Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bude Sparta vzpamatovávat pět let
O momentálně páté Spartě už se toho po prohrách v Uherském Hradišti a doma s Teplicemi napsalo tolik, že by to vydalo na novelu. Ke spícímu letenskému obrovi, který aktuálně ztrácí na vedoucí Slavii propastných patnáct bodů, se vyjádřil i někdejší československý reprezentant Milan Luhový.
A ten - jak známo - ostrými slovy nikdy nešetřil. Vlastník nejslavnější tuzemské značky fotbalu podle jeho názoru nerozumí a to i přesto, že už stojí v čele klubu celou řadu let. "Křetínský je fotbalový analfabet. Destrukci klubu mu pomáhají vykonávat Kotalík a Ščasný," nebral si servítky webem ceskatelevize.cz citovaný pětapadesátiletý internacionál.
Speciálně podrobil kritice Adama Kotalíka, který byl v letech 2015 - 2018 generálním ředitelem slavného "S". "U Kotalíka by měl platit zákaz, jak je na cigaretách zákaz kouření. Co předvedl ve Spartě, to bude trvat pět let, než se vzpamatují, než to demontují. On řídil všechny přestupy. Jediné, co dělal, byly svozy z letiště na Spartu. Každý člověk, který rozumí fotbalu, musel vědět, že takový počet lidí je neuřiditelný. Kotalík je spolupachatel Křetínského myšlenky. Když přivede jednoho Itala, ten přivede dalších deset lidí? Je to jeho hloupost. Jestli si myslí, že pochopil fotbalové prostředí? Experiment s Italem, balkanizace, kdy neovládáte kabinu. Nechal se natáhnout lidma a dobrovolně přišel o peníze," pokračoval v nevybíravém duchu na stránkách ceskatelevize.cz bývalý hráč Slovanu Bratislava, Dukly, Gijónu, Saint-Étienne či Paolu Soluň, čímž evidentně narážel na událost, když funkcionář vyzvedával na letišti v luxusním mercedesu dávno odvolaného Andreu Stramaccioniho.
S vedením již úzce spolupracuje Tomáš Rosický, jemuž by však další posun v současnosti nedoporučoval. "Tomáš musí vyzrát. Zatím nemá šanci, aby to zvládnul. Není jednoduché se přepnout z fotbalisty na funkcionáře, někomu to trvá léta. Pokud by se do toho zapletl, negativně ho to pohltí. Kdyby teď nastoupil, aby udělal pořádek, tak ho neudělá. Jestli vymění sportovního ředitele nebo trenéra? To je jedno. Budou se těšit na lepší zítřky a za rok budou tam, kde jsou," uzavřel serverem ceskatelevize.cz citovaný rodák z Ružomberoka, jehož konto zdobí jednatřicet mezinárodních startů a sedm gólů.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
MS (host) / před 6 lety 12.12.2018 12:02
Mrknul jsem na ten pořad a bavil jsem se královsky. Kdyby tam pořád byli střelci jako Luhový, tak bych se na ty studia s expertama snad začal i koukat. Ten nemele takový ty fráze jako aby neurazil a jako že uvidíme a těžko říct. A neotravuje s elektronickou tužkou :)
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
ferry (host) / před 6 lety 12.12.2018 12:06
Luhový řekl nahlas to, co většina příznivců Sparty si již delší dobu mysli. Nejen Lokvenc ale i řada dalších bývalích person Sparty, by se neměla bát vyjádřit svůj názor. Nic jiného než tvrdá kritika jejich počínání na ně bude platit.
To, že je třeba trenér Ščasný srdcař a sparťan tělem i duší , to mu nikdo nebere, ale jako trenér má své limity a přez ně prostě se nedostane, protože na vic, nemá. To by měl především pochopit on,sám. A když to sám nechápe, je nutné aby mu to někdo patřičně vysvětlil. Kvalit takových trenérských ikon, jako byl p.Ježek či p. Uhrin ve spartě, on nikdy nedosáhne. S tím se musí smířit a brát to jako nezvratný, fakt.
Už jen to, že majitel Sparty z něj udělal sportovního ředitele Sparty, by měl brát jako poděkování s ohromným platem a sám by se měl rychle upozadit a dát šanci, jiným. Protože jako fotbalista byl velice průměrným obráncem a jako trenér ve VŽ či Sparty měl největší úspěchy spolu s I.Horníkem, který v té době byl největší ŠIBR naší ligy. Horník byl ten člověk, který z něj udělal trenéra o kterém se začalo trochu mluvit. No a bez Horníka Ščasný jako trenér ukazuje, jaké kvality,má. Jinak, polovina těch nepodařených přestupů ve Spartě je jeho práce. Průměr,průměr.....Problém ale je, že Sparta potřebuje v současnosti trenéra, který je více než běžný, průměr. Myslím, že nazrál čas, kdy Ščasného ve Spartě nezachrání ani Rosický.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Sparta pohroma (host) / před 6 lety 12.12.2018 12:49
Spartu by především zachránilo kdyby Křetínský už konečně táhnul ke koním a vzal sebou pomlouvače a donašeče Hřebíka.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Honza1 (host) / před 6 lety 12.12.2018 13:06
Viděl jsem to zpětně. Luhový má pravdu. Správně kritický dovede být i novinář Hartman. Zatímco moderátor Kozohorský a stálý “expert” L.Zelenka se poněkud ‘ošívali” a pokračovali v obvyklé hře “hlavně si to s někým nerozházet”. Snad jen, kdyby se to vzalo správnymi lidmi za správny konec, nemuselo by to trvat pět let, jak tvrdí Luhový. Ale to je na majiteli. Zatím to nevypadá, že by se něco zásadního mělo ve Spartě v brzké době změnit.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
fandové (host) / před 6 lety 12.12.2018 13:28
Není to na majiteli,ale na nás fandech.Musí vědět,že značka Sparta není jeho majetek.Muže si koupit co chce,ale tohle ne.Musí se dozvědět,že už toho máme plnný zuby.Dělá si z nás akorát srandu.Sparta je mu u pr.....akorát se sní masíruje před stejnou oligarchistickou holotou.Muže se taky stát,že se bude bát jít po ulici.Možná už mu to konečně někdo řekl,možná už sestoupil z podnikatelských výšin a došlo mu to .Nevím,ale sparťani pojďme mu to už konečně říct .
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
pozn (host) / před 6 lety 12.12.2018 14:24
a koho ta sparta vůbec zajímá?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Carlos (host) / před 6 lety 12.12.2018 14:30
Spartané byli naposledy kabrnáci v 90 tých letech když tým řídili šíbrové Pelta a Horník s vexlákem Machem včele.To se to vesele "cinkalo"když jim šli rozhodčí za "kapříky" na ruku!Ted když to poněkud skončilo tak brečí....
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Honza1 (host) / před 6 lety 12.12.2018 14:38
To Carlos: Nutno říct, že kromě těch funkcionářských šíbrů měla tehdy Sparta i velmi dobré fotbalisty.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
VELKOCLUB SPARTA Praha (host) / před 6 lety 12.12.2018 14:51
No jo no Milánek Luhový :-)) Ten se rád poslouchá, a mnohokrát pobavil jakým je odborníkem, hlavně když v roce 2009 doporučoval, aby reprezentaci ČR vedl Karel Jarolím :-)) Jarolím později ukázal kam ČR posunul :-)) ... do páté desítky žebříčku FIFA :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
chachek (host) / před 6 lety 12.12.2018 14:58
Je to přesný, pan Luhový to řekl tak, jak to je. navíc, Křetínský, pokud kecá pouze do svých peněz, je to jeho věc, ale tady to je o značce, a Sparta je značkou společenskou, národní, vlastník je jen jedna věc, ale tady to přesahuje rámec pouhých osobních peněz, má ze značky reklamu, pověst, vliv a další věci. A měl by mít i odpovědnost !
