Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si kapitán Slovácka. A není sám
Nejvyšší česká soutěž má za sebou první polovinu sezony pod záštitou nového ligového formátu, který se ne všem lidem zdá spravedlivý.
Hlavní problém je v narůstající porci zápasů, díky nimž jsou fotbalisté nuceni na trávníky vybíhat i v zimě a mrazu. Když skončí liga a nastane zasloužená vánoční pauza, hráči si ani neoddychnou a na řadu se dostane zimní příprava.
Jedná se o pravý opak toho, co jsme zažívali doposud (do konce minulého ročníku). „Podle mě je to málo. Psychická a fyzická zátěž je obrovská. Za dva týdny hlava moc nevypne, týden možná jo, ale pak už má člověk v hlavě, že zas začíná příprava,“ postěžoval si na stránkách irozhlas.cz kapitán Slovácka Vlastimil Daníček.
Přitom větší porce zápasů byla tím cílem, proč se nový systém vůbec zavedl. Šlo o to zpestřit aktuální ligový formát… „Každý to bude mít stejné a musí se s tím poprat, je to tak nastavené,“ poukazoval Radiožurnálu na to, že se s tím každý musí vyrovnat po svém a zvládnout tak odpočinek v krátkém časovém úseku.
Pro trenéra Bohemians je například vzorem zámořská NHL. „Když už jsme nuceni hrát takovou porci zápasů, pak by tomu měla odpovídat i doba odpočinku. V NHL se třeba sedm měsíců tvrdě maká, ale pak tam mají několik měsíců volna na to, aby doléčili krvavé šrámy,“ nabádal ke změně.
A i on tuší, že změna nepřijde, proto navrhl způsob, jak se s tím popasovat. „Nemůžeme to sice ovlivnit, ale můžeme tomu aspoň přizpůsobit intenzitu tréninků. Nechceme přeci, aby byl někdo zraněný, a proto dáváme hráčům ty dva týdny volna, kdy si mohou dělat, co chtějí, a potom (od třetího týdne) je nutíme začínat s pravidelnou přípravou,“ doplnil.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Sigi (host) / před 6 lety 26.12.2018 20:40
Tvl to je kokot ať jde makat do dolu když se mu to nelíbí!!!
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Jaromír Noha (host) / před 6 lety 26.12.2018 20:59
Mistr myslitel. Ne-li myslivec. Autor slavného "Praha může a Morava ne". Navíc se ještě na hřišti chová jako prase.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Jarda Š. (host) / před 6 lety 26.12.2018 21:42
Ano. V Německu, kde je podnebí jako u nás, je zimní přestávka jen 4 týdny, v Anglii, kde je jen o málo tepleji, není žádná. Profesionální hráči tam za sezónu mají ještě podstatně víc soutěžních zápasů než u nás podle nového modelu. Když už se zavedlo vyhřívání hracích ploch, tak ať se v zimě hraje. Dle mého je to krok správným směrem, jen si na to hráči a diváci musí zvyknout.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Ondra M (host) / před 6 lety 26.12.2018 23:49
Okamžitě bych tomu Daníčkovi za takovy kecy rozstrihal registračku. Jak tohle muze napsat. Do fabriky s nim na 3 směny!
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Martin Podešva (host) / před 6 lety 27.12.2018 08:44
Nebudeš věřit, ale jsou lidé, kteří chodí do práce každý den a dělají za pár peněz.
Možná kapku pokory...
