Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spartu nehrál Kaya?
Pražská Slavia vede po podzimu ligu před Viktorií Plzeň o čtyři body, v tabulce pravdy dokonce o sedm, postoupila z těžké skupiny Evropské ligy do jarní části. Takže se na duo hlavní trenér Jindřich Trpišovský, sportovní ředitel Jan Nezmar pějí logicky mediální ódy. Zaslouží si je, o tom není pochyb. Ovšem není to však při obřím přísunu peněz z Číny, při totálním a opakovaném selhávání Sparty a při složení kádru Viktorie Plzeň vlastně jen dobře splněná povinnost? Slávisté a jejich fanoušci mě asi budou kamenovat, ale měl bych, ve chvíli, kdy v Edenu vládne předvánoční klid a pohoda, přece jen několik kritických otázek.
- Bylo nutné vydávat v létě téměř čtvrt miliardy korun za posily, který sedí na lavičce nebo dokonce na tribuně – Baluta, Zelený, Matoušek, Traoré? (Olayinka sice hrát začal, ale zatím střílí góly jen za víceméně rozhodnutého stavu - Opava, Dukla, Mladá Boleslav)?
- Opravdu se vrátí Matoušek, který přišel do Edenu předčasně za 40 milionů korun a rozhodl zápas v Kodani (a tím vlastně i o postupu do další části Evropské ligy), do Příbrami, zatímco na zlínského Traorého, jenž zcela vybouchl v derby na Spartě i v závěru rozhodnutého zápasu s Mladou Boleslaví, má být uplatněna po skočení podzimního hostování opce?
- Skutečně je třeba jít v Edenu někdejší sparťanskou cestou (Obajdin, Martin Frýdek mladší) a kupovat za drahé peníze zpět hráče, které klub loni lehkovážně pustil k ligové konkurenci (teplický Král?)
- Je pravda, že angažmá libereckého Ševčíka mohlo skončit kvůli jakémusi mileneckému trojúhelníku, v němž měl hrát s hráčovou partnerkou roli jeden nejmenovaný asistent trenéra? A je možné, že tento asistent nakonec skončí v juniorce, aby nebyl posile na očích?
- Nepotřebovala by současná Slavia místo dalších záložníků (Ševčík, Masopust) a obránců (navrátilec Král) spíše posilu do útoku, když v Evropské lize dala v prvních pěti zápasech jen dva góly a Mešanovičnavíc nejspíš odejde (Baník, Teplice, Mladá Boleslav), jak ostatně tvrdil ve středečním Sportu i David Ocetník z Odboru přátel Slavie? A nechtělo by to při nevyrovnaných výkonech gólmana Koláře a postupném přeškolování se jeho skorojmenovce Kováře i posilu do branky?
- Že se nehrající obránce Pokorný může vrátit do Liberce, je pochopitelné, ale je opravdu nutné, aby se do Zlína vracel vítězný typ a bojovník jménem Jugas?
Je cílem postup, nebo zážitek na Chelsea?
- Vysoce si cením, že trenér Trpišovský i po vítězném zápase (v Jablonci) navzdory svému vítězství sportovně uzná, že soupeř byl lepší – to se v Česku opravdu nevidí. Ale proč mluví o tom, že jsou všichni ve Slavii zklamaní z toho, že jim pondělní los šestnáctifinále Evropské ligy nepřivedl většího soupeře, než je vedoucí celek belgické ligy z Genku? Proč říká, že se nedá nic dělat a že je třeba postoupit, aby byl los pro Slavii v osmifinále šťastnější? Není snad automatickým cílem postup, a proto je lepší narazit na tým, přes nějž se dá přejít dál? Co je tohle za tuzemský nesmysl hrát evropského poháry, abychom narazili na Real nebo na Chelsea a užili si to, místo toho, abychom se snažili v každé soutěži dojít co nejdál? Zvlášť, když je třeba ještě zachránit český národní koeficient, aby bylo Česko v této tabulce alespoň patnácté, a zachovat tak pět týmů v Evropě, dva z toho v kvalifikaci Ligy mistrů.
Těch otázek by bylo víc, třeba, jestli je lepší, aby vrcholný manažer klubu sledoval i dorostenecké a juniorské týmy, nebo se raději udržoval v psychické a fyzické kondici hraním rekreačních zápasů v jiném druhu sportu? Ale to je výhradně na klubových šéfech, jak říkal pan Načeradec v Poláčkových Mužích v ofsajdu „Copak je Slavia můj podnik?“
To bylo v té všeobecné chvále jen několik kritických postřehů pro jaro.
Slavia by podle všeho měla na jaře titul získat, ale pokud, jak říká šéf Jaroslav Tvrdík, „ladí své závodní auto na závod, který vrcholí v červenci a srpnu,“ tedy na kvalifikaci Ligy mistrů, mohla by se alespoň nad některým z nich sebekriticky zamyslet.
Proč za Spartu nehrál Kaya?
V každém případě jsou ale na tom v Edenu rozhodně lépe než na Letné. Tam se třeba řeší, jak se nejlépe zbavit nejspíš nejdražšího hráče české ligy, tureckého obránce Semiha Kayi. Ten stál Spartu loni údajně dva miliony eur (52 milionů milionu) korun, ovšem s bonusy to prý mohlo vyjít až na tři miliony eur (78 milionů korun). A hlavně jeho měsíční plat měl činit 3,7 milionu korun měsíčně. Psalo se i o tom, že ročně by si i s dalšími smluvními příplatky přišel téměř až na 60 milionu korun ročně! Není divu, že to nemohlo ve sparťanské kabině dělat dobrotu.