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Bestík (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:02
Tak vážení pan Luhový napsal naprostou pravdu,on něco dokázal a pan Křetínský by měl jeho kritiku přijmout a pana Kotalíka poslat pryč z Letné,je to takový seladon a už od pohledu křivý člověk,který nemá šajnu o fotbale.Je mi trapně jak můj oblíbený klub hraje,chybí srdíčko a prostě chybí fotbalový um...bude to dlouho trvat než se opět Sparta probojuje mezi elitu,pamatuji účinkování Sparty ve druhé lize a tak jako fanda si to nepřeji,aby se tak stalo někdy,ale jakmile se nezmění radikálně dění v klubu pád bude jenom otázkou času a to krátkého.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
baron (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:11
myslím,že Luhový pracuje pro nejmenovanou sázkovku,protože jeho tipy jsou velkolepé a málokdy vyjdou.To nevadí,hlavmě,že to sype,že pane odborníku.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karboš (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:14
Podle mě to prohnilé sparťanské prostředí začíná u fanoušků. Kultura na stadionu je šílená. Minulou sezonu se od druhého domácího zápasu na Letné fandilo: "Stramaccioni ven!", na vlastní hráče tmavé pleti dělají různá individua opičí skřeky, nebo co to bylo doma se Suboticí? Radakovič nešťastně udělá spornou penaltu a desítky individuí z kotle vběhnou na hřiště, jakože nesouhlasí s výkonem svého týmu? Když se občas dostanu na stadion, za některá individua se musím stydět. Pamatuju třeba, jak skupinka tří vymaštěných sparťanů na tribuně celý poločas křičí nadávky na svého brankáře Dúbravku, protože se mu nepovedl minulý zápas. Jednou mě fanoušci na stadionu zase zasypali nadávkami, protože jsem si dovolil ocenit krásnou gólovou akci soupeře potleskem (bylo to za rozhodnutého stavu pro domácí). Nebo co třeba u fanoušků oblíbený pokřik: "bojujte za Spartu", to už se může rovnou řvát "Snažte se lemplové". Jaký to rozdíl oproti konkurenční Slavii. V Edenu fanoušci dokáží vytvořit někdy až frenetickou atmosféru, tak má vypadat support, o tom se sparťanům může zdát. Ve Spartě ta negativní atmosféra začíná u fanoušků. Nechci úplně generalizovat, ale hodně z nich jsou nějaký bývalý náckové, rváčové co byli v devadesátých letech zvyklí slavit každý rok titul. Doba a poměry se změnily, objeví se problémy, reakce fanoušků? Jen nadávky, urážky, negativita.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
bohumil44 (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:15
Neviděl bych to tak černě . Velko c.p Trexler co by odborník na slovo vzatý , určitě panu majiteli a trenérovi
předá cenné rady .
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
sparťan (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:28
Že by Luhový neměl pravdu se říct nedá.Ale je o něm všeobecně známo,že se opírá jen do Sparty a do nikoho jiného.Jen by mě zajímalo,jak by rozhovořil i o ostatních.Třeba o Luft Jardovi nebo i o šíbrovi Šádkovi.O ostatních se vůbec nemluví,protože jen tyto tři mužstva jsou zajímavá pro většinu národa(nic proti ostatnim nemám).Pokud by se tato debata ve studiu otočila tímto směrem,tak by asi tak "upřímný" nebyl.Jestli je Křetínský fotbalový analfabet,tak to nechám na Luhovým.Ten moc fotbalu rozumět nemusí.Stačí,že to vše financuje.Horší jsou už ti pod ním.Ti vedou Spartu tam,kam my fanoušci nechceme.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Georges (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:37
Proc porad pisete o bezvyznamnem provincnim klubu Sparta. Uz je to na bli...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
lihovýJoe (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:37
Klobouk dolů před příspěvkem, který sem dal Karboš! Kdyby bylo více takovýchto fandů ( a to nejen Sparty ale i všech ostatních klubů ). Na některých fotbalových diskuzních fórech je to hnus, co tam vkládájí někteří za příspěvky a navíc se netýkají vůbec tématu.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Martin (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:41
Predsedo, má pravdu.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Fanda (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:47
Luhový mluví otevřeně řadu let a stále kritizuje, Fitzel byl sportovně technický ředitel FAČR a stále reformoval (model soutěže pro Juniorky či zavedení farem se nějak nepovedlo ), Chovanec je předseda komise rozhodčích a premiérem máme taky Slováka ...... řekl bych, že chyba bude někde v nás Češích, že si neporadíme sami a všude dosazujeme naše bratry či jim nasloucháme..... Fandi a doufej, že to bude lepší, ona se kabina neudělá bez nějakého základu. Být fanouškem, když se daří, umí být každý. Arsenal se také radoval z titulu naposledy myslím v roce 2004, prostě je vždy někdo o kousek lepší. Nic netrvá věčně a těšme se až zase budeme zachraňovat Plzeň v posledním kole :-)) Nechme chvíli slávu taky druhým. Nic netrvá věčně.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
John (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:51
Koho pořád zajímá ta ubohá sparta?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
bata (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:53
Karboš má pravdu
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Fanda (host) / před 6 lety 12.12.2018 15:59
Johny, Johny .... zajímá nás všechny.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Steak (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:00
to Karboš : Klobouk dolu. Tohle tesat do kamene...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
niki (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:00
Sparta je cizinecká legie,tam už toho srdíčka moc není a ani nebude.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Beri (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:03
Souhlas s komentářem (sparťan )Křetínský je majitel a budeme rádi že do Sparty sype prachy hráče vybírají lidé k tomu určení jenom že tento lidem (Kotalik a spol ) tem nejde o Spartu ale hlavně o to aby si nahrabali co nejvíc prachů pro sebe.A pan Luhovy neříkám že nemá v něčem pravdu ale taky jsem si všimnoul že se rad poslouchá a on zase takova velka fotbalova hvězda taky nebyl. Tak že na závěr věrni Spartani musíme vydržet bude už snad jenom lip.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
hravej (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:07
je těžké říci kdo má pravdu, něco na názoru Luhového je, jen kdyby řekl i za B - jak z toho ven- kritizovat umí každý.
Já jsem slávista, ale úpadek Sparty mne upřímně mrzí , pokud bude liga mít víc kvalitních mužstev, půjde celá úroveň našeho fotbalu nahoru. Juniorky Slavie, Sparty , Příbrami vychovávají řadu kvalitních fotbalistů, ale bafuňáři raději nakupují vysloužilce, chtějí výsledky hned. Podle mne chybí koncepčnost v práci , vize do budoucna.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
7777777 (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:10
Obchodní aktivity pana majitele Sparty nemají se sportem nic společného. Působí to dojmem praktik z obchodního světa, to znamená že se utrácejí a rozhazují čisté stamilióny aby se mohli vyprat nečisté miliardy. Třeba mu ale křivdím, třeba je ve skutečnosti pouze fotbalový analfabet.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Libor Brno (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:12
No je to smutné co se o Spartě píše a ještě smutnější je co se ve Spartě v současné době děje. Zůstává nám starospartanum doufat a věřit k lepším výkonům a výsledkům. Libor Bartoš
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karel (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:16
Není vedení Slovenského fotbalu fotbalově negramotné.Podle p.Ščastného ano.Vyhodit Hapala a dosadit se místo něho. Osobní prospěch před odbornou prací.Takovýchto lidí se musí zbavit i mužstva z okresu.A že jich v celém našem fotbalovém hnutí je co.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
VladS (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:16
Je mi úplně jedno, jestli je Sparta pátá, nebo poslední. Když pominu tak skvělé hráče jako byl A.Kvašňák a další, pak je mi smutno za všechny fanoušky Sparty.
Hovoříte, že je vám jedno kolik peněz do toho p.Křetínský vrazil peněz. Všichni fanoušcí, kteří chodí na Letnou platí vstupné!
Nejhorší na tom je to, že všichni ti, kteří platí vstupné na Letnou se na tom bordelu podílí.
Malý příklad: vstupné = 100,- ; návštěva cca 10 000 diváků ; celkem vstupné = 1 000 000,-
Dobře vám tak :-) vy ten bordel podporujete.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:23
neuveritelny hovadiny pišite
sparta ambicuje jednou na spicka evroligy mistruv ale vseckny top kluba musi napred sednut za roky sestava
i beiern, mencester, milany, barcelona atd nez si sedli sehravali se roki
nechte pana Kretinskuho pracovat a manazovat sakra co nechapete to ??????????????
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
rudolf (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:25
Svazák z Dukly nikdy nebyl schopen ničeho jiného,i když plzeňský ožrala nalitej utíkal před policajty a vyhrožoval jim,
tak on při utkání Dukla-Plzeň říkal,jak to v té Plzni dělá Šádek výborně a ve Spartě špatně.Večer pak četníci honili
toho ožralu.To by měli dávat na Silvestra každý rok!!!-lepší pořad nemají.Od té doby na ČT4 nebyl,až minulý týden a teď znovu.Je to ten nejpodlejší blbeček.
