Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křupanství
Pražská Sparta podala ve šlágru 10. ligového kola proti Viktorii Plzeň (0:1) nejspíš svůj nejlepší podzimní výkon, což uznal i trenér Západočechů Pavel Vrba. Letenští na svém stadionu viktoriány předčili ve všech sledovaných statistických údajích, ovšem kromě gólů. Takže Viktorka vytvořila rekord nejvyšší české soutěže, když v její první třetině získala absolutní počet třiceti bodů.
Sparta jenom polovic, tudíž na svého rivala ztrácí z až šesté příčky přesně tolik bodů, kolik dosud vybojovala, tedy jen patnáct! Druhá Slavia sice už v sobotu poměrně s přehledem v Karviné (2:0) vítězně protrhala prokletí svých venkovních duelů, ale vzhledem k předchozím čtyřem remízám má od Plzně stále osmibodový odstup. A musí se tedy pokusit o prvním listopadovém víkendu ve Štruncových sadech o výhru.
Obecně to Ital vycítil správně
Italský kouč Sparty Andrea Stramaccioni, jehož pražský osud je po dalším výsledkovém nezdaru ještě nahnutější, si stěžuje, že hlavní sudí Radek Příhoda připravil jeho tým o dvě penalty a že v Česku postrádá respekt ke Spartě a k Rosickému, který musí snášet ostré zákroky, aniž by byly patřičně potrestány.
Obecně má italský trenér pravdu, vypozoroval to správně a citlivě. Český fotbal už několik let ovládá provincionální křupanství, v jeho čele stojí lidé bez patřičného vzdělání, jejichž veřejné i neveřejné proslovy a činy bývají zoufalé a společensky nepřijatelné. Fotbal se tu kvůli nim leckdy nespravedlivě dostává až na samý okraj společnosti. Chybí v něm nejen respekt vůči historicky slavným klubům a k velkým postávám tohoto sportu typu Rosického, ale ke všem slušným lidem snažícím se o nápravu. Jednoduše řečeno, český fotbal nemůže být nadále řízen burany, pro něž je známkou životního úspěchu silné a drahé auto a moc nad druhými. Jinak skončí sport číslo jedna v této zemi zcela ve společenském ghettu.
Penalty hrozily na obou stranách, Krmenčík riskoval
A teď konkrétně k nedělnímu šlágru Sparta – Plzeň. Stramaccioni chtěl dvě penalty, minimálně jedna se kopat mohla. Za Kopicovu nastřelenou ruku na zemi asi ne, z tu Bakošovu v závěru možná ano. A na rozdíl od kolegů z deníku Sport si myslím, že v závěru první půle Příhoda klidně mohl nařídit pokutový kop za Krmenčíkovo strčení do Zahustela. Ano, sparťan svému pádu sice přidal, ale to neznamená, že mu plzeňský útočník, který by tak dostal druhu žlutou kartu, nepomohl. Kdo hrál jakýkoliv kolektivní sport, dobře ví, že v prudkém běhu stačí i malé postrčení.
Ovšem je nutné dodat, že hned v úvodu, ještě za stavu 0:0, se měl ostrý Zahustelův „krvavý“ zákrok na Havla také trestat. A jelikož to bylo ve vápně, musela by z toho být rovněž penalta.
Riskl to asistent s ofsajdem, nebo dostal signál?
A odvolaný Ben Chaimův gól kvůli centimetrovému postavení v ofsajdu? Tady si dovolím tvrdit, že to asistent Jiří Kříž nemohl vidět. Už několik studií, včetně té od českého sudího Evžena Amlera, dokázalo, že tohle nemůže lidské oko zaregistrovat. Buďto to Kříž riskl, anebo mu někdo dodatečně poradil. Podivná až podezřelá prodleva mezi padnutím gólu a Křížovým verdiktem by tomu napovídala.
