Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl penaltu za držení Škody
Předehrávaným prvním jarním kolem skončil ligový podzim podle očekávání. Viktoria Plzeň díky skvělému návratu dvougólového kanonýra Krmenčíka porazila doma 2:0 Jablonec a vede před Slavii (vyhrála už v pátek v Edenu nad Baníkem Ostrava 2:1) a Olomoucí (prohrála v sobotu zaslouženě v Liberci 0:1) o čtrnáct bodů.
Liberecký Slovan ztrácí na čtvrtém místě šestnáct bodů a pátá Sparta navzdory suverénní nedělní video-výhře nad slaboučkou a oslabenou Mladou Boleslaví (3:0) dokonce osmnáct bodů. Všichni už pasují viktoriány na mistry, popáté v historii. Slavia či Sigma by musely na jaře všechno vyhrát a Viktorka čtyřikrát remizovat a dvakrát prohrát, aby se její ztráta vymazala.
Podle deníku Sport a dalšího Křetínského bulvárního tisku prý ale mohli červenobílí už nyní ztrácet na Plzeň šestnáct bodů, protože sudí Jílek upřel v Edenu Baníku pět minut před koncem pátečního zápasu penaltu za Jugasův faul na Baroše.
Jenže to se kolegové mýlí. Slaboučký berbrovec Jílek, jinak vlivný předseda Jihočeského fotbalového svazu, samozřejmě měl po Jugasově zákroku v 85. minutě zapískat pokutový kop, útočník Baníku si sice předkopl míč dopředu a svému pádu řádně přidal, ovšem slávistický stoper šel do souboje pozdě a nešikovně a Baroše evidentně zasáhl. Penalta!
Škodovi málem sundali kapitánskou pásku
Ovšem titulek na první straně sobotní Sportu „Červenobílí přetlačili Baník, které sudí Jílek nepustil k remíze“, stejně jako ten na stranách 2 a 3 „Výhra Slavie = Barošova křivda“ moc nesedí. Protože rozhodčí, který vypadá, jako by měl stále nad váhu, už ve 4. minutě za stavu 0:0 odpustil i Baníku evidentní penaltu za držení slávistického kapitána Škody. To bylo vidět v Edenu i bez záznamu. Oba komentátoři ČT Sport – Jaromír Bosák a Luděk Zelenka – konstatovali, že to byl faul, dokonce s tím, že Škoda málem přišel při soupeřově faulu o kapitánskou pásku, kterou si po zákroku musel upravit.
Na rozdíl od redaktorů Sportu, Blesku a Aha! si penaltového faulu všimli i v on-line přenosu serveru Aktuálně.cz.
Stačí si pustit záznam přenosu ČT Sport. Končí 4. minuta, Zmrhal jde z pravé strany kopat roh, Ngadeu staví v šestnáctce obráncům Baníku basketbalovou clonu, ti to nezvládají a Poznar evidentně chytá nabíhajícího Škodu rukama, až mu posune na ruce kapitánskou pásku. Jílek dělá, že nic, nebo nevidí.
Může se stát, že to redaktor na stadionu nepostřehne. Nevím, jaká je dnes praxe v deníku Sport, ale v době, když jsem tam více než dvacet let psal o fotbale, vás zejména při televizních utkáních v redakci jistil kolega, který podle záznamu věci uvedl na pravou míru.
No, nic, stane se, všichni děláme chyby. Jenže ono to pokračovalo i v neděli v Nedělním Sportu v článku „Baroš. Vina a křivda“. Zase žádná zmínka o tom, že by se kromě faulu na Baroše měla pískat i penalta za faul na Škodu. Navíc tam byl Jílek kritizován za to, že pískal zákroky na Dannyho a Hušbauera, které fauly ani nebyly. ¨
Jílek uznal chybu, ovšem Barošovy nadávky do zápisu nedal
Ano, Jílek byl v pátek v Edenu špatný, stejně jako při zářijovém derby se Spartou, kdy červenobílým neuznal regulérní gól a kdy „zapomněl“ vyloučit slávistu Bořila. Ale v pátek zase, jako tehdy, rozdával hrubé chyby na obě strany. V 91. minutě se naopak Barošovi snažil alespoň částečně kompenzovat předchozí penaltovou situaci. To Sobol ostravského útočníka čistě obral o míč, ale přesto Ostravané kopali z nebezpečné vzdálenosti volný přímý kop (gólmanř Slavie Laštůvka kvůli tomu rozzuřeně za Jílkem vyběhl z brány a dostal za své protesty žlutou kartu).
Baroš na hřišti i v útrobách stadionu řval na Jílka jak pominutý. „Kde je ten zk….syn?! Bílku, kde jseš?“ bylo Milana Baroše slyšet na chodbě. Jílek později v médiích přiznal - poté, co se podíval na video -, že měl za Jugasův zákrok penaltu nařídit. Na zákrok Škody se ale nikdo neptal, protože slávistický kapitán nedělal na rozdíl od Ostravana takové divadlo, je asi na neustálé soupeřovo držení ve vápně zvyklý.