Neexistuje tak prohnilá,zkorumpovaná a zmanipulovaná nejvyšší fotbalová soutěž jako je ta naše v posledním desetiletí.
Tihle "experti"-svazáci z Dukly,zhrzený L.Zelenka,"experti" z ČT4,kteří neví kdy je ofsajd a koupení "odborníci"z deníku
Sport pošlou český fotbal na dno!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
pablo (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:31
Karboš má pravdu
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:31
suhlasuju s rudolfou vsema deseti podepisuju !!!
novinary a ekspertove tazvany jen ze zavistu plivaji na ty co neco delaji a penizi davaj na cestu do liga mistru kde sparta aby netrapnila jako plizen ale pripravena byla na mista nahore z top klubamama
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
já (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:34
Co se týká kritiky Luhovýho, zase po nějaký době vylezl, protože to se to kritizuje, když se Spartě nedaří. Že je Křetinský analfabet, může být, on je ten co to platí, problém je v lidech pod ním. Tedy ti, kteří defacto ten klub mají řídit. Že je Kotalík dobytek, sportovním prostředím a především myšlením nepolíbený, víme asi všichni. Nejhroší je, že ve Spartě je momentálně víc bafuňářů než hráčů. Takže se tam dohaduje, dle mého, víc lidí mezi sebou a každý chce, aby bylo po jeho. Nechápu strategii se Ščasným. Bude sportovní ředitel dosadí si tam Hapala, kterýho po pár nepovedených zápasech vyhodí. Tak se dosadí i na místo trenéra. Body, stejně jako Hapal,nesbírá a přitom se na tom svým fleku drží pořád. Příjde mi, že to celý tak trochu naplánoval. Co se týká přemnožení zahraničníma hráčema. Tohle se mi docela líbilo, těšil jsem se na jinou hru, i na lepší hráče. Bohužel těch hráčů se přivedlo moc. Měl se dotáhnout pořádnej záložník, rychlý s dobrou rozehrou a hlavně s pořádným fotbalovým myšlením. Potom se měl dotáhnout frajer do útoku, schopný to tam sypat, jako D. Lafata v nejlepších letech. Měli přijít 3 max 4 hráči a zbytek poskládat z českých hráčů. Co mě ale sere, jak spousta fans křičí, že to nejsou sparťani. Oni ve slávii, v baníku, liberci atd. hrají jenom slávisti nebo baníkovci? Ne, je to o přístupu těch hráčů a na tom, jak je k tomu případně trenérskej štáb donutí makat.
A ščasný je k tomu nenutí, ani nemá žádný systém hry, taktika a rychlá hra je pro něj a Spartu pod ním, sprostý slovo. Ostatně se říkalo, že se pod ním nemuselo trénovat už při jeho poslední štaci. Takže pravda je ta, že Ščasný je pro Spartu dost velký zlo. A co se týká těch debilů ve fans sektorech a o fandění celkově, je fakt, že na Spartě je kolikrát taková atmosféra, že i v kině v publiku je větší rachot.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:34
vubec trochu nepochopuju co karbos pisal mel by vysvetli aby pochapalo se
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Tomáš Marný (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:37
To: Georges Proč čteš články o bezvýznamném klubu Sparta? Jestli je ti na blití, tak to nehaž na Spartu a přestaň chlastat. K tématu: Že zrovna Luhový mluví otevřeně o Spartě? Kdo to je Luhový? Jo ten bývalý fotbalista, kterého od toho, co skončil s fotbalem, téměř nikdo nezná? Co po skončení kariéry on sám dokázal? Nic významného. To říkám i přesto, že v některých názorech má pravdu. Dnes je módou se trefovat do Sparty, kde tito lidé byli, když Plzeň hrála o záchranu, kde byli když byla snad i před krachem Slávia? Sparta je v momentální krizi, na které se podílí jak současní hráči, tak i vedení v čele s majitelem, ale taky fanoušci, kteří dělají Spartě ostudu svým chováním pod rouškou "my můžeme všechno, protože my jediní jsme ti pravověrní sparťani". Psalo se v jakém schodku je Sparta, nikde jsem ale nečetl, kolik musela Sparta zaplatit na pokutách za chování těch svých "věrných".
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
VladS (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:38
Nemůžu si odpustit poznámku.
Podařila se prfektni věc.
1. Podařilo se Spartu rozložit zevnitř
2. Neexistuje v týmu sparťan (jeden ano Frýdek)
3. Tradice jsou v hajzlu
4. Kabina nemá šéfa
5. Prachy nenahradí srdce
6. Není možné, aby byly v týmu takové finanční rozdíly
7. Cizinec by měl být vždy lepší než našinec
8. Pro mladé hráče Sparty je demotivující, když se nedostanou do A týmu, raději odejdou
Nejhorší pro Spartu jsou různé skupinky rádoby srdcařů a neumětelů.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
:-))) (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:38
"já", ozvi se JUDr. Křetinskému - budeš novým sportovním ředitelem.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karboš (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:38
další ukázka charakteru sparťanského kotle: sparťan Pavel Horváth se raduje vedle trofeje pro vítěze domácího poháru, v náruči drží své malé dítě. Přistoupí k němu primitiv, který se hlásí ke kotli Sparty a povídá mu sprostě: "tak ty se tu raduješ z nějakého domácího poháru, když ligu jsi celou podělal?". Horváth si takový útok nenechá líbit, odloží své dítě stranou, situace končí strkanicí. Další zápas v Liberci: Sparťanské publikum celý poločas, vážně celý poločas vytrvale fandí: "Horváth ven". Horváth je z toho evidentně špatný, takový útok od vlastních fanoušků jej zasáhne, podepisuje se to na jeho výkonu a v poločase se nechá vystřídat. Tento zápas je jeho poslední ve Spartě, jejíž je odchovancem a odchází do Plzně. Někteří kotelníci tomu říkají: "mentalita Sparta",
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:41
VladSisinajivni bez cizincuv se Liga mistru vyhrat neda .... popremysli prosim
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
sabatka (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:42
proc si ten cobol nekeca do jeji fotbalu.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:43
co cobol je ? nerozumuju
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Therat (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:45
Prosim vás co je to ta Sparta?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
acs fourever (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:47
theratu hrozny trapni si sparta je nejvelky klub co byl tady v cesky liga
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karel Pácl Karlos (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:49
Takových lidí kteří nerozumí fotbalu je moc a moc.Myslí si že když mají peníze tak si koupí hráče.Ale jde o to aby Ti
hráči chtěli hrát.Vyzvednou si peníze a po zápase tvrdí že jim to nevyšlo.Příští zápas je to samé.Sparta dva zápasy prohrála a pan Chovanec už hledá chyby na rozhodčích.Jako trenér za nic nestál tak kamarád p.Berbr ho dosadil
na šéfa rozhodčích.Protože na nic jiného nemá.Myslím si že by se mělo začínat pomalu od začátku.Kdo nechce podá-
vat výkony tak ať nehraje.Cpou se hráčům nehorázné peníze tak se nikdo nemůže divit co se děje.Viz Limberský
chytí ho nalitýho a co se stalo.Jenom se vysmívá dostane pokutu kterou by normální člověk nemohl zaplatit.To je
reprezentant vzor pro mládež.Je to věc Sparty koho si koupí ale nebude dlouho trvat a dopadnou jako Blšany,
Drnovice nebo Slušovice.A nebo půjdou jinou cestou tou delší.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
spartass (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:49
Karboš bata a Steak jsou pekný idioti o takovýhle na stadinu nestojíme fanoušci by si to s nima sami vyřídili aKarboš je ješte ke všemu DEBIL
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
hele (host) / před 6 lety 12.12.2018 16:52
Hlásili, že prej došlo k nedopatření, omylu. Ten Karlsson je hokejista ....
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
triky (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:04
Ano....je to názor a tohoto názoru ať si Sparta váží.....je vzácné se za nikoho neschovávat a nazývat věci správně a pravdivě.....lépe bych to nenepsal......jsem fanda Sparty a pod článek p. Luhového se podepisuji....
