartu dohnala, ale oba dva poslední dva roky nemají na SLÁVIJI!!!!! To jak jim pomáhají sudí asi nemá obdoby ani na slavná horníkova a koštáolová léta.....Jinak posily....slavije a sparta ničí český fotbal zbytečně kupují mladé a pak je nenechají hrát...viz matoušek. zmrdi no
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
malý vlk (host) / před 6 lety 13.01.2019 14:14
Je vidět, myslím tím výše uvedené hosty, že jste asi nikdo z vás do míče nikdy nekopl.
Hubu máte keců plnou, tak jim to tam jděte ukázat.
Na Spartě, v Plzni a na Slavii na vás již čekají.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Karlos (host) / před 6 lety 13.01.2019 14:36
Jsou to průměrní fotbalisti tak 20 000 měsíčně. A moře asistentů, naco je trenér na h... ZA BALÍK PENEĚZ
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Jan Vávra (host) / před 6 lety 13.01.2019 14:54
blesk 11:12- určitě jsi plzeňskej tupec,na vás v padání nemá nikdo,trapáci.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Herold24 (host) / před 6 lety 13.01.2019 15:05
No tak nechtěl sedět na lavičce za 350000,- jako kapitán no, když tam cizinci berou miliony...
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Holec (host) / před 6 lety 13.01.2019 15:56
Blesk - ty musíš být opravdu pako
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
podnebný (host) / před 6 lety 13.01.2019 16:02
Vzhledem k situaci v klubu, která nastala s rozhodnutím Křetínského vybudovat ze Sparty "evropské mužstvo" a způsobem jeho realizace včetně angažování Strammacioniho a později opětovným návratem Ščasného, musel být Šural už neščasný, že místo systému je v klubu blázinec. A on měl být kapitánem, který bere z celého kádru téměř nejmíň. Pochopitelně šla jeho motivace prudce dolů, zvlášť když se bývalým liberečákům ve Slavii daří mnohem lépe. Jeho zájem o novou smlouvu klesl až na samé dno a není se co divit, když mohl čekou ligu vyměnit za tureckou.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Jan (host) / před 6 lety 13.01.2019 16:35
To nám Rosický nemusí říkat že to bylo špatnou komunikací ve Spartě je všechno špatně ! Hlavně trenér je marný!
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Sparťan (host) / před 6 lety 13.01.2019 17:08
Myslim že Sparta MĚLA AKCEPTOVAT podmínky Pepy Šurala..je to chyba mohli jej motivovat. V týmu jsou hráči NĚKOLIKANÁSOBNĚ líp placeni a hraji tužku.
Vedení ACS JDĚTE SE VYCPAT!
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
blesk (host) / před 6 lety 13.01.2019 17:40
to HOLEC......jo pravda bolí co PRAŽÁČKU? vy jste největší humus ČR
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
JaK (host) / před 6 lety 13.01.2019 17:57
V té Spartě je už takový bordel,že by se měli přejmenovat na AC KOCOURKOV. A to ještě dostanou rychtu od Vltavínu a zase budou shánět ,,posily,, )) !! Šural se občas snažil, ale milionoví cizinci tam zápas co zápas chodí jak čápi po hnoji a ty Sparta drží.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
ccv (host) / před 6 lety 13.01.2019 18:08
https://www.footballarena.org/i/evonCRJ
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
FRANTA (host) / před 6 lety 13.01.2019 18:51
at si to Pepa zkusí jak na tom opravdu je,hodně štěstí, horší je brakovat českou ligu a potom být "MISTR"
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Hans (host) / před 6 lety 13.01.2019 19:07
Blesku si neuvěřitelnej kokot. ČESKY evidentně neumíš.A to co píšeš, to jedno h...o za druhým.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Ex (host) / před 6 lety 13.01.2019 19:29
Vzhledem k tomu, že na jaře bude Analyaspor bojovat o záchranu, může to první půlrok Pepíkovi docela sednout a bude se mu dařit.
V boji o záchranu se nehraje nějaký líbivý technický fotbal, hlavním kritériem je bojovnost a nějak to hlavně ukopat. A to Pepíkovi bude náramně sedět, on není nijak velký hračička, je to hlavně kopáč se vším všudy.
Ale pokud se zachrání, pak asi nastane problém. Koncepce týmu se změní, trenér bude požadovat o mnoho techničtější fotbal a to bude pro Pepíka tuze zle. Rok paběrkování a pak ho máme ve Spartě zase zpátky...
Btw. Pokud má někdo pocit, jak velkým kapitánem a vůdcem Sparty Pepík byl, pak si pusťte několik rozhovorů s ním po zápasech. Hlásek sotva slyšet, kuňkání do mikrofonu, takhle si sakra někdo představuje projev kapitána? Jak to pak asi vypadá v kabině, když se má projevit jako kapitán?
Ono, Frýdek na tom s jeho projevem není o moc lépe, to je taky "vůdce" radost pohledět...