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Honza1 (host) / před 6 lety 27.12.2018 09:27
To je opravdu absurdní, co pan Daníček vyplodil. Sehrál za cca 5 měsíců 18 ligových zápasů (jednou chyběl) a je z toho strašně unavený a chtěl by několik měsíců regenerovat! Nedivím se, že to s tímto přístupem v 27 letech nedotáhl dál než na ligový průměr ve Slovácku. Srovnává se s NHL, ale nějak zapomíná, že tam se jede opravdu v kuse, bez přestávek a mnohem víc zápasů, zatímco fotbalová liga má v sezóně reprezentační pauzy, v kterých ne-reprezentanti jen trénují, nebo hrají přáteláky. Co by měl říkat třeba takový Souček ze Slavie? Hrál všechny ligové zápasy, předkola CHL, skupinu EL, reprezentační zápasy. Za stejnou dobu odehrál 32 soutěžních utkání. Vesměs náročnějších, k tomu cestování po celé Evropě. A nevím o tom, že by si nějak stěžoval, že bude hrát už v únoru znovu ligu i Evropskou ligu. Asi to taky dotáhne ve fotbale dál než pan Daníček. Nový model ligy se zavedl také právě proto, že zápasů bylo ve srovnaní s ostatní Evropou velmi málo. Zvláště pro kluby, které nehrají evropské poháry a z MOL cupu vypadnou, a pro hráče, kteří nereprezentují. Sami hráči si stěžovali, že je zápasů málo, přestavky dlouhé, jen trénují a čekají. Každý normální hráč raději hraje zápas než trénuje. Také majitelé klubů platili hráče, kteří přitom 3 měsíce přes zimu jen trénovali a hráli přáteláky.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
sikita (host) / před 6 lety 27.12.2018 11:42
Pokud Danickovi nějaký novinář nevytrhl slova z kontextu, tak je to bohužel opravdu idiot co nevyleze ze svého podprumerneho stínu. To je opravdu myslitel. Chceš akorát naštvat lidi. Za co bereš peníze? Ok sed si na prdeli klidně dva měsíce, ale bez platu. To bys pak brečel jaká je to nespravedlnost, že nemůžeš na hřiště.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Ozzy (host) / před 6 lety 27.12.2018 12:28
Má pravdu, nový formát je paskvil, který se mohl zrodit jen ve vymaštěné palici sparťana Svobody.Naštěstí se to bude letos hrát poprvé-a věřím, že naposledy.Nejde o nějaké Slovácko,ale třeba pro účastníky pohárů je to pořádnej záhul.Repre, poháry, MOL Cup, liga...A v létě, místo aby měli volno budou hrát nějakou idiotskou nástavbu.Ta sehraje v zemích, kde má liga jen 8 mančaftů, při našich 16 je to holej nesmysl.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Pepino (host) / před 6 lety 27.12.2018 12:45
Chudacci "ligovi fotbalisti"... V Belgii, Skotsku, Anglii, kde je mnohem horsi pocasi, se hraje i kolem Vanoc. Spis je problem, ze ceska liga divaky moc netahne ani v lete, takze v zime by tady sel na fotbal jen blazen. Nedivim se, ze se hracum nechce hrat pred prazdnymi tribunami. Srovnavat fotbal s NHL muze jen totalni blb...
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
kachnasenior (host) / před 6 lety 27.12.2018 12:46
Jednou za týden zrychlí chůzi na hřišti , v sedmdesáté minutě má stejně křeče a jde střídat … To je tvrdé zaměstnání ten fotbal což ?
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Thremon (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:03
Souhlas do fabriky ty hajzle lina to ctu tak se my chce z tebe zvracet By mne zajimalo jestli nekdy vstal ve 4 ranno do prace hajzl
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Popisné (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:17
Má pravdu ten chlapec! Profíky fotbalem nezatěžovat.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Fanánek (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:18
Pán Daníček je za ty prachy línej běhat po hřišti . Tak do dolu v Karviný tam mu bude lépe
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Janyr (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:30
Danicku, jsi blb
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Prak (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:40
Je to zlo, jdi v zimě na fotbal... díky Svobodo, Ty kluku od Křéti a Hřebíka.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Burin (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:48
To nebyl dobrý nápad.Myslím,že ho Daníčkovi na stadionech diváci připomenou.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Milda (host) / před 6 lety 27.12.2018 13:49