Loni se v sezoně 2017/2018 Kaya záhy zranil, takže odehrál na podzim jen dva zápasy. Na jaře jich bylo šest a letos na podzim deset. Celkem osmnáct, žádný gól, žádná asistence, ale je to zadák, tak budiž.
Od července do začátku října 2018 nastupoval turecký obránce pravidelně, ovšem jeho poslední start nese datum 6. října 2018 (porážka 0:1 v Olomouci). Některé zdroje blízké Letmé tvrdí, že je to proto, že by měl mít ve smlouvě bonus za dvacet zápasů ročně. A že ten bonus by mohl činit něco přes deset milionů (to by odpovídalo původním mediálním spekulacím o šedesáti milionech za rok).
Pokud je to pravda, čemuž se nechce věřit, tak tomu říkám koncepce.
Bůh, nebo spíš Daniel Křetínský, ochraňuj nového sportovního ředitele Sparty, bývalého Kayova spoluhráče, Tomáše Rosického.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Tommy. (host) / před 6 lety 20.12.2018 13:10
Matoušek je typycký příklad hráče co zazáří ve druhý lize a slávysti ho koupí a skurví.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Jarda Š. (host) / před 6 lety 20.12.2018 13:13
Souhlas s P. Procházkou.
Ten problém Kaya jde dle mého za A. Kotalíkem. Od toho tam byl, aby takový přestup zatrhl. Když jde hráč z domácí ligy do ciziny, tak pochopitelně musí dostat větší plat, než měl doma. Brát takto hráče z ligy v poměru k naší bohaté a nadto z klubu i na jejich poměry bohatého, je proto pro Spartu neufinancovatelné (resp. ufinancovatelné jen s tím, že pak nebude kvůli možné přidat jiným hráčům, a to dělá zlou krev).
Není možné rozpočet postavit tak, aby byl dlouhodobě vysoce ztrátový i v případě postupu do LM. (To by mohlo způsobit i to, že klub neprojde při auditu na dodržování finanční fair-play a UEFA ho z evropských soutěží vyloučí.)
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Timo (host) / před 6 lety 20.12.2018 13:53
Jestli je ten Kayuv plat pravda tak....takový peníze nemaj ani naši repre v bundeslize..to je úplně mimo..
Ital říkal se nikdy nebyl v kariéře zraněnej a tady skoro furt nehraje..
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Červenobílá síla (host) / před 6 lety 20.12.2018 14:08
• Zelený na lavici i přicházel a ceny už nejsou takové jako dřív. Matoušek s Traorém přicházeli, když Slavia kvůli zraněním nebyla schopna ani naplnit lavičku. Matoušek byl tehdy jediný útočník v týmu, a útočník je potřeba vždy, to asi víme všichní. Traoré se zase rovnou dostal do základní sestavy a tam hrál velmi dobře. Baluta přicházel z provinčního celku rumunské ligy a nemohl ani absolvovat celou přípravu. Pak když byl na hřišti, bylo to na něm znát, často prostě nestíhal a musel odpočívat. Ukázal taky, jak dobrý je to fotbalista, protože techniku má výbornou. Až absolvuje zimní přípravu, bude to ta posila za tyto peníze. Takže odpověď na otázku: Ano, bylo, pane Procházka.
• Druhá otázka je naprosto ignorantská. Matoušek ze začátku nastupoval, ale jen proto, že ostatní nebyli zdraví. On měl velké problémy s technikou a býval neviditelný, potenciál ale ukázal gólem Kodani. Také ještě neměl v týmu přípravu. Teď se ale nedokáže probojovat do základu a nemůže pravidelně hrát. To by mu mohlo i zpomalit vývoj. Bude tedy jednoznačně lepší, když zase půjde hostovat. Traoré měl sice dva hrubě nepovedené momenty, to ano, ale ve zbytku ukázal, že na Slavii má. I asistencí právě proti Boleslavi. Trenéra tedy přesvědčil a navíc je to hráč, který se spokojí s rolí náhradníka.
• S Králem je to zvláštní, ale ukazuje že kvalitu má, ne?
• To je ale blbost a dobře to víte… :)
• Ano, útočník je třeba, zdá se, že nějaký přijde, to se nebojte. Ševčík a Masopust se jako střeďák a křídlo rozhodně hodí taky. Jiné už Slavia bez odchodů moc nepotřebuje. Král na stopera by také nedával smysl. Ideálně až po sezóně na Součkův post. A brankáře Slavia nepotřebuje, pane Procházka, opravdu ne. :D
• Jugas ale nikam nejde. :)
• V otázce losu s panem Procházkou souhlasím.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
achjo (host) / před 6 lety 20.12.2018 14:43
"nejmenovaný asistent" - tak má autor mlčet úplně. Pak si to čtenář může myslet o kterémkoli z těch 3 asistentů, 2 z nich už teď můžou být terčem nepravdivých pomluv ....
:-(((
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Jarda Š. (host) / před 6 lety 20.12.2018 15:09
Dokud Slavia hraje ligu, EL i Český pohár, tak se ten široký kádr hodí. Když už bude hrát jen ligu a nebude mít zraněné hráče, tak pak to zas ideální nebude.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Jarda Š. (host) / před 6 lety 20.12.2018 15:44
Timo: To je ten problém, že cizinci, které přivedl Stramaccioni, dostali základy 2x-4x větší, než kolik v předchozí sezóně bral Lafi se všemi prémiemi. To jednak nepůsobí dobře na tým a druhak to i vedlo k tomu, že drazí hráči mnohdy dostávali raději volno, než aby se jim vyplácely prémie za zápasy a tím "vyschla kasa".
