Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a nemyslím si to ani teď
Devětačtyřicetiletý stratég Pavel Hapal prozradil, že jmenování hlavním trenérem slovenského národního mužstva bylo nejkrásnějším okamžikem jeho kariéry.
"Celkově mě loňský rok hodně posunul, alespoň co se týká smýšlení. Zažil jsem pozitivní věci, přežil ty negativní a z obou se snažím vytěžit to, co považuji pro sebe za nejlepší. Souhlasím s tím, že všechno dobré i zlé nás v životě posouvá," uvedl na webu aktualne.cz rodák z Kroměříže.
Před návratem na mezinárodní kolbiště vedl od března 2018 do června 2018 nejslavnější tuzemskou značku, na kterou na startu roku 2019 také zavzpomínal. "Sparta je klub, který potřebuje mít výsledky hned, nedá se na nic čekat. A výsledky nepřicházely ani přesto, že pod mým působením jsme prohráli jen dvakrát - jednou v lize, jednou v poháru," hájil se někdejší kormidelník slovenské jednadvacítky, jíž svého velel více než tři roky.
Hapalovu misi však pomohla ukončit také skutečnost, že dalších 5 zápasů z třinácti bylo remízových, což je na slavné "S" málo. "Vyhráli jsme zápasy, kde se to zas až tak nečekalo, a naopak jsme remizovali tam, kde jsme měli zvítězit. A tak majitel usoudil, že už mužstvu nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a nemyslím si to ani teď. Nechci se v tom však dál babrat. Bohužel ve fotbale dnes rozhodují majitelé, a to i ve věcech, které se týkají sportovní stránky," doplnil bývalý kouč Žiliny, Zaglebie Lubin či Senice, čímž narázel na fakt, že se do řízení klubu zapojuje i sám Daniel Křetínský.
Krátké letenské anabáze ovšem vítěz slovenské ligy z roku 2010 nelituje. "Klub jako Sparta je výzva, která už nikdy nemusela přijít. Takové pocity jsem ještě nezažil, bylo to nejtěžší rozhodování," vrátil se k situaci před necelým rokem, kdy kvůli momentálně pátému celku Fortuna:ligy mával slovenským Lvíčatům.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
achjo (host) / před 6 lety 04.01.2019 11:22
Klub Sparta přestává být výzvou coby dobrou adresou.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Tommy. (host) / před 6 lety 04.01.2019 11:29
Sparta je nejvýc co může hráč a trenér v Český zemi dosáhnout.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jo (host) / před 6 lety 04.01.2019 11:36
Sparta je určitě nejvýc, ale určitě ne nejvíc.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
carlos (host) / před 6 lety 04.01.2019 12:25
Sparta je vždy výzva. Bohužel tak, jako v každém jiném povolání, rozhodují na řídících a klíčových místech blbci. Není tomu ani jinak ve Spartě.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jo (host) / před 6 lety 04.01.2019 12:28
Jen v tý Spartě jsou nějak větší, když s nejvíce prachama je 5.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Tommy. (host) / před 6 lety 04.01.2019 14:26
Každý hráč nebo trenér pokud to nejsou vyloženě pomatenc co jsou třeba ve Slávii vedeni odmalička ke komplexu a mindráku vůči věčně úzpěšnější Spartě chce hrát za Spartu. Tak to bylo je a bude.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 04.01.2019 15:34
Sice tiskovka už začala, ale ti dva klauni se rozhodli, že jim raději zahrají na klavír a Hapalovi to přijde ještě vtipný.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Mumu (host) / před 6 lety 04.01.2019 16:02
Ano rozhodují i majitelé když to platí. Určitě to nerozhodl on ale jiní kývalové Hřebíka Šťastného...prostě chyba Tě angažovat. Škoda že nemáme Trpišovkého. Asi si tím musíme projít. Chyba za chybou...