Jaká je úroveň úroveň fotbalové ligy takové je vyjádření jejich borců -je to opravdu sichta odehrát 15 zápasu pane kapitáne zachranujiciho-se . Slovácka . Taky to tak vypadá.Trener Ježek tyhle esa posílal do Kolbenky aby se probrali a to byli proti vám fotbalisti.dam vám radu , setrete se.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
V.Ch. (host) / před 6 lety 27.12.2018 14:46
Jak to ten chlapec myslí? Možná by chtěl 1/2 roku volna a nebrat žádný plat a my se na něho díváme skrz prsty:-) Možná by chtěl mít plat ještě vyšší, ale za co když by chtěl sedět doma. Asi by doma neseděl, přece nějak "těžce" vydřené penízky musí roztočit a teď na to vlastně nemá dost času. Asi ho nechápeme a jen a jen mu závidíme :-)
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Olin (host) / před 6 lety 27.12.2018 15:04
Pan Danicek a si to může dovolit takový názor proto že má naše liga mnoho účastníků. Pokud by jich bylo jen deset určitě by tak nemluvil protože by v ní nehrál. Tato liga nemá úroveň protože mi pro ni nemáme dostatek kvalitních hráčů. My se musíme pokud chceme dopředu kvalitou vyrovnat kvalit. Ligam. Nevím proč se některé zápasy ligy nehrají ve středu určitě by se tam dvě tři kola vešly. Tím by mužstva měli více času na přípravu. Dali jste příklad Souček ale ono to tak není. Ten Souček některé zápasy vůbec nemusí hrát myslím ligové. Slavia a jí. Podobní zakoupí nejlepší hráče ligy ti pak sedí na střídačce hraje Souček proti slabším klubům a zbytečně. To je ten hnůj on musí hrát protože pan trenér a vedení se bojí o body a tím i o peníze. Dále pak proč se v reprezentační přestávce. Nehrají zápasy klubu které nemají reprezentanty těch je dost kluby které je mají Gy pak své zápasy mohly dohravat v náhradním termínu který by si z pozice týmu který reprezentanty má navrhl termín zápasu. Tím by se také ušetřilo spoustu času na přípravu. Také by se tím zápasy neposouvali do zimního období. Fakt je ten že třeba poslední tři zimní kola neměli žádnou úroveň protože tam již nastupoval spoustu unavenych Danicku. Děkuji bez snížení počtu účastníků ligy to dal k lepšímu nepujde
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Šolim (host) / před 6 lety 27.12.2018 15:22
S takovým myšlením okamžitě odebrat kapitánskou pásku a snížit plat o 50%.Lempl jeden.Fotbal pořádně neumí a už brečí!!Pane Svědík,udělejte s ním pořádek!!!
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Jaroslav Kalous (host) / před 6 lety 27.12.2018 15:44
" Práce" fotbalisty je u nás jedinou prací, kde za průměrné i podprůměrné výkony se stanete milionáři. A ještě si naříkají.
Proč nejsem mladý, moje volba by byla jasná! Jedině horník - toho volna, masáže, regenerace, rehabilitace, zahraniční
soustředění......! Naši ligoví " fotbalisté" mají jen dvě starosti - účes a tetování.:-)) Prachy jsou samozřejmost.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
prokop diviš (host) / před 6 lety 27.12.2018 16:01
Být "Olin", tak takové kraviny a takovým pravopisem vůbec nepíšu. Ten by mohl jít s Limberským.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Mckartny (host) / před 6 lety 27.12.2018 16:43
Play off bylo potřeba ale možná ne tahle forma bohužel plíseň bratrství kočičí pracky Berbr Sadek Paclik Vrba se zas ukazali....od 1 Března do konce listopadu bez letní přestávky....argument ze v létě nebudou chodit lidí ze jsou na dovolený je absurdní...pak mrzneme jak blbci na stadionech našich luxusnich
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Jelen (host) / před 6 lety 27.12.2018 16:43
Hele chlape,pojď k nám do skláren. Tady ženské tahají např.pět kilo těžké tácy a tisíc za směnu ,8 h denně . Dělají to celý rok za 13 tis. čistého. Dovolenou 5 týdnů,ale ne naráz. Pojď si k nám odpočinout od fotbalu.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Pavel Tomeš (host) / před 6 lety 27.12.2018 17:38
Co jiného než paskvil můřete čekat od SVOBODY A DALŠÍCH HROBAŘŮ !!!!
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Mumu (host) / před 6 lety 27.12.2018 17:55
Poslední dobou je +- 0 C' to je dobrý. Je to guláš. V zimě se v Čechách nehrála liga, je tu zima... atd. Svobodo asi tak... jsi debil a vypadni ze Sparty!
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Lukáš (host) / před 6 lety 27.12.2018 18:06
Daníčku je mi z tebe zle :-( ....co ...je málo času na tetování?
