Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že dvakrát volal videosudímu
Jen týden se fanoušci Slavie opájeli reálnou myšlenkou, že při plzeňském jarním výprodeji bodů mohou myslet na nečekanou obhajobu titulu. Po víkendových výsledcích Brno – Plzeň 1:3, Liberec – Slavia 0:0, Sparta – Jablonec 2:0 a Olomouc – Ostrava 1:0 se v tabulce HET ligy druzí červenobílí musejí spíše ohlížet za sebe, kde číhají se čtyřbodovou ztrátou Sigma a s šestibodovým mankem Letenští, než se dívat na Viktorku.
Ta už se totiž zase pyšní sedmibodovým náskokem. Liberec s Jabloncem pak ztrácejí před nedělním vzájemným derby na slávisty také sedm bodů. Aby Slavia znovu získala titul, musela by ve zbylých pěti kolech všechno vyhrát a Plzeň kromě porážky v Edenu (sobota 5. května, 18.30, O2 TV Sport) dvakrát remizovat (hraje ještě doma s Karvinou, se Slováckem, s Teplicemi a na Dukle).
Jak přiznal i trenér sešívaných Jindřich Trpišovský, jeho bývalý klub Liberec byl U Nisy úvodních třicet minut lepším týmem, a Slavia byla ráda, že držela stav 0:0. Až v závěrečné čtvrthodince první půle se Pražané zlepšili a kdyby Hušbauer místo tyče trefil síť, vedli by 1:0. Po pauze sice kýžený gól dali, ale to stál zase Ngadeu v ofsajdu. A když nevyužili ani přesilovku po zbytečném Pulkrabově vyloučení, odjeli od Ještědu s dvoubodovou ztrátou.
Té se dočkali ještě za trenéra Jaroslava Šilhavého v Liberci i loni na jaře (1:1) při své cestě za titulem, ale tenkrát si vytvořili mnohem více šancí, hráli mnohem hezčí fotbal a o body přišli víceméně smolně. V neděli byla bezbranková remíza na hrbolatém mlatu vcelku zasloužená. I v oslabení totiž mohl liberecký náhradník Pilař rozhodnout o výhře Slovanu.
Slávistickým příznivcům dochází trpělivost
Přestože Trpišovský se sportovním ředitelem Jan Nezmarem v zimě svůj bývalý klub oslabili (odchody brankáře Koláře a Kúdely a celého realizačního týmu), porazit ho v klíčovém okamžiku nedokázali. Nový trenér sice stáhl plzeňský čtrnáctibodový náskok na polovinu, ovšem to jen díky tomu, že Viktorka poztrácela za prvních osm jarních kol celkem sedmnáct bodů! To je o bod víc než Šilhavého Slavia za celý podzim - za dvojnásobný počet šestnácti kol.
I proto volají v internetových diskuzích někteří fandové Slavie: „Trpiše do koše!“ Deset poztrácených bodů za devět kol, z toho šest s vyloženými outsidery typu Jihlavy a Zlína, je na ně moc. A hlavně, žádný slibovaný herní pokrok není zatím na týmu vidět. Naopak, v defenzivě, která byla slávistickou chloubou, vznikaly četné díry, jež se začaly zacelovat, až když tápající Trpišovský vrátil do sestavy hráče, které původně posílal na lavičku či dokonce úplně mimo tým (Jugas, Ngadeu, Flo).
A slibovaný útočný totální fotbal? Nevím, ale já vidím stále stejnou taktiku nakopávaných míčů na vysokého Milana Škodu. Ovšem s tím rozdílem, že v neděli hrál na hrotu místo nakřáplého kapitána červenobílých postavou menší Tecl.
I tak měla Slavia – už kvůli své závěrečné přesilovce – dotáhnout tento zápas do vítězného konce. Jenže ze hřiště museli kvůli zraněním odejít Hušbauer i Ngadeu, tedy dva hráči, kteří byli gólu nejblíže. Navíc se Slavia před nedělním duelem se Slováckem řádně vykartovala. Poměr žlutých karet byl 5:8, přitom zdivočelý Pulkrab viděl dvě.