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Honza1 (host) / před 6 lety 20.12.2018 16:06
Slavia vede ligu, postoupila do další fáze EL, její hra má “hlavu a patu”, kupuje hráče do určitého systému, který chce hrát. Každý přestup se nepovede žádnému klubu na světě. Vždy se nějaký hráč nechytne. Já mám z počínání dvojice N+T zatím dobrý pocit. Přešlapů v přestupech, volby sestavy i střídání bylo minimum. Slavia je v nejlepší herní i personální kondici v rámci “A” týmu za posledních mnoho let. Výrazně se nechytnul pouze Pokorný. Baluta něco odehrál, měl i velmi dobré momenty, ale celkově zatím nepřesvědčil. Ostatní hráči více či méně hrají. Věřím, že Zelený se ještě výrazně prosadí, Olayinka se postupně lepší, Matoušek asi půjde na hostování, mělo by to logiku, potřebuje sbírat zkušenosti. Traore má někdy skvělé momenty, ale také velké výpadky. Přesto bych si ho nechal. Návrat Krále má z dlouhodobého hlediska logiku, i když hned hrát asi nebude. A že ho Slavia kupuje zpět? Odešel v nějaké situaci, teď je situace jiná. Ve Slavii jsou nyní jiní lidé, jiní trenéři. Hostování Jugase má podle mě logiku také. Prospěje mu. Velmi dlouho ligu nehrál. Potřebuje získat zpět herní praxi a sebevědomí. Teď by se do sestavy Slavie těžko prosadil. Stejně tak Pokorný. // Angažmá Kayi ve Spartě je jeden velký omyl, a to včetně výše platu. Víc to asi nema smysl řešit.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
panshimi (host) / před 6 lety 20.12.2018 16:22
Tak to s tim Olayinkou je dost scestný. Co by měl ještě dělat? Je jeden z nejlepších hráčů Slavie, hraje navíc v záloze. A nějaký góly v rozhodnutým stavu? To jsem nevěděl, že se to takhle dělí.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Jarda Š. (host) / před 6 lety 20.12.2018 17:39
Z Turecka odchází Pepe (Besiktas) a možná i Škrtel (Fenerbahce), tak by měl Tomáš Rosický Kayovi najít místo doma.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Timo (host) / před 6 lety 20.12.2018 19:04
Slavia chtěla původně Maru jenže se zranil a tak vzala pak Traoreho ze Zlína, kterej měl už zkušenosti z EL..škoda do tý doby hrál Mara fantasticky..
Slavia má vytipovany kmenového hráče Sparty tak uvidíme jak to dopadne..
Ten asistent je Kostl??
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Trpa (host) / před 6 lety 20.12.2018 20:29
1 nahodny gol v Kodani a porad to budou omilat. Ze Matousek na Slavii min zatim nema, vidi i slepy. Trpisovsky neni blazen, aby nasazoval tak chabyho hrace. Koupili ho, sanci dostal, propadl. To se stava. Cesky Mbappe to nikdy nebyl. 2 roky bude po hostovanich a mozna casem to na Slavii bude. Zatim ani nahodou.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Karel (host) / před 6 lety 20.12.2018 20:40
Téměř zcela s panem Procházkou souhlasím. A autorovi Červenobílá síla: Brankáře Slavia sakra potřebuje. Kolář sice podal v Jablonci nejlepší podzimní výkon, v první půli konečně chytil něco navíc - poprvé v celé sezoně! Ale ten přifilmovaný faul je i jeho vinou, zase špatně a pozdě a nešikovně vybíhal. Nebýt videa a té jeho komedie, Jablonec by vyrovnal a kdoví, jak by to dopadlo. Obávám se, že jako v Ostravě. Co zápas, to kiks. To to ve vedení fakt nikdo nevidí?...
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Zefír (host) / před 6 lety 20.12.2018 20:43
Pro achjo: Tak to se asi brzy dozvíme. Autor to asi těžko může naplno vybalit. Otázka není pomluva? A že červenobílá síla píše, že to je blbost. No blbost to je, ale toho člověka, ne toho článku. Vždyť si to štěbetají i vrabci v Edenu po střechách.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Sendy (host) / před 6 lety 20.12.2018 20:52
Ad Video: jaké myslíte ze by bylo pořadí bez nej? Kdo by o kolik bodu přišel a kdo získal? Odhady?
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Zamyšlení (host) / před 6 lety 20.12.2018 21:41
Táákže...
Vezmu to odspoda. :-)
Sendy - VAR nikomu body nebere ani nedává, video opravuje rozhodčí, aby to nedělali oni. I tak... tabulka bez videa? To ti už nikdo neřekne, jak by to bez něj vypadalo, rozhodčí by třeba pískali jinak, kdyby neměli možnost kontroly, a tak dále a tak dále...
Zefír - souhlas
Karel - úplná blbost. Kolář je skvělý brankář, bezpochyby nejlepší v lize, je důležitou součástí týmu v rozehrávce a umí podržet i skvělými zákroky (Bordeaux, Jablonec...). Posilu do branky nepotřebujeme v žádném případě, jen kdyby se Kolář zranil + navíc máme Vantrubu. (A nebyl by to efotbal, aby si autor nepopletl Vantrubu s Kovářem :O)
Trpa - souhlas
panshimi a Honza1 - naprostý souhlasm až na Jugase, ten by myslím neměl chodit hostovat a je to víceméně jediná věc, ve které s autorem článku souhlasím.
Červenobílá síla - Podpis a razítko!!!
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
jedenzedenu (host) / před 6 lety 21.12.2018 07:00
Dobré ráno.