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 04.01.2019 16:05
Prostě pane Hapale jsi zažil velký klub jako trenér. Nedopadlo to.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 04.01.2019 16:14
Ten Hapal je jako pan Pávek z filmu Vesničko má středisková, taky má pořád vedle sebe svého Otíka.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Ozzy (host) / před 6 lety 04.01.2019 17:15
Tommy, proto jste a budete v prdeli.Protože to samé si myslí i vedení a hráči.Jste jen podprůměrný evropský a průměrný český klubík a hrajete si na real Madrid.To je taky důvod, proč vám všichni přejou jen to nejhorší, nebo vás rovnou nenávidí..To je tím, že jste vy rudoši všichni vyapatlaní čůráci.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Trek (host) / před 6 lety 04.01.2019 18:01
Škoda Sparty, bývala i dodavatelem skvělých hráčů do reprezentace. Teď je jen pohřebištěm. Ovšem Křetínský by udělal pohřebiště i z Realu nebe Barcelony, jen je dostat na chvíli do ruky. Fotbalu rozumí asi jako TOMMY češtině, tedy "nejvýc uzpěšně" :)
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 04.01.2019 18:31
Ozzy ozzy... naše intelektuální a inteligentní vedení a Sramačio ten byl nejinteligentnejší blbec, si opravdu nemyslí nic. To je jen blbost z tvé hlavy. Jsou lidé co nesnáší a žijí s tím Spartu, Slávii. Lidé jsou různí. Jsi sprostý zamidrákovaný komouš č....k. Derby, historie atd je nejvíc. Každá země má derby...., nádhera... Měl jsem chuť reagovat a dát ti 3 minuty ... čti znovu ozzy...
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Mckartny (host) / před 6 lety 04.01.2019 19:39
To je jasný pokud je Kretinsky úspěšný ve všem tady chce dokazat ze nato taky má ze tomu rozumí...jesitnost takových lidí je stejně obrovská jako jejich zisk bez ohledu na cas svůj ale od druhých vždy bude chtít hned doslova sebeobetovani
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
chachek (host) / před 6 lety 04.01.2019 20:03
Vy jste tady teda všichni vědátoři, jen co je pravda. Sám Křetínský taky za všechno nemůže, ale to vy, kteří nevíte co to je tak podnikat a věnovat se spoustě věcí najednou, nepochopíte. Může za něco, jistě, ale ne za všechno. A ještě něco - nelíbí se mi, co Sparta posledních cca 15 let dělá, a dobře jí tak, teď na to doplácí, a jen tak se z toho nevyhrabe, a ani Rosický tomu nepomůže. Dobře so toto co píšu pamatujte ! Zatím si totiž vůbec nenalévají čistého vína.....
Lionel Richie prsty ma v pichie
Vaclav (host) / před 6 lety 04.01.2019 20:19
...
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
MAKARENKA (host) / před 6 lety 04.01.2019 20:34
10 let to ve Spartě dělají dost špatně to co se tam děje je dlouhodobá devalvace jména jako je Sparta na rovinu pokud tam budou ty idioti co tam furt sou nikdy se to nezlepši oživit a nastartovat Spartu bude trvat 3 roky nové hráče trenéry to všechno obměnit aby si to sedlo bude trvat 3-4 roky ty lidi a ty hráči co tam sou musí pryč jinak se to nikdy nezvedne ale kdo ty hráče bude chtít nikdo už teď stema frajerama Rosicky nepočíta do kádru horko těžko údaji někde jinde protože je nikdo nechce protože máji vysoké smlouvy za ty peníze co berou běhají po Evropě lepši borci je to neprodejne zboži a Sparta díky tomu že ma škodnou pod smlouvou ma svazane ruce když tu sou ty hráči těžko můžou budovat novou SPARTU
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jody (host) / před 6 lety 04.01.2019 20:46
Nemá cenu komentovat. Nejlépe to vystihl Milan Luhový ve svém komentáři (fotbalový analfabet ani Rosický Spartu nespasí).
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 04.01.2019 21:08
Luhový nemá neotravuj s ním.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Petr (host) / před 6 lety 04.01.2019 21:09
Hlavní vina je v majiteli.On nemusí fotbalu rozumět,ale v tom případě si musí sehnat lidi,kteří tomu rozumí.Jím dosazení kamarádíčci jsou ještě horší než on.On to neprodá,protože v tom asi pere prachy.Jinak ještě poznámka pro Jody.Milan Luhový je totální imbecil a jediné,co ve fotbale dokázal,byli zlomení nohy Zdeňkovi Caudrovi.Jinak slova o tom,že ani Rosický Spartu nespasí jsou sice správná,ale jsme opět na začátku.U majitele Sparty Křetínského.A to je alfa i omega celého nedobrého stavu ve Spartě.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jarda Š. (host) / před 6 lety 04.01.2019 21:35
Křetínského chyba byla hlavně v tom, že příliš často měnil trenéry. To už mu snad Rosa rozmluvil.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Jody (host) / před 6 lety 04.01.2019 21:54
Pro Petr - nemyslím, že by Luhový by nic nedokázal (2 x nejlepší střelec ligy - 1988, 1989, 101 ligových branek). Z televize
byl "odejít" asi pro to, že věci nazýval pravým jménem.