Jan Jílek ovšem rovněž řekl, že žádné Barošovy urážky do zápisu nedal. „Proč jsem to tam nedal? Protože jsem to tam nedal, tak to tam není,“ odpověděl Jílek suverénně na otázku Nedělního Blesku. I za tohle by ho komise rozhodčích měla potrestat. Nejlepší by bylo, kdyby duel Slavia – Baník byl posledním ligovým zápasem v jeho kariéře.
Ital dostal letenku domů
Naposledy v lize by mnozí sparťanští fanoušci rádi viděli i italského trenéra Andreu Stramaccioniho. Už v pátek vtrhli na letenský trénink, kde vyvěsili transparent s nápisem„Arrivederci, Stramaccioni („Sbohem, Stramaccioni“), předali koučovi triko se stejným nápisem a jednosměrnou letenku do Itálie. Tu pak v podobě obřího transparentu vyvěsili i při nedělním zápase s Mladou Boleslaví (3:0).
Sparťané předvedli v první půli (už 3:0) svůj asi nejlepším podzimní výkon, ovšem je těžké soudit, jaký na tom měla podíl slaboučká Boleslav s trenérem Uhrinem mladším v nemocnici (těžký zápal plic) a devatenáctiletým debutujícím gólmanem Jedličkou, který si první gól hodil do své brány sám.
V neděli byly protesty publika nejednotné, ono se těžko protestuje, když váš tým vede 2:0 nebo dokonce 3:0. Někteří fandové sice ve 30, minutě opět opustili ochozy, ale trochu mně to připomnělo, když před lety někteří slávističtí příznivci usilovali na Strahově o odstoupení generálního ředitele Vladimíra Lešky.
Červenobílí tenkrát vedli podobně jako v neděli Sparta, když se jeden z protestujících fandů ozval: „To nevadí, že vedeme – Leška ven!“
O tom, zda Stramaccioni na Letné zůstane a když tak, v jaké pozici, by se mělo rozhodovat v nejbližších dnech. Pravdou je, že sice Sparta navzdory drahým posilám vyhořela v boji o titul, v kvalifikaci o Evropskou ligu i v MOL Cupu, ale v lize ztrácí na druhé místo, zaručující vstup do předkola Ligy mistrů, jen čtyři body. A kdyby před týdnem zvládla duel v Olomouci (0:1), byl by to jen bodík. Jenže to Stramaccioni a spol. na Hané nezvládli….
Upřímný Stramaccioni se v Česku hodně naučil
„Jsem upřímný a říkám, že jsem se hodně naučil. Neuměl jsem si představit, jak bude vaše liga těžká. Je to dobrá soutěž, jiná než Serie A nebo jiné ligy. Ano, udělal jsem chyby, ale i díky nim se můžete dost naučit a zlepšit. Teď už to prostředí znám lépe. Mrzí mě výsledek v Olomouci, mohli jsme se dostat na správnou cestu, k tomu teď musíme využít zimu. Máme tu osmadvacet hráčů, to je opravdu hodně těžké pro trenéra i hráče. Nehrajeme poháry, takže šest, sedm nebo osm dobrých hráčů, třeba i reprezentantů, zůstává mimo hru. Víme to a v zimě právě tohle bude cíl - zúžit soupisku. S hráči jsem vesměs spokojený, ale musíme tým zúžit. Samozřejmě, že když odejdou třeba čtyři záložníci, musíte dva nové přivést. Musím ale všem hráčům poděkovat, jak zvládali to nedostatečné vytížení. A protesty fanoušků? Nevnímal jsem to jen během podzimu, ale už od léta. Konkrétně od druhého zápasu proti Bohemians. Ale to je moje práce. Co říkají fanoušci, to je jejich věc, já se s tím musím umět vyrovnat,“ prohlásil v neděli Andrea Stramaccioni.
Teď je to na majiteli Sparty Danielu Křetínském. Ten ovšem nerad přiznává prohru. Takže ještě možná nechá Italovi šanci či ho na Letné posune do jiné role.
Baník a Jihlava na sestupových příčkách
Po výsledcích Slavia – Baník Ostrava 2:1, Karviná – Bohemians 1905
1:0, Slovácko – Jihlava 2:1 a Zbrojovka Brno – Zlín 1:1 jsou na sestupových příčkách baníkovci a Jihlavané.
Ale je to vyrovnané: 12. Brno (15), 13. Karviná (14), 14. Slovácko (12), 15. Baník (11), 16. Jihlava (10). Jistotu nemá ještě ani až nečekaně jedenáctá Mladá Boleslav (17) a možná ani desátá Dukla (19).
Čeká nás hodně horké záchranářské jaro 2018.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
hele (host) / před 7 lety 04.12.2017 12:31
efotbal.cz je klubový web SKS ????????????????????
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Corbo (host) / před 7 lety 04.12.2017 12:42
Ty bláho.....čekal jsem dost, ale tohle :D :D :D
Procházko - jdi Luftjardovi lízat p....l :D
Tohle není normální.