Předně si pokládám otázku, zda pan Procházka vůbec dobře poslouchal Pana Nezmara a trenéra Trpišovského.
Asi zřejmě moc ne, protože by pak nepoložil takové otázky. To nejsou kritické otázky, ale zlomyslné "rejpání. A pan Procházka by se nad sebou měl taky sebekriticky zamyslet. Tentokrát to "uvařil z vody".
Nejen já jsem pochopil vyjádření pana Trpišovského o losu tak, že Genk je velmi těžký soupeř, který nemá ale atraktivitu velkých mužstev (tedy např. Chelsea). Proto bude muset Slavia bojovat tak, aby postoupila a třeba dostala atraktivního soupeře. Ostatní už tady popsali hosté Bojová síla a Honza1. A jsem s nimi za jedno.
Jen bych podotknul, že hráči sami mají velmi krátký čas na regeneraci a odpočinek. Už 3. ledna začínají s přípravou na jaro, které začíná 9. 2. 2019. Mohou přijít zranění, je možnost i ztráty formy a já nevím jaké mohou ještě nastat komplikace. A pokud chce Slavia bojovat dál na třech liniích, tak bude potřebovat opravdu kvalitní a širší kádr.
Moc se Vám tedy celý Váš článek pane Procházko nepovedl a šel jste o "štok" níž. Skoro až na škváru.
A co se týče VAR? Dal jsem si dohromady statistiku a výsledky komise rozhodčích a z té vychází, že by Slavia byla poškozena v 11 případech, zatímco jí byla VAR odebrána výhoda dvakrát. To jen pro ty kecaly. Nebo on to nebyl na Koláře v Jablonci faul? Kolář sám vysvětloval, že do toho kotníku dostal ránu se Zenitem Petrohrad, proto byl znovu ošetřován. Kdo chce vidět vidí, kdo nechce, tak blbě kecá.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Autorjeblb (host) / před 6 lety 21.12.2018 07:30
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
SKS (host) / před 6 lety 21.12.2018 08:15
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
při obřím přísunu peněz z Číny,
Zdar (host) / před 6 lety 21.12.2018 08:52
"není to však při obřím přísunu peněz z Číny," - Ne. Několik let to byl přesun peněz z Vysočiny, ze Žďasu, jenž patřil témuž čínskému majiteli. Namísto investic do velké továrny, do pražského fotbalu. Nyní snad už je majitel rozdílný.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Zbyněk (host) / před 6 lety 21.12.2018 08:58
Proč byste měl rozčilovat slávisty? Máte ve všem pravdu a ještě bych v kritice klidně přidal. Potřebujeme alespoň dva nové super útočníky. Bez nich nebude ani titul.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
Cody (host) / před 6 lety 21.12.2018 09:09
Pro slávistické zaslepence: Sundejte si klapky z očí a růžové brýle. Jsem taky slávista a vidím to podobně jako Pavel Procházka. Na 95 procent s ním souhlasím. Važme si každého kritického hlasu. Sebechvála totiž smrdí. Hezké Vánoce všem.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Zilvar (host) / před 6 lety 21.12.2018 09:15
Pro Panshimi: Co by měl Olayinka dělat? Když stál takový ranec, tak třeba dát nějaký důležitý gól. Rozhodnout zápas za stavu 0:0, třeba jako ten Matoušek. A ne skórovat, když už je hotovo a soupeř, většinou ještě slabý, už leží na márách. O to tady jde, v tom má autor jasnou pravdu. Vždyť tenhle hráč seděl na lavičce i na Dukle, přede dvěma lety. To za tu dobu tak vyrostl, že musel stát takový prachy?
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Honza1 (host) / před 6 lety 21.12.2018 10:02
Kritika je fajn, ale vždy jsem pro, aby byla konstruktivní. Je to o tom, jestli vidíte sklenici z poloviny plnou nebo z poloviny prázdnou. Slavia určitě má co zlepšovat, zdaleka se vše nepovedlo. Myslím, že o tom vedení, trenéři i hráči vědí a chtějí na tom dál pracovat, a to je dobře. Každopádně je na tom Slavia ted´ nejlépe za mnoho posledních let. My, kteří jsme si se Slavií prožili své, si toho vážíme a měli bychom si to umět užít. A nenechat si to kazit od ostatních, at´ si říkají cokoliv. Hezké svátky všem!
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.12.2018 10:24
Zilvar: V belgické 1. lize měl za Waregem, kde v ročníku 17/18 hostoval z Gentu, Olayinka bilanci 8 gólů a 7 asistencí z 23 zápasů, což rozhodně svědčí o kvalitě. Asi na něj Gent měl i jiné nabídky a Nezmar o něj hodně stál, tak Slavia tu cenu zaplatila.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Millwall (host) / před 6 lety 21.12.2018 10:43
Nesmyslnými předraženými nákupy dřeváku a pruměrných cizincu v létě 2017 jen Křetinský potvrdil jaký je fotbalový blb a že ještě většim blbum dal ve Spartě ty nejvyši posty !!! 250 mil. Vyhozené za 80% fotbalistu k ničemu když za ty penize mohl mít daleko lepši fotbalisty např.- Jemelku- Krále - Trávnika Jovoviče + 3 parádni fotbalisty z cizich lig !!
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Gieksa (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:02
Kto koho picha?