Pro Prak - chtělo by to zopakovat češtinu.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Pepíno (host) / před 6 lety 05.01.2019 00:25
V současné době Spartě nemůže pomoci žádný trenér, když se tam střídají každé 3 měsíce.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
gotzur (host) / před 6 lety 05.01.2019 02:13
Mourinho je teď volný.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
rebelUL (host) / před 6 lety 05.01.2019 10:51
Křetínský je blbec s penězma a nynější vyžírkové kolem něj(mysím ve Spartě) to ženou do záhuby.Kde jakej pišta huftnágl z horní,dolní je lepší funkcionář i fotbalista než to co je dnes ve Spartě.Již teď my laici víme,že je třeba všechny vyhodit a začít od píky.Bude to trvat delší dobu ale zavinil jste si to sám pane MAJITELI.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
blesk (host) / před 6 lety 05.01.2019 17:03
KŘÉŤA JE BOREC !!!!! BRŇÁK a takhle zničit spartu !!!! Gratulace a jen houšť !!!
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
ccv (host) / před 6 lety 05.01.2019 23:29
https://www.footballarena.org/i/evonCRJ
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
AJETO (host) / před 6 lety 06.01.2019 02:59
Blesk, rebel a Petr to trefili, i když každý jinak ...Že je průser v zásazích majitele je jasnému, kdo fotbal hraje jen na počítači. Všichni to ví, jen Křetínský ne. Inu, když dostane dítě hračku, chová se taky všelijak … A kdejaký obskurní psycholog dělá závěry, tady všichni mlčí a před prachama si padají na zadek ..Sračkové ...
Nějak mi uniká role toho nového ředitele - co ten tam asi dělá??? Pokud má "krýt" záda Rosickému, tak otázka zní: před kým? Jako oblíbenec majitele to není zpráva dobrá … Ve Slavii byl GŘ Krob a už jen jeho zásahy byť jen do debat sportovního rázu navedly Číňana k tomu, aby Tvrdík udělal pořádek. A odnesl to Krob, bývalý úspěšný manažer od Mitsubishi. Jméno a zkušenosti dobré, ale šel do ošidných diskusí, tak nakonec šel on … Kdo půjde Křetínskému asi něco říci? Pokud vůbec, že? Tak ať tam raději posadí bez pohlavního diplomata, který okecá kdeco, ale fotbal bude furt na prd. Všichni to uvidí, jen ti, co mají odpovědnost neuvidí zase nic. Zato nás budou krmit kecama, jak to šlape a nedej bože, kdyby uhráli pár ucmrndanejch bodíků … to by bylo … Inu marketing first pánové … sparťani a vy nám můžete co asi? Myslím, že jádro fanoušků ať už je jakékoliv a jejich "skutky" třeba odsouzeníhodné a nefotbalové, to nějak musí cítit podobně. Perspektiva neradostná. Smyslem existence a aktivit jakéhokoliv fandy klubu je víra: že nějak se mužstvo dobere lepší hry a výsledků. Tak na to se sparťani nemohou vůbec těšit na rozdíl od rivalů z Vršovic, jejichž radost je dost hodně založená a vyvolaná blbostmi z Letné... Dokud budou dál stavět na blbečcích typu Frýdka, který s bídou vykoktá větičku: "Nevím v čem to je .. či jiné perly …" Inu marketingu to stačí … Pravda mají v záloze jiné poklady - prodejce košil /bývalého snad už/ Váchu, ještě, že nevzali vejtahu D/P/očkala a jiné dárečky i frajer a "bojovník" Šural raději znizí třeba v tramtárii. Vhodné typy hráčů - hlavně charakterově jim sesbírají jiní - a pokud už někoho nalákají na cokoliv /prachy, holky atd. je zoufale málo/ nevykoktají nic smysluplného, natož Česky ...Bída, kam pohlédneš, nedivím se, že se tam nikdo nehrne a fandové - nechť šetří na funkcionářský funus Rosy - tam mohou plakat a Křetínský snad i bude tleskat nebo se jen lehce ukloní. Neradno domýšlet, kam to až může zajít. Ramena už zase narůstají: Do Evropy jinak atd../MOL Cup/ To nevidí, koho by měli porazit? Na zem frajírkové … a zapracovat na hře u ukázat, že něco umíte, nezvadnout v půli zápasu a při cestě na Moravu neprohrávat o 3 góly už někde před Hradcem, či Pardubicemi a na Vysočině ...Jinak na Žižkově, ve Vršovicích a jinde bude furt hodně pomazánky na chleba, byť narudlé, ale s trochou koření a solí vcelku poživatelné ...