Já se, ale každé pondělí těším na Váš článek, stejně tak jako na tiskovku Sparty :D :D
Bavte nás dál. :D
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Nene (host) / před 7 lety 04.12.2017 12:48
Jílek je loutka Berbra a ostuda mezi rozhodčími. Neustále velmi chybující arbitr už měl být dávno vyhozen z listiny. Co zápas, tam je Jílek nezvládající a bohorovný. Fén Baroše bez odezvy, je jen smutným dokladem toho, že má máslo na hlavě. Co bude muset následovat, aby tohoto neumětela, někdo vyhodil pro totální neschopnost. Už se těším, jak zase bude součástí vyjednávacího týmu za Čechy na VH FAČR a bude zase nabádat k tzv. státotvornosti zástupce Moravy a zejména Baníku.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Petr M (host) / před 7 lety 04.12.2017 13:13
Naprosto souhlasím se článkem. DeníkSpart už naštěstí nekupuji a články tam nečtu, ale dovedu si ty bláboly představit.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
SKS (host) / před 7 lety 04.12.2017 13:18
Denik Sport je tiskový orgán SpartaKlubu, píše co potřebuje Sparta
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
corbo (host) / před 7 lety 04.12.2017 13:50
Petr M a SKS
Super, Deník Spart nečte nikdo, to se nedá. To je pro sparťanský deník. Je to další web Sparty.
Tady je to odporně zaměřené proti Plzni. A začíná to být jak web SKS.
Které noviny jsou objektivní?
Ať to pan Procházka píše vše dál, ale ty vole......tohle se nedá. On to vlastně vše obrátil a udělal z toho zářez Slavie.
Chtěl bych někdy dobré a objektivní zhodnocení fotbalu, ale to se asi nedočkám.
Tak co máme tedy číst?
Rád bych nějakou odpověď. Díky.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Jirka (host) / před 7 lety 04.12.2017 14:30
Konečně někdo napsal pravdu.... a sport a i sport už dlouho nesledují, je to vážně žumpa
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Objektivní (host) / před 7 lety 04.12.2017 14:33
toto už je moc i na mě. Pan Procházka má spoustu zajímavých postřehů, dobré komentáře, ale o Slavii ať už prosím nepíše! Už předem jsem očekával tuto taktiku autora. Najde si jinou situaci v zápase a ze Slavie udělá poškozený tým.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Xaver (host) / před 7 lety 04.12.2017 14:37
corbo (host) podívej se 3dny po utkání na záznam z oné 4.minuty. To nebyla penalta na Škodu?
Stačí si pustit záznam přenosu ČT Sport. Končí 4. minuta, Zmrhal jde z pravé strany kopat roh, Ngadeu staví v šestnáctce obráncům Baníku basketbalovou clonu, ti to nezvládají a Breda evidentně chytá nabíhajícího Škodu rukama, až mu posune na ruce kapitánskou pásku. Jílek dělá, že nic, nebo nevidí.
Co není objektivní na tom co novinář pan Procházka píše, se vším co tam napsal na 100% souhlasím!!!
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Corbo (host) / před 7 lety 04.12.2017 15:17
Xaver
Jasně, že to byla penalta. O tom se nepřu. Proč to naši rozhodčí nepískají nevím, třeba to vážně jen neumí.
Spíš mi vadí, že prostě Procházka chce aby se všude pískala rovina. To mi taky přece, ale tohle je o penaltě proti Slavii.
Umíš si představit, že by se tohle stalo v Plzni? Myslíš, že by někdo řešil co se stalo ve 4. minutě?
Já myslím, že by tady bylo aspoň 5 odstavců zaměřené proti Plzni.
Tak tím myslím tu objektivitu.
Nebaví mi to jak tady furt čtu - rozhodčí Jílek - to je kůň Berbra. A ví to pan Procházka určitě?
To je furt jedna paní povídala :(. Bez důkazů je to jen pomluva......bohužel.
Nefandím nikomu - jen dobrému fotbalu.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Nene (host) / před 7 lety 04.12.2017 15:29
Jílek je v Berbrově stáji. O tom psal i deník Sport, než se udělala čistka mezi redaktory, po jednáních Berbr - Křetínský. Rovněž stál u soudu na Berbrově straně, společně s Královcem v památném soudu s Kovaříkem, kde se předvedla soudkyně, která má kárnou žalobu za skandální.vedení soudního jednání a byla vyměněna.
Proč asi ?
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Xaver (host) / před 7 lety 04.12.2017 15:43
Corbo (host)
ty se divíš, že neustále kritizuje Plzeň ? Vždyť i včera dala gol z ofsajdu!!! Když vezmeš všech 16 utkání tak Plzni pomohli nejméně 8-10 ( Jihlava,Sparta,Liberec,Slavia atd). On jedinej na to poukazuje!
Když ma Plzeň tak "zpracovanou" komisy rozhočích, tak se nediv!!