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
MRSKS (host) / před 6 lety 27.12.2018 18:44
Ty troubo a proto zůstaneš maximálně na Slovácku v česke lize
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 27.12.2018 19:15
Vlastíku, tebe někdo nutí, hrát takovou porci zápasů?, pokud tě pánové Berbr, Svoboda nebo pan Svědík k něčemu přes tvůj nesouhlas nutí, bud psychicky nebo fyzicky, je tvoje svaté právo se s nimi soudit a pokud máš jasný důkazy nebo věrohodný svědky máš nejspíš vyhráno, jestli tě budou zastupovat Braunová, Král, tak určitě a přirovnání k NHL je taky přesný i ty hraješ bezmála sto zápasů za sezonu a se stejným nasazením, doufám, že se ozvou i ostatní podobně šikanovaní, jseš první vlaštovka, co bojuje proti nesmyslné porci zápasů na které lidský organizmus v našich podmínkách není zvyklý, Vlastíku jsem s tebou, všichni jsme s tebou.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
liverpool (host) / před 6 lety 27.12.2018 19:18
neni mi jasne proč se nehraje celou zimu a mezi svatky středa sobota
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 27.12.2018 19:39
Tak já ti to vysvětlím, protože to napadlo jenom tebe a to je málo.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Mrdka (host) / před 6 lety 27.12.2018 19:49
Ten člověk je vemeno přeplacené.Normalně bych s tim sekl a šel do fabriky.pičus.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
sfsd (host) / před 6 lety 27.12.2018 20:00
chcete se rozvíjet a hrát na lepší úrovni tak si nestěžujte na víc zápasů
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 27.12.2018 20:10
Kdyby starej Daníček přinutil Daníčkovou polknout, tak by bylo o jednoho blbce mín.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
trapatoni (host) / před 6 lety 27.12.2018 20:29
no pan Daniček to je hlavička do fabriky a šupem pane Valenta
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Petr (host) / před 6 lety 27.12.2018 21:50
Nechápu ty nenávistné komentáře na Svobodu,Berbra,Paclíka,Vrbu a pod.Tento model není nadiktován,ale byl odsouhlasen všemi ligovými kluby.Daníček by si měl jít stěžovat na vedení Slovácka a ne do novin.Jenomže by mu hrozilo nebezpečí,že by ho hnali svinským krokem a to i ze Slovácka.Mimochodem,tento tým je mi sympatický,ačkoliv jsem sparťan.Pokud si pan Valenta takového líného hráče drží,je to jeho problém.To samé Křetínský ve Spartě.Páni majitelé nejsou schopni si udělat pořádek ve svých věcech.Za mne,pokud bych vůbec měl peníze na koupi fotbalového klubu,už by Daníček letěl z týmu.Pochybuji,že o takového hráče by měl někdo vůbec zájem.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Kapr (host) / před 6 lety 27.12.2018 23:20
At tahne do fabriky na 3 smeny za 12 000 cisteho a pak at mudruje chytrolin co v zivote evidentne nedelal rukama
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
jarda mont (host) / před 6 lety 28.12.2018 09:22
Představ si ty chytrolíne, že normální člověk maká každý den a mnohdy i na tři směny a za mzdu, která určitě nedosahuje ani třetinu toho, co za svoje kopání bereš ty. Když se ti nelíbí, že vykonáváš práci kopálisty na hřišti, tak běž kopat kanály, tam ty tvoje vydělané prachy budou aspoň zasloužené.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Nico (host) / před 6 lety 28.12.2018 10:02
Danicku, ty jsi ale debil. Mel bys jit delat do dolu, abys vedel, co je to vlastne drina. Ty kretene lenivej.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Robeš (host) / před 6 lety 28.12.2018 11:36
Proč se tak vsichni čertíte, jednou s tím fotbalem skončí a potom bude vzpominat na ty krásné časy s fotbalem, až se bude muset živit normálně.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
FC Slovácko (host) / před 6 lety 28.12.2018 13:12
Vlastiku nezbýva ti nic jiného, jak tuto sezonu tu nelidskou porci zápasů ještě vydržet. V příští sézoně tě ve druhé lize bude čekat tvých oblíbených 30 utkání, pokud nebudeš zraněný nebo vyloučený a tím pádem se můžeš dočkat i delšího odpočinku.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Cezero (host) / před 6 lety 28.12.2018 13:26
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2002044303225230&id=208855152544163
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Anys (host) / před 6 lety 28.12.2018 14:02
Já se jim nedivím byli na něco zvyklí a ted se to musí měnit. Bohužel s tímto přístupem nebude český fotbal nikdy top jak býval. Dřív byli hráči schopni udělat cokoliv, aby se objevili na hřišti. Ted to mají někteří zadarmo už jen kvůli jménu a ani si to nezasloužili
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Mirek (host) / před 6 lety 28.12.2018 14:43
Lidi, četli jste nejnovější definici fotbalu? "Co je to fotbal, to je stav, kdy 20 000 nuzáků může řvát na 22 milionářů Makej hajzle" Ale teď již k meritu věci. Pane Daníček. Fotbal se kdysi hrál pro zábavu (nikoli kvůli penězům) a hrál se po pracovní době. Tak že vás všechny přeplacený líný vši bych (a nyní použiju citát z filmu "Černí baroni") nahnal do Mišelinky tahat pneumatiky. Tak Sportu zdar a fodbalu zvlášť (ale bez těhle novodobejch a přeplacenejch línejch primadon.