P.S. Rosovi nepřeju nic zlého, rada je jediná: zvednout krovky dokud je čas ...Krutý a smutný ...Pardon
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 06.01.2019 05:28
Určitě je z toho Křéťa hotovej. Finále bylo angažování Strama, dal mu důvěru podmínky a udělej si to jak chceš, jsi přeci trenér z Itálie. Sen každého trenéra. Když to Sparťani neumí. Že Strama je neználek cz hlupák blb si neověřil a uvěřil jeho kecům. Dnes díky Spartě máme silnou Slávii, Plzeň a být první s chaosem nejde. Tak po 10 letech jsme na dně, ale to pravé dno, to vypadá jinak... vždyť peníze máme, v popředí jsme, prostě vnitřní problémy. Neschopní lidé snad všude v klubu. To nejhorší je ztráta důvery fans. A tím pádem, může být ještě mnohem hůř.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 06.01.2019 05:51
Je těžko pochopitelné že v u19 u20 atd. Neni nikdo kvalitní... kde jsou? Koho vychováváme, kde jsou talenti? Stovky dětí za ty roky.. v 18-20 letech už musíš umět. Samej průměr pro ostatní kluby. Kde jsou? Mají několik brankářů stoperů beků záložníků útočníků a nic, jen trapák za trapákem.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Prak (host) / před 6 lety 06.01.2019 06:02
Na co se tam podíváš je špatně, nebo funguje setrvačností... nějak tak nějak to uděláme ono to nějak dopadne. Dal bych SÍŤnad hlavní tribunou. Možná všude.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Mumu (host) / před 6 lety 06.01.2019 07:03
Díky Křetínskýmu žije celá liga a Hřebík má nyní plno známostí a díky němu se dostal nahoru. Kdysi se přisál a saje. Každej miliónek doma je dobrej. Co řekne Sparta je pravda přeci. On rozhoduje kdo pujde nahoru jako trenér jako Berbr mezi rozhodčíma. Vyvolení trenéři trénují, hráči hrají... Ostatní Křeťu prostě tunelujou, protože mají důvěru od hlupáka nebo milion sem milion tam. On to zaplatí. Díky Hřebíkovi Berbrovi máme fotbal kvalitní. Je to dokonalej dlouhodobej systém.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Aba (host) / před 6 lety 06.01.2019 07:17
Přišel Tvrdík a všechny vás zase převezl. Hřebíci.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Mumu (host) / před 6 lety 06.01.2019 07:46
Přišel Číňan a aby mohl fungovat ve Slávce v cz, tak musí i sponzorovat Jablonec.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Pipa (host) / před 6 lety 06.01.2019 08:05
Pro Prak. Hřebík je dobrý, jsme malý klub a díky němu máme fotbal u nás na malém městě. Kdyby nebyl pan Hřebík, tak nám nikdo nic nedá. Je to odborník a má zkušenosti.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Burian (host) / před 6 lety 06.01.2019 10:26
Bravo Prak a Mumu souhlasím.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Burian (host) / před 6 lety 06.01.2019 10:29
Celý život chodím na Spartu ale i jinam. Nikdo mi víc nezhnusil fotbal jako tato PARTA Sparta. Konec.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
librow (host) / před 6 lety 06.01.2019 10:43
A mě se to tak líbí. Sparta jen tak dál )))
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Burian (host) / před 6 lety 06.01.2019 13:04
Hapal dostal malo času.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Trr (host) / před 6 lety 06.01.2019 15:01
Trpišovký hoši... Hapal by potřeboval 5 let.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Trr (host) / před 6 lety 06.01.2019 21:19
Hapal nyní trénuje sl. repre uvidíme. Ve Spartě byl špatnej, další moravák.
Re: Hapal: Křetínský usoudil, že už Spartě nemám co dát, přesto jsem to tak necítil a
Bílek Jan (host) / před 6 lety 07.01.2019 13:56
A teď všichni do práce a nepsat blbosti! Zkuste to!