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
antirud (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:25
Ten Olayinka je fakt nanic.To mě stačí ,díky
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
kartel nespokojený (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:27
kdyby někdo uměl matouškovy nahrát do uličky tak by určitě ukázal co vněm je.a v něm to určitě je! oleinka je hráč který když dtoho uostane balon tak začne kličkovat všechno zdrží a pak příjde pravidelně o balon.toho bych vyhodil. ten druhej tmavej je ještě větší dřevo. ševčík a masopust,ty by mohli být přínosem.škoda že nekoupily útočníka co koupila Plzenˇ. Ten ukáže jaká to byla chyba.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
:-) (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:29
tvrdy kartel
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
gejza (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:32
urecku je tento plat normální 2 mil euro 60 milionu korun.. někdo tam bere o dost vice!!. to když bral tolik přestupoval do ČR měl si vzít plat pul milionu korun aby nikdo mu tady v Čr nezáviděl fotbal je byznys obránci Sparty to přeji každém klubu na světě je že někdo bere o hodně vice a někdo o hodně méně a sedí ve stejné kabině je to u nás je to ve světě
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda P. Děčín (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:32
Pavel Procházka to zhodnotil úplně přesně. Jenom moje doplnění:Slavia se dostává do situace ve které byla před časem Sparta.Jak se objeví perspektivní hráč už ho kupují aniž by vědědli kam ho postaví(spíše posadí).Je to systém pokus omyl,po nás potopa,protože většinou se růst případného talentu , když ne zastaví ,tak zabrzdí.Zářný případ je právě Matoušek,každý soudný fanda věděl že hrát nebude.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
:-) (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:32
to je ale blbej název
:-)
otto-shop.cz/p/kangaroos-trikotove-saty-ozdobna-knoflikova-lega-10073825499#utm_medium=display&utm_campaign=retargeting&utm_source=criteo_low&utm_content=criteo_low
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Honza1 (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:57
Kdyby se Slavii nezranili najednou 4 útočníci, Matoušek by zůstal v Příbrami a sbíral dál ligové zkušenosti. Díky této mimořádné situaci ho Slavia musela vzít mnohem dřív než plánovala. Několik šancí dostal. Někdy mu to šlo lépe, jindy hůře. Dal důležitý gól v Kodani, už tím se Slavii vyplatil. V zimě se nejspíš vrátí hostovat do Příbrami, aby pravidelně hrál ligu. Přesto si myslím, že to pro něj bylo užitečné. Viděl jak to ve Slavii funguje, podíval se do Evropy, zahrál si EL proti lepším obráncům, poznal, jaké je to ve větším klubu s větší konkurencí, že na sobě musí pracovat, aby se prosadil. Když to vezme za správný konec, bude mít ted´ větší motivaci na sobě zamakat, aby se za čas do Slavie vrátil jako lepší hráč. A bude se vracet s tím, že už bude vědět do čeho jde. Jinak si rozhodně nemyslím, že by současná Slavia kupovala hráče systémem pokus-omyl. Naopak kupuje hráče do stylu, který chce hrát. A samozřejmě se pohybuje v rámci nějakých možností. Jak už jsem tady vícekrát psal, nelze čekat, že se každý přestup Slavii 100% povede. Tak to není v žádném klubu na světě.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
jedenzedenu (host) / před 6 lety 21.12.2018 11:58
Pane Cody, nejsem žádný zaslepenec a růžové brýle nemám. Urážejte si někde jinde.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Anonym (host) / před 6 lety 21.12.2018 12:20
Kdo sakra je Kaya ? Viděl ho někdy někdo ? Jak já bych chtěl mít takový štěstí jako tenhle tureckej kuřklobása...Okrást o prachy bohatýho debílka a ještě si z něj dělat prdel s vědomím, že s tím nemůže udělat vůbec nic. Nemluvě o tom, že herní kvalita toho borce je na úrovni okresu, ani bych se nedivil kdyby se nakonec profláklo, že to vůbec neni fotbalista, ale květinář co se kdysi od štramáka nechal štrejchnout do zadnice a ten mu to takhle splatil...jo jo, takhle holt teď vypadá železná sparta. Víc takovejch Kayů, Janků, Mavubů, Mandjecků a Kangů. S jejich pomocí se snad podaří to divadlo rozložit na součástky co nejdřív a pak se bude moct začít od začátku. Moc bych nám to všem sparťanům přál. Zní to fakt blbě, a já to vim, ale hrozná hra, nekompetetní hráči, trenéři a totální bankrot klubu je snad jediná cesta ven z tohohle mokrýho snu daníka kuřbuřtínskýho. Fotbalový silent hill, fakt...
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Hopho (host) / před 6 lety 21.12.2018 12:34
Zaujal mě jeden názor na toto téma na Slávistických novinách, tak ho sem s dovolením hodím :-)
kjandourek (admin) před 3 hodinami 21.12.2018 09:54 |
5 0
To je ale krávovina, co?
Každá z posil přicházela proto, že má něco, co nám v týmu chybělo... každá z nich se musí aklimatizovat a najít si ten svůj prostor, kdy uplatní své silnější stránky, vylepší ty slabší a najde si své místo v našem systému...
Olayinka se ve svém druhém zápase zranil a potom byl dva měsíce mimo hru... posléze se začal propracovávat do sestavy a podzim končil u jako hráč základu... a tvrdit, že dává góly jenom za rozhodnutého stavu? Jako stav 2:1 není žádný rozhodnutý stav, naopak góle na 3:1 definitivně rozhodl zápas s Opavou i v Karviné.... Navíc proti Dukle přesná asistence na první gól, proti Kyjevu rozjel akci, která skončila penaltou, první gól Zenitu byl hlavně jeho práce, kdy kličkou ze stoje vyřadil ze hry dva hráče a nastartoval Hušbyho .... Ten kluk už teď má pro nás hodnotu každého mukionu!