Sudí nejspíš cítí, že Listkiewiczova komise skončí
Tady je třeba se zmínit o rozhodčím. Hlavního sudího Radka Příhody jsem si vždy vážil jako solitéra, který se od party oblíbenců firmy s názvem RB distancuje. Jenže i on zřejmě vytušil, že čas Listkiewiczovy komise se neúprosně chýlí ke konci a že tu nejspíš zase nastanou staré časy. Jinak by ten zápas pískal jinak. Třeba v závěru první půle nechal citlivě Hušbauerovi pálícímu do tyče výhodu, ale pak jaksi zapomněl na ostrý Folprechtův zákrok, který klidně mohl skončit druhou žlutou a vyloučením ještě před pauzou (Pulkraba za jeho nesmyslný zkrat ve druhém dějství vyloučit Příhoda bez pardonů musel).
A nastavení pouhých tří minutek? Ano, nedělní Slavia by asi nedala regulérní gól, ani kdyby se hrálo o patnáct minut víc, ale tohle byl výsměch. Už jsem zde několikrát zmínil knihu legendárního sekretáře pražských Bohemians Zdeňka Svobody „Fotbalová chobotnice“, v níž tento funkcionář detailně popisuje manýry mužů s píšťalkou. „Podle toho, o kolik minut rozhodčí zápas nastaví či nenastaví, jsem věděl, do jakého výsledku chce utkání dovést,“ tvrdil Svoboda.
Radek Příhoda nejspíš zapomněl, že se během utkání dvakrát radil s videorozhodčím (při Ngadeuově neuznaném gólu a při pádu Tecla po běžeckém souboji s Mikulou), to samo o sobě vydalo na tento nastavený čas. Dále se ve druhé půli odehrálo dlouhé Ngadeuovo ošetřování s jeho následným opuštěním hřiště, osm žlutých karet v období od 56. do 85. minuty, řada střídání a dalších četných prostojů. Sudí v anglické Premier League by nastavil dvojnásobnou porci minut, a to by v to nepočítal videoprostoje, které v Anglii nemají.
A oblíbenější psi už si zase užívají
Tak to vypadá, že silnější, lépe řečeno oblíbenější, psi si zase začali v Česku užívat. Jako by za daného stavu byla vyhlášena jakási tajná pohotovost. Už minulý týden si sparťanský kouč Hapal i kapitán Šural po zápase v Plzni (2:2) unisono stěžovali na nerovnoměrné nařizování standardních situací.
Než mě tu začnou plzeňští fanoušci tradičně spílat, nechť si odloží klapky z očí a podívají se ze záznamu pečlivě na prvních pětadvacet minut sobotního večerního duelu Brno – Plzeň (1:3). Dokud to bylo 0:0, hlavní rozhodčí Orel, podle svých kolegů údajně veliký vyznavač značky RB, rozhodoval tak, že brněnský veterán Jan Polák si mohl hlavu ukroutit. A reakce komentátorů ČT Sport byly rovněž výmluvné. Pak dal sobotní „hattrickář“, podceňovaný Aleš Čermák i za přispění špatné brněnské obrany své první dva slepené góly a nebylo co řešit – Viktoria Plzeň podruhé na jaře vyhrála.
Spartě pomohla jablonecká impotence
Sparta už v pátek také začala vítězit, porazila do té doby na jaře rovněž neporažený Jablonec 2:0. I když pozor, výsledek 1:0 v první půli dost klamal. Jablonečtí, velmi dobře připravení bývalým sparťanským trenérem Petrem Radou, za stavu 0:0 hodně kousali a kdyby opětovně jako předtím proti Olomouci (0:0) neumřeli na neproměňovaní šancí (Chramosta!), měli by Letenští mnohem větší starosti. Takhle poprvé na jaře Radovi svěřenci prohráli. Na Spartě se sice diskutovalo o tom, zda měla druhá branka Letenských platit, protože jí předcházela Šuralova ruka, ale ani kdyby gól nebyl uznán, Severočechům by to nestačilo.
Brno má na Julisce poslední šanci povstat z mrtvých
Ostatní výsledky (Karviná – Teplice 1:1, Mladá Boleslav – Zlín 0:1, Slovácko – Dukla 2:0, Bohemians 1905 – Jihlava 1:1) ještě více zdramatizovaly boj o záchranu, i když Zbrojovce už pomalu zvoní umíráček. Pokud se v pátek (18.00) nevzmuží na Julisce v souboji s Duklou, už se z toho nejspíš nedostane.