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Nerobull (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:07
Vy si ještě nepamatujete,kde byla před několika lety Slávie?Nezbývalo málo a mohla se poroučet do druhé ligy.Nakokoupili hráče a kde jsou teďka,oproti Spartě.Je to především v nákupech hráču,ale musí mít kvalitu a nemarodit,jako Kaya,kde fotbalový analfabet Křetinský vyhodil peníze z okna.Také nakupují hráče,který mají kolem 170cm.,což se mi zdá málo,každý přece nemůže být Messi.Neřeknu dva,tři hráče,ale ono jich je tam,až dost.Všem tam jde jen o koryta a ne o Spartu!Když Sparta má kvalitního hráče,tak ho chtěj hned prodávat,aby se na tom pár lidí napakovalo a už nemají za něj adekvátní náhradu.Nesváděl bych vše na fanoušky,i kdyby vytvořili atmosféru lepší,než na Slávii,tak s timhle stádem to ani nepohne!Stanciu je momentálně jeden z nejlepšich fotbalistů,ale je těžký,aby to vše bylo na něm.Ve Spartě to prostě nefunguje,kolečka se zadřeli a pokud to povede Křetinský tímhle systémem,tak ze železný Sparty,se stane průměrný fotbalový klub.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jan (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:09
Sparta se může ozdravit jen tehdy, když lidi v její komunitě - včetně fans, včetně managementu začnou věci nazývat pravými jmény a nebudou za kritikou jen hledat zaujatost.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Václav (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:14
Proč se kritik Luhový nevyjádří také o kádru? Jarda Blažek to řekl naplno. Dřív nastupovali do zápasu "sparťani". Dnes nastupují hráči aby si odehráli mistrák, vyfasovali žold a hotovo. Kvalitní fotbalisté a srdcaři by odehráli kvalitní mistrák i bez bafuňářů a "odborníků" na lavici...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
xxl (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:18
https://www.footballarena.org/i/5Gj4zx5
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karboš (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:22
spartass: já vím no, ten kdo nesdílí primitivní postoje jedinců hlásících se k tzv."tvrdému jádru", nemá na tribuně místo. Podle mě je tohle "tvrdé jádro" rakovinou Sparty. Nejste fanoušci, jen parta primitivních, agresivních, násilnických psychopatů, jste břímě, co "svůj" klub potápí ke dnu.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
saarinen (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:23
A koho, nebo čeho by se měl M. Luhový bát?, Zelenka má strach, aby náhodou někoho nejmenoval, protože by se mohlo stát, že by ho už příště nepozvali, nebo všeználek, podpraporčík, propiska Karoch, ten se klepe už v tramvaji, čmárá po tabuly, jak malej Jarda a rozdává moudra, že frajer v obraně vystoupil a vteřinu později a stál o metr vedle než měl a na trapnej ligovej fotbal mají tisíc výmluv, kdyby se víc učili a nehráli pod lavicí lodě, mohli dělat advokáty a tihle Vlášci, Štěpáni, to je taky úžas, komentují fotbal, kterej nikdo nikdy neviděl, že je Daník fotbalovej analfabet, Kotalík neštěstí a ,,úspěšnej,, taxikář na trase Ruzin-Letná a Zděnda spolupachatel je prostě fakt.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
fcb (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:27
Vy jste už takový chuji,že se vám všichni smějí.Mám nápad-kontaktujte toho věčně vyhuleného kokota Trexlera,který už se sere i sem a věřte,že ten vám ten váš velcoclub postaví na nohy.Možná,že ho Křečínský zná,protože mu Trexler .............Do p..i se Sraltou a bude klid!!!!!!!!!!!!!!!!A Sralta už se stala podprůměrným klubem,jak se Nerobull domnívá jinak!!!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
JIHLAVÁK (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:28
Ty poblblej THERATE - sleduješ vůbec fotbal?Asi jseš fanda Slavie ale ty číňani tady pořád nebudou a pak uvidíme co bude se Slávií.Sparta vychovala nějaké hráče a já kterému je 73 let a od malička fandím Spartě je smutno,protože současní diletanti kteří vedou Spartu,tak ji vedou k zániku.Kdy už majitel konečně pochopí,že to vedení stojí za H...O
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Robert (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:44
sparta byla naposledy vážným soupeřem pro každého za trenéra Holoubka,od té doby co byl od týmu odvolán je jen pro smích.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
john (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:46
Tak jak vidím je tu celá řada odborníků . No pan Luhový řekl co si myslí , ale všichni nezatnou do skutečnosti. Většina těch zahraničních posil jsou hráči tak mezi třetí a někteří druhou výkonnostní skupinou a proto nejsou to top hráči a spousta našich hráčů je na stejné a lepší úrovni. Nechápu že sparta ,která má obrovské finanční zázemí nechává naše talenty odcházet do zahraničí ,kde se uplatňují . Jak se ve spartě zabývají hledáním talentů ? Tam je zakopaný pes . Vychovat hráče dát mu šanci a pak to zúročit . Viz Ajax.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jh (host) / před 6 lety 12.12.2018 17:51
To co si Kotalik naloupil si nedovedem představit(provize za ty lopaty co koupil) a to je ta jeho láska ke spartě ,jinak tuhle pohromu by nedal do cajku ani Murino
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Pavka (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:08
Je to ostuda a je mě z toho smutno.At už konečně pán Křetínský vyhází ty darmošlapy a vyžírky z vedení.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Wayne Roooney (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:24
Karboš: respekt a absolutní souhlas.
spartass: Nějakou dobu jsme se neviděli, DEBILE.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
saarinen (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:29
hele, s tím Karlssonem to bylo dobrý
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
spartass (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:43
Wayne Roooney na tebe sem zapomnel ty jsi taky pekný KOKOT urcite v 57 letech nepatřím k tvrdému jádru
Teplice byly a nyní jsou rozhodně rovnocenným soupeřem Sparty
Pavel (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:50
Křetinský řídí fotbalovou Spartu stejně jako řídí svou firmu.Úspěch se dostaví,ale až po několika letech,což je u obchodních firem normální.Nyní bude následovat angažování zahraničního trenéra,ale z Anglie.
Pokud se týká prohry s Teplicemi,tak je nutno dodat,že Teplice porážely Spartu i v době její největší slávy.
V současnosti to nebyl žádný zázrak.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Hm (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:53
napsáno z Bohnic, ne?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
rudolf (host) / před 6 lety 12.12.2018 18:55
Zápasy Sparta-Slavia i Plzeň-Sparta jasně ukázali,že bez zmetků v černém by Slavia dohrávala bez Deliho a Kúdeli,
Plzeň bez Limberského na místo kterého byl vyloučený Stanciu!!Limberský úmyslně naběhnul zezadu na Stancia
a zakopl o něho,míč byl úplně jinde.Stanciu dostal červenou.Tohle se děje v naší "Superlize"beztrestně.