Příklad : Limberský faluje hráče Slavie MvB v "16" jasná pentle, od člena komise rozhodčích kretena Mlsny se dozvíme, že cituji: ....on se sním u t r h l trávník !!!!!!!!!!!!!!!!!! Faul Bakoše v Jihlavě ten je snad bez komentáře....
Ještě se divíš, já teda NEEEEE!
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Neobjektivní Sander (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:02
Baroš byl poškozen dvakrát. Nejen penalta, ale dostal i žlutou po tom, co byl faulován, chtěl rozehrát, ale Slávista ho držel zápasnickým chvatem několik sekund. Nechápu jak mohli dostat žlutou oba. Byla čtvrtá, takže teď nebude hrát v klíčovém zápase se Slováckem. Vůbec se nedivím, že řval.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Vincek (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:15
Je to napsáno přesně a je mi úplně jedno, kdo komu fandí. Penalta na Baroše jasná, penalta na Škoda jasná. Ve Sportu psali jen o té jedné. Takže, kdo má pravdu? Efotbal.cz a Procházka.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Pudelot (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:20
Pro hele: efotbal je klubový web SKS:-). Hahaha. Asi proto Jarda Tvrdík letos zrušil mediální partnerství Hatticku a efotbalu se Slavií: Jsi úplně vedle. Prostě tu píšou, jak to je. Minulej tejden tu dostala Slavie od Procházky na frak po výbuchu v Jablonci.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Janek (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:24
Pro Objektivní: proč by Procházka neměl psát o Slavii? Píše o ní správně a kriticky. A v tomhle případě má samozřejmě zase pravdu. Ve 4. minutě neodpískaná penalta za faul na Škodu, 4 minuty před koncem neodpískaná penalta za faul na Baroše,. Zcela správné konstatování. Na rozdíl od Sportu, kde viděli jen zákrok na Baroše. Tak kdo je tady objektivní a kdo není?
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
oskar (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:36
Sport se opravdu nedá číst, dříve jsem se bez jeho přečtení nenasnídal, ale teď bych ho nechtěl ani kdyby byl zadarmo. To co dokážou napsat "novináři" Janega, Podroužek či Vacek, nad tím zůstává opravdu rozum stát. A pokud jde o Jílka, tak ten píská ligu jem díky tomu, že zajístí Náčelníkovi potřebné hlasy. Když vidím, kdo rozhoduje o budoucnosti našeho fotbau (Berbr, Damková, Liba a další zkorumpování pánové), je mi z toho zle. A pokud jde o článek Pavla Procházky, další výborný materiál. Rád jeho články čtu a další oblíbený autor je Standa Hrabě.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Libor (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:36
Pro Neobjektivní Sander. Tys neviděl, jak Baroš zajel nohama do Sobola, To byla prasárna na žlutou, možná i na červenou. Za tohle vyfasoval slávista Bořil stopku na dva zápasy!
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Chachar (host) / před 7 lety 04.12.2017 16:47
Ty jó, redaktor má zdroj na slušný matroš, protože tohle psal pod vlivem!!?? :)
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Kusel (host) / před 7 lety 04.12.2017 17:06
Chachare, to spíš ty sis něco šlehnul. Penalta na Baroše jó, ale kdyby ses díval, tak tam byla i jasná pentle na Škodu. Breda ho držel tak pevně, až mu strhnul kapitánskou pásku. Koukni se na záznam, čas asi 3:57. Hned na začátku!
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Albion (host) / před 7 lety 04.12.2017 17:09
Naprostý souhlas s příspěvkem OSKARA protože je pravdivý a pan Procházka to píše opět pravdivě,utkání jsem sledoval a o penaltě na Škodu to je bez diskuze stejně tak na Baroše!Je ovšem otázka jak by zápas vypadal po penaltě ve 4.minutě,po penaltě na Baroše asi 2:2.Ovšem chování Baroše bylo jednoznačně nesportovní.A pánové deník sport jsem odebíral a četl pravidelně od roku 1954 ale již ho dávno nekupuji,o tom kdo s kterou kozou chrápe nepotřebuji vědět,výsledky z jiných sportovních odvětví/basketbal,kuželky,volejbal,pozemní hokej a pod./tam nejsou což dříve ve středu vždy bylo.Namísto toho tam jsou žvásty a výmysly různých Podroužků a dalších magorů.Docela se mi líbí jak tam "odborníci"diskutují o klubech kterým nefandí a uráží jen/Plzeň,Slavia,Ostrava/namísto aby se věnovali diskuzi o svém klubu.Já deníku neřeknu už dnes jinak než"Spart".
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Já1 (host) / před 7 lety 04.12.2017 17:29
Kde najdu ten záznam na čt?