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Hopho (host) / před 6 lety 21.12.2018 12:40
Taky ze SN, moc výstižné
pehacko NOVÝ před 2 hodinami 21.12.2018 10:28 |
5 0
s tim ze potrebujeme utocnika, co bude davat milion golu za sezonu nesouhlasim. golu davame hodne a je lepsi, kdyz se dokaze prosadit vic hracu, protoze pak neni tym odkazan na formu ci naladu jednoho hrace. souper se nemuze pripravit na jednoho hrace, ale takhle nikdy neni jasne od kud uderime tentokrat. davame nejvic golu v lize a to je odpoved na slinty nejakeho zhrzeleho pisalka..
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Honza1 (host) / před 6 lety 21.12.2018 12:41
Ještě jedno doplnění: Samozřejmě evropské TOP ligy jsou někde jinde, ale jinak česká liga ve srovnání s evropským průměrem vůbec není tak špatnou soutěží, jak se mnohdy povídá. Mám ted´ na mysli výlučně její fotbalovou stránku, nikoliv to, co se děje někdy kolem ligy a svazu. My Češi jsme zvyklí vidět hlavně chyby, ale česká liga je přitom dost náročná. Letos přibylo zápasů, tím se náročnost také zvýšila. Jiná věc je, že liga není tolik "koukatelná". U řady týmů bohužel převažuje více taktika, defenziva, bojovnost, v utkáních je mnoho vzdušných soubojů, hra je dost agresivní, hráči jsou velmi dobře fyzicky připravení, ale hraje se málo kombinačně po zemi, chybí větší kreativita, cílem řady týmů je hlavně gól nedostat. Je to také tím, že skoro všichni od cca 10.místa dolů mohou teoreticky spadnout z ligy. Přesto je to těžká soutěž, o čemž svědčí, že zahraniční hráči mají po příchodu velmi často problémy, jsou překvapeni a mají problém se s tím vyrovnat. Liga je dost "soubojová", na což nejsou mnohdy zvyklí. Často nestačí také kondičně. Taky proto se mnozí nechytnou a odcházejí z ligy zase pryč. Jiným to sice pár měsíců trvá, než se adaptují, ale pak jsou přínosem.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.12.2018 13:18
Honza1: Naprostý souhlas. Přesně jsi vystihl, že ta kvalita se u nás projevuje hlavně směrem dozadu, takže je málo gólů i pěkných kombinačních akcí, což snižuje diváckou atraktivitu. Takhle je to tady ovšem nastaveno dlouhá desetiletí, takže se to těžko změní.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Pepino (host) / před 6 lety 21.12.2018 14:11
Lidi jako Matouska nechapu... Je v nem velky potencial, spis by to chtelo nejaky cas se vyhrat v prumernym klubu, davat goly a pravidelne hrat. A pak se da i odsud prestoupit do lepsiho klubu, a treba i do zahranici jako Schick z podprumerne Bohemky.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.12.2018 14:43
Pepino: To, kam hráč přestoupí, určuje hlavně agentura, která ho zastupuje. Pro tu je podstatné, aby přestup byl co nejdražší, aby z něj tím pádem měla co největší provizi. Slavia teď platí dobře, proto, když o někoho projeví zájem, tak se agenti hodně snaží do ní hráče dostat. Mnoho přestupů je takových, aby se agenturám "hýbaly kšefty", i když výkonnosti hráče to ve výsledku uškodí.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Pepino (host) / před 6 lety 21.12.2018 15:47
Jardo S.
Je mi jasny, ze je to cele o penezich a agentech, kteri se na tom snazi napakovat a nezalezi jim na tom, jaka je pro hrace v novych klubech budoucnost - Jiracek, Pilar, Kolar, V. Kadlec, Krejci a mnoho dalsich sli s pomoci agenta pro prachy, aniz by jejich kvalita na novy klub a soutez stacila...
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Ludek (host) / před 6 lety 21.12.2018 15:58
Jugas to se nepovedlo
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Milda (host) / před 6 lety 21.12.2018 16:44
Kaya je prumernej fotbalista s královským platem jeden s velkých projektu kata kotalika toho co se podílí na demolici sparty a fanoušků . Nevím proč se divíte ze nehraje možná by měl problém i v divizi-Kotalík má ale dobrou provizi.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.12.2018 17:36
Milda: S. Kaya je velmi dobrý stoper, ale není to "srdcař" a potřebuje mít vedle sebe dobrého dirigenta obrany (jakého měl kdysi v T. Ujfalušim a ve Spartě ho nemá). Hlavně ale je za ty prachy pro Spartu velkým prodělkem.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Olin (host) / před 6 lety 21.12.2018 17:47
Ludku prosím tě co se s jugasem nepovedlo. Tento hráč udělal celý Zlín a angažmá na Slavii si zaslouží. Je to poctivý svědomity pracant s dobrým zakončením hlavou i nohou, to že se zranil a tím byl nahrazen se může stát každému. Hned se hráči posílají na hostování on přitom pár měsíců kopal a ne špatně až se zrání Matoušek zelený stoch to také budeš psát že se nepovedlo.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Alesandro (host) / před 6 lety 21.12.2018 18:08
Matoušek měl dostat víc příležitosti ne jenom pár minut na konci zápasu a když ji dostal tak mu nikdo neprohrál.Slavie nehraje dobrej fotbal,chybí jí kombinační hra, vždyť si neumí ani přesně přihrát, hrají silový fotbal, který jim zatím náhodou vychází. Nemyslím že Trepisovsky je vynikající trenér, chybí koncepce a kombinační hra to hráče zatím nenaučil. A to jsem kovanej Slávista.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jiří Nohava (host) / před 6 lety 21.12.2018 18:43
Dobrý den.