V obou zápasech byla Sparta jasně fotbalově lepší
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
tesco (host) / před 6 lety 12.12.2018 19:02
Hlavně prosím žádné cizince,že pane slováku Luhový.Proč nekecáš doma trapáku
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Pepa (host) / před 6 lety 12.12.2018 19:51
Pan Luhový toho moc nedokázal tak kecá nesmysli. Ve Spartě bude líp až tam nebude trener Stastný a s ním celá lavička. A potom ten smrtihlav ze strahova jmenem Hřebík.Prý zodpovědný za mladé talenty. Co tam je tak v áčku nehraje ani jeden . A vyhodit tu balkánskou bandu a začít hrát z vlastníma klukama co mají spartanské srdíčko jako za Holoubka. jinak je to nanic. Měl by se o to zajímat hlavně Tomáš Rosický. Tudy vede cesta z těch sraček.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Pepa (host) / před 6 lety 12.12.2018 19:51
Pan Luhový toho moc nedokázal tak kecá nesmysli. Ve Spartě bude líp až tam nebude trener Stastný a s ním celá lavička. A potom ten smrtihlav ze strahova jmenem Hřebík.Prý zodpovědný za mladé talenty. Co tam je tak v áčku nehraje ani jeden . A vyhodit tu balkánskou bandu a začít hrát z vlastníma klukama co mají spartanské srdíčko jako za Holoubka. jinak je to nanic. Měl by se o to zajímat hlavně Tomáš Rosický. Tudy vede cesta z těch sraček.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Karel (host) / před 6 lety 12.12.2018 19:53
Bez p. Kretinckeho by Sparta stradala je to dobrý bos ale měl by vyhodit ty co ho balamuti jako p. Šťastný atd preji aby nato přišel
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Formi (host) / před 6 lety 12.12.2018 20:09
Pane Luhový, zrovna Vy mlčte
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Václav (host) / před 6 lety 12.12.2018 20:31
Jsem laik ale nikdo mi nevymluví že polovina uspěchu v každem mužstvu je dobrá parta v kabině,viz Plzen s Horvátem, repre za éry nedvěda a dalších. to mi ve Spartě už delší dobu chybí.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
patbart (host) / před 6 lety 12.12.2018 20:31
Luhový, to je ten největší odborník. Kde byl posledních pár let? Co vlastně dělá, něco do fotbalu?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Bláha Karel (host) / před 6 lety 12.12.2018 21:08
Není co dodat.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
tombiker123 (host) / před 6 lety 12.12.2018 21:13
Karboš přesně ví co říká, zato spartass nestojí za komentář. Komu není dáno, tak mu není ani pomoci, ale on to neví, protož mu není dáno .... Co je špatného na ocenění soupeře?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Petr (host) / před 6 lety 12.12.2018 21:37
Ač nerad,musím si přiznat,že Luhový má pravdu.Nemám ho rád od té doby,co zlomil Zdenkovi Caudrovi nohu.Mám totiž stejný názor,který jsem již dříve sdělil redaktorům deníku Sport.Křetínský ví o fotbale pouze to,že po trávníku pobíhají nějací lidé a kopou do jakési koule a když se zadaří,tak do sebe.Problémem je skutečně jeho přístup,kdy si dosadil do funkcí své kamarádíčky,kteří o fotbale neví vůbec nic.Ščasný je vyhoten z trenérského místa pro neuspokojivé výsledky a po roce a něco je ustanoven jako sportovní ředitel s právem kecat do práce trenérovi.Kdo ho tam instaloval?To mohl udělat pouze idiot.Nerad přiznávám,že by se měl Křetínský zeptat,jak to udělali ve Slavii.Bez Řebíčka(ať byl jakýkoliv) by Slavia už neexistovala.Po čínském nástupu to tam začali dělat pořádně a po dvou letech měli titul.Nastoupili ,tam totiž schopní lidé a ne mamrdi,co tomu nerozumí.To je možné pouze ve Spartě,kterou vlastní Křetínský.Chodil jsem na dřevěnou Letnou,stál při Spartě i v době,kdy jsme sestoupili.Ale takový bordel ve Spartě nikdy nebyl,jako je za Křetínského.Toho považuji za debila,ktzerý snad chce Spartu zlikvidovat.A teď do mne,ať je nějaká legrace.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
me (host) / před 6 lety 12.12.2018 21:40
karboš: souhlas. bohužel těm co přemejšlej jako spartass tohle nikdy nedojde. škoda. jejich i sparty
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Joker (host) / před 6 lety 12.12.2018 21:43
"Bez p. Kretinckeho by Sparta stradala je to dobrý bos ale měl by vyhodit ty co ho balamuti jako p. Šťastný atd preji aby nato přišel"
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Mildass (host) / před 6 lety 12.12.2018 22:01
Slávisti mají radost ze nás vede parta buzerantu taky jsme tam kde jsme v prdeli sparťan milda
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Zdenda (host) / před 6 lety 12.12.2018 22:26
Nemůžete články o Spartě zvěřejňovat jen v pražských regionálních listech? Koho to zajímá 10 km od Prahy všemi směry?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Dan (host) / před 6 lety 12.12.2018 22:34
Pan Křetínský by měl už dávno hledat strategického partnera a celé mu to prodat.Jen noví OPRAVDOVÍ majitelé to mohou zvednout.Jediná šance jak ho k tomu donutit je veřejná kritika a neúčast fanoušků na zápasech.Potom bych tam dal lidi typu Honzy Bergra ,Pepy Jarolíma,Ivana Haška .Je to jako všude RYBA SMRDÍ OD HLAVY !!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
citrom (host) / před 6 lety 12.12.2018 22:36
analfabet? pocta.....Ale průšvih je to odkuď bere ty prachy...to vypadá na brutální pračku...o fotbal nebo o Spartu mu vůbec nejde....a tohle mají být naši kapitáni ekonomiky? Pěkně to smrdí...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Kámoš z Moravy (host) / před 6 lety 13.12.2018 02:22
Nejsem odborník,ale fotbal mám rád - asi jako většina normálních chlapů.Už můj otec říkával,že pokud někoho neznám,musím si vždycky myslet,že je chytřejší než já a to do té doby než naprosto neomylně zjistím,že to tak není.Pan Luhový,kterého ještě pamatuji jako aktivního a docela úspěšného fotbalistu ví o kopané nepochybně mnohem víc než já a tak jsem si jeho názory rád přečetl.Když už nic jiného,tak se vyjadřuje jasně a přehledně,což nám vážení přátelé,jak jistě uznáte v dnešní době docela schází a to bohužel nejen ve sportu.Fandím Baníku - jako my všichni tady u nás.Moc toho nemáme - slátané mužstvo,cílem kterého bylo a ještě stále je nepřipustit nanovo podobnou ostudu,jako před časem,kdy se tento tradiční účastník nejvyšší soutěže málem nevyhrabal z druhé ligy a pak v ní záhy málem znova skončil.Tak velikou hubu jako pánové z vedení Sparty v Baníku nikdo neměl no a vidíte.Kluci bojujou.Dívat se na to nedá,ale stadion je pořád plný a byl plný i v té druhé lize.Jsem dalek toho,abych komukoliv dával za vzor fanoušky Baníku,ale nezačíná to budování týmu a ta cesta za cílem,který jsme si dali třeba nějak takhle.Za peníze se dá koupit ledacos,ale né úplně všechno.Dokud nevypadne sebranka z vedení Sparty a hráče nedá do kupy pořádný trenér,za kterým by šli,bude mít tenhleten klub,který máme -možná k vašemu údivu,rádi i my tady na Moravě docela problém.Na Křetínského se vybodněte - ˇať platí dál,peníze jsou třeba a s trenérem to teď máte jednodužší - nemusíte kupovat letenku,stačí lístek na metro - ušetříte.Hodně zdaru.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
slavista (host) / před 6 lety 13.12.2018 03:56
Tak to dopadá,když skauting funguje na principu,kdo nás vyřadí z poháru,tomu lohneme alespoň nějakého hráče viz.Kanga,Stanciu.Škoda,že si dříve nekoupili nějakého velrybáře z Hackenu nebo Malmo...až teď Karlsson.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
otyn (host) / před 6 lety 13.12.2018 06:15
Stále nechápu,proč televizní přenos našeho fotbalu začíná min . o půl hodiny před výkopem - pravděpodobně
se musí tzv. fotbalový experti ( Zelenka atd.... ) nějak zviditelnit ,protože se skoro vždy dívají na nějaký jiný fotbal,jejich odborné komentáře jsou pouhé neosobní bláboly a i když fotbal stojí za ........ tak mají strach říci svůj názor ,to by asi v televizi skončili .
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Standa (host) / před 6 lety 13.12.2018 07:24
Přiveďte si třeba Mourinha, rudí kašpaři! Jsem zvědavý, co vám z hráčů, co nejsou schopni si balón zpracovat prvním a balón po zemi do nohy pět metrů daleko stojícímu hráči odehrát druhým dotekem, udělá. Z kopyt steaky neuděláte. Můžete tam dávat srdcaře jaké chcete, ale ti vaši vyzývaní trenéři minulosti měli hráče, kteří od pěti let šest hodin denně honili balón. Ti dnešní mají dřeváky, co od šesti let běhají s ruikama na bradavkách po lese bez míče a to jen dvakrát týdně, když to přeženu. Co chcete dělat za taktiku a sestavy, když si vám hráči nejsou schopni dělat základní věci individuální dovednosti? Například se po odehrání míče dostat do pozice, ve které ten míč může hráč znovu dostat. Podívejte se na Kapr ligu, kolik to dělá hráčů. Kolik těch pokérkovaných primadon si říká pohybem o míč, když ho nemají? Kolik jejich spoluhráčů tu výzvu vidí, jak se jim motá míč pod nohama?