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
tt (host) / před 7 lety 04.12.2017 18:09
To jsem nečekal, že jsou tací jako já, kteří nekupují dení Sport. Nedá se číst. Pana Procházku si rád přečtu. Je ho články většinou patří do Dikobrazu. dobře se při nich bavím. Většinou jsou velice tendenční. Vybrané obhajuje, občas i právem a některé stírá a stále se vrací k tématu, který už je jak vymlácená sláma. Neumí se oprostit od své klubové příslušnosti.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Petr (host) / před 7 lety 04.12.2017 18:16
Tak redaktor Prochazka nesklamal jasny zařez Ostravi musi byt "očistěn jinym blabolem proti soupeři aby zústala Slavka neposkvrněná .... prosťě si přiznejme že v tomto ročniku se heaje o hodně .... diky Plzni jen o druhy flek .... ale i tak je o co hrat ... holt po letech boje o přežiti hraje nyni Slavka s velkymi financemi a tak to raky u rozhodčicvh ma jinak NOVĚ nastavene .... kdo v sezoně kopal nejvice penalt ....no jasně SKS... kdy začali první problem s neopravněnou . Penaltou...již 1.kolo SKS -TEPLICE .... jak končime podzim .... zařez s penaltou ...kde no u SKS..... JO BEJT TO PLZEN .... TO BY UŽ PROCHAZKA ŘVAL NA VŠECHNY STRANY ( viz.historie kdyz se tema penalty a jejich počet pro Plzeň (bez ohledu na konkretní situace) zde rozebiral 2 roky....)
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
KOMISE ROZHODČÍCH (host) / před 7 lety 04.12.2017 18:58
Komise sudích: Ostrava měla kopat penaltu, druhý gól Plzně byl z ofsajdu
Zdroj: https://fotbal.idnes.cz/komise-rozhodcich-16-kolo-prvni-liga-fotbal-verdikty-fh7-/fotbal.aspx?c=A171204_184319_fotbal_tof
TAK TO BUDE ASI NÁSLEDOVAT DALŠÍ BULVÁRNÍ NÁZOR PANA PROCHÁZKY.. TENTOKRÁT O PANU MLSNOVI A "JEHO" KOMISI, ŽE.. :-)
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Gieksa (host) / před 7 lety 04.12.2017 19:04
Už se perou:-)
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
verior (host) / před 7 lety 04.12.2017 19:10
Než se Pavel Procházka pustí do novinářů Deníku Sport, měl by objasnit, proč tento bulvární plátek opustil!!! O tomto "novináři" je všeobecně známo, že má sešívané srdíčko a v případě Slavie Praha není schopen žádné objektivity. Proto tento jeho článek o duelu s Baníkem by měl být spíš na webu červenobílých než na efotbal.cz, který tak ztrácí beztak nevalný kredit. Ten má ovšem i Křetínského plátek Sport, kde je jediným fundovaným odborníkem na fotbal Pavel Hartmann, který mimochodem vystudoval trenérskou licenci.
Ale nechme Pavla Procházku s jeho sešívaným srdíčkem stranou.
Každý, kdo fotbal někdy trénoval, hrál nebo pískal, ví, že chyby rozhodčích k němu patří, a ne vždy jde o úmysl. Stačí se podívat na zápasy Ligy mistrů nebo mistrovství světa, kde za chybami rozhodčích nikdo nevidí úmysl jako je tomu u nás.
Jde spíš o to, aby sudí držel nasazený metr a posuzoval shodné situace stejně na obě strany. Neviním proto rozhodčího Jílka z úmyslu poškodit Baník nebo Slavii. K držení Škody bych napsal jen tolik, že během každého utkání dochází k zhruba desítce takových situací, a proto myslím, že penaltu v duchu svého volného metru nenařídil správně. K faulu na Baryho si myslím, že situaci neviděl ideálně, a proto penaltu neodpískal, i když zákrok Jugase byl jasně v rozporu s pravidly. Tady mu měl pomoci jeho asistent, který měl vše před sebou a musel faul vidět.
Co bych Jílkovi vytknul, byla žlutá karta pro Baryho po faulu Dannyho, který ho následně držel v kravatě kolem krku a bránil mu v rozehrání míče. Tam bych pochopil žlutou kartu pro domácího hráče, ale pro Milana? A pak bych Jílkovi vytknul situaci v závěru, kdy Baníku daroval přímý kop po vymyšleném faulu, který byl nejspíš kompenzací za předchozí karetní trest pro Baryho a za neodpískanou penaltu. O té už v té chvíli hlavní sudí věděl. Proto nechal bez záznamu běsnění Baryho po duelu a neuvedl je do zápisu o utkání, což byla další Jílkova zásadní chyba.