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Jan (host) / před 6 lety 28.12.2018 15:17
běž do Sparty, tam se odpočívá furt a stále brečí
Re: Nový ligový formát je zlo, během těch dvou týdnů člověk ani nevypne, stěžuje si k
Cezero (host) / před 6 lety 28.12.2018 15:21
Tady je puvodni rozhovor, kdo co rekl, nez to e-fotbal prekopal.. https://www.irozhlas.cz/sport/fotbal/fortuna-liga-zimni-prestavka-kratka-dovolena-vlastimil-danicek-slovacko-martin_1812222125_vman
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Ferda (host) / před 6 lety 28.12.2018 15:51
Co za komedii to ted jako rozjizdi ten Daníček :D:D:D Si jako uvědomil, že udělal chybu a teď se to snaží ututlat? Pochubuju, že mu na to někdo skočí
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 28.12.2018 17:53
Vlastíku v Polný skončil asi čtyřicetiletej stoper, nějakej Fanouš, na příjmení si nevzpomenu, protože se podruhý vdal a potřebovali by doplnit soupisku o jednoho pohodovýho chlapíka co nezkazí žádnou legraci a ted to hlavní, sehnal jsem ti přes zimu teplý místečko na poště, ta je na náměstí hned vedle hospody, budeš prodávat pohlednice a losy, práce není náročná a hlavně u ní nemusíš stát, nebo dokonce chodit, když přijdou balíky tak sed a ničeho si nevšímej, až přijde asi sedmdesátiletá paní Libuše Kolovratová, tak je odnese ona, v případě potřeby zbytečně nevstávej a vyčkej, paní Libuška ti donese bažanta a samozřejmě i odnese, v 15.00. natukej 6427, to je kod, tak to nepoplet, zhasni, zamkni a nějak sejdi ty čtyři schody a čekej, do dvou minut by měla přijít paní Libuška doveze kárku a hodí tě asi o tři baráky dál, tam zazvon a vyčkej, otevřít ti přijde paní Bláhová u tý budeš spát, ale do jejího domu už budeš muset nějak dojít sám.
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Robin (host) / před 6 lety 28.12.2018 18:11
Prosím pánové,zde si přečtěte jak ten článek vypadal původně. Co tedy Daníček řekl......
https://www.irozhlas.cz/sport/fotbal/fortuna-liga-zimni-prestavka-kratka-dovolena-vlastimil-danicek-slovacko-martin_1812222125_vman
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Anys (host) / před 6 lety 28.12.2018 18:57
At to čtu jak to čtu furt řekl to stejný co tady :D Možná to slůvko vytrousil trochu jinak, ale význam je stejný - dva týdny volna jsou málo :D jo a v létě dva měsíca volna možná taky, měli by udělat další dovolenou na někde na Tahiti speciálně pro fotbalisty a kor z české ligy
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Anys (host) / před 6 lety 28.12.2018 19:01
Ale třeba je ten fotbal opravdu těžší než tu všichni chápeme. Zvláště když hrajete 10 zápasů za sezonu, to pak ty dva týdny volna v zimě určitě nestačí
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Ferdinand (host) / před 6 lety 28.12.2018 19:47
Čeho se tu zastánci Daníčka vlastně zastavaj. Řekl to? Řekl. I původní rozhovor po posledním podzimním zápase tak vyzněl. Vsadím se, že to tak vidí i víc hráčů jenom o tom mlčí. Aspoň mají důvod ukázat, že si ty peníze zaslouží. Takže Vlastíku hezky se vydadej, ani ne za týden ti to zase začne, tak ať jsi fit.
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Karel Tichý (host) / před 6 lety 28.12.2018 22:03
=o)) tak to je dobré , pokoru , a víc trénovat to by chtěl =o)
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
petr host (host) / před 6 lety 29.12.2018 08:17
je to rebel a debil
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Remcal (host) / před 6 lety 29.12.2018 12:22
Škoda jen, že si neznámý autor ten článek vymyslel, ale bohužel u nás je lhaní posvěceno a nepostižitelné, i když to poškozuje pověst :-(.
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Patrik (host) / před 6 lety 29.12.2018 12:54
Remcal ty blbe mas tam primo citaci z originalniho zdroje, ktery s nim udelal rozhovor. Ja osobne se muzu zaprisahnout, ze to rekl. On sam to priznal, ze to rekl. Bojuje proti systemu, ale bohuzel je na to sam, takze je z neho jeste vetsi blb.
Re: Nový ligový formát si vybírá svou daň. Během těch dvou týdnů člověk ani nevypne,
Burian (host) / před 6 lety 29.12.2018 14:23
Daníčku po kariéře jdi dělat mluvčího.