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Josef Švejk (host) / před 6 lety 13.12.2018 07:29
Luhový opakuje až teď pravdu, kterou fanouškovská i novinářská obec z celé země, bez ohledu na klubovou příslušnost, vnímá a probírá už řadu let zpátky. Luhový byl kvalitním fotbalistou, možná i zcela běžným manažerem, ale ve skutečnosti se nemá čím prezentovat a tak běžně plive kolem sebe přes média, prostě typ nešťastného člověka, který přežívá ze své minulosti. Nyní nám to opět potvrdil...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
astv (host) / před 6 lety 13.12.2018 08:11
Fotbalový analfabet je i Luhový. Oni jsou s Křetíským vlastně oba stejní. Vlastně i s Kotalíkem.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Petr (host) (host) / před 6 lety 13.12.2018 08:21
Pan Luhový má asi pravdu a je jedno jestli je to z jeho hlavy. Podstatný je pan Křetinský, kterého si vážím za ty neskutečné peníze, které do Sparty dává. Druhá věc je ta, jak moc fotbalu rozumí. Myslím, že je na tom o trochu líp, něž většina z nás, protože má přístup k informacím, které mi všichni jenom odhadujeme. Za mě je pan Křetinský frajer a přeji mu ať se konečně obklopí lidmi, kteří mu pomůžou se stát fotbalovým odborníkem.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
perab (host) / před 6 lety 13.12.2018 09:21
Dobrý den,jsem starší ročník a fotbal mám rád a proto bych také chtěl reagovat .Nejsem zarputilým fanouškem žádného klubu ale fotbalu všeobecně a hlavně toho našeho tedy českého Alek tématu.Jak píšete pan Luhový je známí svou otevřenou kritikou ,jako fotbalista toho dokázal myslím dost,ale po skončení jeho fotbalové kariéry nic moc proč on takový fotbalový odborník někde nepůsobí jako trenér na vrcholové úrovni myslím že pomlouvat a osočovat jiné je jednoduší než nějakým způsobem pomoci.Toliko k panu Luhovému.Co se týče Sparty něco tam určitě špatného je ,sami víte že když se vám něco nedaří tak se to odráží ve všem.Myslím si že Sparta nemá špatný kádr jen shodou okolností přišla o více bodů a tím vznikla tato kritika na ni.Pořád podle mě je a bude z jedním ze špičkových mužstev u nás proto je na ni kladen takový tlak.Myslím že v našem a ne jen v našem viz včerejší prohra Reálu z Moskvou jsou páni rozhodčí z vlastní zkušenosti ve fotbale vím že bez těchto úplatných pánu se nedá nic vyhrát.Vedení,trenér a samotní hráči se pak mohou rozkrájet a nic platné to není.Myslím že p.Ščastný není špatný trenér neb již trénoval vícero klubů na špičkové evropské úrovni např.Panathaikos Atheny,fotbalem celý život žije a sním i celá jeho rodina,jeho dvě děti oba hráli fotbal na špičkové úrovni jeho dcera Pavlína dokonce za takový velkoklub jako je Baern Mnichov.Jako hráč toho mohl dosáhnout určitě víc a mít i zlatou olympijskou ve fotbale jako třeba pan Vízek z Moskvy 1980 nebít zákeřného faulu v posledním přípravném zápase v Německu a následné komplikované operaci kolene.Takže si myslím že určitě nechce Spartu potopit ale samotného ho mrzí jak na tom Sparta je .U nás se vždy nezdar a neúspěch řeší vyhazovem trenéra at je to jakýkoli sport myslím si že tohle není řešení a Sparta se z toho brzo oklepe třeba i bez trenéra Ščasného a dalších, tak jako i náš národní tým a budeme se moci koukat na krásný fotbal a fandit naší reprezentaci a třeba Spartě,Slavii,Plzni,Ostravě a všem ostatním.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Miloš Šilar (host) / před 6 lety 13.12.2018 09:48
Rozklad Sparty má na svědomí pan Hřebík a bohužel mu dodnes naslouchá majitel A srdcařích sparty je pravda není nikdo z těch co tam nakoupili kdo by za Spartu dýchal a taky je pravda že kluci které vychovala Sparta se do kádru nedostanou a pak září v jiných klubech a do Sparty jít už nechtějí Pokud nevyhodí experta Hřebíka tak Spartu nezachrání žádný Rosický a myslím že má stavět na našich klucích a vlastních odchovancích a pak se zvedne jak Sparta tak i repre
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
ORTY (host) / před 6 lety 13.12.2018 09:55
Konečně někdo řekl otevřeně pravdu.Pana Luhové znám jako fotbalistu,jsem totiž starší jak je on,byl férový jako hráč a je také upřímný jako člověk.Pokaždé když byl pozván do televizního pořadu tak to mělo z jeho strany štávu a dalo se to poslouchat.Proto ho ted vůbec nezvou nelíbí se televizi že řekne pravdu.Také mě zaráží že L.Zelenka je skoupý na slovo a bojí se říct svoji pravdu.Nakonec ti co to komentuji jiní hráči také neřeknou tu svoji pravdu.Co by pak dělali,je to přeci dobrý džob.Jinak k panu Křetínskému,myslím že to pan Luhový řekl velice slušně.Ano jsou tam lidi kterým je uplně jedno jestli je Sparta první a nebo patá oni to svoje mají pořád a pokud se tam naudělé pořádný řez a ty lidi se nevyhází,bude to pořád stejný.Na závěr bych chtěl podotknout můj otec už nežije,ale byl velký spartan,zaplat pán bůh že to nevidí.Já jsem spartan více jak padesát let,ale co se děje ted ve Spartě jsem nezažil a můj syn je také Spartan.Pokud ve Spartě nebudou bojovníci a srdcaři,opravdový spartani bude to špatný.Prosím nejvyššího bose ve Spartě at se už konečně nad tím zamyslí a změní to.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Vzkaz pro idioty (host) / před 6 lety 13.12.2018 10:03
Kotel Sparty to je banda holohlavých debilů v oblečení lonsdale london, tepláky jako burani a na noze nike či adidas a v mozku vymleto! Fandím Spartě od mala i v hokeji(kultura na hokeji super)ale na fotbal už nechodím protože co tam jsem zažil už nikdy nechci. Svého synka až poprvé vezmu na Spartu tak to bude na hokej nebo ping pong:))
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Škrabal Petr (host) / před 6 lety 13.12.2018 10:05
Dokud si pan Křetinský neuvědomí,že pan Sčasný není trenérem pro Spartu,tak Sparta se nevrátí tam,kde si všichni Sparťani přejeme.Ale není to jen o panu Sčasným,ale i o jiných jménech o kterých se mluví.Chovanec,Straka,Lavička,Ivan Hašek,Vrba,Trpišovský to všechno jsou trenéři,kteří nemohou Spartu trénovat-nemají kvalitu.Jediným trenérem,odborníkem a který je schopen vrátit Spartu na vrchol je pan Hřebík.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
SP (host) / před 6 lety 13.12.2018 10:54
Mně to nevadí že je Sparta dole. Jestli chce být zase nahoře tak se to docela snadno dělá v druhé lize. Tam už byli tak to mají vyzkoušený a lidí by jim chodilo asi tak stejně. Kdyby tam spadli tak to majitel prodá určitě a to by na ten toužený restart stačilo.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
MAX (host) / před 6 lety 13.12.2018 11:00
Naprostý souhlas s p. Luhovým!
Pan Křetínský určitě rozumí obchodu, akvizicím, právu , ale fotbalu zcela určitě NE. Instalace pana Kotalíka, který přišel z prostředí medií , do funkce GŘ Sparty byl fatální omyl. Asi jako , kdyby mě udělala D. Trump ředitele NASA ......
Projekt internacionalizace skončil katastrofou , která má každodenní pokračování , Promrhat 2,4 mld Kč sice svědčí o finančních možnostech EPH , ale naprosto v mých očích zpochybňuje finanční gramotnost pana Křetínského.
Personální politika ve Spartě = tragédie Organizace klubu = KOMEDIE.
I zde platí heslo feldkuráta Katze: "Švejku, to se nám to hoduje, když nám lidi pujčujou!"