Vůbec bych se nedivil, kdyby asistent dostal nějaký signál. I třeba proto, že jsem se ve středu 27. září 2017 při soudním přelíčení kauzy „Roman Berbr verz. asistent Tomáš Kovařík“ mj. dozvěděl, že před časem, při vulgárních protestech diváků proti Miroslavu Peltovi, Romanu Berbrovi a Dagmar Damkové, kdy rozhodčí několikrát přerušovali ligové zápasy, museli mít čtvrtí sudí při sobě mobilní telefon a Berbr, který měl údajně sledovat utkání u televize, jim prý měl udělovat pokyny, jak postupovat. Což tedy bylo zcela v rozporu s pravidly.
Hapal či Gabriel opět hvězdami Sparty? Tihle synové slavných otců chtějí prorazit na Letné!
Ten nedělní gól byl asi neuznán v souladu s pravidly, ovšem proti duchu hry.
Od začátku tohoto století vedení UEFA i FIFA (v době absence videa) jednoznačně prosazovaly praxi „když stoprocentně nevíš, jestli to byl ofsajd, pusť to.“ Češti arbitři však postupují zpravidla opačně a často pak zastavují regulérní akce.
Už před EURO 2000 v Belgii a Nizozemsku se generalita UEFA sešla s nominovanými rozhodčími. Byla to neformální beseda, kde se nejspíš určilo, kam se bude pravidlo o ofsajdu ubírat. Turnaj ukázal, co muselo být rozhodčím naznačeno: „když nevíš, jestli ofsajd byl, tak to pusť“. Nechť padá víc gólů. Posuzování ofsajdů se tím stalo výrazně liberálnější než dřív.
Tuto praxi pak během MS 2002 v Japonsku a Jižní Koreji důrazně prosazoval i předseda FIFA Sepp Blatter, což jsem v Asii slyšel na vlastní uši při tiskové konferenci.
V Česku to však sudí ignorovali a ignorují, takže jsem přesvědčen o tom, že jsme v lize za tu dobu viděli víc neuznaných regulérních gólů než naopak.
Proti duchu hry a smyslu pravidla
Osobně mě udivilo, když jsem zjistil, že někteří přední tuzemští rozhodčí ani příliš neznají historii pravidel. Nevědí, že postavení mimo hru do nich bylo přidáno až v průběhu doby, když se z fotbalu stávala překopávaná na hráče stojící u branky soupeře. A že se jistý čas proto ve fotbale, stejně jako v ragby, nesmělo vůbec přihrávat dopředu.
To byl smysl zavedení ofsajdu, totiž aby fotbal zůstal nádhernou hrou. Ovšem posuzování centimetříků, které nelze ani postřehnout, tímto smyslem rozhodně nebylo, právě naopak.
A už vůbec nebylo smyslem přidávat nové a nové výklady o ofsajdu. Teď třeba platí, že když se hráč snaží zasáhnout či získat obranným zákrokem míč a dotkne se ho, zruší tím soupeřovo postavení mimo hru. Ostatně proto v pátečním televizním utkání Bohemians Praha 1905 – Baník Ostrava (2:1) správně uznal sudí Ardeleánu rozhodující druhý gól klokanů (přičemž první dvě branky na obou stranách jako naschvál padly z menších ofsajdů, které sudí pustili nechtěně).
Vrba krotí euforii: Může se stát opačná situace, že my teď ztratíme 15 bodů a Sparta udělá šňůru
A teď si připomeňme, jak to bylo s Ben Chaimovým neuznaným gólem na Letné. Václav Kadlec krásně vypálil, plzeňský brankář Kozáčik bravurně vyrazil míč na tyč a vyražený balon dopravil Ben Chaim do sítě z centimetrové ofsajdové pozice. Snažil se hráč Kozáčik úmyslně zabránit svým obranným zákrokem v dráze míče? Ano? Povedlo se mu to? Ano, dokonale. Zrušil tím Ben Chaimovo postavení mimo hru? Ne, nikoliv, protože na brankáře se tenhle výklad pravidel nevztahuje. Jak to říkal Tomáš Pospíchal? Že fotbal nemá logiku? Fotbal logiku má, i historické zavedení pravidla o ofsajdu ji mělo, to spíše další a další novodobé výklady pravidel ji nemají.