Dolní polovina tabulky vypadá pět kol před koncem následovně: 9. Zlín 28, 10. Slovácko 27, 11. Karviná 26, 12. Mladá Boleslav 26, 13. Dukla 26, 14. Jihlava 25, 15. Baník Ostrava 22, 16. Zbrojovka Brno 20.
Hraje se ještě o patnáct bodů.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
jo (host) / před 6 lety 23.04.2018 11:32
Já se vždy těším na Pavla. Tak jak nás pobaví pláč sešívaných to nemá chybu.
Jasně myslím, že v Liberci mělo dostat aspoň 5 hráčů redku :D
Já se prostě bavím :D
Jak nezapomněl napsat pláč Šurala v Plzni - proč se ten frajer teď nepřiznal, že gól byl po ruce?
Jinak myslíte ten jeden nefaul na Hořavu? Ano to faul nebyl.
Tak odhoďte klapku z očí vy pane ;)
Vlastně každá výhra Sparty a Plzně je jen díky rozhodčím.
Já jako Liberečák se tady vážně vždy bavím.
Ještě bych nezapomněl přidat citace "ERIKA, Končnýho a tak"
Jo a taky co napsali na Facebooku lidi od sešívaného stolu.
Bavte nás dál.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Vangl (host) / před 6 lety 23.04.2018 11:50
Výborný komentář. Škoda, že jinde nic takovýho nepíšou. Sudí dostali jasný notičky. Ignoruji, co tu napsal za blábol předchozí čtenář. Ještě jednou chválím.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Karel (host) / před 6 lety 23.04.2018 11:53
Ten koment je přesnej A pro Jo: Kdo tady brečí? Procházka jasně napsal, že Trpiš to mrví a že Slavie by v Liberci nedala gól, ani kdyby hrála ještě hodinu. Ale že se mělo nastavovat dvakrát tolik, to musel taky každej vidět.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Víchora (host) / před 6 lety 23.04.2018 11:55
S těma sudíma v Brně - to bylo od začátku jasný. To nikdo jinej nevidí? A Příhoda to hrál evidentně na remízu. Taky jasný. Jo, kterej kritizuje autora musí bejt asi slepec.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Gebír (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:04
Na panu Procházkovi je vidět, že jako jeden z mála novinářů na vrcholové úrovni sám sportoval. Pozná proto, kam rozhodčí zápas vedou a kdy v kterém momentě nakloní rovinu. To většina novinářů ani fandů nepozná, to chce určitou zkušenost. Jako bývalý sportovec jsem to u TV cítil přesně jako P. Procházka. V sobotu i v neděli.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Zilvar (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:11
Když vedla Plzeň o 14 bodů, pískala se rovina. Najednou začalo bodů ubývat, takže nastal alarm. Na Plzeň - Sparta nominován největší berbrovec Proske, stihl alespoň za stavu 0:2 dohnat remízu. Na zápas Brno - Plzeň nominován další veliký berborvec Orel a výsledek se proti slabšímu soupeři záhy dostavil. A vám se ten fotbal jako líbí?
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
šakal (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:30
A po Polákovi nastoupí jeden z otroků Berbra - Proschke, Jílek. Druhý z otroků nastoupí do VV FAČR na nově dovolované místo člena VV FAČR. Oba tragičtí, ale jsou řádně prověřeni a utuženi Berbrem.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
klokan (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:31
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Jo (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:34
Dobře si to tady slatanci davate :-D
Tenhle sešívanej plátek je mocnej.
Dál se tu ukajejte nad nespravedlnosti proti vam chudacci :-D
Pane Gebir - jasne je videt ze jste uplny guru v citeni.
Ja se vazne bavim.
Jen tak dal.
Ale to 2. misto vam Luftjarda nejak uhaji.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Jo (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:36
To Víchora
Jde o to zda jsem slepec a vy zaslepenec!
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
bega (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:51
Máš pravdu chlapče. Ten „fotbal“, který hraje Slavie se nám opravdu nelíbí. Jako někdo, kdo ten fotbal také hrál a za ta léta poznám, kdy se ze strany rozhodčího jedná o „zářez“, jakých bylo vloni ve prospěch Slavie několik, včetně derby se Spartou! Ale plakat po výkonu, jaký Slavie předvedla v Liberci - no, to chce opravdu silný žaludek. Když hrála s Plzní o titul Sparta, tak jsme nesměli říct proti Berbrovi ani slovo, jinak jsme byli „plačky“. A že se ve prospěch Plzně děly věci! A ti sešívaní křiváci se nám smáli do očí. Teď najednou vidí Berbra doslova za vším! Trochu té soudnosti by vám opravdu neuškodilo, pánové!