Baroš by měl být samozřejmě za své vulgární výlevy disciplinárkou potrestán. I když jeho rozhořčení chápu, nemůže si takové chování dovolit. Na druhou stranu měl smůlu, že duel přenášela ČT, protože na našich ligových stadiónech je podobné chování hráčů vůči rozhodčím běžné a je bohužel tolerováno.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
hm..... (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:00
RE: xaver - nejen, že druhý gól byl z ofsajdu, ale předtím odpískal asi v 57 minutě ofsajd Teclovi, který vůbec nebyl a měl možnost srovnat na 1:1 ( měl možnost?) - Prostě ŽUMPA a divím se Plzni, že z toho mohou mít radost - i když v tomto sportu tkzv. je to asi normální, rozhodně " mensou ČR asi netrpí :-)))))) ? "
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Kolefga (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:05
Pro Verior: S Pavlem Procházkou jsem léta pracoval, takže vím, že to je velmi čestný, vzdělaný a erudovaný novinář. Jako jeden z mála, ostatně i Ivan Horník si v odposleších postěžoval, že jeho jediného neumí ovlivnit. Jinak ze Sportu Pavel odešel v roce 2006, aby se stal šéfredaktorem deníku 24 hodin, který vedl mj. velmi dobře. Každý má k nějakému klubu blízko, neznám člověka, který se ve fotbale pohybuje, aby si v mládí neoblíbil nějaký klub. Ovšem, jak už bylo řečeno, Procházka dovede Slavii i značně a dobře zkritizovat. Ten páteční zápas s Baníkem jsem sledoval v TV a musím říct, že držení Škody nebyla jedna z desítky situací. Hráči se nedrželi navzájem, ale Breda jasně a evidentně Škodu chytil, až mu málem sundal pásku. Jak Bosák, tak Zelenka v tu chvíli, stejně jako pak při faulu na Baroše, jasně řekli, že to byl faul. Že se tím pak novináři ani komise rozhodčích nezabývali, je věc druhá. A ještě něco: Baroš dostal žlutou proto, že se ohnal na zemi po Sobolovi. A to velmi nešetrně. Za tohle hráči v české lize, pokud se nejmenují Baroš, dostávají i větší tresty. Takže mi řekněte, v čem Pavel Procházka neměl pravdu. Podle mě v tomto článku ve všem.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
tt (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:10
Pane hm, komu fandíte, abychom si udělali názor na tok vašich myšlenek?
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
hm.... (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:27
RE: tt
moje myšlenky jsou pouze moje a fakta, že byl odpískám neexistující ofsajd Teclovi je celospole- fotbalový fakt ! Jinak fandím fotbalu, jako takovému, a ne žumpě napříč "Het-ligou! " Asi Vás moje odpověď nenadchne, ale v současné době a asi i následné, nejsem fanda žádného týmu( nebo vedení - nebo sudích?) a jsem velmi rád, nebo jak fotbalisté říkají : " jsem za to rád ! "
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Važný fanda Slávie (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:31
Dobrý večer pánové,
to co je zde k přečtení, mne donutilo napsat tuto krátkou poznámku. Je opravdu komické, co zde píše za chytráky nebo magory. Uvědomte si, že fotbal je všude jinde ve světě velkej byznys a zábava. Bohužel jenom v Česku je to zatím žumpa, a to bohužel na všech jeho úrovních. Úroveń žumpy se týká bohužel i fanoušků, nejenom funkcionářů a hráčů, co neuměj pořádně kopnout do balonu. Titul v letošní sezóně zaslouženě získá Plzeň i bez pomoci Berbra, protože jejich hra jako jediná má nějakou koncepci. Trochu se v tomto směru daří i Olomouci, ale u ostatních je to jen trága a parodie na fotbal. Vy všichni zde píšící experti si udělejte čas a jeden víkend věnujte sledování přenosů z vyspělých evropských soutěží. Pak zjistíte, kde je zakopanej pes. Vy Baníkovci, jste opravdu zvláštní matroš, místo aby Vás sralo, co že ten Vaš mančaft hraje za sračky, kdy v zápase proti tragické Slávii netrefí ani jednou bránu, brečíte kvůli nepískané penaltě.
Pan Procházka je možná slávista, ale míra jeho objektivity je stokrát větší, než u většiny Vašich příspěvků, které jsou opravdu v mnoha ohledech interesantní. Musíte mít opravdu těžký život, když Vás ten banální českej ligovej mač nutí psát takové blbosti o zářezech a podobně.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Objektivní (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:32
pro Janek: v případě Slavie ta objektivita chybí, sleduji to delší dobu. S řadou článků souhlasím, ale u Slavie se často usmívám. Slavia dostala dárek ve 3. kole s Jihlavou, ale jinak se vzájemná držení při rohu většinou nepískají. Tím neříkám, že to schvaluji, ale v každém zápase najdete takových situací několik (bez té pásky pochopitelně, ta tam je zmíněna pro větší dramatičnost).