U dna tabulky je husto, hned půltucet ohrožených
Vraťme se na zem. Může suverénní Viktoria Plzeň ještě vůbec přijít o svůj komfortní náskok? Velmi dobře naladěný trenér Pavel Vrba řekl, že teď Sparta klidně zaznamená stejnou vítěznou šňůru. To bylo velmi velkorysé, ale ve hře je opravdu ještě šedesát bodů. A jak už bylo řečeno, hodně napoví začátkem listopadu duel Plzeň – Slavia. Pokud by ho viktoriáni vyhráli a získali na červenobílé třeba už jedenáctibodový náskok, byl by to pro ně skutečně velmi nadějný trhák.
Zahušťuje se to ovšem na druhém pólu ligové tabulky. Šest týmů je po třetině ligy vměstnáno do jednobodového rozdílu. Slovácko, Karviná a Mladá Boleslav mají osm bodů, Baník Ostrava, Zbrojovka Brno, která s novým trenérem Pivarníkem zažila výhru 2:1 nad Slováckem, a Jihlava jen sedm bodíků. Tady bude ještě hodně dusno, i když konečně přijde pravý podzim.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Virgil (host) / před 7 lety 16.10.2017 12:59
S tím těsným ofsajdem máte pravdu, ale není pravda, že je to problém jen u nás. Sleduji zahraniční ligy a tyto těsné ofsajdy se mávají všude. Rozhodčí to radši mávne, než aby mu pak týden otloukali o hlavu v novinách, že pustil ofsajd, ze kterého padl gól. Hypoteticky - kdyby to včera nemávl, řešilo by se v 90 % tisku, že Sparta vyrovnala z ofsajdu a že byla Plzeň poškozena. Ofsajd to prostě byl, i když těsný. Mávají se tak i na vrcholných akcích. Mám kamaráda, který s oblibou stříhá zajímavá videa z fotbalu a viděl jsem jedno jeho z posledního ME. Celkem 7x byla zastavena nadějná akce kvůli ofsajdu, který nebyl, a celkem 15x se mávl ofsajd, který byl o pár centimetrů. Naopak, 2x padl gól z ofsajdu. Snad se jednou najde technologie, která tyhle situace vyřeší.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Petr (host) / před 7 lety 16.10.2017 13:08
Co na to říci - tak jednou vadí ,že mame rozhodči co piskaji "nakloněnou rovinu" ... po druhý chceme pro Spartu ... obnovení historických " pořádků z 90.let ".... To mi připomíná, že v duchu těchto úvah ... Až Jarda Jagr vyjede k dalšímu utkámi tak prosim nefaulovat... nebranit... a min. 5x nechat vystřelit ...vždyť je to taky legenda a to cele NHL !!! .... Ps. Pokud by bylo video tak tento offside by byl pořad offside... tak očem je ten pláč ve článku ... aha Sparta... a k dyž jsme u rozhodčich tak NEJVĚTŠÍ ZÁŘEZ ROZHODČÍCH V UTKANÍ BYL PROTI PLZNI 19. Min. LOKET V OBLIČEJI ve vápně + KREV = ČERVANA KARTA + PENALTA .... Už vidim jak by Sparta o 10.lidech při stejněm výsledku 0:1drtila 70.min. Plzeň... Tak tolik ode mně k solidní noviinařině... To už má Křeťa koupeny všechny periodika a novin. portály o fotbale?......
Duch hry
Lou (host) / před 7 lety 16.10.2017 14:01
"Ten nedělní gól byl asi neuznán v souladu s pravidly, ovšem proti duchu hry."
Rozumím tomu správně, že podle autora je porušení pravidel v duchu hry? Že tedy by bylo v tomto případě lepší, kdyby gól z ofsajdu platil? Myslím, že v duchu každé hry nepochybně je, aby byla dodržována pravidla. To pak ta pravidla nemusí být. To, co autor dělá, je selektivní výklad pravidel a nějakých jiných nepsaných "zásad", a to tak, aby obhájil svou pravdu.