Naprosto souhlasím s p. Procházkou.
V hluku bujarého veselí z výsledků Slavie poněkud zaniká hlas lidí, kteří mimo úspěchy vidí i zřetelné přešlapy a chyby jak na hřišti, tak i mezi činovníky. Byly už mnohokrát popsány a ti, kteří mají oči i uši dobře vědí, o co jde. Proto mne opakovaně udivuje bohorovnost páně Tvrdíka a spol. v politice stavby a posilování kádru, kde dochází k dosti velkým přešlapům a vše je mlčky a s úsměvem přecházeno a tolerováno. Nevím, z které konkrétní kapsy jsou peníze na slávistické posily, ale mne by jako mecenášovi ona bohorovnost vadila. Asi mají zkazky o Tvrdíkově minulosti něco do sebe.
Slavii fandím padesát let a přeju jí, aby se opět stala legendou v Evropě, jako za časů dávno minulých.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
štísko3 (host) / před 6 lety 21.12.2018 21:07
Matoušek nikam nepujde máte špatný informace.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 21.12.2018 21:58
Když někdo, koho Trpiš postavil, nezahraje podle představ, tak je hned krizitován za to, že ho tam dal a nedal tam toho, který seděl, že ten by byl lepší. To je nevýhoda toho širokého kádru, ale ta je přebita tím, že pořád má kde brát.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Vašek (host) / před 6 lety 21.12.2018 22:03
Slavia jednoduše moc používá peníze že lépe než Sparta o tom není pochyb,ale proti Plzni či Liberci tak to je čajíček. Bez čínských peněz by hrála v Chrudimi.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Golis (host) / před 6 lety 22.12.2018 02:44
Naprosto souhlasím s panem Procházkou. Pokud v Edenu upadnou do sebeuspokojení, nebude to na jaře dobré. Je třeba býtpřísný a odhalovat kiksy. Slavia je takhle vysoko hlavně díky obrovské krizi Sparty, to si přiznejme.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Honza1 (host) / před 6 lety 22.12.2018 09:19
Je to trochu až legrační: Slavia vede ligu o 4 body před Plzní a o 17 bodů před Spartou. Navíc postoupila do play-off EL. Tedy jedna z nejúspěšnějších půl-sezón posledních mnoha let. Přesto je zhusta kritizována koho kupuje, za kolik, za čí peníze, kdo hraje-nehraje, atd. U fandů jiných klubů, zvláště Sparty po tom strašném podzimu, to ještě chápu, ta frustrace musí být veliká, ale dokonce se přidávají mnozí, kteří tvrdí, že fandí Slavii. To už je takové to typicky české “sebemrskačství” a snaha najít na všem chyby. Když se někomu něco povede, nepochválíme ho jako v jiných zemích, nejsme na něj pyšní, ale řešíme kraviny. Slavia ligu ještě nevyhrála. Stejně tak ještě nepostoupila do další fáze EL. Na jaře se může stát leccos. Je to fotbal. Slavia-stroj se může zadrhnou. Možná pak bude řada lidí s gustem říkat, že “to přece věděli”. Ale třeba ne a Slavii se bude dařit dál jako na podzim. Já jí to moc přeji. Jsem rád, že se na její fotbal teď dá koukat. Že se pod Trpišovským snaží v rámci možností a schopností hráčů o nějaký styl, moderní, kombinační, běhavý fotbal. Já si poslední půlrok užil. Nejspíš se dozvím, že mám “růžové brýle”. Nemám. Nějaké chyby se staly. Vždy se dá něco udělat jinak. Ani výkony nebyly vždy ideální. Zápasů bylo hodně. Jednu dobu moc zraněných, to se na kvalitě hry taky projevilo. Ale Slavia to zvládla. Všechny přestupy se úplně nepovedly. Ale i to je normální. Některé byly navíc narychlo, právě kvůli marodce. Chyby se dějí všude a děláme je všichni. Pokud jsou v přijatelné míře, nejsou úmyslné a výsledky a atmosfera v klubu je dobrá, je to v pořádku. Budu spokojený, když ve Slavii chyby vždy povedou k tomu, že bude v čele ligy o 4 body před Plzní a o 17 před Spartou. Hezké svátky všem!
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Fan (host) / před 6 lety 22.12.2018 10:03
Slávka s Nezmarem a Trpim je v současnosti ze všech v lize nejperspektivnější. To říkám jako Plzeňák.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jiří Nohava (host) / před 6 lety 22.12.2018 15:20
Pokud van Kessel, Altintop a Rotaň nebyli průsery, jak potom toto pojmenovat?
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Honza1 (host) / před 6 lety 22.12.2018 16:09
To Jiří Nohava ... Vy jste asi Slavii a fotbal už hodně dlouho nesledoval. My tady hodnotíme poslední půlrok pod dvojicí N+T. Všichni Vámi uvedení už ve Slavii na podzim nebyli. Dokonce ani na jaře. Nekoupil je Nezmar ani Trpišovský. Jsou to staré problémy jiných lidí z doby před jeden a půl rokem. Právě kvůli těmto přešlapům do Slavie před rokem Nezmar přišel do funkce sportovního ředitele, aby se tyto průšvihy už neopakovaly.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Gog (host) / před 6 lety 22.12.2018 16:44
Pánové sparťanům leží v žaludku, že Slavia je nejlepší. Ať vedení Slavie dělá nadále chyby ???? Jako dosud, ale ať je Slavia stále první a začne dělat tituly jak na běžícím pásu !!! Je lepší dělat chyby a být první než být bez chyb a být pátý !!!
Jen tak dále Slavi a pokud možno alespoň několik tel !!!