Max
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Petr Janč (host) / před 6 lety 13.12.2018 11:32
Luhový je primitiv,specialista na kritiku Sparty.Kritizoval ji i tehdy,když neměla konkurenci a hrála pravidelně ligu mistrů.Dnes má samozřejmě pravdu,ale to opakuje jen to,co všichni víme.Věřím že se z toho Sparta vybabří i bez rad odborníka z Ružomberoku.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Čenda (host) / před 6 lety 13.12.2018 12:49
Ačkoli nejsem fandou Sparty,není mi jedno kde se dnes nachází.Čtu tady samou kritiku,ale žádný konkrétní návrh co s tím.Ono asi není lehké vyházet stávající lidi (viz Berbr) ,kteří škodí. Ke Křetínskému by měl jít člověk který má ve Spartě renomé a okterém toví i on.Tím je dnes asi jedině Tomáš Rosický i když někdo namítne že je moc mladý. Ale právě proto by to měl být on.Sparta do popředí českého fotbalu patří a já věřím že tam zase bude.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Dega (host) / před 6 lety 13.12.2018 13:20
Luhový, nula, která nikdy nic nedosáhla, kritizuje Spartu odjakživa. Částečně má pravdu, řešení ale nenabízí. Mr. Kretínský fotbalu asi opravdu nerozumí, stejné to bude s Ligovým. Proto jen blábolí v tv a nikdo mu žádnou židli v jakémkoliv klubu nenabídne.
Víc mě tu fascinují jedinci, kteří píší, že je Sparta nezajímá, přesto píší komentáře.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jakub Kalina (host) / před 6 lety 13.12.2018 14:02
Škrabal Petr- To nemůžete myslet vážně, když budete pátrat po úplném začátku stávající situace Sparty, nemůžete ho najít jinde než v okamžiku absolutně bezdůvodného odvolání Františka Straky (navíc se Pan Křetínský pokusil z něj udělat nevyléčitelného narkomana) a jemnování trenérem právě pana Hřebíka, který převzal tým se 7mi bodovým náskokem v lize, který málem stihl do konce sezóny ztratit.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jaroslav Kalous (host) / před 6 lety 13.12.2018 14:52
Spartě by prospělo, kdyby ji pan Křetínský prodal.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
saarinen (host) / před 6 lety 13.12.2018 14:52
ORTY, naprostej souhlas, napsal jsem to včera skoro stejně, jestě před pár dny bych přísahal, že M. Luhového nikdy do vyvážené veřejnoprávní československé televize nepozvou a ejhle, on přišel a dokonce řekl pravdu, když jsem viděl to rezavý koště, jak na něho nevěřícně čumělo, tak to bylo skvělý, ale ti ,,odborníci,, ze Sparty si z toho stejně nic nedělají.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Hugo (host) / před 6 lety 13.12.2018 16:18
Současná Sparta:
Brankáři: super
Obrana: Čivič ano, ostatní sněhuláci
Záloha: Frýdek, Kanga, Stanciu ano, ostatní bezmozci a jeden simulant (Plavšič)
Útok: Tetteh ano, stále věřím v Pulkraba a fandím Drchalovi.
Trenér: ani toho sportovního ředitele by neměl dělat, za jeho působení se to citlo tam, kde to je.
V 6 lidech se naše nejvyšší soutěž hrát nedá, ještě k tomu když nejsou tým. Hlavní úkol pro nového ředitele musí být takový, že musí sehnat trenéra ke kterému hráči budou mít úctu a který dokaže z hráčů vytvořit partu - úkol to nelehký.
Trenérů tu je 10.000.000 tak si dovolím také svůj názor. Vykašlat se na probíhající sezonu, pokusit se uspět v poháru. Zapracovat do sestavy mladé české naděje 2 - 3 (do 21 let). Což třeba takto:
Nita (Heča, Bičík)
Holeš Král Čivič
Frýdek Kanga
F. Hašek Stanciu Karlsson
Tetteh Drchal (Pulkrab)
Ještě sehnat kvalitu na střídačku a jedeme :) Pressing a hlavně dát o gól vždy více než soupeř :)
AŤ ŽIJE SPARTA!!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
atn (host) / před 6 lety 13.12.2018 16:57
Jsem Sparťnem od roku 1957 a vyhnal,bych všechny cizince a postavil na odchovancích.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
saarinen (host) / před 6 lety 13.12.2018 17:12
Ant, tak to budeš asi starší člověk, když tak dlouho fandíš, jak bys mohl všechny cizince vyhnat, když mají platný smlouvy a pěkně právně ošetřený, pokud máš tolik peněz, tak je vyplat a potom vyžen, nebo jestli máš jiné levnější řešení, tak se pochlub, dík.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
ant (host) / před 6 lety 13.12.2018 17:56
Ano jsem starší jemi 69 a proto vím,že každá smlouva i zákon se dá obejít.A vždycky existuje dohoda.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
saarinen (host) / před 6 lety 13.12.2018 18:34
Ten starší ročník to nebylo myšleno zle, jejich smlouvy se nedají obejít, pochop, nedají, sami by museli táhnout a to je prakticky vyloučený.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Meruna (host) / před 6 lety 13.12.2018 18:43
Moc by mi zajímalo co dělá pan Rodičky ....?
A vrchol je pan Kováč ....
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
David N. (host) / před 6 lety 13.12.2018 19:11
Milan Luhový - člen klubu ligových kanonýrů, v Čs. lize 221 utkání a 101 branek, 2 x nejlepším střelcem Čs. ligy (1988 a 1989), z toho v roce 1989 měl našlápnuto na nejlepšího střelce napříč evropskými soutěžemi. Skončil tehdy ale na 24 brankách 5 kol před koncem soutěže pro zranění (zlomenina lýtkové kosti). 3 x vítěz Čs. poháru, 2. místo v lize. Vstřelil Benefice Lisabon rozhodující gól a poslal tak Duklu do semifinále evropského poháru (tehdejší 2. nejvýznamnější pohárová soutěž - PVP) proti D. Kyjev. Kdy hrála Sparta nebo Plzeň semifinále evropského poháru...? Luhový semifinále hrál... Jinak to byl reprezentant a hrál na závěr kariéry úspěšně v zahraničních ligových klubech. To jen pro těch pár, co tvrdí, že Luhový jako hráč nic nedokázal, nebo že by nula... Myslím, že taková nula, co umí dát za sezónu přes 20 gólů, by se dnes nejen Spartě docela hodila.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Matys (host) / před 6 lety 13.12.2018 19:39
No pan Luhový od konce kariéry pouze kritizuje, byť má trenérskou licenci, tak nikdy nešel prodat svoje jistě hluboké vědomosti a přitom na čs scéně , aspoň podle mouder, která z něj padají nenajdeme většího odborníka. Kritizovat umí každý, ale docela mi připomíná Garyho Nevilla, taky v komentářích v televizním studiu natřel každého pěkně od podlahy, ale měl aspoň koule si to jít vyzkoušet a po dvou měsících měl ve Valencii skvělou bilanci 0-5-3 a k tomu výprask 7:0 od Barcy. Takže možná že má Luhový v mnoha ohledech pravdu, ale fotbalu určitě nijak nepomůže tím, že jen vtipně natře každého koho zrovna nemá rád. Ať nejdřív předvede, jak se to má dělat správně, protože jinak má jeho komentář stejnou váhu a smysl jako komentáře nalitejch fandů v hospodě po zápase.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
kopecký (host) / před 6 lety 13.12.2018 21:16
I kdyby chtěl Křetínský dneska někomu dát Spartu zadarmo,tak jí nikdo chtít nebude.Kdo by chtěl platit dvacet cizinců plus rozsáhlý management s dlouholetýma nad-luxusníma smlouvama.Sparta je dneska i zadarmo drahá.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
J. (host) / před 6 lety 14.12.2018 19:48
Dobrý den, četl jsem dnes komentáře a názory na hru Sparty. Celá léta fandím Bohemce, ale nutno přiznat, že prostě Sparta a nebo Slávia jsou kluby s obrovskou tradicí s velkými úspěchy v nichž hrály velké osobnosti.Měla by být čest za tyto kluby hrát , už jen proto , že jejich zázemí, ohodnocení, i materiální zabezpečení se nedá s jinými kluby srovnávat. A vezměte jen , že jakýkoli fotbalista z Čech nebo i Slovenska tu tradici zná a většinou ví do jakého klubu jde a co se od něho očekává ale cizinci tu tradici neznají a ještě takové množství jako ve Spartě se mi zdá až moc a je jim fuk celá Sparta. Ano někdo tu psal že v kabině musí být parta , ale také šéf jako dříve Josef Chovanec, který když to nejde zavelí a šlo se k Tygrovi a vyčistil se vzduch a kluci hráli jako z praku. Vím , že mnoho fanoušků pana Hřebíka odmítá , ale za jeho éry ať se to líbí nebo ne Sparta hrála pěkný fotbal. Teď má na starost mládež a jak přiznal pan Ščasný mládežníci vyhrály všechny své kategorie včetně juniorů, ale do A mužstva se trenérovi žádný nehodí. A to mi příjde trochu divné když pak ti hoši odejdou a hrají jinde a ne zrovna špatně.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Andrej - Vidnava (host) / před 6 lety 14.12.2018 21:35
Stále nasloucháme,že za špatné výkony Sparty může příliž mnoho cizinců.To je blbost,ve Spartě je to trenérem.Nejlepší obránce Costa vysedává na tribuně anebo na střídačce,tak se nemůžeme divit,že obrana hoří.Ale vrátím se k těm cizincům.08,12,2018 - Anglická liga: Chelsea - Manchester City 2 : 0.V základní sestavě Chelsei ani jeden angličan,2angličani seděli jako náhradníci.Manchester City - v základni sestavě 4-angličani,náhradníci 2-angličani.Tak přemýšlejte kde je chyba!!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
:-) (host) / před 6 lety 14.12.2018 21:38
Andreji, chyba je v tom, že těch cizinců je ještě málo !