Po videorozhodčím by také autor chtěl, aby takovýto gól uznal?
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Milan (host) / před 7 lety 16.10.2017 14:05
Největší ostuda je, mimo tragických alibistických rozhodčích, styl vedoucího týmu tabulky, tedy potenciálního mistra ligy... To bude v LM pak průšvih, až se nejlepší střelec Krmelec bude furt válet, Petržel stále s kartami před obličejem a Koza vytahovat jeden gól z brány Plzně za druhým... A to pak budeme plakat, jak reprezentace má smůlu a trápí se s fotbalovými trpaslíky....
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
andy krnda (host) / před 7 lety 16.10.2017 14:41
Bože, kdo už ty komplexy toho baskeťáka vyléčí...
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
golman (host) / před 7 lety 16.10.2017 14:48
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Zilvar (host) / před 7 lety 16.10.2017 15:08
Je pravda ta, že to ten pomezní odmával na čísi popud.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Cody (host) / před 7 lety 16.10.2017 15:19
Pro Lou: Nechci mluvit za autora. Ale na rozdíl od Tebe jsem pochopil, co tím chtěl říci a také mu velmi dobře rozumím. Pokud jde o video, tam je to jasné, rozhodne videorozhodčí. Ovšem tady žádný nebyl, a ten asistent to neviděl, jen hádal. Navíc mu někdo možná opravdu dal signál. Proč to nezvedl hned? A některá striktní fotbalová rozhodnutí jsou zcela proti samotnému fotbalu, protože dnešní výklady nerespektují, proč a za jakým účelem byla ta pravidla zavedena. Třeba ty výklady o ofsajdu jdou do logických nesmyslů. Přesně tak, jak jej popsáno v článku. páteční gól Bohenky kvůli mezidoteku soupeře platí a ofsajd se ruší, zatímco nedělní gól Sparty kvůli mezidoteku soupeře (v tomto případě brankáře) neplatí a ofsajd se neruší. Zajímalo by mě, co by se stalo, kdyby na místě obránce Baníku stál v Ďolíčku brankář (a za střelcem gólu by stál místo gólmana brankářův spoluhráč) a zahrál by tou nohou místo toho obránce? Platil by ten gól, nebo ne?
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Gogo (host) / před 7 lety 16.10.2017 15:58
Souhlasím s autorem, Sparta, ale i Slavia, si nechávají kálet Berbrem na hlavu. Žádný respekt. Vládnou tu burani, jednou z Jablonce nebo Varnsdorfa, podruhý zez Plzně.
Re: Cody
Lou (host) / před 7 lety 16.10.2017 16:11
pro Cody: Pořád nechápu jedno - proč je důležitý důvod, pro který pomezní správně odmával ofsajd? I kdyby měl na vysílačce napíchnutého Berbra nebo některého Berbrova pohůnka a ten mu přikázal ofsajd odmávat, jak ve svém textu naznačuje autor, co by to měnilo na tom, že ofsajd byl, a jednalo se tedy o správné rozhodnutí? I kdyby to pomeznímu přikázal třeba Hitler ze záhrobí, tak díky tomu bylo rozhodnuto v souladu s pravidly.
Pravidla fotbalu jsou psaná a všichni se s nimi mohou seznámit. Posuzování situací podle nějakého "duchu hry" namísto pravidel by akorát vedlo ke křivdám a totální anarchii, protože každý má o tomto "duchu" jinou představu. Pravidla jsou sice gumová a mohou být vykládána různě, ale v tomto konkrétním případě neuznaného gólu jsou jednoznačná, a naprosto tedy nechápu, proč vytahovat nějakého "ducha hry".