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Albion (host) / před 6 lety 23.04.2018 12:56
Co zatím dokázal pan Trpiš?Zhola nic hrají nekoukatelný fotbal,polovina hráčů je marod to jinde neexistuje a stihl jediné že totálně zničil kvalitní obranu toť vše.Totální fotbal?Totální blbost na hřišti.Výmluvy na hráčský kádr?Jak mohl tedy vyhrát předtím ligu pan Šilhavý?No a posily?Pokorný hrůza,Kudela sotva průměr oproti ostatním stoperům ve Slávii a Kolář za 25 mega?Snad tak za 10 ještě nic navíc moc nechytil........a k tomu trener+balík asistentů z LB podobně jako Taliánů ve Spartičce než je vyrazili.Ale posun ve hře pražádný,to se v létě začne odznova?A nebo se budou hrát super nákopy i v po-hárech a hra v poli"totálně"ničevo?
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Lucinta (host) / před 6 lety 23.04.2018 15:24
Mnozí z fanoušků z této diskuze vůbec netuší, co chtěl autor tímto článkem říci. Vidí zaslepeně jen svůj klub a nic víc. Procházka jasně napsal, že současná Slavia hraje kulový, že by nedala gól ani kdyby hrála přesilovku hodinu, ale to nic nemění na tom, že Příhoda to chtěl dotáhnout do remízy. To (ne)nastavení ho totiž usvědčuje. Chtěl jednoznačně dokormidlovat zápas do remízy, která vyhovuje jak Plzni a vládci rozhodčích (Šádkovi s Berbrem), tak Spartě (Křetínskému, Svobodovi a Krulovi), ke které měl Příhoda vždy blízko. Pulkraba po jeho krimifaulu vyhodit musel, ale pak to tak svými žlutými kartami rozkouskoval, že Slavie neměla na žádný souvislý tlak nárok. Pověstná Pučkova bezbolestná vrtačka dostala novou verzi 2.0 - Příhodova vrtačka. Slávisté a Liberečáci, kteří se vzájemně pokopali, tak splnili jen roli užitečných idiotů.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Leonidas (host) / před 6 lety 23.04.2018 15:28
Pro klokana: Můžeš mi říct, co sparťan Janega v deníku Spart správně napsal?. To byl totální žvást. Krob může za to, že Trpiš neumí trénovat a koučovat? Je to přeceněný trenér, kterej zatím umí jen hezky jako Stramaccioni kecat, jak to bude fajn, a o kterém hezky píšou jen jeho kámoši z médií? Totální fotbal? Spíš totální omyl!
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Václav (host) / před 6 lety 23.04.2018 15:35
Pro bega: Myslíš ty zářezy Sparty v derby proti Slavii z loňského září, kdy rozhodčí Slavii neuznali regulérní gól, když byl míč za čarou? Nebo ten ze září 2016, kdy na Letné přehlédl Příhoda penaltu proti Spartě? Ty asi myslíš jedinou chybu z poslední doby na druhou stranu, kdy v dubnu 2017 odpískal za stavu 1:0 pro Spartu v Edenu na konci rozhodčí penaltu po nafilmovaném pádu Mingazova? Ano, to byla jediná věc, kdy byla Sparta v poslední době v derby poškozena, jinak to bylo většinou obráceně. I letos v derby, nebýt videa, dovedl by Královec Spartu k výhře 5:3. Fakta hovoří jasně, milý bego.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
bega (host) / před 6 lety 23.04.2018 16:39
Milý Václave. Ta vaše sešívaná „FAKTA“ jsou každému soudnému člověku k smíchu. Vy budete brečet vždycky. Přece každý musí vidět, jak se Slávince „ubližuje“, že jo? Ubližovalo se vám za komunistů, za kapitalistů, jediný režim, který vám vyhovoval byl protektorát. Jdi se bodnout, troubínku!
Jinak s tím trenérem vás můžu uklidnit. Po příštím kvalifikačním zápase snad konečně vyhodí Jarolíma od repre. A Karel už ty vaše hvězdy postaví do latě! Ideální by bylo, kdyby jste mu dali ty pravomoci, které měl u vás posledně. To by čínští soudruzi panečku koukali, jak vypadá černá díra na peníze!