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Tomáš Marný (host) / před 6 lety 13.01.2019 19:38
Já měl Šurala rád, ale na podzim, když přišel na hřiště, tak mužstvo nezvedl a byl spíš neviditelný. Omlouvat to tím, že cizinci berou víc, to je blbost. Určitě ti cizinci na tom byli herně líp jak Pepa, s několika výjimkami (např. Kaya). Jinak je obdivuhodné, jak trápí dění ve Spartě vlastně celý národ, jak je rozčiluje, kolik utratí FCS a Kř. peněz. Až přispějete, tak se starejte, jinak je vám po tom prd.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Jak (host) / před 6 lety 13.01.2019 20:38
Re. T. Marný- Národ se děním ve Spartě netrápí, národ se BAVÍ ))!!
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
oskar (host) / před 6 lety 13.01.2019 20:57
Blesk si asi od Šádka šoupnul kokeše
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Petr (host) / před 6 lety 13.01.2019 20:58
Jak:Je dobře,že se bavíš.Ale nedělej ze sebe národ.Hlavním problémémem ve Spartě je její majitel,brněnský rodák Křetínský.Ten tomu vůbec nerozumí.Dalším jsou jeho kamarádíčci,kteří mu kazili obchody,ale kvůli jejich financím v jeho obchodech je nemohl vyhodit a tak z nich udělal vedení Sparty.A následky jsou vidět.Není to problém Sparty,ale neschopných budižkničemů,které tam neschopný a arogantní "majitel" dosadil.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Ozzy (host) / před 6 lety 13.01.2019 21:11
Nevadí, Rosa, na to, že máš jen základku, tak z pozice ředitele dobrej počin, nechat si odejít Šurala a přitáhnout Hanouska a srdcaře Lischku.On teda není sparťanskej srdcař, on má jen něco se srdcem, což jsi asi při tvém vzdělání nepochopil, když ti to říkal:)))
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
JaK (host) / před 6 lety 13.01.2019 21:21
T. Marný- Já nejsem národ, ale podívej se na diskuze jinde a uvidíš sám,kolik lidi má ze Sparty srandu, dokonce i část fandu Sparty. A dokonce Vás litujou i slávisti )) !! Jinak s Tebou plně souhlasím!
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Robert (host) / před 6 lety 13.01.2019 21:21
Sparta dela chyby uz nekolik let,je divne,ze se uz nepoucili,tahaj sem darmozrouty a kluci co by za ni polozili zivot jsou odstavovani na druhou kolej.Rosicky sportovnim reditelem? Neverim,ze ma moc a pravo a drzost rozhodovat,koho si ponechat,komu vylepsit smlouvu atp. Surala si cenili tak,ze byl kapitanem a najednou ho nepotrebuji,Dockal,Vacha,Frydek,atd.Treba neudrzeni Husbauera....
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Tesco (host) / před 6 lety 13.01.2019 21:41
Šural namistrované tragéd Roso udělals dobrou věc
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
JaK (host) / před 6 lety 13.01.2019 22:35
Muj příspěvek z 21" 21 je určen pro ,,Petr,, a ne pro ,, T. Marný,, ! Omlouvám se!
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 09:47
Šurala je škoda, podle mě by ještě Spartě měl co dát. Ale pokud chtějí hrát rychlejší fotbal, tak zrovna Pepa žádný sprinter není a nebude, tudíž logicky jde z kola ven. Ať se daří v Turecku, měl jsem ho rád za to že bojoval a makal, navíc i k nám fanouškům byl vždycky vstřícný.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Robert (host) / před 6 lety 14.01.2019 10:55
Tak ze Sparty přímo do Analyasporu? Gratuluji.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
george (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:06
Nevím proč se píše o průměrným klubu.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:13
Protože zajímá kdejakýho vohona jako seš ty.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Hanysek (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:32
Bkesku, ty koukam si tu Cestinu dost lajdal, pac napsat Slavii s j, to je teda kumst :D :D
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
udolak (host) / před 6 lety 14.01.2019 11:37
řekl bych že slavije s J je samozřejmě záměrně...
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
rohlík (host) / před 6 lety 18.01.2019 12:50
Odchod Šurala jasně ukázal proč to ve Spartě nefungovalo ani fungovat nebude kabina ma držet při sobě ale nešlo to protože plno českých hraču zavidi je to chyba vedení když beru cizince musi byt o třidu lepši než domaci hrač ne na stejne urovní nebo horši ale 5x většim platem to nikdy dobrotu dělat nebude nechapu jak Křetinsky muže byt takovej blbec že věři furt těm stejnym podvodnikum co přivedou někoho jen proto aby z jeho přestupu dostali bokem provizi zato mu pochlebujou a zas mu tam šoupnou hrače ikdyž maji na stejne urovni kabine 5 dalšich to je na podaní trestniho oznamení podvodu
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
udolak (host) / před 6 lety 18.01.2019 13:14
Vždycky je chyba u dvou stran, jak u manželky tak u tchýně.
Re: Je chyba obou stran, že jsme se nedohodli, komentuje Rosický přestup Šurala
Ladislav (host) / před 6 lety 10.02.2019 13:29
https://1url.cz/1MplD
..