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Vais (host) / před 7 lety 16.10.2017 16:21
Pan novinář je na výplatní pásce Sparty? Pokud rozhodčí udělal chyby, tak na obě strany...což i pan novinář připouští. Ale proč se rozebírá ofsajd, který rozhodčí správně odmával??? Bylo by snad lepší, aby to pustil a pak ho video usvědčilo o opaku? Co by jste napsal potom pane novináři? Litoval by jste Viktorku, že neprávem přišla o dva body? To asi ne...
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Cody (host) / před 7 lety 16.10.2017 16:39
Pro Lou i Vaise. Rozhodčí nejprve nic neodmával a běžel už pomalu ke středu, jako že je gól. Až pak se zarazil. Nohy mají útočník i obránce stejně ve stejné rovině. A že má sparťan hlavu více k bráně, je logické,. to tak útočník má vždy a obránce opačně. To je jasné z pohybu. Ale hlavně se to neposuzuje stejně. Kdyby to totiž asistent pustil, zase by se rozhodčí kryli tvrzením, že to bylo hraniční a že to tedy asistent pustil správně na doporučení komise. Akorát by to bylo v opačném klubovém gardu. O to tady jde. A o to, že to asistent lidským okem vidět nemůže. Akorát jednou se to rozhoduje tak a podruhé onak. A pokaždé se to přikryje. Proč by měl být novinář na výplatní pásce Sparty, když tohle tvrdí. Na výplatní pásce Křetínského jsou přece jiní - všichni redaktoři Spotu, isportu, Blesku, Aha!, Reflexu atd. I Mateřídoušky a Sluníčka:-).
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
mildakov (host) / před 7 lety 16.10.2017 17:26
Nebudu polemizovat o nedělním zápase,ale proč Plzen drží rekord v počtu vyhrátých zápasů za sebou.Vyhráli 10x v řadě,ale z toho minimálně 3x s velkou pomocí sudích.Když je stav v zápase Plzně šul nul,tak se fauly proti Plzni pískají jen na půli soupeře,daleko od jejich branky.Je potřeba sledovat její zápasy od začátku a pak je krásně vidět jak ji soudci tlačí,nejprve zlehka a když to nejde tak se přitlačí na pilu.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Kace (host) / před 7 lety 16.10.2017 18:19
Pravdu má mildakov! Stačí mi jen výroky uznané i komisí rozhodčích. Olomouc dala proti Slavii gól rukou - jsme už na šesti bodech, v Jihlavě Plzeň podle komise vyhrát kvůli chybám sudích neměla - už jsme na čtyřech. Slavia sice dala proti Teplicím také gól z vymyšlené penalty, ale záhy to rozhodčí vykompenzoval tím, že druhou, tentokrát jasnou, pentli pro změnu nepískl.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jarda Fotbal (host) / před 7 lety 16.10.2017 18:42
Ten Berbr panu redaktorovi dává ... Emoce, tady až nenávist, nikdy nevedly k dobré žurnalistice. Pan redaktor prostě používá metody z doby svého mládí - 80 léta. Je to v těch lidech asi zakořeněné. Onehdy dokonce zveřejnil foto malého synka rozhodčího, který ho rozčílil. Tyto metody odhalování konspirativního jednání a následného pranýřování komunistický tisk používal zhusta.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jarda Fotbal (host) / před 7 lety 16.10.2017 18:55
Ono tu opravdu vítězí křupanství - zdejšího pana redaktora neschopného přinést alespoň tak objektivní analýzu utkání jako na iSportu, ktetý vlastní pan Křetínský. Jenže kdo by to tu pak četl - i tak je tu se skandálem bez důkazů jen cca 20 komentářů... A tak hurá do čím dál nesmyslnějších konstrukcí. A pro tyto konspirativní teorie si pan autor ani nevšimne, že tentokrát hosté na Spartě vyhráli i druhou nejdůležitější statistiku - střely na bránu. A bez těch se prosrě nevyhraje pane redaktore ...