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
geronimo_cz (host) / před 6 lety 23.04.2018 16:48
Krasne ubulenej clanek.. rozhodci si piskal uplne co chtel, o tom zadna.. ale porad meli slavisti 93minut na to dat gola.. ze ho nedali je jen jejich problem a proto tohle nechapu.. stejne tak my sme gol nedali, ale nevim proc bych to mel svadet na nekoho jinyho a vymejslet ruzny konspiracni teorie.. ano, rozhodci nemusi naridit penaltu nevidet, offside, atd, ale to nebrani hracum ty goly davat.. i kdyby neuznal tri, tak porad (pokud sou tak dobri, jak mi podle clanku prijde, ze slavisti jsou), by meli utkani vyhrat.. my sme meli tri golovky, ani jedna netrefila branu.. proste neschopnost hracu zakoncit.. hotovo.. slavie krom tycky nic z myho pohledu neprevedla.. na to jak ma naslapenej kadr.. a Jindru si nechte, kdyz ste ho tak chteli..
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ZdeněkH (host) / před 6 lety 23.04.2018 17:13
pro jo - Šural se ale po zápase přiznal, že hrál rukou. A přiznat se v zápase, to by udělal jenom hlupák.Pro Václava - Ty snad budeš vzpomínat na zápasy ještě v minulým století. Tak si vzpomeň, jak dopadnul první zápas , kde jste si vyplakali remízu, ačkoliv jste zápas regulerně prohráli Pro Lucinta - a nemyslíš, že pro Spartu by byla lepší výhra Slávie, než plichta?
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Zefír (host) / před 6 lety 23.04.2018 18:36
Ten článek je perfektní. Kritizuje Slavii, Trpišáka i rozhodčí. Všichni si to zaslouží. To není žádný brekot, jen konstatování faktů. A řve většinou každej, kdo se cítí být poškozen. Minule to byla Sparta v Plzni - a měla také pravdu. Proč to neříct? Nebo to se mají ty zločinci s píšťalkou nechat být, aby náhodou někdo jako by nebrečel??? Procházka to píše správně!
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Xi (host) / před 6 lety 23.04.2018 19:55
Hele slavisti
Jen se Vas zeptam.
Kolik pro Vas stoji lupen u nas v Plzni? Do sektoru hostu?
Po nas k vam chtej 390kc.
Dik.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Tony (host) / před 6 lety 24.04.2018 10:45
Pane Procházko, nikdo by vám tu tradičně nespílal, kdyby jste nebyl tak evidentně zaujatý proti Plzni. Zase si vyberete nějakou pasáž, aby jste demonstroval, jak se Plzni pomáhá. Vždyť hrála s totálně marným Brnem (fans Zbrojovky nechť mi prominou) a co jste, čekal, že je Brno smázne?
A BTW, proč se více nepozastavíte nad rukou Šurala? To se vám zkrátka nehodí do krámu, kdyby se to stalo v Plzni, napíšete o tom román. Já vám nespílám ale tvrdím, že zaujatost je z vaší strany tak evidentní, že klapky z očí by si měli sundat hlavně všichni čtenáři vašich článků. Mír.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
George (host) / před 6 lety 24.04.2018 11:24
Pro Tonyho: Vidím, že budete velmi mladý. Pavel Procházka psal totiž velice ostře i proti Machově, Horníkově a Peltově Spartě, když si to kvůli náklonnosti rozhodčích zasloužila. Když Slavia kopala loni v Jihlavě nespravedlivou penaltu, zmínil to jako první atd. Proti Plzni není zaujatý, zkrátka od roku 2011 píše jen to, co je pravda. Plzeňáci z královského VIPU ve Doosan Areně, kteří se po Paclíkově puči ujali vlády nad rozhodčími, ovlivňují systematicky výsledky pro Viktorku. Kdo to nevidí, je slepý. Procházka je jen důsledný a nebojí se. A dělá to dobře.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Gebír (host) / před 6 lety 24.04.2018 11:28
Hele, Tony, nebuď směšnej. Brno je marný, ale stejně tak je na jaře marná i ta tvá Plznička. Bylo jí proto třeba pomoct. Než něco napíšeš, zjisti si u vás v Plzni, který známý funkcionář je na jaké výplatní pásce. Já vím, že to je blbý, že byste přišli minimálně o půlku titulů, ale je to tak.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Tony (host) / před 6 lety 24.04.2018 11:35
George: Že není zaujatý proti Plzni? Jako vážně?