:-))))))))))))))))))))))))))))
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Hm (host) / před 6 lety 14.12.2018 21:39
sport.cz/fotbal/synot-liga/clanek/1051149-ve-sparte-je-prilis-mnoho-cizincu-komentuje-problemy-letenskeho-klubu-ceska-legenda.html#hp-sez
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Honza1 (host) / před 6 lety 14.12.2018 22:17
To Andrej: hráči, třeba cizinci, musí společně tvořit fungujicí TÝM. Nemůžete rozmetat tým, nakoupit během krátké doby více než 15 cizinců a zcela mužstvo změnit. To když se povede, tak je to zázrak. Každé mužstvo potřebuje nějaké fungujicí jádro, na které se “nabalují” další příchozí. Hráči se k sobě musí typově hodit a doplňovat se. Tým se musí budovat postupně. Spartě to naprosto nefunguje. Má na soupisce více než 17 cizinců. Z toho více než 10 Balkánců. Kapitánem je Rumun. Mužstvu chybí přirozená hierarchie, disciplína, fungujicí a stabilní jádro. Většina hráčů je v týmu krátce. Řada cizinců, které Sparta v posledním roce a půl nakoupila, navíc nepřinesla větší kvalitu. Manchester (a další kluby) má tolik cizinců, protože mají kvalitu, jsou prostě lepší než Angličani. Řada z těchto cizinců působí v Anglii dlouhodobé. Často už od juniorských let. Klub je nezařacil do týmu všechny najednou, jako Sparta. Sparta má cizince, z nichž někteří jsou horší než domácí hráči, přitom berou výrazně vyšší plat. Jen malá část z těch, co přišla v poslední době, je pro Spartu skutečným přínosem. Chyba je tedy jednoznačně v tom, jaké cizince Sparta nakupuje, kolik jich nakupuje, a že je nakoupila všechny najednou v krátké době.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
J. (host) / před 6 lety 15.12.2018 01:52
Je pravdou , že jsou cizinci ve Spartě přeplácení a že to bude dělat zlou krev v kabině , ale ještě daleko horší je , že je jedno zda vyhrávají a nebo prohrají. Pro každého člověka je výplata nebo výše výplaty motivace. Prohra - základ. plat , plichta - půl a výhra samozřejmě plat v plné výši. Další věc , kterou si myslím je , zda by nebylo lepší předražených legionářů se zbavit a postavit mladé kluky i za cenu , že se bude hrát sezonu třeba střed tabulky. Ale další ročník už můžou hrát o příčky nejvyšší a určitě s daleko menším rozpočtem než doposud. A pak určitě se lépe pracuje s mladýma klukama než s rádoby hvězdama .
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Prak (host) / před 6 lety 15.12.2018 07:20
Luhový vždy kritizoval. No a co. Hrál ligu v reprezentaci v zahraničí... Má kecat blbosti jako Zelenka Švancara Karoch... Čt4 je levná cetka... Za vše může poradce Hřebík... Křeťa je kluk z Brna co koupil Spartu. Je to hrdý člověk a doufám že nekoupí elektrárnu u Prahy. Sparta nefunguje, musí nakupovat a hlavně prodávat. Je to dno a je to hanebné. A další přicházejí... Co hráč to blbost. Nemáme nic. Jen majitele který je ochoten platit, ale neumí nic ani si vybrat lidi... Proč dlouhodobě tam jsou Hřebíci Kotalíci? Protože jsou v partě a umí mluvit kecat a hlupák má prachy... Všichni ven!!! Sparta dotoho!!!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
wilson (host) / před 6 lety 15.12.2018 12:29
Luhový má pravdu.Spartě jako takové chybí sebereflekse.Pokud si to neuvědomí,bude si myslet,že nad ní není,tak bohužel.Ale musí si uvědomit,že žádný strom nevyroste do nebe.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
sparta (host) / před 6 lety 15.12.2018 13:19
Fandim spartě od svého mládí,fans co sedi v kotli nemá šajnu co to je fandit a mít sparťanský srdce.Chlast a nadávky jsou jim bližší než fotbal.Ve Spartě jsou lidi co rozvrací klub a hrabou si peníze pro sebe.Směrem kterým jdem se blíží konec AC SPARTA PRAHA..
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Prak (host) / před 6 lety 15.12.2018 13:54
Příbram : Sparta 2:1 průser bitky hádky karty a ták. Tu šou si vychutnám live... Vidím do budoucnosti... Hoši děkujem!
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
vlk_plzeň (host) / před 6 lety 15.12.2018 15:21
Luhový je zhrzenej starej STbak a komunista. Předlistopadová příslušnost k Dukle, výkladní skříni komunistické armády, věrné družky sovětské armády tč. jezdící tanky po ČR ho naprosto diskvalifikuje z jakékoliv slušné debaty. A je jedno o čem. Tito lidi by měli chodit kanálama a nevyjadřovat se ani ke slevové akci v Kauflandu. Navíc kritizuje výhradně Spartu a to jen, když se nedaří. Když ne tak dávno šla jako nůž máslem evropským jarem, nebylo po něm vidu slechu.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Millwall (host) / před 6 lety 16.12.2018 20:04
Má pravdu předsedo
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
jukaa saarinen (host) / před 6 lety 16.12.2018 22:02
Vlku, určitě máš důkazy, že pan Luhový byl vědomý spolupracovník stb, i mě by zajímali podrobnosti co bylo přesně ve složkách, pod jakým krycím jménem vystupoval v kterém roce se stal členem, koho měl udat a z jakého důvodu si tyhle informace držel v tajnosti třicet let, děkuji.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
hele (host) / před 6 lety 16.12.2018 22:43
saarinene, cožpak nevidíš, že to nepsal Vlk, ale fanoušek Sparty ???
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Sparťan (host) / před 6 lety 17.12.2018 12:39
Sparta ma slabý bafuňáře neumí udelat10× za sezónu 1-0 jako šádek to by měli zlepšit bez toho to taky v čechách nejde a pak to chce vydržet než se to přerodi v evropský klub asi moc chyb zbytečných první roky.Spiš ať někdo napíše jak to chodí když nakupovali asi těžko kotalík vyhlédl ty hráče asi někdo jiný je našel a schvaluje to kdo přeci ten kretinsky není kokot co si nechá veset buliky .Myslim že ua tim vsim je nejvic Hřebík
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jarda Š. (host) / před 6 lety 17.12.2018 18:06
Kotalík byl jen realizátorem Křetínského nápadů. Když jeden jak druhý fotbalu rozumí jako koza petrželi, tak to pak podle toho dopadlo. Kotalík už by teď snad měl jen hlídat, aby se ve Spartě nekradlo, v takové funkci by už vůbec vadit neměl.
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Jaroslav (host) / před 6 lety 18.12.2018 20:59
Hřebík je ten hřebík do rakve Sparty. A s ním Baranek a ostatní práskači, co se Spartou nemají nic společného, kromě prachů...
Re: Luhový se mluvit nebojí: Křetínský je fotbalový analfabet a z činů Kotalíka se bu
Hm (host) / před 6 lety 18.12.2018 21:10
Jaroslave, seš diletant