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
vlk (host) / před 6 lety 22.12.2018 18:07
člověk i vlk se celý život učí. Snad rozdejchám neuvěřitelnou skutečnost, že i Procházka umí napsat dobrý článek.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Petr (host) / před 6 lety 23.12.2018 15:18
Gog.Vystupujete tady jako Trexler.Nikomu neleží Slavia v žaludku,leda pitomcům Tvého typu a těch je v českých luzích a hájích požehnaně.Když už jsme u toho.Slavii zachránil před likvidací Řebíček,což je jeden z gaunerů na české scéně.Bez něho a jeho peněz by Slavia zmizela ze scény.Buď rád,že se Slavii daří a začni používat mozek.Když máš ze Sparty mindráky,tak to neventiluj na veřejnosti.Jsem sparťan,chodil jsem už od konce padesaátých let na dřevěnou Letnou,ale takové přitroublé názory jsem v té době nezaznamenal.A byli jsme se slávisty navzájem také jedovatí.Slávisté sestavili po vítězství nad Spartou vtipný jídelníček,sparťané po výprasku 5:0 od Ostravy zase posměšnou básničku.Ale vždy to mělo nějakou slušnou formu.Jestli bereš Trexlera za sparťana,tak jsi slávista na jeho inteligenční úrovni a stejně jako on,děláš svému klubu ostudu.Není to jen na dnešní Tvúj příspěvek,ale na více Tvých názoru,hraničících s nenávistí.Ber to všechno s rezervou,jako já a budeš se cítit lépe.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
vaclav sabatka (host) / před 6 lety 23.12.2018 16:33
jedine magor mohl dat smlouvu stochovy na 3roky. radeji pusti matouska .
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Modul (host) / před 6 lety 24.12.2018 12:58
Slavie podle mě nemá hlavně levého beka. Bořil to hraje přes nohu, budiž, takových je víc. Ale hraje to na doraz svých možností. Jablonec ho koupal jak ho napadlo. Zelený se musí hodně zlepšit. Zálohu a zbytek máme přetlak. Útok se musí uzdravit van. B. Matoušek se chytí. Pravý bek Coufal výborný a je za něj Frydrych. Brankáři O. K.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Bobr (host) / před 6 lety 25.12.2018 03:47
Matoušek je moc dobrý hráč a pobyt ve Slavii je pro něj ztrátou času. Vzpomeňte na to, jak hrál ve 2.lize a ze začátku podzimu v Příbrami. Zaplatit za něj přes 30 milionů a pak ho neumět využít, neumět využít jeho přednosti (úniky, rychlost, průlety s klamáním kolem bezbranných obránců) je ukázkou špatné práce trenérů s hráčem. Csaplár to v Příbrami s ním uměl lépe. Slavia ho neměla kupovat, když tohoto českého Mbappého neumí využít. Divím se, že ho nepostavili geniálně přímo do brány. Lehkonohý Matoušek potřebuje podpořit růst fotbalovými tréninky, které budou zvyšovat úroveň jeho předností, nikoliv ho deprimovat stavěním na nevhodné posty, kde bude nevýrazný, neefektivní. Milion sem, milion tam, proč se vzrušovat, když na Západě to dělají také tak a navíc v daleko vyšších částkách. U nás věnují trenéři pozornost jenom kondici a taktice a technický růst se nechává na hráči. Technický růst musí být řízen trenéry, musejí to umět a musejí za to zodpovídat. Otázka zní : Jak má trenér, který neuměl kopnout pořádně do balonu, naučit hráče kopat s technickou vyspělostí potřebnou pro soudobý fotbal? Doufám, že ty rozdíly vidíte. To přímo mlátí do očí.
Re: Otázky z Edenu: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami
maldini (host) / před 6 lety 25.12.2018 10:56
Zelený má určitě potenciál a když nastoupil tak vždy odvedl kvalitní výkon. Baluta se zatím moc nechytil ale ještě bych mu dal šanci připravit se s týmem celou zimní přípravu a dokázat, že na to má, pokud ne v létě prodat :-). Matoušek, tak u něj je jasné, že ho nekupovali s tím, že to bude okamžitě hráč základní sestavy a tahoun týmu, je to mladý a velmi perspektivní hráč, musí si zvyknout na Slavii, na její herní systém a samozřejmě nabrat zkušenosti - trenéři s ním pracují každý den - tak uznají za vhodné zda zůstane nebo si půjde na jaře hostovat, hlavně aby dostával šance hrát at je to na hostování nebo ve Slávce. Traore - není to špatný fotbalista, ale ja bych opci neuplatnil. Pokud chceme posílit tak bych se plácl přes kapsu a nabídl takové podmínky (na Čechy nadstandartní) jak klubu tak smlouvu hráči a pořádně bych zabojoval o Trávníka - to je posila do základu, která dlouhodobě předvádí parádní výkony a stále se zlepšuje. Navíc je mladý a perspektivní a jistě by nám vynaložené prostředky vrátil i při dalším přestupu. Není to cizinec je zvyklý na českou ligu. Na co kupovat x hráčů radějí jednoho, u kterého je velká šance, že bude posila do základu. Krále bych učtiě koupil a nechal jej ještě na jaře hostovat v Teplicích, pak nám odejde souček a bude se hodit.
Re: Proč se Matoušek, jenž zařídil postup v EL, asi vrátí do Příbrami? A proč za Spar
Jarda Š. (host) / před 6 lety 25.12.2018 14:11
maldini: Trávník prý chce do ciziny a údajně o něj má zájem i Rafa Benitez v Newcastelu, takže do Slavie těžko půjde.