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Mildakov (host) / před 7 lety 16.10.2017 18:58
Fotbal u nás je jedna velká žumpa - nic nového pod oskarem a to už od pralesní ligy.Když člověk vidí co za lidi se kolem toho motají.Estébák a ještě se tím chválí,jak ho tam zocelili,fotbaloví experti typu Hyského moc toho ve fotbale neuměl,ale radit ,kdo kde měl stát a to i útočník,náš velký bratr Luhový,ten sice cosi dokázal ,ale když je všechno špatně tak at nám ukaže jak se to má dělat.Jenže je lepší do toho blbě kecat,jako já i ostatní fanusi než tomu pomoct.Jenže my za ty kecy nic nemáme a oni jsou za to placení i z našich daní. Polský šéf komise rozhodčích byl s estébákem na nože a rychle to utichlo .A Plzen může slavit 10 vyhrátých zápasů za sebou.Postup do ligy mistrů -ten přímý hodí pěkný balík pro všechny,co k tomu přispěli.Kace dík za uznání,ale ono není nic složitého rozpoznat tendenční pískání,když už se to nelíbí ani našim komentátorům viz Plzen Ostrava.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jarda Fotbal (host) / před 7 lety 16.10.2017 19:09
A do třetice pane redaktore - často zde opisujete už zveřejňené články velkých serverů a tak mám provás tip na seznamu - clanek citující místopředsedu komose rozhodčích Mlsnu, jak hodnotí on výkon rozhodčích. Vzájmu objektivity diskuse to přece pekousnete pane redaktore ne?
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
divizecfl@seznam.cz (host) / před 7 lety 16.10.2017 19:10
No, je to na komisi rozhodčích, ale mám na to trochu jiný názor:
1. Naprosto souhlasím s posouzením ruky Kopice a souboje Zahustel v. Havel
2. Souboj Krmenčík v .Zahustel byl nepřehledný, asi lze respektovat názor rozhodčího (i když to bylo na hraně...)
3. Ofside - nejhorší na celé situaci je to, že podle dnešních pravidel může komise potvrdit to i to. Dovedu si představit, že pokud by po vstřelení branky Kříž pokračoval s praporkem dole na půlku, tak komise rozhodně, že rozhodl správně, tedy regulérní branka. To je jednoznačný případ "variabilních" pravidel a navíc reakce Kříže byla hodně zmatená
4. Evidentní penalta - nevím proč pan to pan Mlsna okecává, ale že by volby?
Boby
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Millwall (host) / před 7 lety 16.10.2017 19:11
Dokud se proti Berbrovy Damkové Paclikovy Tancošovy Svobodovy nespojí drtivá většina klubu 1. A 2. Ligy + fanoušci+sponzoři tak se v té České prales lize nic k lepšimu nepohne !!! Zbavyt se všech těch dinosauru jak ve Fačru tak u Reprezentace a jeho real. Týmu !!!
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
adjunkt (host) / před 7 lety 16.10.2017 19:25
Spartak Praha Sokolovo a jeho sestupové problémy z 1. ligy i krádeže hráčů... včetně tlaku na justiční orgány a pozavírání nevinných funkcionářů do šatlavy na sklonku padesátých let. S pokračováním unfér hry a postupů za každého režimu. Tu bandu nesnáším i s těmi pražskými Pepíky s krycím názvem "tvrdé jádro". Zeptejte se Josefa Vojty jak a v kolik hodin v noci přestupoval do Sokolova....
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jahoda (host) / před 7 lety 16.10.2017 20:36
o ovlivneni vysledku v 93 min. ve zline ani slovo ? AR mava ofsajd, HR piska a ... svete div se, penalta !! z ni dava zlin na 2:1. A nikde o tom ani slovo. cekal bych, ze k takovemu zasadnimu momentu se komise rozhodcich take vyjadri...
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
CCblue (host) / před 7 lety 16.10.2017 21:47
Tak to bylo v Dohránu řešeno, ne?
Ten míč prodloužil hráč Jihlavy, ale pomezní myslel, že Zlína a proto ukazoval ofsajd. Ale hlavní to s ním konzultoval a ofsajd odvolali.