Podotýkám, že nejsem Plzeňák, ani nepocházím z toho regionu, fandím úplně jinému týmu z Moravy, takže žádná náklonnost vůči Viktorce, ale tyhle ty články, to je obyčejný bulvár, kde jsou prosím důkazy? V Křetínského kabele?
A ta zaujatost, v jeho případě spíše posedlost, je vidět v každém článku, o Plzni vždy jen ve zlém a hlavně najít něco, z čeho ji nařknout.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Tony (host) / před 6 lety 24.04.2018 11:40
Gebír: Já přece neřeším Plzeň jako takovou, vadí mi zaujatost autora, to na stránky jako je efotbal proste nepatří, ať si založí vlastní publicistický web jako kdysi Luhový a tam může fantazírovat.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
WS (host) / před 6 lety 24.04.2018 13:44
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ne (host) / před 6 lety 24.04.2018 14:17
To WS - tak nám řekni, jak Černý škodí a vůbec nevíme, co to má společného s Procházkou. Aspoň nekrade, tak jako jiní vykukové, co sedí na FAČR a dokopali to tak, že je FAČR stíhána jako právnická osoba. P.S. Jsou tam dvě nuly. Ty vole, to je dost. Zavoláme si večer.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ZdeněkH (host) / před 6 lety 24.04.2018 17:39
pro Ws - to jsi pěkně podělal, já jsem jednou tady , když Otík Č. začal plácat něco o fotbale ošklivýho, že když seděl na svazu a byl ze svazu placenej, tak držel hubu. No a pan Procházka můj příspěvek vymáznul. Tak bycha, do Otíka se nekopá.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ne (host) / před 6 lety 24.04.2018 19:09
To ZdeněkH - řekni nám i ty, co plácal Černý ošklivého. Možná to, že ho chytil Berbr pod krkem na toaletě v Plzni a vyhrožoval mu, že mu rozbije hubu. Tím se Černý dopustil znevažování dobrého jména FAČR a měl být stejně jako Baroš pohnán k disciplinárce....Ne ? Dost by mne i zajímalo kolik peněz ze svazu dostával. Ve srovnání se Šetrlem, Prokešem a dalšími, kteří se zasloužili o propad nároďáku a vyhubení mládežnického fotbalu na okresech, si myslím, že takový žold nedostával, co mají tito borci teď na FAČR. A hlavně jak říkám, jsou za nima výsledky...Už jsme za Burkina Tasso a nad výsledky mládežnických výběrů člověk žasne, kam to VV FAČR nechal dojít.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ZdeněkH (host) / před 6 lety 25.04.2018 11:33
pro ne - odpověděl jsi si sám a já se jenom v dotazu zeptal pana Procházky, proč Otík nebyl statečnej v té době, když byl zaměstnacem svazu a vylezl s tím estébákem berbrem až když odešel(nebo byl odejet) z teplého místečka. Nic pobuřujícího jsem nenapsal a stejně mě byl můj komentář vymazán. Takže nevím, co po mě chceš Ty.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ne (host) / před 6 lety 25.04.2018 12:48
To ZdeněkH - rozumím ZdeňkuH, děkuji za odpověď.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
lelíček (host) / před 6 lety 25.04.2018 14:46
Pavle divím se, že ty komentáře píšeš. Komentují je někteří idioti a jen aby komentovali proti Tobě. V podstatě ani nevědí oč kráčí. Možná ani ty zápasy nevidí.
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
Dannus (host) / před 6 lety 25.04.2018 18:19
Jo, ty máš v hlavě vydlabáno, jako pravý rumun.. :-) Jinak s p. Procházkou souhlas. Bohužel je zatím naše liga stále berbrovský humus..A tolik jsme si po památném roce 2005, odhalení Ivánka, Milánka, cinklých letenských jar slibovali..
Re: Trpiše do koše? Někteří fandové Slavie to chtějí. Příhoda v Liberci zapomněl, že
ne (host) / před 6 lety 26.04.2018 18:15
To Danhnus - že tvoje dutá makovice nepochopila ironii, vzbuzuje soucit. Zdá se, že Rumuna s velkým R jsi vyčlenil sám pro sebe, se zbytkem textu souhlasím.