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Kolega (host) / před 7 lety 04.12.2017 21:36
Samozřejmně jsem si to vymyslel .... kolega Prochazka je Slavista ... a jako takovy ani jinak psát nemůže ... co vím panuje v Edenu velké rozčarování s podzimem a toto utkání se moc nepovedlo .... a penalta byla jeho logickym vyústěním .... ale řikejte to fandovi Slavie
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Krumpič (host) / před 7 lety 04.12.2017 23:11
Já souhlasím, držení Bredy na Škodu fakt nebylo vzájemný, to byl jasný faul. Na Baroše bych penaltu taky pískal, ale taky to hrál jen penaltu. A jó, Plzeň hraje nejlíp a zaslouženě vede ligu, ale v každým zápase jí rozhodčí připísknou. Teď zase dala gól za jasného ofsajdu, Krmenčík stál někde u lajny.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Gebír (host) / před 7 lety 04.12.2017 23:15
Pro Objektivní: S tím vzájemným držením s vámi souhlasím, ale tohle bylo něco jinýho, jestli máte možnost, třeba přes archiv O2, tak si to najděte, je to konec 4. minuty. Jak Bosák, tak Zelenka po záznamu říkají: Jasná penalta. Kdyby bylo v Edenu v pátek video, i tohle by byla penalta. Jak ta neodpískaná, když hrála v Plzni Slavia. Nevím, proč tam nebylo video, když hrály dva nejlepší týmy.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Ed (host) / před 7 lety 05.12.2017 07:46
Faul na Škodu asi nebyl, neboť komise rozhodčích vyhodnotila jako chybu jen neodpískaný faul na Baroše. Komise je jen banda Berbrových poskoků. Ten polák se bojí, že ho estébák vykopne a tak mu líže kulky. To už ukázal zápas Plzeň.Slavia.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Pepibican (host) / před 7 lety 05.12.2017 08:06
Milan Baroš jistě byl svého času hodně dobrý hráč, ale jeho letecké eskapády z něj bohužel udělaly postupem času simulanta a každý rozhodčí si hodně rozmýšlí, co na něj vlastně písknout či nepísknout. Teď ve fotbalovém téměř důchodu vypadá skoro až trapně, když takový hráč křičí na všechny strany a neunáší průběh zápasů. Kontakt tam byl, bez diskuze, ale Baroš by míč stejně již neměl šanci ani omylem doběhnout či získat, byli tam hned 2 další hráči Slavie. Ale řeší se faul ano či ne, faul to byl. Stejně jako v úvodu zápasu neodpískaný faul na Škodu, to byl přímo rugbyový zákrok. Nikdo hned neřval po Jílkovi, přestože křivdu hráči Slavie určitě cítili. Slavie taky neukamenovala soudce za neodpískání jasné penalty po faulu Limberského zezadu v Plzni, nikdo neřval po rozhodčím jako reprezentant a "vzor" mládeže Baroš. Jinak deník Spart je neskutečná žumpa, jako děcko jsem si od nás z vesnice pro Sport jezdil do města, teď bych si tuto reklamně-bulvární žumpu nenechal dávat do schránky ani zadarmo. Když vidím články Podroužka a spol., říkám si, jak je jednoduché v dnešní době stát se "žurnalistou". Stačí vypotit tendenční 3-4 články týdně o Slavii a jsem žurnalista jako z partesu. Deník Spart klesnul do smrdutého bahna na dně a vůbec nic by se nestalo, kdyby přestal vycházet úplně.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Ed (host) / před 7 lety 05.12.2017 08:51
Bohužel to není jen Spart ale i ostatní média. Například v dohránu o faulu na Škodu ani zmínka a o poškození Baníku píší téměř ve všech novinách. Sparťani jsou všude a všechny slušně řečeno mrzí, že to Sparta nestáhla o dva body. Nakonec vlastně skoro všichni převzali ten článek z Křéťatisku.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Vilda (host) / před 7 lety 05.12.2017 09:21
Pro Ed: A právě proto je dobře, že existují servery jako je efotbal, který to napíšou na plný kule. Křeťatisk je shit.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
brumla (host) / před 7 lety 05.12.2017 09:54
a) Jílek je rozhodčí, kterému se nepovedl další zápas... Těch nepovedených má na svém kontě celou řadu. Jílek by měl jako rozhodčí skončit.
b) Není možné, aby jako předseda jihočeského fotbalu a zároveň rozhodčí byl členem dohadovací komise s Moravou a vyjednával podporu pro Berbrova koníka Malíka. Jak to mají vnímat moravské týmy, když proti nim u jednacího stolu sedí Jílek? Co když někde v hlavě má, že "teď budete hlasovat jinak a já vám to na hřišti osladím"?
c) Poté, co Berbr hrozil rozpuštěním komise rozhodčích, tahle komise pozoruhodně zkrotla. Stala se úplně poslušnou, vzornou, zkrátka vždycky už vydává rozhodnutí, která se od ní čekají.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
préza (host) / před 7 lety 05.12.2017 10:06
Pod článek se podepíšu, jediný kde je napsána pravda na obě strany. Všude jinde se dočtete pouze tendenční křéťo-berbrovské kecy. Je vidět, že se pánové od dob ivana horníka sakra vypracovali, aby měli ty "m*ky mediální" velice dobře pod kontrolou.....Holt mozek Stb + velký prachy společně dokážou hodně. Úžasné třeba je, jak se pří každém zápase plzně v televizi dozvídáme, že mají vyprodaný stadion, že prodali 8000 permanentek, jak je to super atmosféra - a pak to ty kamery při zápase objedou a tam je max. polovina mist obsazených včetně kotle kde zoufale řve 40 lidí. Nechápu, že když tam ten komentátor sedí, že se nestydí a že ho huba nebolí!!! Ale je to zřejmě jen otázka ceny. Ale to že např. na slávii chodí (počítají to turnikety a ne alibisticky prodanými lístky)min. deset tisíc na každý zápas (s libercem! např přes 14 tisíc), o tom nikdo ani nehlesne...