Mě osobně to přišlo v pořádku.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jiří (host) / před 7 lety 16.10.2017 21:50
Novináři píší že se Kozacik při té střele dotkl míče.Pokud by tohl
e bylo tak by branka platila.Snad si myslíte že je rozhodčí tak hloupý a nevidí teč brankáře.Brankar si ani neliznul ,to šlo čistě od břevna a asistent Kříž si hlídal posledního hráče.Jednoduche pravidlo,odraz od břevna byla přihrávka od spoluhráče který byl v tu chvíli za posledním bránícím hráčem Tudíž nemůže být branka uznána.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Honza (host) / před 7 lety 17.10.2017 00:05
Pro Jiřího: Kozáčik si na to sáhl a šlo do TYČE, ani náhodou do břevna. Jste vskutku asi slepý. A gól by ovšem ani tak neplatil.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
stifler (host) / před 7 lety 17.10.2017 03:28
Komentář byl skryt z důvodu porušení pravidel diskuse
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Ferry (host) / před 7 lety 17.10.2017 08:25
Když nevítězí Sparta, tak jsou všichni kolem křupani, tak vy se díváte na fotbal, jste ubožáci. Dávno jsou doby, kdy Sparta Vyhrávala, protože to bylo vládní nařízení. Dnes musí pro výhru něco udělat na hřišti. Někteří to asi ještě nepochopili, tak hledají chyby všude jinde. Respekt není něco umělého, respekt si musíte vytvořit svým přístupem. Také mě překvapilo, že profesionální hráč, který se fotbalem roky živí (Kadlec), nezná pravidla. A není sám, občas se něco podobného objevuje v médiích. Možná by nebylo na škodu, čas od času v klubech provádět školení o pravidlech. Předešlo by se tak zbytečným scénám, které nyní na hřištích vidíme, když se hráči domáhají změny verdiktu rozhodčích, protože neznají pravidla. Umíte si třeba představit situaci, kdy lékař teprve při operaci zjišťuje, jakým že to stehem bude ránu zašívat?
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
tt (host) / před 7 lety 17.10.2017 09:02
Pan Procházka tentokrát opravdu nezklamal. Zřejmě mu dělá radost štvát lidi proti sobě. Když ,,křupan" Pelta zajistil Celým cinklým jarem Spartě titul, tak se nic nedělo. Řekl bych, že největší křupani jsou novináři.
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
stifler (host) / před 7 lety 17.10.2017 19:16
Tady je zase nabuleno a trochu i nablito od toho lempla Procházky. Offside byl malý ale byl-máme na to komisi. Teď asi bude komise na to zda má v každém zápase Sranda Praha respekt a další komisi že už v Průhonicích musí každý prohrávat 2:0 - jako v 90 tých letech - jo to se to titulovalo pod cinklými jary a cinklými podzimy - těch bylo říkal Chvalovský- ubožáci jste k smíchu!! Sranda Praha to už není téma protože s takovým Iskřet rozpočtem a nákupy bychom se měli bavit tak o 4 regulérních golech. Na žádnej ťukec Sranda nemá, jsou to dřevácí a proto hrajou klidný střed tabulky. -
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Jebat Opavu (host) / před 7 lety 18.10.2017 14:08
ZRUŠME OFSAJD a je klid ne? Bude padat víc golů aspoň
Re: Stramaccioni pláče, ale má pravdu, že tu chybí respekt. A vítězí provinciální křu
Antiprocházka (host) / před 7 lety 20.10.2017 21:51
A je to tu zas! Tentokrát pan "superšéfredaktor" Procházka, který rozumí všemu, s novým dílem s názvem:
Moje pravda a žádná konspirační teorie.
Něco podobného jako před lety: Ivánku, kamaráde...
Volá Berbr: ,, Hele, tohle byl ofsajd, hned to mávni!"
Odpověď asistenta: ,,Jasně, šéfe!" A je to...
Spartou zaplacený redaktor opět úřaduje a stojí to zato. To nemá chybu, prostě paráda.