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Spravedlivý (host) / před 7 lety 05.12.2017 10:20
Tak se na ten záznam nejdříve podívejte a pak tady něco žvaňte o tendenčním článku Procházky. Na Škodu to byla jasná penalta, tohle může popřít jen absolutní debil. A když Baníku upřel v závěru penaltu, tak mu hned pomohl vymyšleným faulem na Baroše před vápnem v samém závěru, kdy Baník kopal standartku.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
zas je fotbalová ostuda (host) / před 7 lety 05.12.2017 12:32
zas jsme viděly podvodnický zápas Podle Televize a expertu měl Baroš kopat penaltu rozhodčí jílek pomáhal Slavii aspoň dostal jílek peníze na vánoční dárky
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
vlk (host) / před 7 lety 05.12.2017 13:10
Jen krátce - Procházka dnes zcela nečekaně nemá viktoriánskej mindrák, ale chytil záchvat totální gigantomanie. Takže se pustil do Křetínského Sportu. A ukázal i těm, co s ním jindy v jednotném šiku plivají na Viktorku, co je zač a jak je objektivní. Tak si jej přiznivci Toaletné a podobných spolků užijte do sytosti. Já prostě nechápu, jak někdo jako tenhle prezent může někde dělat šéfredaktora. Snad tedy kromě Bobkových listů.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
razdvatri (host) / před 7 lety 05.12.2017 14:06
Tak i Sport nakonec uznal, že Jílek měl pískat i ve 4.minutě. Jen škoda, že se tomu tak stalo jen ve Zlaté píšťalce.
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/320534/zlata-pistalka-video-pomahalo-hrubesovi-ale-potreboval-by-ho-jilek.html
Asi 30.sekunda videa.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Honza (host) / před 7 lety 05.12.2017 18:37
Pro vlk: vzpamatuj se, i Sport dneska po dvou dnech uznal, že ve 4. minutě se měl za faul na Škodu pískat pokutový kop. Takže Pavel Procházka měl zase pravdu:-). A omluv se!
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
Pavel Procházka (host) / před 7 lety 06.12.2017 07:57
Omlouvám se, článek jsem psal ve stavu kdy THC pracovalo v mém těle na plné obrátky a ukřivděnost dosahovala vrcholu :-( příště se do psaní pod náporem slz nepustím, slibuji..
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
ABC (host) / před 7 lety 06.12.2017 12:24
Nechápu proč tady všichni pláčou nad článkem... Penalta na Baroše být měla, o tom se nikdo nepře, ale zrovna tak měla být na škodu. Celkově sudí utkání nezvládl, ať už Barošova odhození Sobola a následnou strkanici stejného hráče s Dannym. Pokud bude mít kdokoliv potřebu nadále plakat a cítit se špatně, že snůška nesmyslů Sportu a Baroše není pravdivá, tak nechť si pustí záznam. Nikdo nemůže bát ukřivděný, nikomu rozhodčí nepomohl, jen pískal blbě a minely v podobě neodpískání penalt byly po jedná, na každou stranu jedna.... tak nechápu plačky co si tu vylévají srdíčka a jsou celý rozmrzelí, že nemohou pomlouvat Tvrdíka. A pokud se Plzeňští estébáci chtějí bavit o nesprávných rozhodnutích a chybách rozhodčích, tak myslím, že zde budou všichni souhlasit, můžeme to klidně vzít zápas po zápase a uvidíme kolik bodů vystřílel Krmenčík a spol. a kolik přihodil Berb... ;-)
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
tt (host) / před 7 lety 06.12.2017 18:21
Pane ABC, proč sem taháte jenom Plzeň. Pište i o ostatních klubech, abycom to mohli shrnout celé. Vždyť se rozhodčí mýlí i v ostatních případech. Každé odefrané kolo má svůj problém. Ale buďte objektivní.
Re: Deník Sport se mýlí! Jílek Slavii nepomohl, dávno před faulem na Baroše přehlédl
verior (host) / před 7 lety 07.12.2017 09:32
Kolefga: Pavel Procházka je čestný, vzdělaný a erudovaný novinář? To nemyslíš vážně? Že je zaslepený fanda Slavie člověk pozná z jeho článků, aniž by ho znal osobně. Ostatně už za jeho působení v Deníku Sport se nedostalo do novin nic špatného o sešívkách. Většina jeho kolegů byla smířena s tím, že "Slavii má pod palcem Pavel Procházka, a ten nedopustí, aby se v novinách objevilo něco špatného o tomto klubu." Takže autor postrádá základní aspekt novinářské profese, kterým je objektivita. O jeho četnosti a erudovanosti lze s úspěchem také pochybovat. Smutné je, že většina jeho současných nástupců ve fotbalovém oddělení Deníku Sport je na tom ještě hůře.